24-03-2017

Graaien

EDR Incasso probeerde na 17 jaar nog geld te incasseren nog € 195,63. ten zake van Ziggo. de incasso is ten eerste verkeerd geadresseerd, het zouden twee nota's zijn en wel precies op de zelfde datum. en de geadresseerde heeft nooit een contract gehad met Ziggo. Dit alles lijkt verdacht veel op oplichting er zijn meer feiten die niet kloppen dan wel.

24-03-2017

"help desk"

Abonnement opgezegd. Dan denk je: ik word uitgeschreven .Nee hoor toch nog steeds rekeningen, lege rekeningen, dat wel. Ik hoef dus niets te betalen. Maar dan : zie je dus op je persoonlijk profiel je oude adres met oud telefoon nummer wat niet meer bestaat. Helpdesk gebeld, -wat heet helpdesk- Nee wijzigen kon niet, uitschrijven evenmin. waardeloos schoftelijke behandeling, niet te geloven . Ziezo nooit meer ziggo!

23-03-2017

Geen problemen

Al vele jaren klant al van af casema , en geen problemen . Ik vond dat mijn modem slecht wifi had en dus gebeld blijkt dat ik een oud cisco modem had , ze stuurde gelijk een nieuwe en de monteur heeft hem perfect aan gesloten . Ik had problemen met de antenne kabel even bellen met ziggo twee dagen later nieuwe kabel met de post .

Slechte service

3 maanden lang bezig omdat onze Horizonbox niet goed functioneert. Avond aan avond telefonisch contact, 3x over monteurs die elkaars werk af kraken. Helaas is Ziggo niet bereid oplossingsgericht te werken. Laat staan dat ze meedenken in oplossingen. Beloften die gemaakt worden oa telefonisch contact met de monteur worden niet nagekomen. Ziggo hierover gebeld, maar die kunnen niet regelen dat de betreffende monteur ons belt. Klasse Ziggo! Gefeliciteerd met jullie slechte service! Nog nooit zoiets meegemaakt.

21-03-2017

Horizon mediabox laat voortdurend verstek gaan

Ik heb sedert 3 weken de Horizon mediabox. Zeer veel storingen. Waardeloos apparaat blijkt me. 1. regelmatig, meerdere keren per dag bevriest het beeld en gaat geluid gewoon door. Zowel bij direct kijken als bi replay. 2. enkele keer net omgekeerd en bevriest het geluid 3. regelmatig dagelijks stilstaand beeld en geluid,een deel van een seconde. 4. uitval van de mediabox die dan via stroom uit/aan weer op gang moet komen. 5. Nu op dit moment lukt ook dat niet meer en ik krijg niks. Gelukkig doet de analoge ontvangst het nog wel via de kabel. 6. Sommige zenders zoals Nat Geogr. Wild komen nauwelijks door of na een 10 minuten dat ze wel beeld geven valt het beeld in stukjes en klinken scherpe spettergeluiden alsof er kortsluiting is. Snel overschakelen naar een andere zender dus.

Kortom, ik beleef geen enkele tv genoegen aan dit apparaat van Ziggo.

Geweldige service

Problemen met de wifi op mijn smartphone via ziggo aansluiting. Telefonisch het probleem geweldig opgelost door Johnny, een internet deskundige, ik kreeg het niet voor elkaar, Johnny heeft al mijn gegevens opgevraagd en het op afstand voor me opgelost, duurde 20 minuten, werd keurig teruggebeld en het was in orde, Complimenten!

20-03-2017

Weg met ruben uppelschoten

Directeur is een lozer, stuurt aanmaningen en dreigbrieven voor niet verleende diensten, weg met de man, arm personeel, zie de reviews

20-03-2017

Matige kwaliteit

Ziggo lijkt op papier de beste internet leverancier, maar in de praktijk is het niet zo geweldig. instabiel internet, ZEER slechte Wifi ontvangst (UBEE box)

TV ontvanger Humax is uitermate traag. Duurt een eeuwigheid voordat ie is opgestart, bediening zelf is traag en je hebt een aparte afstandsbediening nodig. (bij andere providers leveren ze een universele afstandsbediening.

