27-04-2017

Ziggo

Een bedrijf dat kwalitatief goede programmas maakt op ziggo sport en zichzelf neerzet als A merk. Eigenlijk is het de Aldi van de providers. Een treurig sky radio bandje van 40min voordat je contact krijgt met jemand. Internet storingen zyn er veel. Maar oh oh die "klantenservice" is zoo slecht. Als je maar betaald is t goed. Investeer toch eens in die paupere telefoonlijn ajb. Zo slecht

Zeer tevreden al jaren

Even afkloppen maar ik ben al jaren tevreden ziggo gebruiker. Klanten service is klant vriendelijk en alles werkt super. Tip voor veel mensen. praat normaal met medewerkers dan komt het meestal wel goed. chapeu ziggo!

Marco

Ziggo zakelijk

Hele domme fout gemaakt geprobeerd mijn abonnement om te zetten bij #ziggo en wat denk je dubbele facturen. email account wat spontaan verdwijnt en een helpdesk die je met een kluitje het riet in stuurt #gaatlekker #ziggo #drama #slechteservice

26-04-2017

Slechte service ! Annuleren zonder bevestiging ?

Ik wou graag overstappen naar Ziggo maar helaas wordt dit onmogelijk gemaakt. De service is slechter dan slecht en absoluut niet aan te raden.

Ik heb via internet een abonnement voor tv en internet afgesloten met opstapservice. Hier was iets mis mee gegaan waardoor ik naar Ziggo gebelgd heb. Ze hebben het abonnement geannuleerd en een nieuwe aangevraagd met overstapservice. Tot zover werd het netjes geregeld.

Helaas was dit ook weer niet goed gegaan. Daarna heb ik nog 2x een half uur aan de telefoon gezeten om het te regelen, helaas zonder resultaat. Toen heb ik nog een keer gebeld en gezegd dat men het maar moet annuleren. Uiteraard werd het toen binnen enkele minuten opgelost. Mijn abonnement werd bij Tele2 op 15 mei stop gezet en dan zou het bij Ziggo ingaan. Omdat ik via Tele2 niks hoorde heb ik daar heen gebeld (rond 20 mei), conclusie: Ziggo heeft het helemaal niet opgezegd.GOED BEZIG ZIGGO !

Ik heb mijn abonnement geannuleerd via ziggo maar ik krijg geen bevestiging ervan. Dus maar weer naar de klantenservice gebeld. Hun geven aan dat mijn abonnement wel geannuleerd is maar ze willen geen bevestiging sturen. Toch krijg ik iedere keer weer mailtjes van Ziggo dat ik mijn overstap zelf moet regelen en dat de bestelling bij Ziggo gewoon door loopt.

Wat moet ik doen om mijn bestelling te annuleren? Straks zijn er 14 dagen voorbij en dat zit ik er vast aan.

Als laatste poging heb ik nog een mail gestuurd naar : info@ziggo.nl en reactie@ziggo.nl

Via het contactformulier (wat ik eerder heb ingevuld) krijg je namelijk geen bevestiging. Al met al ben ik er ongeveer 5 uur mee bezig geweest en heb alleen maar ellende gekregen van de beste provider van Nederland !

Twee maanden geen E-mail ontvangen

Ziggo: kan twee maanden geen e-mail ontvangen. Vanaf 27 februari 2017 kan ik geen e-mail ontvangen. Ik krijg als antwoord indien ik een e- mail laat sturen naar mijn e-mailadres: postvak vol. Echter dit is gezinds het geval. Ziggo hierover gebeld: met de telefoniste geprobeerd dit op te lossen, echter niet gelukt. De postbus, Ziggo mail, is leeg. Alle andere bestanden als verzonden e-mail ook leeg. Men gaat overleggen met? Na dit telefonische onderhoud inmiddels 20 keer met Ziggo gebeld. Elke keer weer het hele geval verteld. De reacties zijn steeds: Wat vervelend voor u ,we zijn er mee bezig, we hebben er een zaak van gemaakt, dit is aangemeld en de dienst van Ziggo gaat dit oplossen binnen 72 uur. Maar alles wat gebeurd: niets. Ook is mij meerdere keren toegezegd dat ik teruggebeld ga worden. Ook niet! Ik heb ook meerdere mailtjes via hun klachtenlijn verzonden, geen reactie. Omdat dit inmiddels circa 2 maanden duurt is dit natuurlijk voor mij enorm frustrerend. Ik heb het idee dat ik in de maling word genomen, immers men belooft dingen die men niet nakomt. Aanvankelijk vertelde de telefoniste dat de zaak binnen 72 uur wordt opgepakt door een medewerker. Dat was 2 keer, en… niets. Dus weer bellen, tja…. moeilijk , wat jammer voor u, bla bla, ik snap het niet , dit had niet gemoeten, de zaak is niet doorgezet, we gaan er weer een zaak voor maken. Binnen een week, geen 72 uur meer dus, wordt dit met u opgelost. En ,u raad het al; niets opgelost! Ook aardig om te vermelden dat 1x een telefoniste het gesprek afkapte door het gesprek af te breken( hoorn erop) en vandaag een telefonist na het geheel aangehoord te hebben en overleg te hebben gepleegd met een medewerker mij doorverbond met: de afdeling die over opzegging ging. Let wel, met deze medewerker was geen onvertogen woord gevallen. Het is toch buitengewoon dat een organisatie als Ziggo de kennis niet in huis heeft om een dergelijk probleempje op te lossen en klanten zo laat behandelen door zijn medewerkers.

