Verschrikkelijke provider, niets werk goed en duur. Snel afscheid nemen. Mensen nooit ziggo neme.
In ziggo go werkt veel niet goed sinds de nieuwe versie
Fouten worden er nauwelijks of niet uitgehaald.
De bugs zijn bijzonder irritant
Internet lag eruit. Chat service heeft mij zo'n week aan het lijntje gehouden. Vertelde mij dat er in het weekend zaken geregeld werden. Echter na het weekend eindelijk weer telefonisch bereikbaar, bleek dat er in het weekend niet aan dit soort problemen gewerkt wordt. Een van beiden liegt glashard. Dat is erg jammer. Een week zonder internet en geen telefoon, voor een bedrijfje niet zo goed, onbereikbaar zijn. Maar ja, geen enkele coulance. Jammer.
Wat een baggerbedrijf. Haast onmogelijk om op te zeggen. Bleek al 2 jaar een tientje per maand afgeschreven te worden via mn creditcard omdat ik een rechtstreeks contract had ipv via Google. Dat was omdat de Go app niet werkte.
Nooooooit klant worden! Ik in ieder geval zeker nooit meer
Waar gaat het mis bij Ziggo dat bestaande klanten niet serieus worden genomen.
"Stel" ik wordt klant bij ziggo. En neem
Internet giga & tv compleet next mini
1 jaar contract voor slechts €39,75 mnd
Terwijl ik als trouwe klant mijn contract wil aanpassen,
naar internet giga.
1 jaar contract voor slechts €64,50 per mnd! En dan is je trouwe klanten korting van €10 voor wel 6 mnd. In mindering gebracht.
Sorry Ziggo, klant minder. En dat zal jullie waarschijnlijk niets schelen
Nooit aan beginnen . Slechte internet na een tijd gaat de snelheid terug. Ze bedenken in eens om je contract met 6,95 inclusief btw om hoog te gooien . En zeggen dan , je kunt er niet onder uit je heb een contract . Wij vinden het nog weinig om hoog , had ook 11,00 kunnen zijn MEVROUW. , Neem dus nooit een contract bij ziggo .
Zodra mijn contract af is gelopen ,ben ik weg bij Ziggo .
Al erg lang, ja al vele 10-tallen jaren, een tevreden klant geweest bij Ziggo, maar in verband met verhuizing nu even tijdelijk geen huis dus ook geen contract met Ziggo. In de nieuw woning straks "misschien" weer wel. Echter wat schets mijn verbazing, mijn contract loopt in maart (23ste) af maar mijn factuur laat zien dat ik nu dubbelde maandlasten moet betalen omdat ze dan in April terug kunnen betalen?! Ik begrijp dit niet en daarom even bellen met Ziggo. De medewerker snapt mij wel maar kan er niets aan doen en wordt na enkele minuten vervelend en wil van het gesprek af. Na jaren van tevredenheid hier dus geen oplossing en een vervelend gesprek, dus niet een manier om klanten te binden. Toch nog eens goed over nadenken of mijn nieuwe woning een Ziggo aansluiting gaat krijgen. wellicht toch KPN eens proberen.
Steeds uitvallende internet. Ik heb een jaar contract en nog 11.5 maanden te gaan. Ik ben er helemaal klaar mee en zal deze week nog de modem terug sturen!
Mijn schuld dat ik bij ziggo heb aangesloten betaal ik in maandelijkse termijnen tot mijn contract klaar is.
Waardeloos, binnen 1 maand alweer opgezegt.
Hele slechte wifi en tv, telkens melding uw internet is te traag, ze hebben het nog steeds niet op orde, wat een ballentent.
3jaar terug opgezegd. Niks deed het. Nu worden we al 3 jaar zeker 4x in de week gebeld. En steeds met een ander nummer bellen ze.
