Odido reviews

Arjen
14-02-2019

Heel instabiel internet

Erg instabiel internet, zowel over LAN als wifi. TV signaal is wel goed.

Ro
12-02-2019

T-Mobile levert geen internet, biedt geen oplossing

In januari 2018 meld ik mij aan als nieuwe klant bij T-Mobile glasvezelinternet. Omdat het vanwege werk belangrijk is dat ik geen dag offline ben tijdens de overstap van huidige provider naar en T-Mobile en vraag ik de telefonische verkoopmedewerker: "de overstap verloopt vlekkeloos?" T-Mobile: geen probleem, u bent geen dag offline, beloofd!"

Vanaf 14 februari zou ik razendsnel T-Mobile glasvezel internet hebben.

De T-Mobile brief die een paar dagen volgt spreekt ineens over de 18e. Bij het maken met een afspraak met de T-Mobile installateur is deze datum ineens veranderd naar *28 februari*. Bijna twee weken na de toegezegde datum van de 14e.

"Qua agenda kunnen wij best eerder, maar T-Mobile zet pas het signaal door vanaf de 28e", aldus het installatiebedrijf.

Gebeld met 'Celine' van T-Mobiles klantenservice. "Helaas", aldus Celine. "We kunnen niets voor u doen. Vanaf de 28e krijgt u pas internet van ons".

Oplossing heeft Celine niet. Ik moet het er maar mee doen. "Ja, ik kan als klant een voucher krijgen voor T-Mobile mobiel internet. Maar of ik als klant dan wel eerst even een mobiel abonnement wil afsluiten bij T-Mobile.

De andere optie: "U kan het contract opzeggen. Daarvoor brengen we wel 75 euro administratiekosten in rekening."

Garanties over 'een vlekkeloze overstap' van de verkoopmedewerker of niet, T-Mobile heeft geen oplossing. Daarmee vind 'Celine' het gesprek afdoende en wordt de verbinding bot verbroken.

De oplossing is simpel. Doe als bedrijf wat je beloofd: een vlekkeloze overstap naar T-Mobile. Dat betekent niet: de klant bijna twee weken zonder internet laten zitten.

Kan je als T-Mobile zijnde deze belofte niet waarmaken: kom dan met een passende oplossing. Bijvoorbeeld: tijdelijk mobiel-internet om de internetloze-periode te overbruggen, zonder dat de klant daarvoor een extra abonnement moet afsluiten (en dus extra kosten moet maken!).

Of annuleer kosteloos het contract. Wat niet alleen klantvriendelijk is maar juridisch gezien ook gewoon juist.

Verder: neem je klant serieus en sta deze goed te woord met daadwerkelijk antwoorden op vragen. De lijn verbreken omdat je geen antwoord hebt is te onbeschoft voor woorden.

Hilde
10-02-2019

Incasso na 1 jaar na advies om over te stappen naar kpn

Na 1 jaar krijg ik een brief van een incassobureau dat ik mijn hele jaar abonnement moet afbetalen terwijl deze dienst geen seconde aangesloten is geweest (was technisch niet mogelijk). Nu al verschillende mails gehad van T-Mobile thuis met verschillende redenen waarom ik toch zou moeten betalen, ene reden nog absurder dan de andere.

Hierbij de mail die ik van hen een jaar geleden heb gehad. Lijkt mij duidelijk, toch.

Beste Hilde,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het heel vervelend vind hoe het allemaal loopt.

Zoals beloofd stuur ik je een bevestiging van wat wij besproken hebben.

We laten de order zo lopen met de migratie naar KPN. Dat houdt in dat er een afkoopsom aankomt, deze afkoopsom hoef je niet te betalen. Wij gaan deze verrekenen door middel van een creditering. Als deze creditering is aangemaakt krijg je daar bericht over. Verder wens ik je veel succes en hopelijk zien we je volgend jaar weer terug als klant.

Charlotte
05-02-2019

Hele slechte service!

Na het afsluiten van het abonnement zou ik eredivisie krijgen gratis de eerste maanden. Dit is nooit aangesloten en geleverd na meerdere keren bellen geloofde niemand mij bij de klantenservice. Klachten worden niet serieus genomen en de interactieve tv slaat nergens op. Je kunt alleen terug kijken als t programma nog draait niet als het programma is afgesloten. Ik raad het niemand aan! Duur en slechte service levert niet wat moet

Yusuf
05-02-2019

Let op!

