Odido reviews

Nina
06-03-2020

De meest slechte klantenservice ooit!

De meest slechte klantenservice ooit. Ten eerste in de winkel al onjuiste informatie gekregen over het contract. Vervolgens beloven ze telefonisch van alles, maar puntje bij paaltje gebeurt er helemaal niets. Er worden geen aantekeningen gemaakt van wat er besproken is wanneer je belt; sterker nog er wordt helemaal niet een genoteerd dat je gebeld hebt. Vervolgens kun je dus met drie verschillende collega's dezelfde discussie voeren. Medewerkers zijn weinig meedenkend en oplossingsgericht en verschuilen zich achter het systeem. Kortom, niet mee in zee gaan!

Eva
04-03-2020

Fout bij verhuizing!

Hiep Hiep hoera we hebben een nieuwe woning! Contact gehad in december met t-mobile om alvast de verhuizing door te geven. Samen zijn we hier met een goede deal uitgekomen dacht ik.

Half januari belde ik terug naar T-mobile dat de verhuizing verplaatst moest worden omdat de verbouwing uit liep. Wederom leek dit geen probleem te zijn zeiden ze. De verhuizing zou verzet worden naar 30 maart. In de laatste week van februari kreeg ik de vraag of ik een installatie afspraak wilde plannen met de monteur. Dit vond ik erg vroeg dus belde direct op. De installateur die vertelde dat hun al de opdracht hadden gekregen en dat ik dan even contact moest hebben met t-mobile zelf. We maakte alvast netjes een afspraak voor wanneer de verhuizing wel gepland stond en ronde ons gesprek af. Opnieuw contact met t-mobile. Hier werd gekeken en zeiden ze dat ze niet begrepen wat de installateur had gezien want bij hun stond de verhuizing gewoon op 30 maart. Ik hoefde mij geen zorgen te maken!Op 28 februari valt mijn internet en tv weg het was al laat dus we zijn eerst gaan slapen. De volgende ochten weer gebeld met t-mobile. Nee mevrouw wij snappen er ook niks van. Nee het heeft niks met uw verhuizing te maken echt niet. Wellicht is er iets fout met uw kastje. Wij sturen een monteur. Omdat de monteur pas 5 dagen laten kon komen heb ik gisteren weer met t-mobile gebeld. In het eerste gesprek werd het contact verbroken. Opnieuw opgebeld en ik kreeg een andere mevrouw aan de telefoon. Zij kon mij vertellen dat T-mobile wel degelijk een fout had gemaakt want dat de verwijder datum inderdaad op 28 februari stond en de verhuisdatum op 30 maart. Dit kon niet meer gewijzigd worden. Wat betekend dat ik 1 maand zonder diensten zit. Jammer genoeg werden er ook geen oplossingen hier voor bedacht en zit ik met een probleem en abonnement waar ik niks mee kan maar wel voor betaal. Wanneer je aangeeft dan je abonnement op te willen zeggen willen ze daarvoor een boete in rekening brengen. Ik vind het erg jammer dat je als trouwe klant zo slecht behandeld word en ze ook niet met een goed oplossing komen. Wij gaan met ons alles in een pakket en 2 mobiele abbonementen opzoek naar een andere provider die wel mee denkt.

Eva
04-03-2020

Fout bij verhuizing!

Silva
03-03-2020

Goede service en internet

Service is behulpzaam en ik heb snel mijn internet gekregen. Ook prijs is prima.

