25-02-2017

Fout wordt niet hersteld

28. Januari heb ik een bestelling gedaan. Deze werdt direct in mijn Ziggo geactiveerd. 3 dagen l`ater zou de digitale ontvanger worden geleverd. Op de 28 ste werd een abonnement actief gezet welk ik beslist niet heb besteld.In overleg met zigo pakket geweigerd. Oude abonnement zou na binnenkomstbij ziggo worden terug gzet. Nu twee weken later nog steeds geen oplossing. Heb inmiddels wel 10 verschillende mensen aan de telefoon gehad en even zoveel verschillende verhalen en beloften dat het opgelost zal worden. Maar nog steeds werkt de ziggo go app niet. En een van de twee smard cards is nog steeds niet actief. En de rekening klopt niet. ZIGGO DOE ER WAT AAN GABADART SOEST

24-02-2017

Bagger

Vanaf het begin alleen maar problemen gehad. Vanaf aanvraag naar overstapservice tot aansluiting en factuur. Ruim van tevoren gemaild en gebeld dat factuur niet klopt, maar wordt niets meegedaan. Krijg als reden te horen dat de afdeling de correctie nog moet uitvoeren, maar ze weten niet wanneer. :-( Of ik gewoon wil betalen! Als ik het storneer, dreigen ze me uit de lucht te gooien.

Mensen kunnen we niet naar Radar of Kassa te gaan? Ziggo is gewoon bagger.

Marco
24-02-2017

Afrekening ziggo

Wat een ellende. 8januari gebruik gemaakt van de overstapservice van Vodafone. 9januari probeerde ziggo mij als klant te behouden. Hierbij gesproken over het complete pakket. Keuze gemaakt om de opzegging definitief te maken, zij gingen dit in orde maken. 9februari verbinding actief met Vodafone. Ik hoefde niks te doen, maar toch heb ik bij ziggo bevestigd dat het op dat moment verbroken kon worden. Zij konden hier niks mee, want het was een overstapservice, ging allemaal goed. We week erna bevestiging gekregen dat telefonie opgezegd was.contact gehad dat dit niet klopt, dat het alles betrof. Uiteindelijk op 21februari bevestigd gekregen dat ze per 10 februari opgezegd hadden, credit was aangemaakt en wordt verrekend met eind factuur. Nu een factuur van 90euro! Dit moet maar 20 euro zijn. Zojuist contact gehad. Verkeerde afdeling aan de telefoon, meneer snapt niet waarom ik daar terecht kwam. (Telefoonnummer stond op de factuur). Doorverbonden.mevrouw kon niks.zij zegt dat Vodafone fout was (ziggo heeft op 9januari telefonisch bevestigd dat de opzegging binnen was).dus dat klopt niet. Vervolgens heeft ziggo pas de 21e opgezegd.en de resttermijn wordt over 8 weken terug gestort. Alle procedures waren juist gevolgd maar ziggo maakt er een potje van. Daarvoor moet ik nu 8 weken wachten tot ik eindelijk van ziggo af ben? Ik wil gewoon per direct een juiste afrekening en niet nog 8 weken wachten tot ik er een keer van af ben. Als ik het bedrag terug laat storneren. krijg ik een boete (voor een bedrag waar ziggo geen recht op heeft). Op de vraag waar ik de kosten kwijt kan voor mijn telefoonkosten en tijd werd gereageerd dat ik die zelf maar moest betalen! Ik wil spoedig van ziggo af en gewoon een juiste onderbouwde factuur! HELP!

23-02-2017

Dan maar aangifte fraude doen?

Tot 3 x toe door ziggo toegezegd teveel geïnd abonnementsgeld terug te storten op mijn rekening. 3 dagen geleden nog via de mail. 0 komma 0 € op mijn rekening en ben het spuugzat dat ik zo moet bedelen om MIJN geld terug te krijgen. Schaam je ziggo om zo met consumenten om te gaan, ik sla de tv programma,s zoals Kassa en Radar maar over en ga eens onderzoek of ik justitie kan inschakelen. Het stinkt nml naar Fraude en oplichting ziggo .

23-02-2017

Waarom niet mogen betalen via IDeal Link?

Ik vraag mij al een tijdje af waarom ik door Ziggo verplicht wordt of via een automatische incasso te betalen, of via een acceptgirokaart waarvoor ik 1,50 moet betalen. Het kan immers anders is mijn ervaring. Daarom heb ik de volgende vraag aan Ziggo gesteld.

