Odido reviews

JB

Zó slechte modem/router

Op zich is het internet nog wel goed - ware het niet dat die rampzalige Huawei modem er helemaal niks van bakt met de wifi. Okee, ze sturen wel weer een monteur die probeert te helpen. Als die dan opmerkt dat het netwerk slecht is, dan mag je zelfs een T-Mobile versterker hebben.

T-Mobile blokkeert bepaalde poorten voor gebruik van hun diensten (bijv. VOIP). Dit maakt het gebruik van alternatieve diensten een stuk moeilijker. Ik zou het in elk geval niet opnieuw aanschaffen.

Jerry

Waardeloos, goedkoop duurkoop!

T mobile valt de Concurentie aan met lage prijzen.maar ja met een modem dat halfjaar storing geeft ,en flikkerend beeld kan ik ook zaken doen.

Boos abonnement op gezegd.

Compensatie.tja is allemaal vaag en moeilijk.

2mnd later toch nogT mobile kans gegeven,

Nw modem en inderdaad goed.

Toen weer nieuw abonnement internet,tv afgesloten voor jaar.

Wat een drama, doe dat NOOIT!

Kruising abonnementen geeft totale CHAOS, alles gaat mis.

20 telefoontjes verder, helpdesk slecht tot NIET bereikbaar.

Waardeloos!

Betaal wat meer, scheelt veel ellende.!

Sander

Afspraken maken onmogelijk

19 mei T-Mobile thuis glasvezel aangevraagd, denk mooi ruim, 3weken overlap met huidige provider dan moet het goed komen.

14 juni oplevering pas :s (vaag.) en wat denk je, geen licht op de kabel :( Tis vrijdag dus de andere top toko's KPN en Reggefiber zijn niet meer bereikbaar. nee meneer we gaan zorgen dat het maandag geregeld wordt.

maandag 17 juni. t wordt 12:30 nog niets gehoord. denk bel maar even. ehh ja enne wordt vandaag in behandeling genomen kan 4 werkdagen duren?!?!?!

WTF gek in je hoofd ofzo.

Besloten de handel maar weer op te zeggen.

4 afdelingen verder. ja meneer u bent wel uit de wettelijke bedenk periode?!?! Gast je spoort niet!

Any how T-Mobile mochten jullie dit lezen. stuur vooral de rekening, ik zal jullie er ook een sturen voor de tijd die ik verprutst heb en de tijd dat ik niet meer bereikbaar was.

Ook mn mobile abo\'s maar verhuizen. wat een prutsers zijn dat zeg.

Dikke afrader!

15-06-2019

Verlos mij alsjeblieft van jullie kwaad!

Verlos mij alsjeblieft van jullie kwaad!

Ongeveer 3 weken geleden heb ik met mn stomme kop internet & tv van T-Mobile besteld en daarna ging er niets meer goed. Allereerst werd door jullie de apparatuur veel te laat opgestuurd zonder enige kennisgeving ( en dit werd later ook toegegeven omdat het een beetje druk was). Vervolgens blijkt de boel niet te werken. De ondersteuningspagina geeft aan dat er geboord moet gaan worden in mn huis om kabels te trekken (en dat wil ik niet), maar Guidion zelf is telefonisch meer dan een uur niet bereikbaar en dus lukt het ook niet om een afspraak met een monteur te maken wat resulteert in nog meer vertraging zonder einddatum. Als ik de klantenservice van jullie bel, krijg ik als enige reactie dat mijn bedenktijd is verstreken. Gelukkig bestaat er binnen het consumentenrecht ook een begrip “niet goed, geld terug” maar de medewerker heeft niet het mandaat om dit af te handelen maar belooft dat de afdeling die dit regelt mij morgen (vandaag dus) zal mailen. Als ik de medewerker uitleg dat wanneer deze afdeling niet boeteloos mijn contract beeindigt, ik mij tot de consumentenbond en mijn rechtsbijstandverzekering zal wenden, verwijt de medewerker mij dreigementen te uiten. Helaas wordt ook de laatste belofte van T-Mobile wederom niet waargemaakt want er komt geen email van die ene afdeling die mij kan verlossen.

Daarom mijn laatste schreeuw: “Verlos mij van deze wanprestatie, deze nachtmerrie zonder einde want mijn vertrouwen in T-Mobile is helemaal weg en er is niets dat het nog kan laten terugkeren!”

Tim
14-06-2019

Een bak ellende

T-mobile thuis, een grote deceptie. Wat een bak ellende. Begin dit jaar tmobile thuis aangevraagd voor ons nieuwbouw huis. Het aanvragen verliep prima en er kwam een mooie foto in beeld dat het van onze kant geregeld is en dat het nu aan tmobile was om de rest te verzorgen. Alles behalve dat is gebeurd.

