Odido reviews

Patricia
08-08-2018

Erg tevreden

Heb de mobiel al een tijdje en ben daar erg tevreden over. dus nu ook de overstap gemaakt naar T-Mobile thuis en zoals altijd weer erg tevreden snelle service en vriendelijke en goeie hulp. aansluiten ging erg makkelijk. alles werkt naar behoren tot nu toe. dus erg tevreden

08-08-2018

Doen niets aan klacht en schelden je nog uit ook.

Qua verbinding was het super. De site van t-mobile werkt echter niet goed. Keer op keer inlogproblemen. Nieuw wachtwoord bleek een lapmiddel waardoor het later keer op keer weer weigerde. T-mobile deed er niets aan. Men belt ook niet terug volgens afspraak. Ook veel spam ontvangen van dat forum van hen. Ook daar werd niets aan gedaan. Uiteindelijk werd ik door een medewerkster van 'klantenservice' uitgescholden. Dat was voor mij einde gesprek en overeenkomst. Een schriftelijke klacht hierover wordt door t-mobile ook niet in behandeling genomen. Deze is wel door hen ontvangen. Een klantonvriendelijker en onbeschofter bedrijf zal je niet snel vinden.

Jack
05-08-2018

T-NObile zal je bedoelen!

Wij zitten al bijna een jaar bij t mobile dus kunnen we gelukkig bijna overstappen. Alleen maar problemen gehad met dit bedrijf over mijn internet en zelfs 3 weken zonder internet en tv gezeten en geen cent van terug gezien dus mensen trap niet in dit malafide zooitje

Jaap
04-08-2018

Losse omschrijvingen, geen beloftes en geen service

K heb op 20-07 t mobile thuis afgesloten.

In de brief staat: in de tussentijd doen wij er alles aan om te zorgen dat alles op de eerst mogelijke leverdatum rond (31-07-2018) gereed is.

De vrijdag er na had ik nog geen bevestiging dus ik ben gaan bellen waar ik te horen kreeg dat de bewoner voor mij een betalingsachterstand had. Dat hebben ze voor mij opgelost. Maar kennelijk moet je er voor bellen. Op 30-07 heb ik ze gebeld omdat ik nog niets had gehoord van een monteur. Toen bleek dat ze pas het internet gaan regelen als de bedenk tijd verlopen is. Wat dus lang na 31-07 was. Ze zouden voor mij gaan kijken. Als ik de bedenktijd zou annuleren dan kunnen ze het sneller regelen. Dus dat heb ik gedaan afgelopen dinsdag.

Toen kreeg ik vrijdag een mailtje over dat de installateur kwam en dat ik een datum kon kiezen. De eerst mogelijke datum was 20-08. 20 dagen later dan de eerste indicatiedatum. Maar volgens de klantenservice kan dat want het was maar een indicatie.

Vandaag (zaterdag 4-08) weer gebeld. Kreeg ik een dame aan de lijn. Ze kon mij niet verder helpen want het lag aan de installateur. Maar ze vertelde me wel dat ik vandaag en morgen nog kosteloos kon annuleren. Wat raar is omdat ik op HUN aanraden de bedenktijd heb opgezegd. Dus door verbonden. Ze namen niet op bij hun installateur. Terug bellen dus, krijg ik een jongen aan de lijn. Volgens hem kon niet meer opzeggen want ik had opgezegd. En ze konden niets doen want het zijn allemaal indicaties. Geen beloftes. Maar gelukkig was het gesprek doorspekt met argumenten als: Maar eigenlijk zegt u dat we u snel internet moeten geven en dat andere dan maar even moeten wachten. Want dan moeten we schuiven in de agenda van de installateur.

Daarna heb ik wel de installateur aan de lijn gehad. Kennelijk klopt dat allemaal niet wat ze hebben verteld. - Ze hebben de opdracht om mij aan te sluiten pas afgelopen donderdag om 21:01 naar hun verstuurd. - Ze kunnen veel eerder aansluiten maar het signaal is pas vanaf de 15de actief. Gelukkig heeft deze dame het voor mij wel op de 16de kunnen plannen. Dus er denkt tenminste iemand mee.

Dus allemaal losse omschrijvingen zodat ze niet hoeven na te komen.

