Odido reviews

Jaouad
10-01-2023

Incapabale en koppige medewerkers.

Weigeren simpelweg te erkennen dat ze een fout hebben gemaakt in de facturatie waardoor er een 'betalingsachterstand' is ontstaan. Ze hebben (zonder mijn medeweten en toestemming) drie maanden lang niet afgeschreven maar met een andere factuur (die voor iets anders was bedoeld) verrekend. Nu moet ik opeens 3 maanden in 1 keer betalen en anders dreigt afsluiting. Het woord 'sorry' komt niet in hun vocabulaire voor. Incapabele en koppige medewerkers.

Ed
03-01-2023

Na installatie door een monteur (T-Mobile Thuis) enkele dagen Internet en TV gehad, toen was plotseling alles weg. Veel tijd aan de lijn gehangen met de kansloze helpdesk, die niet veel anders doet dan verwijzen naar een technische dienst die binnen 5 werkdagen gaat reageren. Niet dus, niets meer gehoord. Inmiddels al ruim een week zonder enige verbinding of actie van T-Mobile. Uiteindelijk heb ik nog net binnen de wettelijke termijn herroepen en ben ik van ze af. Terug naar KPN en dit nooit meer. Overigens waren ze plotseling wel snel in staat om te reageren: we hebben uw opzegging ontvangen. Nou, nou.

Hoop dat veel mensen deze site lezen en zo behoed kunnen worden voor de teleurstellingen van dit hopeloze bedrijf. T-Mobile: NIET DOEN!

Sevket
03-01-2023

Hoi ik zit 10 dagen zonder internet thuis,en nog steeds geen oplossing.Het is een waardeloze slechte service en ook bij klantenservice zitten zij daarvoor jan lul.Ze hebben alleen in theorie smoesjes maar praktijk kunnen zij niet uitvoeren.

Het is een schande ongelooflijke waardeloze bedrijf.İk heb er geen woorden over en wil zo snel overstappen,ik zelf ben zeer ontevreden.

Julien
28-12-2022

Door mijn werkgever verplicht overgestapt naar T-mobile. Nog nooit zo’n slecht bereik gehad thuis voor mobiel bellen en internet. Bij Vodafone en KPN dit probleem nooit gehad. Reactie van de klantenservice: “Op jouw adres kan een verminderde dekking worden ervaren. Helaas is er op korte termijn geen verbetering gepland.” Een bekend probleem dus maar ze willen het niet eens veranderen. Hun landelijke dekking is dus een wassen neus. Waardeloos bedrijf!

Anja
27-12-2022

Ik had een particulier abonnement en op aangegeven van tmobile een zakelijk abonnement genomen met het verzoek mijn mobiele nummer te behouden. Ik kreeg een bevestiging van het nummerbehoud met het foutieve nummer. Ben meteen gaan bellen na 4,5 dag ben ik nog steeds niet bereikbaar op mijn gevraagde nummer. Ik heb misschien wel 8 mensen aan de lijn gehadverschrikkelijk

Astrid
20-12-2022

Ik wilde overstappen van kpn naar t-mobile en online kon het en werd alles voor je geregeld.na €20 en na 3 maanden te verbellen was het geregeld, ik zou rond €69 terug krijgen en ook daar wordt niet aan gehouden. Mensen ga a.u.b niet naar t-mobile want het is vreselijk slecht inclusief het internet is slecht.

Lana
13-12-2022

Vanaf 2 december geen internet of televisie je krijgt maar te horen is doorgezet naar backoffice en daar hoor je in vervolg nix van ( zou binnen 5 dagen komen ) sommigen medewerkers beloven van alles wat invervolg nix van terug te vinden is dat ze daadwerkelijke hebben gedaan. Daar betaal je dan 67 euro voor want ja als je jaren klant bent krijg je ook geen mooie aanbieding

06-12-2022

Langs deze weg wil ik een klacht indien bij T-mobile omdat T-mobile nog altijd geen e-mailadres op haar site heeft vermeld, iets wat overigens wel wettelijk verplicht is.

Ik heb een meerdere contracten afgesloten bij T-mobile en bij aanmelding al geopteerd voor Klantvoordeel.

T- mobile berekent deze korting niet door en ook de databundelverhoging blijft uit.

T-mobile beroept zich hierbij op een inter computerprobleem,

Als consument heb ik hier echter niets mee te maken en T-mobile moet gewoon de overeenkomst naleven en de overeen gekomen afspraken naleven.

Derhalve wil ik T-mobile hierbij dan ook in gebreke stellen en verzoeken deze misstanden binnen de redelijke termijn van 14 dagen op te lossen en de kortingen en databundels alsnog , en met terugwerkende kracht, toe te kennen.

André
03-12-2022

Slechte service. Als je de telefoon opwaardeerd met een beltegoedbon, in mijn geval 20 euro. Krijg je opeens via een robot stem te horen dat de opwaardering is mislukt. Geld weg en klantenservice niet te bereiken. Wat is dit een slecht bedrijf zeg!

