Odido reviews

Murat
05-11-2018

2 weken zonder internet

Zit al 2 weken zonder internet en tv. Over 2 weken pas tijd dat er een monteur langs komt. Is toch te triest voor woorden en wel de volle pond betalen. Vergeet tmobile nooit meer!

Syna
05-11-2018

Slechtste service die ik ooit heb gehad.

Ik heb geen woorden voor ze. Ze zijn heel erg traag met een wijziging. een aantal dagen geleden heb ik een overstap gemaakt van lage breedband naar een hogere, de wijzigingen zoude plaats vinden. Het is nu inmiddels een aantal dagen voor bij nog steeds niet aangepast. Je betaalt wel voor de hoge breedband, maar je kan niet gebruiken. Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat ik met ze meemaak. Vorige jaar heb ik de helft van mijn vrij tijd met ze gezellig aan de lijn gezeten. Als je nog niet bij Tmobile zit, begin liever hier niet aan.

Tevreden
03-11-2018

Internet tv en telefonie thuis

De gemaakte afspraken na gekomen. Monteur was zeer vriendelijk en ook na een klein op start probleempje alles netjes opgelost en fantastisch werkend achtergelaten. Beter internet en betere beeldkwaliteit dan ziggo. En het belangrijkste een heel stuk goedkoper?

02-11-2018

Overstapservice? Totaal geen service!

Ik denk ik maak gebruik van overstapservice van t-mobile thuis. Het staat ook op de website: Wij regelen alles voor u. Maar helaas, alles wat fout kan gaan gaat fout. Glasvezelkabel wordt niet aangelegd, apparatuur komt niet aan. het aanleggen van de glasvezelkabel mag je zelf regelen in tegenstelling tot wat T Mobile doet beloven. Zodat T mobile wel kan zeggen van. ja maar daar kunnen wij niks aan doen. Telkens als ik T Mobile thuis bel krijg ik te horen dat de orde is geannuleerd. Dat staat nou eenmaal in hun systeem. Maar ik heb de order niet geannuleerd. Dus als ik Reggefiber bel voor glasvezel zeggen ze de order is door t-mobile geannuleerd. of Reggefiber zegt dat ze maar niet aan kunnen sluiten omdat de lijn gereserveerd is. Of Reggefiber is verbaasd dat de aansluiting nog niet gerealiseerd is want zij hebben geen melding gehad dat het werkt niet klaar is. Ik had van t-mobile verwacht dat een overstapservice inhoudt dat t-mobile ervoor zorgt dat ik kabel krijg en signaal en apparatuur. Ik heb in augustus mijn abonnement afgesloten en vandaag 2 november is eindelijk mijn kabel binnen in het huis. maar helaas heeft T Mobile mijn apparatuur op 4 oktober opgestuurd, Oh nee toch niet. de order is weer eens geannuleerd en in de tussentijd zit ik de zoveelste dag weer thuis aan de telefoon. Sommige medewerkers van de klantenservice adviseren mij om ergens anders naar over te stappen omdat ze het proces maar niet op gang krijgen. Mijn verontwaardiging uit ik in de gesprekken met t-mobile thuis en één van de medewerksters word er een beetje wanhopig van mijn geloof ik. belt u nou alweer. hee. u weer. Ik ben in de tussentijd aardig gefrustreerd. En als ik dat zeg hoor ik alleen maar het standaard antwoord van de klantenservice: ja, dat begrijp ik. Maar dit is dus geen service. geen overstapservice. het aantal telefoontjes en uren dat ik aan de lijn heb gehangen met t-mobile thuis en Reggefiber en de miscommunicatie tussen hun loopt inmiddels in de dagen. maar ik ben degene die telkend moet bellen en alles moet regelen. Waaruit bestaat de overstapservice dan?

Cp
31-10-2018

Verkopen kan iedereen, maar afspraken nakomen is voor dit bedrijf niet weggelegd

Apparatuur 2 keer niet aangekomen. vervolgens helemaal geen apparatuur gekregen, onze tv kabel beschadigd met aanleggen glasvezel kabel. Niks opgelost. Vervolgens monteur aan de deur die wist niet dat er geen apparatuur was. Dus de communicatie onderling mankeerd ook van alles aan! Werd van alles beloofd bleek niks van waar te zijn. Dan krijg je ineens te horen dat het contract is opgezegd (Is door ons niks opgezegd) ga je naar een andere provider die alle fouten van T-Mobile oplost. krijg je te horen dat er ineens niks is opgezegd zitten inmiddels bijna half jaar zonder tv en internet. Willen ze ons door hun fouten onderling, een boete van €75 opleggen.

