Odido reviews

1.5
Edwin
20-06-2024

Meerdere Odido producten op zelfde adres moet je in account zelf toevoegen, beetje rare administratie!

Verder met basis internet geen klachten!

Erica
19-06-2024

Ineens had ik op het enige device dat ik via wifi gebruik, mijn telefoon, geen wifi meer. Antwoord wifi versterkers.

Werkte niet. Kreeg nieuwere model. ( Bleek in niets te verschillen van de oude). En nog niet altijd volledig stabiel wifi. Probleem oude versterkers moesten retour. Ik naar Winkelcentrum (betaald parkeren) toen bleek de QR code niet (meer) te werken. Ik naar huis, nieuwe QR code moeilijk, dus antwoordnummer gekregen, ik naar de lokale sigarenboer (lopend) bleek postcode niet te horen bij antwoord nummer. Gelukkig telefoon bij me. Dus ik vraag juiste postcode. Moeilijk moeilijk en nee je moet perse terug winkelcentrum (en dus weer betaald parkeren) want moet perse via DHL, want die kunnen het wel. En toen mij bedreigen met als je via PostNL doet komt het niet aan en dan krijgt u een boete. Nou ik heb dus netjes een verzendbewijs Odido.

Bryan
14-06-2024

Opdringerig irritant bedrijf wat maar blijft bellen ondanks verzoek om niet meer te bellen.

Quinn
14-06-2024

Overgestapt van KPN ( mobiel + internet/tv ) naar Odido mobiel + internet/tv. De nieuwe telefoon lag dezelfde middag al klaar in de Odido shop. De overstap is snel en goed geregeld, verbinding is goed. Vandaag is de monteur geweest om alles in de meterkast te installeren. Per sms dagen van te voren op de hoogte gehouden in welk tijdslot ik de monteur kon verwachten + 15 minuten voor aankomst een sms ontvangen dat de monteur onderweg was. De avond voor de installatie heb ik een sms gekregen met een code waarmee je 24 uur onbeperkt internet kan gebruiken/streamen tot de installatie voltooit is en je niet zonder internet zit! Top. Tv kijken zonder kabels en kastjes op de Odido tv app werkt razend snel als je een smart tv hebt. De installatie was binnen 15 minuten klaar en werkend, vriendelijke monteur. Door alle negatieve reviews verwachtte ik het ergste maar ik heb het tegenovergestelde ervaren. Bedankt!

Joris
13-06-2024

Wat een waardeloze klantenservice. Om 8 uur werd het gesprek verbroken, waarschijnlijk omdat het sluitingstijd was. Dit is toch te triest voor woorden! De chatbox is ook een grote bron van ergernis. Hier heb je echt geen kut aan

Adriaan
13-06-2024

Kijk uit met Odido

Odido is een meester in het verbergen van kosten of data-limieten als het contract wordt afgesloten. Ikzelf ben verkeerd voorgelicht bij aanschaf van abonnement in een Odido winkel, ik heb idd het contract niet helemaal gelezen maar kom bedrogen uit. Dat kost geld en veel frustratie. Advies; kies een grote partij als Vodafone of KPN, lijkt duurder maar die draaien je geen rad voor ogen en zijn duidelijk en eerlijk.

Tim
07-06-2024

Vreselijk bedrijf, reageren nergens op weigeren mijn abonnementen aan te passen, ik ben jn een odido internet abonnement gestonken dat niet actief lijkt te worden, ik betaal al maanden alles dubbel en odido negeert me compleet. Ze sturen wel aanmaningen want ik heb de betalingen inmiddels gestorneerd. Zo jammer na 15 jaar klant bij t-mobile te zijn geweest met volle tevredenheid.

Ik probeer al maanden in contact te komen over een oplossing maar wordt doorverwezen naar een formulier waar ze niet op reageren.

Toch maar besloten te gaan overstappen

Reza
04-06-2024

Zeer slechte internet verbinding heb met glasvezel 1000mb genomen maar werkt alleen tot max 200. Klantenservice is enorm slecht meer dan 20x gebeld en elke keer werd er gezegd probeer dit en probeer dat tot mijn 14 dagen opzeg termijn voorbij was. Nu dat ik het wil opzeggen willen ze dat niet doen voor mij. En moet ik nu pas bewijs sturen dat mijn verbinding slecht is. Vanaf begin werd er niks hierover gezegd.

Lida
30-05-2024

Een ontzettend slecht bedrijf. Geen internetverbinding. Wordt niets aan gedaan, ligt aan de monteurs wanneer die willen komen. Zo waardeloos.

Edwin
21-05-2024

Sinds 2 april internet van odido, 15 mei tot nu 21 mei geen internet en geen oplossing, waardeloos bedrijf. Heb ( gelukkig?) 1 jaarcontract. Stap daarna gelijk over naar kpn

Olivier van den hurk
20-05-2024

Na een 4g voor thuis systeem besteld te hebben bij Odido werd het apparaat niet geïnstalleerd omdat de bezorger/monteur om 17;00 lekker naar huis wou gaan. Nu heb ik dit zelf geprobeerd en bleek dat het abbonoment nooit geactiveerd te zijn. Nu heb ik 6 maanden lang €40 per maand betaald voor helemaal niks. Ook het apparaat 4g voor thuis werkte niet. Dit apparaat kost ook €175. Kortom ik krijg nog €415 van Odido. Na precies te zijn 12 keer met Odido telefonisch contact te hebben gehad is dit probleem nog steeds niet opgelost. Ook ben ik 2x naar een fysieke winkel gestuurd maar ook hun konden mij niet helpen. Nu zou ik afgelopen week 20/05/2024 terug gebeld worden voor de 5e x ook dit is niet gebeurd.

