Odido reviews

1.6
11-08-2024

Heel simpel, KPN nooit problemen, na installatie stabiel en snel internet. Gisteren over op Odido en nu continue haperend internet waardoor tv en andere zaken niet te bekijken zijn. Tenenkrommend en frustrerend.

Mm
11-08-2024

Super geholpen door Ersin van Odido

Aashaikh
10-08-2024

Select service. slecht internet verbinding.belofte komen ze niet na. mobiele internet is zeer slecht seeds valt uit. ik heb heel erg spijt van bij Odido. T. Mobile en met Tele2 waren de beste had ik geen problemen gehad. sinds Odido heeft overgenomen heel veel problemen.

Wilfred
10-08-2024

Ik zou zeggen voor vast internet thuis niet aan beginnen. Gewoon al 3 weken geen internet. En het interesseert ze geen reet. Ze hebben nog een week anders terug naar Ziggo.

Davy
04-08-2024

Sinds t-mobil overnomen is door odido veel meer gezeik met bellen en internet en sim kaart klapt er veel uit echt waardeloos geworden

Caroline
30-07-2024

Met t mobile nooit problemen, nu is het een ramp. In april online een unlimited bundel aangevraagd voor het gezin. Nooit doorgevoerd, sterker nog, ons oude huisadres staat nog vermeld (toch doorgegeven vanwege internet op ons nieuwe adres); honderden euros worden nu elke maand afgeschreven van mijn rekening, we kunnen de boodschappen amper betalen door odido nu. Net klantenservice aan de telefoon gehad: een jonge arrogante jongen die denkt dat hij een volwassen vrouw kan vertellen hoe ze moet reageren. "Niet zo lacherig doen" zegt hij nog. "Lacherig? Ik ben laaiend!" Zei ik. Hij wist niet op welk adres we woonden en wat mijn telefoonnummer is, omdat mijn minderjarige zoon als hoofdaanvrager van ons account staat. Niks klopt wat bij ze geregistreerd staat. Toen ik aangaf dat ik een bevestiging van Unlimited in mijn email heb, zei hij 'dat is niet wat hier staat'. Ik zei niks wat daar staat bij jou klopt. Hij sloot af door te gillen en op te hangen. Dat wordt n advocaat inschakelen.

PP
29-07-2024

Na de eerste mislukte aanvraag van Odido glasvezel probeerde ik het begin mei opnieuw, met installatiedatum 1 juli. De klantenservice zei dat de wijkcentrale in juni klaar zou zijn. Half juni belde ik om te checken of alles op schema lag, en dat was zo. Op 1 juli had ik niets gehoord, dus na twee weken belde ik opnieuw. De wijkcentrale had vertraging, maar zou die week klaar zijn, waarna Guidion contact zou opnemen. Eind juli had ik nog steeds niets gehoord en belde weer. De medewerker zei eerst dat het kastje in de meterkast nog niet afgemeld was, terwijl dit in februari al was gebeurd. Daarna zei hij dat de oplevering van de wijkcentrale nog lang zou duren. Drie keer gebeld, drie keer gelogen. Ik heb alle gesprekken opgenomen. Zelfs de postcodecheck op de Odido website zegt: "Glasvezel beschikbaar!". Mijn advies: neem geen glasvezel bij Odido. Afspraken worden niet nagekomen en de klantenservice liegt.

27-07-2024

Had een contract afgesloten voor 1 jaar alles gratis aansluiten en installatie van de monteur inclusief 2e tv op de slaapkamer

Maar na enkele dagen kreeg ik een bericht van Gudion waarin duidelijk werd gesteld dat er euro 19,50 per 15 min kosten in rekening zouden worden gebracht voor de tweede tv .Natuurlijk

heb ik gebeld met Odido En deze wisten niets van deze afspraak

Nou wat een communicatie zeg totaal onbetrouwbaar dus heb ik geannuleerd en ben uiteindelijk naar Ziggo gegaan

Mensen pas op voor deze firma komen hun afspraken niet na

Nm
22-07-2024

Meneer aan de deur die zegt netwerkbeheerder te zijn en voor glasvezel komt. Pas veel verder in het gesprek blijkt hij van odido te zijn, en blijkt dat ik , als ik glasvezel liet doortrekken, ineens odido klant zou zijn, wat ik niet wil.

Irene
21-07-2024

0 sterren geven mag helaas niet. Wat een waaaardeloos bedrijf. Zit nu al 4de dag zonder internet, dus géén wifi. Volgens de één een maststoring en de ander kent die storing niet. De technische dienst krijg je zelf niet te pakken. Kwalificatie gemis! Race gemist. 2 maand geleden al 10 dagen zonder internet gezeten. Technische dienst niet te bereiken. Zodra er een provider komt met unlimited dan vertrek ik. En met mij de hele camping want niemand heeft internet

19-07-2024

2 maanden geleden Internet + tv afgesloten bij Odido. Alles leek goed te gaan tot dat ik vandaag ineens een mail kreeg dat mijn abonnement is opgezegd. Zonder enige reden… Ze gaven via de klantenservice aan dat die kwam omdat ik hun niet had teruggebeld. De verbinding kon ook niet meer hersteld worden. Wel konden ze iets nieuws regelen maar dat duurde dan minimaal 2 week. Wat en slechte provider zeg. je kan toch niet zo iemand afsluiten omdat je niet terug hebt gebeld.

