Odido reviews

Amber
16-07-2019

Onderhoud

We zijn al jaren klanten bij T-mobile en het is altijd alleen ellende. We wonen buitenaf en kunnen helaas geen andere provider ontvangen en hebben dus geen andere keuze om bij hun te blijven. We hebben al zo vaak gebeld omdat we nog niet eens 10% van de snelheid krijgen waarvoor we betalen. Dan neem je toch een goedkoper abonnement zou je zeggen. Nou nee want zelfs dan is het alsog 10% van waarvoor we betalen. Elke keer beloven ze dat ze er wat mee gaan doen maar 8 jaar later is er nog steeds niks veranderd. Echt belachelijk. Nu hebben we sinds een half jaar geleden maar besloten om maar een 4g modem te kopen en elke dag €3,- te betalen voor unlimited data, eindelijk snel internet. Elke avond om 00:00 moeten we dus weer een niewe bundel kopen. Het enige probleem hiervan is dat T-mobile bijna 2x in de week onderhoud doet. De eerste paar keer dachten we; "Oh dat is toevallig." maar het begint nu echt hinderlijk te worden smsen kan namelijk ook niet dus dan zit je weer zonder internet en kan je lekker je eigen telefoon bundel gebruiken. We betalen daardoor dus meer als €120,- elke maand voor alleen maar internet waarvan we dus 2 dagen in de week met frustratie zitten dat er weer onderhoud is. Hoe kan het dat zo'n groot bedrijf als T-mobile zich niet kan bedenken om het onderhoud te doen om bv 1:00? We leven niet in een wereld waar iedereen om 00:00 in bed ligt.

Wendy
15-07-2019

Geen internetverbinding slechte service

Wij hebben al een jaar 't mobile thuis.

Vorige week donderdag hadden we ineens geen internet meer. We dachten storing maar nee hoor. Mijn man alles een paar keer gecontroleerd zoals t-mobile aangeeft hoe je het moet doen,maar niks hoor. Ik gebeld want mijn was weg voor zijn werk en kon dit niet doen. Maar de man aan de telefoon zei dat mijn parter eerst toestemming moest geven om mij te woord te staan. Nou ik viel stijl achterover wat is dit ik wist alle gegevens op te noemen die ze wilden weten! De telefoon neergelegd en dacht ik laat het er niet bij zitten een weekend zonder tv radio interternet mijn man niet te bereiken. Nadat ik weer belde kreeg ik een ander aan de lijn die op afstand ging controleren.lampjes modem zouden uitvallen en ik moest even geduld hebben. Nou dat heb ik wel voor over mijn zoon geroepen zodat hij mee kon kijken,maar geen lampjes die uitvielen en weer opnieuw moesten gaan branden.Tot slot kon hij me niet meer helpen misschien dat het na 2 dagen ineens weer alles zou gaan doen afgescheept dus maar voorlopig zat ik hier met een probleem en niet hun. Aangezien ik levens lang beperkt ben door mijn ziekte is het wel fijn om tv en radio en internet te hebben als je alleen bent en het nieuws te zien affijn mijn man in het weekend thuis gekomen heeft ook al 2x mensen aan de lijn gehad u kunt een afspraak maken met onze monteur gidion mijn dacht he he eindelijk schot in de zaak maar nee hoor gidion heeft pas 25 juli tijd dat is bijna 2 weken verder mijn zoon die in augustus opzichzelf gaat zei meteen voor mij geen 't mobile thuis. Ik zei jongen doe maar niet nee in de winkel promoten met mocht er iets zijn ze komen meteen u kastje of modem omruilen. Je staat machteloos maar ik laat het hier niet bij zitten mijn man heeft deze ochtend weer gebeld naar die Gideon servicemonteur maar weer, ik heb echt niet eerder de tijd. Schandalig ik ga hier mee verder dit kan echt niet hoor.

05-07-2019

Geen oplossing of coulance !

