Odido reviews

07-06-2018

Actie € 7,50 voor 750MB

Ik heb als bestaande klant de test gedaan op de site van T-Mobile. Geslaagd en de aanvraag gedaan voor extra mb (750 iplv 50). In plaats van de € 7,50 brengt T-Mobile € 17,50 in rekening. Waarom? Volgens de Klantenservice kan T-Mobile Thuis van de 750 mbps maar 500 mbps leveren in mijn dekkingsgebied. Dus geen korting!? Dit staat niet in de voorwaarden en de site zegt duidelijk dat het wel kan op mijn postcode. Wat mij betreft een duidelijke vorm van oplichting cq. klanten in de maling nemen. Geen zaken doen met dit bedrijf. Mijn lidmaatschap is opgezegd.

Jacques
03-06-2018

Geld vangen voor bagger

Zijn al vier woorden, genoeg voor oplichters

Tessa
22-05-2018

Verschrikkelijk slecht: T-mobile thuis

Sinds afgelopen week overgestapt naar T-mobile thuis. Dit was geen succes. Het liefst stap ik per direct over naar een andere provider. Nog nooit zo slecht internet gehad. Ziggo en KPN gehad, maar dit was toch wel echt verschrikkelijk. Om de 10 minuten was de internet verbinding weg/traag. Heel frustrerend. Ik zou T-mobile daarom aan niemand aanraden. Een mobiel abonnement is misschien wel goed, maar T-mobile thuis een ramp.

20-05-2018

TV box eigenschappen niet meer van deze tijd

In december kozen we voor glasvezel plus de TV box (Entone Amulet 515b)

T-Mobile website gaf een aansluitdatum aan, welke later niet haalbaar bleek te zijn. Daardoor heb ik thuis 2 weken geen internet gehad en ik heb kantoor aan huis.

De tv-box is ontzettend traag, loopt regelmatig vast en alle opgenomen programma's zijn dan verdwenen. Na reset, konden we slechts maar een paar programma's opnemen (nog geen 8 uur) en toen gaf hij aan dat hij al vol zat.

De hoeveelheid die er normaliter opgenomen kan worden (een 80 uur) is al erg weinig. Bij het verouderde systeem van Online die ik eerst had, sloot je gewoon een harddisk aan en kon je zoveel opnemen als je wou en hoe groot de disk was (ik had zeker 500 uur aan films erop staan die ik later nog eens wilde zien)

Bij de T-Mobile tv box is het (ondanks de USB aansluiting NIET mogelijk om een HDD aan te sluiten!

Verder kan je bij Begin Gemist niet doorspoelen of pauzeren. M.a.w.: reclames kijken i.p.v. doorspoelen. En je niet snel genoeg bekijkt dan stop begin gemist gewoon. Nou weer een half programma gezien. pfffff.

Om moe van te worden. Pffffffffffff. Waardeloze TV box!

Gabriela
18-05-2018

T-mobile Thuis

- Snelle levering, binnen een week - Makkelijk aansluiten - 00.00 op de dag dat je internet aangesloten id heb je al internet! -We hebben nog nooit zulk snelle internetverbinding gehad!

Helemaal top! Thanks T-mobile Thuis

Koos
17-05-2018

Aanrader

Zie allemaal negatieve ervaringen met T- mobile,maar deze zijn allemaal van maanden gelden. Mijn ervaring is juist goed ,tv werkt goed,evenals het internet.(en goedkoper dan ziggo) Dus als je tocht wilt overstappen ,is dit zeker een aanrader!

Marius
12-05-2018

T-Mobile stelt haar klant niet centraal

Sinds een klein jaar maak ik gebruik van T-Mobile thuis. Op dit moment (zaterdag 12 mei) is in mijn woonplaats Gorinchem al de hele middag een storing waardoor internet/telefoon/tv niet werkt.

Je zou verwachten dat T-Mobile klanten hierover informeert via hun website. Niet dus!

