Odido reviews

Erwin
01-03-2018

Telefoon kapot en dus de lul

Iphone 7 wordt na 13 maanden heet en valt uit tot twee keer opgestuurd voor reparatie. dus elke keer zonder telefoon (geen leentoestel) en steeds weer opnieuw instellen. op het laatst zouden wij een ander krijgen en wat blijkt een tweedehands. en ja hoor na een avond kloten is deze ook niet goed de wifi is met geen mogelijkheid aan te klikken ik ben er goed zat van. ook apple laat bij mij nu voor het eerst echt steken vallen.

Remko
01-03-2018

Nooit aan beginnen

Zeer slechte service, wordt van het kastje naar muur gestuurd. Waardeloze opnamekastjes, bedenktijd van 14 dagen volgens de rechten van de consument heb je niet omdat die rommel twee weken later na het contract loopt pas krijgt. Een en al misleiding nooit mee in zee gaan je zit er een jaar aan vast komt er niet meer onderuit blijf bij kpn!

GezinEHV
17-02-2018

Nooit doen!

Wat een verschrikkelijk bedrijf! Nooit, maar dan ook NOOIT iets kopen! T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren? zit ik in een omgekeerde wereld? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!

Breda
16-02-2018

We hebben een kat in een zak gekocht!

We hebben al 4 dagen een all-in abonnement ( TV-internet) van T-Mobile. Ons TV-geluid werkt al 4 dagen niet, want het schijnt dat het tv abonnement van T-Mobile niet werkt op een 4K TV! Tot onze grote verbazing, kan het geluidsprobleem niet worden opgelost worden door Tmobile! We komen er nu achter, dat de tv abonnement van T-Mobile niet geschikt is voor de nieuwste TV. We willen het abonnement opzeggen, maar dit kan niet kosteloos. We moeten dan een jaar lang het abonnement blijven door betalen. Belachelijk, dat je voor iets moet betalen die niet eens goed functioneert! Graag hiervoor een passende oplossing!

Mike
14-02-2018

Schandelijk slechte service!

T mobile kent geen service. Door medewerkers word je continu aan het lijntje gehouden. Afspraken worden niet nagekomen. Meermaals wordt er beloofd dat ze het gaan uitzoeken en terug bellen. Het terugbellen gebeurd echter nooit. Momenteel zit ik echter al 5 maanden thuis met een waardeloze wifi verbinding.

Carlos
31-01-2018

Discontinuiteit Internet is wat je ervoor terug krijgt!

Wegens trage internetverbinding (video-streaming ging niet helemaal goed) sinds enkele maanden bij Tele-2 in de avonduren, ben ik overgestapt op T-Mobile Thuis van 100 Mbit/s voor 29.50. Nou dat had ik dus vooral niet moeten! Elke dag problemen met verbinding die uitvalt, van alles en nog wat aan gedaan maar niet geholpen. Op klantenservice moet je echt niet gaan rekenen. Onbekwame, laag opgeleide en nogal brutale medewerkers die niet weten waar ze over hebben. Mijn mening is dat mensen beter geen abonnement kunnen nemen bij T-Mobile voor INTERNET!

