Odido reviews

Jan Van
11-04-2019

GEEN SERVICE

Nooit aan beginnen, niets werkt naar behoren en de service bestaat enkel uit leugens

Hassan
10-04-2019

Internet thuis

Echt een bagger bedrijf ik zit al een week zonder internet dus ook geen tv en ik woord van het kastje naar de muur gestuurd en monteur komt pas over een week langs van guidion en hebben ook maling aan jou .

Ik raad het iedereen af om bij t mobile internet te nemen

Pascal
03-04-2019

Slechtste provider met slechte klantenservice

Na verhuizing 2 maanden zonder tv en internet wel gewoon betaald. Dan maar opzeggen maar je moet wel een boete betalen €75,- terwijl niks werkt.T-MOBILE KPN begin er niet aan alleen maar gezeik en uiteindelijk duurder dan de toppers van ZIGGO nooit geen problemen daar.

Maureen
01-04-2019

Traag internet

In oktober 2018 overgestapt op T-Mobile thuis glasvezel met een internetsnelheid van 500 mb/s. Hiervoor een abbonement gehad op KPN met een internetsnelheid van 750 mb/s.

In tegenstelling tot het KPN abonnement, welke wel bij benadering de beloofde internetsnelheid haalde, deze tot op heden bij T-mobile niet gehaald. Zelfs nog niet bij benadering. Het houdt op brij +/- 160 mb/s/ upload en 100 mb/s download. wij gebruiken een eigen router Asus RT-AC5300 welke met KPN uitstekend werkte maar het slecht lijkt te doen bij T-Mobile. Met de door T-Mobile geleverde router is de snelheid nog dramatischer.we zijn de overweging aan het maken om weer over te stappen naar KPN en maar een afkoopsom voor lief te nemen. Met de TV box van T-Mobile (met eigen harde schrijf opslag) ga je in vergelijk met KPN ongeveer 10 jaar terug in de tijd. Nee, echt niet tevereden.

29-03-2019

Internet kwaliteit

Heeeeel erg slecht,

Customer service geen cent waard. Jammer want telefonie is wel erg goed.

Dus nooit overstappen voor tv en internet.

Nu al week zonder tv en internet en niemand bij t mobile kan of wil helpen. Ziggo is duurder, maar dan heb je tenminste ook wat.

Laura
20-03-2019

Continu storing, wel betalen, geen oplossing

Sinds de landelijke storing, ervaren wij continu storing in t-mobile thuis, zowel televisie als telefoon en internet. Persoonlijk contact is zeer moeilijk te leggen, ze hebben een forum met andere klanten, een chat met een robot of telefoon met wachttijden van 20 minuten. Steeds contact met een ander want doorverbinden kunnen ze niet en ook met chat reageert steeds een ander. Ieder contact leidt tot resetten van modem of kortere kabel. Resetten helpt niks, nu kortere kabel maar nog altijd storing. Nieuw modem kan niet, monteur op eigen kosten terwijl het probleem volgens ons in modem zit. Ticket aangemaakt voor backoffice, wordt gewoon afgesloten en gezegd dat alles functioneert, nou niet dus! wel maandelijks €50,00 betalen, contract loopt nog tot eind juni en kan niet ontbonden worden of tegen betaling van de maandelijkse kosten tot juni. Betalen dus al 2maanden en zeer waarschijnlijk nog 4 maanden voor niks. Totaal geen oplossingen, je wordt absoluut niet gehoord en t-mobile doet niks. Kies nooit voor t-mobile!

Wilma
15-03-2019

Monteur

Ze vragen €37,50 (verplicht) voor een monteur waar ik geen gebruik van wil maken. Ik kan het zelf en zo niet woont er iemand naast me die dat voor zn werk doet. Ze zeggen dus letterlijk "U hoeft de monteur niet binnen te laten maar betalen van de €37,50 moet u wel" als u geen monteur besteld krijgt u geen pakket. Tmobile is bij mij weten de enige die het verplicht ipv dat het een optie is. Ik vraag me af of dit eigenlijk wel mag. En voor iets betalen wat je niet gebruikt echt TE belachelijk voor woorden. Ik was aan het twijfelen om over te stappen maar die twijfel is ineens helemaal weg en begraven. Oplichterij vind ik dat.

Usman
13-03-2019

Ik voel me opgelicht!

Laatst abonnement verlengd voor 2 jaar met een nieuwe telefoon. Ik wilde de Huawei Mate 20 Pro. De Tmobile medewerker gaf mij de Mate 20. Omdat ik er verder niet veel verstand van heb geloofde ik het allemaal wel.