Vlak voordat ons huis opgeleverd opgeleverd werd(4 april) nog een keer contact gehad waarbij we te horen kregen dat wij niet alles hebben aangevraagd, vreemd na de eerste reactie van tmobile. Dit alsnog gedaan gedaan waarop het wachten was totdat KPN netwerk de glasvezel in huis kwam aansluiten maar een datum konden ze niet geven.

Na meerdere keren bellen en vrijwel altijd eerst in de wachtrij te moeten wachten stond er plotseling na een maand een bedrijf op de stoep die de glasvezel kwam aansluiten want: “ deze heren reden toevallig in de buurt en zagen dat de aansluiting in de hele wijk nog ontbrak”. Vreemd verhaal maar wij dachten fijn eindelijk schot in de zaak. Volgende dag moesten ze nogmaals terug komen, ik vol hoop een ochtend vrij genomen zodat dit geregeld kon worden. Eenmaal geregeld maar weer aan de telefoon hangen bij tmobile klantenservice die niks konden doen want ze hadden nog geen gereed melding van KPN. 2 dagen later opnieuw een bedrijf aan de deur om glasvezel aan te sluiten!?!? 2x is iets teveel van het goede. Een week later nog niks geregeld weer aan de telefoon hangen: er was nog steeds niks mogelijk, dit keer lag het aan de poort in de wijkcentrale. Dit zou pas 12 juni worden opgelost door KPN en kon tmobile niks aan doen. Huilen met de pet op maar 12 juni zouden ze dan contact opnemen om het te regelen. Ook het installatie pakket kon niet eerder worden verstuurd (wat weer een paar dagen zou schelen) want dat was niet volgens protocol? Uiteraard 12 juni niks gehoord, vandaag maar weer gebeld, antwoord: tmobile kan nog steeds niks doen want ze wachten nog op KPN. KPN gebeld, die mij vriendelijk te woord staan en zeggen dat alles een maand geleden al rond was en dat ze niks kunnen goedkeuren omdat er geen opdracht uitstaat en alles al lang voor elkaar is. Weer terug bellen naar tmobile, weer een andere dame aan de telefoon. Zelfde verhaal, maar haar proberen uit te leggen dat ze wachten op iets van KPN wat nooit gaat komen. Deze dame zegt doodleuk dat ze het in de gaten gaat houden of ze me dan maandag kan terug bellen? Waarom? Ik heb haar toch nu aan de telefoon! Dus dat vertel ik haar geïrriteerd en deze klantenservice dame hangt gewoon op?? wat een service! Helemaal klaar met die ellende. Jarenlang met plezier telefoon abbonoment van tmobile gehad maar ik vanaf nu zo min mogelijk met hun te maken hebben. (Opzeggen is blijkbaar geen optie omdat de bedenktijd voorbij is, terwijl we nog geen dienst van hen hebben? )

13-06-2019

Alles in 1 voor thuis = perfect

Begin juni overgestapt op T-mobile "glasvezel 50Mb alles in 1" en alles werkt perfect (met wat kleine min puntjes)!

Voorheen 5 jaar KPN glasvezel (kon toen nog ieder jaar profiteren van de jaarlijkse aanbiedingen), daarna zo'n 1 1/2 jaar xs4all (toen nog met "gratis" Spotify) en nog een jaar Telfort. In hetzelfde huis.

Overstappen ging makkelijk en online zo geregeld.

Kreeg netjes te horen via email wat de status was (o.a. de opzegging van abonnement bij huidige aanbieder was geaccepteerd).

TV anywhere loopt niet vast wat ik wel bij iTV van KPN/ Telfort had.

Goed en overzichtelijk: zoek functie, pauze en begin gemist. Browser versie stukken maler beter dan de iTV van KPN/ Telfort.

En belangrijk: beter beeld dan bij iTV van KPN.

TV anywhere werkt ook op Android TV box (T95Z PLUS 4K Android TV Box aangesloten op 2e TV in slaapkamer).

Op iPad ook prima beeld. Maar net als bij NLziet zwarte balken aan boven en onderkant

Zappen van zender op TV box (settopbox) gaat aardig snel: +/- 2 sec.

Goede Wifi verbinding met x aantal aparaten tegelijk (ipad, smartphone, wifi printer en meerdere sonos boxen e.d.). Zowel 2,4 en 5GHz band. 5GHz band werkt prima op ipad. Op de Samsung S8 valt deze weg maar de 2,4z band geen probleem.

Mogelijkheid tot gast Wifi verbinding.

