Laatste 12 maanden202320222021

Recente Ziggo ervaringen

Aylin
19-07-2024

Helaas ook slechte ervaring met de klantenservice. Vaak heel lang wachten totdat je iemand te spreken krijgt. Word altijd in de wacht gezet omdat ze het niet weten en

Moeten navragen. Al jaren stoort boven de tv’s blokken, haperen maar er komt geen oplossing.

Tot vorig jaar toen kwamen ze er achter dat er een storing zat, ff een mini nexts met 3 internet versterkers aangesmeerd al was het internet gewoon goed. Was niet nodig

14-07-2024

Geen ster waardig, wilde overstappen naar glasvezel provider, blijkt Ziggo nog steeds via coax, pakket binnen en gelijk geannuleerd en was geen probleem, uur later mail dat Ziggo is geactiveerd. Gelijk gebeld en zou worden opgelost, volgende dag geen internet meer. Lijn gekaapt en kan niet meer ongedaan worden gemaakt. Moet nu 2 weken zonder internet, elke andere provider pas na 2 weken mogelijk. Bedankt Ziggo maar deze komt hier nooit binnen. Odido doet zijn best om mij te helpen. Karma kan een bitch zijn ZIGGO!

29-06-2024

Ze lokken nieuwe klanten bij ziggo maar de trouwe klant die komt er puur slecht vanaf die betaalt zich bont en blauw.en nieuwe klanten krijgen schitterende cadeaus

Lennart
08-06-2024

Stabiel en snel internet. Het enige contact wat ik heb met de klantenservice is een jaarlijkse check of alles nog bevalt. Vooral de fantastische gebruikservaring van de next tv box is echt iets wat ik iedereen kan aanraden om te ervaren. 1 x de klantenservice gebeld ivm kapot gevallen afstandbediening: De wachttijd bedraagt op dit mome….goedemorgen ziggo/ vodafone waar kan ik u mee helpen. Hoop dat deze ervaring zo blijft.

Tony
19-05-2024

Beste mensen.

Aandacht! Opgelet dit bedrijf werkt als scammers.

Let op met overstappen naar ziggo.

Dit bedrijf kan je in zware problemen brengen!

Bobby
18-05-2024

Wordt herhaaldelijk gebeld door Ziggo zakelijk/quicknet?

Vandaag wederom gebeld door Ziggo > Eric van Dijk, neem op en zeg mijn naam en daarna dat ik geen interesse heb en gelijk wordt de hoorn erop gegooid!

Kansloze telefoonterreur.

Lala
17-05-2024

Het is een verschrikkelijk bedrijf ik vraag me af hoe een bedrijf zo lang kan bestaan

13-05-2024

Al vanaf 2009 klant en steeds bellen om je abonnement te veranderen, vaak verhogen. En nu wil ik overstappen naar een andere provider heb ik ineens op mijn privé adres een zakelijk abonnement en krijg ik een afrekening van ruim € 1750,00, vanwege een contractbreuk. Wat een oplichterij.

En dit vertelde ze natuurlijk niet toen de afmelding kregen. En niet de fout willen herstellen. Heb niet eens een KVK op mijn privé adres.hoe dan?

Nuha
13-05-2024

Heel slecht service en communicatie, ben over gestapt en moet vandaag het nieuwe abonnement ingaan geen apparaten binnen en geen internet en tv , meerdere keren van tevoren gebeld om dat te verkomen en toch niet geregeld.

Nooit meer ziggo

Joop
07-05-2024

Ben nu weer bijna twee jaar opnieuw klant bij Ziggo ben drie keer verhuist heb drie keer een verhoging gekregen voor steeds minder en bijna niets werkt meer, PURE OPLICHTING is het.

Belinda
03-04-2024

De 50% korting die ik vanaf april 2023 tot jan. 2024, zou krijgen! Zijn er in mijn ogen bij opgeteld, een media box next, daar had ik voor gekozen, de next mini lag plotseling (strak in mijn brievenbus) dat koste wel even om die er uit te krijgen! Niet besteld, wel een modem, nooit gekregen, vanaf de next mini binnen, geen zenders meer te ontvangen, ik moest de next mini maar aansluiten, vollop bellen zou ik geheim nummer krijgen, ik heb ook nog nooit gebeld, maar wel betalen, ze wisten al op ,9 januari de belkosten voor de gehele maand febr. Met btw, 2maanden geen zenders meer ontvangen,(vrijwillig bewindvoering, niet erg handig) ik mocht alles zelf vragen, nee hoor dat ging niet maar ik kon wel betaalde diensten zelf regelen? Tja. Opgezegd, ik wacht nog op de retour doos! En wat zo opvallend was dat ik 600,mbt downloaden had ineens, en heel veel zenders inc. Tweede telefoon lijn! En ook nog eenCI-module! Ik heb maar 1woord voor jullie" Piggodigzok, jullie zijn kwallen! Uit zuigers!

Wytze
23-03-2024

Gebeld door iemand van Ziggo met het verzoek om een aanpassing te doen in de meterkast voor sneller internet. Ik ben geen klant van Ziggo dus dat was al heel vreemd. 'Bent u van Ziggo', vroeg ik. 'Nee wij zijn van het glasvezelnetwerk', was het antwoord. Hij wilde mij wel een formulier sturen waarbij toestemming kon verlenen voor de werkzaamheden. Krijg ik een formulier met het logo van Ziggo. Ik terug bellen met nogmaals de vraag: 'Zijn jullie van Ziggo want dat komt hier niet in huis'. Ik ben nl een zeer tevreden kpn klant. De medewerker wist even niet meer wat hij moest zeggen dus nogmaals gevraagd: 'Zijn jullie van Ziggo. Graag met ja of nee antwoorden!' Hij reageerde aarzelend met: 'Dat mogen wij niet zeggen'.

