Odido reviews

Roel
08-09-2017

Traag internet en geen HD zenders(zwart beeld)

L.S. heb een dag goed internet en TV gehad daarna, internet zo traag als 20 jaar geleden. De TV geeft geen HD zenders weer, constant zwart beeld en error. Heb contact gehad met klantenservice en werd voor mijn gevoel absoluut niet serieus genomen , klacht werd zogenaamd door gespeeld naar backoffice , ja zal wel. Verder niets meer gehoord

Desiree
09-07-2017

Slecht bereik buitenland sinds T-mobile Go unlimited abonnement

Ik ben al jaren geabonneerd bij T-Mobile en altijd naar volle tevredenheid. Omdat ik veel in Europa werk, heb ik voorheen altijd aparte buitenland bundeltjes gekocht. Geen centje pijn en altijd bereik.

Echter. sinds ik naar het T-Mobile Go Unlimited abonnement ben overgeschakeld, zit ik hele dagen zonder enig bereik in Duitsland. Niet alleen in het buitengebied, maar ook in grote steden. Zeer vervelend, omdat ik continu contact moet kunnen blijven houden met opdrachtgevers en klanten. Het lijkt er wel op dat, zodra je dus alles in één hebt, je bewust wordt onthouden van netwerk.

Is er iemand die hier ook last van heeft?

Groeten Desiree

Arjan
20-06-2017

Please let me go

Wilde per 1 juni overstappen van KPN naar T-Mobile. Dat werd door een grote landelijke storing twee dagen zonder TV en internet. Daarna één bak ellende. Mobiel geen bereik, tv bevriest één keer per uur en internet instabiel. Na het diverse keren geprobeerd te hebben bij de klanten'service' (en telkens tegen een muur van onwil aangelopen te zijn) uiteindelijk maar naar de winkel terug. Daar ben ik allervriendelijkst (echt super) geholpen. Na mijn brief gelezen te hebben was hun reactie "daar valt mijn mond van open" en kon ik per direct en zonder extra kosten weg bij de afdeling mobiel. Ze hebben geprobeerd hun internet bedrijf ook aan opzegging mee te laten werken maar die vragen € 271 voor hun 'fantastisch' prestaties. Tegen beter weten in vandaag zelfs twee keer met de afdeling klanten'service' gebeld en weer probeerden ze mee aan het lijntje te houden en werd ik zelf voor kinderachtig uitgemaakt. Jawel, de 'service' afdeling begint tegenwoordig zelf maar met het beledigen. € 271 klinkt bijna redelijk om van deze ellende af te zijn.

Zie net eerlijkheid product staan. Ze leveren een modem met 4 lan poorten, slechts 2 werken er voor internet (echt waar, ik verzin het niet).

Rina
22-05-2017

Uitstekend geholpen!

Helaas telefoon abonnement afgesloten bij GSM easy, met verlening van mijn huidige contract bij T-mobile. Telefoon werd niet geleverd, Phone house bleek failliet na 3 maanden wachten en zeuren. Dus wel abonnement verlengd, betalen voor een telefoon die niet komt. Om een lang verhaal kort te maken.T-Mobile heeft zich nav mijn verhaal en gevraagde hulp zo coulant opgesteld om mij een nieuw abonnement te verschaffen met telefoon, iets wat eerder niet zou kunnen. De desbetreffende medewerker heeft alle tijd genomen en alles is goed uitgezocht. Dikke pluim voor deze service, ze hadden het niet hoeven doen omdat ik elders een contract had afgesloten! Daarna (na het verkrijgen van de telefoon) een kaartje gekregen van de medewerker om me veel plezier te wensen met mijn telefoon! Erg attent! We zijn ook klant bij T-mobile thuis (voorheen vodafone). Nooit problemen mee gehad, ook niet met het omzetten. Dus een zeer tevreden klant!

Ard
23-03-2017

Na twee maanden nog geen geld terug van T-Mobile

Tot mijn spijt heb ik gebruik gemaakt van het Go Unlimited abonnement van T-mobile. Het abonnement bleek niet zo goed als ze beloofden, de beloofde snelheden van 120 Mbps waren in de praktijk max 40 Mbps uit verschillende metingen.

Na opzeggen wordt de ervaring niet beter. Vandaag is het 2 maanden geleden dat ik de SIM terugbracht en de retourbetaling is na meerdere malen contact nog steeds niet binnen. Vandaag is het enige dat me wordt toegezegd dat (opnieuw) de retourbetaling binnen 14 dagen wordt overgemaakt en hier kan niet van worden afgeweken.

Na een opzegging stuurt T-mobile me alleen maar van het kastje naar de muur en is niet bereid of in staat afspraken na te komen. Doe er je voordeel mee.

Jeremy
17-02-2017

Waardeloze service

Hele slechte service! In november iPhone 6s gekocht, zonder enige reden stopt hij met opladen. Wat blijkt mist de 11e pin van de lightning connector, dynasure geeft aan het is fabrieksgarantie. Telefoon teruggestuurd naar t-mobile. T-mobile geeft aan dat de telefoon door vallen of stoten de schade heeft opgelopen, daarvoor een verzekering afgesloten bij dynasure. Daar ben ik namelijk tegen verzekerd! Dynasure zegt gewoon heel simpel, nee doen we niet. Had je direct moeten aangeven dat hij gevallen was! Laat je vooral niet oplichten door dit bedrijf en ga op zoek naar een betrouwbare verzekering!

