Odido reviews

Steven
21-12-2018

Onprofessionele, geld aftroggelende bende.

Op 29 november vraag ik T-Mobile thuis aan. Bij het aanmaken van een my t-mobile thuis account ging het al helemaal mis. Dus bellen op 1 december, twee dagen later. Ze snapte het ook niet dus de technische dienst moest er naar kijken maar die waren er weer over twee dagen. Gezien dit slecht begin heb besloten om mijn abonnement meteen te cancelen. Ik krijg netjes een mail dat het allemaal niet door gaat maar omdat ik niet binnen 14 dagen heb opgezegd moet ik 75 euro betalen. ik vertel haar dat dit niet klopt en aangegeven dat het maar 2 dagen waren en niet meer dan 14. De medewerker kon zien in het systeem dat mijn aanvraag op 29 november was en ik op 1 december gecanceld heb en zou regelen dat ik niet hoefde te betalen. Tot mijn verbazing krijg ik een dag of tien later een brief in de brievenbus met dezelfde tekst als de mail die ik had ontvangen. Ik moest 75 euro betalen omdat ik niet binnen 14 dagen had gecanceld. Dus voor de derde keer maar weer bellen. Ja, uw verhaal klopt helemaal vertelde de medewerker mij, ik zal zorgen dat de afdeling financiën de rekening weer tegenboekt met 75 euro zodat het saldo weer op nul komt. Hier heb ik dezelfde dag een mail van ontvangen van t-mobile waarin dat ook staat. Wat scherts mijn verbazing, vandaag op 21 december is er doodleuk 75 euro van mijn rekening afgeboekt door t-mobile. Dan maar weer bellen, voor de vierde keer. Na bijna 9 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt plotseling de verbinding verbroken. Ik geef het op! Ik heb 3 keer gebeld, toezeggingen gekregen, mail ontvangen waarin staat dat het recht getrokken wordt, maar ze blijven maar prutsen. Ik heb het geld terug laten boeken bij mijn bank en ben helemaal klaar met t-mobile. Ben benieuwd wat voor gepruts ze nu weer uit gaan halen.

Mehmet
17-12-2018

NIET overstappen naar T-mobile !

29 oktober overgestapt naar T-mobile. Eerst mogelijke datum van aansluiting zou 29 november zijn. Kreeg 2 dagen voor die datum het bericht dat de overstap datum wordt gewijzigd naar 10 december. Vandaag om 1400 uur monteur langs geweest, alles goed geïnstalleerd, maar de lijn zou door Reggefiber opengezet worden voor 1500 of uiterlijk voor 1800 uur. Niet gebeurt. T-Mobile gebeld. Zij hadden de opdracht gestuurd naar Reggefiber, welke werd bevestigt door Reggefiber na telefonisch contact. Maar Reggefiber heeft die opdracht intern niet gestuurd naar degenen die de lijn horen open te zetten in de wijk.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Excuses dat wij gisteren ons aansluit moment hebben gemist, bij nader onderzoek bleek dat onze uitvoerende partij een storing heeft gehad dit hele weekend waardoor ze geen lijnen konden activeren. Wij hebben zojuist de toezegging gekregen dat alle openstaande opdracht vandaag uitgevoerd gaan worden. Aan het eind van deze dag zal de lijn actief zijn en kan uw provider diensten leveren op uw adres.

Reggefiber Klachten

Het is inmiddels einde van de dag en nog steeds geen internet. Weer een half uur aan de lijn gehangen bij T-mobile, daar heeft een kerel nog voor 7 dagen onbeperkt internet aangeboden voor de mobiel van mijn vrouw. Meer kon hij niet doen. Reggefiber opgebeld. Zij zagen inderdaad dat de lijn nog niet opengesteld is, ondanks dat ze het belooft hebben in de mail. Bovendien konden ze de desbetreffende uitvoerende afdeling niet bereiken. Het enige wat ze kunnen doen is weer een verzoek bij de interne afdeling leggen. Dus weer een dag zonder tv en internet.

Dat stelt me teleur. Wij kregen gisteren het bericht dat het signaal gisteren nog gezet zou worden, helaas is dat niet gelukt. Wij hebben de vraag uitstaan wat u kunt verwachten en gaan ervan uit dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld. Ik zou u in de loop van de dag een update geven.

Mijn oprechte excuses.

