Zeer slechte service als je als eerlijke klant een oplossing zoekt en er totaal geen coulance of klantgerichtheid is. Verbijsterend werkelijk. Systeem werkt wel.
Contract afgesloten waar ik ook de bevestiging van kreeg. Blijkt dat het contract geannuleerd is. De reden weten ze niet en nooit een mailtje over ontvangen. Ze kunnen ook geen bevestiging van annulering sturen. Dus maar hopen dat er niks in rekening wordt gebracht. In totaal (letterlijk) 3 uur gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd. Nooit meer ziggo voor mij. Daarnaast regel ik alles in een van mijn oma en ouders, daar ga ik ook overstappen.
Teleurstellende en onsympathieke klantenservice
We worden gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. We worden niet geholpen en ze hangen de telefoon op. Ze hadden beloofd om de overstap te regelen van Kpn hierna niks meer gehoord. Hierna heeft Kpn de overstap afgekeurd. Nooit wat van gehoord. Nu zitten we met 2 abonnementen! Ik vind het niet netjes hoe jullie met klanten om gaan! Schandalig! Nooit meer klant bij hun! Zo behouden jullie geen klanten
Uhm waar beginen
Nog steeds zeer slechte wifi na contact en wifi van 2,4 mzh naar 5 mzh nog niks beter gewordne waardeloos en dit is al heel lang zo heel,de tijd is wifi aan het laden 10 sec internet en weer laden en dit meerdere x en per dag heel de dag door
Ik,widle al overstapen maar toen kreeg ik korting dus nog maar een x geprobeert omdat ik al jaren bij zigo zit maar zodra dit contract is afgelopen ga ik ergens anders kijken
Zo slecht zo slecht zo slecht zo slecht zo slecht
Dat is ziggo er wordt niet eens geluisterd naar het probleem door een technisch probleem met mijn modem
Kan ik niet meer inloggen digi d deze technische fout is
Geconstateerd door de helpdesk van mijn overheid ( digi d )men weet niet wat je bedoeld de persoon die ik telefonisch sprak spreekt niet eens goed nederlands
Voor mij een groot drama zal het jaar moeten uithuilen vanwege het jaar contract daarna snel terug naar kpn
Jullie moeten je schamen ziggo
De arrogantie van de macht gaat Ziggo langzaam de kop kosten.
Ze luisteren niet naar de klant.
Ze zijn meester in het ontwijken van kritische vragen.
Worden de inkomsten minder gaat de prijs omhoog.
Kortom lang leven de concurrentie en zeg je abonnement bij Ziggo op!
Helaas ook slechte ervaring met de klantenservice. Vaak heel lang wachten totdat je iemand te spreken krijgt. Word altijd in de wacht gezet omdat ze het niet weten en
Moeten navragen. Al jaren stoort boven de tv’s blokken, haperen maar er komt geen oplossing.
Tot vorig jaar toen kwamen ze er achter dat er een storing zat, ff een mini nexts met 3 internet versterkers aangesmeerd al was het internet gewoon goed. Was niet nodig
Geen ster waardig, wilde overstappen naar glasvezel provider, blijkt Ziggo nog steeds via coax, pakket binnen en gelijk geannuleerd en was geen probleem, uur later mail dat Ziggo is geactiveerd. Gelijk gebeld en zou worden opgelost, volgende dag geen internet meer. Lijn gekaapt en kan niet meer ongedaan worden gemaakt. Moet nu 2 weken zonder internet, elke andere provider pas na 2 weken mogelijk. Bedankt Ziggo maar deze komt hier nooit binnen. Odido doet zijn best om mij te helpen. Karma kan een bitch zijn ZIGGO!
Ze lokken nieuwe klanten bij ziggo maar de trouwe klant die komt er puur slecht vanaf die betaalt zich bont en blauw.en nieuwe klanten krijgen schitterende cadeaus
Stabiel en snel internet. Het enige contact wat ik heb met de klantenservice is een jaarlijkse check of alles nog bevalt. Vooral de fantastische gebruikservaring van de next tv box is echt iets wat ik iedereen kan aanraden om te ervaren. 1 x de klantenservice gebeld ivm kapot gevallen afstandbediening: De wachttijd bedraagt op dit mome….goedemorgen ziggo/ vodafone waar kan ik u mee helpen. Hoop dat deze ervaring zo blijft.
Beste mensen.
Aandacht! Opgelet dit bedrijf werkt als scammers.
Let op met overstappen naar ziggo.
Dit bedrijf kan je in zware problemen brengen!
Wordt herhaaldelijk gebeld door Ziggo zakelijk/quicknet?
