Allianz129 ervaringen

William
19-01-2020

Klantvriendelijkheid

Zeer slechte klantenservice. 55 min aan de telefoon gehangen. Eerst was ik van plan om vragen te stellen. In de tussentijd beslist om maar gewoon op te zeggen vanwege de slechte service. Ver beneden peil deze verzekeringsmaatschappij.

Geerhard
Geerhard
17-01-2020

Onbereikbaar

Probeer Allianz te bereiken via chat en telefonisch maar niet bereikbaar zelf niet na 45 min.
Ga verzekering bij hun opzeggen en ga naar een andere verzekeringsmaatschappij betaal liever iets meer maar dan met een goede service.

Colette
Colette
16-01-2020

Spookbedrijf !

Er wordt niet opgenomen , niet op de chat gereageerd , nada niks
Alleen contact via alarmcentrale , zij zeggen ook dat ze heel veel klachten krijgen van Allianz en ze ook niet kunnen bereiken
Kan niet m’n auto omzetten , ga de rekening blokkeren en een andere verzekering nemen

Anne
15-01-2020

Opzeggen niet mogelijk

Vandaag 4x geprobeerd te bellen. Ongeveer een half uur in de wachtrij gestaan. Online chat niet mogelijk, niemand reageert. In het menu voor optie 2 gekozen, slecht ter woord gestaan en totaal niet begripvol. Ik wil mijn verzekering aanstaande zaterdag stopzetten vanwege de verkoop van mijn auto, maar ik heb hier een hard hoofd in. Heel slecht!

Mike
15-01-2020

Opzeggen onmogelijk

Geen reactie op chat, niet bereikbaar via e-mail, telefonisch een groot drama. Linkjes op de Allsecur klantenomgeving die niet meer werken in verband met de overgang naar AllianzDirect. Kies liever een ander voor een paar euro meer per maand!

Hassan

Onbereikbaar

Kkkk slecht bedrijf onmiddellijk andere verzekering zoeken niet proberen! Slechte service 136min gewacht niemand neemt op. Idioten!

Michalina
14-01-2020

Doe jezelf dit niet aan!

Wat jammer dat ik deze meningen niet heb gelezen voordat ik de verzekering afsloot. Ik kan je echt niet adviseren. Het is heel gemakkelijk voor hen om via internet een contract te sluiten, maar u kunt niet met hen communiceren om iets te wijzigen. Doe jezelf dit niet aan! Hopeloos :(

Ad
14-01-2020

Niet te bereiken, reageren nergens op ! Nooit meer Allianz direct !

Tot tweemaal toe belofte van terug bellen niet nagekomen.
Via Chat en mail geen reactie. Schandalig.

Betaal gewoon geen premie meer. Consumentenbond erachter gezet.

Jeroen
13-01-2020

Hopeloos onbereikbaar

Heb de hele dag geprobeerd om Allianz te bereiken vanwege een afgewezen woonverzekering, 3x gebeld, 2x niet opgenomen, 1x afgewezen. Web chat reageert niemand op!

Kees
13-01-2020

Slecht te bereiken

Ontzettend slecht te bereiken. Wilde mijn polis bijstellen en heb 2,5 uur in de wacht gestaan. Chat op de website wordt niet op gereageerd. Stop je geld in personeel en niet in reclame!

Edwin
11-01-2020

Onbereikbare en slechte klantenservice

Ruim 1 uur aan de telefoon gezeten om iemand te kunnen spreken, uiteindelijk iemand via de alarmcentrale weten te spreken.
Diegenen heeft een dossier aangemaakt maar is vervolgens bij niemand in het bedrijf bekend.

Via facebook messenger heb ik iemand gesproken die voorlopige dekking voor mijn auto weer kan garanderen. Lekker professioneel zeg!
Dan maar lekker onverzekerd rondrijden.

Robin
11-01-2020

BELACHELIJKE KLANTENSERVICE

Vorige week 1,5 uur aan de telefoon zitten wachten op reactie, ondertussen de chat geopend en ook hier bijna 2 uur gewacht op reactie. Toen er eindelijk een reactie was stond er: hoe kunnen we je helpen? je reageert niet, ik ga de chat sluiten. En dat allemaal binnen 1 minuut na de eerste reactie.

Man man man wat een bedrijf.

Vervolgens vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen. De chat weer geopend, na een half uurtje kreeg ik reactie. Ze reageren zeer kortaf en niet professioneel. Ik gaf aan dat ik een wijziging wou doorgeven en kreeg gelijk het telefoon nummer doorgestuurd. Hierop heb ik aangegeven niet te willen bellen omdat ik de vorige keer al zo lang heb moeten wachten. Nadat de wijziging is doorgevoerd door medewerker vraagt hij netjes of die nog iets voor me kan betekenen, en ja dat kan hij dus ik stel nog een aantal vragen. Nadat ik reactie heb gehad op 1 vraag en nog niet op de rest van mijn vragen sluit hij zonder pardon de chat en kan ik weer opnieuw beginnen. Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt

Leonie

Gewoon onbereikbaar

Wat een verschrikkelijk bedrijf! Krijgt ze gewoon niet te pakken

Pa

Geen communicatie mogelijk

Geen communicatie mogelijk. Niet aan te raden.

Daniel

Niet bereikbaar.

Ik heb een sterretje in mijn ruit dus wilde deze melden en had wat vragen. Drie kwartier gewacht op reactie via de chat, na 43 minuten bleek iemand gereageerd te hebben met gelijk de opmerking dat als ik niet binnen 1 minuut zou reageren de chat gesloten zou worden. Ik zag dit niet direct dus de chat was nog binnen 1 minuut afgesloten. Tweemaal per mail verzoek gedaan om contact met mij op te nemen, geen response. Getracht te bellen maar na tweemaal een half uur gebeld te hebben de moed opgegeven. Ik heb de opzegging voor mijn autoverzekering inmiddels verzonden.

Michiel
Michiel
07-01-2020

Zeer slecht bereikbaar

Zowel telefonisch als via de chat zeer slecht bereikbaar. Via telefoon wordt geen wachttijd aangegeven en op de chat helemaal geen actie.
Uiteindelijk na zeer lang wachten iemand aan de telefoon gekregen en mijn autoverzekering opgezegd. Wel vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Sharon
Sharon

Onbereikbare klantenservice

Totaal 1 uur in de wacht gestaan. Waardeloos te woord gestaan. Vervolgens hadden ze geen telefoon nummer van de zakelijke afdeling en kreeg ik een mailadres waar ik maar naar moest mailen?
Duidelijk dat ik hier GEEN verzekering af ga sluiten.

Ella

Geen communicatie mogelijk

Zijn op geen enkele manier bereikbaar. Verzekering voor nieuwe auto daarom maar elders afgesloten. Nu moet de oude verzekering bij Allianz nog worden beëindigd maar dat kan in dit tempo nog wel even duren

Jeroen

Niet bereikbaar

Zowel telefonisch als met chat op de site, email. geen reactie.

Koen

Waardeloze klantenservice

Telefoon wordt niet opgenomen, e-mails niet beantwoord en chat werkt niet.

Meer Allianz reviews
Welk cijfer geef jij Allianz?