Dave
02-02-2017

Haaperende diensten

Sedert 18 december 2015 zijn wij een contract aangegaan betreffende T-mobile (voorheen Vodafone) thuis. (Nu met spijt als haren op ons hoofd) Bij het aangaan van dat contract in de T-mobile (voorheen Vodafone)winkel in Almere-Buiten had ik al aan de incompetentie van de dame die mij probeerde te helpen kunnen zien dat de toekomst niet veel goeds te bieden zou hebben. De informatie die zij mij kon verschaffen was nul tot niets, hoe kunnen zulks opgeleide personen T-mobile (voorheen Vodafone) laten vertegenwoordigen in een winkel, en die kerel op de achtergrond deed al hélemaal niets, collegialiteit ten top om een beginneling zo te laten tobben.

Helaas begonnen de problemen al een ruime week later, en ben deze vanaf Woensdag 6 januari 02:06u. schriftelijk gaan bijhouden, en maak ik foto’s en video’s van de tv met de T-mobile (voorheen Vodafone) problemen. Ik ben genoodzaakt om bijna twee wekelijks (sorry voor m’n bewoordingen!) de één nog meer dan de andere incompetente analfabetische helpdesk medewerker telefonisch te contacten. De één vertelt je nog achterlijkere oplossingen dan de ander die je er kort daarvoor telefonisch hebt gesproken. Ik heb in het verleden toch best wel wat providers uitgeprobeerd, welke allemaal wel hun problemen kennen, maar T-mobile (voorheen Vodafone) spant hier toch écht wel de kroon.

Ik was voornemens om mijn klacht compleet “viral" te laten gaan opdat andere potentiële klanten wél goed geïnformeerd worden over de problemen met T-mobile (voorheen Vodafone) thuis. Het is dat mijn vrouw mij er op attendeerde om jullie ten laatste malen de problematiek op te laten lossen, of een pleister op de wond aan te bieden, helaas is van beide tot op heden geen sprake. Er werd mij door zo’n helpdesk medewerker verteld dat T-mobile (voorheen Vodafone) een “coulance beleid” heeft en er een nette compensatie tegen over kan staan. Ik had in het begin tevreden geweest met dat pakket waar ik op z’n mist RTL Duitsland mee kon kijken, maar daar laat ik me nu niet meer mee afschepen. Wanneer de helpdesk medewerkers hun werk gedaan hebben is alles in een log genoteerd (maar aan de reacties van de volgende helpdesk medewerker te bemerken wordt er zo goed als niets of nihil genoteerd), en kunt u een indicatie krijgen wat er allemaal gaande is.

Ik moest hem bellen met de vraag waarom ik, wanneer ik een programma vanaf het begin wil gaan bekijken, een programma krijg te zien die ruimschoots daarvoor is uitgezonden. Een andere medewerker die ik reeds in het verleden betreffende dit probleem had moeten bellen, kon het met wat technisch gedoe verhelpen, en na een restart van die (Fantastische) settopbox kon ik dan inderdaad het programma vanaf het begin bekijken. Echter de persoon die ik sprak kon dit niet, wist niet hoe dat in zijn werk ging, kortom… hij kon mij hier niet in helpen en er werd iets naar een één of andere afdeling gestuurd, en dit bedoel in nu onderandere met incompetentie.

Het verleden heeft mij geleerd om alle problemen tot op de minuut te noteren en zover mogelijk foto’s en video’s te maken van de ellende die ik hier “Dagelijks” ondervind. Ik noem u wat data en problemen met die settopbox:

Woensdag 6 januari 02:06u Probleem: settopbox bevroren en geen internet meer. Actie: stroom van de settopbox af en de stroom van de modem moeten halen.

Dinsdag 12 januari 11:40u Probleem: settopbox bevroren en geen internet meer. Actie: stroom van de settopbox af en de stroom van de modem moeten halen.

Donderdag 21 januari 11:32u Probleem: settopbox reset zich zelf spontaan en formatteert de spontaan de hardeschijf Resultaat: Alle reeds opgenomen programma’s weg, pleitte, gone. Actie: M’n gal gespuwd bij die helpdesk

Maandag 25 januari 13:00u Probleem: De settopbox staat op radio, er wordt over geschakeld naar TV, compleet zwart beeld, settopbox compleet vast. Actie: stroom van de settopbox af moeten halen, en wachten of ie het weer gaat doen in één keer.

Donderdag 28 januari 02:39u Probleem: settopbox compleet bevroren. Actie: stroom van de modem moeten halen. Probleem:  om 02:48u nog steeds geen tv. Actie: de stroom van de modem moeten halen, en om 02:52u werkte alles weer. Probleem: 02:58u de settopbox wéér compleet bevroren. Actie: wéér de stroom van de settopbox af moeten halen. Probleem: 03:01u nog steeds zwart beeld en een settopbox die niet functioneert, de settopbox wéér compleet bevroren. Actie: wéér de stroom van de settopbox af moeten halen Resultaat: 03:06 alles werkt weer.

