Allianz Global Assistance65 ervaringen

Jeroen
23-06-2019

Reisverzekering / annuleringsverzekering

Waardeloos! Dit was mijn bericht die ik terug kreeg! Na een waardeloze vergoeding van €182,00 van de €1.900 die wij betaald hadden. (Reis + extra onkosten ivm ziekenhuisopname)
———————————————————————Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan teleurgesteld te zijn in de behandeling van uw claim en vraagt ons om uw schademelding opnieuw te beoordelen. Ik heb uw claim inmiddels opnieuw beoordeeld en graag informeer ik u als volgt.

Beoordeling schade
Vervelend dat u teleurgesteld bent in de behandeling van de schade. Ik begrijp dat u vanwege deze situatie helemaal geen vakantiegevoel gehad heeft tijdens uw reis en dat u op het moment nog veel last heeft van lichamelijke klachten. Ik wens u een zeer voorspoedig herstel toe. Helaas kunnen wij ons standpunt met betrekking tot uw claim niet herzien en geen aanvullende vergoeding geven.

Mensen trap er niet in!
—>> Kies geen Allianz global assistente als reisverzekering/annuleringsverzekering.

Miriam
20-05-2019

Geen hulp als je het nodig hebt

Slechte klantenservice. Ik had een lekke band met mijn fiets maar er was op maandag niemand beschikbaar om te komen. Ik beëindig mijn pechhulp verzekering, het doet niet wat je mag verwachten.

Atiq
23-04-2019

Geen hulp bij pech

Ik ben verzekerd bij allianz voor pechhulp, ik heb nu pech maar krijg geen hulp. Als ik contact opneem met de pechhulp service dan zeggen ze dat ik terug gebeld wordt maar dat doen ze niet. Zit al 2 dagen te bellen zonder resultaat. Allianz super slecht!

Yvonne
13-03-2019

Nog niet eens een ster waard

Slechte pechhulpdienst die je niet fatsoenlijk kan helpen. Factuur nooit ontvangen en alleen een herinnering.bij contact met de debiteuren afdeling heb ik na vier maanden verder en buitengewoon lange reactie tijd en onzin reacties verder eindelijk de factuur ontvangen. Excuses? Nee natuurlijk niet. Nooit meer zaken mee doen!

Claudia
07-03-2019

1 ster is nog te veel

Vandaag een lekke band met mijn bakfiets. Het vervoermiddel waarvan ik afhankelijk ben voor het vervoer van mijn dochtertje. Ik kan geen auto besturen. Een fiets is nooit 100% in orde, dus ik heb een fietsverzekering met pechhulp afgesloten. Vandaag had ik voor het eerst sinds een halfjaar weer een lekke band, dus ik wilde pechhulp. Nu kon ik wel opgehaald worden door een bergingsdienst, maar kon er geen fietsreparateur uitrukken. En ik kreeg te horen dat zij eenmaal afhankelijk zijn van dat netwerk, maar volgens mij is het dan zo dat jij dat netwerk als organisatie op orde moet hebben. Nu kon ik een bergingsdienstbusje krijgen en godzijdank kon de Halfords mijn fiets dezelfde dag maken, maar nu ben ik weer heel veel geld kwijt aan iets dat ik gewoon vergoed hoor te krijgen. Mijn broek zakte echt af van deze "dienstverlening".

Brenda
26-02-2019

Claim bril december 2018

Al twee maanden laat Allianz niets van zicht horen. Alleen dat het in behandeling wordt genomen en/of door een andere collega en/of dat ze meer tijd nodig hebben. Voor 1 bril!

Dit is de laatste keer dat ik hier mijn reisverzekering afsluit.

Liesbeth
04-01-2019

Reisverzekering

Vanavond een uur en twintig minuten in de wacht gestaan. Eindelijk iemand aan de telefoon beloofde direct naar de gestrande reizigers in australië te bellen is toen waarschijnlijk naar bed gegaan want het telefoontje moet nog komen. Foei

Nick
21-12-2018

Trieste klantbediening

Twintigtal keren contact gehad per email en telefoon, maar vaak lang uitblijven van antwoord. Soms dossier al gearchiveerd zonder reden. Altijd verwezen naar collega die afwezig blijkt. Daarna altijd een andere collega die dossier behandelt, maar de grond van de zaak niet begrijpt en steeds maar om bijkomende informatie vraagt (waarvan ondertussen de originelen per post en meerdere keren per email zijn verstuurd).
Om uiteindelijk te horen dat er geen tegemoetkoming is voorzien. En dat na bijna drie jaar.
Bandieten!

