Odido reviews

Kit
05-10-2016

22 augustus werd mijn overstap naar T-mobile (voorheen Vodafone) middels een monteur aan huis in werking gezet. Sinds 22 augustus heb ik dus weken zonder internet gezeten. Monteur gaf meteen al aan dat signaal te zwak was! Gaf dit door aan T-mobile (voorheen Vodafone). Klantenservice stuurde mij jubelende mail dat het probleem was opgelost, hun technische dienst had geconstateerd dat er signaal was! Ik had niet alleen géén internet, maar mijn vaste telefoon gaf storing, tv viel en valt nog steeds het signaal weg bij BBC1 HD.

Ik liep als het ware tegen een muur aan. Totaal géén erkenning van mijn probleem. Ik moest iedere keer ergens tegen betaling van drankje op de wifi mailen met T-mobile (voorheen Vodafone). Vaste telefoon gaf te veel storing. Kreeg géén voet aan de grond bij T-mobile (voorheen Vodafone). Raakte in een erge depressie, voelde mij totaal machteloos. Er was steeds iemand anders die de mail beantwoordde, er werd totaal voorbij gegaan aan het feit dat mijn internet NIET werkte! Na een week naar een winkel gegaan, waar medewerker telefonisch opdracht kreeg mij naar huis te sturen om via de mail een door hen opgestuurd stappenplan te volgen. Die middag bij andere provider aangemeld. Kreeg antwoord van T-mobile (voorheen Vodafone), contract zou per 19/9 beeindigd worden, jammer dat ik wegging bla, bla. Ik antwoordde met verzoek om clementie gezien de problemen die ik had ondervonden. Daar kreeg ik een dreigmail op, dat als ik overstapte mij een bedrag van een kleine 4 duizend euro in rekening gebracht zou worden! Ik helemaal in paniek, niet kunnen slapen, alleen huilen. 1 september weer continu huilend in de winkel. "Ik had ze de kans niet gegeven het probleem te verhelpen!" Dus werd mij een monteur 'in de strot gedouwd' welke pas 7 september 's avonds kon komen. Deze monteur zag zich genoodzaakt de volgende dag terug te moeten komen. Zij dat de verbinding bagger was. Ik hoorde hem via de telefoon zeggen dat hij vond dat T-mobile (voorheen Vodafone) mij schandalig behandeld had. Resultaat: Hij kon er niks aan doen. Glasvezelleverancier moest er aan te pas komen. Dit moest T-mobile (voorheen Vodafone) regelen. Maandag 12 september (Al 22 dagen zonder internet!) trof een kennis mij aan als emotioneel wrak. Wij zijn samen naar kantoor T-mobile (voorheen Vodafone) gegaan naast het CS in Amsterdam. Na véél aandringen hoofd T-mobile (voorheen Vodafone) thuis gesproken die de zaak zou gaan regelen. Beloofde dat de 1e maand NIET in rekening gebracht zou worden. 's Middags ene Nicky van T-mobile (voorheen Vodafone) Maastricht aan de lijn die mijn zaak zou oppakken. Volgende dag al monteur van Glasvezel tussen 8 en 9. Dit werd 11.22 uur. Alles doorgemeten, had centraal al iets vervangen, ik had internet! 's Middags bevestigde hoofd T-mobile (voorheen Vodafone)thuis nog dat 1e maand niet in rekening gebracht zou worden. BBC1 problemen van steeds uitval, wuifde hij weg. Had toch internet. 14/9 belde Nicky betaling aan T-mobile (voorheen Vodafone) zou 1 oktober 2016 pas ingaan! Compensatie voor de doorstane ellende moest nog overlegd. De BBC1 problematiek zou hij over in contact treden met BBC en ik zou daar nog over gebeld worden. 26 september kom ik erachter dat 23 september toch een incasso is uitgevoerd door T-mobile (voorheen Vodafone), welke ik onmiddellijk gestorneerd heb. BBC1 HD valt nog steeds herhaaldelijk weg. minuten, 5 minuten en ook 10 minuten. Nicky is niet meer te bereiken op de telefoonnummers welke hij gebruikt heeft om mij te bellen, is onbekend, werd mij gezegd. Dan FB, daar wordt beweerd dat alle providers in NL hetzelfde probleem hebben met BBC1, zo wordt het programma aangeleverd. Gek toch want bij mijn vorige provider nooit enig probleem. Bij KPN in de winkel BBC1 HD bijna 1 uur lang gekeken, géén uitval. Nu is er het geschil over de rekening, het feit dat ik T-mobile (voorheen Vodafone) totaal wantrouw en er weg wil, zij weer dreigen met het in rekening brengen van een jaar glasvezel. En ik volgens hen wel gehoord werd en mijn vragen beantwoord zijn. Wat een machtsspel! Regels moeten veranderd. De 14 dagen clausule moet pas ingaan op het moment dat je aangesloten bent!