Bob
04-08-2018

Minder zenders falend internet en afspraken niet na komen

Maar wel mee betalen, mensen neem alles in huis behalve t-mobile

Kursun
03-08-2018

Internet is zeer stabiel en werkt naar behoren

Na, veel gelezen te hebben heb ik T-mobile prettig mogen ervaren. De aansluitdatum was goed geregeld en na het aansluiten van de modem had ik binnen no-time al goede verbinding. Ben overgestapt van een andere provider en dit gecombineerd met T-mobile thuis. Dus voor van mij een 10!

Dirk
26-07-2018

Weg vallende internet

We zijn in januari 2018 in zee gegaan met t-mobile thuis, dit houdt in tv, internet en telefoon.(achteraf beter niet kunnen doen) En zins januari valt internet weg, is de wifi slecht, de tv hapert. heel veel gebeld en twee monteurs geweest en nu Juli 2018 hebben we eens zeggen hun last van een Bridged Tap. Wij in de meterkast gekeken en hebben maar een aansluiting te zitten dus een Bridged Tap! We hebben echt het idee dat ze nu met deze oplossing komen dat we maar zelf iemand moet laten komen en uit eigen middelen moeten betalen. In de laat steeds het internet laten verhogen, bijna €60,- per maand betalen voor internet van 24 / 35 mbp dan durf ik die wifi er nog niet bij te zetten. T-Mobile jammer dat jullie geen oplossing willen aan rijken en ga zeker volgend jaar naar een andere provider. En zal zeker geen vrienden/familie jullie aanraden. Je wordt van het kasje naar de muur gestuurd.

Herman
26-07-2018

Had ik de reviews maar gelezen

Op 26 april glasvezel aangevraagd. Eerste instantie kon pas na 2 weken. Daarna ben ik van het kastje naar de muur gestuurd gedurende 2 maanden. Op 19 juli werkte het internet pas. Als een monteur zijn bevindingen doorgeeft aan T-Mobile gaat het eerst 3 afdelingen over, de boodschap is totaal verdraaid bij de laatste afdeling en tot mijn (en zijn) verbazing stond dezelfde monteur een week later weer voor de deur. Te achterlijk voor woorden. Na dik 2 maanden wachten was een redelijke vergoeding niet mogelijk. Ik hoop dat ik geen storing krijg, als dat gebeurt stap ik direct over. Want dat zal ook wel 2 maanden duren. Een zootje ongeregeld.

Martien
25-07-2018

Agressieve manieren.

Al een poos bij T-Mobile Thuis. Afgezien van wat technische storinkjes beviel het goed. Tot ik financieel FF krap zat en twee weken te laat was. Gelijk email van T-Mobile dat ze me afgesloten hadden.

Ik vind dit bizar agressief gedrag richting je klanten, ben natuurlijk direct over gestapt naar een andere provider.

Update van 25/07/2018:
PSV het

Update van 25/07/2018:
PS, heb altijd keurig betaald, en dan nu dit.

Nico
15-07-2018

Geen service T-mobile voor windows tablet

Sinds enige tijd T-mobile thuis omdat ik graag een goede vlotte internet verbinding wilde en TV kijken op mijn tablet. Nu blijkt geen TV mogelijk op mijn tablet omdat ik toevallig een Windows tablet heb. Waardeloos. Wanneer ik hierover vragen stel bij T-mobile krijg ik allen een zwam verhaal en sorry niet voor windows tablet. Geen oplossing en geen service maar wel een rekening. Een vast bedrag per maand voor niets. Echt jammer want ik dacht een goede provider te vinden. Helaas niet dus.

Claudia
14-07-2018

Wil je internet en goede service? Neem dan geen T-mobile thuis!

Eind mei een abonnement afgesloten bij T-Mobile Thuis. Moest op 7 juli in gaan. Inmiddels is het 14 juli en ik ben nog steeds niet aan gesloten/ op actief gezet. Al meerdere keren gebeld maar kreeg daar de melding dat mijn klacht doorgestuurd is naar de afdeling Backoffice. Een reactie op die afdeling zou 5 werkdagen! duren. Op zich al belachelijk dat het zo lang moet duren voordat ze uberhaupt tijd voor je hebben. Ik wil gewoon dat het knopje om gezet wordt. Want dat is het enige wat moet gebeuren.

Dus mensen, mocht je internet willen, van T -Mobile krijg je het niet!