Ruben

Let op!

Eind januari internet besteld bij Ziggo. Sinds 10 April 2017 werkend internet.(vanwege defecte kabel van de wijkcentrale naar ons huis. Daar kon Ziggo niets aan doen) Service is behoorlijk tegen gevallen: - Beloofde overstapservice is niet uitgevoerd (hebben wij zelf moeten regelen) - Nota's worden vanaf het begin van bestelling verstuurd, ondanks geen internet of overige service - Tablet actie is een voucher voor de Mediamarkt waarbij wij zelf een bestelling moeten plaatsten. Als je bij bestellen een probleem hebt, zegt Ziggo dat je bij Mediamarkt moet zijn, zonder enige service of hulp. - Beloofde kwijtschelding van notas voor de tijd dat je geen service hebt afgenomen is niet mogelijk. Volgens de servicelijn is het alleen mogelijk de nota's te betalen en worden de onterechte kosten verrekend met de volgende maandkosten. Tot nu toe is de service van Ziggo dermate slecht. Vandaar deze slechte review. Hopelijk heeft iemand er iets aan. Vanavond had ik nog contact over de openstaande kosten, maar daar konden ze telefonisch niets aan doen. Ik moest een contactformulier invullen en mijn verhaal doen. Dat wordt in behandeling genomen en voor een kreditering. Indien mogelijk zal ik hun reactie hier vermelden. Teleurgestelde rookie Ziggo-klant

25-04-2017

Zeer ontevreden en we zijn nig maar een maand klant! !

Ziggo maakt zelf fouten door klantnamen met elkaar te verwarren. Uren aan de telefoon gezeten. geen resultaat. Nu zijn er bij ons 2 rekeningen afgeschreven, ook van de andere klant. Dus er is €145 in plaats van €35! We hebben het teruggestort in de hoop dat ze het snappen bij de klantenservice en zelf de link leggen, aangezien we anders weer een uur aan de lijn zitten en €90 belkosten extra hebben. Nu is de tv dus afgesloten. Dat wordt morgen toch een uur aan de telefoon zitten met een of andere student die daar op de klantenservice zit en er niks van snapt. Anders was dit namelijk niet gebeurd. Het is dat we tot ziggo veroordeelt zijn, omdat we geen andere keus hebben in onze regio maar anders waren we gisteren ipv vandaag daar weg!

Waardeloze service !

Modem is kapot, monteur komt over 3 werkdagen. afspraak in weekend of 's avonds is niet mogelijk. Ik moet wel 5 uur vrij nemen want indicatie van tijd dat monteur komt is niet te geven, pas als hij op vorig adres weg rijdt krijg je bericht (dat kan 2 minuten of 30 minutesn zijn)

Knudde service

Heb sinds 1 week horizon go , internet en telefoon zijn ok maar nog steeds geen tv, zelfs niet naar drie keer bellen . Krijg iedere keer het zelfde antwoord , geduld aub .Dat hebben ze zelf niet want de rekening willen ze op tijd betaald hebben . Conclusie een verdomd slechte service .

24-04-2017

Verhuis neem ziggo dan niet mee. Ellende geen enkele aansluiting doet het

Was tevreden klant bij Ziggo alles in een. Bij verhuizing tijdelijk naar chalet op camping moest ik een klein abonnement aanhouden voor behoud telefoonnummer. Na 10 maanden en verhuizing naar nieuwe woning was mijn telefoonnummer er niet meer. Kreeg ander nummer. In nieuwe woning ligt kabel Ziggo en glasvezel. De mensen met glasvezel hebben alles wat werkt. De buren en ik hebben al sinds2 weken totaal niets ondanks bezoek 2 monnteurs. Hoe is het mogelijk. Zijn zeer ontevreden. Moeten wachten tot 1 mei 2017 en of het dan opgelost is wachten we weer af

Ziggo co

Ziggo co door heel Nederland Heel veel zenders kun je niet ontvangen op ipad

Belachelijk slechte service

Defecte Horizon Box al na een paar maanden. Vandaag (maandag) monteur met een nieuwe Horizon Box. Hij vind dat de installatie erg traag gaat (was dat niet een voorteken?) Hij besluit dat hij vertrekt voordat de installatie voltooid is (tegen het Ziggo beleid in). Telefonisch contact met Ziggo omdat de installatie blokkeert. Dan blijkt dat er pas vrijdag (na 4 dagen) weer een monteur kan komen. Hoezo? De monteur die vanmorgen is vetrokken kan toch gewoon terug komen om zijn werk af te maken? Nee dat is niet mogelijk. Ziggo wil niet flexibel en klantvriendelijk zijn. Aangedrongen om een leidinggevende te spreken. Ook dat was niet mogelijk. Toch maar opzeggen?

