Onvoorstelbaar wat een ellende

Onvoorstelbaar wat een ellende we al het hele jaar hebben. Er zijn circa 10 monteurs geweest. Twee keer nieuwe bekabeling gelegd (want daar lag het aan volgens Ziggo) en nog is het een grote puinhoop. Moet je ook nog je jaarcontract uitzitten. Gelukkig nog maar een paar maanden en dan snel over op een ander. Bijvoorbeeld KPN. Overal is wel wat, maar Ziggo is het toppunt. En de medewerkers hebben geen enkel begrip. Ze snauwen je af of verbreken gewoon de verbinding wanneer ze het ook niet meer weten. Nooit geen Ziggo meer.

19-10-2017

Zeer brutale en onvriendelijke heldesk medewerksters

Sinds de zgn internetsnelheid op 200 Mb/s is gezet op 6 oktober. Niets dan problemen. Eerst zelf proberen op te lossen door elke dag maar weer de Horizonbox te updaten. Vandaag maar eens gebeld. Maar je krijgt (op één ná) allemaal sukkels aan de lijn die er nog minder van af weten dan ik. Wanneer ze dan geen antwoord weten op mijn vragen verbreken ze eenvoudig de verbinding. Een en al ellende. Dit jaar al 2 keer nieuwe kabels moeten laten trekken. (want het lag alsmaar aan de kabels.) Dan een nieuwe Horizonbox. En nu krijg ik na een wel vriendelijke medewerker gesproken te hebben, dan weer een nieuwe Horizonbox. De sketch in het programma KANNIEWAARZIJN vorige week op TV, is helemaal de situatie die ik kan onderschrijven. Ook wij hadden dit jaar alleen al zeker 8 monteurs over de vloer maar Ziggo kan het gewoon niet aan. Ik moet toch maar eens overwegen om een andere leverancier te zoeken.

Ilona
19-10-2017

In het begin hadden wij geen problemen, sins de nieuwe tv box en modem wel. Slecht internet valt steeds weg en dan heb je de snelste internet nog wel gekozen maar is zo traag als een slak, tv geeft hele tijd fout melding aan en werd heel warm dus hadden me contact met ziggo op genomen en werdt der een montuur gestuurd die keek der niet eens naar gaf gelijk een nieuwe, nu zijn we weer paar weken verder en de problemen die we hadden zijn nog steeds niet verholpen, neem weer contract op met de klanten service en krijg gewoon gevoel dat je achterlijk bent wordt niet naar je vragen geluisterd nog serieus genomen. Ik ben der klaar mee en ga op zoek naar andere provider, ik zal ziggo nooit maar dan ook nooit aan raden om te nemen je krijgt alleen maar gezeik!

17-10-2017

Wat is wel goed?

Nu bijna 1 jaar ziggo klant vanaf begin af aan continu problemen. Zij zouden onze lidmaatschap automatisch stoppen bij andere peovider nooit gebeurd dus betaalden dubbel op 3 maand lang. Na uren aan de tel kreeg ik met moeite een 10tje terug. Internet en tv werd niet of verkeerd geïnstalleerd 1,5 week zonder. Uiteindelijk bleek dat hun monteur gewoon nooit is langs geweest in het kastje in onZe wijk om een knop aan te zetten of wat dan ook moest gebeuren. Vervolgens gaan binnen 4 Maand ofso zonder dat we op de hoogte waren gesteld abonnement kosten omhoog. WiFi valt vaak uit, slechte verbinding enz. Wij stappen na dit jaar weer over naar een ander.

13-10-2017

Waardeloze diensten en klantenservice.

Ruim 24 uur zonder internet gezeten na een fout van Ziggo zelf (men had gewoon uit zichzelf mijn abonnement beeindigd). Helpdesk niet behulpzaam bij oplossen van het probleem. Alleen maar smoesjes en praatjes en geen oplossingen. Men kan niks en wil niks en men heeft ook geen mogelijkheid om door te verbinden met iemand die wel iets voor je kan betekenen.

GEEN ZIGGO KIEZEN!

Iedere andere provider is beter. Het kan in ieder geval niet slechter.

13-10-2017

Ziggo is top en ik ben klant voor het leven.

Ziggo is in alle opzichten een prima provider, goede service en mooie producten. Ze zijn duurder dan andere providers (zoals Tele2) maar laat je niet gek maken, de goedkopere prijs staat helemaal in verhouding met de service. Ik ben na 3 weken Tele2 gillend weg gegaan en terug gegaan naar Ziggo. Je weet pas wat je mist als het er niet meer is. Nooit meer. Zo blij met Ziggo, dat ik er een Vodafone abonnement erbij heb genomen voor de extra's.

