Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Van KPN koper overgestapt naar de glasvezel van t-Mobile. Helaas was de download snelheid niet echt veel beter dan via het koper. Binnennetwerk is wel Cat6. Televisie is een grotere ramp. 2 tot 4 maal per week de tv box opnieuw opstarten ( x 3 TV,s), geluid viel regelmatig weg, beeld liep bij zowel live tv als het bekijken van opname regelmatig vast. Dus weer even opnieuw opstarten.
Tot overmaat van ramp kon mijn zakelijke e-mail die via een andere provider loopt niet meer verzenden. De service medewerker die je na 25 minuten aan de telefoon krijgt kwam niet verder dan “ kan ik niets aan doen” en “ dat is een typische vraagje voor ons gebruikers forum”,
Na 5 maanden de beslissing genomen om weer over te stappen naar het koper van KPN. De boete van T-Mobile maar voor lief genomen. Na het bezoek van de kpn monteur werkt alles weer goed en geen storingen meer gehad. Nu maar even geduldig afwachten tot KPN ook glasvezel-verbinding gaat aanbieden.
Inmiddels zijn we meer dan 4 maanden met t-mobile in overleg over de waardeloze kwaliteit van hun tv boxen. Geluid valt uit, beeld stopt ermee, telkens opnieuw opstarten, nieuwen tv-boxen ontvangen daarvan werkte beiden niet, service Desk die steeds hetzelfde antwoord heeft, mensen die terug zouden bellen maar dat doen ze niet etc.
Mooiste is nog dat als je aangeeft dat je niet krijgt waarvoor je betaald dat ze aangeven dat je dan zelf geld terug kunt vragen. Wat een service als je een logboek van 4 maanden problemen voor je hebt liggen!
T-Mobile heeft niets geleerd van Joep en verschuilt zich achter de AVG als je een adres wil wijzigen. Eerst 10 minuten in de wacht en vervolgens een gevecht moeten aangaan om een e-mail adres te krijgen zodat onze cliënt een door ons opgestelde mail kon doorsturen naar T-Mobile met zijn toestemming om het factuur adres te wijzigen.
Onverbiddelijk werd verteld dat T-Mobile geen e-mail adres heeft om dit soort zaken door te geven.
Kortom Oost Duitse starheid gecombineerd met de AVG met als doel om GEEN service te geven en dus niets geleerd van Joep.
Martin Laimbock
Al een half jaar problemen met met mobiel bellen. Een nieuwe telefoon van 200 euro gekocht, probleem nog steeds. Tijdens het bellen stopt het telefoongesprek, veel ruis in de gesprekken, woorden vallen weg. T-mobile medewerkers schrijven geen logs in het systeem. Disinformatie die niet kloppen worden mij verteld. Nog steeds geen oplossing, nog niet eens compensatie. Ik vind het te lang duren anders ga ik naar een andere provider, dit is echt super slecht.
Snap al deze negatieve reviews niet. Al jaren tevreden klant van T-mobile.
Ik heb een zakelijk sim only en op de zaak een 4G thuis abonnement. Zeer tevreden over de snelheid van de service en de snelheid van het internet. Ook de prijs is netjes en zeker bij meer abonnementen op zelfde adres. (BTW verreken ik ook nog eens)
Nu ook thuis de overstap gemaakt van ziggo naar T-Mobile thuis glasvezel 1000Mbit en word volgende week aangesloten.
Ik had niet verwacht zo veel negatieve recensies te lezen maar als mijn ervaring met glasvezel overeenkomt met mijn andere ervaringen met T-Mobile zit het zeker goed!
Het uitleggen van een probleem aan de klanten dienst van t mobile kan en krijg je ook netjes de tijd voor .
Maar het snappen en oplossen van een systeem fout gaat niet goed. Word niet opgepakt en of hoger op opgelost.
Alle telefonisten zijn uiterst aardig en attent maar dat brengt geen oplossing.
