Odido reviews

Helga
20-06-2015

Geen aanpassing abonnement mogelijk ondanks media reclame!

Helaas kan ik na jaren klant te zijn van T-Mobile mijn data abonnement niet aanpassen.

DIT IN TEGENSTELLING TOT DE TELEVIESIE COMMERCIALS DIE ZE MAKEN,

Jammer,,,,,,,,,

Als mijn abonnement afloopt dan.......

Levy
29-10-2014

Handelt klachten niet af, belooft gouden bergen, levert niets

Ik heb een vroegtijdig contract bij T-Mobile verlengt onder het mom van een super mobiel met een super abo aabieding. Inmiddels heb ik het toestel bijna een klein jaartje en heb ik het toestel al 4x ter reparatie aan kunnen bieden. T-Mobile heeft mij inmiddels al 2x beloofd het toestel te vervangen naar een ander toestel zodat mijn klachten eindelijk de wereld uit zouden zijn. Dit is geen enkele keer gebeurd. Daarnaast heb ik meerdere malen een terugbel afspraak met T-Mobile ingepland die Geen Enkele keer gehonoreerd geworden is. Toen ik T-Mobile hier op aansprak werd ik afgescheept met een bedrag van €10,- korting op mijn eerstvolgende factuur uit "coulance". Toen ik mevrouw hier op aansprak dat ik dit geen oplossing vond en dat ik graag een klacht in wou dienen hier over wou ze dit in eerste instantie niet eens doen. Ik heb veel moeten zeuren voor mevrouw pas haar werk als klantenservice medewerker wou doen. Op dit moment twijfel ik nog altijd of de klacht überhaupt ingelegd is.

Iphone5S
16-08-2014

Tevreden klant

Na slechte ervaringen met Hollandsnieuwe en Tele-2, had ik me voorgenomen me nu eens niet helemaal blind te staren op de prijs.

Bij bovengenoemde aanbieders was het netwerk dramatisch, klopten de facturen niet en was de helpdesk slecht te bereiken en als je na lang wachten iemand aan de telefoon kreeg, bleven oplossingen uit. Bij beide helpdesken waren medewerkers ronduit onbeschoft.

Met T-Mobile heb ik overal weer goed bereik, de facturen kloppen, de helpdesk 1x moeten bellen en ook hier redelijk snel geholpen. Ik voel me eindelijk weer serieus genomen, zo kan het dus ook.

Laura
07-08-2014

Zeer ontevreden

ik heb een abonnement afgesloten bij t mobile ik heb gezegd dat ik niet zoveel belde wordt mijn 300 bel minuten aangeboden

hij zegt dat het zeker voldoende is dus ik ga ermee akkoord

dan stelt die gast een pakket samen met deezer vast wordt mijn niet verteld wat het precies is hoort bij het pakket en met die flinke korting van 35 euro ga je daarmee akkoord

en voor hem is dat weer een extratje op zijn salaris natuurlijk

omdat hij weer een klant binnen heeft gehaald

een jaar later gaat de korting eraf en betaal ik 75 euro per maand

ik leg hun uit van dat ik die deezer vast eruit wil hebben betaal ik 5 euro extra voor terwijl ik het nooit gebruik maar daar kunnen ze niks aan doen zeggen ze dan

en bij al mijn abonnementen kon dat wel als je ergens niet meer mee eens was

maar hier zit je gewoon vast aan alles en je komt er niet meer vanaf tot je abo verlopen is

ik raad ook iedereen aan ga hier geen abonnement meer nemen

en als je telefoon kapot is dan kun je een halfjaar wachten op dezelfde toestel en dat is dan die geweldige verzekering van Ace

T mobile nooit meer

Menalda
15-06-2014

Onbegrijpelijke facturen. Veel te hoge rekeningen. Afspraken niet nakomen

T-Mobile benadert mij actief enl bood een gunstiger abo aan, gebaseerd op mijn belgedrag, sim only, 'stel samen'. Vervolgens bleek

1. Dat het niet gunstiger maar 10x ongunstiger is,

2. Mijn beltegoed verdwenen was

3. Er opeens allerlei kosten buite en bundel vallen

4. De kosten van het vervangen abo van mijn vrouw gewoon afgeboekt worden zodat ik nu voor 3 ipv voor 2 abo's betaal.

De facturen zijn onbegrijpelijk en noemen de abo's anders dan op de orderbevestiging. Kleine bedragen worden door T-mobile teruggestort zonder enige toelichting.

Emailen kan alleen via een contactformulier via hun website, maar insturen ('bevsdtigen') is onmogelijk: 'pagina niet beschikbaar'.

Telefonische uitleg onbegrijpelijk. Toezegging dat er een antwoord komt van de klantenservice wordt niet nagekomen.

Kortom: dit bedrijf is volstrekt onbetrouwbaar en wordt derhalve heel slecht geleid.

Ik betaal alleen wat ik verschuldigd ben en storneer dus alle incasso's tot de hele zaak is opgelost.