Joop
02-03-2020

Waarschuwing

◦ Waarschuwing. Het gebruik van T-mobile kan u schade berokkenen. Sinds januari 2020 internet en tv van hen. Op een morgen geen verbinding meer. Mail gestuurd. Kreeg onbegrijpelijk bericht terug. Verklaring gevraagd. Zij beweerden dat “iemand” een account bij een onbekende provider op mijn adres had genomen en dat ze daarom mijn account hadden afgesloten. Bovendien dat dit onherroepelijk was. Maar dat ik wel een nieuwe overeenkomst met hen kon sluiten. Eerder bericht hierover had ik niet gehad. Natuurlijk was ik woedend over gebrek aan zorgplicht en aan onzorgvuldigheid. Op alle voor de hand liggende vragen kreeg ik geen antwoord. Een nieuw account kon pas over drie weken gerealiseerd en de kosten moest ik zelf dragen. Ook de apparatuur terugsturen. Het was verbijsterend te merken dat ze helemaal niets voor je doen als klant en na gemaakte fouten, geen enkel zelfcorrigerend vermogen hebben. Klantenservice blijkt te fungeren als een soort slotgracht rond het bedrijf. Diep triest als je daar werkt. Mijn verontwaardiging werd nog groter toen ik navraag deed bij KPN netwerkbeheer over de z.g overname van de lijn. Daarover was bij hen niets bekend. Dat was dus niet gebeurd. T-Mobile daarmee geconfronteerd vroeg mij dat te bewijzen. Kenmerkend alles bij de klant neerleggen. Hen gevraagd hun bewering te staven. Conform het beginsel wie beweert, bewijst. Ik ben 70 jaar oud. Nog nooit eerder een bedrijf tegengekomen met zoveel minachting voor de klant. Schade voor mij: kosten van de aansluiting/activatie en extra databundels voor mijn telefoon, een alternatief voor een maand geen internet. Daarom bespaar uzelf kosten, problemen en frustratie, neem nooit iets van T-mobile

Mona
01-03-2020

Negatief. internet is sloom en valt steeds uit, heb glasvezel. communicatie met medewerkers gaat steeds vaker fout, bellen niet terug en problemen blijven. nu blijkt mijn factuur te zijn verhoogd door die zogenaamde inflatie factor en ze willen dit niet terugdraaien, mag ook niet stoppen met mijn contract, ze dreigen dat ik dan alles moet betalen, het hele jaar contract als ik stop. Schande.

28-02-2020

T-mobile thuis een ramp, haperend beeld, botte service

Beeld blijft maar horten en uitvallen. Zeggen dat ze niets te maken hebben met adapters die door henzelf geleverd zijn, paar keer eerder gebeld, kwam grove monteur die zei dat de stekkers fout in modem zaten, stond in 1 minuut weer buiten. Niets opgelost aan probleem, toen ik zei naar een andere leverancier toe te gaan, opmerking in de trant van jammer dan. Echt heel slecht, terwijl ik alle goede ervaringen heb met hun mobiele telefonie. Heel slecht bedrijf.

Hermin
28-02-2020

T mobile thuis tv box met opnemer

De tv box met opnemer gaat na 6 weken gebruik al defect.

Vervolgens duurt het 7 kalenderdagen voor je een nieuwe opgestuurd krygt.

In de app kun je 7 dagen lang niet alle zenders kijken die je met tv box kunt kijken.

Alle programma’s die je opgenomen had en nog niet had gekeken ben je kwijt.

T mobile thuis is wat mij betreft een kat in de zak.

Erg teleurstellend

Anouk
27-02-2020

NIET BEREIKBAAR

T-mobile,

Wellicht dat jullie mij via deze weg wel willen helpen, daarom zal ik het kort mijn verhaal uitleggen.

Sinds 1 februari 2020 heb ik een abonnement bij jullie. Gewoon lekker simpel, alles onbeperkt zodat ik mij nergens zorgen over hoef te maken.

Echter zijn de zorgen qua bereikbaarheid nu groter dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Vanaf maandag avond 24 februari 2020 ben ik namelijk op geen enkele manier telefonisch bereikbaar.

Inmiddels zijn we dagen verder alleen zonder oplossing. De ‘case/ticket’ zoals jullie aangeven zal pas over 19 dagen geopend worden, dat is wat jullie onvriendelijke service lijn mij wel kan vertellen. Echter het probleem is dan nog niet opgelost, zei meneer.