Je komt nooit meer van ze af
Oplichters nummer 1 en hele slecht service dingen beloven maar geen afspraken nooit meer ziggo laatste jaar,ben blij als mij contract verloopt
Al jarenlang internet en tv zonder problemen. Top provider in mijn geval 😄👍
Internet en tv prima netjes 900mbit snelheid. Tv super scherp met de mini kastje. Maar nu al 2 maanden en 100 keer met de klantenservice gesproken te hebben voor dat mijn ziggo account het niet doet dat ik niet tv pakketten kan bestellen dan staat er gelijk bel ziggo het is nu niet mogelijk oké zou je denken. Ik bellen en tv pakket geactiveerd en zelfs 12 maanden gratis maar te mooi om waar te zijn na 2 dagen doet hij het nog niet zowel tv pakket als mijn ziggo. Hiervoor zat ik bij KPN en alles deed het in 1 x. Maja ik geef t nog een week
Al 7 dagen geen internet, na een nieuw modem. Oude modem werd te heet. Installatie van nieuwe modem lukt niet, omdat er een fout in systeem zit en modem niet geactiveerd kan worden. Zoveel uren al aan bellen besteed. Telkens iemand anders. Niemand lost het op. Steeds een ander verhaal. Paar keer is de verbinding verbroken, enz. Activatie en een fout in het systeem wordt al een week gezegd, wordt niet opgelost. Ze hebben een monopolie positie. Dat je niet kunt werken is niet belangrijk. En iemand spreken die er meer verstand van heeft, mag niet!
Ziggo heeft de kwaliteit van doorgifte signaal verbeterd. Er was niets mis mee…. Tot het moment van verbetering! Voor het eerst blokjesbeeld en verstoorde geluidsweergave. Het zal wel weer worden: storing Exx, reset, reset nog een keer, ons niet bellen, etc. Enige oplossing: andere provider zoeken.
Net weer 1, 5 dag zonder tv, internet en telefoon gezeten. Daar betaal je bijna € 100,- per maand voor. Hele buurt die van Ziggo gebruikt maakt. Rest niet die bij andere provider. Denk dat ik ga overstappen
Oplichters, komen afspraken niet na, montrurs die niet mogen boren. , verkopers die de boel voorliegen, altijd naar een andere collega wijzen, niet oplossingsgericht, hebben helemaal geen glasvezel terwijl de verkoper het wel zo vertelt en verkoopt. Kortom een grote bende maar wel afblijven schrjven terwijl er helemaal geen aansluiting is, bestaat .
Beter dan KPN, na 3 maand wachten toch besloten voor Ziggo te pakken, maar jeetje wat is dit bagger. Lijkt net of ik in een 3de wereld land woon anno 2023. 30 jaar terug had ik verdomme beter internet toen ik nog moest inbellen.
Er is sprake van misleiding. Ik ben gebeld door Vodafone en de medewerker doet zich voor alsof degene bij Ziggo werkt. Vervolgens doet ze alsof ze inzicht heeft in mijn account, maar geeft onjuiste standaard informatie (omdat ze niet bij Ziggo werkt, kan ze alleen algemene gegevens geven en niet de werkelijke kosten). Ik wil vanwege foute facturen in het verleden ook niets met Vodafone te maken hebben, ook niet via Ziggo. Als ik het tel nr. (zakelijke aanbieding) terugbel krijg ik contact met Vodafone. Ik heb dit bij Ziggo aangegeven met een responsreactietermijn van een maand, maar Ziggo doet hier niets mee en sterker nog, ik word opnieuw benaderd met een zakelijke aanbieding. Let dus op, u wordt gebeld door Vodafone en niet door Ziggo, misleiding dus.
Zeer slecht behandeld al vier dagen aan het wachten op internet slecht behandeld aan telefoon weten volgens mij niet hoe het werkt daar die zegt dit ander dat verdienen nu genoeg aan mensen die continu moeten bellen is gewoon opzet
Moet Radar eens iets aan doen .