Ik krijg nu (verplicht) een acceptgiro waarvoor ik moet betalen terwijl het voor jullie toch heel simpel moet zijn een optie toe te voegen waarbij ik voor een Ideal betaling kan kiezen. Ziggo hoeft mij dan alleen een mailtje te sturen dat de factuur klaar staat. Ik kan dan in mijnziggo de factuur downloaden en direct via de Ideal knop betalen. De mogelijkheid om via de mijnziggo omgeving via Ideal te betalen bestaat immers al: ik doe dat al elke maand. In mijn optiek is het dus onzin om uw klanten te dwingen of te betalen via automatische incasso of via een acceptgirokaart.

Antwoord Ziggo Je kunt bij Ziggo op 2 manieren betalen dat is via auto incasso en via acceptgiro. Als je een van beide niet op tijd betaald, krijg je een iDeal link gestuurd. Met andere woorden dit is een herinnering met betaalknop. Bij auto incasso krijg je na 14 dagen bij de herinnering een iDeal link bij de accept giro gelijk. Dit komt omdat het systeem de acceptgiro optie als herinnering ziet.?. Ziggo gaat dit niet veranderen. Je kan immers ook kiezen voor automatische incasso? Dat is gratis.

Ik vind dit persoonlijk te gek voor woorden. Nu krijg ik het idee dat als ik hen niet laat incasseren, ik ervoor moet ‘boeten’. Ik wens geen incassomachtigingen af te geven. Aan niemand! Waarom word ik gedwongen op een wijze te betalen die mij geld kost terwijl je gewoon GRATIS via de IDeal link kan betalen, direct al. Hoe simpel is het om ivp een brief met factuur en acceptgiro een mailtje te sturen?

Bij bedrijven als Eneco, VItens, Reaal, Aegon, Zilveren Kruis en zelfs mijn dierenverzekeraar kan ik al via de IDeal link mogelijkheid betalen. Ik vind het niet meer dan normaal dat Ziggo deze mogelijkheid wel gaat bieden. Het is daarbij beter voor het milieu en het voorkomt foutieve betalingen omdat als je via de Ideal link betaald alles al ingevuld staat.

23-02-2017

Waardeloze interne communicatie bij dit bedrijf

Ongeveer 4 maanden geleden ( ! ) werd ik door ziggo benaderd met een aanbieding over te stappen van ziggo prive naar ziggo zakelijk . Daar ben ik op ingegaan op dat moment. Hierbij werd aangegeven dat alles intern door ziggo geregeld zou worden , de overstap , een monteur om de nieuwe router te installeren enz. genoemde termijn 2 weken. Na 3 weken maar eens gebeld , eindeloos wachten en doorschakelen , bleek er niets bekent te zijn bij ziggo. weer alle gegevens ingevoerd , afsraak ingeplant met monteur . Vervolgens komt deze ( ingehuurde monteur ) bij mij en vraagt waar de spullen zijn.ehh .is dat mijn taak dat te regelen ? dus monteur weer onverrichte zaken naar huis en ik weer bellen. Na wederom eindeloos wachten de bevestiging dat ze het zouden opsturen en een nieuwe afspraak met de monteur, 2e halve dag vrijgehouden hiervoor. Okee weekje later spullen binnen , monteur geinstalleerd ,klaar zou je zeggen. Nou echt niet , nu heb ik 2 abonnementen bij de ziggo , 1 prive en een zakelijk ! 100x gebeld , gemaild , de tevredenheidsonderzoeken van ziggo ietwat boos ingevuld , gesprekken met medewerkers gehad die het allemaal gingen oplossen.maar nog steeds niet mijn eigen telefoonnummer terug en nog steeds aanmaningen / dreigbrieven van ziggo dat als ik niet betaal afgesloten wordt ! Deze overstap heeft mij al minstens 2 dagen gekost ! en ik heb dus ook aangegeven daar een tegemoetkoming in wilde hebben in de vorm van een hernieuwde start met de aanbieding van 3 maanden halve prijs , krijg ik een fles wijn opgestuurd met de excuses.Ps ook weer een brief dat ik als ik nu niet direct betaal afgesloten wordt ! Schiet mij maar lek.wat een WAARDELOOS bedrijf is dit ! Hans den Hollander

23-02-2017

LOUCHE BEDRIJF

-We gaan er wat aan doen -We begrijpen uw probleem en we gaan het regellen -Sorry dat het zo is gelopen, we gaan het regellen -Sorry dat u zo lang heeft moeten wachten -Sorry voor de miscommunicatie -Sorry maar nu is het echt geregeld -Sorry maar.

Werkelijk het voorbeeld van een bedrijf waar de overheid onmiddelijk in zou moeten grijpen.

