Allianz66 ervaringen

Sam
10-08-2019

Airpods 1 maand bezig

1 maand bezig met garantie van air pods.
Geen reactie /geen telefoontje/geen mailtje.
Terwijl
Dit wle
Wordt beloofd!
Nooit meer allianz voor mij

Lenie
23-07-2019

Zeer onbetrouwbaar en slecht luisteren

Geen echte verzekering wel betalen maar niet thuis geven niet terug bellen geen mails beantwoorden en totaal geen inlevings- vermogen wat er op reis kan gebeuren. Men past eigen regels toe die niet in de voorwaarde vermeld staan.

Notcool
15-07-2019

Alleen als je binnen het 'risicoprofiel' past.

Ik ben al jaren verzekerd bij Allianz, autoschadeverzekering. Braaf betaald , geen schade geclaimd. Een nieuwe autoverzekering zou geen probleem hoeven zijn, toch? Wel dus! Misselijkmakend.

Dave
12-07-2019

Waardeloos bedrijf

Afgesloten reisverzekering bij Allianz waarbij ze stelselmatig probeerde uitwegen te zoeken zodat ze onder de gestelde algemene voorwaarden niet uit hoefde te keren.

Uiteindelijk heb ik toch maar 75% van de reissom terug gekregen. En vervolgens krijg ik 2 naar naar dato een bericht van re-fund dat er schijnbaar een dubbele betaling heeft plaatsgevonden. Er volgen in ieder geval juridische stappen tegen deze maatschappij

Mary
07-07-2019

Allianz heeft zaken niet op orde en waardeloze customer sevice

Na maandenlang mailen en bellen eindelijk gelukt om mijn auto verzekering op te zeggen. Dit na een belachelijk hoge en onuitlegbare prijs verhoging.Vervolgens wordt er twee keer premie geincasseerd en dit zou geretourneerd worden. Ook dit duurde maar dus bedrag zelf gestorneerd en gisteren ontvang ik een aanmaning. Ik weet niet wat er met dit bedrijf aan de hand is maar wat een belabberde ervaring. Van Customer Care hebben ze nog nooit gehoord en ze reageren zo traag als slakken of gewoon helemaal niet. Nooit meer. Ik snap niet dat dit soort bedrijven niet aangepakt worden.

Tim
02-07-2019

Telefoon ontploft binnen 1 maand maar valt niet onder garantie.

Wat verzekeren ze bij allianz?

Via chine een telefoon besteld met garantie via allianz.
Binnen een maand was de batterij ontploft en allianz meld doodleuk dat die niet onder de garantie valt.

Wat had er dan moeten gebeuren voor er garantie wordt gegeven?

Gelukkig kwamen we er op tijd achter. Dit had zoveel erger kunnen aflopen zoals tijdens de slaap.
In gezicht, in broekzak of gewoon niet thuis en misschien heel huis afgefikt.

Nooit maar dan ook nooit via allianz verzekering afnemen.

Jeroen
23-06-2019

Geen vakantie verzekering afsluiten!

Geen reisverzekering afsluiten, mocht er wat gebeuren krijg je slechts een fractie van de gemaakte (ziekenhuis) kosten

Pieter
Pieter
05-06-2019

Wat een poppenkast daar

Allianz is echt de slechtste verzekeraar ever.
klant van hun rijdt tegen mijn auto aan, nee hoor meneer dat doet onze klant niet. We keren niets uit. Vervolgens krijg ik een grote mond en word de hoorn opgelegd. Echt nog nooit zo'n slechte verzekeraar meegemaakt!
Onbeschoft en zeer klantonvriendelijk!

Anne
23-05-2019

Vergoeding schade aan derde veroorzaakt door verzekeringnemer bij Allianz

11 april op scooter aangereden door een auto welke bij Allianz verzekerd was. Alleen materiële schade, tw scooter, schoenen en panty, géén letselschade. Allianz erkent de aansprakelijkheid van de auto, heeft met voorrang (!) op 15 mei de vergoeding van de scooter uitbetaald, de vergoeding van de schoenen en panty kan nog wel tot eind juni duren werd mij 23 mei na telefonische navraag medegedeeld.
Onvoorstelbaar dat ze meer dan 2,5 maand de tijd nodig hebben om een materiële schade te vergoeden!

Anon
23-05-2019

Zeer slecht communicatie

Kan eigenlijk alle klachten die hier staan wel opschrijven, zo slecht.