Mijn advies is voor nieuwe klanten:
Bedenk u voordat u met ze in zee gaat. Zolang er alles goed gaat en u betaald is er helemaal niks mis met t mobile thuis maar zodra er iets in het systeem fout gaat. (Berg u dan)
(zoals een tv kastje die terug is gestuurd en een ontvangstbevestiging van heb gekregen maar toch nog aanmaningen krijg om hem op te sturen.)
Slecht! Zowel tv als Wi-Fi op mobiel. Constant haperend beeld. Wifi op model werkt zelfs binnen meestal niet. Mb"s bijkopen stik duur. Heb geen mobiel internet want dat heb ik gewoonweg niet nodig
Wij zitten thuis bij T-Mobile en hebben daar eigenlijk nooit problemen. Dus wij dachten we nemen ook T-Mobile zakelijk vast internet.
Tijdens het afsluiten had er al een belletje moeten gaan rinkelen. Het afsluiten kon alleen doordat we telefonisch teruggebeld zouden worden. Keer op keer gebeurde dit niet. Eindelijk teruggebeld en alles aangesloten. Dit duurde ongeveer 1 week omdat er iemand langs moest komen om de lijn te controleren.
Nu al anderhalve week geen internet. En je raadt het al. We worden teruggebeld door de afdeling die hierover gaat. Als je naar T-Mobile zakelijk belt word om de haverklap de verbinding verbroken. Zit af en toe hun mailbox vol.
Echt nooit afsluiten! Als je service wilt ga dan niet naar T-Mobile!
Inde van 5 zakelijke en 1 internet…
Einde van 5 zakelijke en 1 internet unlimited 5g voor thuis
Je gaat naar winkel haalt een modem
Op voor buiten omdat de in huis
Pruttel niet eerkt, in winkel wordt gezegd als je dan verlengt voor 2 jaar gaat onmiddelijk je snellere en grotere
Pakket in dit staat ook in mijn account zwart op wit
Maar wat gebeurt er? Je krijgt het niet…. Eerst moet je oude uitgediend worden dat is niet verteld en staat niet zwart op wit, kan gebeuren denk je ik bel even….
Nou dat was fout, ik vriendelijk vragen of ze het even willen activeren….
Dat mag je niet vragen want dat kan namelijk
Pas als je oude afgelopen is dus ik geef aan kijk in mijn account…. Dat staat er ingangsdatum zodra alles aangesloten is…. Ok
Daar willen ze niks aan doen behalve als ik 300 euro betaal om het oude af te kopen want de winkelmedewerker on Winterswijk had dit niet zo mogen doen
Ik geef aan dat ik daar niks aan kan doen maar het zwart op wit staat…
Wordt er opgehangen als ik in discussie wil
Ik bel nog 3x terug krijg dezelfde antwoorden….
Nou ik ga ze in gebreke stellen en als er niet binnen 2 weken gedaan wordt wat er beloofd is annuleer ik 5 zakelijke abbo’s en internet 4g
Ben er helemaal klaar mee
Asociaal behandeld… hoop dat ze de bandjes met opgenomen gesprek hebben dan kan de rechter horen hoe je als je extreem vriendelijk blijft ronduit schandelijk behandeld
Wordt.
Een terugkerende storing tv ontvangst, waarbij de monteur geen 1 keer van de 3 keer, dat hij een afspraak had staan op tijd is gekomen. Zelfs adhoc afbelt kort voor afsprask afbelt.
Dan zou je denken dat hij bij een nieuwe afspraak op tijd komt, helaas dat lukt zelfs niet.
Dus heb je een storing reken niet op T mobile en hun partner Guidion.
Het kost veel bellen met T mobile en als ZZP veel geld.
Excuus dat is wat zij standaard vertellen, maar begrip dat er ook andere mensen moeten werken en hun boterham op die manier verdienen helaas.
Heb al jaren t mobile thuis,af en toe een kleine storing maar geen grote problemen.
Wat wel jammer is dat je als vaste klant GEEN gebruik kan maken van een aanbieding.
Het enigste wat je kan doen is ZELF je abonnement aanpassen in je account.
