Odido reviews

14-09-2020

T-mobile thuis geeft bij klachten niet thuis.

Geen TV al twee weken niet. Moet je een afspraak maken Guidion maar die kunnen pas over 14 dagen. Ga je bellen dat je het zat bent en vraagt om een manager van T-mobile thuis: Onze managers spreken niet met klanten.

Dat zegt een medewerker van de klantenservice. Nee dat is een no-no die geleerd heeft zicht te houden aan het protocol. Geen enkele echte empathie.

11-09-2020

Dramatische start T-Mobile thuis

Andaag in de ochtend, 2 weken voor de afgesproken overstapdatum van 25/sep, werkt internet ineens niet meer. KPN gebeld en geeft KPN aan dat T-Mobile al de ‘patch’ te hebben overgezet. Fijn, fout van T-Mobile. Niets werkt.

Dus dan maar T-Mobile bellen… Enige voorgestelde mogelijkheid: dan maar nu direct over naar T-Mobile. Op zich prima als dat de boel oplost, maar ben uiteraard niet van plan om dankzij fout van T-Mobile nu 2 weken lang dubbel te betalen. Hier geen enkel begrip / oplossing van de overigens vriendelijke klantenservice dame. Wel zonder overleg doorverbonden met de installateur.

Installateur kon dan wel rond 17.00 komen. Moet maar, hele dag thuis werken op mobiele hotspot (gelukkig van KPN die wel werkt). Installateur monteert converter, maar…. het werkt nog niet! Zou volgens monteur aan KPN liggen.Hij logt ticket.

KPN komt langs. Kijkt 2 minuten naar de vervangen NT en concludeert dat het aan T-Mobile ligt. Einde verhaal. Nog steeds geen internet en TV.

T-Mobile gebeld, maar indmiddels kan er blijkbaar enkel na het weekend iets worden opgelost. Hier geen toezegging qua planning, dus erg onzeker. Ook onzeker wat er dan opgelost gaat worden: ga ik nu 2 weken terug naar KPN of gaat T-Mobile het anders oplossen.

Dramatisch dit.

Monica
09-09-2020

Klanten service

Ik heb mijn sony toestel opestuurd naar t-mobile omdat ik een recycle deal had afgesloten. Ik heb mijn toestel 15-06-2020 opgestuurd en op 18-6 heb ik een mailtje ontvangen dat het toestel afgekeurd is en ze zouden het toestel weer na mij terug sturen. Na meerdere mailtjes en telefoontjes met de klantenservice hebben de medewerkers van t-mobile mij herhaaldelijk beloofd mijn toestel op te sporen en beloofd mij een terug koppeling te geven. Dit is door alle medewerkers niet nagekomen. Ik wacht nu dus al bijna 3 maanden op mijn toestel en antwoord . Ik moet 96 euro betalen omdat mijn toestel afgekeurd is en niemand geeft mij antwoord hierop. Ik weiger dit natuurlijk te betalen omdat t-mobile mijn toestel is kwijt geraakt! het ergste van allemaal vind ik nog dat ik meerdere medewerkers heb gesproken en gemaild en niemand belt of mailt mij terug zoals ze beloven. Schandalig! zodra ik kan zeg ik mijn abbonnement stop. Nooit meer t-mobile! groet monica.

Rick
08-09-2020

Controle bankkaart €0,01.geen bedrag om je zorgen te mken

Vandaag was ik in tilburg bij een t-mobile winkel om een sim-kaart op te halen. Zoals medegedeeld via telefoon had ik mijn bankpas en id bij. Via mijn bankpas moest ik €0,01 "afrekenen" om te bewijzen dat mijn rekening wel was geactiveerd. Ondanks mijn jarenlange t-mobile geschiedenis zonder rariteiten qua betalen wat ze in de computer konden nagaan moest ik deze transitie uitvoeren anders "kon ik vertrekken". Bij de vraag of die ene cent nog terug kwam op mijn rekening was het antwoord nee. "voor het goed doel" zei een andere verkoop-dodo. Een cent is tegenwoordig niets maar nu de rekensom.laten we uitgaan van een lage klantentoestroom van 20.