Vervolgens de helpdesk gebeld. Niet bereikbaar dus!

Vervolgens dacht ik een klacht te kunnen indienen via het klachtenformulier op hun website. Niet dus!

Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar het e-mailadres dat volgens de website na het doorlopen van de onnozele kinderachtige vragen getoond zou worden. Niet dus!

Toen maar gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Gelukkig opzegbaar per juni 2018. Dat biedt hoop.

Anja
12-05-2018

Wat een afgang is T-Mobile Thuis

Jarenlang bij Ziggo gezeten met TV-Internet-Telefoon. Was ook niet 'je van het'. Boven geen goede wifiverbinding en ook niet met een toppakket. Dan maar overstappen naar T-Mobile Thuis dachten wij. Wat een ellende. Mocht vanaf 11 april 2018 overstappen van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Monteur kon pas op 21 april om alles aan te sluiten, Geen signaal. Monteur heeft het teruggekoppeld naar T-Mobile. Op maandag 23 april gebeld met T-Mobile hoe nu verder. Er werd een link gelegd met KPN. De monteur van KPN kwam, constateerde geen signaal en heeft in de grote kast buiten ons weer van signaal voorzien. Alle lampjes op zijn modem en onze modem brandden. Hij stuurt een bericht door naar zijn baas dat alles werkt. Totdat wij de tv en mijn laptop aan gingen zetten. Vreselijke storingen. Hij kon zijn bericht niet meer terugdraaien en ik moest T-Mobile bellen. Ik heb tot 9 mei om de andere dag gebeld met T-Mobile en telkens kreeg ik te horen dat ze me terug naar KPN gekoppeld hadden om een monteur langs te sturen. Op maandag 7 mei weer gebeld en een medewerkster van T-Mobile is er persoonlijk bovenop gedoken en belde mij een paar uur later terug dat ik diezelfde dag nog door KPN gebeld zou worden (anoniem) om een afspraak te maken. 9 mei nog steeds niets gehoord van KPN en weer met T-Mobile gebeld. Gedreigd dat als het probleem niet opgelost zou worden ik met Hart van Nederland kontakt zou zoeken en met Radar en Kassa. Ik dreigde op een vriendelijke manier de hele zooi terug naar hen te sturen en mijn rekening te blokkeren zodat ze er geen geld van af konden halen. Zegt de ook vriendelijk blijvende medewerker, mevrouw er is bij u een wifi-storing. Ze gaven mij een telefoonnummer van Gideon om een afspraak te maken zodat er een monteur langs kon komen. 11 mei is diezelfde monteur die geconstateerd had dat ik geen signaal had geweest. Hij heeft nergens aangezeten maar zag aan de tv al dat er signaalproblemen waren. Hij heeft meteen met T-Mobile gebeld en was boos dat hij 10 minuten in de wacht gezet werd. Heeft daar ook meteen iets van gezegd net zoals ik een paar dagen eerder. Toen heb ik een half uur aan de lijn gezeten met T-Mobile waarvan 2 keer 10 minuten in de wacht met een muziekje waar je niet vrolijk van werd en beter op een crematie gedraaid kon worden (heb ik ook tegen de medewerkster gezegd). Maar goed, op 11 mei dus de monteur van Gideon die boos was op T-Mobile. Ze zeiden hem dat ze mij terug gingen koppelen naar KPN en dat er kontakt met mij gezocht zou worden. Vandaag op 12 mei hebben we besloten om naar de T-Mobileshop te gaan en te vragen hoe we onder het kontrakt uit kunnen komen. Voor de zekerheid hebben we de tv en laptop nog maar even aangezet en onze mobieltjes ook op wifi gezet en tot onze stomme verbazing werkt ineens alles perfekt (voor hoelang). Rara hoe kan dat na 3 weken narigheid en om de andere dag bellen. Ik geef Nederlandse les en heb 3 weken lang mijn voorbereidingen niet kunnen maken. Heb er heel veel spijt van dat ik overgestapt ben. Ik wist wat ik had en weet niet wat ik nog meer ga meemaken met T-Mobile.