11-10-2017

Monteur geweest. Vervolgens niet weer aan gesloten

Zo heb je 3 jaar problemen denk je dat je vaak alles af bent. Maar nieuwe buiten kabel dan begin het weer naar een half jaar naar darum. Met verschrikkelijk traag internet. Week geleden monteur mij want contact doos stuk nieuwe de op die daar voor der ook op zat deze was beter exact het zelfde. Probleem blijft. Week later weer een monteur in huis alles goed verdeel kast naast de flat signaalkabel gemeten down stream niet goed. Monteur aan de deur plan daar iemand voor in. Gaat weg. Bedank voor de ellende. Maar we zijn wel vergeten mij kabel naar mij woning aan te te sluiten bedank monteur zit nu zonder internet en tv voor 7 dagen. Ze weigeren de monteur terug te halen het probleem op te lossen wat ze zelf veroorzaken hebben een ik zit der weer mee. Klanten service bellen naar een uur terug gebeld worden door verbonden naar een speciale afdeling vervolgens uit ge kaffeed te worden dat ik een probleem geval ben een daar de geschiedenis op mijn adres der niet op liegd. Dat ik dat zelf heb veroorzaakt met de bekabeling terwijl de monteert alles vlak daarvoot heeft naar gekeken en daar totaal geen sprake van was. Maar ik wel een probleem geval ben. Want alles licht aan de klanten en de monteur is ook nog eens een klant in onze auto werk plaats maar wiegerd het op te lossen zulk werk lever ik ook niet aan zijn auto. Kortom ziggo geeft klanten de schuld tewijl zij half werk leveren. En de klanten service weet alles weer beter en mag iedereen af zijken en schelen. Maar owee als je het terug doet hangen zet op. Helaas word alles opgenomen en heb ik een klacht gemaakt net als 2 anderen collega's die heel netjes ontslagen zijn. Ik stap over heb het ge had met deze provider ze mogen mij rug op naar 3 jaar op dit adres en 6 jaar op het vorige adres ditn zijn steeds herhalingen van herhalingen en daarna weer ze leren der nikd van

Ziggo is top!

Mensen zeiken altijd veel, en willen zo min mogelijk betalen en het meeste eruit halen. Vind het grappig hoe laag Ziggo scoort op deze website, heeft meer over de mensen te zeggen dan over Ziggo zelf. Ziggo vind jullie top, altijd goeie service en goeie kwaliteit producten.

Steeds fout 2040 en wegvallend beeld

Heb al tig keer gebeld Het probleem zeggen ze is mijn plasma tv van panasonic Die moet een update Deze is zo oud hij kan niet geupdate worden Hij is niet aangesloten op internet Tv beeld valt uit Soms krijg je fout melding 2040 of 3060 Ze kunnen het niet verhelpen Ook internet is niet altijd even stabiel Ze zijn wel altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

10-10-2017

Slechte klantenservice en tv/internet net zo slecht

Brutale medewerkers die geen verstand van hebben. Zijn te lui om een monteur te sturen om werk af te maken. Betaal voor 2de kastje dat helemaal niet werkt. Thuis moet ik 4g gebruiken omdat WiFi super slecht is. Valt uit, niet te vinden soms. En daar moet ik €67,50 voor betalen. Wat slecht. 10000x gebeld en nooit een fatsoenlijk antwoord of een handeling. Mocht iemand dit lezen mbt ziggo hoofdkantoor?! JULLIE ZIJN ECHT WAARDELOOS.

INTERSNELHEID VERHOGEN

Per 1 oktober is de snelheid verhoog van 150 Mbps naar 200 Mbps. Helaas blijkt nu dat de updates voor de modem niet allemaal lukken, zelfs bij de nieuwste modem. Nu nog steeds 150mbps i.p.v. 200 Mbps. Ziggo belooft te veel maar ze komen het vaak niet na.

Internooit

Behalve nu dan. Zelden een dag gepasseerd zonder dat internet er uitviel. 1000 modems, kastjes, kabels, adapters, de hele mikmak, zonder succes.

Volgens mij verdient Ziggo meer aan de klantenservice dan aan hun oorspronkelijke ''diensten''.

Bedankt voor de koppijn en het sporadisch surfen. En bedankt voor de bevestiging op mijn vermoeden dat jullie meer geven om de grootte van het klantenbestand dan de individuele klant.