Toen thuis aangekomen na openmaken zagen we dat het de verkeerde telefoon was.

De volgende dag weer naar de shop gegaan en verteld dat ik de verkeerde telefoon heb gekregen.

Toen werd mij verteld “meneer u kunt hem wel ruilen maar u krijgt de korting niet”, “u betaalt de volle prijs”. Ik zei toen: “maar het is toch jullie fout?” “Nee meneer dit is de policy”.

Omdat in geen keuze had heb ik gewoon 300 euro erbij moeten betalen.

Ik voel met echt OPGELICHT door tmobile.

Ik raad iedereen af om hier een contract mee te sluiten.

Daarna mij verhaal verteld aan klntenservice op facebook en die dame genaamd Zoe maakt mij gewoon voor leugenaar uit?

Nooit meer Tmobile voor mij!

Edwin
11-03-2019

Slechte service en kennis van zaken

2 abo's 2 telefoons. Beide telefoons met dual sim. Oke , contractje blah blah.zijn dit dual sims? ja meneer.u voelt hem al aankomen.thuis bezig met installeren. 2 sims geplaatst.1 sim wordt code van gevraagd andere niet. Toevallig wist ik dat bij een dual ook 2 sim codes gevraagd wordt en deze verschijnen uiteindelijk boven in het scherm. Niet dus. Terug naar de winkel van t. Zijn geen dual sims wat nou?.blahblkh morgen krijg ik nieuwe duals binnen. Oke de volgende morgen, geen ontvangen. De dag erna, nee meneer ze hadden er moeten zijn vandaag. Morgen komen ze en dan bel ik u. Ze komen vaak tussen 11 en 12 uur de foons brengen. Geen telefoon gehad toch even gechecked in de winkel nee maar we zouden u bellen. Ja dat weet ik maar ze zouden er ook gisteren en eergisteren al zijn en nu kan ik jou niet meer op je woord geloven. Maandag zijn ze er zeker.ok tis maandag en weer geen foons.u zou ze eventueel in een andere stad kunnen halen.ik bel even voor u.oke ze hebben er nog maar 1.oke annuleer de mijne dan haal ik die andere voor mn vrouw.moet ik nog wat bijbetalen als ik daar kom (ivm prijsverschil) nee hoor. Gewoon ruilen dan maak ik dat inorde. Oke fijn. Op naar de andere winkel. Blahblah ja er was idd gebeld. Das dan 70 euro meneer.wtf.dat was niet de afspraa.dave zou dat zelf regelen.terug naar de andere t winkel.annuleer deze ook maar want nu moet ik ineens bijbetalen terwijl ik jou nog vroeg of ik moest bijbetalen. Je zei nee; was mijn fout dat t geen dual is dus daarmee wilde ik dat herstellen. Annuleer die hele shit maar dave t mobile maastricht.

Clint
06-03-2019

T-mobile sim only

Na een moeizame start bij T-mobile sim only denk aan verkeerde rekeningen enz. Daarna bijna nooit storing en heeft de sim only goed gewerkt. Ik heb het nog opgezegd omdat de combi deal met Telfort vele malen beter is voor Thuis internet/tv dan T-mobile

Petra
05-03-2019

Trage reacties!

Al jaren klant bij T-mobile. Niet al te veel problemen gehad tot nu toe. Echter, het bereik in onze nieuwbouwwoning is om te huilen (we wonen nu zo'n 5 maanden in de nieuwbouwwoning). Daar ga ik binnenkort een klacht over indienen. Echter, waar ik nu mee te maken heb (sinds 3 weken!) is een afgesloten abonnement. Ik kan wel gebeld worden maar ik kan zelf niet bellen. Ik wil namelijk het zakelijke abonnement overnemen van mijn werkgever (i.v.m. nummerbehoud: omdat het abonnement nog doorloopt tot oktober 2019, kan ik mijn nummer niet zomaar meenemen naar een andere provider. Omdat nummerbehoud zo belangrijk voor me is, ben ik bereid om het contract over te nemen).

Echter, wat duurt het lang voordat ik reactie krijg! Superslechte service!

