Odido reviews

Jasper
03-10-2018

Wat een ellende

Wat een ellende. Als het werkt dan zijn we redelijk tevreden, maar als er iets mis is en je belt de klantenservice dan sta je in de wacht tot je een ons weegt, om vervolgens te horen dat Tmobile zijn monteursservice heeft uitbesteed aan een derde bedrijf (Guidion) en dat je deze mensen maar direct moet bellen. Vervolgens acht (!) dagen wachten op een monteur! En ondertussen natuurlijk geen enkel teken van leven van Tmobile. Wat een prutsers. Doe dit niet, die ene euro je wellicht per maand bespaart is de frustratie om te dealen met dit bedrijf echt niet waard.

Patrice
02-10-2018

Tmobile thuis nooit meer

Wat een waardeloos product Ik betaal rond de 45 euro per maand voor TMobile thuis , ik betaal voor een product , wat 3/4 vd tijd zwaar waardeloos is Continu uitvallend internet , kan geen avond normaal tv kijken , van ellende Eredivisie live eruit gedaan , blokkering beel met uiteindelijk de melding , er is een error opgetreden , probeer het later nog eens Zwaar irritant , ben blij als ik van dit abonnement ben verlost Je betaald voor een product wat in principe niet wordt geleverd Niet aan te raden en weggegooid geld

Ingrid
02-10-2018

Service

Net wederom weer zo''n slechte service gekregen bij de t mobile shop echt wil zo snel mogelijk naar een andere provider wat een arrogantie

30-09-2018

Overstap van Ziggo naar T-mobilethuis

Het alles in 1 pakket van Ziggo eruit gegooid. Te weinig gebruik van TV en te duur geworden. Over naar T-mobilethuis glasvezel internet 50. De overstap verliep vlekkeloos. Geen enkel probleem gehad. Door de combi abbo met mobiele telefoon dubbele snelheid gekregen. Achter het Draytek modem een router geplaatst en mijn snelheden via WiFi zijn perfect. Van de 100 mbit down haal ik gemiddeld 70-90 door mijn hele appartement. Tot nu toe geen enkele storing gehad. Groet uit Amsterdam

Ana
24-09-2018

Klantenservice . Zo raak je klanten kwijt!

Klantenservice . hoe het niet moet. Enkele maanden geleden liep het contract van mijn moeder af en ontving ze voor haar opeens een factuur die ongeveer €15,- hoger is dan haar gebruikelijke factuur. Na een telefoontje met de klantenservice van T-Mobile zou de korting verrekend worden met de volgende factuur en vervolgens zou haar gebruikelijke korting blijven staan. Voor mijn moeder een nette mondelinge afspraak. Prima opgelost, dacht ze. Afgelopen maand vertelde ze mij dat ze weer twee facturen van bijna €50,- had gekregen i.p.v. de €32,50 die ze normaliter betaalt. Dus, weer een telefoontje naar die klantenservice. Daar kreeg ze te horen dat ze geen recht meer op korting heeft en dat de enige oplossing een nieuw abonnement is. Geen enkele reactie op de voor haar torenhoge factuur, geen excuses, niets. Een nieuw abonnement afsluiten, of anders ergens anders naartoe. Mijn moeder is bijna 65 en houdt helemaal niet van 'nieuw' en wilde helemaal niet overstappen. Veel te veel gedoe. Echter, nadat ook de tweede medewerker waar ze vervolgens mee sprak geen enkele poging deed om haar tegemoet te komen en haar succes wenste bij haar nieuwe provider, brak voor haar de klomp. Natuurlijk kan er sprake zijn van miscommunicatie en kan mijn moeder het verkeerd begrepen hebben, maar als je een beetje slim bent -T-mobile- stel je je klant gerust, kom je hem/ haar (een beetje tegemoet) en duw je je klanten niet in de armen van een ander. Nu heb je €45, anders had je een trouwe klant voor ten minste €32,50 een jaar (of misschien zelfs twee). Gemiste kans lijkt mij.

