Caiway reviews

21-04-2022

Super waardeloos bedrijf, klantenservice is slecht bereikbaar. In ieder geval niet via mail of de 'mijn caiway' omgeving.

Kwaliteit van de reacties is ver beneden pijl.

Sturen facturen zonder dat de lijn werkt, en weigeren dit te staken!?!?

Weigeren een eigen SFP module die volledig aan de specs voldoet, alleen niet op hun 'lijstje' voorkomt te activeren.

Ondanks dat dit conform de ACM en de daarbij behorende 'vrije modemkeuze' wel zou moeten.

WEES GEWAARSCHUWD

Arne
06-12-2021

Waardeloos bedrijf, klantenservice is zeer slecht bereikbaar en ze houden zich niet aan afspraken. Smeren contracten aan die niet aan de afspraken voldoen en weigeren dat aan te passen. Nu betaal ik 2 jaar voor service die ik niet gebruik. Heb andere contracten ook maar stop gezet, ik wil niet zo behandeld worden als klant die al zo lang actief is.

Robbert
26-05-2021

Veel storingen! Geen service

Maandelijks wel een aantal storingen. Soms ligt dat aan de hardware maar meestal aan Caiway. Er is geen of slechte communicatie over storingen. De klantenservice is vrijwel altijd onbereikbaar als je niet minimaal 30 tot 45 minuten in de wacht wilt staan.

Leuk zolang het werkt maar dat duurt bij Caiway nooit lang. Ben je nog op zoek naar een betrouwbare provider dan zou ik niet met Caiway in zee gaan.

TV
25-04-2020

Tevreden over glasvezel

Nu de glasvezelverbinding van Caiway een aantal maanden in gebruik en in deze coronatijd een geweldige ervaring t.o.v. de KPN-verbinding. Gezien de vele reacties online nogal huiverig over de kwaliteit, maar de ervaring is positief :).

Televisiekwaliteit:

Voorheen hadden we schoteltelevisie van Canal Digitaal. Het beeld lijkt nu via glasvezel beter dan wat ik eerder had. Het Aminokastje is klein, geluidsloos, energiezuiniger en gemakkelijk te bedienen. Zenderaanbod is vergelijkbaar en prima. Grote plus is de afstandsbediening. Deze kan gesynchroniseerd worden met de televisie, waardoor slechts 1 afstandsbediening in gebruik is.

Internetkwaliteit:

Snelheid van 250 Mbit/s down- en upload wordt bekabeld ruimschoots geleverd. Het wifi-signaal van router kan sterker, maar met de accesspoints van Ubiquiti werkt het prima.

Tevreden over de ervaring van afgelopen maanden!