Nadat ik een offerte had laten maken door een (na later bleek) extern bedrijf, zat ik vast aan Ziggo tot op heden. Vele telefoontjes gepleegd met elle lange wachttijden met telkens de reacties (zie bovenaan de ervaring). Alles wat ik tot nu toe ondernomen heb om af te komen van pakketjes, post en onterechte facturen heeft niet opgeleverd.

Ondertussen heb ik Ziggo geblokkeerd via het internet bankieren zodat zij geen incasso's meer uit kunnen voeren. Ik bewaar alle post en maitjes van Ziggo om op die manier een dossier op te bouwen. Momenteel ben ik bezig met het opstellen van een factuur aan Ziggo voor de gemaakte kosten in arbeidstijd.

Eigenlijk schieten woorden tekort, maar dit soort louche, onbekwame bedrijven zouden in een ontwikkeld land als het onze niet moeten kunnen bestaan. Naar mijn mening het voorbeeld van wat marktwerking en privatisering de burger voor ellende kan bezorgen.

De eerste de beste verkoper van Ziggo produkten die mijn winkeltje binnenloopt, zal dat bezoekje nooit meer vergeten (ben ik bang).

22-02-2017

Bar slecht

WAT een achteruitgang sinds we overgegaan zijn van UPC naar Ziggo Wat een slecht Internet en telefonie De ene monteur zegt te sterk signaal de andere zegt te zwak signaal, al twee modems gehad, een maand Fox om het goed te maken, een maand films gratis Zit echt te denken om snel een andere provider te gaan zoeken!

22-02-2017

Moeizaam maar Oké

Hallo,, Ik zit al jaren bij Ziggo voor heen Wanado en toen Casema. van af dag 1 dat zij internet via de kabel in onze gemeente aanbieden heb ik het in huis, met vallen en opstaan zo als je dat kunt noemen. In het eerste jaar was het erg traag maar ja je had immers geen extra kosten voor de telefoon meer dus stond het hier dag en nacht aan. naar verloop in het 2e jaar ging het allemaal beter tot ik vaak ofline was dan weer online en dat werd erg vervelend 5 min online dan een reset maken en dan weer 5 a 10 min online tot je er weer werd uitgeknikkerd. Dus ik bellen dan krijg je een dame aan de telefoon die lief is en ook wel luistert maar er geen verstand van heeft. Op die manier heb ik wel 100 x gebeld met de zelfde klacht en altijd vriendelijke mensen aan de telefoon het heeft me ook heel wat gekost dat bellen en wachten, maar toen . kreeg ik een hele slimme dame aan de telefoon waar ik een heeeeel goed gesprek mee had die meid wist van aan pakken en maakten haar beloftes ook steeds waar. Zij kreeg het voor elkaar dat er een kabel meting werd gedaan hier in huis en buiten in de buurt kast, een de conclusie was meerdere breuken of breukjes tussen de kast en mijn huis. Zij vertelde mij dat ze er mee aan het werk gingen maar dat het even kon duren daar zij afhankelijk waren van de gemeente voor een vergunning voor het open maken van 2 straten om er een nieuwe kabel in te leggen naar mijn huis. De vergunning was er heel snel de dame belde mij op en zij dat de de volgende dag alles kwamen vernieuwen naar mijn huis, en dat hebben ze ook gedaan onder de vloer tot aan het punt waar de oude aansluiting zat. alles was gemaakt en leek ook te werken en naa twee dagen weer gedonder, maar toevallig belde de dame van ziggo weer op of alles nu wel goed werkte ik zij helaas niet, waar zij tegen mij zij ogenblikje a.u.b en later weer aan de telefoon kan en mij zij de monteur is over een goed uur bij u h denkt dat hij het weet en het gelijk voor altijd kan verhelpen. Monteur geweest en probleem verholpen, de volgende dag belde de dame mij weer ik zij dat ik blij was er niet meer werd uitgegooid werd en erg tevreden was met haar persoonlijke aanpak. Als laatsten liet deze dame mij ook weten dat ik na 9 maanden ellende enz enz mijn geld voor die maanden retour kreeg en dat de telefoon kosten die ik gemaakt had gecompenseerd werden met 3 maanden kostenvrije internet. Al met Al zit ik er nu al jaren we hebben hier ook glas in onze wijk waar ik zo op kan over stappen, maar ik sta liever in de wacht zij ziggo als bij al die anderen die op het glasnetwerk zitten daar hoor ik veel meer problemen over. als ik nu bel en ik zeg ook ALS woord ik ook na de wacht tijd goed geholpen. vloeken helpt niet ook niet tegen de mensen die de telefoon opnemen zij proberen het goed te doen het is alleen jammer dat een provider vaak een callcenter er achter zet en dat is het ECHTE probleem. mijn verhaal en het is niet anders we zijn als klant aan de goden overgeleverd gelukkig had ik op een gegeven moment een godin aan de lijn.