Bianca
30-10-2018

Zeer tevreden

Overstap van Ziggo naar T-Mobile ging makkelijk. Installeren was peanuts. Gelijk sneller internet voor hetzelfde geld kunnen krijgen met Klantvoordeel om dat ik ook mijn mobiele abbo daar heb. Nu moet ik natuurlijk de rest nog afwachten, storingen enz. Maar heb goede hoop.

29-10-2018

Nooit moeten overstappen.

Waardeloos T-Mobile het is het niet waard met hoofdletters te schrijven Ik heb een abonnement 50 mb maar kom net aan 30 over en weer bellen met T-Mobile van kastje naar de muur gestuurd worden en kan mijn abonnement zonder boete niet beëindigen. Nu heb ik na de storing geen wifi meer. Ik kan maar beter niet meer bellen dan kan ik weer stekkertje er uit stekkertje er in. Vanaf het begin al problemen met het bedrijf. Gerard Heutink

Remco
28-10-2018

Bedroevende service T-Mobile Thuis

Ik ben al bijna tien jaar een tevreden gebruiker van T-Mobile mobiel. Na een verhuizing afgelopen zomer hebben mijn vriendin en ik daarom ook gekozen om T-Mobile Thuis (internet & TV) te nemen. Dit abonnement ging in op 13 augustus.

Helaas hebben we sindsdien alleen maar problemen gehad met het internet en TV. Er zijn drie monteurs langs geweest van Guideon voordat het internet uiteindelijk werkte.

Daarna zijn er nog twee monteurs lang geweest om de TV proberen werkend te krijgen. Dit is niet gelukt.

Per 5 oktober hebben we dus uit noodzaak ons abonnement moeten beëindigen omdat het T-Mobile niet gelukt is om de TV aansluiting te regelen. Van ons wordt nu wel verwacht dat we de volledige rekening (€127,98 in Aug/Sept en €4,84 in Okt) betalen. Ons inziens is dit zéér onterecht.

Een opsomming: - Er zijn 5 monteurs van Guideon bij ons thuis geweest waarvoor één van ons een tijdblok/dagdeel thuis moest zijn. - In totaal hebben we 258 minuten (ofwel bijna 4,5 uur) met de klantenservice aan de telefoon gezeten. - Er is ons meerdere malen beloofd dat we teruggebeld zouden worden (bijvoorbeeld door de technische dienst of de klantenservice), slechts één keer is dat ook daadwerkelijk gebeurd. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. - We merken dat er geen kennis van ons dossier is. Er is niet één persoon die zich verantwoordelijk voelt. Bij T-Mobile zou onze casus toch moeten zijn opvallen bij het management. Herhaaldelijk werd dezelfde oplossing aangeboden. Zo hebben we twee verschillende modems en drie verschillende TV kastjes opgestuurd gekregen. Dit terwijl verschillende monteurs van Guideon de conclusie trokken dat het niet aan de apparatuur lag. - In de periode 13 augustus t/m 5 oktober hebben we 12 dagen geen internet gehad en dus geen enkel moment TV.

We zijn inmiddels overgestapt naar een andere glasvezel provider en een monteur van Gideon heeft dit keer het internet en TV binnen een half uur werkend gekregen.

T-Mobile schuift vervolgens bijna alle verantwoordelijkheid van zich af. Op de volledige rekening willen ze niet meer dan €34,- crediteren. De installatiekosten moeten gewoon betalen. Nog beschamender is dat T-Mobile een nieuwe rekening gestuurd van €125,- omdat ik volgens hun één van hun twee modems niet zouden hebben teruggestuurd. Terwijl ik dit zeker wel gedaan heb. Al met al een bedroevende service.