Berry
26-02-2019

Tevreden

Met enige argwaan de overstap gemaakt van Trined glasvezel 500 Mb naar T-mobile Thuis glasvezel 100 Mb (Alles-in-1, Rosmalen). Argwaan omdat ik ook veel negatieve recensies op internet las. Ik zocht een provider met Fox Sports Eredivisie in het basispakket. T-Mobile heeft kanaal 1 in het basispakket. Alles mbt de overstap ging vloeiend. Met de overstapservice werd alles netjes naadloos overgezet. De monteur was op tijd en vriendelijk. Hij nam de tijd om e.e.a. uit te leggen en te testen. Ik maak nu ruim 2 weken gebruik van mijn nieuwe provider.

Ik merk geen verschil met het gebruik van internet, telefoon werkt (maar verder niet getest omdat ik deze bijna niet gebruik). Ik dacht dat de router slechter zou zijn (huawei), maar lijkt een iets beter bereik te hebben t.o.v. de Fritzbox.

TV: interactieve tv werk gewoon goed. Ik heb het idee dat de "traditionele" doorgifte bij Trined (dvb-c via de kabel) sommige kanalen iets scherper en mooier waren dan bij t-mobile. Ook aan de kleuren moest ik even wennen. Schakelen met de afstandbediening werkt goed, de snelheid is ik ook sneller dan bij mijn oude provider. Al met al ben ik nu erg tevreden met het beeld. Alles werkt goed en ik heb geen last van storingen gehad.

Tot nu toe dus blij met de overstap. De argwaan (door de verschillende horror verhalen) was bij mij onterecht.

Els
25-02-2019

Traag trager traagst= t-Mobile

Let op (zakelijke) klanten- T-mobile is heel erg traag bij contractoverdrachten. Klantenservice is beschikbaar, maar bij elke medewerker krijg je weer een ander verhaal te horen.

Een aantal zakelijke contracten moesten worden overgezet naar particulieren. Deze mensen lopen al 2 weken rond met een geblokkeeerd nummer! Zakelijk een klein drama dus- geen bereikbaarheid.

Wanneer je doorvraagt wanneer het rond zal zijn wordt er verwezen naar een andere afdeling. Als je vraagt of ze dan daar na kunnen vragen, dat je wel blijft wachten, wordt er doodleuk gezegd, dat dit niet kan en dat je geduld moet hebben.

Als nummerbehoud niet zo belangrijk was, zouden deze mensen allang bij een andere provider zitten en NOOIT MEER t-mobile

Lise
25-02-2019

Niet professioneel

Mijn ervaring betreft specifiek T-Mobile thuis. Na het overlijden van mijn partner er weken over gedaan om het abonnement over te laten zetten. Documenten raakten zoek, er werd niet gereageerd en men heeft GEEN NABESTAANDENDESK! Zeer slechte service wat zeer veel irritatie op leverde; iets waar je in een rouwperiode niet op zit te wachten. Heel naar.

24-02-2019

Onbetrouwbare levering van beloofde

Heb nog geen ervaring maar ben nog steeds zoekende! Vanwege meer negatief dan positief bij T Mob. blijf ik nog bij mijn huidige provider waar ik welliswaar geen snel internet en geen glasvezel heb, maar geen uitval van internet en telefoon.

Brit
22-02-2019

T-mobile is niet aan te raden

Nieuw klant geworden maar ik ben Verkeerd geïnformeerd door een medewerker ze hadden beloofd dat ik het zelfde zou krijgen als wat ik had maar dan voordeliger. NIET DUS! Ik ben duurder uit en de diensten die ik wil hebben die kunnen ze mij niet bieden terwijl het zo wel werd gezegt. Ik heb de medewerker blindelings vertrouwd maar dat had ik dus niet moeten doen. Nu kom ik niet van het contract af zeggen ze omdat ik 2 weken bedenktijd heb gehad. De problemen kwam ik pas tegen toen alles werd geïnstalleerd maar dat maakt hun niks uit. Ik baal gruwelijk! Nu kan ik het bekijken. De medewerkers krijgen lekker bonus om klanten binnen te halen op basis van leugens maar daar Word niet naar gekeken. Klant is de pineut. buitenom dit werkt het kastje niet, klantenservice is bagger, ze komen hun belofte niet na, zit 3 dagen achter elkaar uren aan de lijn en nu werkt het nog niet na behoren. Dit heb ik nog nooit eerder ervaren.

Wat nu.