Dinsdag 2 februari 03:36u Probleem: settopbox weer compleet bevroren. Actie: stroom van de settopbox afgehaald. Resultaat: 03:40 alles werkt weer. Probleem: 03:56u settopbox wéér compleet vast. Actie: gewacht en om 03:59u weer de stroom van de settopbox afgehaald.

Donderdag 4 februari 13:00u Probleem: roze-achtig beeld over het tv beeld heen, kan niet zappen, kan totaal niets meer. Actie: stroom van de settopbox afgehaald.

Zaterdag 6 februari 20:00/22:00u Probleem: de settopbox in de slaap kamer is een eigen leven gaan leiden. zapt uit zich zelf van het ene naar het andere kanaal. oorzaak: wanner er beneden in de woonkamer wordt gezapt dan schakelt de settopbox boven ook naar dat zelfde kanaal wat onmogelijk is volgens dat stuk intelligentie bij die helpdesk. Actie: Spanning van beide settopboxen gehaald en de spanning van de modem gehaald. Resultaat: Probleem opgelost.

Vrijdag 26 februari 03:13u Probleem: settopbox gaat spontaan, terwijl de settopbox aanstaat, een update doen Resultaat: de programma’s die op dat moment werden opgenomen werden onderbroken/gestopt.

Zaterdag 5 maart 18:45u Probleem: settopbox geeft geen beeld. Actie: stroom van de settopbox afgehaald.

Zondag 13 maart 19:35u Probleem: settopbox geeft geen beeld. Actie: stroom van de settopbox afgehaald.

Maandag 4 april 13:20u Probleem: settopbox compleet bevroren Actie: stroom van de settopbox afgehaald.

Dinsdag 12 april 04:19u Probleem: settopbox weer vast geslagen. Actie: stroom van de settopbox afgehaald. Resultaat: tv geeft daarna enkel zwart beeld. Actie: stroom van de settopbox afgehaald. Resultaat: 04:23u settopbox werkt weer. Probleem: 04:44u settopbox weer vast geslagen. Actie: stroom weer van de settopbox afgehaald.

Woensdag 13 april 05:42u Probleem: settopbox weer compleet bevroren. Actie: stroom van de settopbox afgehaald. Probleem:  05:45u Probleem: settopbox weer eens bevroren en weer geen internet meer. Actie: stroom van de modem moeten halen. Resultaat: 05:49u alles werkt weer.

Vrijdag 29 april 03:50u Probleem: settopbox weer vast geslagen. Actie: stroom van de settopbox afgehaald. Resultaat: 03:58u alles werkt weer. Probleem: 04:20u settopbox wéér vast geslagen. Actie: tijdje gewacht,04:26 stroom wéér van de settopbox afgehaald. Resultaat: 04:33u alles werkt weer.

(Ik ben nu gestopt met het bijhouden van de problemen)

Die settopbox: Ik kan niét (naaah, jawel, enkel met “onnoemlijk” veel geduld) vooruit programma's achter elkaar in de herinnering zetten. Waag ik dan toch een poging, dan dien ik in de programmagids op “ok” te klikken van het programma, en voorts de knop herinner. Dan moet ik om terug te komen naar de gids om het volgende programma te kunnen herinneren op de gids knop drukken (enigszins logisch). Echter dan springt die settopbox terug naar het programma van dat op dat moment wordt uitgezonden. Je kunt je voorstellen hoe mega irritant dit is wanneer je een programmaatje of 5 per dag één week lang vooruit wil herinneren, continue weer naar de dag moeten zappen waar je de herinnering wilt plaatsen. (als je nog weet waar je bezig was) Dan mag je in je handen klappen als die fantastische T-mobile (voorheen Vodafone) settopbox deze herinneringen onthoudt, maar in de regel zijn je herinneringspogingen tevergeefs en weer verdwenen. Ik had het idee dat die settopbox mij moet herinneren bij het aanvangen van een programma in plaats van andersom, wat heeft de optie herinneren anders voor nut.