Overigens, mijn moeder heeft een Unlimited abonnement waarvan de laatste tijd de aankoop knop het niet deed. Ze kan regelmatig geen nieuwe gratis data kopen en heeft dan heel traag internet. T-Mobile Unlimited belooft unlimited data, maar je moet wel na elke 1000MB nieuwe data kopen en die knop werkt regelmatig niet.

Lei
24-09-2018

Waardeloos, 1 week zonder internet

Heb nu al meer dan een jaar Tmobile thuis internet, met telkens slechte wegvallende verbindingen. Telkens is het probleem dat het internet op een instabiele lijn zit, en als ze het op een stabiele lijn zetten, valt het uiteindelijk weer op de instatbiele lijn. Nu is zondag het internet helemaal weggevallen, en komt er pas vrijdagavond een monteur langs, en heb ik zomaar 1 week geen internet. Waardeloos. Zodra het kan zeg ik dit op.

Kat
23-09-2018

Niet tevreden.

Internet doet het niet na afgesproken datum. Heel vervelend. Nu 3 keer gebeld. Steeds lang wachten tot je iemand aan de telefoon krijgt. Heb zelf veel verstand van zaken en het probleem ligt echt bij T-mobile. Helaas kan ik niet tevreden zijn met zo'n begin.

Batya
21-09-2018

Super tevreden over t mobile thuis

Ik lees met verbazing de revieuws van anderen. ik herken dit totaal niet! Heb sinds juni 2017 t mobile thuis (tv-internet en vast bellen) en heb werkelijk nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice. Installeren was erg gemakkelijk, alles deed het direct. Goed wifi-bereik in het hele huis, tv heeft goede ontvangst en nog nooit storing o.i.d gehad. Vaste tel. gebruik ik amper maar werkt ook goed! Zeer tevreden over (vernieuwde) TV app. Erg handig en makkelijk met terugkijken en op ander tijdstip verder kijken. Ben wel aan het kijken voor goedkopere alternatieven. jammer want ik ben zeer tevreden!

Joelle
19-09-2018

T mobile Thuis

Drama, nooit geen T mobile thuis meer! Zit nu 3 weken in mijn nieuwe huisje sinds 3 weken ook meteen T mobile thuis maar niks doet het! Al 3 weken geen tv en geen internet waardeloos! En over de klantenservice kan ik ook niks nuttigs zeggen.

Sander
14-09-2018

Word maar niet aangesloten

In juni mijn abbo aangevraagd, reggefiber moest nog een glasvezelkabel bij mij naar binnen trekken. Half juli maar eens gebeld om te vragen naar de voortgang, opleverdatum was eind augustus, niets aan de hand. Begin augustus nog maar eens gevraagd, blijkt er van alles mis te zijn. Reggefiber had namelijk, volgens reggefiber, de opdracht nog niet binnen gekregen. Al met al, nu half september geen internet en geen uitzicht op internet.

Iet
13-09-2018

Nooit meer t mobile thuis

Wat een slechte provider, nog nooit zoveel problemen gehad. Spijt hier ooit naar te zijn overgestapt. Het is dat we er nog even aan vast zitten maar ga nooit over naar t mobile thuis

Jolanda
07-09-2018

Waardeloze club

Verschillende klachten ingediend, omdat er geen verbinding is met internet of de verbinding valt continue weg. Geen reactie. Ook geen compensatie, wat zij wettelijk verplicht zijn.

Jolande
06-09-2018

IPhone X en reparatiedienst TMobile zijn niks…

IPhone X ter reparatie opgestuurd omdat de gezichtsherkenning het niet meer deed. Er werd waterschade geconstanteerd en dus niet gerepareerd onder garantie. Het toestel was nog geen twee maanden oud. En op de Applesite staat dat de iPhone X volgens de IP67-standaard waterbestendig is. Of we even meer dan 700 euro wilde betalen en dan werd het toestel omgeruild.

