Allianz186 ervaringen

Lies
11-08-2020

SLECHTE VERZEKERING! NIET TE VERTROUWEN!

ZEER SLECHT! Liefst geef ik een nul!
Ben al bijna 3 jaar aan het wachten op mijn geld waar ik recht op heb!
Ze beloven vanalles, maar doen HELEMAAL NIKS!

Amber
29-07-2020

Zeker niet bij Allianz!

Na slechte communicatie vanuit Allianz, heb ik maar 1x een premie gemist waarnaar ze de verzekering hebben stopgezet. Na 2x 30 minuten te moeten hebben gewacht om überhaupt iemand telefonisch of via de chat te spreken, konden ze niets meer doen. Overigens werkt 'Mijn Account' in de online omgeving van Allianz ook erg slecht. Je kan geen openstaande betalingen oid inzien.

Roger
27-07-2020

Niet laten verzekeren hier

Wanneer je iets wilt wijzigen of contact zoek via de chat of wat dan ook zij reageren niet. Je mag wel betalen maar verwacht geen service! Gelukkig bestaan er sites als deze en kunnen mensen zien hoe slecht het bedrijf is

Sonja
22-07-2020

Geen contact mogelijk

Bijzonder vervelende klantenservice. Eindeloos in de wacht staan, bijzonder nare manier van contact. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier verzekerd ben

Hanna
21-07-2020

Maanden wachten op 'wc eend ervaring'

Eerst maanden wachten op een tussenpersoon die helemaal niets doet en daarna nog maanden wachten op de beoordeling van de zaak. die uiteraard niet ruimhartig de schade en gevolgen van het lange wachten erkent.
Bar slechte verzekeringsmaatschappij.

Marc
20-07-2020

Slecht bereikbaar, niet nakomen afspraken en ontransparant

De acceptatiecriteria zijn volledig ontransparant en online of in de voorwaarde nergens terug te vinden en ook voor personeel van de helpdesk onbekend.

3 schademeldingen(waarvan 1 nog verhaald is op een derde partij) in 10+ jaar tijd wordt niet acceptabel gezien, en hierdoor vindt een afwijzing plaats. Er is geen enkele informatie ingewonnen over de omvang en/of aanleiding van de melding.
Als ik op voorhand had geweten dat ik hiermee niet in aanmerking kan komen voor een verzekering bij Allianz, had ik deze hier nooit aangevraagd. De consequentie is nu dat ik de komende 8 jaar bij elke verzekeraar moet melden ooit "afgewezen" te zijn, Independer mij uberhaupt niet meer verder helpt en mij doorverwijst aan www.geennee.nl waar de premie ongeveer 80% hoger ligt.

Shabla
16-07-2020

Als een nul had gekund had ik die gegeven

Kijk uit mensen, verzeker je niet hier.
Dit zijn geen mensen maar beesten zonder gevoel

Wilbert
15-07-2020

Slecht bereikbaar

Probeer al dagen lang met Allianz in contact te treden. Bij bellen krijg ik telkens te horen dat het druk is. Bij gebruik van achterlaten voicemail om teruggebeld te worden tot nu toe ook nog geen reactie. Wat slecht!

Maria
14-07-2020

Geen goede service

Al vanaf oktober (9 maanden lang) probeer ik in te loggen in mijn account.
Áls ik al iemand te pakken krijg (meestal wordt de chat zonder een antwoord te hebben gehad afgesloten), is dat helaas zonder succes. Steeds wordt er verwezen naar 'een ICT probleem' en ze weten de oplossing niet.
En als ik dan om een terugkoppeling vraag (zodat ik er zelf niet iedere week achteraan hoef) wordt er aangegeven dat zij dat niet doen.
Negen maanden lijkt me lang genoeg gewacht te hebben om te kijken naar een andere verzekering.