20 cent per dag x 30 dagen= 6 euro per maand.valt op zich wel mee maar t-mobile heeft volgens het internet 124 winkels wat neerkomt op een gezamenlijk bedrag van 744 euro per maand.8928 euro per jaar.

Dat is nogal een flink bedrag wat ze bij elkaar schrapen van die ene cent ter controle van de bank pas. Mocht de schatting van klanten te laag zijn, hierbij aangepaste schattingen.

30 klanten per dag.13392 euro p/jr

40 klanten per dag.17856 euro p/jr

50 klanten per dag.22320 euro p/jr

En zo kunnen we wel doorgaan maar overdrijven is een vak apart.net zoals dit staaltje van oplichting wat t-mobile doet

Fred
08-09-2020

Alles prima en snel geregeld.

Heb mijn vaste lijn internet en bellen opgezegd, daar ik in een buitengebied woon en internet erg traag was.

Ben met mijn mobiele telefoon overgestapt naar T-Mobile onbeperkt internet en bellen, met nummer behoud. Alles werd perfect geregeld en ik werd tijden dit proces keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Het overschakelen van mijn oude provider naar T-Mobile was binnen 5 minuten gebeurd . Heb nu zeer snel internet via mijn smartphone en d.m.v. tethering ook op mijn tablet en laptop. Ik kan geen enkel punt van kritiek bedenken.

Pluis
06-09-2020

T-Mobile niet wat het belooft was constant MB aanvullen

Ik ben overgestapt naar T-Mobile met internet 4G met de router Huawei B818 ik moet nu vaak om de 10 min MB aanvullen die zijn wel gratis maar je moet dan 5 codes invullen nu denk je doe niet zo moeilijk maar geloof me als je kind tv zit te kijken en je hoort om de 10min " Ma wil je bijvullen" dat is héél erg irritant. Dus ik wilde overstappen naar vast internet maar dat gaat niet want ik zit hier 2jaar aanvaard , ik mag ze wel afkopen! ☹️☹️

05-09-2020

4 g voor thuis met installatie van guidion

Na 2x 15 minuten in de wacht gestaan te hebben en plots de verbinding wordt verbroken de hoop maar opgegeven om in contact te komen met dit bedrijf. Vandaag op 5-9 tussen 12.00 en 14.00 zou een monteur van guidion langskomen om mijn 4g voor thuis extra snel te komen installeren. Na dus 4x telefonisch en 2 mailtjes geprobeerd in contact te komen met hun om mijn afspraak te verzetten ben ik thuisgebleven en heb ik mijn andere afspraak af moeten zeggen. Vandaag geen monteur gezien en weer 3x tevergeefs contact met guidion geprobeerd op te nemen. De link die ik per sms heb gekregen geeft aan : u heeft al een afspraak gehad. Dit is echt werkelijk waar het slechtste bedrijf wat ik ooit heb gezien in mijn leven. Mensen neem absoluut geen t mobile thuis voor 240 euro en 50 euro per maand voor beloften die absoluut niet nagekomen worden. Ik zit hier nu met een doos vol hardware die ik nu zelf moet installeren?

Mensen begin hier niet aan!

Yvonne
03-09-2020

Tmobile thuis kan niet leveren wat is afgesproken!

Op 18 juli 2020 van Ziggo overgestapt naar een T-mobile thuis pakket, al jaren klant met een mobiel abonnement ivm verhuizing en de mogelijkheid van glasvezel!

