Odido reviews

Shivan
21-11-2023

Maanden netjes betaald, maar mijn abonnement opgezegd omdat ik bij mijn vriend ging intrekken. Vanwege de verhuizing is het niet gelukt km het kastje snel terug te sturen, waardoor zij €75,- hebben afgeschreven van mijn bankrekening. Verschrikkelijke service, zal het niet aanraden.

Soufyan
20-11-2023

Ik hoor vanaf 13 november al internet te hebben. Tot de dag van vandaag geen internet. Een hele onprofessionele en waardeloze provider. Wat een ellendige bende.

Linda
20-11-2023

Al een week zonder internet,overgestapt van kpn ,wat een spijt .

Overgestapt voor de prijs maar wat een ellende.

Eerste opmerking die een medewerkster maakte toen ik belde was" oh ik zie het al,de stekker zit er niet in" please zeg .

Alsof een monteur de stekker er niet in doet.

Iedere keer als we bellen een ander excuus.

Eh ja het glasvezel is nog niet vrijgegeven.

Knopje omzetten in de wijkkast?,het ligt nu bij de backoffice,ja leuk en nu?

Hier heeft u vouchers voor gratis internet op uw telefoon zodat u een hotspot kan maken van uw telefoon,ja tof heb alleen geen Ben of Simpel abonnement dus heb hier niks aan!

Stel dat je thuiswerkt!

Wat een sof zeg .

Mmarcia
18-11-2023

Heel vaak geen tv veel gebeld ze beloven veel komen niks na zeer slecht wel geld vangen maar niks doen

Maurice
18-11-2023

Super super en super slecht!

2 weken klant wat een hel

Raad het niemand aan een grote ellende

Sandra
16-11-2023

Binnen een maand na afsluiten van het abonnement zitten we al 14 dagen zonder tv en internet. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en totaal niet geholpen. Waardeloos!

16-11-2023

Wat een teleurstelling. Ik heb mijn KPN-abonnement ingeruild voor een Odido-pakket. Resultaat: een televisie die regelmatig ‘vastzit’, een internetverbinding die werkt wanneer het zin heeft, een Sonos-installatie die niets vindt, een printer die niet werkt. Kortom om te janken. Zsm weer terug naar de KPN. Wat een drama.

Marie-Jose
16-11-2023

Nog nooit zo slecht bedrijf gehad,je kan betalen maar krijgt niks, geen tv geen internet,

Niels
15-11-2023

Internet & TV ten onrechte voortijdig afgesloten ondanks dat ik gebruik maak van overstapservice. In eerste instantie wilde helpdeskmedewerker me helemaal niet helpen en beweerde dat probleem bij nieuwe provider lag (KPN), wat helemaal niet waar kan zijn gezien het gebruik van de overstapservice en het feit dat de nieuwe verbinding nog helemaal niet actief is. Dit werd niet geaccepteerd, ik wordt vervolgens boos en de verbinding wordt verbroken omdat ik "begon te schelden" wat simpelweg niet waar is. Teruggebeld, een collega begreep het wél en zag meteen dat er een fout was gemaakt en heeft herstelaanvraag gedaan. Dan zou het binnen 2 werkdagen zijn opgelost echter nu, 3 dagen later, nog steeds geen bericht en nog steeds geen herstelde verbinding. Ik heb nu al 8 dagen geen internet & tv. Odido is ook nog eens heel slecht bereikbaar en kennelijk ben je afhankelijk van hoe competent een individuele medewerker is. Ik heb er geen woorden voor hoe slecht.

Leendert
14-11-2023

Ik zat bij tele 2 als te vrede klant ik betaalde rond de 19 euro per maand netjes! Nu het odido is geworden dan betaal ik 75 euro per maand voor dezelfde diensten dus oplichting ik ga zo vlug mogelijk weg bij dit zooi,tje oplichters! .

Geel
14-11-2023

Ik betaal €60,- voor een hele slechte dienst. Als ik een beetje WiFi wil vangen mag ik haast wel in mijn router gaan zitten. Ook televisie is om te janken. Mijn beeld valt heel vaak weg en het hapert.

