Ziggo reviews

1.9
Positief6%
Neutraal1%
Negatief93%
Laatste 12 maanden202020192018
Geen lid

Recente Ziggo reviews

Nanda
22-09-2021

Leveren van slechte service en met name het personeel dat ontzettend slecht is opgeleid en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. 70 euro per maand en nog slechte WiFi in huis. Kunnen ze wat voor je betekenen? Ja door extra te gaan betalen, want extra je best doen voor klanten geldt bij ziggo alleen voor NIEUWE klanten. Als je eenmaal binnen bent, kijken ze niet meer naar je om!

Umut
20-09-2021

Wat een rotzooi bedrijf dit, gAtveredamme, betaal 80 euro per maand om elke dag uit spel te worden gegooid met een melding ‘ geen internetkabel aangesloten’

Veel op forums gekeken en ZOVEEL mensen met hetzelfde probleem, alle stappen geprobeerd nog steeds gekut, uiteindelijk ziggo gebeld en mevrouwtje verteld mij domweg dst het aan mijn kabels ligt, heb 3 kabels geprobeerd alle 3 deselfde probleem, net een brief gehad van Kpn dat ze glasvezel gaan aanleggen super nieuws

Dag ziggo Hallo KPN

Ben
18-09-2021

Ik Ben 30 jaar Klant geweest van Ziggo en heb geen problemen met ze gehad ales werkte prima

Het is een top bedrijf

Henk
17-09-2021

Ooit begonnen met chello, werd upc, daarna Ziggo, durf te zeggen, dat ik nooit problemen heb gehad, ben na laatste abonnement wissel zeer goed geholpen, snap al die negatieve signalen niet over decadente 4 k gezeik, terwijl er miljoenen mensen op de vlucht zijn en dood gaan van de honger.

Huub
14-09-2021

Een kwart ster voor ziggo, de grootste profiteur van opkopen wat mensen willen en ze 10 keer de oorspronkelijke prijs te laten betalen, wat een zielige mensen zijn het die dit bedrijf leiden. Geld is niet alles

Fred
09-09-2021

Na stoppen analoge TV signaal wil Ziggo geen gratis decoder leveren.

Na stoppen analoge TV signaal wil Ziggo geen gratis decoder leveren.

Vandaag gebeld met klantenservice Ziggo Zakelijk.

Persoon 1 hoort mij aan als ik verzoek decoder toe te sturen. Hij zegt dat even te moeten gaan uitzoeken. Zet mij in de wacht.

Na 15 minuten wachten krijg ik persoon 2 aan de lijn die van niets weet. Ik vertel mijn verhaal opnieuw.

Persoon 2 zegt ook dat hij het even moet gaan uitzoeken en zet mij ook weer in de wacht.

Na 15 minuten krijg ik persoon nr 3 aan de lijn.

Zij heeft mijn verhaal begrepen en zegt dat ik alleen een decoder kan krijgen als ik mijn TV abbo uitbreid naar 100 zenders en meer ga betalen.

Ik zeg dat ik niet meer wil gaan betalen maar dezelfde 20 zenders wil ontvangen die ik analoog kon ontvangen - ik betaal nog steeds hetzelfde maar de service van Ziggo is met het verdwijnen van het analoge signaal minder geworden. Ik betaal voor TV en vind dat ik het recht heb een decoder die hetzelfde beeld op mijn oude amaloge TV kan zetten als voorheen. Het is niet mijn keus geweest om het analoge signaal te stoppen.

Dan zegt persoon 3: u hebt dat recht niet want u heeft nooit betaald voor de TV signalen. U betaalde voor het internet en de TV signalen kreeg u er van ons gratis bij. Ik sta perplex en heb het gesprek beeindigd.

In mijn contract staat dat ik een pakket afneem met daarin internet en TV.

Voor mij betekent dat, dat ik betaal voor internet en TV. In een ondeelbaar pakket. Als ik in een restaurant een driegangen menu bestel is het ook niet zo dat ik alleen betaal voor de hoofdgerecht en het toetje gratis krijg. Dat ik nu geen TV beeld heb ligt niet aan mij maar aan Ziggo. Ik ben buiten schuld door Ziggo benadeeld - ik betaal voor TV beeld maar kan geen beeld zien omdat Ziggo een technische wijziging heeft aangebracht en mij daar niet technisch voor compenseert.

Ik verwacht van Ziggo een gratis decoder. Zoals ook in de pers te lezen was dat Ziggo na het afsluiten van het analoge signaal mensen met een analoge TV gratis decoder zou verschaffen.

De oplossing

Decoder op sturen zodat ik het TV beeld weer kan zien.

Bjorn
08-09-2021

Gewoon niet doen.

Je kan beter je geld in de fik steken, heb je tenminste nog wat om naar te kijken. Het is een abonnement voor gezeik en ellende. Internet klapt er om de haverklap uit, de mediabox is BIZAR traag en dan maar niet te spreken over storingen. Spijt dat ik hier nu nog aan vast zit.