Dan heeft een één of ander “licht” die de software voor die settopbox heeft geprogrammeerd het bedacht om een wit “belletje” icoon voor de herinnering te maken, en een “rood rondje” voor de opnames. (op zich handig) Echter wanneer je een herinnering plaatst en dat “belletje” krijgt en voorts op het idee komt om het programma als nog voor derden op te nemen dan wordt je “witte belletje icoon” een “rood balletje icoon” en kun je niet meer zien of je het progamma in de herinnering hebt gezet. (wat een intelligentie). Waarom geen “Rood belletje”, hier hoef je toch geen “rocket science” voor gestudeerd te hebben. Nee!, als klap op de vuurpijl gaat dat stuk intelligentie nog eens een mega groot “Terug naar het begin” icoon verzinnen voor je programma in de vorm van een “blauw rotonde verkeersbord”, ga nu maar een zien wat je in de herinnering of opname had staan. Een simpel wit, rood en blauw rondje of streepje voldoet prima. De ondertiteling staat standaard aan op Nederlands, echter wens ik die niet op de Nederlandse zenders, dus uit met die optie. Dan ga je naar een Discovery, History of CI zender en dan moet je de ondertiteling weer aanzetten, zelfs als je een opname terug kijkt en zo blijf je heen en weer klooien. Verschrikkelijk irritant, dit heb ik nog nooit bij niet één provider meegemaakt. Je krijgt dan van zo’n incompetente helpdesk medewerker te horen dat de ondertiteling optie aan/uit voor de buitenlanders is (@%%$%%^$##@^%) WAT? Hé! niet discriminerende bedoeld vriend, maar eerst je eigen volk, en dat gros is Nederlandstalig. Hij vertelde dat de buitenlanders veelal geen Nederlandse ondertiteling willen en deze dan uit kunnen zetten. Hij hoort zeker niet wat een achterlijke uitspraak hij deed, want er zijn zenders waar die buitenlanders de ondertiteling niét kunnen uitzetten en het er dan mee moeten doen. Er is ook een optie om “Engels” aan te zetten, dit wou ik doen voor een Amerikaanse vriend die bij mij op bezoek was maar ook dit werkt helemaal niet. Wanneer je weer eens voor de zoveelste keer problemen hebt met die tv kast en T-mobile (voorheen Vodafone) belt met het probleem, dan maken ze zich met een ‘Jantje van Leiden’ er vanaf en formatteren uit een gemak voor zich zelf je tv kast op afstand en ben je al je opnamen kwijt.

Over de opnames niet te spreken…. b.v. vorige week plaats ik opnames van een programma dat om 16:30u begint volgens die gids (en dat dan vijf dagen vooruit) en dan controleer ik deze week of de opnames er wel in staan omdat dat dat “rode rondje” pleitte is (als of ik niets in de opname heb staan) en dan blijkt dat het programma om 16:50u begint. Wat heeft dan de optie vooruit programmeren voor nut als ik elke dag moet controleren of alles nog wel klopt. Ik wist dat dit weer ging gebeuren en heb er preventief foto’s en een video van gemaakt, voordat ik weer te horen ga krijgen “Nou meneer, dit is voor het eerst dat we dit horen!?” en mij voorts voor gek verklaren. Het is zó irritant dat wanneer je een opname plaatst dat het “rode opname rondje” verdwijnt en je middels een achterlijk bedacht menu naar de geplande opnames moet om te zien of je het programma wel in de geplande opnames hebt staan. Hoe vaak het hier niet gebeurd dat je een tweede programma wilt opnemen en dat het niét kan omdat er al twee programma’s gepland staan op dat tijdstip, ja!, twee keer het zelfde opgenomen programma omdat een familielid niet kon zien dat het al wordt opgenomen omdat er geen “rood rondje” meer voor het programma staat, en het alsnog voor je opneemt. Wat is überhaupt de zin om één programma twee keer te kunnen opnemen, ik zie daar het nut niet van in, maar bij T-mobile (voorheen Vodafone) is het mogelijk.

Een afstandsbediening met een ronde onderkant, wat is daar in godsnaam het nut van, leg dat ding eens op de tafel en probeer maar eens met één vinger op de knoppen aan de zijkant te drukken, b.v. de “9”, dat ding vliegt over de héle tafel heen. Van alle afstandsbedieningen die ik heb en ooit in m’n handen heb gehad (en vele met mij) heb ik nog nooit meegemaakt dat de onderkant rond is.

Bij het opstarten van die tv box krijg ik met de regelmaat een roze scherm en kan totaal niets meer met die kast doen dan uitzetten en weer opstarten. Er bestaat een “rode tijdsindicatie lijn” in de digitale TV gids ter verduidelijking hoe ver een programma is met de uitzending, nou die verdwijnt met de regelmaat van de klok en komt ook niet meer terug, pas wanneer je het stroom van die kast hebt gehaald komt die verduidelijking weer terug. De informatie over een programma is zo verschrikkelijk slecht omschreven dat je beter een papieren tv gids kan kopen. Bij 90% van de programma informatie is het gekopieerd en geplakt en is de omschrijving allemaal het zelfde, onderhands weten we wel wat ‘Mythbusters’ of ’tussen kunst en kitsch’ inhoudt. Ik heb die tv kast ingesteld dat er 5 minuten vóór en 10 minuten ná het programma wordt opgenomen, echter die tv kast neemt willekeurig dan weer wél, en dan weer niét met die optie op met resultaat dat je de laatste 10 minuten van een programma mist. Als oplossing moet ik nu het programma er voor en het programma er na óók opnemen wat weer inhoudt dat het ten koste gaat van de andere opnames op die tijd die je zou willen doen. Die tv box is zó intens traag (M’n oma met haar rollator een heuvel op met tegen wind is nog sneller) dat het 5 seconden duurt voordat die kast actie onderneemt. Maak knoppen op die kast, want er naar toe lopen gaat nog sneller.