18-03-2017

Altijd wat

Veel ,heeeeel veel problemen bij ziggo . Geen tv gids op sommige zenders , geen ziggo on demand , geen beeld of opnieuw startende Cisco box . Mensen aan de telefoon die hun lijstjes moeten opdreunen . Enigste positieve is dat de telefoon naar 1200 gratis is , want anders was je bankroet !

Liever geen ZIGGO meer

Slechte service en de 'helpdesk met de zogenaamde deskundigen is helemaal een ramp. Na 55 minuut naar allerlei prietpraat geluisterd te hebben, werd mij door een juffer het advies gegeven met een tandenstoker een harde reset te geven. Ik moet het resetknopje een minuut lang ingedrukt houden terwijl haar voorganger mij naar haar had doorverwezen voor een afspraak met de monteur. Ja, als zakelijk abonnee is het een ramp als je bij ZIGGo zit.

Weinig problemen

Weinig problemen gehad met installatie "alles-in-1" en met internet, TV en telefoon afzonderlijk. Enige probleem is de Cisco hard disk recorder, met ontbrekende echte gebruiksaanwijzing, te laag geluidsvolume en nu na ca. 5 jaar traag zappen en tijdens het kijken regelmatig beeldonderbrekingen (blauw scherm, "even wachten"). Ik ben op zoek naar de oorzaak hiervan en kom zo op "ervaringen.nl".

Abonnemnt wijzigen horror

Van smart card naar horizon box. Ale problemen die hier beschreven zijn heb ik dus ook. Worden cards gedeactiveerd verdwijnt het abonnement op tv en een helpdesk die het ook te veel wordt vriendelijk maar incompetent. Monteurs langssturen voor administratieve ellende. Verdenk ze ervan hiermee het probleem weer even voor zich uit te schuiven en de klant een schijn oplossing bieden. Ziggo kan efficient werken als ze de zich repeterende administratieve ellende oplossen. Scheelt een hoop ergenis, weglopende klanten en is ook nog goedkoper.

15-03-2017

15 dagen abonnement bij Ziggo.

Per 1 maart abonnement gewijzigd met alle spijt. Per vermelde datum een wijziging in de betaling , wat al een drama is geworden. Twee maal betaald het oude abonnement ,nieuw aan te bieden bedrag klopt voor. geen meter. En tot mijn grote verbazing ontving ik een e-mail van Ziggo dat het abonnement was opgezegd, terwijl ik van niets weet .Dit alles in 15 dagen. Mocht Ziggo toch besluiten om alle verbindingen (internet, TV ed.) te verbreken ,dan is voor mij definitief dit het einde van Ziggo.(ontbinding van de overeenkomst.)

Wat een drama!

15-03-2017

Van alles beloven en daar blijft het bij!

Al weken en weken geen ontvangst op TV van Ziggo Totaal abonnement. RTV Utrecht, vergeet het maar. Monteur geweest, versterker was stuk ?! en 75,-- euries lichter en nog werkt het niet. Maar het grootste drama, Telefoon valt te pas en te onpas uit, dan zeker 3 minuten een dode lijn en dan moet je met 1001 excuses weer op nieuw bellen. "Ja we hebben een Ziggo abonnement, sorry hoor." En dan BELOVEN ze dat er een monteur zou komen, dat doen ze dus ook niet. Wat een waardeloos bedrijf om klanten zo aan het lijntje te houden.

Waardeloze klantenservice

Al meerdere malen contact gehad met een 'Deskundige' van ziggo. Steeds dezelfde reden geen of slechte ondertiteling op E!. Iedere keer lag de fout bij mij. Wel heel toevallig dat er dan een week weer ondertiteling was. Vorige week weer hetzelfde geen ondertiteling. Contact opgenomen. Mevrouw de fout ligt niet bij ons. U moet de tv terug zetten op fabrieks instellingen en alle zenders opnieuw instellen. Zo gezegd zo gedaan zonder resultaat. Weer contact opgenomen. Nu kreeg ik een antwoord waar je broek vanaf zakt. Mevrouw de producent van uw tv moet ervoor zorgen dat de ondertiteling weer gaat werken?. Dit is dus het allerslechtste smoesje wat ik ooit gehoord heb. Ziggo zorg geweoon dat je de zaakjes goed op orde hebt. Zeer slechte aanbieder van tv, internet en telefonie.