Bij de aanschaf van een nieuwe telefoon hebben ze verzuimd de verzekering van de oude naar de nieuwe telefoon om te zetten en daar omtrent ook geen informatie over gegeven. Toen ik schade had en deze niet omgezet bleek te zijn naar het nieuwe toestel .niks coulance , gewoon €300,- pech. En ook niet op hun bedrijfsschade verzekering willen claimen , totaal star en onwillend met meedenken

Diane
04-07-2019

Nog nooit zo'n krakkemikkige provider gehad

Met de betaling ging het niet vlekkeloos, de mediabox was duidelijk 2e hands en beschadigd waardoor we niet konden opnemen, het kastje in de meterkast was verkeerd aan gesloten,, we hebben vaak slechts 1 streepje wifi op de telefoon, of soms even helemaal niks. Opnemen en afspelen gaat nodeloos ingewikkeld, je kunt maar een paar dingen op nemen, dan is de recorder alweer vol.

Als we dit allemaal vantevoren hadden geweten waren we nooit naar t-mobile gegaan

04-07-2019

Geld "lenen ´

T mobile stuurt rekening voor niet ontvangen kastje,

na heel veel bellen is het kastje toch terecht gelukkig,afgelopen maand opeens €175 teveel afgeschreven dus weer gebeld en gestorneerd. na bellen mail gehad dat er een credit nota stond voor €350 .? deze maand wederom €175 teveel afgeschreven dus weer gestorneerd een op advies van klantenservice de 2 maand bedragen apart overgemaakt. tot mijn grote verbazing vandaag een mail of ik nog even die €350 overmaak? beste tmobile als jullie geld willen lenen ga dan gewoon naar de bank.

Marlon
03-07-2019

Slechte verbinding

Tmobile sinds februari en sinds het begin al WiFi problemen en ze kunnen er niks aan doen na meerdere keren bellen. Uiteindelijk word er gezegd dat ik maar bedraad moet werken. Echt belachelijk. Heb meerdere providers gehad maar deze is wel echt de slechtste kwa verbinding en televisie hapert ook best vaak. Raad tmobile thuis echt af

David
02-07-2019

1,5 maand lang geen service en op hotspot vouchers moeten draaien.

Pas t-mobile thuis aangeschaft, heeft het een week gedaan. toen ging een rood lampje aan (4juni), alles geprobeerd. heeft niet geholpen. Moest toen een afspraak maken met Guidion, eerste beschikbare datum van hun van 2 juli. ik zit dus een maand zonder internet (bedenktijd is dus ook verstreken) en nu wordt er verteld dat het mogelijk door een andere partij (kpn) opgelost moet worden in de kast, wat weer 2-3 weken kan duren. mijn ervaring met t-mobile thuis is gewoon enorm slecht.

Gijs
02-07-2019

Slechte afhandelijk

Ik ben inmiddels 4 maanden verder na het opzeggen van mijn abonnement bij tmobile thuis. het is wel zo dat ze mij nogsteeds geld afschrijven terwijl ze mij meerdere malen hebben gezegd dit niet meer te doen. erg triest dat er mensen daar achter de schermen werken die niet weten hoe ze iets netjes af moeten handelen.

Joyce
29-06-2019

Werkt helemaal niet

Jammer dat je niet voor een 0 kan kiezen want 'tmobile is het slechtste wat je kan kiezen. Enorme slechte service. Vanaf 12 juni zou mijn thuis abonnement ingaan. Inmiddels doet het nog steeds niks. De monteur kan pas 18 juli! komen. Er wordt niets gedaan om je te helpen. Iedere dag bellen en dan hoor je : de wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent. Langer?! ik ben niets anders gewend. Ik heb nog nooit iemand sneller dan 30 minuten aan de telefoon gehad! iedere x weer een ander en weer iets wat afgesproken /beloofd wordt en vervolgens niet nagekomen. Ik wil mijn abonnement opzeggen, dit kan, maar dan moet ik wel een afkoopsom betalen. Een afkoopsom voor iets wat ik niet heb gebruikt! ze zijn niet helemaal goed zeker?! nooit een abonnement bij t-mobile aangaan. Daar krijg je enorme spijt van!

Eva
27-06-2019

Je komt er nooit meer vanaf (tmobile thuis)

3 maanden na mijn opzegging ontvang ik nog steeds allemaal verschillende facturen. Ze schrijven ondanks het intrekken van de automatische incasso gewoon bedragen af. Klantenservice belooft alles voor je op te lossen maar doen helemaal niks. Nooit aan beginnen!