Sanne
07-07-2020

Geen hulp maar zelf doen

Super vervelend als iemand anders tegen je auto aan rijdt toch? Dan denk je: ik bel even met mijn verzekering om te vragen hoe nu verder. Om vervolgens het antwoord te krijgen dat ik het allemaal zelf maar moet regelen omdat ik WA verzekerd ben en zij dit niet voor mij gaan vorderen. Sorry maar waarom heb ik een autoverzekering bij jullie dan? Thanks voor de hulp. Ik voel me in de steek gelaten door mijn verzekering.

RD
03-07-2020

Reactie per mail.

Ze reageren niet, slechte verzekeraar.

Dennis
30-06-2020

Van allianz direct een lange vinger

Door een strenge spamfilter de melding gemist dat mijn jaarpremie voor de auto weer betaald moest worden.
Dan opeens door toeval horen dat je niet meer verzekerd bent.
Betaalde juist per jaar om dat te voorkomen.
allianz direct stuurt je gewoon het bos in en zoek het maar uit .
Waardeloos bedrijf met waardeloze service.

Jean
30-06-2020

Al 4 maanden bezig mijn claim in te dienen

Na schade aan telefoon geprobeerd mijn claim in te dienen.

na contact met Allianz lag het aan het IT-Systeem waarbij mijn polis nog niet is geactiveerd en ik geen melding kon doen.

Na herhaaldelijke belletjes ben ik naar de MM gestapt en hier mijn beklag gedaan. Na 4 maanden kan ik mijn Claim eindelijk indienen.

Het valt mij vies tegen. Slechte desk en ze komen hun woord niet na.

Roos Koning
27-06-2020

Verzekering laptop via mediamarkt

Wat een waardeloos kut bedrijf! Ik kocht een jaar geleden een laptop bij de mediamarkt in Middelburg en besloot die te verzekeren direct bij aankoop. Zou 9 euro per mand kosten, 3 jaar lang. Prima! Automatische incasso aangemaakt en dat ging soepel. Na een jaar kreeg ik ineens een vreemde mail uit naam van Allianz. Ik zou 4 cent te weinig betaald hebben en moest dat per direct overmaken. De mail stond vol vreemde spelfouten en meerdere spaties tussen de woorden. Dus die verplaatste ik meteen naar mn spambox, maakte er een melding van en besteedde er verder geen aandacht meer aan.
2 weken later weer een mail.de verzekering was geannuleerd vanwege wanbetaling. Zelfde spelfouten, maar in mn inbox gekomen omdat de afzender anders was dan de eerste mail.
Toen de maand erna geen incasso werd afgeboekt heb ik ze gebeld. Na LANG wachten kreeg ik een aardige man an de lijn die maar moeizaam nederlands sprak. Maar hij was uiterst behulpzaam en zei dat de fout volledig bij hun lag. Iets met een prijsverhoging van 4 cent die "zijn grote vriend het systeem" niet met de laatste incasso had verrekend. Het enige wat ik moest doen was een mailtje sturen met uitleg en de verzekering zou weer lopen. Direct gedaan! Binnen een uur antwoord.weer zeer slecht nederlands, geen naam onder de mail en hele vreemde zinsopbouw.
Er stond dat ik een wanbetaler ben en niet meer verzekerd kan zijn bij alianz.
Gaat om 4 cent! En lag aan hun systeem!?!

Dat antwoord direct doorgestuurd naar de mediamarkt, maar die hebben helaas (na 2 dagen!) nog niet geantwoord.

Ik.moet hier toch ergens mn beklag over kunnen doen?

R.koning

Kor
17-06-2020

Gewoon niet doen!

Zelf een All risk verzekering, van achteren aangereden door een ander. De veroorzaker van de schade heeft aanspraklijkheid erkend. Allianz direct weigert de schade te verhalen. Na ontelbare telefoontjes (steeds min 15 minuten wachten voordat je iemand krijgt of de verbinding wordt verbroken) kom ik geen steek verder. UIteindelijk zit ik met € 7000,- aan onbetaalde schade.