Marjo
26-01-2018

Slechte onjuiste info in de winkel en slecht product en service se

Ik ben in de winkel onjuist geïnformeerd ondanks gerichte vragen. In kort verteld de verkoper had zelf ziggo en t mobiel levert dezelfde producten. Vragen over terugkijken, gamen en alles specifiek gevraagd . Mevrouw dat is idem als bij ziggo.niet dus. Waardeloos 6 zenders waar je 5 programma's terug kunt kijken (niet eens de programma's die ik kijk ), gamen is en ramp komt niet eens in de server. Internet bereik in huis is bedroevend aan de keukendeur is alles weg. 2 internet aansluitingen op het modem en zo nog meerdere zaken die ronduit slecht zijn en niet vergelijkbaar met ziggo zoals de verkoper wel beweerd. Een gsm j3 galaxy (2017) werkt niet op het modem van t mobiele op ziggo modem geen enkel probleem.in de winkel heb ik aangegeven niet de sportzender fox te willen maar tot mijn verbazing betaal ik 7,50 per maand .ja hoor voor fox sport , hij staat mooi aangevinkt als optie. T mobiele kan dit niet oplossen en stuurde me van het kastje naar de muur. En te weten dat ze zelf die toestellen verkopen. T mobiele denkt nu mijn klacht op te lossen door een monteur te sturen. Het bedrijf geld me toen ik erg ziek was en heb dit ook aangegeven. Maar ze bleven bellen. Toen ik zelf belde om dan toch maar eeen afspraak te maken heb ik 2x langer dan 10 aan de lijn gehangen zonder ook maar iemand gesproken te hebben. Ik ben meer dan 25 jaar t mobiele klant mobiel nooit problemen gehad maar het t mobiele thuis slaat alles doet al de goede jaren te niet. Klantenservice via de chat is waardeloos 1 reactie per dag. Wat ik wil met directe ingang van t mobiele thuis af zonder enige gevolgen voor mij. Het loopt nog tot sept maar hoe dan ook weg ga ik er en als ze niets doen zal mijn reclame voor dit bedrijf er niet positiever op worden. Waardeloos!

Ed
23-01-2018

Ongelooflijk slecht!

Voor het eerst overgestapt naar T-Mobile Mobiel en Thuis. Nooit gedacht dat een bedrijf zo slecht kan zijn en zo makkelijk zijn klanten weg kan jagen! Ze communiceren slecht, zijn telefonisch zeer brutaal en onvriendelijk, en de geleverde apparatuur werkt is echt W-A-A-R-D-E-L-O-O-O-S-!

A.u.b. mensen, begint hier nooit aan. Nu begrijp ik pas hoe goed KPN/Telfort is.

Marijke
19-01-2018

Waardeloos bedrijf

Destijds weggegaan bij T-Mobile vanwege slechte ervaringen. Was tevreden bij Vodafone. Helaas teruggekomen bij T-Mobile. Een en al drama. Ze maken fouten met rekeningen, bellen je op met verkeerde informatie, sturen te hoge rekening en ga zo maar door. Eindeloos wachten bij kalntenservice, die elkaar ook tegenspreken. Nooit aan beginnen!

Janet
29-11-2017

T-mobile thuis verandert opzegdatum abonnement zelf!

In oktober mijn abonnement keurig per telefoon opgezegd. Mijn abonnement wilde ik graag door laten lopen tot midden december. Geen probleem, bedankt voor het op tijd doorgeven van de opzegging. Mail en brief teruggekregen dat mijn abbonement van t-mobile thuis per 19 december zou worden beeindigd.

Paar weken later krijg ik een brief dat het abbo per 4-01-2018 wordt opgezegd omdat ze het verzoek tot voor opzegging van een andere provider hebben gekregen. ? ja, ik ga verhuizen en de nieuwe bewoners sluiten een nieuw abbo per januari af, hoe kan dit mijn probleem ineens geworden zijn?

Ik bel. lange wachttijden. Ik mail. Binnen 5 werkdagen sturen we u bericht. Niet dus. twee weken pas. Helaas ze kunnen er niets meer aan doen. Ik mag ze in februari wel terugbellen zodat het teveel betaalde geld wel weer teruggestort wordt! Toch compleet de omgekeerde wereld? Ik bel weer naar de klantenservice. Nee helaas, ze kunnen echt niet voor mij doen.

Echt ongelofelijk! Zo ga je toch niet met je klanten om. Ik regel mijn zaken op tijd met een bevestiging van t-mobile zwart op wit en dan ook nog het lef hebben om te vragen of ik hun problemen wil oplossen! EEN ZEER BOZE KLANT!