René
26-10-2018

Betalen maar geen beeld en monteur

Waardeloos bedrijf heb 7 maanden een contract en heb nog nooit beeld gehad via t mobile ze beloven een monteur en sturen dan een nieuwe kast. ik kijk al die tijd ziggo die nog niet is afgesloten zodra het kan stap ik weer over en sluit meteen mijn zakelijke mob telefoon over ben het zat

Leonie
22-10-2018

Alleen maar storing en trage service

Mijn moeder is in juni vorig jaar overgestapt naar T-mobile vast. en sindsdien de ene storing na de ander. Elke dag valt het internet wel 1 a 2 a 3 keer weg. ze moet dan op haar knieeen met bijna 60 jaar om alle stekkers erin en eruit te doen. want dan doet het internet het weer een paar uur. Belachelijk. Zelfs als je klantenservice belt en je staat in de w8 geven ze aan dat dit normaal is! Doe de stekker er even uit en erin. onderhand is nu de modem zelfs overleden en wat denk je? Ze kan ruim een week wachten voordat er een nieuwe opgestuurd wordt. Als je aangesloten wil worden zijn ze zelfs sneller. We zijn er echt klaar mee! Ik stel voor. laten we ons sterk maken met ze alle en het contract gewoon ontbinden. Wat nou wachten tot abb. Is afgelopen. zoveel mensen met zoveel klachten. en dan dreigen met boetes. nou wij zijn nette mensen maar je mag toch verwachten dat als iets niet functioneert naar behoren dat je recht hebt dat dit wordt opgelost en als het dus al zo lang duurt dat je recht hebt op het te ontbinden. Tmobile nooit en nooit meer.

Harry
21-10-2018

Overstap liep redelijk goed

Door nummerbehoud aanvraag bij ZIGGO stopte ZIGGO per direct telefonie dus dat lag er bijna twee week uit. Ik had zelf kabels gelegd dus toen Guidion kwam heeft ie alles geactiveerd. Telefonie liep direct. Internet via ons eigen router aangesloten bedraad op het modem liep ook direct. De snelheid is bedraag pakweg 100/100 dus ok. Wifi wisselt per plaats in huis.Ligt ook aan router, repeater etc. speel er nog mee. Ik heb echter nu ook klantvoordeel ingesteld en dan moet alles 200/200 worden, dat werkt nog niet, maar ik heb hoop :-)

Angelique
20-10-2018

Slechte wifi, slechte service

Wifi snelheid 20 up en 30 download via glasvezel, terwijl ik betaal voor 100/100. Monteur van Guidion was onbeschoft en kon het probleem niet oplossen. Mocht kiezen voor sneller wifi beneden of boven, beiden kon niet. Dan liever meer betalen bij Ziggo, nooit meer T-mobile.

15-10-2018

Leugenaars

In de winkel is mij toegezegd dat ik voor vier tv’s boxjes kon krijgen. Ja meneer geen probleem met opneem functie. Eind van het liedje klopt niks van internet is niet toereikend zeggen ze kan als ik wil opnemen niet meer dan twee kastjes plaatsen.

14-10-2018

Erg tevreden

Ik ben overgestapt, na wat problemen met de televisie bij mijn vorige provider, en ik moet zeggen dat alles goed is verlopen. Televisie is erg scherp, geen haperingen oid. Internet snelheid (750/750) wordt gehaald dus daar heb ik ook niks over te klagen. Wifi is niet best, maar met een extender op de tweede verdieping heb ik zelfs op zolder een goede stabiele verbinding. Ik tot nu toe dan ook erg tevreden

Milan
12-10-2018

Vreselijke WiFi, GEEN aanrader

Er werd 50mb download beloof maar echter hebben we niet meer dan 6kb gekregen, WiFi valt steeds uit, slechtste provider die ik ook heb gehad

Sher
09-10-2018

Liever iets meer betalen maar totaal nog een baby qua service

In de winkel geweest voor mobiel abbonnement. Ben al een aantal jaren zakelijke klant voor mobiele diensten. Nou ik kreeg een aanbieding onder mijn neus. Veel goedkoper dan ziggo. Ik ben wel vaker overgestapt maar dit is de 1e waarvan ik echt spijt heb en ik een collega zover heb kunnen krijgen haar aanvraag te annuleren. Internetsnelheid word niet behaald, extra box heeft geen functie om opgenomen media af te spelen. Kan alleen op de harddiskrecorder box. De box kan niet 2 programma s tegelijk opnemen. Rtl 4 programma s niet te zien bij gemist. Op de extra box kun je niks pauzeren noch door of terug spoelen. T mobile jullie hadden eerst de papfles leeg moeten drinken alvorens met een tmobile thuis te komen met opties vanuit 1995. Als het mogelijk was was ik gister al opgestapt naar mijn vorige provider. Word er gewoon chagerijnig van.