Alle mogelijke opties, volgens jullie, hebben we inmiddels gehad. Denk dan aan fabrieksinstellingen resetten, Sim swap, prepaid kaartje en nr doorschakelen, Sim blokkeren en weer deblokkeren, alle systemen zijn na gekeken en natuurlijk ook alle simpele handeling hebben we uitgevoerd.

Hoe zouden jullie het vinden om onbereikbaar te zijn met alle eventuele gevolgen van dien?

Is er iemand binnen dit hele bedrijf die wél iets voor mij kan betekenen en serieus neemt ipv alleen maar ‘sorry mevrouw heel vervelend voor u, nog even 19 dagen wachten dan word u geholpen’ kan zeggen?

Dadelijk ben ik langer uit de lucht dan ik ooit via jullie in de lucht ben geweest.

Deze keer wil ik wel graag geholpen worden en correcte oplossing.

Ohja, de maandelijkse factuur hoef ik natuurlijk niet te ontvangen neem aan dat jullie dat wel begrijpen.

Ook ontvang ik graag duidelijkheid waar ik alle kosten kan indienen voor het rond blijven rijden naar jullie winkels, parkeerkosten, uren die ik moet opnemen van mijn werk, de belkosten die ik maak omdat ik jullie 34 x moet bellen met een ander toestel etc etc etc.

Ik verneem graag van jullie.

26-02-2020

Geen service en slechte kwaliteit

Komen geen afspraken na.

Leveren niet de dienst die ze beloven.

Lossen problemen niet op.

Lucas
25-02-2020

Modem niet ingeleverd ( terwijl dit een jaar geleden al was gedaan)

Bij T-mobile is het een ongelooflijke administratieve chaos, de modem en interactieve tv-box hen ik een jaar geleden ingeleverd.

Vandaag een brief op de mat van het incassobureau met kosten omdat de apparatuur niet zou zijn ingeleverd.

Gelukkig beschik nog over de bewijsstukken dat dit onjuist is.

Hierover is in het verleden al vaak gecommuniceerd, met bovenstaande als resultaat.

Mijn advies, Ga niet naar T-mobile thuis, je krijgt er slapeloze nachten van!

Roy
24-02-2020

Begin NOOIT aan T-mobile Thuis

1 groot drama!

Als u KPN/Telford gewend bent, blijf vooral daar!

- Tv box is zeer traag

- Programma's kunnen niet teruggekeken worden, enkel een beperkt aantal zenders.

- Programma's die teruggekeken kunnen worden is de reactie op de tvbox zeer traag.

- Je zit eerst 10minuten van het vorige programma te kijken, doorspoelen kan niet.

- Als je op pauze klikt en daarna door wilt spoelen kan niet.

- Als je de tv gids bekijkt en een dag daarna weer ze tv gids opent dan zit de gids nog op de vorige dag. Eerst 30 programma's vooruit klikken om de huidige gids te bekijken.

- De uitstraling van de tv-box is 0 ook geen klokje in verwerkt.

- Als je een programma terugkrijgt en de tv-box wilt uitschakelen terwijl je dat programma kijkt kan dat niet. Je moet eerst het programma afsluiten en daarna de tv box pas te kunnen uitzetten. Menig keren al dat de tv box is aan blijven staan in de nacht.

- Reactie tijd van het zappen naar zenders is zeer traag.

- Klantenservice van t-mobile thuis is ook onvoldoende, na 3x een stekker te hebben aangevraagd nog niks ontvangen. Dit in een tijdsvlak van ruim 3 weken. Gezien je elke keer 15 a 30minuten in de wacht zit moet je daar ook maar net tijd voor hebben. Na 1,5 maand kreeg ik opeens 3 kabels opgestuurd.

Volgens mij ben ik nog tientallen andere punten vergeten te noemen, kortom begin er nooit aan! Heb al gebeld of ik er vanaf kon maar dan zou ik 300 euro boete betalen.

December 2020 is het eerste wat ik doe weer terug overstappen naar KPN!