T mobile zou juist zuinig moeten zijn mbt zijn vaste klanten te behouden
Bijna iedere dag wel storing. Internet verbinding die wegvalt, geen geluid of stilstaand beeld bij de TV, decoder die vast loopt etc. Om moedeloos van te worden. Klantenservice belooft het op te lossen, zijn heel vriendelijk, absoluut, maar de problemen blijven. Wat heb ik een spijt dat ik bij KPN weggegaan ben zeg pffff.
Inmiddels al 4 maanden bezig om zaken werkend te krijgen we worden constant van het kastje naar de muur gewezen alles is vanaf dag 1 verkeerd gelopen wij zijn hier helemaal klaar mee consumenten wees gewaarschuwd!
STOP! Wat je ook doet, wordt geen klant bij T-mobile.
Verschrikkelijke wifi in huis! Volgens de klantenservice is wifi enkel een service waar ze bij klachten niets aan doen. Omdat ze zogenaamd enkel service verlenen op internet met kabel kan je in het jaar 2021 niets met hun service. Hoe moet ik internetten met een internetkabel op mijn Iphone?
Belachelijk en we betalen voor niets. We gaan direct overstappen
Sinds vorige week donderdag heb ik geen internet thuis en heb ik contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile. Na 30 min en diverse stappen doorlopen te hebben is besloten om een monteur te laten komen. Vandaag (dinsdag 22 juni) is de monteur langs geweest en heeft moeten constateren, dat er helemaal geen signaal binnenkomt met als gevolg, dat er een externe partij ingeschakeld moet worden met een wachttijd van 2 tot 5 werkdagen! Inmiddels ben ik door mijn mobiele data heen van KPN.
Slechte klantenservice T-Mobile. 1,5 jaar constante problemen, extra kosten.
Het bedrijf met de slechtse service, mijn vriendin zit al sinds ze klant is van t-mobille met skechter tv ontvangst, zamen met een monteur de aansluitring nagemeten, voilgens zijn ening ern mijn mening als oud personeelslid van kpn een slecht aansluiyting mert reflecties en dergelijke, maar dat bergijpen ze niet bij t-mobile, en daarom wordt er niets aan gedaan en krijgt ze steeds alsz ze belt de stomste oplossingen, neem eens technisch personeel aan dat ook de juiiste mensen aan kasn sturen.
Ik heb nu 8maanden T-mobilethuis internet en tv
Enhij doet hen prima goed beeld en 1gb internet
En hij geeft nooit problemen prima service
Internet afgesloten volgens instructies , de dag dat ik internet nodig had zou werken.
Monteur kreeg het niet voor mekaar (heb nu andere provider die het meteen werkend kreeg en de monteur was ook 100x beter en meedenken is gewoon complete incompetentie en laksheid) maar hij zei binnen 48 uur zou het werken, nou niet dus , dus ik bellen wat krijg ik te horen ja jij had dit en dat moeten doen dus is je eigen schuld, na een lang en naar gesprek met dit asociale ventje zei die , sluit het maar helemaal op ieuw af dan heb je over 3 weken internet.
Toen dacht ik, ok prima maar dan ga ik wel lekker naar een andere provider, de monteur was behulpzaam meedenkend, vriendelijk en 3 dagen later had ik internet. Vervolgens mij dreig brieven sturen dat als ik het modem niet terug stuur ik 70 euro boete krijg terwijl ze dat modem meteen weggooien , wow zo triest nog even proberen waar mogelijk extra centjes af te troggelen, mijn advocaat en ik hebben gekeken en we konden niks vinden dat hun enig recht gaf dit te doen, of je internet , tv of mobiel werkt is geen prioriteit de prioriteit van t-mobile is zoveel mogelijk geld wegschrapen waar ze maar kunnen, zolang ze maar lekker cashen en vinden het prima te dreigen met onwettelijke boetes terwijl je niet eens klant bent van ze echt een smerig vies gierige bende en de klantenservice werken ook alleen maar ongeinformeerde incompetente asociale lui die niet lezen wat je zegt maar als drones leugens blijven herhalen en onbeschoft en respectloos met je om gaan, je kunt nog beter geen internet hebben dan t-mobile, hands down het slechtste bedrijf op aarde wat een asnfluiting