02-12-2022

Ik snap veel revieuws niet hier ik ben echt tevreden problemen met mijn nummer gehad waardoor ik gratis nieuw nummer kreeg super goed geholpen. Paar weken later mijn abbenement en die van me man mogen verlegen ook super goed afgehandeld. Super vriendelijk en ja het enige min puntje dat je wat langer moest wachten als je beld maar ja denk met het personeel te kort wat er momentheel over al is is dat over al. Maar al met al ben ik super geholpen. Alleen meneer belooften ons dat we €100 casch back samsung en oordoppen van samsung zouden krijgen dat klopte niet helemaal. Alleen geld maar oordoppen niet maar ik blijf het zeggen zijn verder goed geholpen. Bedankt voor alles.

01-12-2022

Zeer slechte klantenservice,.t bekende riedeltje. eerst via robotchat,.dan vervolgens via live chat, .onbeschofte en onkundige medewerkers met een klote service en nog slechtere dienstverlening

een unlimited simkaart gekocht,.functioneert niet of amper in België,.ze zeggen dat hij voor 1 jaar is blijkt achteraf een contract verstuurd van 2 jaar. Je kunt geen account aanmaken met een datanummer omdat die slimmeriken een bevestigingscode sturen naar een antenne die je vervolgens niet kunt uitlezen, .advies, .sim uit de antenne halen (gebouw 100km verderop) in de telefoonduwen code uitlezen en dan weer terug plaatsen,. .code via mail vertrekken gaat niet .

Ik ben er 1000% klaar mee,.er komt hier geen T-mobile meer t huis of t bedrijf in. Nog niet eens als t gratis is of sterker nog al kreeg ik er geld bij uit

Herman
24-11-2022

Goede service gekregen van medewerker T-mobile winkel in Roermond naar aanleiding van storing in software mob.telefoon.

Anna
24-11-2022

Eigenlijk kan ik niks bedenken wat wel goed is de glasvezelaansluiting was al een drama en nu het aangesloten is ligt er in een keer de internet uit al meer dan een week aan het bellen .Iedere keer beloven ze van alles en bij het volgende telefoontje blijkt er niks gedaan te zijn vreselijk is dit

Ashwin
24-11-2022

Niet aan beginnen! Zij faciliteren oplichting via advertentie banners. Overigens heb ik nooit op advertentie banners geklikt maar volgens t-mobile dus wel en bij iedere klik betaal je €5 en dat wordt uiteindelijk aan het einde van de maand gefactureerd.

Hierover gebeld met afdeling facturen en toen is mij uitgelegd dat je standaard toestemming geeft en hiervoor apart een online formulier voor moet invullen om het stop te zetten.

Online diefstal dus!

Vervolgens werd er een onderzoek ingesteld op 9 nov en 2 weken later nog steeds niks gehoord…

Behalve van de onjuiste factuur

Henny
19-11-2022

Mijn man is overleden bijna 2 weken geleden en toen heb ik zijn telefoon abonnement opgezegd en wat scherts mijn verbazing een tweetal dagen hebben ze mijn internet en tv en mijn vaste telefoon opgezegd zonder met mij te overleggen.ik heb t-mobile gebeld en wat vonden ze het erg voor mij maar wat ik ook zeg ze doen er niks mee ik denk dat ik toch maar de rechtsbijstandverzekering ga adviseren en of het programma kassa radar.iedereen mag weten hoe t-mobile met mensen omgaat

Tobias
16-11-2022

De klantenservice van T-mobile is erbarmelijk. Door een fout van een monteur is bij ons het internet per ongeluk afgesloten. Na 2,5 week dagelijks bellen zitten we nogsteeds zonder internet. Het ziet er nog niet naar uit dat dit snel verholpen gaat worden. Het welbekende van het kastje naar de muur verhaal. Ik raad iedereen af hier internet af te nemen!

Erwin
11-11-2022

Verbinding telefonie en Internet in het buitenland is dramatisch slecht, terwijl iemand met bijvoorbeeld Vodafone gewoon contact kreeg en verbinding had, lukte dat twee reisgenoten met T-mobile in het geheel niet.

Jorrit
08-11-2022

€2,000+ schade door gebrekkige installatie internetaansluiting

Bij installatie glasvezel internet plaatste de monteur een benodigde transformator, naar nu blikt, provisorisch bij. Gevolg: piekstroom, defecte vloerverwarming, ventilatie, koelkast, boiler en diverse lampen. €2.000 schade. Elektricien: je hebt geluk dat je geen brand hebt gehad door dit prutswerk.

Maanden contact gehad. Drie verschillende afwijzingen ontvangen:

1. Niet onze fout, ga maar naar Guidion, installateur voor T-mobile (heb ik niks mee van doen)

2. Valt niet onder de garantie (lijkt me geen garantie-kwestie)

3. We hebben niet de juiste stukken ontvangen (nooit om gevraagd)

Ronduit schofterig.

Ed
03-11-2022

Wat een drama.voor de 4e keer voor niks thuis gebleven om de glasvezel aan te sluiten. Ze beloven telkens dat ze echt langs komen, dus weer niet.

31-10-2022

2 middagen vrij genomen omdat een monteur langs zou komen voor het glasvezel, 2 keer de afspraak gecanceld waarbij de 2de keer niet is gemeld (Dus 2 uur zitten wachten voor niks). Waardeloze service en nu al spijt dat ik hier een abonnement heb afgesloten.