Anne

Zeer slechte aansluitservice

Na 6 weken nog steeds geen WiFi via T-mobile thuis. Al 5 keer afspraken thuis gehad met T-mobile, KPN en Guidion, telkens weet degene die komt niet wat het precieze probleem is en kunnen we niet goed worden geholpen. Zeer slechte dossiervoering en interne communicatie, ik zou iedere nieuwe klant ten zeerste AFRADEN om T-mobile thuis te kiezen. Je kunt beter een paar euro per maand meer betalen - de kosten die wij gemaakt hebben door thuis te blijven van werk voor deze (onsuccesvolle) afspraken en de buiten de bundel kosten op onze telefoon zijn meer dan de meerkosten van WiFi via een andere provider. Niet doen!

Baas
22-02-2019

De facturen goed nakijken!

Facturen kloppen zelden of nooit.

Ook ontvang ik wel eens betalingsherrinneringen voor facturen die allang voldaan zijn.

Weegels
16-02-2019

Nieuw abonnement T-mobile thuis

Op 21-1-2019 een t-mobile thuis abonnement afgesloten (100Mbit internet) dit zou op mijn locatie tot maximaal 79Mbit internet kunnen. Voor mij geen probleem. Direct bevestiging via email en aanmelding voor mijntmobile. Ook een bevestiging dat hun mijn abonnement bij Ziggo opzeggen.

Op 7-2-2019 ontvang ik bericht dat mijn abonnement is geannuleerd, zonder vermelding van een reden.

Dezelfde dag nog contact opgenomen met tmobile via de chat. Na diverse chat berichten met de chatbot waar ik geen duidelijke antwoorden kreeg en geen reactie van een medewerker de dag erna telefonisch contact opgenomen en vertelde de medewerker mij dat het was geannuleerd omdat ze me de 79mbit ook niet konden leveren en maximaal 20mbit konden leveren, toen ik vroeg hoe het kon dat ze met de huischeck vooraf wel 79mbit aanboden kreeg ik geen goed antwoord, alleen dat dit de informatie van KPN was en KPN de lijn voorziet, ik moest maar zelf contact opnemen met KPN. Een uur of 2 hierna kreeg ik een chatbericht van een collega die op mijn chat bericht reageerde en aangaf dat 100mbit niet mogelijk was en hierom was geannuleerd maar 50mbit was gewoon mogelijk dus kon hij me abonnement opzetten hierna. Nadat ik deze persoon vertelde wat zijn collega's mijn hadden verteld en ik zelf contact heb opgenomen met KPN ( deze bevestigde dat 79Mbit op mijn locatie maximaal mogelijk is ook voor andere providers) kreeg ik weer een dag later een reactie dat 78Mbit inderdaad gewoon mogelijk was en begint hij me uitgebreid de kosten van het abonnement uit te leggen. Na weer alles herhaalt te hebben ( chats met klanten worden toch opgeslagen lijkt mij?) krijg ik op zaterdag een reactie dat het klopt wat ik zeg en hij er achter aangaat en me maandag iets laat weten. Maandag ( 11-2-2019 om 14:17) eindelijk weer een reactie dat ze me maar maximaal 20Mbit kunnen leveren, terwijl ik momenteel 40mbit van Ziggo heb. Mijn abonnement is per 18-2-2019 opgezegd en hiervan heb ik een bevestiging van Ziggo ontvangen. Tmobile duidelijk gevraagd of de opzegging is geannuleerd bij Ziggo waarop hun antwoord ja was en als ik het zeker wilde weten moest ik zelf maar contact opnemen met Ziggo.

Op 15-2-2019 krijg ik een retourbox van ziggo geleverd om mijn modem retour te sturen, na telefonisch contact met Ziggo bleek de annulering niet doorgegeven en heb ik dit dus nog zelf kunnen regelen voordat ik over 2dagen zonder internet en tv zat.

Al met al wat een belabberd service en communicatie daar bij Tmobile! Een dikke afrader dus wat mijn betreft.

Taco
15-02-2019

Contract binnen, niks werkt + extra rekening

Waar moet ik beginnen. Start met installatie, verkeerd geïnformeerd, rekening 76,50. Geen Netflix via t-mobile, korting zelf regelen via 2 verschillende accounts, afstandbediening werkt niet door kastdeur, internet traag, geen internet meer op zolder, geen enkele service mogelijk, 2e kast niet geïnstalleerd vanwege tijdgebrek en evt extra kosten. Kortom halve dag t mobile en nooit eerder zoveel frustratie gehad. Oh ja slecht t-mobile mobiel verbinding en reactie jammer joh je had 14 dagen bedenktijd voorbij, of een dikke afkoopsom. een jaar lang zit je vast en wij kunnen niks aan uw klachten doen.