24-06-2017

Storingen na een update

Storing op een aantal kanalen na update juni 2017. Volgens Ziggo ligt dit aan de kabel. Ik woon hier pas 1 jaar, die kabel is toen gekocht. Aansluiting gedaan door ziggo monteur. Oplossing volgens ziggo: monteur sturen, als het ligt aan kabel zijn kosten voor mij. Waardeloos!

23-06-2017

SLECHT!

Monteurs komen hun afspraken niet na en op kantoor hebben ze geen idee hoe ze zo'n monteur kunnen bereiken! Het is toch niet te filmen!

23-06-2017

Rotzooi

Overdag rotzooi savond nog erger dan knijpen ze internet zelf lager kan niet eens de speedtest doen. 3 keer monteur langs geweest die het elk beter wisten te weten. niet dus

22-06-2017

Opzeggen ziggo

6 april ziggo alles in een opgezegd per 30 mei Lijkt mij voldoende tijd voor ziggo om te verwerken in de administratie. 27 mei alles in een kosten voor juni afgeschreven Gebeld met ziggo 30 minuten blijkt administratief niet mogelijk te zijn de rekening voor juni te stoppen hebben nog twee maand vanaf eind mei om de eind afrekening te maken. De telefoon hulp dienst gaat uitleggen hoe de administratie van ziggo werkt. Ik zou mijn schamen om uit te leggen dat afmelden 4 maand in beslag neemt. Advies niet aan beginnen

Zigooo noooit

123 abc klinkt gemakkelijk echter heeft ziggo daar een eigen mening over

Ziggo is super slecht!

Ziggo heeft grote problemen, wat hun niet toegeven, ben wijs,, doe je ziggo maandlasten online bankieren terug storten, wacht niet tot het te laat is, ziggo is de slechtste provider, hun kijken alleen maar naar winst!

Thuy

Foute boel

Onervaren ziggo medewerker heeft zakelijk abonnement aangesloten ipv particulier, maanden later kwamen wij erachter en valt verder niks aan te doen - geen deel van de kosten terug, niks. De meest slechtste internet provider die ik ooit tegen ben gekomen. Zelfs met zakelijk abbo is het internet erg langzaam en zijn er vaak storingen. Tip, weg blijven bij ziggo.

Bedonderd en bestolen

Ik had mijn abbonement opgezegd vanwege de hoge kostenik een maand later toch weer ziggo genomen. er stond nog een bedrag open +47 euro afspraak was dat ziggo dit zou houden voor 1ste betaling.en aansluitkosten zouden ze zelf incaseren. ze hebben dat geld terug gestuurd en 3 maanden later sloten ze internet af.ik heb een betalings regeling getroffen.nu heb ik in totaal 340 euro betaald voor een achterstand van 2 maanden(.81 euro).ziggo zegt dat ze een mail gestuurd hebben met afspraken deze heb ik dus nooit ontvangen.

Teresa
19-06-2017

Ziggo

De slechtste provider van nederland .Vanochtend is een monteur geweest bij mij. Steeds viel de Internet uit. Sinds zijn vertrek is mij Internet 9 keer uitgevallen. De overstap naar tele2 is onvermijdelijk Ziggo ! Waardeloos

19-06-2017

Slechtste Provider In Nederland

Ziggo is zonder concurrentie de slechte provider in Nederland. Ongelooflijk veel klanten ervaren dagelijks problemen met Ziggo en de klantenservice doet hier (meestal) helemaal niks aan.

In vele gebieden in Nederland is de dekking van Ziggo erg slecht en hebben klanten dagelijks wel tientallen keren dat hun internet er uit ligt, of dat ze "blokkerig" beeld ervaren met bekabelde televisie en storend of niet constante signaal.

Ziggo zijn pure afzetters en laten je veel betalen voor extreem slechte verbindingen met een bagger klantenservice.

Ik raad elke andere provider boven Ziggo aan, boven dit alles word je na einde van je abonnement nog een iets "gratis" aangesmeerd waarbij je nog een twee jaar lange contract erbij krijgt die NIET aan wordt gegeven aan je en ook niet verteld wordt bij het vragen! Dit is toch absurd?

18-06-2017

Blokkerig beeld

Ben al van af nov 2016 bezig met Ziggo als ik alles moest op schrijven dan heb ik een boek werk drie keer monteur geeft toe dat het niet bij mij licht maar het van buiten komt .Ben er helemaal klaar mee. prijs verhoging en geen service , dat noem ik crimineel gedrag . de groot machten doen wat ze willen en iedereen kijkt toe Nou ik denk dat ik de prijsverhoging niet gaat betalen voor dat alles is opgelost Ook ga ik achter compensatie aan wie denken ze wel dat ze zijn.

Slechte service

Altijd prima tv en internet gehad via Ziggo (tot op het moment we via de klantenservice onze abonnement hebben aangepast). We keken altijd via Humax kastje maar hebben een nieuwe TV en wouden een smartcard. Smartcard is netjes opgestuurd echter op de nieuwe factuur rekende Ziggo €12.50 extra activatie kosten (schandelig). Netjes onze Humax van +- 5 jaar oud terug gestuurd. Is onze volgende factuur ineens €85,- euro hoger omdat men claimt de Humax nooit te hebben ontvangen. €85,- betalen voor een Humax van +-5 jaar oud is voor ons echt de druppen. Wij zijn helemaal klaar met Ziggo!