21-02-2017

Om te huilen!

Ik zit nu bijna 2 weken zonder Internet. Mijn modem was geblokkeerd door ziggo, ten onrechte! Ik moest een bepaald bedrag voor een datum betalen. Dit was op tijd binnen. Dit is mij telefonisch verteld. Het deblokkeren gebeurd via een afdeling in het buitenland kreeg ik telefonisch te horen.

Ik krijg steeds wat anders te horen! Toen was er een storing met het deblokkeren! Dan moest het weer doorlopen, het signaal. Dan was het weer; wachten op escalatie! Zolang wachten op iets kleins! Ik hoop dat dit helpt om het probleem op te lossen.

21-02-2017

Uur lang in de wachtrij van de klantenservice gestaan

Super vervelend. Ons internet is er om een domme rede afgegooid. We hebben het echt nodig voor onze studie allemaal hier. En toen ik belde om het te fixen, moest ik een uur wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg.

20-02-2017

Zeer slecht alweer

Bieden online tv aan die niet werkt te verdienen geld aan tv en internet alleen weten ze niet hoe dat werkt daar

20-02-2017

Opzeggen contract

Op 31 maart 2016 een 1 jarig contract afgesloten. Toen de monteur kwam bleek dat er bij ziggo een verkeerde regiocode was ingesteld (wij wonen in Zevenhuizen zuid holland en niet GRONINGEN). Het heeft 3 weken geduurd om ziggo er toe te bewegen om de juiste code internet stellen. Tot die tijd geen telefoon, internet en tv. Verder heel veel problemen gehad in de maanden daarna. Telefoonkosten inrekening brengen terwijl je vast bellen tegen vast bedrag hebt afgesloten. Slechte wifi. Wederom veel bellen en uiteindelijk een nieuwe modem gekregen. Nu wil ik de overstap terug doen naar kpn doen. Je denkt contract datum eindigd op 31 maart. Zoals is in gegaan. Maar nee hoor. Nu beweert ziggo dat de ingangsdatum 20 april 2016 is. Dat was de datum dat de modem online ging. Dusmag de overstap nog niet doen. Het is een grote corrupte, klant onvriendelijke bende.

20-02-2017

Waardeloze provider

Na 23 dagen nog steeds geen actieve telefoon klantenservice krijg je geen concrete oplossing we wachten nog 7 dagen daarna toch maar overstappen wegens ingebreke blijven van gedane beloften.

19-02-2017

Blijven incasseren ook nadat de overeenkomst is beeindigd

Jun 2016 heb ik contact gezocht met Ziggo in verband met een komende verhuizing. We zijn gaan inwonen bij onze dochter en hebben een vakantiehuis gekocht. Ziggo zei in eerste instantie dat ze wel internet konden leveren in ons vakantiehuis. Ziggo zei daarna dat het niet kon maar dat we wel ons oude mailadres konden behouden als een een "vriendje voor een tientje" abonnement zouden nemen. Dit gedaan. Ziggo blijft echter ruim 88 Euro incasseren. Meerdere malen telefonisch contact gehad. Ten einde raad een brief aan de manager klantenservice geschreven. Ziggo heeft 2x gebeld, weer een voice mail ingesproken maar geen mogelijkheid om terug te bellen. In januari weer telefonisch contact gehad. De vriendelijke dame zei dat alle ten onrechte gedane incasso's nu echt zouden worden teruggestort maar dat het twee maanden kon duren maar echt voor eind januari zou zijn afgewikkeld. Begin februari was er nog niets teruggestort en dus heb ik opnieuw een brief geschreven. Dit keer meer de mededeling dat e.e.a. uiterlijk 15 februari moet zijn afgewikkeld en dat ik anders mijn rechtsbijstandsverzekering inschakel. Op zondag heb ik chat contact met Ziggo om ze mede te delen dat ik mijn rechtsbijstandsverzekering heb ingeschakeld. Er wordt dan geantwoord dat de terugstorting is afgekeurd omdat ik nodig diverse documenten moet aanleveren.

19-02-2017

Kut provider

Elke keer slecht internet. Komt er een monteur die zegt je moet een wifi extender hebben, klopt geen ruk van want het wifi signaal is prima alleen de download en uploadsnelheid is gewoon kut. We hebben horizon tv, ook hebben we tv en internet box in 1, uiteindelijk werkte dat niet zo goed dus kregen we een aparte modum, heeft het heel even goed gedaan, daarna werd het internet nog slechter als voorheen. kort gezegt ruk provider. DOE ER WAT AAN!

