Allianz206 ervaringen

Steef
01-10-2020

Reisverzekering

Mensen let op
Sluit nooit een reisverzekering af bij Allianz
Echt wees gewaarschuwd
Wij hadden het helaas wel gedaan tijdens de reis hadden we onze EReader in de koffer gedaan , waarschijnlijk heeft deze klem gezeten maar bij aankomst bleek het glas gebarsten .
Erg vervelend maar goed we hebben een reisverzekering haha
Helaas wij kunnen u schade niet in behandeling nemen want u EReader had niet in de koffer gemogen . Nu is dit de eerste keer dat wij een schade claimen en natuurlijk de laatste .
We praten over hooguit 150 euro
Ik lach er maar om , maar wil iedereen wel waarschuwen om zeker nooit met Allianz in zee te gaan . Heb inmiddels ook reisbureau,s aangeschreven om deze organisatie te weren ipv aan te bevelen
Nogmaals denk goed na voordat u een reisverzekering bij Allianz afsluit

Ben
30-09-2020

Onbereikbare slecht werkende organisatie

Dubbele premie afschrijven ,rommeltje daar,geen reactie mail,geen reactie chat .onbereikbaar via tel

Nabil
25-09-2020

Telefonisch contact nagenoeg onmogelijk

Al maanden probeer ik tevergeefs telefonisch in contact met ze te komen. Op emailtjes reageren ze niet, dubbel met verschillende antwoorden (langs elkaar heen werken) of na de zoveelste e-mailtje krijg je pas een reactie.
Dit is een malafide flutverzekering. Geen aanrader! Ik ga overstappen! Ik sta op moment van schrijven al 15 min in de wacht. Ik hang maar op.

Ronald
21-09-2020

Waardeloze organisatie

Meer dan een half uur in de wacht gestaan,en dit keer op keer. Uiteindelijk maar opgegeven. Wat een waardeloze organisatie is dit

Lorin
18-09-2020

Niet behulpzaam, fout na fout na fout.

Hier kan ik bijna wel een boek schrijven of wat er allemaal mis is gegaan en hoe slecht we mijn inziens geholpen zijn. Ik ben totaal niet tevreden over de communicatie en de hulp die ons is geboden toen wij pech met de auto kregen onderweg naar huis van onze vakantie. Dit was zowel op dat moment als naderhand de afhandeling.

Ad
15-09-2020

Boeven

Wauwwwwww wat een oneerlijke manier van werken! Doen er alles aan om je dagwaarde te drukken!
Er wordt totaal niet fair gekeken naar je opties maar alleen naar je kilometer stand.

14-09-2020

Op geannuleerde reis een fooitje terug op de reisverzekering terug op

Op een reis € 600,- betaalt voor een combi reis- en annuleringsverzekering. De annuleringsverzekering is n.v.t. i.v.m. Corona en vervalt. De reisverzekering, valt daarom niet meer in de combi en er blijft 12,- euro terug te betalen over van de € 600,-. Dat pas na POSITIEF meedenken van Allianz!
Advies: Nooit met reizen met de "zekerheid" van Allianz

Sjors
12-09-2020

Kijk aub naar de review score tot nu toe

Het aantal negatieve recensies zegt genoeg. 189 negatief, 3 positief. Dankzij mijn ervaring komt er een negatieve bij. Ik was jaren tevreden verzekerd (auto) bij AllSecur, maar na overname/inlijving door Allianz veranderde mijn polis-voorwaarden en daarmee de betaalmogelijkheden. Zelf betalen, wat ik jaren deed, mag simpelweg niet meer. Zodoende heb ik -tegen wil en dank- toestemming gegeven voor een automatische incasso. Aan mijn kant was het geregeld, zo bevestigde de servicemedewerker van Allianz. Desondanks tóch als wanbetaler genoteerd (er stond meer dan genoeg geld op de rekening én de toestemming bij de bank was geregeld). Ik heb de klantenservice direct gebeld na melding hiervan. Deze klantenservice kon mij op geen enkele manier helpen.
Alle andere lopende verzekeringen check ik nu op connectie met Allianz, en in geval hiervan worden ze direct door mij geannuleerd. Tevens in mijn directe kring.

Alvast excuus voor de taal.
Kl*te bedrijf! Als u verstandig bent, kiest u iets anders.

Pepijn
Pepijn
11-09-2020

Waaardeloos

Ik heb een hypotheek lopen via allianz, door een scheiding moet nu een naam uit het contract gehaald worden. Nu heb ik hiervoor al drie maanden geleden alle stukken aangeleverd en zouden ze hiernaar kijken. Vandaag kreeg ik bericht dat de documenten inmiddels meer dan twee maanden oud zijn en ik alle documenten opnieuw aan moet vragen/leveren. dit slaat helemaal nergens op in mijn ogen aangezien het al die tijd in hun bezit is geweest en zij er niets mee doen. ik zal nu de nieuwe documenten maar aanleveren en weer twee maanden wachten, dan zal ik het wel nog een keer moeten doen. En wat vind allianz hiervan? Geen idee want die zijn onbereikbaar zonder hypotheekbemiddelaar.

Sozcuk
11-09-2020

Geeft tegenpartij gelijk terwijl ik gelijk heb

De tegenpartij heeft van achter tegen mijn auto gebotst terwijl mijn auto stil stond, dit is ook allemaal ondertekent maar allianz maakt alles zo moeilijk en is onbereikbaar echt een waardeloos bedrijf. Eerst werd er gezegd dat ik gelijk had en de tegenpartij fout zit waar de tegenpartij ook in mee heeft gestemd later via de mail heeft de tegenpartij contact opgenomen met mijn verzekeraar en ben ik al maanden bezig met dit soort bullshit nooit hier iets laten verzekeren waardeloos bedrijf.!