17-06-2017

Ziggo regelt alles ondanks dat ik klant ben bij kpn

Ik krijg het signaal van ziggo maar de rest van kpn. De kpn monteur is aanwezig maar krijgt de aansluiting niet voor elkaar. Hij weigert te kijken naar de Ziggo lijn. Dus bel ik Ziggo, waarop Ziggo zegt dat ze de volgende dag voorbij komen en zorgen dat Alles werkt. Zo wordt het ook geregeld. Dikke pluim voor Ziggo. Slecht van kpn

Onderhoud van ziggo buitenshuis

Ik heb een b&o televisie en ziggo net een humax kastje laten aansluiten. Nu heeft ziggo een reparatie buitenshuis uitgevoerd onderhoud voor de televisie en ja hoor televisie gaat niet meer aan. Vervolgens komt de monteur en zegt dat het aan de televisie ligt Wie kan mij wat meer vertellen. Ondertussen bericht van ziggo. ik moet 40 euro betalen de monteur zegt dat het aan de televisie ligt Waar heb je het ooit zo zout gegeten. Het beste is om er met ziggo met z,n allen een eind aan te maken. Wie weet een betere provider ?

Steeds een ander verhaal

Regelmatig doet internet en de tv het niet. Nu deed helemaal niets het meer. Manlief gebeld met Ziggo; geen storing kastje stuk, monteur komt over 5 dagen! Ik kwam thuis en vond dit onacceptabel. Ziggo gebeld en toen was t verhaal; storing tot 22:00 uur. Zou ook wel heel toevallig zijn als alles stuk is. Na 22:00 uur weer gebeld en toen bleek er weer iets met de kabels stuk te zijn. Klantenservice jochies zijn best aardig maar je hebt er niks aan. Ziggo is echt een waardeloos bedrijf, ik vrees de concurrenten ook.

Landelijk onderhoud geweest en nu 6 zenders kwijt

De website van Ziggo geeft aan dat je kunt proberen alle zenders weer opnieuw in te stellen. Er is een handleiding (handig) voor vele soorten TV's. Dit gaf inderdaad het gewenste resultaat. Maar ik erger me eraan dat dit zomaar kan gebeuren. Je krijgt wel tevoren een brief maar dat dit wel eens zou kunnen gebeuren, ho maar. Vele anderen moeten hier toch ook last van hebben.

Wekelijks geen internet

Ongelofelijk echt waar, het is nu thuiskomen en hopen dat je internet hebt! Dan ga je bellen en krijg je een onbeschofte medewerker aan de telefoon due je even verteld dat het bij andere providers niet beter is! Ik zei dat ik na al deze B S ja sorry ben nu echt giftig, wou bedanken en ze werd gewoon agressief. Ik heb een app op mijn telefoon die gesprekken opneemt en ik raad iedereen aan om dat te doen. Ben nu geneigd om dit gesprek door te sturen naar radar of een ander programma want zo praat je niet tegen klanten die wekelijks last hebben. Ik dacht even heeft deze medewerker aandelen in ziggo ofzo? Omdat ze zo te keer ging. Ik ben er klaar mee elke keer zelfde riedeltje o woon je in een flat? Nee! Nieuwe modem of een versterker? Tgg hou op alles al geprobeerd en heel simpel onze hele wijk ligt steeds plat dus kom me niet vertellen dat het aan mijn huis, plaats van modem en meer van dat soort onzin ligt. Ben er klaar mee

16-06-2017

Extra horizon verbreed je horizon in negative zin.

Geblokkeerde modus,instellingen etc,tevredenheid een nul,zelfs de monteurs staan niet achter het product

Jacob

Televisie

Mijn moeder van 88 nam in mei 2017 het alles in 1 pakket van ziggo. We hadden een module er bij gekocht en een nieuwe tv. Komt de man van ziggo en zegt dat het niet kan en zet er een humax ontvanger aan. Na een maand alleen maar ellende (ontvanger valt steeds uit) ziggo gebeld (10 minuten in de wacht) en monteur gevraagd.krijg ik te horen dat ik later maar eens terug moet bellen. Vanmorgen zelf maar de module (door ziggo zelf goedgekeurd) in tv en geprobeerd te installeren. En het werkt nu uitstekend. Conclusie : onervaren monteur en het meest belabberdste is dat ze je niet willen helpen. Ik ben blij dat ik in ieder geval KPN heb en hoop dat mijn moeder nu tenminste na deze ellende nog lang plezier van haar nieuwe tv mag hebben. Al met al een hele dikke onvoldoende voor Ziggo.

15-06-2017

Nooit doen!

Al jaren slecht internet dat telkens uitvalt. Nu de laatste twee weken helemaal knudde. Geen internet, wifi, telefoon, tv. Ik heb al 3 monteurs op bezoek gehad en het werkt nog niet! Hoop gezeur en ellende. Iedere keer andere mensen aan de telefoon en andere monteurs. Ieder moet op zijn manier het ' wiel weer opnieuw uitvinden' en inmiddels blijft de klant met alle klachten zitten. Je hebt totaal geen invloed op de manier van afhandelen. Prijsverhoging en geen service.

Meer Ziggo reviews
Welk cijfer geef jij Ziggo?