Modem is makkelijk te configureren (vaste ip adres voor bepaalde devices, port forwarding, dns servers wijzigen etc.).

Vaste telefoon heb ik niet getest (alles in 1 is goedkoper dan internet en tv)

Plus punten:

-"geen" eenmalige kosten (actie tot eind juni?);

-lage prijs voor 50MB glasvezel alles in 1 met 1 TV box: eerste 6 maanden voor 30 euro daarna 50 euro.

-erg goede "TV anywhere" app voor android/ios en browser versie voor Mac/ pc

-mooi beeld via TV box en pc zowel qua kleuren, scherpte en aantal beelden (Samsung Samsung UE55H7000 55 inch full hd TV scherm van 5 jaar oud en LG 27UD68-P 27inch 4K Ultra HD pc scherm van 3 jaar oud).

-gratis Fox sport 1 (ook via TV Anywhere app/ browser)

min-punten:

-tv signaal moet via een aparte utp kabel lopen en 2 poorten op de modem staan daar vast voor ingesteld (bij kpn was dat eerst ook zo maar dat is al een aantal jaar geleden aangepast).

Dus als je maar 1 utp kabel naar de woonkamer hebt en daar een switch hebt waar je de tv box (van KPN) op aangesloten is, playstation e.d. heb je een netwerk splitter/ cable sharing nodig (niet getest omdat ik 2 kabels naar de huiskamer heb).

-tv box van T-mobile is niet zo uitgebreid (geen rtl gemist/ xl en geen netflix app zoals bij KPN).

Vreemd is dat je rtl gemist/ xl wel kan kijken via tv anywhere (geen rechten robleem) en niet via de tv box.

-upload snelheid is minder snel dan beloofd: tussen de 30 en 40Mb (download is ok: 48Mb)maar bij kpn moet je extra betalen als je een sneller upload snelheid wilt dan 5MB

Daniel
13-06-2019

Super bedrijf Wel

Over het algemeen erg tevreden over T-mobile Thuis internet ,krijg meer internet snelheid dan ik betaal vooral upload veel sneller .download nagenoeg wat ze beloven ,soms in de avond iets langzamer maar dat is logies .ze zijn helaas niet altijd even snel met klachten oplossen ,als ik had gewenst maar als het is opgelost .geen problemen meer daarna .Verder erg weinig storingen ,ook in mijn oude huis ;)

De werknemers van T-mobile erg klant vriendelijk

Vooral web care Team . leeft erg met je mee als er problemen zijn .ik wil misschien nog tv van t-mobile

Thomas
12-06-2019

Advies: Blijf hier weg

Zeer slecht bedrijf. Ga hier absoluut niet meer in zee!

De internet levering is ok. Zodra de verbinding niet meer werkt (is nu twee keer gebeurd bij mij) dan ben je ook goed aan de beurt. Onderstaand mijn verhaal.

Eerst was het vodafone thuis. Dit werkte heel erg goed. Toen is het overgegaan naar T-mobile. Ik betaalde 23,50 per maand (20/20mb). Ik ging verhuizen en wilde de zaak meeverhuizen. Dit was gratis, maar ik moest wel verplicht een nieuw jaarcontract aangaan. 20mb was niet meer leverbaar, dus ik moest verplicht 50mb kiezen á 32,50.

De oplevering was op zich ok. Echter na een paar maanden deed het internet het niet. Ik heb 2,5 week zonder verbinding gezeten. De grootste bottleneck is de monteursdienst van Guidion met ongelofelijk lange wachttijden. Tijdens de wachttijd op internet kreeg ik geen alternatief, bijvoorbeeld door een dongle. Dit was alleen voor 'T-mobile klanten' van de mobiele diensten.

Recent ging mijn modem kapot. Hij ging niet meer aan. 10 juni geconstateerd, 11 juni gebeld. De eerste afspraakmogelijkheid was 1 juli (!). Slechts voor het aansluiten van een nieuwe modem, want ik mag dat als consument zelf niet doen vanwege garantie. Wederom niet meedenken om voor mij tussentijds via 4G een internetverbinding te realiseren. Ik heb als aanbod gedaan dat ik een prepaid simkaart koop van t-mobile, en dan mag ik, als ik geluk heb (ik ben nog in afwachting), een voucher van ze krijgen voor 7 (!) dagen internet. Daarna mag ik weer terugbellen voor een nieuwe.