Jose
11-12-2018

Na 7 weken nog GEEN reactie op mijn klacht

Contact leggen met Allianz 'kan' alleen per e-mail. Je krijgt vervolgens elke keer een bevestiging van: binnen 48 uur bericht terug. Klachten worden niet in behandeling genomen en antwoord krijg je dus NOOIT. Belachelijk!
Ga NOOIT contact in zee met Allianz!

Thijs
09-11-2018

Waardeloze service

De standaard reactietijd is 3 weken (15 werkdagen). Dat geloof je toch niet? Mijn ervaring is dat ze deze reactietijd niet eens halen. zelfs bij het opzeggen van mijn abonnement kreeg ik geen reactie. bizar.

Tinus
01-11-2018

Misleidend

Fiets gestolen op 5 oktober 2018 op 8 oktober alle formulieren zoals politierapport online verstuurd en 3 keer gebeld maar tot op heden geen reactie van Allianz Het volgende staat op de site van Allianz Doorfietsgarantie Is je fiets gestolen? Dan krijg je de aankoopwaarde binnen 7 dagen uitgekeerd . Maar nu is het 1 november en nog niets vernomen Misleidend noem ik dat.

Raimond
09-10-2018

Geen vergoedingen: kleine letterjes en slecht bereikbaar

Geen dekking voor abnormale ziektekosten in Spanje. Slechte afhanbdeling van claims en onbereikbaar voor vragen.

Opzeggen is de enige optie

Krijn
21-09-2018

Autoverzekering pechhulp buitenland

Helaas heeft allianz met niet geholpen maar de situatie erger gemaakt. ik had de auto beter zelf naar een goede garage kunnen brengen. de klachtenservice is ook waardeloos met copy paste antwoorden. ze nemen je gewoon niet serieus

Martina
03-09-2018

Antwoordapparaat: enkel van maandag tot vrijdag

Heel objectief en zoals eerder in vroegere e-mails beschreven kan ik het volgende over de aanpak van Global Allianz in mijn dossier zeggen:

- Direct mijn ongeval 21 juli belde ik het aangegeven noodnummer : ik kreeg een antwoordapparaat met de boodschap : gelieve ons te bellen van maandag tot vrijdag …! - Ik belde terug op maandag 23 juli en geraakte in de telefonische wachtrij. Bellen met mijn gsm vanuit Mexico (Telenet 1,60 Euro/minuut) ging tamelijk duur worden. Dus haakte ik na 51 seconden in (gegevens die Global Allianz wel kon leveren …) en besloot mijn reisagentschap Joker te verwittigen, die dus Global Allianz op de hoogte bracht van mijn ongeval. - Alhoewel Global Allianz beweerde mij op 27 juli (!) te hebben gecontacteerd – en waarvoor ze nooit een enkele bewijs hebben geleverd – moest ik de verzekering zelf contacteren. Dit lukte uiteindelijk op 29 juli, 8 dagen (!) na mijn ongeval. Ze beweerden eveneens dat ik niet bereikbaar was … De verzekering belt haar “ klanten” met een onbekend nummer. Pas toen dit onbekend nummer eindelijk een bericht achterliet, heb ik de verzekering zelf teruggebeld. Ook veelzeggend: indien men de verzekering belt, laten ze hun “ klanten” minstens 10 tot 15 minuten wachten. Deze gegevens kan ik ook aantonen.

- En wat denken van de administratieve belemmeringen? Ik had Global Allianz alle gegevens elektronisch opgestuurd, maar het moest ook nog eens schriftelijk overgedaan en per post worden opgestuurd.

Vindt u dit een service, die 390 Euro waard is? Mijn indruk: Global Allianz doet alles om “de klant” te ontmoedigen. En ik heb nog niets gezegd over de tijd, die deze “service” mij heeft gekost. Ik ben zelfstandige en heb zeker andere dingen te doen.Daarom vind ik persoonlijk dat deze verzekering niet klopt met het imago en de waarden, die Joker zegt de respecteren.

