Allianz89 ervaringen

Emile
06-12-2019

Probeer over te stappen maar zelfs naar de door hun aangegeven contact mail komt een bericht terug dat zie niet bereikbaar zijn. Kan echt niet, duurt du al meer dan een maand.

27-11-2019

Net een kwartier aan de telefoon gehangen tot ik verbinding kreeg.

Uiteindelijk verbinding en de stem aan de andere kant hoorde mij niet dus verbrak de verbinding weer. Heel irritant. (met mijn zakelijke vast lijn is niets aan de hand.)

Pauline
27-11-2019

Te extreem voor woorden

Een half jaar geleden verzekering opgezegd nu krijg ik ineens weer enorm veel begeven van ze met rekeningen. Na tien keer gebeld te hebben(werd steeds weer doorverbonden met iemand anders na gem steeds 20 minuten wachten. Echt een hel. en nu blijkt dat mijn verzekering over gezet is naar iemand anders en dat daar twee autos postman. O.a de auto die ik heb weggedaan. Hoe kan dit in godsnaam? Kan iedereen dan zomaar op jouw naam een verzekering van Allianz afsluiten?

Stephan
26-11-2019

Het is een bende

Sinds de transitie werkt niks meer. Ik kan mijn documenten niet meer downloaden, ik kan mijn verzekeringen niet meer inzien en ik kan ook niet meer inloggen zonder continu een code via sms of email te ontvangen. Waardeloos. Daarbij zie ik als webdeveloper ook gewoon een gigantische hoeveelheid voordehandliggende kritische fouten voorbij komen.

Waardeloze transitie.

Martijn Joyce
Martijn Joyce
20-11-2019

Autoverzekering beeindigd?

Al vanaf 26 julie bezig om van deze verzekering af te komen. Rekening na rekening komt binnen terwijl ze de vrijwaring van mijn vorigw auto zowel van mij als van mijn verzekeringsagent al meerdere keren hebben ontvangen. Na vele telefoontjes heb ik eindelijk een brief ontvangen waarin staat dat mijn verzekering is beëindigd en mijn schadevrije jaren in de roydata zijn bijgewerkt ( voor mijn nieuwe verzekering betaalde ik ondertussen al 96 euro per maand) maar zo mooi dat het leek was het dus niet. Ik ontving opnieuw de rekeningen en zelfs een brief met de tekst dat mijn autoverzekering weer met een jaar was verlengt! Wat een drama. Ondertussen heb ik nu brieven van een incassobureau gekregen dat ik miet betalen. Ik ga niet betalen voor een verzekering die ik niet meer heb en waarvan allianz heeft geschreven dat de verzekering per 26 juli is beeindigd. De damen van het incassobureau vertelde mij dat de maandpremie van julie niet was voldaan. Ik heb mevrouw alle betalingen die ik in mijn bankpagina kon cinden toegestuurd en nadat ik het zelf nog eens heb nagerekend krijg ik zelfs 58,10 terug. Maar daar hoor je ze niet over. Ik wacht nu rustig af op de volgende brieven en dan laat ik het tot een rechtzaak komen want ik weet het niet meer. Ik weet niet meer goe ik door moet dringen tot die hopeloze figuren dat ik alles betaald heb en zelfs geld terug krijg en dat de verzekering al lang beeindigd is . in afwachting can nog meer ellende .

Karel
20-11-2019

Allsecur was super. Allianz Direct slecht.

Was altijd goed bereikbaar, goedkoop en vriendelijk. Niks meer van over. Wie heeft dit transitietraject geleid?

Mo
18-11-2019

Allsecure + Allianz = CHAOS

Ik was verzekerd bij allsecure. Ging opzicht prima. Toen nam allianz het roer over bij allsecure en was het één grote chaos.

1) dubbele facturen
2) onbereikbaar
3) bij contact verwijzen ze je naar een website die niet functioneert.
4) bij mailen zeggen ze niet te reageren op mail
5) allsecure zegt dat mijn verzekering is verlengt, allianz zegt van niet.