Eerst veel tijd gestopt om Internet signaal te krijgen, na 2 weken werkte dat goed, uiteindelijk wel met een extra versterker. Tot op heden, 3 september 2020, uren en uren bezig geweest met de uiterst vriendelijke mensen bij de helpdesk om de TV aan de praat te krijgen. In de weer met kabels, poorten en powerflips, en een nieuw kastje Amino TV box is geleverd (kan zo beginnen als medewerker bij de helpdesk)! TV heeft ooit 2 uur aangestaan, daarna incidenteel wel signaal maar beeld bevriest en daarna TV op zwart. Kreeg teksten in beeld "u heeft voor deze zender geen abonnement, of u heeft u rekening niet betaald"!

Er is geconcludeerd dat het niet ligt aan de verbinding hier in huis maar waar dan wel was voor niemand duidelijk! Een opdracht werd zondag 30 augustus uitgezet naar de technische dienst en zouden vandaag donderdag 3 september met een reactie komen. Niet gebeurd.

Renze
03-09-2020

Zeer slechte service

Na een storing in de glasvezel die pas na een maand werd opgelost. Verkeerde afdelingen slecht externe monteur. Ticket kwijtgeraakt en ik moest maar geduld hebben en blijven wachten.

Krijg ik na opzegging ook nog even de melding dat T-Mobile een ontvanger heeft kwijt gemaakt die gewoon in de doos met retour zat. En dat ik even 90 boete moet betalen voor iets wat zij kwijt hebben gemaakt

Sadik

Sadik

5 weken lang bezig geweest om glasvezel aansluiting te krijgen in mijn woning en tot op heden geen glasvezel.

Ik krijg constant te horen dat ze afhankelijk zijn van regifiber/kpn.

Maar bot on line, ik ben een contract aangegaan met jullie en niet met KPN of Regifiber. Zorg ervoor dat ik glasvezel krijg en dwing die mensen.

Klantenservicecijfer 0,00! Behulpzaamheid 0,00!

Maar niet eens een second opnion aanbieden, zoek het maar zelf uit zeggen ze dan.

ROT OP!

Ellen

Na 22 keer bellen nog ellende

T-Mobile is niet in staat om te leveren, en rekent na een hoop ellende toch abonnementskosten , activatiekosten en incasso kosten voor iets wat nooit geleverd is. Met hartelijke groeten van talloze medewerkers van de klantenservice en een fijne dag nog! Ik maak hier een zaak van

Monica

Heel positief!

Ben onlangs overgestapt naar T-mobile thuis. Was wat huiverig na het lezen van alle slechte reviews, maar ik laat hier een positieve reactie achter! Tijdens het bestelproces word je goed op de hoogte gehouden. Het modem en tv box werden ruim van tevoren opgestuurd. Stipt om 8.00 ‘s-morgens op de dag van aansluiting kreeg ik een sms en kon direct aan de slag. Installatie met een duidelijk stap-voor-stap gidsje was een fluitje van een cent. Internet werkte in 1 minuut. Ik heb een heel sterk wifi-signaal, zelfs in de tuin. De snelheid is ook wat wordt beloofd (48mbit van de 50). Ook het tv-boxje was zo aangesloten en alles werkte direct. Ik had zitten vogelen met de afstandsbedieningen, waardoor er geen geluid op de tv was, maar na bellen met de klantenservice (8 minuten in de wacht gestaan) werd dat opgeslost. Ik kreeg een bijzonder vriendelijke dame aan de lijn die samen met mij net zo lang probeerde tot het euvel was verholpen. De tv-anywhere app werkt zoals hij moet. Kortom, het is niet alleen maar slecht bij T-Mobile.

Roos

Internet nooit geleverd

Wordt niet eens geprobeerd je te helpen. Al twee weken lang elke dag bellen met de klantenservice, nog geen steek verder. Ik word tot 5 keer toe beloofd later op de dag teruggebeld te worden om je probleem uit te zoeken en op te lossen, nooit gebeld. Op andere momenten wordt je continue doorverbonden met andere medewerkers die nergens vanaf weten. Ze geven andere partijen continue de schuld van het niet leveren van een product. En er wordt zelfs glashard tegen je gelogen dat er nu toch echt een oplossing voorhanden is en je binnen 10 minuten een mailtje/smsje ontvang om een afspraak te maken met de monteur. Ook nooit gekregen.

