Allianz reviews

Tjerk
15-04-2022

Absoluut drama. Zeer onprofessionele en onvriendelijke klantenservice, absoluut niet service gericht en een drama met uitbetalen voor je bouwdepot. Sluit hier NOOIT een hypotheek af

11-03-2022

Vreselijk slecht. Zo slecht.

Auto ongeluk in Spanje. All Risk verzekerd.

Na 8 weken nog geen uitkering. Men werkt er aan!

Neem aub een andere auto verzekering

Lindi
22-02-2022

Het is ongelooflijk dat zo'n bedrijf zelfs maar bestaat. Ik wachtte drie maanden op een antwoord, tot ze me vandaag telefonisch vertelden dat ze me niet konden helpen en dat ik contact moest opnemen met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Bedankt Allianz, dat had je me drie maanden geleden kunnen vertellen! Bovendien was de man aan de telefoon erg onbeleefd, klonk hij erg geïrriteerd en hield hij zich niet aan de etiquette van een vriendelijke klantenservice.

Kevin
11-01-2022

Sluit hier nooit een verzekering af!

Na het melden van mijn schade duurde erg lang voor ik is een keer wat terug ontving.

Na 2 weken kreeg in dan eindelijk een bericht: ik zou vanaf dan nog 14 dagen moeten wachten op een uitslag.

Niets van ze gehoord!

Heb weer contact met ze opgenomen, toen is mij beloofd dat ik het uiterlijk na het weekend het te horen zou krijgen,

En uiteraard niets gehoord!.

Weer contact opgenomen, is mij verteld dat ik uiterlijk 11-01-22 voor 1800h bericht zou krijgen. Maar uiteraard weer niets gehoord.

Wat een vreselijk slecht bedrijf!

Onvriendelijk, onbetrouwbaar en afspraken totaal niet nakomen.

PJ
28-12-2021

Zeer slecht telefonisch bereikbaar. Op mailtjes wordt niet of laat gereageerd. Zeer teleurstellend.

01-12-2021

Dramatisch slecht, snel overstappen naar een echte verzekering.

Waterschade, schade formulier ingevuld en na 10 dagen nog geen reactie. Vervolgens aan de bel getrokken maar een week later nog geen reactie. Gebeld maar lang gewacht, geen melding over aantal wachtenden, opgegeven. Dag later weer gebeld, zelfde verhaal. Drie weken na de melding krijg ik een mail: binnen 2 dagen komt iemand voor een expertise. Dat is nu meer dan 3 weken geleden en er was nog niemand. 4 dagen geleden maar weer eens een mail gestuurd en mijn onvrede kenbaar gemaakt maar geen reactie.

Demi
01-12-2021

Meest waardeloze verzekerings maatschappij die er is.

1. Zijn ze niet te bereiken (na 2 uur in de wacht gezet te zijn nog steeds niemand aan de lijn). 2. Kun je een schade formulier niet fatsoenlijk invullen op de website (geen opties). 3. Reageren ze niet op mail of ingestuurde formuleren. 4. Is er iemand op onze auto(op naam van mijn vriend) ingereden en moeten wij nu 50% zelf betalen! Ben je hierdoor al ontdaan werkt Allianz nog tegen ook (ze hebben onze schade gewoon niet fatsoenlijk bekeken anders zouden ze hier NOOIT op uit kunnen komen. Aangezien te tegenpartij al schuld heeft bekend). Wij zijn hier echt kapot van. blijf hier ver vandaan.

Pieter
18-11-2021

Mobiel verzekering via Mediamarkt.

Zo veel mogelijk weerstand en na 30 dagen kun je weer over nieuw beginnen met de rompslomp.

Telefonisch contact een regelrechte ramp, goed voor een slapstick.

Hen
19-10-2021

Sluit geen verzekering af bij Allianz.Het enige dat ze goed kunnen is premie innen.Heb je stront aan de knikker, dan geven ze niet thuis.Niet verzekeren daar, het zal je bezuren

Willem
11-10-2021

Keren niet uit bij diefstal van fietsaccu. Zat met art gecertificeerd slot vast in het frame van de fiets. Klantenservice tot 2x toe zeer asociaal. Wel lekker premies innen maar niet uitkeren. Schoolvoorbeeld van witteboordencriminaliteit. 👎👎👎👎👎

28-09-2021

Als VvE hebben wij al onze verzekeringen bij Allianz. Over de laatste jaren al wat schades binnen het appartementengebouw gehad. Alle schade is snel en goed afgehandeld en nog belangrijker vergoed. Goede prijs / kwaliteit.

Leon
23-09-2021

Bij de mediamarkt een telefoon verzekering afgesloten maar ipv een verzekering hebben ze er 6 van gemaakt. Nu al 4 maanden bezig om ze geannuleerd te krijgen maar net zi belangrijk mijn geld retour krijgen. Alle gedane beloftes ten spijt er gebeurt niets dus mijn advies ga niet met deze maatschappij in zee!

Pien
22-09-2021

Wat een ellende van begin tot het einde niet te geloven, alles wat mis kan gaan gaat hier mis. En luisteren ho maar! Al 7 maanden bezig met doorzetten van de schadevrije jaren?