In de loop van de week diverse keren telefonisch en mail contact gehad met T-mobile én Reggefiber. Iedere keer een andere smoes. Dan hebben ze een storing in het systeem, dan weer op de lijn van mijn adres. Sinds vorige week is het laatste smoesje dat er geen deurknop (!) aanwezig is op het kastje van de wijkcentrale.

T-mobile thuis deugd NIET

Reggefiber deugd NIET

Na 10 jaar tevreden te zijn met T-mobile mobiel samen met mijn vrouw, ga ik die ook opzeggen.

Nooit meer T-mobile en Reggefiber.!

Bigi
12-12-2018

T-Mobile Thuis is waardeloos!

Vanaf 08/2018 klant bij t-mobile (thuis).

Vanaf dag 1 alleen maar storingen op bellen, internet en (vooral) de tv aansluiting.

Heb in totaal 5 monteurs thuis gehad. De laatste zei, 'als de problemen nu niet opgelost zijn, kunnen wij er niets meer aan doen'. (zou dan aan de lijn buiten het huis liggen)

Ondanks constant gelijk te krijgen op mijn argumenten vindt t-mobile dat je gewoon je contract moet uitzitten (of het nu werkt of niet) of het contract af te kopen. De medewerkers hebben kennelijk de opdracht geen enkel contract kosteloos te ontbinden, ongeacht de klachten. Ben bij ziggo weggegaan als klant omdat ik ontevreden was over het product, maar nu zou ik op handen en knieen terug gaan naar ziggo.

Goedkoop is duurkoop, dat geldt hier ook voor.

Dus mensen, u bent gewaarschuwd, t-mobile kies je misschien als mobiele provider, maar niet voor thuis!

Ge
11-12-2018

Verkeerde levering snoer

Oplaadsnoertje gekocht in filiaal Hellevoetsluis op aanraden verkoopster nadat zij de telefoon in handen had gehad.

Bij thuiskomst in Almere blijkt het het verkeerde type te zijn.

Ruilen zou alleen in filiaal Hellevoetsluis kunnen.

Belachelijke oplossing en zeer slechte service

Michelle
08-12-2018

Zeer slechte en dure ervaring

Ik heb een zeer slechte en dure ervaring gehad met T-mobile. Wanneer de monteur internet komt afsluiten constateert hij dat er geen signaal is op mijn adres, ik moet daarom een nieuwe monteur bestellen. Binnen 24 uur zou ik geholpen worden maar dit duurt meer dan een week. Wanneer er eindelijk een nieuwe monteur is is hij volledig niet op de hoogte van wat de vorige al had geconstateerd en vertelt me opnieuw een nieuwe monteur te bestellen, opnieuw gaat er meer dan een week overheen ipv de beloofde 24 uur (ook verwachten ze dat je in deze week je telefoon constant in de gaten houdt want je krijgt een anoniem telefoontje om een tijd vast te stellen).

Uren aan de telefoon wachten bij de klantenservice, meerdere malen thuis blijven van school omdat er een monteur komt, en weken mijn telefoon in de gaten houden ook in het klaslokaal later krijg ik een email dat mijn abonnement is stopgezet. Zonder goed te communiceren heeft T-mobile mijn abonnement stopgezet en als ik hun bel om te vragen wat er nu gaat gebeuren zeggen ze sorry er is geen signaal op jou adres dus je moet een andere provider zoeken. Dit is dus wat de eerste monteur al had geconstateerd. De vrouw aan de telefoon heeft ook geen zin om het er verder over te hebben, want 'sorry mevrouw u heeft hier geen abonnement dus ik kan u niet helpen'. Een maand lang heb ik dik over mijn internet bundel heen gegaan, en als ik vraag of dit dan vergoed wordt verteld ze me dat dit waarschijnlijk niet het geval is, maar je kunt het wellicht proberen.

Esther
06-12-2018

TV stoort vaak, ontvanger hangt geregeld

Over Telefonie altijd tevreden geweest, ERGE spijt dat ik nu ook TV heb van T-mobile. Los van dat de ontvanger nogal onlogisch is, loopt die vaak vast én is de ontvangst erg vaak bagger; allemaa blokjes.

Oscar
05-12-2018

Geen zaken doen met T-Mobile

Geen zaken doen met T-Mobile. Al bijna twee weken geen diensten. Klantenservice is moeilijk bereikbaar, lossen het probleem niet op, vertellen leugens over de status van de storing en komen keer op keer afspraken niet na.

Roy
27-11-2018

Verzind maar wat om onder eigen voorwaarden uit te komen.