Schaam je kapot Odido! Oplichters!

16-05-2024

Ik heb nu twee jaar glasvezel van Odido geen problemen leuke aanbiedingen prijs is prima sinds kort de tv app Mijn God wat een ramp Wat een slecht beeld heb je een Samsung tv ben je druk met het uitzoeken hoe alles werkt vooral je pincode maar vooruit Ik kijk voor heel weinig geld. maar de makers van de tv app zouden nog heel veel kunnen leren van de makers van Canal digitaal die hebben een super app gelukkig heb ik deze ook nog. Maar odido Het beeld is diep droevend slecht.

Co
16-05-2024

Blijkbaar wil Odido geen abonnement verlengen. Door een fout van Odido kan het te betalen bedrag voor het toestel niet betaald of geïncasseerd worden waarna er doodleuk gemeld wordt dat er 2 weken over heen gaat voordat het opgelost wordt. Onvoorstelbaar dat er zo met bestaande klanten wordt omgegaan.

Hilde
16-05-2024

We ended 4 contracts at Odido (we were customer at Tele2 for more than 5 years) on the 23-3 and reverted them to prepaid. Confirmed by Odido via SMS and email this was completed on the 25-3-2024. However somehow their system did not register this. We talked to them beginning of April. Should been changed, but no. Now we received invoices over April. Threats with additional costs. And no solution what so ever. They keep on asking us to pay for a bill for services we cannot use since we migrated to the other side of the world. They say, just pay and we will solve it. Now Today I received the next bill over May. So this story looks like never ending. The IT systems are horrible. And clearly the people at customer service don’t have options to resolve this.

Sanneke
14-05-2024

Sinds de naamswijziging telkens verbindingsproblemen met thuis internet. Mobiel heeft ook constant problemen met verbinding. Beetje random wanneer ik wel of niet kan bellen. Heb de streamingsdiensten maar opgezegd, want elke keer 5 minuten kijken en dan vastlopen is bloedirritant.

09-05-2024

Waardeloos internet.heel veel storingen met stil staan beelden regelmatig doen de camera.s niets meer. regelmatig op nieuw op starten. Monteur is ook waardeloos.stelt in zecht alles werk nu. Later kom ik achter niets werk op wifi.iemand anders moeten laten komen alles weer werkte. Wifi wacht woord komt helemaal niet overeen wat bij modern. Ik maar nooit over gestapt van kpn naar odido bij kpn nooit problemen mee gehad.van af Dido hebt blijf ik met camera.s en modus aan de gang. Waardeloos troep.heel internet is Waarloos. Ik liever geen internet geen mobiel. Eigenlijk nooit willen hebben. Moet je die troep wel aanschaffen alles maar digitaal is geworden.

Renate
24-04-2024

Zeer slecht net aangesloten bij Odido een paar dagen over de proeftijd heen

Dus moeten we een grote afkoopsom betalen een uur aan de lijn gezeten en word zo van de lijn gegooid en weer opnieuw gebeld weer zo lang aan de lijn gezeten

Daarom nooit aan beginnen zeer slecht

We hebben ook allemaal mobiel van Odido gaan we ook allemaal stopzetten en iedereen die ik ken ga ik ompraten om Odido op te zeggen en mijn verhaal vertellen hoop dat ze geen klanten weer krijgen gr Renate

Mike
24-04-2024

Nooit aan beginnen mensen.

Ze beloven een bepaalde snelheid. Deze wordt niet gehaald. Ver onder de maat zelfs. En als je wel internet of tv heb. Mag je blij zijn. Van de 4 maanden hebben wij 3 maanden geen internet of tv gehad. Geld terug laten boeken door de bank. En nu sturen ze een incasso bureau op je af. Geen enkele reactie van Odido.

Conclusie. Slechte service. Geen internet of tv. Maar wel moeten betalen.

Noël
23-04-2024

Odido komt zijn afspraken niet na en wat nog erger is: weigert na herhaald aandringen via telefoon en e-mail daarover te communiceren anders via hun automatisch systeem van telefonistes die telkens geen idee hebben waar de vraag over gaat en je niet verder helpen. In februari jl. ben ik ingegaan op het glasvezel-aanbod van Odido, met als resultaat dat je als klant een en ander telkens vergeefs (!) regelen moet via de onderaannemers van Odido. Eind april nog steeds geen concrete vorderingen. Mijn conclusie: Buitengewoon slecht bedrijf, niet mee in zee gaan! Zonde van je tijd en energie.

19-04-2024

Bent al bijna een jaar bezig met geld teruggestort te krijgen van mijn overleden vrouw ze hebben alle papieren doen er geen kloten mee ik zeg odido schaam je diep zo gaan we niet met mensen en gevoelens om