Melvin
17-08-2018

Claim snel en fantastisch afgehandeld

Op vakantie is mijn zonnebril helaas kapot gegaan. De reparatie hiervan bedroeg de helft van de aankoopwaarde. Allianz heeft binnen 2 dagen de claim toegekend met een uitkering van de aankoopwaarde. Dat is meer dan ik had verwacht, en daarom ben ik zeer tevreden.

Theo
04-08-2018

Waardeloze verzekering

Donderdag 6 augustus 2018 heeft de fiets van mijn vrouw een lekke achterband. Rond 13.15 Global Assistance gebeld. Om 13,45 contact. Zouden een monteur sturen, kan er om ongeveer 14,30 zijn, zal 5 minuten van tevoren even bellen. We hebben tot 16,30 gewacht.U begrijpt het al, het telefoontje en de monteur moeten nog komen. Fiets zelf maar naar de fietsenmaker gebracht. Gisteren twee keer geprobeerd te bellen, een keer meer dan 30 minuten gewacht en een keer meer dan 40 minuten, geen contact. Wat je wel hoort is, al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld aub. Geduld moet je dus wel heel veel hebben Allianz Global Assistance. Ik hoop, dat ik mijn gemaakte kosten vergoed kan krijgen, maar als de andere reviews lees, heb ik daar een hard hoofd in. Dus mensen, geen verzekering bij deze club afsluiten, als je ze nodig hebt laten ze het afweten

Bert
28-07-2018

Klantonvriendelijk

Allianz Global Assistance is goed in het innen van het geld voor de polis, maar uitbetalen bij schade is exact het tegenovergestelde. Je moet hemel en aarde bewegen voor een financiële vergoeding. De schade-experts zijn professioneel opgeleid om het de verzekerde zo moeilijk mogelijk te maken. Veel mensen raken daardoor ontmoedigd en haken af. Een nare maar lucratieve werkwijze. Zo moet je bij schade over bewijsmateriaal beschikken, want de verzekeraar legt de bewijslast bij de verzekerde. Dat is soms niet mogelijk en dan sta je met lege handen. De restwaarde van ieder voorwerp is 15% van de nieuwwaarde. Dan gaat daar nog € 50,- eigen risico van. Neem op vakantie zo veel mogelijk oude meuk mee, dan is verzekeren bij Allianz niet nodig. Dat scheelt lekker in de kosten.

Joseph
25-07-2018

250718 aanvang 17.50 uur daarna vijf kwartier in de wacht.

De auto deed het niet, dus bellen. Ik heb vijf kwartier in de wacht gestaan en daarna was mijn prepaid kaart leeg. Echt slecht en zeker geen reclame voor de organisatie. Ik zal ze ook laten weten dat ik alle verzekeringen bij ze zal opzeggen.

20-07-2018

Innen premie gaat vlot, maar uitkeren ho maar

Ik had mijn e-bike conform de eisen van de verzekering afgesloten en aan de ketting gelegd bij het winkelen. Toch werd er een onderdeel van mijn fiets ontvreemd. Volgens de uitspraak van Allianz Global Assistance waren eenvoudig te demonteren onderdelen ineens niet meer verzekerd! Pas dus op als U denkt met dit bedrijf in zee te gaan.

Motti
Motti
04-07-2018

Alarm nr NIET bereikbaar

Gisteren avond 2 pogingen gedaan en ieder poging 1 uur lang te hebben gewacht aan de Telefoonhoorn nadat ik verschillende pechhulp nummers geprobeerd te bellen. 3de poging ben ik gestaakt na 15 minuten weer wachten op de centraliste van Alliants Global Assistance Pechservice. GEEN GEHOOR! Navraag gedaan vandaag bij de centraliste er bleek dat zij te druk hebben dus. Sorry! Daar heb ik wat aan Ik heb ook per direct mijn lidmaatschap beeindigd. Ook sorry dan.

Meer Allianz Global Assistance reviews
Allianz Global Assistance reviews
Reisverzekering3.8Pechhulp1.3
Welk cijfer geef jij Allianz Global Assistance?