Kortom ik weet nu niet eens over ik verzekerd rondrijd of niet want niemand reageert.

Mensen 1 advies begin niet aan allianz een waardeloze organisatie

Wilfred
12-11-2019

Schandalig bij opzeggen opstal verzekering

Opstal en glasverzekering is bij Allianz belachelijk duur. Dus de verzekering opgezegd twee weken voor de verlengingsdatum. Dus tijd genoeg voor Allianz om de incasso stop te zetten lijkt mij. Toch is de premie nog afgeschreven, wel op de dag voor de afschrijving van de premie een creditnota ontvangen met de mededeling dat terugstorten maximaal 56 werkdagen kon duren. Dat is 8 weken! Belachelijk.
Maar toch gewacht tot dag 56, laat in de middag. Nog geen restitutie van de premie die, naar mijn mening, onterecht was afgeschreven. Dus het bedrag maar zelf gestorneerd, op de uiterste datum dat dat mogelijk is. Geen enkel signaal van Allianz, ook niet een paar weken later.
Ik heb dus ernstige twijfels over de financiële gezondheid van Allianz en over de betrouwbaarheid. Bovendien zijn de opstal- en glasverzekering waanzinnig duur. (Zie Independer)
Mijn advies: "Opzeggen per vervaldatum van verzekeringen daar, en eventueel toch nog afgeschreven bedragen van je rekening direct storneren."

10-11-2019

Gigantische tarief verhoging bij een miniscule schade.

Laten mijn NAW gegevens lekken.

Frenk
09-11-2019

Allianz direct er veranderd niks!

Vandaag nieuw premie voorstel gekregen van Allianz direct (allsecur).
Ze maken reclame met de slogan er veranderd niks.
Behalve dat je premie met 10% stijgt.
De uitleg van Allianz: het wordt steeds drukker op de weg en daardoor meer schade gevallen. Ze moeten gewoon de overname bekostigen!

Chantal
06-11-2019

Slechte klantenservice!

Mijn autoverzekering bij Allsecur gaat automatisch over naar een verzekering bij Allianz Direct. Sinds deze wijziging kan ik niet meer inloggen op de website, niet bij Allianz zelf en niet bij de inlogpagina voor Allsecur verzekeringen. Lukt het sporadisch wel (bijv. na cookies verwijderen eenmalig), dan kan ik de polis niet inzien of wijzigen. Contact met klantenservice is erg vervelend: er is onduidelijk aangegeven hoe je kunt mailen of bellen, alleen op de website van Allianz (niet van Allianz Direct) en er wordt aangeraden via chat contact op te nemen. Reactie via chat is traag (meermaals 10-20 min) en als je zelf niet binnen 5min reageert terwijl je geen notificaties van berichten krijgt, wordt het gesprek gelijk weer afgesloten. Erg lastig dus om contact op te nemen, uiteindelijk wel geholpen maar zelf moeten vragen naar bevestiging etc., en met inloggen kan ik niet geholpen worden. Het is dat ik over enkele maanden mijn auto ga verkopen en een leaseauto krijg, anders was ik allang overgestapt!

Monica
Monica
31-10-2019

Contact schade behandeling

Het telkens zelf moeten bellen en mailen wb de schade die ons is aangedaan.
Steeds sorry horen,en notities die neergelegd worden voor oa mv P met verzoek terug te bellen,maar nada noppes.
Telkens als ik bel is ze lunchen,niet aanwezig en meer van dat smoesjes.
Op mails wordt geheel niet gereageerd,ook al vraag ik alleen maar er wordt geen enkele reactie gegeven
We zijn al vanaf augustus 2019 bezig om van alles voor te schieten zoals expertise,nieuwe banden die direct moesten worden vervangen n a v het ongeluk enz
Belachelijk dat er geen reactie komt alleen maar zogenaamd begrip en nep sorry's

30-10-2019

Telefonisch contact

Ik probeer ze al een paar weken telefonisch te benaderen aangezien inloggen op de website niet lukt. Sta je half uur in de wachtrij helemaal niet. Wat een k*t verzekering toen nog gewoon Allianz was kreeg je ze gewoon te pakken. Sinds die overname is het gewoon een groot drama!