Smit
10-07-2018

Ver-schrikkelijk

Vorige week voor het eerst klant geworden van T-Mobile thuis. De tv ontvanger die we hadden gekregen gaf geen geluid dus maar gebeld. Na een halfuur met de klantenservice te hebben gebeld zou de medewerker het probleem door zetten naar de Backoffice en die zouden het oplossen op afstand. Helaas bleek ook deze 'oplossing' niet te werken dus opnieuw de klantenservice gebeld. Na weder om een halfuur gebeld te hebben, nu met een iets minder vriendelijke medewerker, zou hij ons een nieuwe tv ontvanger toesturen. Vandaag, inmiddels 4 dagen later omdat het weekend er ook tussen zat, maar weer eens gebeld om te vragen wanneer mijn nieuwe ontvanger geleverd gaat worden aangezien mij was beloofd dat de tv ontvanger na het weekend zou komen. Naast dat de nieuwe ontvanger helemaal niet is besteld heb ik vandaag 45 minuten (!) aan de lijn gehangen omdat de medewerker er helemaal niks van snapte. Medewerker stelde zich aan het begin van het gesprek niet voor. Pas na dat ik mijn naam had gezegd kreeg ik medewerkers naam te horen. ik ben 5 keer 'in de wacht' gezet waar bij de medewerker mij gewoon neer legde op zijn bureau en ik alle gesprekken gewoon kon volgen. Tevens werd mij twee keer gezegd; 'wacht even'. Niet; 'ik zet u even in de wacht' of 'heeft u een moment geduld?' Wat passender was geweest aangezien ik naast klantenservice bellen ook nog andere verplichtingen heb. Medewerker vertelde mij dat als ik ook een ontvanger wou waar mee ik kan opnemen, wat €2,50 extra per maand kost, ik óók mijn internet snelheid omhoog moest doen. Anders kon de opname functie niet worden geleverd. Na dat ik te kennen had gegeven dat ik dat niet wou omdat het dan wel een duur grapje zou worden, heeft medewerker mij tot wel 4 keer opnieuw gevraagd of ik nou wel of geen opname functie wou. Bij het bestellen van de tv ontvanger ging van alles mis en had de andere collega het hem 'wel heel moeilijk gemaakt' maar wat er mis is gegaan weet ik tot op heden niet. Aan het einde van het gesprek bleek dat medewerker een tweede tv ontvanger had besteld in plaats van een nieuwe ter vervanging van de oude die stuk was. Toen ik hem daar zelf maar op attent maakte kreeg ik als reactie: 'u heeft niet verteld dat de oude box stuk was'. Wat een waardeloze service én klantenservice. Ik wou dat ik dit van te voren had geweten. Inmiddels zitten we al 5 dagen zonder televisie, wat nog verlengd zal worden met 5 dagen minimaal omdat de tv ontvanger nu pas is verstuurd! Ik zal nooit weer een abonnement afnemen bij T-Mobile en raad iedereen ook aan om hun product(en) af te nemen bij een andere provider.

08-07-2018

Zeer slecht

Wil zsm een andere provider maar zit helaas nog een half jaar vast aan het contract . TV signaal valt vaak weg, wifi signaal idem. Meerdere keren gebeld maar krijg je weer zo'n pipo aan de telefoon die er geen ballen verstand van heeft. Ja, ik heb de modem al ge-reset en ja ik ben al van kanaal veranderd! Wat een knudde bende zeg!

08-07-2018

Een nieuwe sim kaart kopen

Na twee weken en 7 bezoekjes aan twee verschillende shops, nog steeds geen werkende telefoon. Wat een bende bij T- Mobile!

Helaas pindakaas
01-07-2018

Hadden een Vodafone abonnement dat overging in T-mobile. Momenteel al 3 maanden storing waarbij we geen 5 minuten fatsoenlijk tv kunnen kijken omdat het beeld blijft hangen. Monteur geweest die een WiFi versterker aanraadde van meer dan 200 euro, de verbinding is nog steeds waardeloos. Nog 7 keer met de klantenservice gebeld maar nog steeds geen fatsoenlijke televisie. Inmiddels opgezegd en overgestapt naar Telfort.