Rene
26-06-2019

Heel goedkoop geen internet

De t-mobile monteur zei een cruciaal onderdeel niet te hebben, omdat t-mobile het hen niet levert. Resultaat: al een week geen tv en internet. Gaat waarschijnlijk zeker nog een week duren. Maar dat dan wel voor weinig geld!

25-06-2019

Slechte/geen service, moeten annuleren => €ete!

I.v.m. De mogelijkheid tot het verlengen van mobiele telefoonabonnement werd ik begin mei 2019 gebeld door een dame van de afd.klantenservice met een voorstel tot verlenging. Hierbij ook gesproken over de mogelijkheden en goede aanbiedingen op dat moment voor t-mobile thuis. Dit aangehoord, er een nachtje overgeslapen en nadat ik door haar werd teruggebeld akkoord gegaan met haar voorstel, aanbod en mooie praatjes.

De opzegging bij de huidige provider zou via hun gaan en de opzegging en hun aansluiting zou ingaande 4 juni plaatsvinden. Vanaf dat moment is alles fout gelopen door dat t-mobile thuis fout op fout stapelde. Uit correspondentie bleek ineens de aansluiting per 6 juni te zijn. Kwam wel lastig uit i.v.m. Een lang geplande vakantie die gemeld was bij t-mobile maar dat was geen probleem voor de aansluiting/oplevering!

Dus snel bij de oude provider "uitstel" gevraagd tot 6 juni. Solcon was coulant en deed dit. Toen bleek dat ze helemaal niet konden opzeggen en wij dit zelf moesten doen. Daarna werd er een monteursafspraak gemaakt voor plaatsing/installatie. Echter niet op de afgesproken 6 jun maar pas 2e helft juni. Dus zouden we enige weken zonder internet, telefoon en tv zitten! na bemiddeling van een medewerker van t-mobile thuis werd er contact opgenomen met de installateur en kon er toch nog een afspraak gemaakt worden voor 6 juni namiddag.

Ca. 1 week van te voren moest er een installatiepakket bezorgd worden. Op maandag 3 juni, met heel veel moeite en lange wachttijden, een paar keer contact gehad met de klantenservice. Pakket was nog niet klaar, nog niet verzonden etc. Etc. Op dinsdag 4 juni ook weer enige malen contact gehad. Zelfde reactie en zeer weinig interesse in de situatie van de klant. Uitgelegd voor wat voor problemen we zouden komen te staan mede omdat we i.v.m. De terminale situatie van mijn schoonmoeder wel bereikbaar moesten zijn en internet kunnen gebruiken. Interesseerde ze helemaal niets. Ze konden geen enkele garantie geven voor tijdige levering van het installatiepakket. Ik moest maar afwachten, wetende dat 1) we op 6 juni afgesloten zouden worden bij solcon 2) de installatie door de monteur onzeker was omdat er geen pakket was 3) vakantie.

Er werd geen enkele stap harder gezet om het probleem op te lossen. Woensdag 5 juni weer contact gehad en toen werd gemeld dat het bijna 100 % zeker was dat het installatiepakket er niet op tijd zou zijn en de monteur niets kon doen op 6 juni. Zij kon absoluut geen enkele garantie geven en adviseerde zelf dan maar te annuleren en proberen terug te gaan naar solcon. Dus heb ik in overleg met haar e.e.a. Geannuleerd. Maar.het konijn uit de hoge hoed moest nog komen! aan het einde van het gesprek deelde zij doodleuk mede dat door de annulering ik een boete kreeg van € 75,-. Haar uiteraard verteld wat ik daar van vond en het ook niet zou betalen en dat haar leidinggevende wilde spreken. Maar .die krijg je daar nooit te spreken ondanks toezeggingen dat je teruggebeld wordt.

Een paar seconden na het gesprek had ik annuleringsbevesting al in huis incl. Het boetebedrag en ook de annulering van de monteursafspraak van guidion was er direct.