Ook bizar dat wanneer je een nieuwe klant wil worden bij Odido de klant dan minder betaald dan dat je al klant was vanaf T-mobile.

Asociaal bedrijf met hele slechte diensten. Wij stappen over.

Rogier
14-11-2023

Mobiel internet sinds maandag erg slecht. Zou komen door werkzaamheden hier in de regio. Aangekondigd staat dat het 3 dagen gaat duren. Welke provider denkt dat hun klanten wel even 3 dagen met brak internet door kunnen? Dan leef je toch echt nog onder een steen?

Ria
13-11-2023

Ik wilde .ijn mobiel verlengen met mobiel zij hebben gevraagt ales mijn loon en mij man waren goed werd keihard afgewezen na al die jaren schandalig odddio

Irma
13-11-2023

Dik cijfer in het rood, meer dan een uur aan de telefoon voor klantvoordeel. Ik lees letterlijk voor dat je wel degelijk korting hebt bij 2 mobiele abonnementen waarvan 1 bij BEN. Want BEN en ODIDO zijn samen maar hebben niet gelijke voorwaarden in het klantenvoordeel. Wanneer je ze hier in een 3 gesprek (Odido/Ben/ik) op attendeert krijg je gelijk en wil mevr. Rita naar een passende oplossing zoeken. Mevr. van BEN is niet meer nodig en wil er uit stappen en verbreekt dan ook meteen maar de hele verbinding waardoor ik niets meer aan de telefoon heb en ook niet wordt teruggebeld door Rita. Bij een poging haar aan de lijn te krijgen bij Odido kom ik geen steek verder. Nu maar hopen dat ze naar haar collega luistert en contact opneemt.

Waardeloze toestand en dat na vele vele jaren trouwe klant.

Petra
10-11-2023

Sinds T-Mobile is overgegaan in Odido valt het me op dat wanneer ik bel er soms in het scherm "WIFI-"staat, terwijl ik niet via Whatsapp of iets bel, maar gewoon met de smartphone. Weet iemand wat dit inhoudt?

Yv
09-11-2023

Waardeloos bedrijf en dito service. Met Odido valt het internet steeds weg. Ik bel met de klantenservice. De mevrouw moet mij, volgens haar script, een duurder abonnement geven. Ik zeg dat ik geen duurder abonnement wil, maar dat ik wil dat zij het internet leveren waar ik nu voor betaal. Even later ontvang ik een mail: hoera, uw nieuwe abonnement is ingegaan. Ik bel weer terug en krijg dit keer iemand zonder script aan de lijn. Ze maakt excuus en belooft het geld terug te storten. Ze zet het ook nog even op de mail. En wat betreft het internet: ze doet wat testjes en vraagt me drie dagen bij te houden wanneer het wegvalt, en dan terug te bellen voor een monteur. Na drie dagen hang ik weer aan de lijn. Dit keer krijg ik een scriptvaste jongen, die mij niet zomaar een monteur kan toezeggen. Hij moet eerst wat testjes doen en dan moet je drie dagen….etc.

Enige tijd later wordt het duurdere abonnement afgeschreven. De terugstorting is nooit gekomen. Wij zijn hier weg.

Willemien
08-11-2023

Sinds T-Mobile is veranderd in Odido valt internet telkens uit. Internetpagina's laden niet meer, echt een ellende! Ga er serieus over nadenken om over te stappen.

Dries
08-11-2023

Sinds Odido met haar gejatte logo op de markt is in de plaats van T-mobile, is mijn tv ontvangst een ramp. Nooit bij T-mobile meegemaakt. Ik moet kweenie hoevaak het systeem opnieuw opstarten omdat zogenaamd de bekabeling niet goed zou zijn aangesloten. Het lijkt wel een amateurclub.

Lize
07-11-2023

Sinds de overstap naar de naam Odido heb ik 1 streepje of geen streepje bereik. Ik kan niet betalen of dingen naar mijn klanten sturen!

Marty
07-11-2023

Verbinding valt telkens weg, ga van provider veranderen na 20 jaar T Mobile!