WIFI: Hmmm? draadloos internet bedoel je? nou niet bij T-mobile (voorheen Vodafone) thuis!. T-mobile (voorheen Vodafone) levert een Draytec modem die in de meterkast is geplaatst door de installateur, maar een bereik van meer dan 5 meter op de zelfde verdieping kun je op je buik schrijven. Bij de helpdesk van T-mobile (voorheen Vodafone) krijg je dan de opmerking dat je het bedraad moet gaan proberen, ja natuurlijk…., met een iPad? Soms is een verbinding werkelijk zo onmogelijk, zodat mijn vrouw op de WIFI van de buren moet verbinden (een metertje of 10 verder met een 25 cm dik betonnen muur er tussen), dit mag toch niet mogen. Bel je de helpdesk hier over dan krijg je te horen dat je op een véééél te drukke frequentie zit, echter dat is een frequentie die een collega voor hem/haar heeft ingesteld, en zoveel keer dat ik met dit probleem bel krijg ik ook wéér het zelfde verhaal en weer een nieuwe frequentie. Begrijpen ze zelf wel waar ze daar mee bezig zijn?, of zetten ze een willekeurig incompetente analfabeet achter die computer met een head-set op die antwoorden moet geven die op een sheet staan?  En op de vraag om een “Range Extender” te leveren wordt gewoon weg niet gereageerd. (Je haren rijzen te bergen) Ik heb uit ellende een Airport Extreme geleend om toch op z’n minst in de woonkamer Wifi op de iPad en de telefoons te hebben.

Internet: Ik heb een 500 mbit verbinding welke in de begin dagen super werkte. Heerlijk om met 50 connecties met een snelheid van 55-60mb/sec van de nieuwsgroepen te kunnen downloaden. Het was dan ook erg zuur dat een ruime week later de snelheid niet meer hoger komt dan de 25 a 30MB/sec. en sporadisch omhoog schiet. Ergens heb ik het idee dat die bandbreedte geknepen wordt of zo. Het oproepen van een webpagina duurt zó lang dat je bijna tijd hebt om koffie te gaan zetten.

Ik hoop werkelijk dat met deze boodschap mensen zich heel hard achter de oren gaan krabben voordat ze aan die ellende van T-mobile (voorheen Vodafone) thuis gaan beginnen. Je hebt dan wel 2 weken bedenktijd maar in die 2 weken kun je hun product niet uit proberen om de gebreken te ontdekken, en daarna zit je een jaar aan hun ellende vast. Er wordt helemaal niets in een log bijgehouden, en de bekende problemen worden niet opgelost. De tv gids klopt nooit, er worden programma’s uitgezonden die niet in de digitale tv gids staan, en wals het dan al wel klopt dan klopt de tijd weer eens niet.

Ik ben door mijn contract periode heen en kan godzijdank van dat contract af, nou… de vlag gaat uit.

Menno
24-01-2017

Was 2dagen klant maar gelijk geannuleerd,wat ook niet lukt!

Ik nam een sim only abonnement. ik kon toen inloggen op de site ,maar aanvraag nummerbehoud lukte maar niet. heb contact gehad toen en dit verteld maar moest nog wachten zeiden ze. volgende dag met de sim binnen lukte het ook niet, internet deed het ook niet. waarop ik weer contact nam en dit vertelde, ze zeiden dat nummerbehoud niet is gelukt! ik zei dat ik dan niet verder wil bij hun en dus wil stoppen. medewerker zei dat het goed is en annuleerde gelijk. ik kreeg een mail dat het is geannuleerd op het moment dat we nog contact hadden, wat ook vreemd is want ik verwachte ook dat ze zouden helpen en oplossen.

ik kreeg die dag later een bericht dat mijn nummer word overgezet. ik heb weer contact opgenomen en dit verteld en ik het raar vond omdat ik geen klant meer ben, ik gaf aan dat mijn nummer gewoon moet blijven bij mijn huidige provider omdat ik hier gewoon verder ga. ze zeiden dat het gewoon was geannuleerd dus geen probleem zou zijn.ik kreeg toch steeds berichten&mails binnen komende dagen. ik heb daarna meerdere keren contact gehad en duidelijk gemaakt dat het al is gestopt en ik blijf bij mijn vorige provider. ik kreeg gewoon bevestigingen hiervan op mijn mail (waren ook chats) .

maar vandaag kreeg ik een factuur binnen waarin staat dat ik moet betalen en ook dat ik geen recht meer heb op korting enzo. mijn abo was 13,95 pm en nu moest ik de volledige bvedrag van 33eu betalen! in chat zeiden ze net dat ik toch moet betalen!

heb vorige week en vandaag meerdere klachten gestuurd via hun klachtenformulier. nog steeds geen antwoord&hulp op mijn klachten. ook gaf ik aan dat ik niet kan bellen om dat mijn tel is afgesloten. en verzocht of ze mij konden bellen en dit probleem die zij hebben veroorzaakt kunnen oplossen, ze zieden in de chat gesprekken dat ze niet kunnen bellen, ik verwachtte eerlijk gezegd wel dat ik gebeld zou worden en zo beter geholpen zou worden.

vandaag heb ik weer contact gehad en verteld over de factuur die ik binnen krijg en dit niet wil (en niet kan) betalen. ik moest het toch betalen en later zou het geregeld worden. ik zei dat ik dit echt niet meer leuk vind en onrecht vind, en dit niet wil en kan betalen. maar ze konden niets doen. Tmobile is echt niet service vriendelijk en ze doen onrecht aan vind ik!