Gert
17-06-2020

Waardeloos bedrijf

Auto verzekering afgesloten voor 15-20.000 km. Bleek in de polis door een fout van hun kant dat max 15.000 km staat. Contact opgenomen met de klantenservice. Bleek helaas onmogelijk om aan te passen. Of het kon wel, maar de premie zou 50% duurder worden. Beetje gek als de fout bij Allianz ligt. De verzekering weer opgezegd. Toen ik dat deed kon het ineens voor een meer bedrag van 30 euro. Uiteraard uit principe ook niet mee akkoord. Verzekering 'gewoon' opgezegd. Nu duurt het maar liefst 56(!) dagen voordat je de jaarpemie a 600 euro terug krijgt. Waardeloos bedrijf!

Camille
Camille
16-06-2020

Duw het ze de strot door

Ik heb een zeer slechte ervaring met Allianz! Ga nóóit bij deze maatschappij!
Op de dag dat ik een nieuwe auto heb gekocht kwam mijn oudere auto verzekering te vervallen en wilde ik eerst hun prijs met anderen vergelijken. Allianz bleek te duur en zij vertelde mij dat ik dan niets hoefde te doen: er ging géén nieuwe verzekering in. Toen begon de ellende! Ze gingen gewoon premie afschrijven die ik telkens weer stoneerde. Zéér slecht, onvakkundig en onbegripvol geholpen. Je wordt behandeld alsof je maar een kneus bent, een ver van hun telefoon nummertje.
Nu 8 maanden later weer een dreigmail met 2 maanden premie direct te voldoen terwijl er óók staat dat direct ná aanschaf van mijn auto de verzekering is gestopt. Naast dat ik geen verzekering heb gewild wat ze ook zelf terug kunnen lezen en horen heb je 2 weken opzeg termijn.
Weer schandalig gepusht EERST het geld over te maken om vervolgens een niet mee eens email te sturen.

Ze maken van hun probleem jouw probleem mensen! Ga alsjeblieft naar InShared of een andere maatschappij. Stuk goedkoper en veel beter. Tim en Tom zijn niet voor niets WEG bij dit FLUT bedrijf. Als het naar Kassa of TROS Radar gaat doe ik mee. Grote organisaties zijn een slechte zaak blijkt maar weer. je kunt niet gemeend vriendelijk zijn als de bedrijfscultuur een shitzooi is vind ik.

Reindynalow
15-06-2020

Oversluiten hypotheek

Na gekozen te hebben voor Allianz begon de ellende.
We hebben 8 januari 2020 besloten om de hypotheek over te sluiten,er kwam maar geen eind aan documenten aanleveren en elke keer zeiden ze van ‘ nee dit is het laatste wat we moeten hebben en dan is het in orde’ nu zijn we nog bezig en ze houden maar niet op met wat verzinnen,en we zijn al een half jaar bezig en kreeg vandaag 15-6-2020 weer tehoren dat ze nog een bestand en uittreksel nodig ,hebben .
Ik raad iedereen af om hier een hypotheek aftesluiten.

Leo
15-06-2020

Klantenservice onbereikbaar

Ik probeer een vraag te stellen over mijn autoverzekering, maar kom er telefonisch niet door en die handige chat wordt ook niet beantwoord. Ook ik ben aan oud Allsecur klant.
Ga maar eens kijken naar overstap mogelijkheden.

Cola
11-06-2020

Totaal niet bereikbaar

Sta je 12 minuten in de wacht, dan hang je op omdat je niemand aan de lijn krijgt. Begin je een chat, wordt daar ook gewoon niet op gereageerd. Ik dacht: laat ik het een andere dag proberen, misschien hebben ze het druk. Nope. Niks, nakkes nada. Ik wil naar een andere autoverzekeringsmaatschappij. Ik wil gewoon wat vragen. Als je hen nú al niet te pakken krijgt, hoe zal het zijn als je hen écht nodig hebt in nood of schade?

Meer Allianz reviews
Welk cijfer geef jij Allianz?