1.5

Recente Ziggo ervaringen

Bea
21-10-2024

Onterechte boete

Na ingaan van contract heeft de wifi nooit goed gewerkt en moesten wij steeds de wifi opnieuw aan en uit zetten, met gevolg dat we dit niet altijd in de gaten hadden en de data's van onze mobielen binnen 1 week op was (zelfs de 50 gb van onze zoon).

Na meerdere malen telefonisch contact, 3 x een monteur binnen 1,5 maand en vanaf dag 1 niet eens 1 dag goede wifi gehad te hebben heb ik opgezegd. En nu krijg ik ook nog eens een boete omdat ik buiten de 2 weken bedenktijd zat.

Zelfs na aangegeven te hebben dat alles vanaf dag 1 niet eens 2 weken goed gewerkt heeft en ik in de eerste 2 weken dit al heb aangegeven.

En dan houden ze ook nog een maand voorruit betaling in terwijl ze al weten dat je dan geen klant meer bent en als je daar over in gesprek gaat, wordt je zelfs zeer onvriendelijk geholpen

11-10-2024

Contact opgenomen met medewerker van Ziggo klantenservice om mijn aangepaste abonnement eerder deze week te annuleren en verzoek om me oude abonnement weer actief te maken. Krijgt die persoon het voor elkaar om mij tv uit te schakelen waardoor ik geen tv meer kan kijken. Weer gebeld en collega medewerker van klantenservice erkend de fout maar kan niets anders doen om verzoek in te dienen om mij weer actief te maken. Maar kan 48 uur duren meneer, sorry en daar kon ik het mee doen. Wat een drama met deze club. Weekend geen tv kunnen kijken door domme handeling medewerker Ziggo.

Mehrad
04-10-2024

Al meer dan een jaar heb ik het slechtste internet, op de allereerste dag meldde ik dat het internet helemaal niet goed is, ze stuurden een mentor, die zojuist een nieuw stopcontact heeft geïnstalleerd en geen enkel probleem is opgelost. Na een jaar stuurden ze weer een mentor, die erop wees dat de kabel buiten het huis een probleem had, ik betaalde voor 12 maanden internet als ik geen internet kreeg of het slechtste internet kreeg, ook door waterinfiltratie via de internetkabel In de woonkamer van mijn huis is het behang beschadigd, evenals de muur van mijn huis en ook het laminaat van mijn huis, maar het bedrijf ziggo aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid en ook tot nu toe geen van beide. mijn internetproblemen zijn gepusht. Ik heb ze gevraagd het probleem op te lossen, maar ze doen het niet, ik wil dat ze mijn internet stopzetten, wat ze niet doen, ondanks het feit dat hun kabel kapot is, willen ze dat ik tot het einde bij hen blijf van het contract of maanden betalen.

Dave
03-10-2024

Wat verschrikkelijk dit

Sjaak
03-10-2024

In augustus 2024 2x opgezegt i.v.m einde contract 27 september 2024 maar daar eggen ze dan ijskoud dat er niets bekend van is op 27 september komtakt gehad met ziggo dat ze het in orde maken en dat ik dan toch een maand moet betalen gewoon schandalig na 2 x opgezegt te hebben dat zij is niet waar ben op 27 september overgestap naar odido i.v.m glasvezel om dat het oude systeem niet door ziggo wordt venieuwd alleen veel storing maar daar word niets aan gedaan de oude bekabeling ijzer is al ruim 60 jaar oud maar ze doen er niets aan zodoende overgestapt naar odido en laten ze voortaan iemand achter de telefoon zetten die normaal nederlands praat wan die begrijpen niet wat je bedoeld schandalig gewoon en dan nog bijna 1 uur in de wachtijd

27-09-2024

Na wat zelfwerkzaamheid (resetten Router en Next mini), te weten, een storing mbt het internet signaal maar met onze provider Ziggo (Alkmaar?) in de avonduren gebeld. Gelukkig had ik vrijwel direct een behulpzame medewerker aan de lijn. Aangegeven dat het beeld op de tv steeds vaker haperde of stil stond. Ook het bellen via Ziggo met de huistelefoon viel op zo'n moment dan uit. De medewerker gaf aan dat er een monteur aan de pas moest komen. Deze kwam een week later en stelde zich voor als Donald van kantoor Alkmaar. Na wat vragen en checks kwam hij met een duidelijke schetsing vh mogelijke probleem en de aanbeveling om eerst een nieuwe(re) Router te plaatsen. Zo gezegd zo gedaan, ook even de settings vd oude router in de nieuwe gezet. Ik was zeer te spreken over Donald en zijn manier van aanpak, duidelijk iemand die van zijn werk houd en zijn werk verstaat en dit dan ook in jip en janneke taal aan iemand zoals ik kan overbrengen. 5 sterren voor Donald en Ziggo Alkmaar.

Mr
26-09-2024

Shit bedrijf met slechte service. Je bent beter af bij één van de vele andere providers. Bovendien is internet via kabel laggy af.

Nvt
19-09-2024

Wat een verschrikkelijk bedrijf

Lana
19-09-2024

I had fiber-optic internet installed at home, which is several times faster than Ziggo's internet.I called in August to have Ziggo cancel my subscription.Support assured me that it was canceled, but they continued to charge my account.Today, I received a bill for October.I called Supoprt again&they told me that it's impossible to cancel my subscription until the provider, whose internet I installed at home, calls Ziggo directly.What the hell, guys?So you're telling me you won't accept a cancellation request from the person you have a contract with? It's not ur business why I'm canceling the subscription.Maybe I just don't want to use TV and internet at all!After another call to customer support,I was assured once again that the subscription was canceled, but as before, I received no confirmation via email.Who is going to refund me for the two months of services that you charged from my account, without canceling the subscription on time? Let’s pull up my calls in your system.