Jans
12-01-2017

Slecht tv

Tv is heel slecht Word ook niet op gelost Spijt dat ik hier heen ben gegaan Naar een jaar direct weer terug Nu zijn ze nog niet bereikbaar ook Al een paar dagen

Jonathan
11-12-2016

Super!

Na alle negatieve woorden wil ik toch een keer een positief bericht plaatsen. T-mobile (voorheen Vodafone) Thuis is een geweldige dienst. Wij hebben nu twee maanden internet, tv en bellen over glasvezel van T-mobile (voorheen Vodafone). Het is een redelijk betaalbaar abonnement met vele extra's. Zo hebben we gratis een 2e settopbox, TV-Anywhere door heel Nederland, zo veel regionale zenders dat bijna elke gemeentelijke tv-zender wel vertegenwoordigd is in het zenderpakket, enz.

De WiFi service is niet helemaal wat ik had gedacht, zo wordt er alleen op de eerste etage gescand, als je op zolder geen bereik hebt is dat een probleem voor de klant. Was jammer, maar met een beetje kennis van netwerken is het simpel om ervoor te zorgen dat je boven een bekabelde access point hebt liggen.

De snelheid van het internet is fenomenaal, en dat alleen al op een abonnement van 50Mbit/s. Wij krijgen de volledige snelheid binnen. Er is tot nu nog geen storing geweest, niet bij internet en niet bij tv en bellen. De beeldkwaliteit van de televisie is beter dan dat ik ooit eerder ergens anders heb gezien.

De montage van de apparatuur ging super snel en werd gedaan door een erg vriendelijke en professioneel installateur.

Al met al een prima dienst en tot nu nog niks te klagen gehad. Het is misschien wel handig te vermelden dat dit is geinstaleed in een nieuwbouwwoning en dat ik zelf redelijk kennis heb van netwerken. Zo had ik zelf alle voorbereidingen al gedaan in de woning, zoals kabels getrokken naar moeilijk bereikbare ruimtes(met Wifi signaal) enz.

Joop
08-12-2016

What you see is don't what you get .

Kan me hier aansluiten bij de reeds vele reviews over T-mobile (voorheen Vodafone) "flop" thuis.

Vanaf dag een bij aanmelden gaat er intern van alles mis, de afgesproken schriftelijke overstap wordt slechts met ander halve maand overschreden. Er wordt je ook geen alternatief (singel bv) aangeboden, nee lekker jou probleem.lees hun benadering overmacht.

De eerste modem heeft slechts een maandje overleeft , eindeloos discussie aan de telefoon er moet wat anders gebeuren dan je modem resetten.maar dat kwartje valt bij de Crew nog steeds niet. Modem 2 geeft tot op de dag van vandaag problemen, internet is traag als stront door een rietje.en nee dat ligt niet aan de verbinding of apparatuur van hun.

Diverse mails gestuurd, je wordt dood gemarteld met hun handleiding, euh welke dodo denk je dat ik ben (hbo niveau techniek). Oplossing? Nee dat kennen ze bij.T-mobile (voorheen Vodafone)thuis niet, ik moet betalen volgens hun voor de diensten die worden afgenomen, primair gelijk, maar ik heb als klant ook rechten ik betaal voor iets wat je nooit krijgt, dus hoezo moet ik hier dan nog voor betalen. En volgens de kleine letters in elk contract, heb ook ik het recht om eenzijdig het contract te beindigen.

En die opmerking komt hard aan bij hun, de beleefdheid van U verslapt direct in een je en jij taal .mij is toch iets anders geleerd (normen en waarden), en als degene die reageert een pittige mail met steekhoudende argumenten terugkrijgt, kom je steevast Joyce tegen even vriendelijke als altijd en blijkbaar de "Bitsch" van T-mobile (voorheen Vodafone)thuis die het wel heel.subtiel duidelijk maakt.

Ik betaal niet meer voor de diensten die niet na behoren werken, zolang T-mobile (voorheen Vodafone) niet met een passende oplossing komt vertik ik het.

En ik ben al aan het rondkijken naar een andere provider, ik ga niet meer bellen of reageren op mails van hun, ze hebben legio mogelijkheden gehad om het op te lossen.

01-12-2016

Fail verkoopt leugens!

Een half punt is nog teveel. T-mobile (voorheen Vodafone) thuis verkoper smeert mij een product aan dat ze niet kunnen leveren, maar als ik om die omstandigheden het contract al binnen de eerste maand wil ontbinden beroept Vodafail zich op het contract en verwacht dat ik een boete betaal? Nog niet misschien! Na 2 klachten te hebben gemaild en verzoek om response plus 2 beloftes terug gebeld te worden door de afdeling verkoop die me dit aan hebben gesmeerd wacht ik nu nog op hun antwoord, maar krijg wel nietszeggende prutsers via twitter en facebook die niets voor mij kunnen betekenen.