Wendy
28-04-2018

Ondeugelijk product maar kan nief onder het contract uit!

Vanaf Januari overgestapt naar T-Mobile een grote fout. Ik heb een kastje die ook op kan nemen tenminste dat zo die moeten doen! Hij neemt of half op of niet. Kastje is vanaf een afstand gereset. Dit werkte echter niet. Van t-mobile een nieuw kastje opgeatuurd gekregen. Hierbij had ik geen geluid, krijg blokje storingen en ik kan nog steeds geen gebruik maken van de opneem functie. Kastje weer gereset. De medewerkster heeft een ticket aangemaakt om onder mijn contract uit te komen dit werd afgekeurd. De eerste vraag die er dan bij mij opkomt is hoezo afgekeurd het werkt vanaf het begin al niet zoals het hoort maar ik betaal er wel voor. Kortom een bedrijf die klanten graag wil hebben maar als je dan over een ondeugelijk product begint geven ze niet thuis en kan je niet onder je contract uit schandalig!

A.R.
23-04-2018

Beloofde internetsnelheid niet waargemaakt

Er wordt 750 mb beloofd als glasvezelsnelheid. Echter, de geleverde snelheid is 80 mb. Als je erover belt vragen ze of het een wifi verbinding is of kabel en dat ze bij een wifi verbinding geen garantie kunnen geven op de snelheid. Ik vind het een makkelijke excuus om het daarop te gooien. Niet verwacht van t-mobile. Je wordt gelokt met 750 mb en als je erover klaagt dat je máár 80 mb hebt, krijg je te horen dat ze nooit kunnen garanderen dat de snelheid ook voor wifi geldt. Valt me heel erg tegen.

Rif
21-04-2018

Nooit in zee gaan met deze oplichters ik heb 40 mb internet tmobile thuis maar de internetsnelheid hebben ze nooit kunnen leveren.op 1 week na maar daarna is de verhinding alleen maar slechter geworden.ik heb ze 4 weken de tijd gegeven om het te fixen of ik ontbind het contract. Vanaf dat ik aangesloten ben bij deze oplichters hang ik meer aan de telefoon met Klantenservice Dan dat ik op internet zit ga nooit met ze in zee.

Merlyn
18-04-2018

Had ik for maar eerder geweten was ik nooit overgestsp

T-mobile thuis is echt puffffff

Op 9 maart ben ik overgestapt van kpn naar T-mobile, omdat ik financieell gezien goedkoper was T-mobile. In eerst instantie niks mis met mijn lijn tot 2 weken erna zat ik opeens zonder verbinding. Contact gezocht met T-mobile ze konden niks raars vinden dus maar een Kpn monteur erop afgestuurd. Die heeft vervolgens de lijn gefixt en 1 1/2 week erna gaat het weer mis tv beeld slecht en mijn zoon die afhankelijk is van internet voor zijn studie vloekt mama internet valt steeds uit. Onder tussen is het 13 april en heb ik weer contact opgenomen met T-mobile en dat allemaat via mijn mobiel want een normaal gesprek kan ik niet voeren op mijn huistel want die viel steeds uit. Ze hebben mijn lijn weer getest maar konden niks raars vinden dus maar op afstand mijn modem een harde reset gegeven echte heeft niks geholpen en moest ik 3 dagen lang bij gaan houden hoeveel keer mijn internet uitviel. Nadat mijn internet op 13 april al 12x was uitgevallen heb ik op 14 april contact gezocht met T-mobile dat dit niet te doen was want het blijf maar uitvallen. De dame aan de tel heeft toen een ticket aangemaakt en wat krijg ik te horen op 16 april dat er een "Bridge Tap" op mijn ISRA punt zit en dat ik er zelf voor verantwoordelijk was waarna ik heb aangegeven dat ik een dienst van jullie afneemt en dat jullie ervoor moet zorgen dat het goed werk dus stuur maar weer een monteur. De dame aan de lijn gaf aan dat de kosten voor mijn rekening was en heb haar gezegd ik betaal niet voor een monteur en zonder enige mededeling heeft zij mij doorverbonden met iemand van Guidion. Ik heb de dame die mij ter woord stond van Guidion gezegd dat ik niet ga betalen voor een monteur en heeft mij weer terug gezet naar t-mobile. Het is vandaag 18 april en mijn dochter komt naar mij toe mama we hebben nu helemaal geen verbinding dus dan maar weer aan de lijn met T-mobile en heb ze te kennen gegeven dat ik mijn contract bij hun ontbindt want dit is belachelijk en wat zegt ze tegen mij ik kan mijn contract niet ontbinden ik moet het afkopen well I've got news for T-mobile aangezien ik het niet kan permiteren dat mijn zoon zijn examens niet haalt die de HBO opleiding doet neemt ik het maar voor lief en ga ik terug naar kpn gezien de service daar toch velemaal beter is dan bij jullie zal ik het financieel maar slikken. De beste mevrouw van T-mobile zou een ticket aanmaken maar nog niks ontvangen via de mail zoals ik steeds heb ontvangen naar zij een ticket hebben aangemaakt.