Wat een waardeloos bedrijf zeg. Prima, tot je een keer een probleem krijgt. Mijn toestel had vanaf de aanschaf problemen. Ik had er al een paar keer naar laten kijken zonder succes. Nu zat ik tegen het einde van mijn contract en dacht ik, ik ga het nog één keer proberen omdat ik het defect eindelijk kon reproduceren. Blijk ik net buiten de garantie te zitten, omdat het toestel 2 weken eerder geleverd was dan het contract inging.

Geen probleem, want de reparatievoorwaarden bieden gratis reparatie t/m de gemiddelde levensduur van het toestel, wat volgens t-mobile zelf 3 jaar is. Echter zegt de medewerkster van de klachten afdeling dat dat alleen is bij normaal gebruik, en omdat mijn toestel al een probleem had, is er geen sprake meer van normaal gebruik.?! Ten eerste dan kun je het binnen de garantietermijn ook wel afwimpelen, want daar geldt dat normale gebruik ook voor. En ten tweede, het is geen auto waarbij een olielampje brand en het erger wordt als je het niet snel repareert. Het is een microfoon die kraakt, en dat wordt echt niet erger als ik er langer mee rondloop!

Denise
26-11-2018

Vertouwen kwijt in provider

Ik ben drie keer bij de T-mobile geweest met de opmerking dat ik niet kan bellen met mijn iPhone 6 van minder dan twee jaar oud. Ik ben de eerste keer geholpen en heb een nieuwe simkaart gekregen, wellicht lag het daar aan. Maar helaas daar lag het niet aan. Ik ben toen terug gegaan en het personeel gaf aan dat er een foutje in het toestel zat en dat deze moest worden opgestuurd. Ik had geen reserve telefoon en wilde graag de nieuwe iPhone X dus heb deze toen aangeschaft omdat mijn iPhone 6 opgestuurd moest worden. Ik heb de iPhone X gekocht en vroeg ‘kan ik hier nu wel mee bellen’ ik ben toen uitgelachen door het personeel en zij zeiden ‘wat denk je zelf, tuurlijk’. Zij hebben mij drie keer duidelijk gezegd dat ik mijn IPhone 6 kon laten repareren, omdat de iPhone 6 nog geen twee jaar oud is. Na 1 week had de iPhone X hetzelfde probleem, ik kan er ook niet mee bellen. Ik ben terug gegaan naar de T-mobile om mijn iPhone 6 de laten opsturen en om het probleem bij mijn iPhone X te melden. Zij gaven mij het volgende antwoordt:

We kunnen de iPhone 6 niet meer voor je opsturen, sorry foutje van ons. Je bent drie keer verkeerd ingelicht. Door een fout in ons netwerk doet jou iPhone X het niet met bellen. Met andere woorden heb je een iPhone X voor niks gekocht want je iPhone 6 werk in principe nog prima. Sorry wij hebben jou alweer verkleed ingelicht. Op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet geholpen. Ik heb nu twee telefoons waar ik niet mee kan bellen, er is voor mij een case aangemaakt en het kan maanden duren, voordat dit opgelost wordt.

Het personeel van T-mobile beschikt niet over de juiste kennis. Tot drie keer door drie verschillende mensen voorgelogen en verkeerd ingelicht. Ik heb nu twee duren telefoons waar ik niet eens mee kan bellen. Het personeel is niet bereid te helpen. Let op, ga niet naar T-mobile voor een telefoon of voor vragen. Het personeel beschikt niet over de juiste kennis en je wordt opgelicht waar je zelf bij staat. Ik ben mijn vertrouwen meer dan kwijt in t-mobile en raad zeker af om daar ooit een stap binnen te zetten!

24-11-2018

Prima provider!

In totaal nu 6 maanden klant.

Geen problemen met internet of WiFi.

Alles werkt zoals het moet.

Erg blij, helemaal aangezien alle extra’s die ik krijg omdat ik al bij Tmobile zit.

Ellen
23-11-2018

Frequent storing internet + wifi sinds 7-10-18

1e serieuze melding telefonisch bij klantenservice op 7 oktober. Technische dienst lost e.e.a. op afstand op maar de meermalen, dagelijkse storingen gaan door. Inmiddels 3X nieuwe modem gehad en diverse routers (wel aardige monteur over de vloer). Meermalen een blije email van T-Mobiel: " Goed nieuws!" uw vraag of verzoek is opgelost.

maar helaas nog frequent dagelijks storing ook al kan de technische dienst geen storing vinden. De wachtduur bij klantenservice (5-10 minuten) en TD (3-5 werkdagen) is lang en voordat er een monteur komt ben je weken verder. Elke keer een nieuwe call ipv 1 doorlopende klacht.

