Allianz150 ervaringen

Pascal
22-02-2020

Wachttijden

Contact met Allianz Direct is nagenoeg onmogelijk. Telefonisch wordt niet gereageerd. Als je lang genoeg wacht hoor je hoe de lijn wordt verbroken. Chatten is geen optie. Zeer lange wachttijden om dan teleurstellende reacties te krijgen. Zo wordt er geen in zicht gegeven in premie verrekeningen. Geld terug krijgen van Allianz is een drama op zich.

Allianz direct mag dan scherpe premie bieden maar daar staat 0% service en klantgerichtheid tegenover!

Rob
17-02-2020

Niet bereikbaar!

Niet bereikbaar dan ook geen nieuwe posten.zowel telefonisch als via portal.schande!

Pieter
13-02-2020

Slecht bereikbaar

Wilde wat navragen, meer dan 13 minuten in de wacht gestaan. Waardeloos qua bereikbaarheid, toch maar weer naar een tussenpersoon waar ik direct contact mee heb (in plaats van muziek / bandje etc.).

Piet
11-02-2020

Slechte organisatie

Ineens is de maandpremie een stuk duurder geworden maar nog nooit aanspraak op de verzekering gedaan.
Geen in kennis stellen via brief,email of telefoon helemaal niets!
Totaal niet bereikbaar via telefoon,chat? of mail!
Vraag mij af hoe pech wordt afgehandeld?
Waardeloos bedrijf!
Ben hier helemaal klaar mee,tijd om over te stappen!

Elvira
11-02-2020

Ongelooflijk slecht bereikbaar

Een stugge, ouderwetse, haast onbereikbare organisatie.
en mocht je dan uiteindelijk iemand aan de lijn krijgen, dan beloofd die dingen die vervolgens niet nagekomen worden, daar word je dan dus ook niet wijs van.
kan iemand hier iets aan doen? ik neem aan dat klachten ook niet in behandeling worden genomen, want van communiceren hebben ze hier nog niet gehoord.

Germain
09-02-2020

Ren weg!

Betaal wat je moet betalen, en zoek een ander!

Shan
07-02-2020

Vreselijk bedrijf

Ik probeer al 2 weken contact op te nemen, op verschillende momenten van de dag. Je staat onaangebroken in de wacht. Ik stap over!

Agnes
Agnes
04-02-2020

Slecht!.

Zeer slecht te bereiken en een onoverzichtelijke website waar zeer moeilijk op in te loggen is.

MJ
03-02-2020

Goedkoop == Duurkoop

Via Indipender een woonhuis verzekering afgesloten bij deze prutsers, na 14 dagen was de polis nog niet binnen en wat blijkt, ze zijn ONBEREIKBAAR.
Telefonisch na een uur in de wacht maar opgegeven en via de Chat wordt je ook in de wacht gezet en als je na een kwartier of langer (terwijl je alle informatie al in de chat hebt gezet) niet binnen 1 minuut reageert annuleren ze de sessie en kun je van voor af aan beginnen.

Maar ook midden in een gesprek ben ik ook al 2 keer "per ongeluk" geannuleerd.

Ja ze zijn goedkoop, maar met een reden, ze zijn onbereikbaar, success als je ze i.p.v. het opvragen van je polis echt nodig hebt vanwege schade.
Dat lukt dus gewoon niet!

Marie Louise
Marie Louise
03-02-2020

Niet bereikbaar en je betaald hollywoodprijzen

2 maal 3 kwartier aan de telefoon, geen reacties op de chat.nog steeds mijn autoverzekering niet stop kunnen zetten ivm niet opnemen van telefoon.opzegging ivm teveel te moeten betalen, van 74 euro naar 152 p.m het is toch te gek voor woorden.ik dacht de hebbben een berekeningsfoutje gemaakt en per ongeluk dubbel afgeschreven maar nee, ze incasseren nu 152 mp🤬 hopeloos trap niet in dit bedrijf.volkomen oplichterij😱

Loes
31-01-2020

Dit is niet normaal om zo lang in de wachtrij te staan.

