Odido reviews

Annelies
30-01-2024

Word er gek van al meerdere keren contact opgenomen want na weken wachten nog geen kastje vior mijn tv binnen.net een niet al te behulpzame Belgische dame aan de lijn die de schuld geeft aan DHL omdat die al weken het pakje niet komen halen.wat een gezeik zeg!

Car
29-01-2024

Wat een afknapper .Dacht dat ik Duur zat met ziggo. Maar je krijgt er waar voor je geld. ODIDO is een ramp tot grote ergenis .ik maak mijn jaar af en vlieg terug naar ziggo.

Tara

Vreselijke service!

als je beld weten ze niet waar ze het over hebben. er wordt een ring bel beloofd waar niemand iets vanaf weet. ik heb telefoon zakelijk en wilde tv erbij voor de voordeling dit blijkt achteraf niet mogelijk. ik zeg de hele boel weer op. en de afstandsbediening werkt niet op mijn tv. kortom waardeloze service al jaren vasta klant bij t mobile geweest voor mobiel zodra het kan gaat deze ook weg.

Brian
29-01-2024

Wat een slechte bedrijf! Heb al sinds 2017 Tmobile wat nu inmiddels Odido is geworden. Gelukkig vrijwel nooit gebruik gemaakt van hun klanten service want dat is gewoon een zooitje. Kreeg een tijdje geleden een melding dat 2Gbit/8Gbit beschikbaar was. Na een tijdje twijfelen begin van de maand contact opgenomen met Odido voor een 2Gbit lijn. Via hun telesales een overeenkomst gemaakt voor de 2Gbit. Na 2 weken stond als status bestelling ontvangen dus aangezien het om een aanpassing en niet complete nieuwe lijn ging gebeld wat er aan de hand is. Dame neemt op en zegt dat mijn aanpassing on hold staat, verders helemaal geen informatie hoe en wat. Dame meld dat ze me na 3 dagen terug bel. 3 dagen later wordt je gebeld met de melding dat er nog niks bekend is en dat je tot volgende week woensdag moet wachten om te kijken of er iets bekend is. Het is jammer dat KPN geen hogere snelheid kan aanbieden op mijn adres anders had ik het nog vandaag opgezegd bij Odido.

Rosa
27-01-2024

Niet aan beginnen!

Slechtste provider dat ik ooit heb meegemaakt.

Odido kan beter voorgoed stoppen!

Samir
26-01-2024

Weer zo'n vreselijke provider. Ik was uitermate tevreden met tweak en helaas werd die overgenomen door odido. Aansluitproces ging prima, internet zoals verwacht niet zo snel als bij tweak maar grootste irritatie is al weer bereikbaarheid. Ik krijg een mail dadt mijn factuur klaar staat, via de link krijg ik een foutmelding. Chatbot snapt het niet en stuurt me weer dezelfde niet werkende link, echte vertegenwoordiger via chat uiteraard bezet en enige optie is dan weer bellen. En zoals verwacht kan ik op dit moment niet te woord gestaan worden ivm drukte. Blijft altijd hetzelfde met die grote providers, winst maken en verschuilen achter no reply email adressen, chatbots en wachtrijen.

25-01-2024

Ga nooit met ze in zee, een halfjaar bezig geweest om een aansluiting te krijgen. Er wordt van alles beloofd. Kabelexploitant is helemaal verschrikkelijk! Vandaag het pakket retour gestuurd, zonde van de tijd die ik er heb ingestoken met bellen. Je wordt hier echt niet vrolijk van, Odido is voor iedereen?

23-01-2024

Mijn heeft een sim only. Ze is 82 jaar en dementerende.

Meermaals heeft een verkoper van odido gebeld naar mijn moeder , voor een contract af te sluiten. Meermaals gezegd dat ze dat niet moeten doen omdat ze dementerende is .

Nu hebben ze wederom gebeld toen ik er niet was . En volgens odido is ze akkoord gegaan met een 2 jarig contract. Nooit geen brief over gehad . Omdat mijn moeder niet meer kan praten dacht ik , ik zeg de sim only op . Daar word mij verteld dat er een contract op zit en dat deze moet worden afgekocht.

Geen stok tussen te krijgen.

Advies aan iedereen stop je contract bij dit bedrijf.

ODIDO Ga je schamen.

Koos
19-01-2024

Gewoon een vreselijk bedrijf nóóit meer

Rick

Echt een mega afrader

Vermiddag vrije middag opgenomen voor installatie maar ben nog niet online na 30 keer gebeld te hebben kunnen ze niet helpen maar wel valse beloftes doen zal 18:00 online zijn maar nee hoor waardeloos bedrijf krijg je 2waardeloze binnen waar de klant niks aan heeft 2x 7 dagen onbeperkt 4g maar kijken niet naar je abonnement want heb al onbeperkt 4g houden geen rekening met als mensen moeten werken echt niet heen gaan zo slecht begong al met opsteuren van paket daar kon ik zelf achteraan gaan anders was doe geen eens binnen dus valse beloftes doen maar niks na komen de monteur was met 10 min alweer weg de helft aangesloten en had niks bij zich echt waardeloos belt ook niet achter de aansluiting aan en meet niks door ben er nu al klaar mee ze mogen goed over de brug komen

Gr my

Stephanie
19-01-2024

Onze provider Tweak is overgenomen door Odido, vanwege een verhuizing hebben we ons abonnement eerder moeten opzeggen, want dit was niet beschikbaar op ons nieuw adres. Zij hebben ons echter eerder afgesloten dan gepland. Onze babyfoons deden het niet meer, we kregen onze sunscreens niet meer naar beneden. Met meerdere mensen gesproken en zij zeiden uiteindelijk dat we een soort compensatie kregen voor de overlast. Nu komt puntje bij paaltje en zeiden ze dat die persoon er niet meer werkte. De service van Odido is zeeer slecht. Ben blij dat we niet overgestapt zijn naar hen.