Rogier
18-09-2024

Vandaag zou er een monteur langskomen tussen 8u en 13u. Ik zit netjes vanaf 8u naar buiten te staren of ik een ziggo busje zie aankomen. 08:35u krijg ik een mail dat ik niet thuis was en dat ik €35 voorrijkosten moet gaan betalen. Ik bellen met ziggo. Zegt de mw aan de andere kant dat de monteur een beschrijving van mijn huis heeft achtergelaten. "Nr. 68 op een groene deur is niet thuis". Best apart als ik een grijze voor deur heb met nr 68 op de gevel? Vervolgens weet ze ook nog te vertellen dat de monteur mij gebeld heeft.

Ik denk in oplossingen en stel voor dat de monteur tussen 8u en 13u bij mij langs zou komen dus die kan gewoon langskomen. Ook niet mogelijk. Nieuwe afspraak maken.

BELACHELIJK!

Ik neem hiervoor een vrije dag ZIGGO! Zal deze kosten in rekening moeten brengen bij jullie.

Zwaar teleurgestelde klant!

Moyo
15-09-2024

Zeer slechte service als je als eerlijke klant een oplossing zoekt en er totaal geen coulance of klantgerichtheid is. Verbijsterend werkelijk. Systeem werkt wel.

Roy
06-09-2024

Contract afgesloten waar ik ook de bevestiging van kreeg. Blijkt dat het contract geannuleerd is. De reden weten ze niet en nooit een mailtje over ontvangen. Ze kunnen ook geen bevestiging van annulering sturen. Dus maar hopen dat er niks in rekening wordt gebracht. In totaal (letterlijk) 3 uur gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd. Nooit meer ziggo voor mij. Daarnaast regel ik alles in een van mijn oma en ouders, daar ga ik ook overstappen.

Daan
29-08-2024

Teleurstellende en onsympathieke klantenservice

Pie
18-08-2024

We worden gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. We worden niet geholpen en ze hangen de telefoon op. Ze hadden beloofd om de overstap te regelen van Kpn hierna niks meer gehoord. Hierna heeft Kpn de overstap afgekeurd. Nooit wat van gehoord. Nu zitten we met 2 abonnementen! Ik vind het niet netjes hoe jullie met klanten om gaan! Schandalig! Nooit meer klant bij hun! Zo behouden jullie geen klanten

Oetje
17-08-2024

Uhm waar beginen

Nog steeds zeer slechte wifi na contact en wifi van 2,4 mzh naar 5 mzh nog niks beter gewordne waardeloos en dit is al heel lang zo heel,de tijd is wifi aan het laden 10 sec internet en weer laden en dit meerdere x en per dag heel de dag door

Ik,widle al overstapen maar toen kreeg ik korting dus nog maar een x geprobeert omdat ik al jaren bij zigo zit maar zodra dit contract is afgelopen ga ik ergens anders kijken

10-08-2024

Zo slecht zo slecht zo slecht zo slecht zo slecht

Dat is ziggo er wordt niet eens geluisterd naar het probleem door een technisch probleem met mijn modem

Kan ik niet meer inloggen digi d deze technische fout is

Geconstateerd door de helpdesk van mijn overheid ( digi d )men weet niet wat je bedoeld de persoon die ik telefonisch sprak spreekt niet eens goed nederlands

Voor mij een groot drama zal het jaar moeten uithuilen vanwege het jaar contract daarna snel terug naar kpn

Jullie moeten je schamen ziggo

Jean
05-08-2024

De arrogantie van de macht gaat Ziggo langzaam de kop kosten.

Ze luisteren niet naar de klant.

Ze zijn meester in het ontwijken van kritische vragen.

Worden de inkomsten minder gaat de prijs omhoog.

Kortom lang leven de concurrentie en zeg je abonnement bij Ziggo op!

Aylin
19-07-2024

Helaas ook slechte ervaring met de klantenservice. Vaak heel lang wachten totdat je iemand te spreken krijgt. Word altijd in de wacht gezet omdat ze het niet weten en

Moeten navragen. Al jaren stoort boven de tv’s blokken, haperen maar er komt geen oplossing.

Tot vorig jaar toen kwamen ze er achter dat er een storing zat, ff een mini nexts met 3 internet versterkers aangesmeerd al was het internet gewoon goed. Was niet nodig

14-07-2024

Geen ster waardig, wilde overstappen naar glasvezel provider, blijkt Ziggo nog steeds via coax, pakket binnen en gelijk geannuleerd en was geen probleem, uur later mail dat Ziggo is geactiveerd. Gelijk gebeld en zou worden opgelost, volgende dag geen internet meer. Lijn gekaapt en kan niet meer ongedaan worden gemaakt. Moet nu 2 weken zonder internet, elke andere provider pas na 2 weken mogelijk. Bedankt Ziggo maar deze komt hier nooit binnen. Odido doet zijn best om mij te helpen. Karma kan een bitch zijn ZIGGO!

29-06-2024

Ze lokken nieuwe klanten bij ziggo maar de trouwe klant die komt er puur slecht vanaf die betaalt zich bont en blauw.en nieuwe klanten krijgen schitterende cadeaus

Meer Ziggo reviews