28-09-2016

Contract van 16.50 naar 30,56 zonder aankondiging

De titel zegt alles. Opzeggen per direct kan ook niet, alleen met een maand vooruit vanaf einde van die maand. Oftwel twee maanden. Onvriendelijke mensen aan de telefoon en complete des-interesse of geduld. Slechtse ervaring ooit

He
26-09-2016

Modem uitval

Je wordt niet serieus genomen bij problemen en van kastje naar de muur gestuurd. Nooit wordt je terug gebeld bij een probleem moet altijd maar afwachten te gek voor woorden. En als je belt met problemen minimaal 15 a 20 minuten wachten voordat je en leerling aan de lijn krijgt die niets kan regelen en wat te vertellen heeft. Melden ze vrolijk dat het wel tot 5 dagen kan duren.

23-09-2016

2 jaar super en nog steeds super.

Ik kan er kort over zijn. Al 2 jaar helemaal geen storing. Super wifi, super beeld en ook vaste telefoon werkt super. Ik ben laaiend enthousiast over Vodafone thuis en ben gelukkig van KPN en Ziggo af.

Sarkar
12-09-2016

Onbeschoft medewerkers

Slecht behandeld door klanten service Slecht contracten Slecht kwaliteit Oplichters t-mobile Duits bedrijf Beter KPN Nederlands bedrijf

Advies ga nooit bij t-mobile

N.Dreessen
31-08-2016

Machtsmisbruik

T-Mobile, Maken misbruik van hun (gedeelde) monopolie positie. 2 1/2 ging het goed, totdat ze naast de maandelijkse abbonementkosten kleine bedragen ging incasseren. Op de vraag waar het bedragen over ging kreeg ik geen antwoord (ook geen factuur dus). Na enkele keren de bedragen gestorneerd te hebben kwamen de aanmaningen en bedreigingen binnen. Ze draaiden internet eerst naar 64mb, en daarna helemaal uit terwijl ik gewoon maandelijks door betaalden voor onbeperkt internet gebruik, totdat ze de telefoon helemaal blokkeerden. Ik heb totaal niet de gelegenheid gehad om met hun tot een oplossing te komen en heb het contract "open gebroken" een recht waarvan zij zich ook bedienen wanneer een schuldenaar zijn kosten niet betaald aan hen. Uiteraard hebben ze de kwestie snel doorverkocht aan Intrum justitia, zodat zij er van af waren. T-Mobile vliegt voor nieuwe klanten, maar naait de oude klanten. En wanneer deze er niet intrappen proberen ze je dwingen met betalen door je telefoon te blokkeren. En het ergste van alles is dat ondanks dat zij fout zitten, jou wel aanmelden bij Preventel, zodat je nergens meer een contract kunt afsluiten. T-Mobile en KPN hebben afgedaan bij mij.

Klant t-mobile
26-08-2016

T-mobile liegt over belkosten

T-mobile liegt haar klanten voor als het gaat om de belkosten. Die zijn veel hoger, dan wordt aangegeven. Ze misleiden de klant. Volgens mij is dat zelfs strafbaar, in ieder geval behoorlijk asociaal.

Klant T-mobile
10-08-2016

Buitensporig hoge (verborgen) kosten T-mobile buitenland bellen

Kijk uit voor T-mobile !

T-mobile berekent voor het bellen vanuit Nederland naar het buitenland buitensporig hoge kosten.

Volgens EU-afspraak mogen ze niet meer dan €0,06/min. rekenen voor het bellen in het buitenland binnen je bundel.

Maar als je vanuit Nederland belt naar het buitenland, heeft de EU geen limietprijs opgesteld.

T-mobile maakt daar handig gebruik van door hiervoor maar liefst €0,51/min. te berekenen aan de klant. Dat is 8,5 keer zowel als bellen vanuit het buitenland (!)

T-mobile maakt dat niet zichtbaar op hun site (alleen in een downloadbaar pdf-bestand).