Hellen
14-09-2021

Telefoonverzekering via mediamarkt

De nieuwe telefoonverzekering van de mediamarkt loopt nu via allianz. En dit is een drama! Wat we ook doen we krijgen geen reactie op de mails. ALs we bellen krijgen we een nauwelijks nederlands sprekende dame aan de telefoon die verteld dat je moet mailen en de verbinding gewoon verbreekt als je aangeeft dat daar geen reactie op komt. Ook werkt deze dame nu al meer dan een week ( dagelijks bellen) iedere keer voor de 1e dag daar. En al haar collega's zijn druk en manager is in gesprek. Raar genoeg krijg je hoe vaak je ook belt alleen haar aan de telefoon.

nooit meer allianz en mijn andere verzekergingen haal ik dus ook direct bij hun weg

Gijs
24-08-2021

Annuleringsverzerking

Vragen betreffende een Annuleringsverzekering werden niet gehoord, helpdesk wil niet 'helpen' maar verwijst naar voorwaarden en schadeformulier. Totale verspilling van tijd & geld om hier je annuleringsverzerking af te sluiten.

Arno
19-08-2021

Klant wordt behandelt als crimineel!

Ze hebben 1x in de 15 jaar dat ik klant was niet automatische de premie van me auto verzekering kunnen afhalen. Dus hebben ze me 2 emails gestuurt. Ik lees eerlijk gezegd bijna nooit me emails omdat ik me email nauwlijks gebruik(misschien nalatigheid).doe liever alles per post .Dus heb de emails niet gelezen. Dus ook geen brief op belletje gehad . Nu heb ik een boete van €400 gekregen van de rdw plus ik ben de verzekering uitgegooid en sta op de zwarte lijst. Om weer verzekert te kunnen worden moet ik dubbele lasten gaan betalen en de jaar vooruit betalen de aankomende 5 a 8 jaar. Dus zo gaat ALLIANZ met hun klanten om. In mijn ogen een KUT maatschappij.

Roman
07-08-2021

Slechte communicatie

De jaarlijkse betaling voor mijn autoverzekering werd afgeschreven van mijn rekening. Bij Allianz krijg je dan slechts 2 herinneringsmails en vervolgens wordt je autoverzekering opgezegd. Dit alles binnen een maand.

Als je autoverzekering wordt opgezegd, kom je bij de meeste verzekeringen niet meer binnen en ben je aangewezen op dure verzekeraars.

Na 10 jaar klant te zijn bij Allianz, vind ik dit zeer betreurenswaardig.

Andre
08-07-2021

Klant speelt stommetje

Heb daar een motorverzekering die ik wil opzeggen. want ik heb de motor niet meer. maar allianz wijgert gewoon de verzekering op te zeggen. denk dat ik aangifte ga doen van flessentrekkerij, hopelijk doen ze wat met die aangifte en zeggen ze de verzekering op.

Floris
05-07-2021

Wat een verschrikkelijk bedrijf.

Fouten die Allianz maakt mag ik zelf op gaan lossen. Constant word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Dan zorg ik voor de oplossing en dan vergeten ze het recht te trekken. Zoveel vraag ik niet van jullie! Het is daar bovenop ook erg vervelend dat de 'klantenservice' net zo slecht is, die mij succes wenst en de chat beeindigd (naam: Karishma).

Gert
08-06-2021

OPLICHTING

Auto gekocht, vier jaar auto met een forse nieuwprijs destijds. Mijn huidige verzekeringsmaatschappij waar ik al ruim 30 jaar bij zit, eiste een alarmklasse 4 om de auto te verzekeren. Even op internet surfen en ik kom bij Allianz direct. Na een premieberekening vragen komt er niets over een alarmklasse naar boven. Toch nog even de dame aan de chat vragen of dat klopt. Zeker, wij stellen geen eisen aan een alarm. We gaan er vanuit dat auto's vanaf de fabriek de juiste beveiliging hebben. Omdat ik liever telefonisch contact heb, bel ik naar de klantenservice om de verzekering af te sluiten en nog een keer voor de zekerheid te vragen of een alarmklasse 3 voldoende is. Zeker, daar stellen wij geen eisen aan. Verzekering afgesloten en krijg het polisblad en polisvoorwaarden gemaild. Even lezen in de voorwaarden en ik zie staan dat als de auto niet het juiste alarmsysteem heeft, dat schade niet vergoed wordt. (zie polisblad) Op het polisblad staat er niets over. Weer met dezelfde dame aan de chat. Alles uitgelegd. Ze gaat het nakijken. Hoor ik een tijd niets en schrijft ze dat ze het polisblad voor zich heeft en daar staan de alarmeisen op. Ik heb mijn zojuist ontvangen polisblad uitgeprint voor mij liggen, maar er staat niets. Raar schrijft ze, ik zie het hier. Op dat moment komt er een email binnen met een aangepast polisblad. Dus zowel de dame aan de chat als de medewerker aan de lijn vertelde dat er geen alarmeisen waren. Als ik de polisvoorwaarden niet doorgespit had, dan reed ik lekker onverzekerd rond. Weer bellen, krijg ik iemand anders. Die had dit nog nooit meegemaakt en ging het uitzoeken. Ik bel u binnen een half uur terug. Inmiddels uren later en niks meer gehoord. Uiteraard per direct de verzekering binnen de bedenktijd opgezegd. Bewust informatie achterhouden en liegen. Werken ze daar op provisiebasis? Ik begrijp niet dat deze maatschappij nog bestaat!

Meer Allianz reviews