Lukas
09-01-2014

t mobile van November is niet in staat om internet te activeren op abonnement

Boulamaji
28-11-2013

Beste mobilers. Ik heb in juni 2013 weer eens een abo afgesloten bij T-mobile. Abotje is voor mijn vrouw die altijd eigenlijk thuis is en bijna altijd gebruik maakt van het wifi netwerk , ook op visites enzo. In de maand oktober kregen we de schrik van ons leven want er was een factuurtje van 209,00 euries op de mat gevalen. Blijkt dat op de fone van mijn vrouw er voor 101 euris aan internet verbruikt was in 2,5 uur. onmogelijk . na contact met t-mobile werd al snel duidelijk dat zij geen info bijhouden over waaraan het is verbruikt i.v.m. privacy. En natuurlijk na deze dag was het tegoed op en bleef t-mobile lekker alles optellen wat er nog meer werd verbuikt. Normaal gebruikt mijn vrouw ongeveer 200 MB per maand dus lijkt het voor ons onmogelijk. Het werd mij duidelijk dat je Ali B moet heten om geen absurd hoge rekeing te kunnen gaan ontvangen want er word toch duidelijk vermeld in de reclame dat de internetkraan niet dicht gaat en je geen toren hoge rekeing hoeft te verwachten. EN ANDERS KOMEN ZE JE AUTO WASSEN. Wel , t-mobile , u kunt komen voor de auto hoor. of is dit ook alleen voor Ali bedoelt. Schandalig dat t-mobile bij overschrijding pas na weken laat weten dat er een overschrijding is geweest , nadat ze je geld hebben berekend. Mensen , kijkt dus goed uit wat je doet op je fone zoalng je geen ALi B heet. Ik heb nu maar voor 5 euris in de maand onbeperkt laten zetten , veel veiliger denk ik. of er moet ook weer een adertje onder het gras zitten. Zit nog 1,5 jaar vast aan die K.. zooi. Groet , zeer ontevreden klant van t-mobile. O ja , T-mobile , hoe zit het met al die MB's die niet worden gebruikt per maand

Rene
31-10-2013

-Mobile ? denk goed na voor je bij deze club ga!!!

Zakelijk afgesloten 2 jr abn. met verzekering best duur,maar met een eigen zaak een must,mijn i-Phone 5 gaat nu kapot na 9 maanden,kan gebeuren gelukkig verzekering,

want wat was de afspraak? telefoon kapot,direct dezelfde ochtend of middag een vervangend toestel !! MIS na lang wachten bij T-Mobile zakelijke helpdesk,kreeg ik te horen dat mijn imei nummer niet aangemeld was bij de verzekering, 48 uur wachten voordat er wat gaat gebeuren.Schandalig niemand heeft mij gezegd dat ik mijn imei nummer moest aanmelden.je denk als je een abn. neemt en verzekering dat alles geregeld is,toch? De medewerker vertelde mij dat T-Mobile geen zaken meer deed met deze verzekering vanwege de vele klachten,leuk voor mij om te horen als klant ,moet nog 16 mnd.

Wat ik flauw vind van T-Mobile,dat als je hier bij trust pilot een review neerzet,je wel ineens reactie krijgt van T-Mobile, maar op de normale manier(de klantvriendelijke manier niet !!!!) De medewerker lacht je nog net niet uit,uw probleem Meneer!!

Ook ben ik zo sportief om zeker de reactie van T-Mobile hier op te zetten.

JAMMER DAT HET ZO MOET,DURE RECLAME, MEN KAN BETER AAN KLANTEN BINDING/SERVICE WERKEN.

Een ondernemer zonder 06 bedankt T-Mobile.

Na 2,5 dag contact, wat denk je?vervangend toestel een oude i-Phone 4

we kunnen weer zaken doen wel een gedoe met mijn i-Phone 5 sim kaart

adapter stukje, maar helaas deze i-Phone doet het niet ! KAPOT !!!!!

Weer afwachten,Einde van de middag we hebben een telefoon!!!

Een oude samsung minimaal van 4 jaar oud,internet met wazige display.

Erg, erg, Ondanks extra verzekering.(en belofte op een i-Phone)

O,JA ik heb zelf al gemaild naar, Webcare@t-mobile.nl

dat is het vaste antwoord hier,van T-Mobile.

Derde dag Reactie van T-Mobile gehad vonden het vervelend,of ik zelf maar even de verzekering wilde bellen,op mijn verzoek of T-Mobile zelf niet kon bellen kon dit niet.Ok zelf gebeld nou dit was een verfrissend gesprek met pro-assist,

Ik had helemaal geen recht op een i-Phone ,ook had ik geen recht op een internet telefoon.

Wel een telefoon die belt en sms't, Je voelt je echt BEDONDERD!