Rolf
29-11-2017

Overname Vodafone thuis naar T-mobile thuis slecht

Iemand ook negatieve ervaringen tav de overname van Vodafone thuis door T-Mobile thuis?

Bij mij zijn zoals nu blijkt alle acties niet mee gegaan in de overdracht.

25-11-2017

Slechte verbinding en drama om op te zeggen

Welen lang was het internet slecht en bibberde het beeld vd tv. Ondank bezoek monteur geen verbetering. Uiteindelijk uit het niets was het probleem gevonden.het lag bij ons, we hadden een bridge tap in huis ? En het Robleem lag bij ons, opzeggen kon dus niet kosteloos meer. We konden wel op eigen koste. Een expert in huren.laat het probleem na 5weken vanzelf zin oogelost.ineens kennelijk geen bridgetap meer in hiuis. Ik zou zeggen neem je moeder in de maling. Toen opeggen t mobile blijkt geen adres te hebben vlgs klanrenservice en ruim van te voren telefonisch opzeggen, ik was na uren bellen eindelijk doorgebroken tot de klantenservice bleek hun systeem dit. Niet te kunnen .? Uiteindelijk kon ik vgls mevrouw Moena roch per godsgratie een mail sturen. U krijgt binne. 5dagen antwoord. Nu vele dagen later u raadt het niks meer gehoord. Mij. Advoes NOOIT AAN T MOBILE BEGINNEN og ja uitbreiden van net lakket is wel een Lus punt dit kan binnen een minuut via hun site.opzeggen ja zie vorig drama deze optie kent de site niet . Ik wordt hier werkelijk kots misselijk van . Wat is dit voor bedrijf.

Claudia
20-11-2017

T-mobile thuis opzeggen is drama!

Vanaf 6 november ben ik al bezig met het opzeggen van mijn thuis abonnement. Ik heb 6 mails gestuurd met bewijs van verhuizing, maar ik krijg geen reactie. Als ik naar T-mobile bel, moet ik eerst minstens 15 minuten wachten voor ik iemand te spreken krijg, als ik dan iemand te spreken krijg, zijn ze niet bepaald vriendelijk. Ik ben benieuwd of het geregeld is vóór de verhuizing.

15-11-2017

Slechte organisatie

Wat een baggerservice. Iedereen is erg aardig, maar de organisatie is duidelijk niet op haar taak berekend. Betaling gaat door computerstoring van TMobile verkeerd, krijg ik gelijk een incassobureau aan de lijn met dreigende toon. Als ik vraag of ze niet eerst even een mail hadden kunnen sturen krijg ik te horen dat ze dat gedaan hebben. Als ik vraag wanneer dan komt er geen antwoord, behalve"ja, want dat doen we altijd" Na doorvragen blijkt dat "Een andere afdeling" te zijn. Bij nabellen na een klacht (we beantworden over het algemeen binnen 5 werkdagen) kunnen ze na 2 weken nog niet zeggen wat de status is: "het zal in behandeling zijn bij de andere afdeling, maar ik kan dat niet zien, soms kan het langer duren"

Dylan
09-11-2017

Niet nakomen van afspraken

Vanavond om 18:45 uur gebeld met T-mobile om te vragen of mijn opzegging goed verwerkt is en ik niet voor verassingen kom te staan. Ben zeer onbeschoft te woord gestaan medewerker liet mij ook niet uitpraten. Mijn huidige contract loopt halverwege maart 2018 af heb dit al zeker een half jaar geleden opgezegd en een nieuwe contract getekend die in maart 2018 zal ingaan. De medewerker vertelde me dat hij mij een prepaid sim kaart gaat toesturen en ik een afkoopsom moet gaan betalen?!?! Nadat ik heel boos ben geworden kwam hij eindelijk met het bericht dat er geen afkoopsom komt en geen simkaart zal toesturen. Vervolgens heb ik hem gevraagd mij dit te bevestigen middels een mail. Het is nu bijna 20:30 uur en nog steeds geen mail ontvangen. Ik vind dit ronduit schofterig gedrag!

