Laatste 12 maanden202320222021

Recente Ziggo ervaringen

Missy
13-03-2024

Niet eens 1 ster waard. Waardeloze klantenservice, geen stap verder door de onkunde en gebrek aan kennis! Rare geluiden op de achtergrond, pratend uit een put of vanuit bed met een kater, het kan allemaal bij Ziggo. Enige wat niet kan is een medewerker aan de telefoon krijgen die normaal praat, iets weet of behulpzaam is. Standaard word je in de wacht gezet voor overleg met de zogenaamde manager, terwijl er geen enkel overleg is.

Al was het gratis, dan zou het alsnog niet de moeite waard zijn om klant te worden of te blijven.

Klaas
12-03-2024

Zeer onvriendelijk personeel bij de klantenservice.

Wesley
06-03-2024

Ziggo heeft mijn e-mail verwijderd van 18 jaar privé en 16 jaar bedrijfsvoering.

Na uren en uren aan de telefoon te hebben gehangen en worden doorverbonden.

Krijg ik alleen een oeps sorry en we kunnen niks voor u doen. Ik ben hierdoor zo ver achtergesteld dat ik dagen weken overal achteraan moet gaan om iedereen te contacteren en te informeren.

Je zal verwachten dat ze met iets meer moeite je zouden proberen te helpen maar helaas. Ziggo trap er niet in mensen

Ana
05-03-2024

Net gebeld met Ziggo. Wordt in de wacht gezet, vind ik prima. Vraag over de glasvezel die ‘wordt’ aangelegd zonder toestemming en zonder dat wij in dit huis aangesloten zitten bij Ziggo überhaupt. Krijg een meisje aan de telefoon die de vraag ook niet weet. Nog geen antwoord of reactie gekregen van Ziggo. Slechte klantenservice, maar tot nu toe ook alleen maar slechte ervaringen bij dit bedrijf. Ziggo gebeld maar doen niks met het bieden van goede en duidelijke informatie.

Mijn vraag was: is het waar of Ziggo glasvezel gaat aanbrengen of niet?

Michel
26-02-2024

Al meer als een week werkt ziggo go niet of nauwelijks.

Maar daar betaal je als klant wel stevig voor.

20-02-2024

5 wkn geleden een aanbod van ziggo gehad ik kreeg een nieuwe modum internet elite en wifi pods, nadat ik op de bevestiging heb geklikt zie ik dat er ook een mini next bij zit ik 30 min daarna gebeld met ziggo ik wil de mini next niet maak immers gebruik van 2x ci+ modules geen probleem we annuleren de mini next. Tot mijn verbazing krijg ik een flinke doos binnen met een mini next na nog 3 telefoontjes met ziggo waaronder 13 februari omdat 1 ci+ module het niet meer werkt een nieuwe moeten bestellen + 2 dozen 1 voor de oude modem en 1 voor de mini next. Vandaag 20 feb, weer contact gehad met ziggo kreeg ik een vrouw aan de lijn met een accent die niet uit nederland komt die op alles gelijk moest hebben. Weer alles uitgelegd zegt ze je gebruikt een ci+ module, ik weer je luistert niet ik heb sinds een paar jaar 2 ci+ modules 1 hebben jullie stopgezet de andere doet het nog. Ik heb 1 nieuwe ci+ module besteld + 2 doosjes om spullen retour te sturen maar heb ik tot heden nog niets ontvange

Rens
09-02-2024

Ze beloven glasvezel dus overgestapt met 2 adressen, nu licht de kabel er (bijna 2 dagen niet kunnen werken om de aansluiting aan te leggen) kan ziggo in mijn wijk helemaal geen glas vezel leveren.

Kan niet wachten tot me abonnement is afgelopen om over te stappen.

Klantenservice asociaal en brutaal.

Loze beloftes.

Willeke
07-02-2024

Totaal niet tevreden. Wij betalen €82,20 per maand voor n hoop ergernis. De tv thuis valt regelmatig uit met melding: zender is niet gecodeerd. Kijk je met ziggo go, zit je een groot deel van de tijd naar n zandloper te kijken. Veel ergernis dus.

Michael
28-01-2024

Oplichters. En maar spelen met de snelheid. Waardeloos internet.

Charissa
25-01-2024

Beter internet voor mijn bedrijf zodat ik sneller zou kunnen werken. Nu kan ik helemaal niet werken door jullie kut verbinding. Stap nooit over

Jasper
24-01-2024

Wat een vreselijk bedrijf is het toch. Gisteren weer 3 kwartier aan de lijn gehangen en er wordt gewoon glashard tegen je gelogen dat medewerkers niet werk die dag en niet op de zaak is. Bel je drie minuten later opnieuw en drie keer raden is mevrouw gewoon aan het werk. Deze durfte niet meer aan de telefoon te komen waarschijnlijk want zou mijn vandaag om 20:00 uur terug bellen. Logischerwijs niet gebeurt nou 50 minuten later. Niemand pakt zijn verantwoordelijkheid en alleen maar onzin teksten als " dit is niet hoe wij bij Ziggo werken en ik schrik van uw verhaal dit dat .