Slecht internet

Overgestapt naar horizon alles in 1, moet sneller internet zijn. nu valt het internet regelmatig uit, wel volledig wifi signaal

Ziggo KLANTVIJANDIG !

Door onduidelijke en misleidende maandvermelding bij een slotafboeking na opzegging (januari stond bij afboeking vermeld, terwijl ik per 1 december 2016 had opgezegd) heb ik het bedrag laten storneren. Daarna lange tijd niets meer gehoord waardoor ik aannam dat e.e.a. correct was afgewikkeld. Plotseling wel een sommatie van incassobureau met flinke verhoging van incassokosten. Na toelichting van mijn motivatie en ontvangen antwoord begrijp ik dat de afschrijving wel correct was waardoor ik alsnog het verschuldigde p.o. betaal. Incassokosten blijven wel staan. Bij Ziggo is niemand meer thuis na telefoontje met klantenservice. Helaas al uit handen gegeven en het incassobureau gaat op intimiderende wijze voor de buit! Niemand is voor de rede van dit misverstand meer vatbaar en als (ex) klant wordt je met zwaar geschut gebombardeerd door sommerende dreigementen. Zeer klantvijandige houding en voor mij onbegrijpelijk dat ziggo het zover laat komen. om verdere ellende te voorkomen ga ik maar betalen maar ziggo zal voor mij nooit meer in beeld komen!

Ronald

Van particulier naar zakelijk

Volgens verkoper zou het een eenvoudige administratieve omzetting zijn van particulier naar zakelijk. In december 2016 zou dit plaatsvinden. Het in nu eind april 2017 en nog steeds geen fatsoenlijk werkend systeem. Heb je alles eindelijk draaien dan an 2 weken opeens geen digitale tv meer. Groot gehannes met apparatuur. Inmiddels 7 mediaboxen gehad en (weer teruggestuurd). Ook veel fouten in facturering. Belkosten worden in rekening gebracht terwijl die met een volop bundel zijn afgekocht. Ziggo erkend alle problemen en fouten en noemen het zelf 'COLLECTIEF FALEN’ Abonnement is inmiddels beëindigd echter krijg nog steeds rekeningen met abonnementskosten. Echt wat een drama, ooit heeft alles naar tevredenheid gewerkt echter sinds die stompzinnige omzetting van particulier naar zakelijk gaat alles mis.

Leon
24-04-2017

Slechte service, slecht product.

Na vele problemen met de Horizonbox, vastlopend beeld,wegvallend geluid,herstarten. Werkte het na een perfecte verhuizing zaterdag tot mijn verbazing allemaal zonder probleem in 1 maal echter kwam vanmorgen de grote desillusie.Alle verbinding weg geen tv geen internet.En nu komt het.Durft de klantenservice gewoon met droge ogen te vertellen dat zij na 4 dagen de eerste monteur kunnen sturen. Ik ga toch KPN maar eens bellen en kijken of ze je daar liever als klant hebben.Jammer na 20 jaar abonnement.

23-04-2017

Gamen niet mogelijk

Ik ben op dit moment de enige wifi gebruiker, ik probeer een potje call of duty te spelen, maar het internet is zo verschrikkelijk slecht dat ik telkens disconnect. Ik heb de router al op nieuw opgestart en ontelbare keren opnieuw verbonden maar het werkt nog steeds voor geen meter. Nooit doen dus als je een beetje wilt gamen!

23-04-2017

Ziggo zakt steeds verder weg

Ik ben al jaren klant bij Ziggo en tot voor kort was ik erg tevreden. Ik merk de laatste tijd dat Ziggo niet goed meegaat in de ontwikelingen. Snelheid die beloofd is wordt bij lange niet gehaald, oude routers en onstabiel internet en tv-data. Jammer, dat het zo moet.

22-04-2017

Knudde service

22-04-2017

Geen tv voor 1 week en intenet belabert

Al een week in de weer voor instabiel internet en moeilijk op te starten horizon (maar deed het altijd na 10 min wel). Met telfonische hulp ben ik verder van huis; orizon werkt niet meer en internet nog steeds instabiel. Wat denk je; ze sturen vandaag toch wel een moneur, nee hoor. 1 op komende woensdag voor de tv (dus vanaf vrijdag - woensdag geen tv; dat gaan de kids leuk vinden) en pas op vrijdag 1 monteur voor belabert internet. Nee; de monteur voor tv kan niet de nieuwe modem instaleren voor internet.

Ook moet ik 2x 5 uur vrijneme; want ja ze komen tussen 8;00 -13:00 pfff. Als ze om 13:00 uur komen is de hele werkdag kapot. Oh ja; wellicht kan ik een vergoeding krijgen voor het niet hebben van tv; pak hem beet een 10 euro; Zout op de open wond

Meer Ziggo reviews
Welk cijfer geef jij Ziggo?