Bauk
03-11-2017

Wij hadden een contract met Vodafone en zijn overgenomen door T mobile. Wat wij ontzettend jammer vinden! Vodafone leverde altijd super service. Nu zitten wij sinds gistermiddag zonder tv, telefonie en internet. Gebeld met de klantenservice en het Probleem kan telefonische niet worden opgelost. Dus het probleem is bij de technische dienst neer gelegd. Tot op heden nog niet terug gebeld. Wederom contact op genomen met de klantenservice, 45 min aan de lijn gehangen tot ik er door kwam. Er werdt gezegd dat er 5 werkdagen voor staan om dit probleem op te kunnen lossen. Het is nu vrijdag en het weekend staat voor de deur Mijn vraag is waarom? Waarom heeft moeder die overigens bij KPN zit dezelfde avond wel een monteur over de vloer om het modem te vervangen? En het probleem op te lossen? Wij hebben toch een abonnement en betalen hier voor? Ik vind dit een zeer kwalijke zaak van T mobile dus zal T mobile ook afraden de service van hun is bar en bar slecht! Zo ook een bericht via Facebook verstuurd vanmorgen om 8.43 tot op heden nog geen reactie ontvangen! Waarbij juist staat dat er gewoonlijk super snel wordt gereageerd, nou nee dus niet.

Ad
26-09-2017

Terugstorten gaat gewoon niet bij t mobile

Had mobiel abb en na een paar maanden wegens slechte ontvangst abb kunnen stoppen en bedrag van de nieuwe telefoon helemaal betaald wat eigenlijk niet de afspraak was maar oke. Nu zag in op mijn rekening dat ze nu al 2x 20 euro onterecht hebben afgeschreven, heb inmiddels al 4 keer kontakt gegad maar geld terug storten schijn daar niet voor te komen. Weer kontakt gehad en over 10 dagen moet het geld op mijn rekening staan maar geloof er niet meer in.

Dus mensen nooit geen t mobile ze beloven de beste mobiel provider te zijn wat totaal niet waar is. Bereik in brabant super slecht begin er niet aan.

Een teleurgestelde ex klant Vinkel

Wil
20-09-2017

Afspraken niet na komen van T mobile

Begin augustus 2017 heb ik contact gezocht met T mobile thuis ( we waren als met twee mobile abonnementen over gegaan van KPN naar T mobile ) , toen begon het al te rammelen. Ik had een opzegtermijn van één maand bij KPN en kwam overeen met T mobile en KPN dat de overgangsdatum op 24.09 2017 zou zijn, wat KPN ook meteen bevestigde, maar T mobile gaf ineens 24.10.2017 op. Na zeker tien keer met Tmobile ( en telkens voordat er iemand te spreken was telkens circa 35 minuten in de wacht gezeten heb ) getelefoneerd te hebben adviseerde mij uiteindelijk iemand mij de aanvraag stop te zetten en meteen weer te activeren. Dit was de enige manier om deze puinhoop die de medewerkers van T mobile terug te draaien zei de medewerkster. Ik kreeg daarop meteen van T mobile een mail waarop de 29.09.2017 aangegeven stond dat de verbinding tot stand gebracht zou worden en dat er enkele dagen vooraf een monteur contact met ons op zou nemen.

Later kan niet omdat wij in de loop van de 29.09.2017 op vakantie gaan en daarom de aansluiting ook niet op een andere datum kan omdat wij dan op vakantie zijn. ( we hadden met pijn en moeite onze vakantie een week kunnen verschuiven met het hotel in Oostenrijk!.

Ook KPN bevestigde deze overgangsdatum !. Nu kregen we 15.09.2017 van een bedrijf namens Guidion een mail dat ik een keus kon maken vanaf 4.10.2017 om de aansluiting in orde te maken.