Al met al T-mobile Thuis is gewoon puff

Sandra
09-04-2018

12 dagen wachten op monteur

Ik had op 4 april ineens geen internet/telefoon meer kpn gebeld waar ik bij was (en nooit weg had moeten gaan) diezelfde dag nog een monteur die kwam er achter dat T-Mobile internet en telefoon al had doorgezet en de kpn kon niks meer doen. Ik alles aangesloten maar geen internet/telefoon tmobile gebeld hoop gedoe tig keer door verbonden verbinding verbroken moest een monter komen oke wanneer binnen 2 werkdagen bellen ze voor een afspraak nou ik heb zelf maar gebeld ja de monteur komt 16 April ja echt gewoon 12 dagen ZONDER INTERNET en telefoon schandalig wat een slecht bedrijf hier zijn ze nog niet klaar mee zo een spijt dat ikm over ben gestapt

Sandra
04-04-2018

Verschrikkelijk

Wat een verschrikkelijk bedrijf, verschrikkelijke service, en ontzettend incapabele werknemers. Ik ben midden februari overgestapt naar t-mobile thuis (grootste fout ooit). De monteur is langsgeweest om alles in te stellen (telefonie, tv en internet). Echter, doet onze telefonie het nog steeds niet (al 6 weken zonder telefonie) waar wij vaak gebruik van maken. We hebben bijna dagelijks gebeld met de klantenservice en berichten gestuurd via facebook. Zij gaven aan dat alles goed is geinstalleerd en dat het waarschijnlijk aan onze telefoon zou liggen. Onze telefoon is vrij nieuw en 't zou erg vreemd zijn dat die het precies dezelfde dag begeeft als dat de monteur is langsgeweest. Maar ok, nieuwe telefoon gekocht. En telefonie doet het nog steeds niet. Telefoon gaat gwn niet over! ik ben er uiteindelijk zelf achter gekomen dat de telefoon geeneens aangesloten is in de modem. Onze modem zit in de meterkast, de meterkast zit in het gangpad in de flathal, de kabel van de telefoon die zou dus via de muren moeten lopen naar de meterkast waar de modem is en aangesloten moeten worden op de modem. Dit is niet het geval. Ik heb onze telefoon direct op de modem aangesloten en dan doet hij het wel! dus de monteur van guidion (partner van t-mobile) heeft het gewoon niet goed geïnstalleerd. De kabel in de modem die tussen de muren loopt is niet aangesloten op de telefoon. T-mobile heeft zoooo veel valse beloftes gedaan, dat we worden teruggebeld door de technische afdeling, maar dit gebeurde nooit! uiteindelijk kreeg ik te horen dat de technische dienst eigenlijk nooit contact opneemt met klanten?! guidion zou contact met ons opnemen, dat werd ons 10dagen geleden verteld, en nog steeds niet gebeurd natuurlijk! waar het op neerkomt: t-mobile neemt hun klanten helemaal niet serieus, ze zijn zelf degene die de fout hebben begaan. Ze maken alleen maar valse beloftes dat ze met man en macht eraan werken om het op te lossen, leugens, ze zijn niet in staat om de klant goed te helpen. Verschrikkelijkste service ooit.