Cees
13-07-2024

Beste mensen. Ga niet naar Odido. Eerste maand ging t ok. Na één jaar bellen mailen etc etc. Internet valt weg, bekabeld geen zenders. Wifi geen zenders alleen ned 1 2 en 3. Service boven alles zeggen ze. Het kan beter .haha slechter bedoelen ze eigenlijk maar echt niks geregeld. Slechtste provider ooit. Maar erger ze liegen gewoon. Heb dubbele snelheid en krijg nog niet de helft .maar wel betalen. Diefstal dus. Blij overgestapt deze week. Alles beter dan Odido. Ga je schamen.

10-07-2024

Vorige week een nieuwe telefoon en pad afgenomen, dit besproken over de telefoon, let op je wordt hier opgelicht, je krijgt niet wat ze toezeggen, als je gaat klagen zeggen ze terug te bellen ook dat doen ze niet op de samsung galaxi pad zou ook onbeperkt mb,s zitten, dit is echter niet zo, ook gaan ze dit niet herstellen, ik ben een zakelijke klant al 10 jaar, dit wordt mijn laatste contract bij odidio, ik wordt namelijk niet graag opgelicht, u bent gewaarschuwd er wordt van alles beloofd maar je krijgt het niet!

05-07-2024

Wij zijn al jaren klant bij Odido met 4 data-abonnementen en zakelijk internet en tv, voor zo'n 5000 euro per jaar. Bij T-Mobile nooit klachten: snelle verbinding, geen storingen, redelijke service.

Sinds het Odido is, is mijn unlimited abonnement beperkt geworden en echt unlimited is nu dubbel zo duur. De snelheid is ook sterk verminderd. Extra datapakket tijdens vakantie werkte niet, ondanks 99 euro kosten.

Recent hadden we 8 dagen geen verbinding. De monteur kwam niet opdagen zoals afgesproken en de nieuwe monteur loste het probleem niet op. Na meerdere telefoontjes en beloftes van een nieuw modem, nog steeds geen oplossing en slechts 5 Mbps snelheid.

Ik ben er klaar mee. Van een goed naar een slecht bedrijf. Over 2 weken overstappen naar KPN.

Lotte
05-07-2024

Momenteel kijken we voetbal met 5 minuten vertraging. Advies is om via een app op de televisie voetbal te kijken, bijvoorbeeld de nos live app. Maar zelfs met een bekabelde internetverbinding is er niet voldoende wifi/internet om een app te downloaden of te openen. Kinderen kunnen zelfs niet meer iets kijken via Netflix of Disney. ‘Internet verbinding werkt niet ‘ staat in beeld. Vaak een melding op telefoon dat wifi netwerk niet beschikbaar is. Ik vraag om hulp of een monteur, maar krijg alleen maar tips over hoe ik zelf de wifi moet resetten. Hallo, dat heb ik allang geprobeerd.

Begin niet aan odido!

Ik moest zelfs mijn wifi op mijn telefoon uitzetten en via 5g deze webpagina laden, hoe dan?

Jerrol
04-07-2024

Ik heb vanaf 24 juni elke werkdag moeten bellen en heb op 4 juli (zojuist) te horen gekregen dat het eigenlijk geen nut heeft. Vanochtend had ik voor het eerst het gevoel dat een medewerker (Thijs) echt zijn best wilde doen om me te helpen. Afgesproken dat ik hem de middag terug zou bellen voor een update. Vervolgens kreeg ik zijn collega aan de lijn die beloofde dat hij me vandaag zou terug bellen, maar dat is niet meer gebeurd.

Mijn ervaring is dus dat de klantenservice niet veel meer kan doen dan pappen en nat houden. Daarnaast veel beloftes die niet worden nagekomen. Zeg dan liever gewoon eerlijk waar het op staat. De communicatie tussen Odido en de netbeheerder is mijn inziens cruciaal, maar is overduidelijk zwaar onvoldoende. Na een stuk of 13 telefoontjes, en nog steeds geen werkend internet of uitzicht op een oplossing, rest mij niks anders dan mijn verhaal hier te delen, zodat andere consumenten niet hetzelfde overkomen.

Damia
04-07-2024

Odido Schalkwijk de jongens die daar werken zijn toppers en vriendelijk. Ik kom graag daar als ik een vraag of iets heb. Top top top

Toon
03-07-2024

Zeer slecht. Ik ben blij als mijn abonnement afloopt zodat ik kan overstappen

Harold
02-07-2024

Waardeloze organisatie die klanten volledig in de steek laten

Isabelle
01-07-2024

Echt VRE-SE-LIJK. Half maart nam ik contact met Odido op om over te stappen vanaf Ziggo. Alles geregeld aan de telefoon om half april over te gaan. Na (niet overdreven) 20 telefoontjes, 3 afspraken en heel veel miscommunicatie hebben wij 2 maanden later nog steeds geen internet! Terwijl wij allebei veel thuis werken, en 1 van ons geen odido mobiel heeft dus zeer veel kosten heeft gemaakt. Meerdere monteurs hebben fouten gemaakt, waardoor alles vertraging heeft opgelopen. Wij zijn dan ook ab-so-luut niet te spreken over jullie service en verwachten een goede compensatie. Anders gaan wij terug naar ziggo en zal ik ook nooit meer een mobiel abonnement bij jullie afnemen.