Roland
Roland
08-09-2021

Waardeloos ziggo

Errug slecht n nog n botte medewerkster aan de lijn ook heb soms geen en vaak maar 150kb ja idd kb verbindinding en monteur komt alleen op eigen kosten?ik zou minimaal 40mb download hebben valt uit kan niks op m.n mobiel kijken ik stap over .begin nooit aan ziggo ene app werkt ook gewoon niet waardeloos beter aan de heroïne als aan ziggo waáaaaaa

Richard
07-09-2021

Teveel problemen

Regelmatig tv-storing, vooral op ongewenste momenten. Steeds meer internetproblemen: enorme traagheid of uitval.

Marcel
07-09-2021

Digitale radio

Moet je over naar digitale radio omdat ziggo stopt via de kabel, dan moet je een Quantis QE317 radio tuner bestellen voor 50 euro bij Ziggo

Dat voelt dan al niet goed.

Dan denk je even een tuner te bestellen bij ziggo. Via de website niet mogelijk. Dan maar bellen. Na 1,5 uur en diverse medewerkers en afdelingen krijg je te horen. Niet op voorraad. Wanneer wel? Antwoord: Dat weet men niet. Bel me dan als de tuner er is. Nee, dat doen we niet.

Antwoord elke dag even bellen

Zo slecht Ziggo. Geld vragen wat je zelf stop zet en dan ook niet kunnen leveren.

We hebben begrip , waar kunnen wij u nog mee helpen …….

TRIEST

Tim
06-09-2021

Nooit klachten gehad maar bij opzeggen zeldzaam onbeschofte behandeling

Vandaag iemand van ZIGGO aan de lijn. In verband met opzeggen abonnement. Reden verhuizing naar plek waar geen ZIGGO is. Er werd eerst gecontroleerd of het wel klopte wat ik zei. Dat klopte inderdaad. De toonzetting was al wantrouwend en onvriendelijk. Toen ik doorvroeg werd de toon vijandig en uiteindelijk werd er gewoon opgehangen. Lekker dan. Nog nooit meegemaakt.

Linda
06-09-2021

Waardeloze provider

Diensten vallen steeds uit. Zit paar keer per week aan de telefoon met ziggo. Iedere week monteurs. Zojuist vielen al mijn diensten zo maar uit. Vorige week nieuw modem gehad, maar niets helpt. Monteur wordt niet als je er om vraagt ingepland. Moet je een uur later terugbellen of ze eerst wat in het modem kunnen zien.

Ziggo, waardeloos. Verbeter je netwerken en je diensten. Dit gaat jullie veel klanten kosten. Dit zou toch anders moeten kunnen

Ronald
06-09-2021

ZiggoGo service meer dan belabberd

Ben al jaren bezig met Ziggo om hun service ZiggoGo eens een keer goed te laten lopen. Bij het willen kijken naar sport of een film met ZiggoGo, krijg ik elk uur meerder keren een uitval van de service. Of het is buffering of ik krijg bevriezing van beeld en geluid. Alle stappen door Ziggo doorlopen maar ze blijven erbij dat het niet bij hun ligt.

Daan
02-09-2021

Geen internet, wel betalen

Verhuizinfg. Nieuw appartement wel gewoon aansluiting, maar niet bij ziggo bekend. Is nogal moeilijk voor de mensen bij ziggo, krijg steeds een ander verhaal te horen. maar geen internet, dat gaat zeker een week of 10 duren en kosten boven 1600 euro moet ik zelf betalen, (terwijl de aansluiting er gewoon is) oh en voor het geval ik wil opzeggen, wordt ik nog even fijntjes gewezen op de opzegtermijn…. wat een stel kaffers!

Mieke
31-08-2021

Schriftelijke klacht indienen niet mogelijk

Waar je ook zoekt op hun site een schriftelijke klacht indienen is onvindbaar, niet mogelijk. Wat mij betreft slechte klantenservice

Internet wordt er uitgegooid wegens werkzaamheden die uren duren, zonder enige melding vooraf. Lekker als je thuis aan het werk bent en er zelf achter moet komen dat er in je wijk werkzaamheden worden uitgevoerd zonder een melding vooraf

Marc
29-08-2021

Nieuw contract afgesloten maar door falend facturatie systeem hoge nota

Wat een Gepruts! Mooi een nieuw jaarabonnement afgesloten en dan krijg ik een rekening die 3 1/2 keer zo hoog is als overeengekomen . Helaas kunnen ze het niet aanpassen in de computer en nu moet ik het maar voorschieten! 😡 Volgens mij is dit de omgekeerde wereld als er een fout wordt gemaakt bij Ziggo moeten zij dit zelf oplossen toch? Ik heb nu zes keer een half uur aan de lijn gehangen en ik ben er helemaal klaar mee en er is nog steeds geen oplossing! blijkbaar gaat het alleen om geld verdienen en niet meer om klantenbinding en klanttevredenheid tegenwoordig! Het interesseert me geen ene reet dat jullie computersysteem daar niet op ingericht zijn jullie horen je shit goed voor elkaar te hebben!