Mojy
24-01-2024

Ziggo is niet eens de cijfer 1 waard.

Sommige mensen van klantenservice lijken oplichters die niet luisteren en alleen hun verhaal vertellen.

Ik heb mijn contract bij Ziggo twee weken terug opgezegd. Vandaag opnieuw gebeld en bij de eerste gesprek zegt de klantenservice dat in het systeem mijn contract is opgezegd, Ik wordt doorverbonden, de tweede zegt ook mijn contract in het systeem opgezegd is en de derde zegt klopt niet en je hebt nooit ons gebeld.

Oetje
12-01-2024

Chat functie werkt niet

Nieuw topic starten werkt niet

Allen een duur telefoon werkt

Geen emailadres om contact te leggen

Een woord gewoon weg

WAARDELOOS

Judith
04-01-2024

Ziggo is een waardeloos bedrijf. Er is ons aan de deur een pakket verkocht met daarbij een prijs. Die prijs hebben wij slechts één maand daadwerkelijk betaald. Direct daarna is dit verhoogd met ruim €10 (!) per maand. Aan de deur is gezegd dat we makkelijk op zouden kunnen zeggen. In werkelijkheid is opzeggen ontzettend duur en zitten we vast aan een contract voor 3 jaar. In de overeenkomst staan de kosten van opzeggen niet vernoemd, maar kijk uit, je betaalt een dikke €1000 om onder je contract uit te kunnen komen. Echt volkomen belachelijk.

27-12-2023

Wat een ongelofelijke flater dat Ziggo.

Kom je terug als klant, heeft ziggo de schakeling in de wijkcentrale niet geactiveerd.

Monteur kan pas volgende week op z’n vroegst…. morgen loopt mijn nlziet abbo af… dus gewoon zonder tv….

Maar morgen geen signaal betekend installatie pakket retour en ik blijf gewoon bij mijn huidige provider.

Daarbij zal ik net zoveel tijd en moeite steken in het op elk mogelijk platform waarschuwen voor Ziggo als dat ik nu al aan telefoontjes heb gespendeerd. Bah

Suus
20-12-2023

Een paar maanden geleden kwam er een jongen van Ziggo bij mij aan de deur of ik Ziggo zakelijk wilde proberen. De eerste 4 maanden gratis en als het me niet beviel was het maandelijks opzegbaar. Helaas is dit niet het geval. Ik blijk voor 3 jaar vast te zitten aan een heel duur abonnement. Ik voel me echt ontzettend opgelicht.

Jongen vd klantenservice was vriendelijk maar kon ook niet veel doen. Ik krijg een korting maar het abonnement is nog steeds 2 keer zo duur als bij de concurrent en je krijgt er minder voor.

Raad het echt iedereen af!

Mustafa
15-12-2023

Wat een . organisatie. Mij aangemeld voor abonnement, blijkt geen aansluiting mogelijk te zijn in onze woning. Monteur zegt de bestelling te annuleren. Blijkt niet gebeurd te zijn. Mijn huidige provider hebben ze wel opgezegd en ik ben nu daar klant (maar zonder aansluiting) en kom niet af van het abonnement. KPN neemt mij niet terug en bij een ander peovider moet ik twee weken wachten voordat ik aangesloten kan worden. Bedankt Ziggo. Wat een zooite bij jullie. En ik zit nu met de gebakken peren.

Nata
04-12-2023

€ 792,57 voor niks! Geen enkele dag gebruik gemaakt van ziggo diensten. Overeenkomst binnen bedenktijd werd ontbonden.

op 23.11.2023 e-mail na (e-mailadres verwijderd) - geen reactie,op 24.11.2023 aangetekende brief- geen respons, gisteren om 9:56 heb ik klantservice gebeld met een vraag- door na de klachtenafdeling te verbinden- hingen ze meteen op((

Ceejee
03-12-2023

Wat een slechte klantenservice. Mevrouw heeft duidelijk een cursus gevolgd en geeft standaard antwoorden. Als je dan doorvraagt, weet ze het antwoord niet en blijft vaag met technische opmerkingen maar eigenlijk weet ze het niet en ze luistert ook niet. Waardeloos. Wanneer hier glasvezel beschikbaar komt, zijn we weg bij Ziggo.

Sjors
01-12-2023

Ik was bij Ziggo.

Sinds ik ben overgestapt wordt ik om de dag gebeld voor een nieuw contract. Erg vervelend maar het illustreert wel de wanhoop bij Ziggo.

Meer Ziggo reviews