22-02-2020

Pokke bedrijf

Was zeer tevreden met T-mobile tv en internet totdat men komt met de nieuwe tv decoder. Na vele malen gemailt en gebeld te hebben is het probleem niet opgelost.

Ik krijg een nieuwe decoder en de oude terug gestuurd, krijg ik een herinnering dat deze niet is ontvangen. € 90,00 boete, maar na protest wel terug gestort. De nieuw decoder is ook niet goed. het probleem blijft. Abonnement heb ik opgezegd en apparatuur terug gestuurd. weer herinnering van niet ontvangen apparatuur met dreigen van boet van € 90,00. weer gebeld dat men deze wel heeft ontvangen maar men blijft brieven en mailtjes sturen. Het lijkt haast wel op stalken.

De administratie is duidelijk niet op orde. zeer ontevreden.

Raymond
14-02-2020

T-mobile thuis . achterhaald

Ik heb t-mobile thuis maar het is een volstrekt achterhaalde dienst .

Geen mogelijkheid tot programma opnemen .

Terugkijken beperkte zenders

Geen mogelijkheid om Netflix ect te selecteren.

Als je er om vraagt krijg je steeds het bericht we zijn hiermee bezig .

Ik ga dus overstappen

Nick
12-02-2020

Slechte verbinding en technisch slechte kwaliteit

Ik ben sinds juli 2019 lid bij T-Mobile. Het eerste probleem ondervond ik doordat er een storing was mijn niet kon aanmelden voor de korting. Ik heb namelijk ook een

T-MOBILE telefoon abonnement. De storing was na een aantal maanden opgelost waardoor ik naar mijn korting kon fluiten.

Ik kreeg een kastje zonder opname daarvan was ik niet op de hoogte bij KPN en Ziggo zit dit er gewoon standard bij. Ik moest een duurder kastje aanschaffen om op te kunnen waarvoor ze ook nog is extra geld voor vragen. Daarna begon het nieuwe kastje kuren te vertonen haperend beeld, storingen, de algemene beeldkwaliteit was erg bedroevend. Diverse keren contact opge onem met de klantenservice ze zijn erg behulpzaam maar het ontbreekt hen gewoon de technische kennis. Oplossing was om het kastje te resetten dit had ik al diverse maken gedaan maar had geen positief effect.

Uiteindelijk kwam er een monteur langs die alles heeft gecontroleerd volgens hem was de verbinding en internetsnelheid uitstekend. Het ligt dan waarschijnlijk aan het kastje waren zijn woorden. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice ze zullen een nieuw kastje opsturen maar dan zonder opname functie. Toen ik dit kastje installeerde (geen monteur voor nodig fluitje van een cent) was het beeld opeens uitstekend. Echter na een tijdje begon het wederom te haperen.

Daarnaast zijn de technische mogelijkheden erg beperkt bij T-Mobile je kunt niet opnemen In de cloud niet alle programma's terugkijken aangezien ik nu geen opnakekastje heb is dat erg frusterend. De TV Anywhere app kan je maar beperkt aantal zenders zien waaronder geen fox sports 2 en 3 en ziggo sports.

Voor mij geen T-Mobile meer ondanks dat het bij andere providers ook niet perfect is heb ik deze problemen daar niet ondervonden.

Shady
07-02-2020

Onterecht 20 euro afgeschreven!

Dit is er mis met Tmobile: Je zet automatisch opwaarderen stop, hier heb je bewijs van, en vervolgens wordt er toch 20 euro afgeschreven. Vervolgens kan het geld niet worden teruggestort, maar alleen als prepaid tegoed worden gecompenseerd. Zo verdient T mobile dus haar geld! Geld = prepaid te goed zeggen ze dan. En dat terwijl mijn geld, wat ik niet aan Tmobile heb willen uitgeven, nu verplicht aan hun moet worden besteed. Wat een bende en ik zal hier nooit meer klant worden. Geniet van mijn 20 euro.

06-02-2020

Tele-2 naar T-Mobile Transistie

Sinds 14 jan. 2020 is de Tele-2 zender in ons dorp De Westereen (Friesland) afgeschakeld (uitgezet), en gaat al het G4 verkeer nu over de zenders van T-Mobile.