Freek
08-10-2018

Mooie beloftes werkelijkheid is waardeloos

Gisteravond viel ons WiFi ineens weg aangezien het zondag was ,en na veel proberen 100 keer het modem te resetten nul resultaat. Vanmorgen gebeld om 8 uur gelijk een medewerkster aan de lijn zij heeft gelijk alles geprobeerd om het modem op afstand aan de praat te krijgen maar niets hielp ( als ik haar mag geloven ik kan niet kijken door een telefoon) . Ik zou een smsje krijgen ( deze moet tot heden nog steeds aan komen ) en een link naar Guidion daar kan je dan aan geven wanneer de monteur langs kan komen. ( Die komt nooit). Guidion heeft pas tijd over 4 WEKEN voor een modem te wisselen . Dus mijn Schilder en Onderhoudsbedrijf moet 4 WEKEN zonder internet maar wel op tijd betalen pffff. Vanmiddag weer gebeld naar t mobile om te zeggen dat het contract per direct beëindigd wordt wat zo werkt het niet wel betalen en niks leveren . De medewerkers en werkster weten niets alleen het knopje van doorverbinden weten ze te vinden. Dat heet van kastje naar de muur sturen .

Mvg Freek

Matthijs
08-10-2018

Onweer

Onweer, heb ik nog nooit problemen mee gehad maar nu bij T-Mobile is het elke keer als er maar een beetje kans op onweer is meteen de televisie en het internet weg.

Snelheid is ook ruim onder de beloofde snelheid. Modem/router is een traag ding want regelmatig heb ik slechte verbindingen. wat niet echt lekker is als je net online een spel doet.

Verder werkt alles wel oké, dus ik geef een 5. Er is nog zat ruimte voor verbetering.

Esther
06-10-2018

Nooit aan beginnen!

Waar moet ik beginnen. van begin af aan ellende! Bij aangaan van mobiel abonnement al hoop gedoe, maar vanwege omzetten van zakelijk naar privé toch doorgezet. Toen ik eenmaal klant was, vanwege de aanbieding toch voor t-mobile thuis gekozen. Het domste wat ik heb gedaan! Van begin af aan alleen maar ellende. continu storingen aan tv en internet. Valt continu uit, kan niet meer thuis werken vanwege gebrek aan internet en heb vrijwel dagelijks een hysterische peuter die niet eens 20 minuten tv kan kijken zonder dat het 3x uitvalt. We zijn al maanden steeds aan het melden en klagen, maar worden van het kastje naar de muur gestuurd. ongelooflijk, kan niet wachten tot we onder dit contract uit kunnen!

Anne
04-10-2018

Niet aan beginnen

Ik dacht nog maar ach, het zal bij mij wel meevallen toen ik alle klachten las.

Maar helaas na oplevering begon de ellende. Ik haal het niet te beloofde snelheid van 500 MB maar maar 45. Toen ik mij na oplevering direct wilde beroepen op de 14 dagen bedenktijd, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was omdat de 14 dagen bedenktijd al voorbij waren voor mij, aangezien ik mijn abonnement een maand ervoor had afgesloten.

Ik heb nog geprobeerd uit te leggen dat ik pas kan beoordelen en mij pas kan bedenken na oplevering maar helaas het mocht niet baten. Ik zat er een jaar aan vast tenzij het niet opgelost kan worden.

Daarna kwam ik in een eindeloze loop terecht van vele uren aan telefoontjes met de klantenservice en bezoeken van diverse monteurs. Waarvan 1 zelfs een keer op het laatst niet op de afgesproken dag kon komen. Daar zit je dan een vrije middag voor op te nemen.

We zijn nu vier weken verder en nog steeds heb ik niet het beloofde aantal MB. Per e-mail is mij aangegeven dat de snelheid inmiddels verbeterd zou moeten zijn. In diezelfde e-mail geeft T-Mobile aan dat ze erg benieuwd zijn hoe de snelheid nu is en vervolgens wordt niet gevraagd op welke wijze ik dit door moet geven. Dus ik bellen en krijg ik te horen dat ik screenshots moet sturen per e-mail. Dus ik de mail opzoeken daarna, noreply adres!

Lekker handig weer (not?) opnieuw gebeld kwartier in de wacht gestaan en eindelijk een e-mailadres gekregen waarna ik de Screenshots toe kan sturen

Nu maar hopen dat ze t eindelijk gaan beëindigen

Mijn advies; niet aan beginnen