18-02-2017

Horror van Ziggo

Op 23 januari 2017 een uitgebreider TV pakket van Ziggo besteld het is nu 18-2-'17 en ik ben weer terug in 1978. Ik kan alleen anoloog TV kijken. De Horizon box heeft het 1 week goed gewerkt. Daarna werkte de box niet meer. De 2e monteur kreeg hem niet op gang. Hij heeft gebeld met Ziggo en het is geen aansluitingsprobleem maar een organisatie probleem. Ik ben als klant uitgeschreven voor de TV? ik maar bellen, weer bellen en weer bellen. elke dag een ander verhaal maar geen beweging in de Horizon te krijgen. Mijn Netflix abonnement werkt natuurlijk ook niet meer.

18-02-2017

Na 15 jaar klant abonnement 'niet langer houdbaar'

Wij hebben ons sterk ingespannen om ons abonnement welke al ruim 15 jaar bij Ziggo liep, te behouden na een verhuizing.

In verband met een verhuizing moest volgens ziggo het oude abonnement worden overgezet naar een nieuwe, waarbij het nieuwe installatiepakket 'compatibel' was met het volgens hun 'oude UPC-gebied'. Zo gezegd, zo gedaan. Daarnaar gevraagd zou er ook enkele weken eerder op het nieuwe adres geleverd worden.

1.Het 'nieuwe' abonnement alsmede het nieuwe installatiepakket voor het nieuwe adres werd op het oude adres geleverd; 2. 4 weken geduldig (!) en tevergeefs gewacht op het leveren van de diensten op het nieuwe adres. Al die tijd zonder internet, televisie en telefoon (met 3 pubers in huis) gezeten. In die weken verschillende afdelingen (opzegging, adresbeheer, crossdesk, tecnhische dienst, verkoop) aan de telefoon gehad die het probleem zouden verhelpen. Afspraken werden niet nagekomen (o.a. monteur die 1e keer werd afgezegd en 2e keer niet op afspraak kwam opdagen). Het probleem waardoor niet geleverd kon worden, werd echter niet opgehelderd. 3. Na vier weken actief contact te hebben gezocht, werd door ons aangegeven het contract te willen beëindigen, mits een leidinggevende zich over de kwestie zou buigen en ervoor zou zorgen dat wij duidelijkheid zouden krijgen over het wel of niet kunnen leveren van diensten. Er werd een telefonische terugkoppeling toegezegd.

Na enkele uren tevergeefs wachten, zelf met de klantenservice gebeld om op te zeggen. Toen bleek dat ziggo inmiddels het abonnement eenzijdig en per direct had opgezegd (zonder tekst of uitleg). Aangezien wij een uur daarvoor een mail van ziggo kregen met een bevestiging van een door ons gedane bestelling, werd door ons gevraagd hoe dat zat. Er werd medegedeeld dat er niets aan ons zou worden geleverd en dat het een 'dubbele opzegging' betrof.

4. Een week na de beëindiging werd er alsnog een bestelling op het nieuwe huisadres geleverd, namelijk een tweede installatiepakket. Wederom zonder tekst of uitleg.

Inmiddels zijn wij overgegaan naar een andere provider die wel binnen 2 weken diensten kon leveren op het nieuwe adres.

Waar wij ons sterk over verbazen is het gebrek aan communicatie binnen de verschillende afdelingen bij ziggo, waardoor wij ruim 1 maand zonder enige verbinding in ons huis hebben doorgebracht. Het is ons tot op de dag van vandaag niet duidelijk welke afdeling zijn verantwoordelijkheid heeft laten liggen om het probleem op te lossen. Dit, terwijl zij allen wel toezeggingen hebben gedaan om het probleem op te lossen. De afdeling financiën vraagt ons ondertussen de rekening voor de nieuwe maand te betalen, waar wij uiteraard niet aan meewerken.

De tijd, inspanningen, kosten en frustraties in een maand tijd mogen wel duidelijk zijn.na ruim 15 jaar een tevreden klant te zijn geweest.

17-02-2017

Prima profider

Eigenlijk best tevreden, mag best wat goedkoper maar oke ik krijg altijd een goed downloadsnelheid en de verbinding is stabiel. TV ook voldoende keuze, online kijken en Ziggo sport. Ik geef een dikke 9

17-02-2017

Helemaal ruk

Slechtste internet en tv ooit

Meer Ziggo reviews
Welk cijfer geef jij Ziggo?
12345
67
8910

AfradenAanraden