Maher
23-11-2018

Super slecht service

3 dagen geen internet. Ik heb een storing. Ik heb de klantenservice gebeld. De eerste mogelijkheid voor een afspraak met de monteur is na 3 dagen. Omg, nooit t-mobile meer. Ik ga zo meteen overstappen

19-11-2018

Geen Netflix bij T-Mobile Thuis

TV-Box bevat geen netfis zoals bij bv xs4all! geen smart-tv = geen netflix. Reactie helpdesk: had je vooraf maar goed moeten uitzoeken.

Ted
14-11-2018

Terrible!

Dagelijks valt de hele verbinding weg.

Incl. internet, tv en telefonie.

Vaak zelfs meerdere keren per dag.

Van mijn buren hoor ik dezelfde verhalen.

En helpdesk is niet te vinden.

Was ik maar nooooit overgestapt van Ziggo!

Rene
13-11-2018

1 grote tering zooi

Slecht internet met 2 streepjes WiFi opent ie whatsapp niet eens, internet snelheid geüpgrade maar werkt ook niet, boven het zelfde probleem.

Paar x gebeld maar word niks aan gedaan.

Ik stap nu over doei.

Ivo
12-11-2018

Bar slechte service. De rest oké

Altijd heel tevreden geweest. was eerst Vodafone. Die hadden toen een uitstekende service als je een probleempje had. Op zich werkt alles wel. Alleen de service is bar en bar slecht. Een livechat wordt niet beantwoord. Bij de telefonische klantenservice blijf je alleen maar in de wacht staan. De T-Mobile app werkt niet. Heel frustrerend allemaal

Fred
09-11-2018

Altijd wat, nooit iets goeds

Twee jaar geleden twee zakelijke abonnementen afgesloten. De afhandeling was op zijn zachtst gezegd een chaos. Maar goed, na twee maanden werkte alles naar behoren. Nu getracht te verlengen. Dat gaat zomaar niet. Ons abonnement bestaat niet meer en in het kort komt het er op neer dat de voorwaarden waarop wij destijds hebben afgesloten niet meer kunnen worden gehonoreerd. Volgens de medewerkster van de lokale winkel moesten we eigenlijk ook nog dankbaar zijn dat zij ons dat wist te melden. We hebben besloten om maar over te stappen op een nieuwe provider. Klaar met deze incompetente club.

Erwin
06-11-2018

Kwantiteit boven kwaliteit

Verkopers beloven veel en ook op een handige manier maar realiteit is total anders, alleen zit je er dan voor minimal een jaar aan vast. Raad iedreen T-Mobile af.

Tes
06-11-2018

Het is niet ons probleem

In mijn omgeving is ervaring met t-mobile zeer dubbel: sommigen ervaren bijna tot geen last, maar grote groep valt toch helaas in de problemen.

Hierbij wilde ik t-mobile adviseren om meer mensen in te huren bij klantenservice. Regelmatig moest ik 15 minuten (!), verschillende tijdstippen, wachten op een antwoord. Vooral bij hun monteur lijn.

Wij hadden 5 verschillende monteurs bij ons, en die konden ons niet helpen. Vervolgen moesten we zelf probleem oplossen en uiteindelijk met een handige kennis hadden wij eindelijk internet (terwijl het relatief simpel opgelost was. jammer.)

Na enkele maanden, eindelijk internet te hebben, kregen we toch gewoon forse factuur. Ik dus weer bellen, tja u heeft het niet goed aangesloten dus het is niet ons probleem. Uhm. u stuurde meerdere monteurs en die konden ons niet helpen?

Kortom: ik raad het erg af, betaal iets meer internet maar dan heb je ook wel meer service ook aangezien ze geen eigen monteurs sturen (TELE2, KPN etc.) en alles mag je zelf oplossen.

Janice
05-11-2018

Slechte verbinding

Al jaren tevreden klant bij tmobile mobiel, maar sinds ik tmobile thuis heb zoveel problemen. Internet werkt dagelijks niet, al 3 keer gebeld en nog steeds geen monteur langs geweest. Kan het abonnement ook niet opzeggen.