Henri
30-11-2016

Geen Wi-Fi in het hele huis

Toen ik mijn abonnement bij T-mobile (voorheen Vodafone) afsloot werd mij verzekerd dat de monteur de deur pas uit zou gaan als in het hele huis de wifi verbinding zou werken. Dot staat ook letterlijk in de brochure van T-mobile (voorheen Vodafone). De monteur vertelde mij dat dit niet bij zijn taken hoorde maar controleerde na aandringen van mij de wifi. Op zolder bleek deze niet te werken maar dat was dan maar jammer voor ons. Na bellen met T-mobile (voorheen Vodafone) blijkt dat in de kleine letters staat dat alleen in de kamer boven de plek waar het modem is geplaatst wifi moet werken. Waarom zet T-mobile (voorheen Vodafone) in de brochure "IN HET HELE HUIS " Als ze maar 1 bovenkamer bedoelen. Dit is misleiding! Ik ben speciaal overgestapt voor deze service. Wat een stelletje oplichters.ik zit hier nu noodgedwongen een jaar aan vast. Ik ga proberen zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor deze praktijken van deze oplichters!

Kay
29-11-2016

Slecht slecht

T-mobile (voorheen Vodafone) thuis ,nooit doen, van het begin nooit tevreden ,slecht communicatie,zijn niet cliënten gericht.is er een probleem ,wordt van een naar de ander gestuurd,dan sta je letterlijk alleen voor .Wat een slechte service! Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos! Ze hebben het over overstapservice.geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld. Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij T-mobile (voorheen Vodafone) toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten. Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggeb ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem. Komen mij nergens in tegemoet. Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten. T-mobile (voorheen Vodafone) verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplichters zijn ze met zijn alleen.

Tim
15-11-2016

In de winkel mooie verhalen zo dat je er maar voor tekent

Fijn word mij verteld in de winkel met deze verzekering ACE. Als je telefoon kapot is dan komen ze de zelfde dag of de dag erop je telefoon omwisselen voor een nieuwe. Nou ik laat mijn tel vallen barst in het scherm. Ik ga langs bij t mobile daar verwijzen ze me door naar ACE. Ik gebeld moet ik een hele lijst in gaan vullen net of je een crimineel bent. Nou na mijn verklaring eindelijk kon ik afspraak maken voor het op halen van mijn telefoon. Wat zie ik nu dat ze helemaal niet een nieuwe tel mee nemen nee je bent hem die tijd kwijt als hij gemaakt word. Ik weer gebeld naar T mobile nou blijkt dat alleen voor zakelijke klanten zo te zijn. Nee ik ben geen zakelijke klant. Maar had juist het afgesloten voor dat ik meteen een nieuwe heb. Dus mooi voor gelogen dat ik ben. En dan nog het ophalen zit al 2 dagen thuis en ze zijn nog niet langs geweest K*t bedrijf. krijg elke keer te horen er is iets fout gegaan pfff Meteen alles opgezecht van de verzekering. En dit ga ik ook doen met T mobile zo dra mijn contract is afgelopen. Was altijd zo te spreken over T mobile maar zo nooit meer

Jp
14-11-2016

Spijt

Ik heb 2 jaar kpn glasvezel alles in een gehad van zonder problemen. We zaten op een avond gezellig tv te kijken toen de bel ging. 2 mensen van T-mobile (voorheen Vodafone) aan de deur. Ze hadden gouden bergen aan beloftes bij. Ik zeg nog tegen ze, we hebben nu kpn en zijn tevreden. Ja maar wij zitten ook op het netwerk van kpn en er veranderd niets alleen u bent goedkoper uit. En omdat u ook een mobiel heeft van T-mobile (voorheen Vodafone) krijgt u nog meer voordeel. Ik betaal nu voor een totaal pakket met 2 tvs 62,50 per maand. En kan ook met 2 tvs opnemen zij ik. Wij kunnen u hetzelfde bieden incl een extra zenderpakket voor 52,50 per maand. Er veranderd niets voor u alleen minder betalen en meer zenders. Ook kost het u geen aansluitkosten en zeggen wij kpn voor u op. Oke deal zij ik als er echt niets veranderd. U heeft ook een niet tevreden garantie. Nou vooruit dan regel het maar voor me.

Idd alles geregeld en ik kreeg mijn pakket thuis. Klopte precies. 2 tvs incl opnemen plus internet en bellen. Abbo bij kpn was opgezegd.

Alles goed aangesloten en kijken maar. DUS NIET. Alles nagekeken of het goed zat maar nog geen tv. Ff bellen maar. Na 4 keer uitgelecht te hebben dat alles goed zat kreeg ik toch maar een monteur binnen 5 werkdagen. Oke en in de tussentijd dan? Heeft u geen dvd's die u kunt kijken zegt ze grappig. Ik vond het niet grappig maar goed opstartproblemen kan. Na 4 dagen wachten ging de bel. De kinderen zagen de monteur als sinterklaas aan zo blij dat ze weer tv konden kijken. DUS NIET. Na 40 min gekeken te hebben of hij een stront zag branden dacht hij dat het aan de glasvezelaansluiting lag. Ik zeg dan maak je dat toch in orde. Dat gaat niet omdat dat bij een ander bedrijf ligt. PFFFFFFF Afspraak maken met dat bedrijf en weer 3 dagen wachten. Na 3 dagen komt de glasvezel monteur. Kan niets geks zien hoor en het kasje is goed aangesloten. T-mobile (voorheen Vodafone) gebeld. Na 2 dagen weer een monteur van T-mobile (voorheen Vodafone). Alles is goed aangesloten hoor. JA DAT HEB IK OOK AL 333 KEER GEZEGT. Wat blijkt nu? Hadden ze bij T-mobile (voorheen Vodafone) mijn adres nog niet aangesloten. Oeps sorry. De volgende dag werkt alles hoor. DUS NIET. Het is idd aangesloten. Tv op een avond wel 4 keer op freeze en blokkig beeld. Internet redelijk op wifi na. Hoor mijn dochter boven elke avond roepen INTERNET DOET HET NIET. Maar weer bellen. Het zal aan de kabels liggen verwacht ik word er verteld. Wij kunnen verder niets voor u doen. OOOOH. Dan wil ik graag terug naar kpn omdat ik een niet tevreden garantie heb. Die is al verlopen word er doodleuk gezegd. Ik heb het niet eens kunnen testen omdat ik nu pas 2 dagen jullie diensten heb. Sorry ik kan niets voor u doen.