Voor je een t mobile thuis abbonement aanschaft let op, want t mobile thuis internet ondersteunt niet alle apparaten dat wel normaal op internet hoort te werken. Ennu zit ik vast aan een jaar contract:)

Enrico
04-02-2019

Hopeloze service

Na meer dan 10 maal telefonisch contact en 15+ nette e-mails, vandaag te horen gekregen dat de klantenservice mij niet tegemoet kan komen. Dit omdat de afdeling "creditering" de aanvraag afwijst, waarop de klantenservice zegt: "daar kunnen wij helaas niets aan doen".

Wel vindt de klantenservice het terecht dat ik een vergoeding vraag, omdat ik 10+ keer heb moeten bellen en 15+ keer heb moeten mailen voor meerdere administratieve fouten, meerdere foutief geïnde facturen en technische problemen door administratieve fouten.

Maar helaas kunnen ze me niet verder helpen.

Marco matser
29-01-2019

T-Mobile thuis

Na wat rond bellen besloten om met T-mobile in zee te gaan omdat we ook mobiele abonnementen hebben bij deze, ik ben naar een T-Mobile winkel gegaan om mij daar face tot face verder te laten helpen en alles te regelen, op de vraag is het makkelijk zelf aan te sluiten werd geantwoord maar meneer dat doen wij dat hoeft u niet zelf te doen.

Maar nu het bijna zover is krijgen we een mail dat we alles zelf moeten doen en dat het heel makkelijk is. he hallo T-mobile jullie beloven mij GRATIS een monteur.

wat een klote service jullie zijn geen haar beter dan een ander.

Maaike
25-01-2019

Ongelooflijk slechte service

Verhuizing doorgegeven, gekozen om dit 6wkn vooraf te doen om zo de problemen van de overstap mogelijk voor te zijn. Nou. helaas. modem is kwijt geraakt in de post. 'mevr u kunt zelf even bellen met dat bedrijf' NEE! Dat is jullie taak!

Inmiddels 8wkn verder en geen internet. Wel een automatische incasso gehad en die gelijk terug laten storten. Daardoor systeem verstoord?!? Nu nog langer wachten op internet. Als ik dit vooraf had geweten dan had ik dit noooooooit bij T-Mobile afgesloten. Ik had de reviews moeten lezen.

Tttt
22-01-2019

Ze snappen je verhaal maar boeit ze geen hol

Al 7 dagen zonder tv, telefoon en internet. Leggen de bal neer bij Reggefiber. Ongehoord slecht, beloofd wat voor de toekomst

Tony
18-01-2019

T Mobile beloofd Mbps maar levert Kbps

Internetsnelheden bij de jongens met het "beste netwerk" blijken achteraf niet in Megabit per seconde maar eerder in Kilobit per seconde. Complete waanzin.

Onbetrouwbaar.

12-01-2019

Heeeel Slim

Afgelopen nacht storing op Mobile thuis, vervelend maar het kan nu eenmaal gebeuren. de T Mobile service is echt grandioos, jawel, ze sturen een mailtje om je te informeren dat er een storing is. :D :D en je hebt geen internet. echt heel erg over nagedacht. NOT

12-01-2019

Super gaaf

Van Ziggo naar T-Mobile was een eitje alles ging gesmeerd.

Aanlevering, monteur en in 1 keer alles top.

Heel weinig last gehad. Voor minder geld sneller en meer keuze in een woord heel blij met de overstap absoluut een aanrader.

10-01-2019

Matig tot slecht

Ten eerste krijg ik bij lange na niet de downloadsnelheid die ik heb besteld.

Daarbij is het internet in de avond het slechtst, juist wanneer je lekker op de bank een serie of film wil kijken, lukt dit van tijd tot tijd niet of nauwelijks, en vaak dan maar op een lagere kwaliteit. En dan heb ik het niet over van Super HD naar HD. Nee, ik hoop dan een film op 360p te kunnen kijken.

En dan vandaag kwam de druppel, hele dag op de universiteit, daarna sporten en als ik dan thuis ben moet ik helaas verder aan de studie. En dan kan dit niet omdat mijn internet voor een goede 45 minuten er af lag. PC opnieuw opstarten, modem uit en aan doen, niks werkte. Alleen wachten tot ik om half 1 's nachts eindelijk weer op het internet kon.

Het krijgt nog een 4 omdat deze ervaringen niet dagelijks zijn, en het meestal best prima werkt, maar ik ben er zeker niet over te spreken.

