Telefoonverzekering afgesloten, was zo maar klaar. Bij schade zijn ze zeer slecht te bereiken, en komen hun afsprakuenniet na. loop nu al meer dan een half jaar met een leen telefoon om.
Schandalige bejegening!
Ik ben bestolen van mijn auto, netjes aangifte gedaan, alles. Allianz krijgt ook de reservesleutel en alle codes van mij. Nu is mijn auto door de politie teruggevonden. Wat een geluk, denk ik dan. Maar Allianz verbiedt mij (eigenaar) om contact op te nemen met die Politie, omdat zij er al mee bezig zijn. Maar Allianz belt mij nooit terug als ik hierom vraag. Nu wijst Allianz, ook weer zonder fatsoenlijk contact mijn claim af. Geen idee waarom. Maar geeft ook m’n teruggevonden auto niet terug. Effectief komt het voor mij erop neer dat Allianz nu, zolang ik niets hoor en noch mijn auto, noch een schadevergoeding krijg, mijn auto heeft gestolen… Wat een schandalig rotbedrijf. Ik had vertrouwen in de eerlijkheid en het fatsoen van een groot bedrijf als dit, maar ik ben echt enorm teleurgesteld en woedend. Wat mij betreft mag dit bedrijf snel opdoeken, want dit is echt niet oké.
Verschrikkelijk! Zodra ze geld moeten betalen zijn ze weg. We hebben moeten wachten tot dat de polis was afgelopen. En dan zeggen ze dat we te laat zijn! Klantenservice ook zeer arrogant. Oplichters!
Absoluut drama. Zeer onprofessionele en onvriendelijke klantenservice, absoluut niet service gericht en een drama met uitbetalen voor je bouwdepot. Sluit hier NOOIT een hypotheek af
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vreselijk slecht. Zo slecht.
Auto ongeluk in Spanje. All Risk verzekerd.
Na 8 weken nog geen uitkering. Men werkt er aan!
Neem aub een andere auto verzekering
Het is ongelooflijk dat zo'n bedrijf zelfs maar bestaat. Ik wachtte drie maanden op een antwoord, tot ze me vandaag telefonisch vertelden dat ze me niet konden helpen en dat ik contact moest opnemen met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Bedankt Allianz, dat had je me drie maanden geleden kunnen vertellen! Bovendien was de man aan de telefoon erg onbeleefd, klonk hij erg geïrriteerd en hield hij zich niet aan de etiquette van een vriendelijke klantenservice.
Sluit hier nooit een verzekering af!
Sluit hier nooit een verzekering af!
Na het melden van mijn schade duurde erg lang voor ik is een keer wat terug ontving.
Na 2 weken kreeg in dan eindelijk een bericht: ik zou vanaf dan nog 14 dagen moeten wachten op een uitslag.
Niets van ze gehoord!
Heb weer contact met ze opgenomen, toen is mij beloofd dat ik het uiterlijk na het weekend het te horen zou krijgen,
En uiteraard niets gehoord!.
Weer contact opgenomen, is mij verteld dat ik uiterlijk 11-01-22 voor 1800h bericht zou krijgen. Maar uiteraard weer niets gehoord.
Wat een vreselijk slecht bedrijf!
Onvriendelijk, onbetrouwbaar en afspraken totaal niet nakomen.
Sluit hier nooit een verzekering af!
Zeer slecht telefonisch bereikbaar. Op mailtjes wordt niet of laat gereageerd. Zeer teleurstellend.
Dramatisch slecht, snel overstappen naar een echte verzekering.
Waterschade, schade formulier ingevuld en na 10 dagen nog geen reactie. Vervolgens aan de bel getrokken maar een week later nog geen reactie. Gebeld maar lang gewacht, geen melding over aantal wachtenden, opgegeven. Dag later weer gebeld, zelfde verhaal. Drie weken na de melding krijg ik een mail: binnen 2 dagen komt iemand voor een expertise. Dat is nu meer dan 3 weken geleden en er was nog niemand. 4 dagen geleden maar weer eens een mail gestuurd en mijn onvrede kenbaar gemaakt maar geen reactie.
Meest waardeloze verzekerings maatschappij die er is.