Jozef
10-09-2020

Geen reactie is kennelijk normaal

Ah, een chat dat is makkelijk dacht ik om een eenvoudige vraag te stellen die betrekking heeft op de overname van no-claim opgebouwd in het buitenland. De vraag was zo getypt maar er was geen chatmedewerker beschikbaar. Kan gebeuren en daarom mijn email vermeld dus dat moet goed komen dacht ik. Niet dus. Totaal geen reactie. Daar ben ik zo klaar mee. Ik zoek wel een andere maatschappij. Doeiii.

Sander
08-09-2020

Bar slecht!

Onmogelijk om contact te leggen, na 30 minuten te hebben gewacht aan de telefoon heb ik besloten mijn verzekeringen elders onder te brengen!

Ralph
08-09-2020

Slechte communicatie

Ik ben sinds maart bij Allianz verzekerd voor mijn auto. Als je op zoek bent naar steady communicatie en een vlekkeloze accountomgeving: Ga NOOIT in zee met deze partij!

Anneke
02-09-2020

Helaas zeer slecht bedrijf

Contact is onmogelijk, mailen is onmogelijk, geen reactie op een schade melding helemaal niets.
Was altijd bij all secure nu helaas via de fusie bij Allianz terecht gekomen. Maar met grote snelheid ga ik er nu werk van maken om mijn verzekeringen daar weg te halen. Helaas is inloggen om bij je eigen gegevens te komen ook niet meer mogelijk alles gaat nu via een formuliertje pfffffff waarna we weer maanden wachten op antwoord (als die er al gaat komen) ECHT MENSEN bedenk je 10x voor je met deze verzekeringsmaatschappij in zee wilt gaan.
Ik ga er snel weg dan maar paar euro's meer betalen maar wel bereikbaar en klantvriendelijk.

Koos
Koos
28-08-2020

Onmogelijk contact

Onmogelijk contact te krijgen,
in de ëigen omgeving"staan mijn beide auto's niet.

Jelle
21-08-2020

Absoluut geen contact mogelijk

Simpele vraag over een betaling van een factuur. Dit is niet op te lossen in de mijn omgeving. Via de chat wordt niet gereageerd, de telefoon wordt niet opgenomen meer dan een 2 uur in de wacht gestaan geen reactie. Mail wordt ook niet gereageerd, werkelijk bestaat deze organisatie wel?

Kortom zwaar ontevreden en zou iedereen afraden hier een verzekering te nemen. Als er 0 contactmogelijkheid is krijg je je eigen klanten echt kwaad. Ik stap direct over!

Michiel
20-08-2020

Onbereikbaar

Onbereikbaar via telefoon, aldaar wordt aangeraden om het via de chat online te proberen. ook daar geen contact, schandalig slecht!

Lenneke
Lenneke
19-08-2020

Rampzalig

Ik probeer bij mijn account te komen.
Blijken er twee soorten te zijn. Bij de ene staan 2 auto's genoteerd. Bij de ander 1 auto. Waarschijnlijk door de fusie van Allsecure naar Allianz nu met 2 verschillende accounts te maken.
Een auto geschorst, wilde ik daarna opheffen. Auto is onvindbaar in mijn account. VIJF pogingen gedaan om te bellen. Na 10 a 15 minuten in de wacht wanhopig de telefoon uitgedrukt. Via chat bereikbaar? VERGEET HET! Uit pure frustratie ook mijn andere auto uit de verzekering gehaald. Wat een slechte service!

Frank
16-08-2020

Verzekering waterschade

Bij ons is er een lekkage geweest in de keuken waardoor de houten vloer bol is komen te staan. Tijdens het aansluiten van een nieuwe koelkast is er een afvoer kapot gegaan.
Foto’s gemaakt Allianz gemaild en gebeld. Zeggen ze dat ze de vloer niet vergoeden omdat het onze eigen schuld is. Ik ben compleet verzekerd bij Allianz en in de verzekering staat ook dat ik door eigen schade verzekerd ben. Tevens is de communicatie heel slecht ik mocht niks aan de vloer doen tot hun antwoord en dat heeft 3 weken geduurd.
Van de week maar een andere verzekerings maatschappij zoeken.

Annemarie
14-08-2020

Volledig eens met alle andere reviewers

Wat een herkenning, al deze reviews. Eindeloos in de wacht, doorverbonden worden waarnaar de verbinding verbroken wordt (en dan niet terug gebeld worden), we horen niks over de afwikkeling van de schade (de hemel zij dank wel geld gekregen van de autoschade), geen brieven, geen mail, gewoon niks vanuit Allianz. Helpdeskmedewerker aan de lijn die geen inzicht lijkt te hebben in de polis (wij hadden verlengde aankoopwaarde bij een all risk auto verzekering; vervolgens beweert de medewerkster dat zoiets überhaupt bestaat, kregen het uiteindelijk wel hoor), moeten zelf zorgen dat er een expert naar de auto komt kijken, etc.
Wij kregen 14 dagen een leenauto en dat ging redelijk soepel, 14 dagen schijnt ook royaal te zijn. Maar in de communicatie gaat echt álles mis.
Nu met een nieuwe auto zeker niet meer verzekerd bij Allianz!

Meer Allianz reviews
Welk cijfer geef jij Allianz?