Het eerste wat me opviel was de fluctuatie (schommeling) van hun netwerk. Soms snel ander moment enorm traag. Overdag en 's avonds grote verschillen. Waar het tele-2 netwerk hier nog nooit gewag van heeft gemaakt of een storing heeft vertoond, verwacht ik dat uitval van dit netwerk regelmatig zal voorkomen (uit het landelijke nieuws komt dit ook wel tot uiting)

Wat verder opvalt is dat zelfs je eigen WiFi snelheid wordt beïnvloed; 80% lagere snelheid dan rechtstreeks op de telefoon waar de SIM in is geïnstalleerd (manipulatie?)

Ik gebruik mijn telefoon veel in de hotspot stand (tethering) Hier zijn providers natuurlijk niet zo happig op, ze hebben liever dat je een MiFi router neemt met bijbehorende (duurdere) afgepaste internet snelheid (geknepen data verkeer)

Ik ben van plan dit op de voet te volgen want de transitie (omzetting zendmasten) is nog maar pas begonnen in het hoge noorden.

Harry
05-02-2020

Slecht beeld en internet niet snelheid die bij abonnement hoord

Ben vorig jaar van Telfort overgestapt naar T-mobile eerst zelfde als Telfort maar ca september/oktober 2019 internet langzamer televisie slecht beeld meerdere malen geprobeerd via klantenservice een oplossing te krijgen maar je krijgt een computer aan de lijn en als je aangeeft dat je iemand wilt spreken krijg je blijf aan de lijn en daarna wordt verbinding verbroken. Via community geprobeerd een oplossing te krijgen maar na reset modem (geeft een beetje verbetering) is beeld nog lang niet wat ik via Telfort had en ook decoder is veel langzamer dan Telfort en deze was al bijna 9 jaar oud. Wilde antwoord geven via community maar zelfs dat heeft men niet in orde ik moet inloggen maar dat is niet meer mogelijk (te kritisch?) Het enigste dat men zegt dat alles via KPN netwerk gaat en alles hetzelfde is dat is onzin want zenderindeling is ook anders heb Telfort gehad en dit werd opgeheven en moest naar KPN netwerk (had ook andere zenderindeling) heb daar een maand opgezeten ivm opzegtermijn omdat men geen harddisk recorder levert alles is veel sneller dus als men volledige infrastructuur van KPN zou gebruiken dan krijg 100MB ipv 90 tot 94gb snelheid en werkt de decoder net zo snel als bij KPN en is ook het beeld net zo scherp ipv dat als je sport kijkt de bal vervaagd omdat of decoder of netwerk het niet aan kan.

Ingrid
05-02-2020

Nieuw toestel uitzoeken

Wilde informeren naar een nieuw toestel, niet het allernieuwste model maar in T-Mobile shop in Uden werd geen uitleg gegeven en werd daar nauwelijks te woord gestaan, men leek er geen zin in te hebben.dus meer verder gaan zoeken

Bernard
04-02-2020

Slecht tv beeld

Na weken regelmatig contcat te hebben gehad met T-mobilethuis.Vele beloften heb aangehoord.Is het nu zo ver dat er nog steeds geen verbetering is.

Vorige week ja toevallig vandaag opgelost.Echt niet nog steeds hetzelfde.een harde reset vanuit t-mobilethuis was niet mogelijk. Monteur aan huis niets gedaan.Hij kwam binnen keek naar tv kastje en router en zei ik zie het al.U krijgt nog een mail van ons.3 weken verder geen mail.

Gezien de vele reacties op deze site misschien eens tijd om eens iets op social media te gaan zetten zodat iedereen hierover ingelicht wordt.T-mobile zo ga je niet met je klanten om.Inmiddels al druk aan het oriënteren naar een andere provider,niet dat daar het gras altijd groener is. Maar uit ervaringen klantvriendelijker

Bernard