Krijg ik de rekening thuis. Idd 52,50 voor de diensten en 30 euro aansluitkosten? OOh ja de 52,50 is voor 6 maanden en daarna word het 72,50. WAT?

Na weer te bellen zijn ze grof aan de telefoon en kunnen ze niets voor je doen. Nu slecht draadloos internet en tv die elke avond 3 keer gereset moet worden voor 20 euro per maand meer.

OPLICHTERS.

A.U.B Denk na voor je de overstap gaat maken.

Ricardo
13-11-2016

Bagger Bagger en nog eens Bagger

Nog nooit zulke slechte zooi gehad. Had het in het begin ook toen was het nog wat. Zogenaamd 500Mb/s. in het echt bekabeld 1 apparaat. 25Mb/s download 12.5Mb/s upload. Geen bekabeld nu meer trouwens. geen TV meer. WiFi bereik komt niet verder dan de Bank in de woonkamer etc. Nee ik raad T-mobile (voorheen Vodafone) af! Nooit aan beginnen oplichters! WiFi garantie? Nee eerst dit dan dat nee kunnen we niet doen etc Klantenservice is ook teleurstellend! Op z'n zachts gezegd. Om te janken gewoon

Roel
03-11-2016

Thuis installatie garantie (voor niet werkend TV signaal)

Zojuist heb ik inmiddels weer gezellig met jullie helpdesk aan de lijn gehangen, heerlijk een minuutje of 40 aan afleiding van andere zaken zoals een rondje koffie, TV, of wat zoeken naar leuke filmpjes.

Inmiddels hebben mijn ouders al 1,5 maand T-mobile (voorheen Vodafone) Thuis, althans op papier dan. Internet werkt, fantastisch, niks over te klagen, maar TV,.

Met drie kastjes in huis (bekabeld, schijnbaar kan dat niet via WiFi) is er slechts op 1,85 TV's daadwerkelijk een zender te kijken. Over kastje nummer drie hebben we inmiddels al een aantal keer gebeld. Die wil maar niet meewerken. Nooit. De andere van de twee kleine kastjes vind vervalt regelmatig in blokjes beeld.

Inmiddels denk ik dat die ook nooit mee gaat werken, nadat er hier een monteur is geweest die niet overweg kon met in UTP kabel die al door huis getrokken is en vervolgens doodleuk nog meer UTP kabel op plinten wilde gaan spijkeren, een vervangen switch, het ruilen van kastjes op verschillende aansluitingen, een paar rondjes bellen, een aantal variaties in aansluitprocedures, etc. Enfin, dat kastje en het huis van mijn ouder gaat geen match worden, dat kan. Echter zou het dan netjes zijn dat T-mobile (voorheen Vodafone) ook gewoon toegeeft dat het niet werkt en dus het abonnement laat vervallen.

Dat probeerde ik inmiddels te regelen, echter blijft T-mobile (voorheen Vodafone) lastig doen. Aan de telefoon werd me nog € 25 geboden voor een nieuwe Netgear switch, die ik zelf mocht gaan halen op bol.com, waar de goedkoopste volgens hen € 33 kost. need I say more? Not an option.

Opzeggen mag ook al niet kostenloos, ondanks de "Thuis Installatie Garantie" die inmiddels toch wel zou betekenen dat opzeggen moet kunnen.

Helaas heeft hun te ambitieuze monteur besloten om bij zijn vertrek mijn moeder te laten tekenen voor een werkende dienst. Ok foutje aan haar kant, maar dat ze dat durven te vragen terwijl het A, niet werkt en B, hij probeerde een pas verbouwd huis te verlelijken met onnodige opties en niet snapt hoe UTP bekabeling werkt is ook wat aan de foute kant.

Dus long story short, TV van T-mobile (voorheen Vodafone) gaat niet werken, laat ze lekker overstappen naar Ziggo o.i.d. zonder boete.

Cjm
01-11-2016

Goed maar uitgekleed paket

Prima provider ,alleen krijg je zo weinig voor je geld. Zeker als je 4 a 5 setup boxen nodig hebt incl opnamen dan ben je duur uit.

12-10-2016

Zeer traag internet

Internet valt regelmatig weg, waarna een reset van het modem nodig is. Allesbehalve stabiel.