30-06-2018

Nooit verlengen bij T-Mobile je wordt genept

Verlengd bij T-Mobile en sindsdien werkt de MB verdeler niet meer. Geen enkele waarschuwing bij het verlengen. Van de ene op de andere dag sta je voor paal met je tablet zonder internet. Klantenservice weigert heel bot enige medewerking. De MB verdeler was de hoofdreden om bij T-Mobile te blijven ondanks een uiterst povere ontvangst binnenshuis.

18-06-2018

All in one storing

Onder Vodafonethuis werden storingen, als er deze er waren, snel opgelost. Bij T-Mobile. pff Heb nu al 6 weken last van complete uitval van all-in one services(Internet/TV/telefoon). Bij Check vanuit Tmobile zou het moeten werken. Maar ook glasvezelsignaal valt totaal weg (Status in modem). Voor mij was het dus duidelijk dat het probleem buiten ons huis ligt. Nee eerst wordt de procedure gevolgd. Reset, opnieuw opstarten etc. Vervolgens komt een monteur met een nieuw modem, waarbij hij al bij de aangetroffen situatie ziet dat het raar is. Modem is online maar toch geen data en Tmobile zit het modem ook. Tegen beter weten in toch maar nieuw modem geplaatst. En ja hoor probleem precies hetzelfde. Klacht wordt nu geescaleerd naar Reggifiber. hadden jullie dat niet al 3 weken geleden kunnen doen! Inmiddels overstap naar andere provider aangevraagd.

Margreth
14-06-2018

T-mobile thuis

Beste, in november 2017 gaan we naar de T mobile winkel in Heerlen om een contract te verlengen van mijn gsm. Daar werden wij door een medewerker goed geholpen, hiervoor een compliment! Toen werden wij gevraagd of we ook het thuispakket wilde gebruiken zodat alles in 1 was. We hebben duidelijk gezegd dat we dat graag willen, op 1 voorwaarde; we willen kunnen opnemen en terug kijken. Dat is totaal geen probleem, dat gaat allemaal. De kosten waren ook aantrekkelijk, nu het 1ste half jaar voor maar €24,95. In november krijgen we het pakket thuis gestuurd en komen tot de conclusie dat we niet kunnen opnemen en terugkijken, dus klantenservice gebeld en er werd ons doodleuk gezegd dat het niet mogelijk was op ons adres, jullie hebben geen glasvezel! Dus we hebben daarna weer met klantenservice gebeld om op te zeggen, waarop wij het antwoord kregen; dat is niet mogelijk want dat had je binnen 2 weken moeten doen. Ik zeg, maar dat hebben we gedaan, maar kan het niet bewijzen om dat het telefonisch was! Nu zitten wij voor 1 jaar aan dit contract vast en moeten betalen. De medewerker in de winkel in Heerlen heeft ons verkeerd voorgelicht en daar zijn wij de klos van, hij werkt er overigens niet meer(en dat zegt toch genoeg). Ik vraag me af hoe dit nu verder? We blijven brieven aan het schrijven, maar krijgen geen normaal antwoord hoe we dit gaan oplossen. Ook via de mail, messengers en telefoon. Maar krijgen nergens geen respons op. Elke keer dat er een bedrag wordt afgeboekt van T- Mobile, laten we dat terugboeken. Er zit helaas niets anders op. Helpt u mee aan een oplossing aub? Zijn er misschien meerdere mensen die hier mee te maken hebben/hadden? Ook de beloofde terug bel telefoontjes wordt niet nagekomen!

12-06-2018

LANlende

Wat een gezeik. Twee onafhankelijke netwerken voor TV en data in huis. TV gaat dus niet over dezelfde kabel als data. Geen Netflix/Videoland app op de TVbox, dus moet die via de smart TV, maar heb net mijn LAN kabel opgeofferd voor de T-mobile TVbox. En WiFi doet het juist op dat plekje niet goed. (Daarom had ik hem al eens bedraad).

Snelheid internet en TV beeld hartstikke goed, maar kan helaas niet zien wat ik wil. 1 jaar contract uitzitten. Dikke afrader.

Dik
10-06-2018

Instabiel

Ik heb er nog geen vertrouwen in t mobile. Maar ik ben bang als ik naar een andere provider stap dat ik met de zelfde problemen kom te zitten. Ik ben er al wel mee bezig om te veranderen maar nog geen keuze gemaakt.