1. Zijn ze niet te bereiken (na 2 uur in de wacht gezet te zijn nog steeds niemand aan de lijn). 2. Kun je een schade formulier niet fatsoenlijk invullen op de website (geen opties). 3. Reageren ze niet op mail of ingestuurde formuleren. 4. Is er iemand op onze auto(op naam van mijn vriend) ingereden en moeten wij nu 50% zelf betalen! Ben je hierdoor al ontdaan werkt Allianz nog tegen ook (ze hebben onze schade gewoon niet fatsoenlijk bekeken anders zouden ze hier NOOIT op uit kunnen komen. Aangezien te tegenpartij al schuld heeft bekend). Wij zijn hier echt kapot van. blijf hier ver vandaan.
Mobiel verzekering via Mediamarkt.
Zo veel mogelijk weerstand en na 30 dagen kun je weer over nieuw beginnen met de rompslomp.
Telefonisch contact een regelrechte ramp, goed voor een slapstick.
Sluit geen verzekering af bij Allianz.Het enige dat ze goed kunnen is premie innen.Heb je stront aan de knikker, dan geven ze niet thuis.Niet verzekeren daar, het zal je bezuren
Keren niet uit bij diefstal van fietsaccu. Zat met art gecertificeerd slot vast in het frame van de fiets. Klantenservice tot 2x toe zeer asociaal. Wel lekker premies innen maar niet uitkeren. Schoolvoorbeeld van witteboordencriminaliteit. 👎👎👎👎👎
Als VvE hebben wij al onze verzekeringen bij Allianz. Over de laatste jaren al wat schades binnen het appartementengebouw gehad. Alle schade is snel en goed afgehandeld en nog belangrijker vergoed. Goede prijs / kwaliteit.
Bij de mediamarkt een telefoon verzekering afgesloten maar ipv een verzekering hebben ze er 6 van gemaakt. Nu al 4 maanden bezig om ze geannuleerd te krijgen maar net zi belangrijk mijn geld retour krijgen. Alle gedane beloftes ten spijt er gebeurt niets dus mijn advies ga niet met deze maatschappij in zee!
Wat een ellende van begin tot het einde niet te geloven, alles wat mis kan gaan gaat hier mis. En luisteren ho maar! Al 7 maanden bezig met doorzetten van de schadevrije jaren?
De nieuwe telefoonverzekering van de mediamarkt loopt nu via allianz. En dit is een drama! Wat we ook doen we krijgen geen reactie op de mails. ALs we bellen krijgen we een nauwelijks nederlands sprekende dame aan de telefoon die verteld dat je moet mailen en de verbinding gewoon verbreekt als je aangeeft dat daar geen reactie op komt. Ook werkt deze dame nu al meer dan een week ( dagelijks bellen) iedere keer voor de 1e dag daar. En al haar collega's zijn druk en manager is in gesprek. Raar genoeg krijg je hoe vaak je ook belt alleen haar aan de telefoon.
nooit meer allianz en mijn andere verzekergingen haal ik dus ook direct bij hun weg
Vragen betreffende een Annuleringsverzekering werden niet gehoord, helpdesk wil niet 'helpen' maar verwijst naar voorwaarden en schadeformulier. Totale verspilling van tijd & geld om hier je annuleringsverzerking af te sluiten.
Ze hebben 1x in de 15 jaar dat ik klant was niet automatische de premie van me auto verzekering kunnen afhalen. Dus hebben ze me 2 emails gestuurt. Ik lees eerlijk gezegd bijna nooit me emails omdat ik me email nauwlijks gebruik(misschien nalatigheid).doe liever alles per post .Dus heb de emails niet gelezen. Dus ook geen brief op belletje gehad . Nu heb ik een boete van €400 gekregen van de rdw plus ik ben de verzekering uitgegooid en sta op de zwarte lijst. Om weer verzekert te kunnen worden moet ik dubbele lasten gaan betalen en de jaar vooruit betalen de aankomende 5 a 8 jaar. Dus zo gaat ALLIANZ met hun klanten om. In mijn ogen een KUT maatschappij.
De jaarlijkse betaling voor mijn autoverzekering werd afgeschreven van mijn rekening. Bij Allianz krijg je dan slechts 2 herinneringsmails en vervolgens wordt je autoverzekering opgezegd. Dit alles binnen een maand.
Als je autoverzekering wordt opgezegd, kom je bij de meeste verzekeringen niet meer binnen en ben je aangewezen op dure verzekeraars.
Na 10 jaar klant te zijn bij Allianz, vind ik dit zeer betreurenswaardig.