Mo
28-08-2021

Slechte klantenservice

Ik heb een abonnement afgesloten voor 29,95 per maand.heb nu al 3 rekeningen van boven de 100 euro gekregen. En dat komt zeggen ze omdat ik voor de huistelefoon per minuut betaal terwijl dat niet zo is ik heb een abonnement genomen met huistelefoon erbij. Dan moet ik een abonnement nemen van 12,50 extra voor het bellen vieze laaielichters zijn het wat een kut bedrijf is Ziggo en dan zetten ze mensen bij de klantenservice die nog dommer zijn dan de achterkant van een varken. Zoals mevrouw morissa die je echt niet Wil helpen bah wat een kut bedrijf is Ziggo

Linda
28-08-2021

Abonnement opzeggen? Onmogelijk

Ik heb op mijn vakantieadres voor de zomermaanden een Ziggo-abonnement aangeschaft. De zomer is zo goed als voorbij, dus ik wil het abonnement opzeggen. Tot mijn verbijstering krijg ik vrij snel een dame aan de telefoon aan wie ik mijn naam,postcode, huisnummer, toevoeging en geboortedatum doorgeef en de reden voor opzegging. Of ik een ogenblikje heb, ze komt zo bij me terug. Dat 'zo' duurt zo'n 15 minuten waarin mijn hartslag tot recordhoogte stijgt, want hoe moeilijk kan het zijn om aan te vinken dat het abonnement beëindigd word. Toen ze uiteindelijk weer terugkwam en ik boos vroeg wat ze in godsnaam al die tijd had gedaan, antwoordde ze dat ik mijn toevoeging niet goed had doorgegeven en dat ze me dus niet kon vinden. Met alle gegevens die ik haar al had doorgegeven, lijkt mij sterk. Maar goed, het gesprek wordt onaangenaam en ik vraag haar naam waarop ze het gesprek zonder meer beëindigd. Ik heb dus nog steeds niet kunnen opzeggen en nu is de klantenservice weer 's onbereikbaar. Ook geprobeerd via het contactformulier, maar dat geeft bij verzending een error. Nou, die heb ik inmiddels ook! Wat een zootje incompetente mensen zit daar.

Jan
27-08-2021

Super slecht

Ik had na jaren ineens geen signaal meer van de kabel. Wij hebben alleen een minimaal abonnement maar daar betaal je wel 20 euro voor dus dan vind ik gewoon minimaal tv kijken wel prettig. Gebeld dat ik geen signaal meer had geen zenders kon opslaan en de internet aanwijzingen al 6 maal had opgevolgd. Vervolgens zei de helpdesk dat ik alleen met een nieuw abonnement een monteur kon krijgen voor 1 euro per maand. Met mijn aansluiting is niks mis misschien instellingen bij hem veranderd? De volgende dag had ik zoiets van: nee ik wil dat nieuwe abonnement niet. Het slaat nergens op ik heb een abonnement wat altijd werkte en het probleem ligt bij hen. Dus ik wil mijn abonnement opzeggen binnen de 14 dagen termijn. bel ik het nummer wat in de mail staat … blijkt dat het nummer niet bestaat! Vervolgens ziggo bellen… ja opzeggen kan alleen als u een pakket weigert aan de deur en u bent niet thuis dus opzeggen kan niet …? Ik zeg o waarom niet ik kan het pakket toch ook terug sturen? … meneer boos: u wilt het niet begrijpen hè?,, nou ik zal u doorverbinden maar die meneer gaat precies hetzelfde zeggen… hallo met nieuwe meneer. ja ik kan het opzeggen… geeft u mij een goede beoordeling? U krijgt een e-mail… later op de middag : hallo… met nieuwe mevrouw… u moet even wachten… nee ik kon niks terug vinden. nee e-mailen kan niet vanuit ons… ik: hoezo u e-mailde me ook toen het nieuwe abonnement afgesloten werd? Nee dat kan niet…

Dus ik kan geen bevestiging van opzegging krijgen? Nee dat kan niet maar het is opgezegd hoor… ja ja dat was het net ook al denk ik dan. Wat een ellende hoe kom ik van Ziggo af!

Rob
27-08-2021

Wat een slechte service

Vorige week heeft ziggo een mediabox geleverd, maar geen gebruiksaanwijzing. Na bellen met klantenservice blijkt een kastje geleverd, dat al sinds één jaar vervangen wordt door een ander beter kastje.

Service monteur kunnen ze niet sturen. na eerste keer bellen na 10 min werd de haak door Ziggo er op gegooid. Bij 2e gesprek blijkt dat iets is geleverd wat beter had gekund.

Meer Ziggo reviews