Als je hierover contact opneemt met T-mobile, geven ze niet thuis.

Meindert
25-07-2016

Kapotte telefoon

Wat een slecht bedrijf zeg eerst mij als klant triggeren om van KPN over te stappen naar T-mobile en vervolgens zo met klanten omgaan ongehoord. Vandaag heb ik T-mobile nog de kans gegeven om het nog enigszins te herstellen maar ook daar geven ze geen gehoor aan. Nee ze laten liever een zakelijke klant in de kou staan (zonder telefonie), ongehoord zeg wat een kut bedrijf.

Niet normaal dat je een telefoon hebt van de T-mobile wat na 7 maand niet goed functioneert, ze gewoon doodleuk zeggen we gaan hem maken dat is service, maar je moet hem wel zelf ff naar de dichts bij zijnde shop brengen, vervolgens zit je 14 dagen zonder telefoon........

Nee dat is waar je als zakelijke klant op zit te wachten. Ow ja het is wel garantie, maar je moet wel ff een nieuwe telefoon kopen anders ben je 14 dagen niet bereikbaar. Ongekent wat een kut service.

Info
01-07-2016

Ze lichten je op met abonnementen door beloftes niet na te komen

T-Mobile naait klanten dmv leugens te verkopen.

Ze reageren niet op klachten

Ze zijn er moedwillig op uit je dingen te verkopen die niet waar zijn

Abonnementen kloppen niet, zitten anders in elkaar dan verteld

Klachten worden niet verholpen

Verkoper krijgt altijd het gelijk, naar de klant word niet geluisterd

Klacht via facebook ingediend, 1 keer een antwoord dat ze wilde helpen, daarna nooit meer war gehoord

Idem via Twitter, geen antwoord.

Ik vertel uit eigen ervaring, ga niet met T-mobile in zee, je krijgt spijt van je beslissing en je kan nergens terecht, geld ook voor de zakelijk afdeling

Klachten afdeling is een lachertje, er is nog nooit iemand geweest die me fatsoenlijk te woord heeft gestaan, alleen als ze je wat verkopen..

Check alles goed in je contract of bij verlengen want je zit aan deze oplichters vast.

Ze verhogen tarieven, staat in kleine lettertjes

Ze doen maar wat

Vreselijk bedrijf T-mobile, blijf er weg.. Bel met ieder ander maar nooit via dit geldklopperij bedrijf.

Ze zijn heel veel klanten verloren en dat is niet voor niets, het is zelf heel terecht. Schande dat ze mogen opereren en legaal klanten bestelen.

Eef
26-06-2016

T-mobile webshop

Echt zeer slecht!

Iets gekocht op de webshop en de levering was super snel. Alleen het retour sturen is echt drama. Op emails krijg ik geen reactie en heb het toen via de facebook pagina geprobeerd. Dit lukte naar mijn verbazing wel en kreeg een rma nummer. Heb het product opgestuurd maar na 14 dagen nog geen reactie gehad! Hopelijk krijg ik snel reactie want heb nu geen hoesje en ook nog geen geld terug.

Eens maar nooit meer!

Evert
18-06-2016

Absolute afrader

Echt niet te geloven. Bestel ik een Apple SE grijs en ontvang ik vervolgens een Gold. Vervelend, maar dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Vervolgens heb ik vier dagen achter elkaar s morgens moeten bellen om eindelijk een retour formulier te krijgen op de mail. En wat blijkt dan risico bij terugsturen is voor degene die het terugstuurt. Verzendkosten zijn voor rekening van degene dit het terugstuurt. Niet te geloven. Wie heeft de fouten gemaakt, en wie is er traag in het oplossen en wie schuift vervolgens alle risico's op de koper. T-MOBILE hoe bedoel je klant- en oplossingsgericht denken.