Vandaag wederom gebeld door Ziggo > Eric van Dijk, neem op en zeg mijn naam en daarna dat ik geen interesse heb en gelijk wordt de hoorn erop gegooid!
Kansloze telefoonterreur.
Het is een verschrikkelijk bedrijf ik vraag me af hoe een bedrijf zo lang kan bestaan
Al vanaf 2009 klant en steeds bellen om je abonnement te veranderen, vaak verhogen. En nu wil ik overstappen naar een andere provider heb ik ineens op mijn privé adres een zakelijk abonnement en krijg ik een afrekening van ruim € 1750,00, vanwege een contractbreuk. Wat een oplichterij.
En dit vertelde ze natuurlijk niet toen de afmelding kregen. En niet de fout willen herstellen. Heb niet eens een KVK op mijn privé adres.hoe dan?
Heel slecht service en communicatie, ben over gestapt en moet vandaag het nieuwe abonnement ingaan geen apparaten binnen en geen internet en tv , meerdere keren van tevoren gebeld om dat te verkomen en toch niet geregeld.
Nooit meer ziggo
Ben nu weer bijna twee jaar opnieuw klant bij Ziggo ben drie keer verhuist heb drie keer een verhoging gekregen voor steeds minder en bijna niets werkt meer, PURE OPLICHTING is het.
De 50% korting die ik vanaf april 2023 tot jan. 2024, zou krijgen! Zijn er in mijn ogen bij opgeteld, een media box next, daar had ik voor gekozen, de next mini lag plotseling (strak in mijn brievenbus) dat koste wel even om die er uit te krijgen! Niet besteld, wel een modem, nooit gekregen, vanaf de next mini binnen, geen zenders meer te ontvangen, ik moest de next mini maar aansluiten, vollop bellen zou ik geheim nummer krijgen, ik heb ook nog nooit gebeld, maar wel betalen, ze wisten al op ,9 januari de belkosten voor de gehele maand febr. Met btw, 2maanden geen zenders meer ontvangen,(vrijwillig bewindvoering, niet erg handig) ik mocht alles zelf vragen, nee hoor dat ging niet maar ik kon wel betaalde diensten zelf regelen? Tja. Opgezegd, ik wacht nog op de retour doos! En wat zo opvallend was dat ik 600,mbt downloaden had ineens, en heel veel zenders inc. Tweede telefoon lijn! En ook nog eenCI-module! Ik heb maar 1woord voor jullie" Piggodigzok, jullie zijn kwallen! Uit zuigers!
Gebeld door iemand van Ziggo met het verzoek om een aanpassing te doen in de meterkast voor sneller internet. Ik ben geen klant van Ziggo dus dat was al heel vreemd. 'Bent u van Ziggo', vroeg ik. 'Nee wij zijn van het glasvezelnetwerk', was het antwoord. Hij wilde mij wel een formulier sturen waarbij toestemming kon verlenen voor de werkzaamheden. Krijg ik een formulier met het logo van Ziggo. Ik terug bellen met nogmaals de vraag: 'Zijn jullie van Ziggo want dat komt hier niet in huis'. Ik ben nl een zeer tevreden kpn klant. De medewerker wist even niet meer wat hij moest zeggen dus nogmaals gevraagd: 'Zijn jullie van Ziggo. Graag met ja of nee antwoorden!' Hij reageerde aarzelend met: 'Dat mogen wij niet zeggen'.
Op deze wijze worden klanten door Ziggo opgelicht om een abonnement af te sluiten. Schandalige praktijken en ik weet nu echt één ding zeker: Bij mij zal nooit Ziggo in huis komen.
Geen ster waardig.
Gister 1.5u aan de telefoon gezeten. Onze cliënt van 92 is thuisgekomen van de revalidatie. Internet doet het niet, waardoor zij geen alarm kan maken ( als er iets aan de hand is ).
Ziggo heeft aangegeven gister avond te bellen en aan te geven hoe laat ze zouden komen in de avond. Vanochtend weer contact opgenomen met Ziggo. Ze hebben er een medische spoedmelding van gemaakt, zodat ik vandaag echt teruggebeld zou worden. Ze zouden vandaag nog langs kunnen komen. 18u nogmaals gebeld. Ziggo geeft aan dat ik om 19:45 uur terug moet bellen. Dit gedaan. Nu geeft ziggo aan niks te kunnen betekenen en dat ik maar moet wachten tot maandag. Ook kreeg ik de dienstdoende manager niet aan de telefoon, want volgens ziggo zou die hetzelfde zeggen. Ook geen klacht kunnen indienen, omdat de medewerker dat niet toe liet. Heel onprofessioneel behandeld en dat terwijl het om een vrouw van 92 gaat!