De klantenservice is heel erg slecht. Maar dan ook echt heel erg slecht. De medewerkers zijn regelmatig (maar niet altijd) onbeschoft. Ze bellen niet terug als de verbinding eruit valt, ook al weten ze wie ze aan de lijn hadden. De wachttijd loopt vaak op tot 30 minuten of meer. Ik ben inmiddels 2x automatisch opgehangen na heel lang te hebben gewacht (de laatste keer na 31 minuten). Mijn record is bijna 40 minuten in de wacht en 30 minuten in gesprek (1 uur 10 minuten).

11-06-2019

WAARDELOOS

Tv en internet "aangeschaft"op 30 april, echter was afgesproken, omdat ik nog een maand opzegtermijn had bij mijn vorige provider dat 1 juni alles in werking ging. Op 2 juni al storing, je kunt niet terugkijken het opnemen werkt niet,bijna dagelijks heb ik storing en moet ik de tv box opnieuw opstarten. Technische dienst neemt contact met u op om een nieuw box te leveren, ondertussen kun je het maar bekijken. Kan ook niet opzeggen want volgens hun gaat de bedenktijd in op het moment van aanvragen en niet van leveren. Hoe moet ik van te voren al weten of jullie product/dienst werkt als ik nog niet aangesloten ben? kortom begin er niet aan. Jullie hebben mij gestrikt voor een jaar maar ben daarna met alle abonementen weg en kom nooit meer terug. Waardeloos hoe jullie de mensen oplichten en besodemieteren.

Bonny Hanne
10-06-2019

Soms verbinding met gsm maar mijn tv werkt jiet

Ik heb spijt dat ik van KPN overgestapt is naar t mobile. Slechte service

Carin
10-06-2019

Boete annuleren t-mobile thuis

K had me op 20 mei aangemeld voor t-mobile thuis en werd op 28 mei aangesloten maar nog geen installatie pakket ontvangen, na een half uur in de wacht te hebben gestaan met bellen naar hun was het onderweg maar op 3 juni nog niets ontvangen, dus weer bellen en zou nu wel opgestuurd worden en idd op 5 juni kwam het pakket, maar wat bleek ik moest een Isra kabel doorknippen om DSL aansluiting te maken,en dat deze eigendom van KPN is , dus ik had zoiets van dat durf ik niet aan en belde hun op 6 juni om alles te annuleren, maar wat blijkt ik kreeg opeens iemand aan de mobiel die zei dat ik €75.- boete moet betalen want de datum ging in op het moment dat ik me bij hun had aangemeld, ik ben het hier niet mee eens want ik heb niet eens gebruik gemaakt van hun en het pakket al retour naar hun gestuurd, hun waren ook on gebreke om het pakket nog niet verzonden te hebben dus die 14 dagen bedenktijd slaat dus nergens op, ik ben nu zo kwaad op t-mobile dat ik mijn mobiele abo bij hun ook ga opzeggen want dit vind ik diefstal van mijn hard verdiende geld, gelukkig was ik nog bij ziggo en hebben hun mijn opzegging ongedaan kunnen maken, ik heb veel gegoogled en lees heel veel negatieve ervaringen van mensen over T-mobile, vooral als je een boete moet betalen voor iets waar je helemaal geen gebruik van hebt gemaakt, diep teleurgesteld in hun

08-06-2019

T-Mobile 4G Thuis

2 weken geleden in Goes een abonnement afgesloten voor 4G Thuis. Ze vertelde dat het meteen werkt als ik zou thuis komen. Alles geïnstalleerd maar had geen internet. 3 dagen geprobeerd maar het werkte niet. Terug naar Goes naar de winkel. Daar konden ze mij niet helpen. Belde 2 dage later iemand van T-Mobile mij op dat mijn simkaart nog niet is geactiveerd dat ze met een fout zitten in het systeem en daarom het niet werkt. Nog een paar dagen gewacht nog steeds niets. Gebeld met de service. Daar werd dan verteld dat Goes het eerst moet doorzetten en als dat gebeurd is ze mij meteen kunnen activeren. Dat zou die dag nog gebeuren. 5 dagen later nog steeds geen internet. Heb ik vandaag weer gebeld en nu kunnen zij mij dinsdag pas misschien helpen. Wat een kut bedrijf is dit man. Ik heb al heel veel spijt dat ik overgestapt ben. Maar zal snel weer overstappen naar een andere provider. Nooit meer T-Mobile. Nooit zo slecht geholpen met iets.

Vincent
07-06-2019

Leugens en bedrog t-mobile thuis

Nadat het al fout was gegaan bij het bestellen en er 7 medewerkers en een uur voor nodig was om het te corrigeren was de installatie een ramp.

Eerst kon het niet op de gewenste dag, die de t-mobile medewerker had beloofd, maar kon de externe installateur maar op 1 dag de aankomende maand moest dus vanuit mijn werk even naar huis 45 trip van 45 min.