Bespaar jezelf alstublieft een hoop stress, gezeik, en asociale en liegende medewerkers (zonder uitzondering) en bestel nooit iets bij T-mobile.

Omar

Ben d'r klaar mee

Mobile Wifi werkt niet naar behoren sinds de plaatsing van een nieuwe mast in de Haarlemmermeer. Stroomvoorziening van deze mast is onregelmatig dus heb een download snelheid soms van 0,21 mbps (!?). De laatste drie weken tig x met de klantenservice gebeld, maar wordt mijns inziens niets aan gedaan want internet is nog steeds flut met peren. Zo snel mogelijk overstappen is het beste

Yusuf
22-08-2020

Thuis internet is bar slecht

Hele jaar door en heel vaak valt het uit pfff ben echt moe van ze zeggen dat het door kpn kabels komen

elke dag valt het paar uurtje uit

Huib
20-08-2020

Slecht internet +TV

Vroeger op vodafoon ,geen klachten, daarna overgenomen door T mobile , kon een ander pakket krijgen met app op telefoon tv kijken , Maar wel een andere modem , hierna geen verbinding in slaapkamer dus tv kijken op telefoon ging niet,+ blokken op tv en geluid af en toe stil. Internet heel traag , filmpjes soms moeilijk te zien het was een draytekmodem die het probleem gaf. Regelmatig voedingreset gegeven maar klachten bleven.Ik heb glas , zou goed moeten zijn.Opgebeld , stuurt nieuw modem, glasmodem mag je zelf niet zelf aansluiten ,computerstem stuurt je naar een website waar je een gewoon modem kan aansluiten en verbreekt de verbinding.Wat een klant onvriendelijk heid. Afspraak gemaakt voor aansluiten , nieuw modem werkt perfect, jammer TV niet aangesloten , tv aangesloten, na 1,5 week met vaste telefoon geprobeerd te bellen ,hey werkt ook niet , ook niet aangesloten op modem , nu werkt alles weer zonder problemen, met goede dekking en super snel

Steef
18-08-2020

Onbereikbaar

Tmobile is voor klanten onbereikbaar , zo slecht alles via een domme chat computer ,ben klaar met tmobile

Maarten
17-08-2020

Leveren verkeerde dienst

Telefonisch met Tmobile afgesproken twee abonnementen te nemen. Dit abonnement is vervolgens op 24 maanden gezet ipv de afgesproken 12 maanden.

Bij vraag om dit te herstellen wordt simpelweg gezegd dat dit abonnement niet kan worden aangepast.

Je kunt toch niet zomaar een andere dienst leveren dan telefonisch overeengekomen en dit vervolgens te weigeren om aan te passen?

Radj
17-08-2020

Zit nu zonder internet thuis, geen installatiepakket ontvangen

Overgestapt van telfort naar t-mobile. Ik zou mijn installatiepakket 4 dagen van te voren ontvangen. Deze niet ontvangen. Telfort hebben ze wel opgezegd. Nu zit ik dus zonder internet thuis. Bel de servicedesk op: zij gaan NU PAS de installatiepakket aanvragen. Die moet dan vervolgens door PostNL worden opgehaald en bij mij bezorgd. Dit kan dus even duren. Intussen sturen ze een sim kaart voor de telefoon om via hotspot te internetten. Maar dan moet ik dus mijn eigen sim kaart weghalen?!? " Oh, meneer.u kunt dan een andere telefoon gebruiken en als u die niet heeft, misschien kunt u dan een vriend of familie vragen?!?!?!?!" Zeeeeeer slechte start met t-mobile.

Fabian
14-08-2020

Prima partij

Alles werkt uitstekend (t-mobile thuis) dordrecht