Dag.

09-10-2017

Waardeloze service bij verhuizing, brutale klantenservicemedewerkster

Mijn ouders gaan verhuizen, datum is 4 weken geleden doorgegeven maar nu gaan ze iets eerder verhuizen, dus mijn moeder gebeld voor het doorgeven van de datum en regelen van een monteur.

Per ongeluk de 17e doorgegeven ipv de 16e, dus ik weer gebeld voor mijn moeder.

Krijg je zo'n brutaal nest aan de telefoon waarom er twee keer op een dag gebeld wordt?!? Hallooo dame ook al wil ik 100 keer op een dag bellen, je wordt betaald om de telefoon op te nemen en om een goed advies en raad te geven!

Ik vroeg gewoon of er alvast geen monteur ingepland kon worden omdat mijn ouders graag wel tv willen kijken en willen bellen in hun nieuwe huisje. Maar dat kon niet?!

En ik moest er op rekenen dat het als ze er wonen nog wel twee weken kon duren voordat ze signaal hadden omdat vandaag pas de verhuizing was doorgegeven volgens madam, sorry maar ik heb internet en heb het 4 weken geleden al geregeld. En als het ook nog op een normale toon wordt gezegd maar het was net of ik een klein kind was en zij een juf die me even de les wilde lezen. Ben bijna 48 en heb geloof echt geen kinderstem!

Hoop maar dat mijn ouders op tijd een monteur kunnen regelen, anders moeten we zelf maar aan de slag met aansluiten.

Ben blij dat ik al jaren weg ben bij dit bedrijf, laten ze de medewerkers van de klantenservice maar eerst leren niet zo brutaal te antwoorden (uitzonderingen daar gelaten)

05-10-2017

Internet TOP! Tv SLECHT!

In het verleden ben ik al een paar keer overgestapt naar verschillende providers, Ziggo zit daar 2 keer bij. Een aantal jaren geleden voor de Horizon mediabox was alles bij de Ziggo top! Nu is het echt slecht geworden, behalve het internet.dat is uitstekend. En tevens is dit ook de reden dat wij bij de Ziggo blijven. Onze ervaring heeft ons geleerd dat het overal wat is, bij elke provider is geouwehoer. Ziggo is daartussen nog de minst slechte. Wij betalen voor 150Mb maar ontvangen zelfs 153Mb, wij zijn hier zeer tevreden mee.

Sinds de Ziggo is overgestapt naar de Horizon mediabox is tv echt slecht geworden. - Tv gids die niet klopt - Programma's kunnen niet terug gekeken worden die anders wel terug gekeken konden worden. - Geplande opnames worden zonder reden geannuleerd. - Geplande opnames worden simpelweg niet opgenomen zonder een melding dat ie geannuleerd is. - Voor en achteruit spoelen werkt niet nauwkeurig.elke keer als je op play drukt gaat ie nog even verder met achteruit of vooruit spoelen. - Soms is de Horizon mediabox lang bezig met opstarten en dan moet je even geduld hebben (5min), dit gebeurt een paar keer per maand. - Meestal gebruiken wij dan de aan/uit knop achter op het kastje en dan doet ie het weer goed, maar je wordt er wel doodziek van. - Door de tv-gids bladeren gaat tergend langzaam. - Als je een serie opneemt maar die wil je weer annuleren dan kan dat alleen als ie als aankomend programma in de tv-gids staat. Zo niet dan zul je moeten wachten tot ie er wel in staat, meestal een week. - Movies & Series XL is gewoon kut, er staat alleen maar ouwe troep in of het zijn B films. Bij de horror films stonden er laatst maar 5. Zielig aanbod, dus verwacht hier niets van. - De Horizonmediabox-Extra heeft slechte Wi-Fi, die mag je dus ook vergeten.

Er zijn al 3 monteurs voor de Extra Horizonmediabox geweest en de problemen met het hoofdkastje. Dus ik moet wel zeggen dat Ziggo z'n best gedaan heeft om het beter te maken maar het is nog steeds niet goed. Het extra kastje heeft moeite met een afstand van 5m voor z'n Wi-Fi signaal. Ik heb daar een draad voor moeten trekken, veel moeite voor 5m. Mijn mobieletelefoon had in hetzelfde kamertje een Wi-Fi signaal sterkte van 128Mb. Dus het ligt gewoon aan het kastje, kun je niks aan doen. Alle monteurs vertelde mij hetzelfde, dat het Wi-Fi signaal belabberd is van de Extra Mediabox en dat de Ziggo hiervan weet, er komen een hoop klachten hierover.