Stug en niet flexibel

Door fouten is mijn schoonmoeder van 90 haar pasje geblokkeerd. Ziggo weigert om haar weer snel online te zetten door het pasje weer vrij ye geven. Eerst moet de blokkade daar zijn vrijgegeven Wanneer kan men niet zeggen Kan dagen duren maar ook maanden! De koude douche kan naar ziggo! Op je 90e leef je met de dag. Je hebt geen tijd om op burocratie yye wachten Op die leeftijd ben je afhankelijk van televisie. Ziggo heeft daar geen boodschap aan. Bah

Helpdesk Ziggo

Wat een verschrikkelijke ervaring: een helpdeskmedewerker die suggereert dat je bij een andere partij klant bent geworden terwijl Ziggo je al jaren futief dubbel factureert. Medewerkers die je bij je voornaam aanspreken, hoi en doei doei roepen. En de kennis van een garnaal hebben en niets oplossen. Ik schrijf nooit reviews, maar bij Ziggo hebben ze niets van klantgerichtheid en klantvriendelijkheid begrepen. Triest!

Horizon box

Zaterdag 5 maart ging onze horizonbox stuk, gebeld en maandag zou een monteur langskomen. Omdat wij allebei aan het werk waren zou de monteur eerst een sms sturen. Geen sms en geen telefoontje wel een briefje van de monteur of we ff 35 euro konden aftikken omdat we niet thuis waren. Gebeld, 35 euro uiteindelijk geschrapt en dinsdag 7 maart zou weer een monteur langskomen. Deze meneer kwam en heeft wat gerommeld en een nieuwe horizonbox achtergelatenen zei dat we binnen 24 uur weer beeld zouden hebben. Donderdag 9 maart (48 uur later ) nog steeds geen beeld. Weer bellen, en dan wordt ons verteld dat we GEDULD MOETEN HEBBEN! Vrijdag nog geen beeld en weer bellen, nieuwe afspraak, monteur komt maandag 13 maart langs! Monteur zegt gelijk dat het probleem bij de administratie van ziggo ligt, de horizonbox loopt vast omdat de order niet volledig is doorgelopen bij ziggo.Hij heeft gebeld met ziggo en nu zouden we binnen een paar uur beeld moeten hebben. Het was volgens hem maar een kleine handeling die ze moesten doen bij ziggo. Dinsdag, nog STEEDS GEEN BEELD! Dus gaan we maar weer bellen, En nu is alles duidelijk, er is nl een storing bij de ict afdeling, en deze storing kon een PAAR WEKEN duren? Een storing bij een ict afdeling die een paar weken kan duren, hoeveel meer proberen ze ons nog wijs te maken? Inmiddels al 12 dagen geen beeld op de tv Volgens de dame aan de telefoon zijn er meer mensen die hier last van zouden hebben, graag zou ik met deze mensen in contact willen komen want dit is echt niet meer normaal, wat een klote service en bedrijf!

13-03-2017

Zoek verder en kies vooral niet voor Ziggo

Wat een vreselijk bedrijf. Wij zijn nu al een aantal jaren klant bij Ziggo (eerst UPC) en sinds Ziggo het heeft overgenomen is er geen maand voorbij gekomen waar ik niet heb moeten bellen naar de klantenservice. Er is altijd wel iets mis, of we kunnen geen programma's terugkijken die we hebben opgenomen, of de facturen kloppen weer is niet. er is altijd wel iets. Het bellen naar de klantenservice is ook een drama 15 minuten naar hun muziek luisteren en dan eindelijk iemand aan de telefoon die je precies vertelt wat je al hebt kunnen lezen op de Ziggo website en je bent nog steeds geen stap verder. Wat je ook doet, kies niet voor dit waardeloze bedrijf

12-03-2017

Betaal voor iets wat ik niet krijg?

Betaal voor 120mb internet, maar elke week is het weer zover dan loopt het vast en werkt het weer voor uren niet.

Meer Ziggo reviews
Welk cijfer geef jij Ziggo?