Op deze wijze worden klanten door Ziggo opgelicht om een abonnement af te sluiten. Schandalige praktijken en ik weet nu echt één ding zeker: Bij mij zal nooit Ziggo in huis komen.

Jvalini
20-03-2024

Geen ster waardig.

Gister 1.5u aan de telefoon gezeten. Onze cliënt van 92 is thuisgekomen van de revalidatie. Internet doet het niet, waardoor zij geen alarm kan maken ( als er iets aan de hand is ).

Ziggo heeft aangegeven gister avond te bellen en aan te geven hoe laat ze zouden komen in de avond. Vanochtend weer contact opgenomen met Ziggo. Ze hebben er een medische spoedmelding van gemaakt, zodat ik vandaag echt teruggebeld zou worden. Ze zouden vandaag nog langs kunnen komen. 18u nogmaals gebeld. Ziggo geeft aan dat ik om 19:45 uur terug moet bellen. Dit gedaan. Nu geeft ziggo aan niks te kunnen betekenen en dat ik maar moet wachten tot maandag. Ook kreeg ik de dienstdoende manager niet aan de telefoon, want volgens ziggo zou die hetzelfde zeggen. Ook geen klacht kunnen indienen, omdat de medewerker dat niet toe liet. Heel onprofessioneel behandeld en dat terwijl het om een vrouw van 92 gaat!

Missy
13-03-2024

Niet eens 1 ster waard. Waardeloze klantenservice, geen stap verder door de onkunde en gebrek aan kennis! Rare geluiden op de achtergrond, pratend uit een put of vanuit bed met een kater, het kan allemaal bij Ziggo. Enige wat niet kan is een medewerker aan de telefoon krijgen die normaal praat, iets weet of behulpzaam is. Standaard word je in de wacht gezet voor overleg met de zogenaamde manager, terwijl er geen enkel overleg is.

Al was het gratis, dan zou het alsnog niet de moeite waard zijn om klant te worden of te blijven.

Klaas
12-03-2024

Zeer onvriendelijk personeel bij de klantenservice.

Wesley
06-03-2024

Ziggo heeft mijn e-mail verwijderd van 18 jaar privé en 16 jaar bedrijfsvoering.

Na uren en uren aan de telefoon te hebben gehangen en worden doorverbonden.

Krijg ik alleen een oeps sorry en we kunnen niks voor u doen. Ik ben hierdoor zo ver achtergesteld dat ik dagen weken overal achteraan moet gaan om iedereen te contacteren en te informeren.

Je zal verwachten dat ze met iets meer moeite je zouden proberen te helpen maar helaas. Ziggo trap er niet in mensen

Ana
05-03-2024

Net gebeld met Ziggo. Wordt in de wacht gezet, vind ik prima. Vraag over de glasvezel die ‘wordt’ aangelegd zonder toestemming en zonder dat wij in dit huis aangesloten zitten bij Ziggo überhaupt. Krijg een meisje aan de telefoon die de vraag ook niet weet. Nog geen antwoord of reactie gekregen van Ziggo. Slechte klantenservice, maar tot nu toe ook alleen maar slechte ervaringen bij dit bedrijf. Ziggo gebeld maar doen niks met het bieden van goede en duidelijke informatie.

Mijn vraag was: is het waar of Ziggo glasvezel gaat aanbrengen of niet?

Michel
26-02-2024

Al meer als een week werkt ziggo go niet of nauwelijks.

Maar daar betaal je als klant wel stevig voor.

20-02-2024

5 wkn geleden een aanbod van ziggo gehad ik kreeg een nieuwe modum internet elite en wifi pods, nadat ik op de bevestiging heb geklikt zie ik dat er ook een mini next bij zit ik 30 min daarna gebeld met ziggo ik wil de mini next niet maak immers gebruik van 2x ci+ modules geen probleem we annuleren de mini next. Tot mijn verbazing krijg ik een flinke doos binnen met een mini next na nog 3 telefoontjes met ziggo waaronder 13 februari omdat 1 ci+ module het niet meer werkt een nieuwe moeten bestellen + 2 dozen 1 voor de oude modem en 1 voor de mini next. Vandaag 20 feb, weer contact gehad met ziggo kreeg ik een vrouw aan de lijn met een accent die niet uit nederland komt die op alles gelijk moest hebben. Weer alles uitgelegd zegt ze je gebruikt een ci+ module, ik weer je luistert niet ik heb sinds een paar jaar 2 ci+ modules 1 hebben jullie stopgezet de andere doet het nog. Ik heb 1 nieuwe ci+ module besteld + 2 doosjes om spullen retour te sturen maar heb ik tot heden nog niets ontvange

Rens
09-02-2024

Ze beloven glasvezel dus overgestapt met 2 adressen, nu licht de kabel er (bijna 2 dagen niet kunnen werken om de aansluiting aan te leggen) kan ziggo in mijn wijk helemaal geen glas vezel leveren.

Kan niet wachten tot me abonnement is afgelopen om over te stappen.

Klantenservice asociaal en brutaal.

Loze beloftes.

Meer Ziggo reviews