Ziggo heeft een monopolie positie op kabelverbinding, als je stabiel en snel internet wilt hebben dan zul je toch naar de Ziggo moeten.er is voor mijn geen andere keuze. Glasvezel ligt hier niet dan houd je alleen ADSL over, en dat is voor ons geen optie want dan komen wij niet hoger uit als 26Mb. Mocht hier ooit concurrentie voor komen dan stappen wij gelijk over.

05-10-2017

Vreselijk slecht bij verhuizing

Tijdig mijn verhuizing doorgegeven maar voor die tijd geen nieuw modem en card ontvangen. Meerdere keren gebeld; verschillende antwoorden: was niet nodig, was wel nodig. Bleek toch wel nodig en spullen ontvangen. Week zonder internet gezeten. Bleek mijn huistelefoonnummer opeens veranderd. Weer gebeld: wordt teruggezet. Twee weken later nog steeds niet gebeurd. Weer gebeld ( 34 minuten lang !) Bleek niet verwerkt en wordt alsnog gedaan. Ben benieuwd. Bij elkaar toch zo'n 3 a 4 uur aan de telefoon gehangen :(

03-10-2017

Gaat niet goed zelfs niet om klant te worden

Verschillende keren contact waarna je vervolgens een mail met onjuiste info. Ben nu al moe om klant te worden!

Het gaat altijd mis

Het gaat mis met verhuizen, contact opnemen voor monteur, facturen en alles. Je moet 3000 keer bellen en dan gaat het nog steeds niet goed, want iedereen die zegt wat anders. Nooit hier klant worden!

Willem

Leugens, valse beloften, veel partners, geen overzicht, 100% elende

Mijn Ziggo ervaring:

Verkopers voor Ziggo zakelijk aan de deur, top gasten. Ik krijg fucking glasvezel, direct mijn huis in. Ziggo gaat dat aansluiten en het wordt bij mij in de kamer gebracht, vanaf mijn voordeur door het oude televisie netwerk. Wat een techniek, dit met fucking glasvezel ok ok. Sick.

Telefoon van Ziggo, meneer er ligt helemaal geen kabel naar uw huis. Verkopers zijden van wel. Wij gaan kijken of dat mogelijk is en of wij dat betalen. U krijgt bericht! Telefoon van een aannemer (Partner Ziggo) om de koperleidingen in mijn huis aan te gaan passen. Waarom weet ik niet, het was al mogelijk naar mijn weten, alles klopte. Ik vertel dat ik glasvezel krijg. Aannemer meld dat er geen glasvezel in mijn buurt ligt, en dat daar dit plan (koper kabels fixen in mijn huis) niets bij gaat helpen. Verwarring van twee kanten. We besluiten te annuleren.

Ik krijg mail, de aanleg van de kabel is kostenloos! Helemaal mooi! Glasvezel! Als ik akkoord geef op de offerte ga ik met Ziggo in zee, er is ruis, ik heb een aannemer aan de lijn gehad wat nog meer ruis gaf. Om niet te lang met dubbele contracten te komen zitten doordat er bij mij in huis toch iets fout gaat wil ik dit toch even helder hebben voordat ik de reeds ingevulde offerte voor akkoord geef. Ik bel het nummer bij de offerte, krijg het bouwbedrijf aan de lijn. Bouw bedrijf snapt het niet, is COAX, glasvezel kan niet. Ik snap het ook niet.

Ik bel Ziggo, meneer, is coax, ok coax. Stomme verkopers, er was niet eens een kabel, ja idd slimmeriken, wagen het er gewoon op of jij de extra mile gaat en toch dit alles in gang zet.

Coax is best ok, nog steeds veel sneller dan wat ik heb. Toch een zure smaak, vind de gang van zaken niet heel eerlijk en helder. Hele verhaal en situatie uitleggen. De coax kabel zal bij mijn voordeur binnen komen. Maar het netwerk wat naar mijn woonkamer loopt komt via de beneden woning. Op dit netwerk sluit ik de Ziggo box aan volgens zowel verkopers, als aannemer, als telefoon meneer. Dit klopt dus niet, ik had toch meneer de aannemer nodig die alles gaat fixen in mijn huis. Ik besluit samen met telefoon meneer alles op nieuw in gang te gaan zetten. Top, ik ga gebeld worden.