Kim
29-08-2018

Modem is een fossiel met designfout

Modem heeft wifi N ipv AC. Dat is toch echt absurd. Hoe oud is dat? Nog groter probleem is de splitsing van utp poorten in tv en internet. Nu moet je twee kabels trekken ipv 1. Tevens kunnen alle powerline adapters de prullenbak in wat je moet toch gaten boren om een kabel te trekken of voor internet of voor tv. Alles over 1 kabel kan niet. Niet geleverd binnen de zichttermijn dus zit er ook nog een jaar aan vast. Mobiel is prima maar t-mobile thuis is echt ruk!

Gmk
27-08-2018

Contract ingegaan nog steeds geen levering!

Contract ingegaan, monteur geweest en heb nog steeds geen internet tv en telefonie. Bel elke dag maar moet afwachten. Zo spijt van!

26-08-2018

De service is slecht en arrogant

De service is slecht en arrogant. Als klant moet je het zelf regelen en oplossen via verschillende kanalen.

Stefanie
23-08-2018

T-mobile is een waardeloos bedrijf

Wij zijn al maanden bezig, driehonderd x aan de telefoon met T-mobile gehangen en service is echt waardeloos. Onze tv geeft om de haverklap errors, je kunt geen vijf minuten tv kijken zonder errors en ook internet/wifi valt constant weg. Ontzettend slechte service aan de telefoon door heel incapabele mensen die nergens kaas van hebben gegeten. Je moet echt flink kwaad worden voor je eindelijk een monteur over de vloer kunt krijgen en zelfs daarna begint t probleem na een dag gewoon weer in alle hevigheid. Nooit mee in zee gaan! Wij gaan zsm van provider wisselen.

Jasmijn
15-08-2018

Maanden nauwelijks bereik op stage adres.

Toen ik klacht neerlegde in Tmobile winkel Amersfoort dat ik 3 maanden nauwelijks bereik had met mijn mobiele telefoon op mijn nederlandse (stage) adres krijg je een reactie van ''nou en'', hierbij schouders ophalend. Totaal geen begrip, geen enkele compensatie voor het feit dat je drie maanden voor een wanprestatie hebt betaald. Ik ben overgestapt.!

Joyce
10-08-2018

Slecht bereik en beleid

Ik ben sinds eind april 2018 een abonnement aan gegaan voor T mobiele thuis. Al drie en een halve maand ben ik aan het bellen met T mobile over mijn klachten. Ik heb nog geen dag/avond normaal TV kunnen kijken. Ik krijg telkens een error melding. meestal kan ik maar 1 zender bekijken of geen. De internet ligt er ook vaak uit. ik ben al drie ontvangers verder, monteurservice is geweest, De klantenservice en technische dienst heeft alles op afstand al uitgemeten en geprobeerd op te lossen. Zij kunnen de service niet aan mij bieden waarvoor ik betaal. ik heb 11mb/sec bereik en vlgs de klantenservice is het zo dat als het bereik minder is dan 12 mb/sec dat T mobile het contract kosteloos MOET opzeggen omdat ze dan niet kunnen leveren wat nodig is. ik ben.nu drie verzoeken tot kosteloos opzeggen verder en er is nog geen oplossing. Razend wordt ik ervan!. Als dit niet snel opgelost gaat worden ga ik toch de media verder opzoeken. Als dit nodig is voor een oplossing dan moet het maar zo. Wat een SLECHT beleid.

10-08-2018

Stabiele maar prijzige dienst

Klant sinds 2015 voor bellen, tv en internet (glas 100Mb)

Al met al superstabiel, voor alle producten. De TV app heeft wat problemen gehad, iets te snel gelanceerd zonder adequaat te testen. Al met al tevreden, al ben ik wel naar goedkopere alternatieven aan het kijken.