Monica
07-01-2019

Wanpraktijken van T-Mobile/thuis

DE KLACHT

Mijn klachtenlijst is oneindig! Een zeer verkorte versie geef ik weer en t.z.t. zal ik dieper op de kwestie met T-Mobile ingaan als mijn advocaat de pleitnota heeft geschreven!

Zijn er mensen die zich willen voegen aan mijn zaak, want ik sleep T-Mobile voor de rechter, dan kunnen mensen mij een e-mail sturen.

Het e-mailadres is geen grap! Je kunt jouw bericht sturen naar (e-mailadres verwijderd) .

De klachten zijn o.a:

Medewerkers die in mijn oren ophangen om over de toon waarop tegen je gesproken wordt nog maar te zwijgen. Beloften worden niet nagekomen ondanks de feiten die sommige medewerkers bij T-Mobile erkennen. Medewerkers geven elkaar de schuld en 'sturen de klant van het kastje naar de muur.'

De diensten werken niet of nauwelijks. Het internet loopt veel te traag dan wat is overeengekomen.

T-Mobile brengt onterecht bedragen in rekening en ook kosten. Heel veel medewerkers maken misbruik van hun functie dan wel van hun bevoegdheden. Het systeem van T-Mobile is 'zo lek als een mandje.'

De klant staat te lang in de wacht en de gesprekken worden verbroken maar je moet ook achter de feiten aan. T-Mobile heeft zich schuldig gemaakt aan wanprestatie, een tekortkoming in de nakoming!

Manipuleren het systeem en brengen onnodige en extra kosten in rekening.

Sommige medewerkers vooral die van Certin maken misbruik van het systeem maar misbruiken de functie om de block erop te zetten als je tegen hen ingaat. Een hoop medewerkers van T-Mobile zijn het met mij eens maar ondanks de fieten gaat T-Mobile stug door met de wanpraktijken. Ik zou niemand aanraden om naar T-Mobile te gaan want goedkoop is duurkoop. Ze staan nog in 'de kinderschoenen' maar ondanks dit gegeven, slechte service en diensten. Medewerkers sturen je 'van het kastje naar de muur. Continue moet ik achter de feiten aan. Afdelingen maar vooral medewerkers werken niet samen en communiceren niet deugdelijk met de klant! Dit is de zeer verkorte versie!

T-Mobile heeft veel schade aangericht en dat pik ik mooi niet. Ik heb genoeg geduld gehad. Dit bedrijf moet ophouden te bestaan want het is een oplichtersbende en dan druk ik me nog zacht uit.

DE OPLOSSING

Ik heb te vaak gebeld met T-Mobile en beloften komen ze niet na ondanks de feiten. Meerdere medewerkers erkennen mijn klacht. Ik zou een tegemoetkoming krijgen en de klacht is nog steeds niet opgelost! Ik stap naar de rechter. T-Mobile is onbetrouwbaar gebleken. Hun systeem 'regent klachten' van mij! Tot op heden en ondanks de toezegging nog niks gebeurt en sta onterecht voor de zoveelste keer op de block. Rekeningen kloppen niet en er worden onterecht kosten in rekeniing gebracht.respectloos, corrupt bedrijf. Ben niet te beroerd om ook aan te geven dat er goede medewerkers werkzaam zijn maar de rotte appels, met name medewerkers van Certin, versterken de wanpraktijken van T-Mobile om over het Bestuur en Hoofdkantoor nog maar te zwijgen. Heb een Logboek en een dossier opgebouwd en de feiten liegen er niet om.Strijd tussen de klantenservice en de afdeling Certin waarbij Certin de boventoon voert.geen respect voor colleg's maar zeker niet voor haar klanten.Sluit jouw deuren T-Mobile.laat geen spaan van jullie heel.betalen maar niet presteren.zooitje.nog zacht uitgedrukt maar schaam je diep.de lijst is oneindig.

Erwin
05-01-2019

Onterechte afschrijvingen

Vanaf 17 september 2018 via de 'overstapservice' al geen klant meer, maar t-mobile blijft gewoon doorgaan met afschrijven. Herhaaldelijk bellen met klantenservice levert veel wachten, onbenullige antwoorden en begrip voor de situatie op, maar ook verschuilen achter 'het systeem'. Schande dat je een brief krijgt waarin een datum van terugbetalen wordt gemeld, maar ze je geld dan alsnog achterhouden. Onterecht geld afschrijven en het dan niet teruggeven schuurt tegen diefstal aan. Maar ja.het systeem hè.