Meteen gebeld met guidion en daar wist men te vertellen dat er al tijden lang en de hele dag door afspraken werden geannuleerd omdat t-mobile niet tijdig kan leveren, mensen boos zijn omdat ze niet aangesloten kunnen worden en tijden lang zonder aansluiting zitten.

Ondanks de afzegging van alles was men bij t-mobile zo kinderachtig om 1 1/2 dag na de annulering toch nog snel een zgn. Patch bij de glasvezelleverancier reggefiber te plaatsen zodat alles voor de oude provider geblokkeerd was en zij niet direct een heraansluiting konden realiseren. Hoe flauw kun je zijn. Pestgedrag van geen niveau. En.ze hadden 5 dagen gelegenheid om die zgn. Patch weer te verwijderen zodat er door solcon een heraansluiting aangevraagd kon worden. Ze hebben de volledige periode gebruikt om de patch te verwijderen terwijl dat feitelijk 1 druk op een knop is en een paar seconden werk als ,en meewerkt!

Daarna div. Malen getracht via facebook en via een medewerkster van een speciale klachtenafd. Van t-mobile thuis en na heel uitgebreide en duidelijk uitleg over het volledig in gebreke blijven van t-mobile thuis om "kwijtschelding" van de boete van € 75,- te krijgen. Maar de managers hebben dit inmiddels 2 x afgewezen/geweigerd want wij hebben geannuleerd! ondanks dat t-mobile thuis met werkelijk alles in gebreke is gebleven en fout op fout heeft gestapeld, krijgt de klant de schuld want zij maken geen fouten!

Je kunt praten als brugman en hele boeken naar ze schrijven. Ze hebben geen enkele belangstelling voor de situatie van de klant, willen alleen maar zoveel "scoren" en omzet maken en hoe ze dat doen maakt ze (vooral de managers/directie) geen ene fluit uit. Daarnaast zijn de directie/managers ook nog eens zo lafhartig, kinderachtig en klantonvriendelijk dat ze ondanks diverse verzoeken daartoe, niet het lef, niet de klantvriendelijkheid noch de interesse hebben om eens met een klant te bellen wat er nu aan de hand is. Waarschijnlijk zouden ze er op dit moment een dagtaak aan hebben. Heel bijzonder om zo met klanten om te gaan. Feitelijk zit ik nog steeds te wachten om eens in gesprek met ze te gaan. Durven ze alleen niet.

Helaas kost het nieuwe abonnement bij solcon mij ook beduidend meer per maand dan voorheen, verlies ik de diverse voordelen die ik daar in de loop van jaren had opgebouwd en is ook mijn totale pakket nog eens minde uitgebreid.

En dat allemaal dankzij t-mobile thuis!

Helaas loopt nu door deze hele situatie ook de heraansluiting bij solcon volledig mis en zijn we nog steeds niet opnieuw aangesloten door "patchproblemen" en zitten we vanaf 6 juni zonder internet-, tv- en telefoonaansluitingen. Maar.… vlgs. T-mobile thuis is dat allemaal onze eigen schuld!

Inmiddeles is gisternacht mijn schoonmoeder overleden en hebben we in ieder geval internet en telefoon dringend nodig.maar helaas.

Vandaag ontvingen we de aankondiging dat op 1 juli 2019 automatisch de € 75,- boete wordt geincasseerd!

Bedankt t-mobile thuis. Zo kun je ook geld "verdienen". Ga je schamen

25-06-2019

Onjuiste informatie

Bij overstap van Ziggo naar het ogenschijnlijk goedkope en prima t-mobile bij het aansluiten enkele dagen tevoren kom ik er na ontvangst van het aansluitpakket thuis pas achter dat de modem niet kan worden aangesloten. Bij Ziggo is dat coax. Zit nu zonder internet. Valse voorlichting. T-mobile stelt voor dat zij iemand van de KPN een afspraak laten maken voor de aansluiting. Dat wordt dus wachten. Terug naar Ziggo lijkt mijn enige optie. T-mobile meldt dat dan hiervoor een hoge afkoopsom moet worden betaald. Nadat ik verkeerd ben voorgelicht, beter gezegd opgelicht.