Bianca
19-01-2024

Slechte ervaring met Odido Vanaf oktober 2023 problemen met mijn netwerkverbinding . er zijn inmiddels zes cases aangemaakt maar niemand die er verder iets mee doet of kan . vriendelijke medewerkers die echt hun best doen maar geen bevoegdheden hebben.

Dominique
18-01-2024

Ik ben ook overgenomen door odido en door een fout van hun een rek van 290 al 4 mensen gesproken die zouden het oplossen dsn wordt der bij onze andere abbonment 75 afgehaald en dan moet ik in ene 105 betalen dan bel je gaan ze het weer oplossen en dan wordt weer een ander bedrag maar betaal iedere maand 38 euro waarom nu 298 oh ze dreigen ook als ik niet betaal mee aan te melden al in totaal 5 mensen gesproken niemand snapt het en zeggen dat ze gaan oplossen en dan kijk ik in mijn overzicht is het nog meer een zooitje blij als ik kan overstappen nooooooit geen odidio meer noooooit meer en 50 min in de wacht om iemand te kunnen spreken is voor hun normaal

Niek
17-01-2024

Na maanden diverse storingen en geen fatsoenlijke terugkoppeling nu al 4 dagen zonder internet met geen uitzicht op een oplossing.

Neem GEEN abonnement bij Odido.

Slechte wifi, wegvallende wifi. Internet wat meerdere keren per dag uitvalt en nu hebben we helemaal geen internet meer. Allemaal door diverse oorzaken die elke keer enorm lang op een oplossing wachten en er zelf elke keer achteraan moet gaan anders gebeurd er niks of de medling wordt gereed gemeld zonder oplossing.

Dan nog het geval dat er stilzwijgend een jaarabonnement is aangegaan bij een verhuizing. Niet duidelijk verteld en op slinkse wijze juridisch dichtgetimmerd.

17-01-2024

Niet alleen de naam is wazig geworden.

Blijkt dat er iemand met mijn telefoonnummer belt, terwijl de simkaart hier in de kast ligt. De behulpzame mevrouw van de klantenservice zakelijk zei alleen maar: Dat kan niet. Vertikte te luisteren, bleef herhalen en weigerde hier iets aan te doen.

Lekker zo'n bedrijf.

Gerrit
16-01-2024

12-11-2022 Glasvezel aangevraagd.

Keurig om overstapservice gevraagd bij Odido.

29-12-2023 Gideon monteur geweest maar geen modem geleverd door Odido. Glasvezel lijn was in orde maar kon niet aangesloten worden.

29-12-2023 Maar Odido heeft wel opdracht gegeven om de bestaande internet verbinding extern op te heffen.

16-01-2024 Nu na heel veel eenzijdig belverkeer door mij heeft Odido nog steeds de lijn niet opgeleverd!

Resume nu dus meer dan een halve maand geen internet met de overstapservice van Odido.

Ik word niet geholpen en alleen maar van het kastje naar de muur.

Gewoon schande.

Jill
15-01-2024

Hele slechte klantenservice.

Heel veel medewerkers aan de telefoon gehad en niemand komt ooit met een oplossing of duidelijk antwoord. Soms word je telefonisch 1 uur in de wacht gezet om vervolgens niks meer te horen.

Je betaalt voor onbeperkt internet maar het doet het maar 70 procent van de dag. Als je de app wilt gebruiken doet hij het niet en blijft hij uren laden.

De hulp chat in de app doet het ook niet en medewerkers telefonisch kunnen je niet helpen.

Ad
12-01-2024

Met komst vanglasvezel van ZIGGO overgestapt met internet en tv naar Odido. Wàt een vergissing!

Zodra contract afloopt snel weer terug naar ZIGGO!

Bo
12-01-2024

Al sinds 31 december geen internet door een plotselinge storing en niemand bij de backoffice van Odido die het kan opbrengen om een KPN monteur te regelen zodat de glasvezelverbinding weer werkt. Ik bel elke dag even met de klantenservice van Odido om naar de voortgang te vragen. De ene keer belooft men terug te bellen, de andere keer wordt er gezegd dat ik maar even moet afwachten. Inmiddels wacht ik 11 volle dagen af zonder enig zicht op werkend internet, wat betekent dat er geen thuiswerkplek is, geen internetverbinding voor de laptops van schoolgaande kinderen met huiswerk, geen tv, geen hue lampen verbinding, thermostaat, lege internet bundels etc etc. Waardeloos

Magdalena
11-01-2024

Slechte tv, slechte service.