2.0
Laatste 12 maanden202120202019

Recente Ziggo ervaringen

Titia
27-09-2022

Verschrikkelijk bedrijf. Zij hadden thuis een tv box bij ons afgeleverd met allerlei beloftes, en de garantie dat wij een bedenktermijn hadden. Nou, wij kozen ervoor om toch met de oude box verder te gaan en het oude abonnement. Eenmaal de spullen teruggestuurd die zij hadden afgeleverd, ontvingen wij toch een boete van 200 euro. Nou, meerdere keren telefonisch contact gehad en toch werden wij gestuurd naar de incasso bureau en zitten wij met een boete van nu 272 euro. Meteen weggegaan bij Ziggo natuurlijk, en ergens anders aangesloten. Voor de slechte kwaliteit internet die je krijgt, is dit het allemaal niet waard.

John
24-09-2022

Slecht bedrijf,afgelopen half jaar weken zonder tv,dagen zonder telefoon,niets werkt fatsoenlijk,een grote ramp,hele periodes zonder internet.

afschrijven van je bankrekening zijn ze wel heel goed in(zelf dubbel).

mijn zakelijk abonnement heeft nog nooit goed gewerkt.

als je innerlijke rust wil hebben moet je niet met ziggo in zee gaan.

Bringme
19-09-2022

Bij het opzeggen contracr heb ik een slecht aanbid gekregen en , dat kan je niet doen in deze slechte tijden. Daarom mijn contract opgezegd. Een betere aanbiedeng had je geld opkunnen leveren, nu ben je een klant kwijt en dus geld kwijt. De concurrent is een stuk goedkoper

Maurice
19-09-2022

Mijn vader heeft automatische incasso. Er staat permanent genoeg op de rekening om automatisch af te schrijven. Is niet gebeurd. Krijgt nu dreigbrief dat afgesloten wordt. Dus bellen met de ziggo waarom de autom.afschrijving niet gebeurd is. Via het belmenu wordt je niets wijzer. Moet als alternatief bellen naar een betaald nummer van Ziggo om medewerker te spreken. Blijkt een intern digitaal probleem van ziggo te zijn, waarbij de automatische incasso op handmatig gezet is. Bij hen is dit probleem na 2 maanden nog niet eens hersteld en moeten de betalingen handmatig gebeuren. Wat een waardeloze organisatie!

Toon
19-09-2022

We zijn al jaren en jaren klant bij zigo voorheen upc

nu was ons contact afgelopen en bij het verlengen heb ik een klein fout gemaakt ik wilde het veranderen en werd heel stug behandeld en ze gooide op zo gaat dat met klanten die al jaren klant zijn. 5751sn 22

17-09-2022

Bemoei je niet met ziggo. zeer slechte service, verkeerde informatie bij het ondertekenen van het contract. je kunt ook een contract voor je buurman tekenen en ondertekenen ziggo Vraag niet om de toestemming van deze persoon en je zit al vast en praten met hem is niet mogelijk wacht tot 45 minuten op de telefoon van de klant en dan gedumpt worden.Oplichters en dekbedden dringen van de een naar de ander en maken afspraken om terug te bellen of een e-mail te sturen, maar er gebeurt niets.Baba en dat in deze tijd. ze smeren ook mensen met psychische aandoeningen aan de telefoon contractec. Zijn gewoon oplichters.

Leke
16-09-2022

Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG

Leke
16-09-2022

14-09-2022

ZO slecht. Ik internet thuis op mijn 4g omdat er anders niks laadt. Waarom ik het steeds weer probeer begrijp ik zelf ook niet. Dit is Zo'n kans voor een aanbieder die ook maar een beetje kwaliteit levert, dat ik niet begrijp dat ze niet in dit gat in de markt duiken

Pepijn
11-09-2022

Klanten met Ziggo TV Standaard abonnement opgelet!

Ziggo luist je er in met het aanbieden van een 'gratis nieuwe Media Box Next'. Wat ze er niet bij zeggen is dat je dan geen programma's meer kan opnemen, tenzij je upgrade naar Ziggo TV Complete voor Euro 5 per maand extra! (dus geen Euro 69 maar 74 per maand; Dan pas werkt het opnemen tot 400 uur). Consumenten organisaties, spring op de misleiding door deze BOEVEN!

Gerard
09-09-2022

Als je op hun website abonnement check doet, zonder te bevestigen komt later toch een opdringerige mail binnen met dank je voor afsluiten abo.

Als je daarop reageert (geen no-reply adres) dat je het daar niet mee eens bent komt een reactie dat ze de mail niet lezen. Op de website komt vervolgens een chatbod die niks begrijpt en moet je meer dan kwartier in de wacht voor te chatten met een echt iemand.