21-06-2019

Slechte klantenservice

Ze konden niet leveren op mijn adres en nooit diensten van ze afgenomen maar inmiddels al maanden bezig om van ze af te komen. Niemand van de klantenservice weet exact wat de stand van zaken is. Erg slecht.

Nico
20-06-2019

Storing

Ik zit al meer dat 7 dagen met een storing op tv maar wel de volle bak betalen wat een slechte organisatie daar bah spijt van mijn overstap

IKK
20-06-2019

Slechte levering producten

Ik ben sinds eind mei klant van T mobile. We hebben een alles in 1 pakket met opname functie voor de tv.

Onze aansluitdatum was 23-5 (4 weken geleden dus). De tv-box kan nog steeds niet ontvangen.

De technische dienst is er mee bezig krijg ik steeds te horen. Er zijn problemen met de levering van het product o.i.d.

Dat is zeer slechte klantenservice zou ik zeggen, want we wachten nu al 4 weken!

Ik zou me nog eens bedenken mocht je voor de keuze staan om een abonnement bij T mobile te nemen!

Manhal
19-06-2019

Blijf weg hier alstublieft alles is Slecht

Et zijn namelijk allemaal mooie woorden en jullie komen heel geloofwaardig over maar zo is het NIET . ik ben namelijk een nieuwe klant sinds 31-05-2019 en ik krijg in eerste instantie een doos binnen van T-Mobile met daarin en gebruikte huawei modem ontvangen en geen zyxel modem zoals hier staat. maar dat is nog niet het aller ergste na 1 dag als nieuwe klant is de modem ermee gestopt nou ik bellen met T-Mobile terwijl ik wist dat de modem niet werkt alleen het pouwer lichtje brand heb van alles geprobeerd hij werkt niet. T-Mobile kan er niks aan doen want volgens hun systeem en van wat hun zagen is dat de modem gewoon werkt naar hun mening uiteindelijk wouden ze toch een monteur sturen aan huis maar ja dat kan pas na 2 weken. ik zat lekker 2 weken zonder internet en uiteindelijk na het bezoekje van de monteur is de oude modem vervangen door een huawei modem en geen zyxel terwijl ik dat wel aangaf . ik wil 1 ding begrijpen waaarom maken jullie beloftes die jullie niet na kunnen komen? de service aan te telefoon die kan er ook wat van begrijpen niks van wat er afspeelt en zeggen dat de modem werkt terwijl dat niet zo is geen geduld absoluut niet klantvriendelijk!

Gerrit

Slecht netwerk T-mobile

Hallo

Wij hebben nu ongeveer 1,5 jaar een mobiel abonnement op T-Mobile

Bij ons in de buurt buiten de bebouwde kom in de achterhoek geen enkele ontvangst

Het gaat vooral om de Veldhoek gemeente bronckhorst en het buurtschap Linde ook bronckhorst.

In febr 2020 loopt onze abonnementen af en ik weet nog niet of weer bij jullie blijven het is kloten

Toch maar weer naar KPN het betere netwerk

Met vriendelijke groet

Gerrit Hietbrink

Toon

Sleht

Geregeld stilstaand beeld.

In het begin werd er wel wat ondernomen.

2 keer andere modem (raar)

Ook 2 keer nieuwe setupbox( ook raar)

Kabels vervangen maar het helpt ook niet.

Nu zeggen ze doodleuk als ik bel dat volgens T-Mobile de problemen zijn opgelost, zonder verder contact met mij te hebben gehad.

Maar het probleem is nog nooit opgelost.

Vandaag weer gebeld, ik word gewoon als leugenaar bestempeld, en word door de klantenservice de verbinding verbroken.

Want ze zijn klaar met mij word aangegeven.Dit probleem heb ik al meer dan een jaar.

En heb zeker 20 keer gebeld.

18-06-2019

Gen enkele hulp

T-Mobile klantenservice zegt je binnen 2 dagen terug te bellen. Dat lukt niet binnen 4 dagen en ook niet na tweemaal herinneren.

Slechte service!

Sommige organisaties zijn als machines … ze zijn zo ontworpen dat alleen de belangrijke zaken (verkoop) goed werken en de rest niet .