Geen installatiepakket ontvangen, maar de medewerker garandeerde mij dat de monteur dit mee zou nemen. Ik zei nog dat ik 45 moest rijden, maar het was zeker dat de monteur het installatie pakket had.

Nou nee dus.

Eerst volgende installatie kans ruim een maand verder.

Ik had het nu wel gehad met de nu al slechte informatie en service en wilde gebruik maken van mijn herroepingsrecht. Een medewerker wist mij te vertellen dat die al verstreken was, ondanks het feit dat ik nog geen eens een aansluiting had.

Ik had geïnformeerd bij consuwijzer en het recht gaat in op het moment van installatie en dan 2 weken.

Maar geen wijken aan bij de medewerker, kon het opzeggen maar kreeg een boete van 75 euro voor niet bewezen diensten.

Dit is dus bedrog, de juridisch adviseur die ik heb ingeschakeld verzekerde mij dit.

Dus ze proberen je gewoon op te lichten en weten het een erg triest en slecht bedrijf.

Nooit meer t-mobile

Toob
06-06-2019

Slechte communicatie, geen aansluiting

Voor niks een dag vrij genomen voor de installatie van internet. Word de installatie box is niet geleverd. Hier was geen communicatie over. Slecht geautomatiseerde klantenservice, duurde lang om er doorheen te komen. Kunnen geen indicatie geven wanneer het wel binnen zou komen - totale wachttijd had 2 maanden kunnen worden. Wij nemen een andere provider.

Max
06-06-2019

T-Mobile thuis klacht

Ik ben nieuwe klant van T-Mobile en heb morgen afspraak staan met monteur voor installatie en dag vrij genomen van werk.

Helaas na 3 dagen bellen en toezeggingen dat installatie pakket op tijd in huis is, heb ik geen pakket ontvangen en die komt ook niet op tijd, vandaag te horen gekregen.

Mijn vorige provider (KPN) stopt met "levering".

Ik zit vanaf morgen zonder internet en TV en kan niet meer kostenloos annuleren volgens T-Molbile.

T-Mobile levert niet, komt afspraken niet na en ik kan niet (meer) annuleren.

Ik was met mobiele abonnement over gestapt, deze kan ik gelukkig nog wel annuleren binnen de bedenk tijd.

mijn ervaring: nooit meer T-Mobile

Huib

Klantenservice

Klantenservice niet bereikbaar. Verschillende tijden gebeld. Overdag en in de avonduren.

Kan 2 oorzaken hebben. Te weinig mensen aan de telefoon of degenen die klachten moeten verhelpen drinken teveel koffie

Are
05-06-2019

Slechte service en komen afspraken niet na

Zeer slecht bereikbare klantenservice. Defecte TV box wordt niet vervangen ( waarcshijnlijk te weinig voorraad)

Jeffrey

T-mobile thuis

De monteur die ze hebben gestuurd van guidion die heeft een bende gemaakt met de bekabeling en de modum staat niet op zijn plek stopcontact verkeerd geplaats en er is geen tv aangesloten ter wel dat wel zou moeten gebeuren en kwa klachten kom.je niet verder dan een mailtje te sturen helaas dat het allemaal zo moet gebeuren

Andre
04-06-2019

Onwil van tmobile

Ik probeer over te stappen van t-mobile naar andere provider. T-mobile bevestigd einddatum maar weigert als het zover is om de lijn vrij te geven waardoor ik nu zonder internet zit. Vervolgens willen ze dat ik via onveilige kanalen mijn persoonlijke gegevens door ga geven (ze reageren alleen maar op negatieve berichten op facebook/twitter). Klantenservice is ofwel onbereikbaar danwel worden er alleen maar verkeerde contactgegevens doorgegeven waardoor je veel tijd keikt ben met het 8n de wChtrij staan om vervolgens niet geholpen te worden

Arie
02-06-2019

Waardeloze service van T-Mobile en wanprestatie.

Ik heb sinds 27 mei 2019 internet van T-Mobile en na twee dagen internet hield het internet er mee op, volgens helpdesk moet er monteur komen om modem na te kijken omdat die niet goed is, monteur kan niet eerder komen dan over veertien dagen, dat is op 13 juni 2019 voor dat modem na te kijken .

Ik vind dit asociaal en een absolute wanprestatie van T-Mobile om een nieuwe klant zo te behandelen, dit zegt heel wat over de moraal van T-Mobile als je je klanten zo eventjes weken zonder internet zet terwijl het T-Mobile hun eigen modem is .

T-Mobile vind ik een absolute afrader die je zeker moet mijden als je een andere internetprovider zoekt.