Dit door gemailt naar webcare@t-mobile DIT WAS HET ANTWOORD:

Ik vind het een hele vervelende situatie. Zoals al eerder aangegeven; T-Mobile staat geheel los van Pro-Assist en we hebben geen invloed op de bedrijfsvoering. Ik kan hierin dus helaas niets voor je betekenen. Er zijn dus geen ‘afspraken’ tussen Pro-Assist en T-Mobile, alleen de verzekeringsvoorwaarden van Pro-Assist zelf. Wanneer je niet tevreden bent over de geboden oplossing dien je daarom een klacht in te dienen bij de verzekeraar. Ik hoop dat je jouw iPhone snel weer thuis ontvangt!

Laatste Reactie op hun antwoord:

Als ik een verzekering afsluit via T-Mobile, dan vertrouw ik erop dat het een goede verzekering is.

de verzekering is een verlengstuk van het contract van T-Mobile. ik vindt dat de verzekering dus wel degelijk ook de verantwoording is van T-Mobile. Het afschuiven van verantwoordelijkheden is wel heel makkelijk op deze manier,Ik vindt dat T-Mobile achter hun klanten moet staan en hun verantwoording moeten nemen om hun klanten tevreden te houden.

Advies: SLUIT NOOIT EEN VERZEKERING AF, BIJ T-Mobile !!!!

Woutervleeuwen
26-09-2013

Zeer slechte service. 4 jaar klant geweest bij T-Mobile.

Na 2 jaar nieuw abonnement met internet aangeschaft. Voor nieuwe klanten was de tel. gratis. Voor bestaande moest ie €50,- bijbetalen. Hoezo klantenbinding.

Vervolgens een abonnement van €45,- . Internetverbinding was nihil. Geen of zeer slecht bereik en zodoende zeer traag. 2min wachten op laden van een simpele website.

Bij opzegging abonnement proberen ze alsnog een abonnement te slijten. Zeker niet gedaan. Verder een enquete per sms beantwoord (5 smsjes) maar geen enkele handreiking van T-mobile.

Ofwel zeer slecht bereik internet en zeer slechter "klantenservice".

Vooral niets bij T-mobile afsluiten.

Monika
22-08-2013

Zit je nog een jaar aan een abonnement vast met een toestel waarvan de accu het niet doet (na een halve dag leeg, ik internet niet en bel nauwelijks)

T-mobile wil het niet oplossen en niet mijn abonnement ontbinden, kortom, niet waar ik wettelijk gezioen recht op heb.

Na jaren trouw is het nu wel op..

12-04-2013

Echt absurd dit. Mijn abonnement liep af en iemand van T Mobile raadt mij aan om naar een lager tariefplan te gaan om zo het overige beltegoed (wat bijna 4000 belminuten/sms is ) op te bellen. Schijnbaar heb ik het verkeerde tariefplan gekozen en PLOP al mijn beltegoed weg.

Nergens stond aangegeven dat mijn beltegoed zou komen te vervallen als ik naar een ander tarief plan zou gaan. Wat denkt T Mobile wel niet, dat ik even 4000 belminuten om zou ruilen voor 65 belminuten?!!?!?!? T Mobile vind dat dit mijn eigen schuld is omdat ik zelf in mijn account ben ingelogd om het te veranderen.

Dit is hoe T MOBILE met vaste klanten omgaat!

25-01-2013

Ik belde net met de klantenservice van T-mobile, kost mij 20 minuten om half informatie te krijgen, dat is € 16, en toch moet het veel langer duren om te kijken hoe veel MB's heb ik gebruikt. Ik werd steeds aan de wacht gezet en dat kwam de telefoniste met een ander verhaal dat wat mijn vraag was. Bedankt maar als mijn contract afloopt, ga ik zeker naar een ander. Ik voel mij expres beroofd met hun wachttijd.

11-12-2012

Ik woon in een gebied waar t-mobile slechte dekking heeft. Dit wisten zij.... maar ik niet. Na me eerst anderhalve maand te hebben laten 'bungelen' mocht ik begin november het contract met wederzijds goedvinden beeindigen. Zou je denken dat ze dan hun best doen me zo snel mogelijk naar een andere provider te loodsen. Nee.... niets is minder waar. Wat ik ook doe.....bellen, mailen, schrijven. Het lukt niet om eerder dan 20 december het nummer te porteren. Internetten kan ik sowieso niet en bellen met mijn klanten doe ik op straat!!!!

Behulpzaamheid..... klantvriendelijkheid NUL!!!!

31-05-2012

Niet te geloven hoe ze bij T-mobile met klanten omgaan !

Kan hier eindeloos de vele mailtjes, telefoontjes e.d. vermelden, maar dat is gewoon te veel !!!

Ze staan steeds aan de deur met een telefoon en rekening van abbonnement, terwijl door hun zwart op wit bevestigd is dat alles gecorrigeerd zal worden.

Mooi niet dus !!!

Een zekere Jordy H is daar in ieder geval m.i. de ster in dingen beloven en niet nakomen.

Nu een brief geschreven naar Tros Radar, Kassa en de Consumentengids.

Ga nu niet meer met hun in discussie. Heeft gewoon geen enkele zin - verspilde energie.

Maar zoek in ieder geval een ander !