02-04-2018

2 jaar

Overgestapt van ziggo naar toen nog vodafonethuis GEENdag spijt vorig jaar van 40mb naar 100 mb gegaan vele extra's mijn zoon is verwent gamer en is erg tevreden hoop nog lang gebruik te maken van deze provider

26-03-2018

Werkt altijd

In de 3 jaar dat ik klant ben heb ik nog geen enkel probleem gehad bij deze provider. Helemaal tevreden!

Gerbrand
22-03-2018

Nieuwe ontvangers

Net met T-Mobile gebeld en er werd bevestigd dat men nieuwe ontvangers gaat leveren die sneller zijn en 4K TV kunnen leveren voor de toekomst. Dus wie de pech heeft zo'n oud kastje te hebben zou ik aanraden contact op te nemen met T-Mobile en het proberen om te ruilen. Ik geef voorzichtig een 7 omdat redelijk snel en goed geholpen werd. De ervaring zal het leren.

21-03-2018

Facturen en incassobureau naar het verkeerde adres

Ruim twee jaar stuurt T-mobile facturen voor een van de voorgaande bewoners van mijn adres. Ondanks dat ik alle brieven retour heb gestuurd en meermaals contact op heb genomen met de klantenservice, bleek het voor T-mobile niet mogelijk te zijn om het probleem op te lossen. Inmiddels ontvang ik ook brieven van een incassobureau voor de niet betaalde facturen van T-mobile. Ik vind het erg vervelend dat T-mobile zo met mensen omgaat. Ik kan daarom ook niets anders doen T-mobile ten harte lust af te raden.

Kadir

Alsof derde wereld internet

Met hoop dat ik snellere internet kan krijgen dan wat ik had , heb ik maand geleden overgestaapt naar t mobile thuis. Al derde week hebben we geen internet. Kpn monteur langs geweest, modem van t mobile is zeer slecht zei die en naa week konden we afspraak met t mobile monteur. We waren letterlijk figuurlijk voor de deur wachten en biemand gekomen en zelfs gezegd dat we niet thuis waren. O n g e l o f e l i j k! ik ben totaal zat van t mobile. Ik ben van plan rechtzaak te beginnen. Ik werk van thuis en onze 4 g internet al op omdat we geen internet thuis hebben!

Christiaan

Spook afschrijvingen en spookrekeningen na canceling binnen 4 dagen

Binnen 4 dagen gecanceld ptotaalpakket, het bleek dat ze werken met verouderde modems, daarbij kon mijn vorige/huidige provider van telefoon internet en telefonie, een beter prijs en sevice en modem geven, dus binnen 4 dagen gecanceld. Die idi.ten van T-mobile hadden toch 75 euro afgeschreven omdat ik volgens hun buiten de annuleringstermijn zat, echte ik heb een bevestigings datum en opzegdatum brief van hun gekregen daar zit dus 4 dagen tussen. ik ben altijd teverdene geweest met T-mobile pre-paid, nu met hun internet tv en bellen pakket alles ineen steven ze op een faillisement af wat een bagger organisatie, ik heb die 75 euro terug laten boeken en krijg nu nog steeds spookmails, ze adverteren met "we zijn er voor u met snelle service"", niets id minder waar, gebakken lucht verkopen ze, vandaag voor de tweede keer op een mail van hun gerageerd 6 dagen erug ook al een mail gekregen van ze, een aanmaning.vanwege een in 4 dagen gecancelde order. Laat ze maar komen, gekken werk.