Ongeveer 2 week later. ik hoor niets. Mn internet loopt me weer te fucken, ik besluit te bellen. Ziggo meneer alles uitgelegd. Ziggo meneer zegt dat bel meneer niet van Ziggo maar van een partner was. Ok ok, vaag, was volgens mij echt Ziggo. Maar goed dat hij me toch alles in detail heeft laten uitleggen. Ik word doorverbonden. Verbinding wordt verbroken.

Ik bel nogmaals op, leg het verhaal weer uit. Twee keer, bel mevrouw snapt het niet. Ik blijf vertellen dat ik dit opnieuw in gang wil zetten. Maar meneer u heeft geannuleerd. Bel mevrouw, aub dat heb ik nu vaker verteld, dat was in overleg, om het traject opnieuw op te starten omdat mijn bekabeling toch anders moet. Bel mevrouw blijft herhalen dat Ziggo dat nooit doet, dat dat ook niet nodig is want nieuwbouw. En koper is irrelevant want het wordt een coax kabel. Ik probeer haar te vertellen dat het echt nodig is en dat de afspraak voorheen gemaakt was en het op een haar na ingang was gezet. Dit kan niet want nieuwbouw. Ik probeer haar te vertellen dat mijn huis uit 1908 komt. Nieuwbouw? Nee geen nieuw bouw. Bel mevrouw weet ook te vertellen dat een COAX kabel voor meer dan 90% uit glasvezel bestaat. Ik probeer haar uit te leggen dat het Ziggo netwerk voor een groot gedeelte uit glasvezel bestaat en dat het vervolgens op COAX overgaat. Dit is niet zo. Ok, of ik het nu in gang wil zetten zonder dat er in mijn huis niets gebeurd. Meerdere mensen hebben mij verteld dat dat nodig is. Ik zeg ik heb nu geen zekerheid, het verhaal rammelt en ik wil dezelfde afspraak met de zelfde aannemer weer voor op zijn minst overleg. Dit kan niet. Ik wil snel internet van Ziggo maar dat ik dat nog niet heb ligt volgens mevrouw aan mij, alles ligt toch echt aan mij. Ik vind dit niet heel constructief meer en na alle tegenstrijdige info weet ik het niet meer. Bel mevrouw snapt het niet, ik snap het niet. Er wordt mij nogmaals verteld dat het aan mij ligt. Ik hang op.

Er zit nu tijd in, ik wil het geregeld hebben, jullie kunnen alles leveren en organiseren, ik wil dat, ik heb geen zin om verder onderzoek te doen of dit verhaal van begin af aan met een ander bedrijf op te starten. Kunnen jullie a.u.b. zorgen dat ik contact met iemand krijg die mij de ruis weg kan nemen, die mij kan verzekeren dat het gaat werken en dat ik straks gewoon goed internet heb en weer helemaal blij ben met Ziggo? Ik ben nu niet heel blij met Ziggo.

Troep

Ik ben nu ruim een jaar klant bij Ziggo en de dagen dat ik snel en stabiel internet heb kunnen ontvangen zijn op 1 hand te tellen.

Monteurs komen 2 weken later en hebben zeer beperkte mogelijkheden.

Mocht een stabiele internetverbinding van belang zijn voor werk/school/gamen dan zou ik Ziggo niet aanraden.

Iedere keer wanneer ik wil gamen dan barst ik weer in tranen uit, ping van 80+ en alles beweegt schokkerig. Geen idee wat ze daar allemaal doen maar het lijkt erop dat de internetsnelheid alleen maar slechter wordt de afgelopen 5 jaar.

Ze hebben geluk met hun monopoly positie maar Ziggo is niet meer dan een verse drol op een woensdagochtend.

01-10-2017

Altijd gezeik

Sinds de dag dat wij ziggo in huis hebben gehaald probleem naar probleem. het begon met dat de kast boven (waar wij wonen) niet kon worden verbonden met de hoofdbox beneden (de monteur was overigens heel aardig en behulpzaam). Toen viel keer op keer de verbinding er af terwijl we aangesloten zitten met de kabel. De kast is oververhit geraakt waarna het een ruime week heeft geduurt voor er een moneur kwam met een nieuw kastje. Nu weer problemen met terug kijken en 3x raden alleen npo 1,2 en 3 doen het nog de rest helemaal nix meer alleen maar zwart beeld. Zodra het abbonement is afgelopen stap ik direct over naar een andere provider want ziggo eens en nooit weer.

Meer Ziggo reviews
Welk cijfer geef jij Ziggo?