Waarom laten jullie je klanten zo lang in de wachtrij staan?
Ja, het is druk, is dat het enige antwoord?
Zorg dan voor meer mensen!
En dan ook nog dat zelfde deuntje ,om gek van te worden .

Roel
31-01-2020

Onbereikbaar

Meerdere keren een half uur of langer aan de telefoon gehangen zonder met ze in contact te komen. Er wordt nooit gezegd hoeveel wachtenden er voor je zijn en waarom het zo lang duurt. Kansloos bedrijf, ik ben overgestapt. 1 tip, betaal iets meer voor een bedrijf dat WEL bereikbaar is bij problemen

Afafe
Afafe
30-01-2020

Meer dan 560 verloren

Sind 12 december 2018 heb ik mijn Fiat Punto die ik bij jullie had verzekerd verkocht. Ik heb gelijk telefonisch aan jullie doorgegeven om de polis af te zeggen. Dit zou verder door jullie geregeld worden en hier ben ik vanuit gegaan. Echter kom ik er achter 2 maanden geleden achter dat het blijkbaar niet is afgezegd. Ik heb vaak telefonisch contact met jullie opgenomen, waarbij ik meer dan 45 minuten in de wacht sta en niemand aan de lijn kreeg. Toen heb ik een email gestuurd om nogmaals mijn polis stop te zetten en dit is na enkele weken stopgezet.

In de bijlage vind u het vrijwaringsbewijs. Ik vind het niet kunnen dat ik een jaar lang voor een auto heb betaald die ik niet heb, terwijl dit door jullie geregeld zou worden.  Ik schrik hier erg van. Dat is ongeveer €560 wat ik betaald heb voor een auto die ik niet heb?

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Berat

Dramatisch!

45 min in de wacht! op de chat reageert niemand! Wat een organisatie zeg! Ik heb beide auto's overgezet! Schaam je rot!

Anne

Belachelijke service

Wat een belachelijke service. Wilde mijn auto overzetten. Ik hang inmiddels al 45 minuten aan de lijn. Toen maar het alarmnummer gebeld, om toch een medewerker te spreken. Die kon niks voor ons doen. wist er niks vanaf waarom er niet opgenomen werd en kon ons niet doorverbinden. Inmiddels zitten wij mooi bij een andere verzekering! Daaag Allianz

Stephan

Bereikbaarheid 0,0

Ik heb een nieuw polisvoorstel ontvangen voor 2020 welke meer dan €2,- duurder is geworden. Hierdoor het besluit genomen om over te stappen.

Bedrijf is totaal onbereikbaar via Chat, Whatsapp & telefonisch (na 10 minuten in de wacht). Het versturen van een aangetekende brief levert ook 0 response op.

Hel
28-01-2020

Verzekering opgezegd restitutie nooit ontvangen.

Per 2 oktober 2019 mijn verzekering opgezegd. Op 7oktober Brief van Allianz met bevestiging en de belofte de restitutie ad € 43,- op mijn rekening zou worden bijgeschreven. Heden 28 januari 2020 nog niets ontvangen ondanks brieven etc. Gewoon oplichters.

Arie
21-01-2020

Niet bereikbaar

2 keer een mail verstuurd, 3 keer gebeld en elke keer na 20 minuten opgegeven. Klacht ingedient, ook geen reactie. Na 2 keer alarmlijn gebeld te hebben is mijn polis autoverzekering omgezet. Bleek dus 3 weken onverzekerd te rijden.
Nooit een klacht geschreven, maar wat een slechte organisatie!

Willem
21-01-2020

Nooit te bereiken voor opzegging

Superslechte service, absoluut geen aanrader.

René
20-01-2020

Niet doen

Je verzekering is niet op te zeggen, met als resultaat dat de nieuwe verzekeraar van een nieuwe auto de schadevrij jaren niet kan overnemen. Je zou je geld maar verdienen met deze praktijken, schaam je!

Meer Allianz reviews
Welk cijfer geef jij Allianz?