Nu kun je nagaan dat ik helemaal uitglipte toen een medewerker van zowel T mobile en Guidion mij ijskoud durven te vertellen dat T mobile de lijn niet eerder vrij kon geven.

T mobile maakt gebruik van het zelfde netwerk als KPN en het enige verschil is het modem, dat bepaald uiteindelijk wie de provider is en waarvan je de rekening krijgt ( groene stroom komt ook uit het zelfde stopcontact als normale stroom ).

T mobile meld zich überhaupt niet en Guidion stuurt iedere dag een mail met een andere aansluit mogelijkheid na 04.10.2017.

Beide bedrijven hebben gewoon maling aan iedereen en doen net of ze gek zijn en of ik nu een vakantie geboekt heb of niet( nadat ik de aansluitdatum doorgekregen had ) interesseerde hun niet, dat is ons probleem !

Dus ik vertel iedereen in mijn omgeving en kennissenkring dat ze nooit naar dat om professioneel bedrijf moeten overstappen en er zijn er al 5 die daardoor een andere provider gekozen hebben en als onze twee mobiele contracten aflopen , gaan we daarmee meteen naar een ander dan T mobile!.

Jochem
16-09-2017

T-mobile goede provider

Goede provider vooral die unlimited abbonomenten ik heb in 10 maanden tijd 364gb mobiel data verbruik en dat voor maar 35 euro per maand bijna altijd wel goed bereik!

Pascallos
14-09-2017

Tmobile thuis klant van tevreden naar ontevreden klant door verhuizing.

In augustus op tijd een verhuizing doorgegeven van een internet contract van Tmobile thuis. Tmobile gaf in het telefoon gesprek aan om dan meteen een 3 in 1 pakket te nemen voor de prijs van 21,50 en dat voor 6 maanden lang. De aansluiting zou per 8 september ingaan. Een paar dagen voor de aansluiting kregen wij alleen de moden binnen, maar geen tv kastje. Dus ik bellen. Dus sturen ze mij een tv kastje op. Daar hadden ze niet bij vermeld dat de korting dan zou gaan vervallen. Dus ik weer bellen en kreeg een jongen aan de lijn. Hij heette Khan. Hij zei dat het allemaal verkeerd gelopen was en mocht de korting niet op de factuur staan dat ik de korting van 6 maanden in 1 keer kon krijgen. Dat vond ik prima dus dat sprak ik met hem dat af. De zondag 10 september probeerde ik de tv kastje aan te sluiten van tmobile. De aansluiting deed het niet dus ik weer bellen. De vrouw snapte er niks van, ze zou het naar de backoffice sturen. Geen tv voor mij. Vandaag 14 september belde ik weer en vroeg naar de status van de tv. Ze zei dat het niet zo snel aangesloten kon worden. Maar ik meende dat ik 8 september al de tv zou kunnen aansluiten? Dus heb ik meteen tegen haar gevraagd om de tv en bellen te stoppen. Toen keek ik op mijn tmobile.nl daar stonden 2 tarieven en 1 tarief van 23,50 en van 27e voor alleen internet. Dus ik weer bellen. Ze zei dat het verhoogd is. Ik ging daar helemaal niet mee akkoord zei ik en tmobile heeft mij daar nooit van verteld want ik had de hele verhuizing via de klantenservice geregeld. Ik ga zit al bijna een jaar op de oude adres bij tmobile voor 23,50 en ik zou verhuizen met de oude tarieven. Er is vandaag de 14e ook nooit de tarief van 27 e benoemd. Echte slechte zaak bij tmobile en als je ze belt dan zeggen ze dat ze er niks tegen kunnen doen. Ik wil gewoon dat Tmobile mij internet levert tegen de tarieven die ik al bijna een jaar had bij hun, 23.50€ voor internet. Of als dat niet kan mijn jaarcontract kosteloos ontbindt .