Laura
16-03-2016

Super goed

Gewoon perfect ik ben net overgestapt van telfort (telfort is slechtste profider ooit)

Marcillaud
25-01-2016

HELP! "gegijzeld"door Dynasure/Dynalogic en TMobile

Helaas is toch het ondenkbare gebeurt, Scherm kapot. Duizend stukjes. Direct T-Mobile gebeld, doorverwezen naar Dynasure. Nadat het bandje is omgezet in een vriendelijke meneer wordt ik snel geholpen. Zo ver zo goed. Het blijft vervelend, ik krijg te horen dat ik min 3 dagen zonder telefoon zal zitten en 65,- moet betalen. Gek genoeg betaal je al ruim €334,- (24 maanden a 13,95). Helaas wordt alles heel pijnlijk wanneer Dynasure aan Dynalogic een fout adres doorgeeft. Ik woon in Rotterdam, zij staan in Den Haag! Pijnlijker nog dat het mij 50 min. kost a 45 cent pm (€22,50) om hun dit te kunnen melden! en dan de klap, omdat zij de fout hebben gemaakt, komen ze deze een dag later pas oplossen en dus worden de 3 dagen zonder telefoon 4 dagen. tussenstand: €334,- verzekering + €65,- eigen risico (niemand verteld) €22,50 aan belkosten om service te krijgen. Totaal €421,50. reparatie had 130,- gekost om de hoek. Omgerekend had ik het toestel ruim 3 keer kunnen laten repareren. Hoe kom ik hier van af? en hoe komen zij hiermee weg?

12-01-2016

Voel mij genaaid door T-Mobile.

Mijn 2 jarig contract loopt af. Maandelijks betaal ik € 54,= voor bellen, internet en mijn toestel. Ik betaal per maand € 27,75 voor mijn toestel. Totaal over 2 jaar € 666,- zoals in mijn contract staat. Gelijk aan de kostprijs van mijn telefoon. Na afloop wil ik mijn contract door laten lopen in de veronderstelling dat mijn maandfactuur dan € 27,75 per maand lager is. Ik heb immers mijn telefoon volledig betaald. Ik wil mij niet voor een jaar vastleggen met een nieuw contract omdat ik wil wachten op de iPhone 7. T-Mobile deelt mij echter mede dat de toestelkosten niet vervallen. Ik betaal weliswaar € 27,75 voor mijn toestel maar ik ontvang ook € 27,75 korting op mijn abonnement. Na afloop van mijn contract vervallen de kortingen moet ik de € 27,75 blijven betalen ik ga ik € 59,= per maand betalen! Voor hetzelfde bel en internet gebruik betaal ik bij een sim only bij T-Mobile € 30,-. Dus adviseert T-Mobile mij een nieuw 1 of 2 jarig contract af te sluiten. Contractverlenging is dus een "verplichting" voor T-Mobile klanten om niet teveel te betalen. Ik voel mij genaaid door T-Mobile.

Kevin
24-12-2015

Slechte herhalende service

-Dingen beloven maar niet nakomen.

-klantenservice die niet bereid is om dingen op te lossen, alleen sorry kunnen wij niks aan doen.

Zolang je geen problemen heb is het een prima provider, maar als je problemen heb verwacht niet dat ze deze zomaar voor je op gaan lossen. Als ze het al op lossen heb je minimaal 10x iemand aan de telefoon gehad die niks voor je kan doen