Ramon
17-04-2019

Belachelijk.

Zeer slecht bedrijf in de communicatie.
Vrijwel onmogelijk om een goede review te schrijven omdat het contact al het meest belabberde is van alle bedrijven ooit gesproken.

Siegrid
16-04-2019

Gewoon niet doen, pure oplichting

Reis/annuleringsverzekering afgesloten via een vakantieaanbieder.
Om de kosten vergoed te krijgen word je naar een buitenlandse site verwezen. Vervolgens loopt alles vast op de Nederlandse postcode die niet herkent word. Dan maar bellen met het nr. Geen nederlands sprekende telefonist te krijgen. Engels ook bedroevend waardoor de hele claim niet gemaakt kan worden. Voor niks afgesloten dus. Wat een manier om geld te verdienen blegh.

Toros
10-04-2019

Allianz auto verzekering

Allianz? Doe maar Niet!

Martine
28-03-2019

Niet kerngezond, dan geen verzekering!

Zo houden ze hun premies dus laag. Bij een medisch euvel waarvan de prognose uitermate goed is toch mensen afkeuren. Slim, of toch niet?

De vries
26-03-2019

Communicatie slecht

Erg moeilijk bedrijf in de communicatie.
Bijna onmogelijk om contact te maken of antwoord.
Advies niet met Allianz in zee gaan!

Johan
12-03-2019

Telefonisch onbereikbaar

Nadat ik 3 weken geleden een Overlijdens risico verzekering heb afgesloten, probeer ik te informeren naar de stand van zaken. Telefonisch is Allianz gewoon NIET te bereiken, ongeacht welk nummer je ook belt. Op mijn mail krijg ik een standaard reactie dat zij binnen 10 werkdagen contact opnemen. Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren gezien alle reacties.

Cor
09-03-2019

Niet mee in zee gaan!

Bij London verzekeringen had ik 5 oldtimer bromfietsen verzekerd.London werd overgenomen door Allianz en alles liep het eerste jaar gewoon door.
Het tweede jaar liep 1 verzekering gewoon door,maar de andere vier een maand later meer dan 100% verhoging.We doen het niet langer meer voor dat geld!
De 4 laatste bij een andere verz.ondergebracht.
En de ene wel verzekerde bromfiets werd uit de verz.gezet,met een kleine inhouding van het betaalde.En dit alles zonder communicatie!Omdat ik het controleerde bij de RDW kwam ik daar achter.Let dus op,verwacht niet te veel van Allianz,veel fatsoen treft U daar niet aan!

Anna
06-03-2019

VERZEKER ALSTUBLIEFT NIET BIJ DEZE BEDRIJF

Wordt geen klant bij allianz
Ik ben 2,5 jaar klant geweest bij allianz. Alle betalingen werden netjes automatisch afgeschreven van mijn rekening.

Na 2,5 jaar is er een keer iets mis gegaan met de betaling omdat er net niet genoeg saldo op mijn rekening stond. Allianz stuurt hier geen brief over, maar ze bellen je met een onbekend nummer. Als je niet opneemt sturen ze een mailtje. Ik heb hun belletje en mailtje niet gezien omdat ik onbekende nummers niet opneem en niet vaak mijn mail controleer.

De maand dat er iets mis ging met betalen was oktober. In november heb ik wel netjes betaald waardoor ik dus alleen oktober nog niet betaald had. Hierop heeft allianz mijn auto verzekering opgezegd en heb ik 2 weken onverzekerd rondgereden en nu heb ik een boete van 400 euro gekregen.
precies hetzelfde bij mij!

Melvin
21-02-2019

Dramaaa

Opzeggen niet mogelijk, 4 x bellen nog steeds niets. Afschrijvingen terug laten boeken toen werden ze wakker. Gelijk het incasso bureau in geschakeld.

Michiel
07-02-2019

Onmogelijk contact mee te krijgen.

Ik probeer al ruim 2 maanden een verzekering op te zeggen. Ondanks meerdere malen het contactformulier te hebben ingevuld niet eens een reactie ontvangen (buiten een mail dat ze het zo spoedig mogelijk behandelen.)

uiteindelijk de incasso van het nieuwe jaar maar gestoneerd. met nogmaals 2x een mail + contactformulier. Ben benieuwd of men nu in actie komt om de polis op te zeggen.

Meer Allianz reviews
Welk cijfer geef jij Allianz?