03-01-2019

Niet serieus

Ze nemen je niet serieus. Je hebt meerdere aansluitingen voor mobile nummers. contract 2 jaar. In de 22e maand is er opeens toegang tot video bellen welek mijn zoon helaas heeft gebruikt. Torenhoge rekeningen. T-Mobile gebeld. En dan gebeurd het. Je beland in een wir war van belofte's en terugbel belofte's. Helaas geen van deze afspraken komt men na. De ene medewerker verteld je "kan niet en wij zorgen voor een oplossing, en bellen u terug". Helaas moet je na verloop van tijd weer zelf bellen daar je niet terug wordt gebeld. Dan verteld iemand anders "ja het is niet anders, gewoon betalen". ik geef aan dat een collega van u andere toezeggingen heeft gedaan. "dan heeft hij het mis, maar ik ga het even uitzoeken en bel u terug". wederom na dagen van wachten zelf maar weer gebeld. Zelfde verhaal wederom gedaan. Adriaan geeft aan "jammer maar u moet betalen". Ook is er een bevestiging dat beide nummers met ingang van 01-01-19 zijn beeindigd. Hoe kan het dan dat beide nog werken. "Ja, u heeft nog een openstaande factuur, en dan worden de nummers niet beeindigd". Ja maar ik heb een bevestiging. "'da's dan fout gegaan, maar daar kan ik niets mee. U wrodt binnen een half uur terug gebeld. Wederom na 3 uur zelf weer moeten bellen. Ik geeft aan bij Jan dat ik binnen 10 minuten het nu wil hebben opgelost. Jan geeft keurig aan dat het inderdaad niet netjes is en dat gezien het verloop en geschiedenis hij allang hat gecrediteerd en snapt het ook niet. Hij gaat Adriaan een bericht sturen waarom. Ik heb keurig ruim 1 maand geleden zelf aan de bel getrokken. T-Mobile doet nu niets anders al je er aan herinneren dat er een factuur open staat. Maar de toezegging dat er een oplossing komt, die blijft helaas achterwege,

Mooij
30-12-2018

T-Mobile Thuis pakket , doen niet wat ze beloven ALLEEN MAAR ELLENDE!

Onder valse informatie t-mobile thuis pakket afgesloten, je krijgt 2 weken bedenktijd. daar heb je niets aan aangezien je pas na die 2 weken alles krijgt en pas ervaart hoe het allemaal NIET werkt zoals wel beloofd. Klantenservice helpt totaal niet bij het oplossen, willen alleen maar duurdere pakketten aansmeren. Opzeggen en terugsturen kan niet meer tenzij je een boete betaald en het hele abbo afkoopt Kortom. je zit met de ellende, T-Mobile biedt alleen excuses aan maar lost verder niets op! Na 2 maanden lang over en weer mailen en bellen nog steeds geen stap verder en zit IK met de problemen.

Brand Hout
30-12-2018

Haperende internet en blokkende beeld op tv. In de 30 dagen dat we nu bij T-mob zitten nog steeds niet opgelost. Heb zelf oplossing aangedragen namelijk andere modem/router echter T-Mobile wil op geen een manier mee werken. Sterker als je er vanaf wilt moet je de rest van het jaar abonnement betalen. Voor ons dus 11 maanden.

Jo
28-12-2018

Na bedenktijd € 75 + TV pakket is slecht

Als je overstapt naar T-Mobile heb je een bedenktijd van 14 dagen waarin je kosteloos kunt annuleren. Die bedenktijd houdt géén rekening met het feit of je je pakket (kastje) al in huis hebt of niet, of de datum dat je het kunt gaan aansluiten. Dit betekent de bedenktijd géén ruimte biedt om uit te proberen en te ervaren of je tevreden bent met het pakket. Wij waren NIET tevreden over TV en binnen 1 dag na aansluiting opgezegd. Helaas lag dit buiten bedenktijd en kost ons dit € 75! TV is echt waardeloos, je kunt níet terugspoelen, maar een paar zenders

'terugkijken' en opname werkt slecht. Als dit van te voren duidelijk was beschreven, waren we nooit overgestapt en niet op de lokkertjes v kortingen ingegaan.

Bilal
28-12-2018

100 MB besteld, krijg maar max 70 mb

Aangezien ik eerder problemen heb gehad met modem (nu3de modem), heb ik besloten om van 40 naar 100 mb te gaan. Helaas krijg ik maar 70mb internet gestuurd (met 5g netwerk) als ik de normale 2.4ghz gebruik. krijg ik maar max 30 mb. Ze zijn wel goed koop maar wat heb je aan als je niet krijgt wat je ervoor betaald. dus ik zoek naar een andere leverancier.