11-12-2015

Heraansluiten telefoon na diefstal

Ik heb op vrijdag 4-12-2015 mijn toestel telefonisch als gestolen opgegeven. Hierna naar de T-Mobile winkel in Sittard geweest en heb daar een nieuwe simkaart gekregen met de vermelding dat ik na ca. 1 uur wee kon bellen. helaas de hele avond gewacht op een functionerende telefoon maar helaas................ Zaterdag 5-12-2015 was ik in Utrecht dus maar weer een T-Mobile shop opgezocht. Moest aanhoren dat er waarschijnlijk iets misgegaan was maar (alweer) binnen het uur zou ik weer kunnen bellen, helaas................ Maar weer terug naar die winkel, wat er misgegaan was wisten ze niet maar binnen maximaal 3 uur zou het allemaal verholpen moeten zijn, helaas................ Omdat ik toch nog in Utrecht was maar weer een keertje terug. Tja, storing in het aanmeldsysteem maar uiterlijk zondagmorgen zou het weer moeten werken, sorry mijnheer voor de storing, we doen er alles aan hoor, helaas................ Maandag 7-12-2015 maar gebeld met jullie. Ik kreeg te horen dat de medewerkers mij dat toch nooit hadden kunnen beloven want hier staan toch echt 3 werkdagen voor hoor mijnheer. Zaterdag werken we helaas niet maar Dinsdag kunt u met alle zekerheid weer bellen hoor, helaas................ Donderdag nog maar eens gebeld met een zekere Delano die sprak over allerlei technische problemen, hij zou van alles navragen en mij binnen 1 uur terugbellen want ik zat ja toch al zolang zonder mijn telefoon maar (je raadt het al) helaas................ Tevens gevraagd of mijn nummer doorgeschakeld kon worden naar een ander nummer zodat ik voor het ziekenhuis bereikbaar ben, kon helaas niet omdat mijn nummer geblokkeerd was, helaas................ Later een voicemail van Delano gekregen maar hij heeft waarschijnlijk een defecte microfoon gehad (waarschijnlijk is daar zo ongeveer van alles kapot) want slechts enkele halve woorden zijn maar te horen en er is geen enkele zin van te naken wat hij bedoelt, helaas................ Nog maar een keertje met T-Mobile gebeld. Melanie (waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt of ruzie met partner of zo) was gebelgd dat ik toch langzaam wel een beetje kwaad begon te worden na een weekje geen telefoon (die ik vanwege ziekte en spoedoproepen van het ziekenhuis perse nodig heb) zou navragen. Het computersysteem zou een probleempje hebben en de heren van de technische dienst zouden mij wel handmatig weer aansluiten zodra zij daar tijd voor hebben. Waarschijnlijk zijn ze daar zwaar onderbezet want helaas................ Ook gevraagd of ik iemand van de technische dienst zelf kon spreken zodat er misschien iets van vaart achter gezet kon worden omdat ik het telefoonnummer gewoon nodig heb maar helaas................ Dat kan helaas alleen maar per interne mail. Mag ik dan een supervisor spreken die wel inziet dat ik een probleem heb? Helaas................ Hoe durf ik het te vragen zeg? Nu op vrijdag 11-12-2015 in de late namiddag nog geen telefoon en we kunnen toch niet verwachten dat iemand dit in het weekeinde kan oplossen, helaas................ Schijnbaar tel je dus niet mee als klant met privé 3 telefoonabonnementen en zakelijk nog eens 4 erbij. Wordt het toch tijd om na zoveel jaar eens op zoek te gaan naar een andere provider in plaats van T-mobile? Wat is nu de moraal van dit verhaal? Als je telefoon gestolen wordt, neem allerlei onkosten van misbruik maar voor lief, koop een nieuw toestel en haal een nieuwe simkaart want anders weet je nog niet meer wat een telefoon is voordat je weer kunt bellen.

Nog iemand een providertip?

Hans.

Derks
19-11-2015

T-mobile zijn oplichters

Moest naar het buitenland,ging met de auto en had mijn mobieltje met een beltegoed van 80 euro in de auto voor noodgevallen,belde s,avonds naar huis dat ik goed was aangekomen maar bleek dat mijn beltegoed was ingepikt door T-mobile omdat ik twee dagen te laat mijn verplichte telefoontje pleegde,bij thuiskomst naar de winkel in A,veen waar een wel zeer simpele medewerker mij smalend vertelde dat dit stom was,einde gesprek.De klachtenafdeling van T-mobile stuurde als antwoord op mijn mail een standaard mailtje.Ben 20 jaar klant,mijn vier medewerkers mogen van mij iedere maand voor 50 euro hun beltegoed opwaarderen bij T-mobile op mijn kosten,dit is natuurlijk afgelopen,ga nu naar Simyo die ook nog eens de helft goedkoper is.T-mobile is een vreselijke firma zonder service,nooit aan beginnen.

Jaja
25-10-2015

Ik kreeg mijn geld terug

Ik had een heel goedkoop abonnement en na 1 jaar werd het geld verdubbeld omdat de abonnement was afgelopen. Een belletje gepleegd en het geld krijgt ik vergoed en ik hoefte niet eens een abonnement af te sluiten, maar ik heb het wel gedaan meteen

Henk Markus
20-08-2015

Prijs kwaliteit super

Ik heb nu 2 maanden T Mobile.

Voor maar € 35,-- per maand

1 nieuwe Samsung Galaxy S5 zonder bijbetaling

Onbeperkt bellen binnen Nederland naar vaste en Mobiele nummers

120 minuten bellen binnen EU.

500 mb gratis

Toestel mag ik houden na afloop van het contract.

Ik ben Super tevreden over T mobile.

De verbinding is goed.

Internetten ook prima

bellen ook prima.

De klantenservice ook al eens gebeld. Zeer snel en vakkundig personeel

Ga zo door jullie hebben een dikke 10 verdient.

Internet is ook prima

Ik raad dit bedrijf iedereen aan.