27-10-2019

Legale oplichting

Ik heb mijn halve leven een overlijdens verzekering premie betaald maar na het overlijden van mijn echtgenote kon ik fluiten naar mijn € 17000,- .
Ik heb geprobeerd het uit te zoeken maar werd onbeschoft behandeld en natuurlijk hebben ze het juridisch helemaal dichtgetimmerd.

Allianz
22-10-2019

Schade is domweg niet te melden

Ik probeer mijn auto schade te melden, maar kansloos. Mijn account is niet te openen, mail wordt niet beantwoord en een terugbel verzoek via alarmcentrale is niet gehonoreerd. Via de telefoon zijn ze niet bereikbaar. Hoe meld ik mij schade? Na deze schade stap ik per direct over, doei doei

18-10-2019

Werkelijk zeer SLECHT!

Alles wat mis kan gaan gaat hier mis.
werkelijk alles.
lange wachttijden waardoor je maar weer ophangt
vage antwoorden
geen reactie op inmiddels 3 verzonden klachten.
niet aan beginnen en als je er een verzekering hebt; gauw overstappen naar een andere.!

Bea
09-10-2019

Allianz, een drama!

Onlangs een kleine aanrijding gehad. Totaal onduidelijk hoe Allianz dat afhandelt. Heb hen de laatste weken vaker gebeld. Ten eerste sta je tijden (zeker een uur) in de wacht en ten tweede word je afgescheept door soms onvriendelijke en onwetende medewerkers. De een vertelt je dit en de andere iets anders.
Vandaag opnieuw een poging: na 25 minuten werd ik 'uit de wachtrij gehaald, wegens lange wachttijden'. blijkbaar iets nieuws! De dame aan de andere kant kon mij niets vertellen. ze zat er voor een een terugbelverzoek te schrijven. Ik heb haar succes gewenst met alle boze mensen die zij te woord mag staan.

Ik stap in ieder over naar een andere verzekering. Nooit meer Allianz!

John
07-10-2019

Allianz, wat een drama

We hebben zakelijk met veel maatschappijen te maken maar Allianz is echt de grootste ellende die je kunt bedenken, onbereikbaar zowel telefonisch als per mail
Bellen nooit terug,regelen niks en zijn mega traag
Ze zouden het geld wat ze allemaal aan die irritante reclames besteden beter in het oplossen van deze ellende
sluit hier nooit een verzekering af!

Wouter
17-09-2019

Tijd om allianz op te heffen

Allianz individuele hospitalisatie is de minst klantgerichte organisatie die ik ooit ben tegengekomen. Je kunt ze niet bellen en als je een mail stuurt kan het 3 a 4 maanden duren voordat je een reactie krijgt zegt de telefoniste met droge ogen.

Dat slaat nergens op. Je moet nooit een verzekering bij dit bedrijf afsluiten en als je er wel een hebt zou ik die zo snel mogelijk omzetten, naar een ander. Wat mij betreft moeten ze de lopende zaken afwerken en dan het bedrijf sluiten. Dat zou het beste zijn voor iedereen.

Pepijn
17-09-2019

Doen helemaal niks voor je, zelfs geen contact!

4 maanden geleden een aanrijding gehad en was verzekerd bij Allianz. Tot op heden heb ik alleen contact gezocht maar niks van Allianz gehoord. Als je contact hebt kunnen ze je niet helpen. Belachelijk en schandalig als je voor die service 12 jaar heel netjes je premies betaald! Geen goed woord voor over!

Meer Allianz reviews
Welk cijfer geef jij Allianz?