Al met al alleen uit op geld binnenharken en zeer slechte klantenservice

Robert
09-09-2022

Mijn mediabox next maakt al een lange tijd heel veel lawaai, zo hard dat je de tv harder moet zetten 3 maanden geleden ziggo gebeld volgens hun zou t te maken hebben met de software t komt goed even geduld nog werd er gezegd, vandaag 3 maanden later weer gebeld gevraagd of ze de box konden omruilen omdat het zeer storend is tijdens het tv kijken nee kon niet want t was een nieuwe box er moest een monteur bij komen ik gaf aan dat ik al 7 jaar netjes mijn rekeningen betaal van zo’n 109 euro in de maand en dat ik vond dat t opgelost moest worden of ik moest een monteur laten komen en als alles t gewoon deed kwam die voor mij eigen rekening ik gaf aan dat hij t gewoon doet maar met heel veel lawaai mevrouw vertelde mij dat ik ook gewoon mijn abbo kon opzeggen hoor t was voor haar geen probleem nou eveline ik heb na dat je opgooide terug gebeld voor idd een beindiging van t contract 7 jaar klant en zo respectloos te woord worden gestaan diep triest ziggo

Aziz
05-09-2022

Drama bedrijf. Slechte internet en waardeert langdurige vaste klanten niet. Nieuwe klanten worden beter behandeld als het om kortingen gaat. Ook erg slecht te bereiken

Willem
02-09-2022

Mooi aanbod om Viaplay 4 maanden lang voor 20 euro en daarna 9,99 Echter na 1 maand al 13,99 euro. Klantenservice gebeld zou rechtgetrokken worden en ik zou er een bevestigingsmail van krijgen, nee dus. Weer gebeld, de dame in kwestie vertelde dat haar collega het verkeerd had begrepen en het bleef 13,99.

Haar verteld dat er iedere gedoe is en we er eigenlijk wel klaar mee waren. Ze vond het prima dat we naar een andere provider gingen.

Voor nieuwe klanten kan er veel, ik hoop dat het straks bij Delta beter gaat.

Rob
26-08-2022

Jaar geleden neem ik ziggo krijg sport zender ESPN er gewoon bij geloof een actie maar na een jaar stopt het , maar niet even een briefje of je wilt verlengen , ze trekken gewoon de stekker er uit , nu kan ik weer alles aanvragen .en natuurlijk net in het weekend .communicatie kan beter .

Dirk
23-08-2022

Zowel via telefoon als winkel kon mijn probleen niet oplossen.

Ik heb geen mailaccount meer sinds gisteren. Online geen enkele hulp. Winkel wel geprobeerd maar na het opnieuw opstarten van outlook alles kwijt. Advies, hier om de hoek zit de mediamarkt, die kunnen het misschien wel oplossen. Schandalig. Iķ ga op zoek naar een andere provider. Nog steeds geen email.

Karretje
18-08-2022

Mijn modem was kapot monteur geweest modem vervangen qas hun apparatuir dus monteur was niet voor mijn rekening is mij toegezegd wat ik ook verwacht ik huur die modwm van hun maar monteur beweerd dat ie hele bekabeling bij binnenaansluiting heeft vervangen wat dus echt niet is gebeurd hij heeft de modem doorgemeten en geconstateerd dat die vervangen moest worden en een nieuwe modem voor me besteld en nou moet ik 90 euro betalen daarvoor nou waa vaste klant heb m per direct opgezegd voor mij nooit geen ziggo meer! en aan de telefoon werd ik schofterig behandeld ik mowt gewoon betalen prima ik betaal m maar atap mwteen over!

laaielichters zijn het niks meer en niks minder🤬🤬

BK
17-08-2022

Waardeloze dienstverlening. Ze laten je dagen lang zonder internet zitten als je internet upgrade. Jaren lang klant geweest. Eigenlijk met wat kleine hicups in het begin na loopt het meeste wel aardig. Het ging verkeerd toe ik besloot om iets te wijzingen in mijn abonnement. Ik had besloten een upgrade te doen voor sneller internet. Resultaat, dagenlang geen internet. Ziggo had namelijk zonder overleg besloten alles om te zetten, voordat mijn huis daar klaar voor was. Aan de telefoon vertellen ze vervolgens allerlei verhalen die niet kloppen. Bijvoorbeeld, dat is standaard dat we meteen over zetten. Terwijl de doos waarin de nieuwe modem zit aangeeft dat je 14 dagen de tijd hebt. Ze konden het ook terugzetten naar de oude situatie, maar dat zou dagen duren. Terwijl het omzetten naar een verkeerde situatie in een poep en een zucht was gebeurt. Jammer genoeg konden ze telefonisch niets regelen en moet ik dagen wachten voordat er een monteur kan komen. Je zou toch denken dat als ze fouten

Steef
17-08-2022

Vanaf week 1 slecht internet. Klantenservice meerdere keren benaderd, ontwijkende antwoorden/al geprobeerde adviezen terug. Na elk 'onderhoud' is het weer een week kapot. Komen niet met oplossingen.

Geen reele mogelijkheid op terugschakelen pakket.

Jeroen
16-08-2022

Abo opgezegd per 1-8-2022, dus laatste dag 31-7-2022. Nou vergeet het maar, krijg je nog een nota voor 1 dag.

Probeer dan maar eens een gesprek aan te gaan met de klantenservice, vergeet het maar.

Waardeloos bedrijf voor mij nooit meer!

Meer Ziggo reviews