ASR Verzekeringen50 ervaringen

Begin er niet aan!

Begin er niet aan!

Wj

Zorgverzekering

Bij de Amersfoortse, destijds via de Nederlande Skivereninging een zorgverzekering afgesloten maar dat is absoluut niet aan te raden,omdat
deze maatschappij volkomen onbetrouwbaar is en eigenmachtig ondanks gemaakte afspraken, uitkeringen niet nakomt resp eigen machtig herziet.
Een klein gedeelte van mijn ervaringen:

a. Herhaaldelijk werden betalingen voor eigen risico
van mij en mijn vrouw verkeerd afgeboekt en pas
gecorrigeerd na herhaalde e-mails.Zelfs dan zo
traag verwerkt dat ASR zelfs meende ten
onterecht met de deurwaarde te moeten dreigen.
b. Een vergoeding dd 30 dec 2018 via de
aanvullende verzekering werd pas na ruim 3
maanden uitbetaald omdat de slimmerds tot 2x
een verkeerd bankrekeningnummer hebben
gebruikt. Ondanks herhaalde verzoeken, ook
van mijn assurantie agent en vriendelijke
berichten: wij gaan nu uitkeren duurde
afhandeling kennelijk zolang omdat ik naar een
betere verzekering ben overgestapt.

Exit
09-04-2019

Logge en starre maatschappij, zonder klantenbinding

Ik heb zowel een bankrekening als een inboedel+opstalverzekering bij ASR gehad. Men wikkelt nog steeds het meeste met papieren af i.p.v. via de mail (ook gegevens die je moet opsturen). Ik kon mijn adres van mijn bankrekening niet wijzigen zonder kopie legitimatie op te sturen, terwijl deze gegevens allang bekend zijn evenals het e-mailadres waarmee ik correspondeer. Ook kreeg ik diverse wijzigingen in het polisbedrag van mijn opstal/inboedel, wat mij jaarlijks €36,- extra kostte omdat ze volgens hun zelf een fout hadden gemaakt want mijn garage staat niet los maar zit vast aan het huis en dan moet je extra m2 inboedel betalen. Ze wilden niet voor hun eigen fout opdraaien en vonden het noodzakelijk om de premie hierdoor al binnen een half jaar na afsluiten in hun voordeel te wijzigen met een bedrag van €36,- jaarlijks. Ik ben meteen overgestapt toen ik een andere maatschappij vond met nagenoeg hetzelfde maandbedrag, alleen al uit principe. Een verschrikkelijke logge en starre maatschappij, zelfs bij Independer begrepen ze het niet, voor mij geen ASR meer.

Mandinka
17-03-2019

ASR beschuldigd mij en mijn zus valselijk van fraude

ASR beschuldigd ons sinds 2015 onrechtmatig van het leveren van valse getuigenverklaringen in verkeersongevallen. In een kortgeding procedure in 2015 die tegen het slachtoffer gehouden werd omdat hij vond dat hij werd opgelicht door ASR en Achmea hebben ze verteld dat wij steevast aanwezig zouden zijn bij ongevallen. We zijn nu al 3 jaar bezig met dezelfde vraag nl. dat ASR of welke verzekeraar dan ook ons verteld in welke schadegevallen onze getuigenverklaringen hebben geleid tot schadeuitkeringen. Die bestaan dus niet maar worden ons wel aangehangen door hun kwalijke advocaten. Omgekeerde fraude, leugens intimidaties en chantage zijn hierbij eerder regel dan uitzondering

Bart
06-03-2019

Meer dan een maand wachten op feedback

Ik zit al meer dan een maand te wachten op feedback over een claim die ik heb ingediend voor mijn reisverzekering. Hele simpele zaak lijkt me, maar gewoon nul reactie. Echt belabberd.

Mark
21-02-2019

Verzekering opzeggen

Een bak ellende bij deze tent bereikbaarheid is zeer slecht,en ze luisteren ook niet naar je.
Ik voerde een gesprek met een medewerker die op de achtergrond ook met iemand anders een gesprek voerde.
Deze medewerker kwam ook zeer grof over en dreigde gelijk met kosten voor het opzeggen van een verzekering,omdat ik al eerder verkeerde informatie gekregen had kost dit mijn nu een eennorme bak met geld.

Jolanda
07-02-2019

Verschrikkelijke maatschappij, niet af te komen.

Heb al verscheidene malen per mail, per contactformulier en per telefoon, geprobeerd een WA verzekering op te zeggen.
Helaas tot nu toe zonder resultaat. Had het onterecht afgeschreven bedrag al laten terugboeken door de bank.
Lag een dag erna al een herinnering op de deurmat.
Ga niet in zee met deze maatschappij. Polissen afsluiten: geen enkel probleem maar ervan af komen is niet mogelijk.

Michel
22-01-2019

Slechte service verzekeringen opgezegd

Hele lange wachttijden en slechte service. al mijn verzekeringen en mijn gehele pensioen spaarrekening inclusief gespaarde vermogen overgezet naar een ander.

Jannie
16-01-2019

Wachttijd bij telefoisch contact absurd

3 x gebeld, ben steeds de erst wachtende, maar krijg niemand aan de lijn, zelfs niet nadat ik alle keren bijna een uur heb gewacht. Dit is onacceptabel.

Amsterdam
22-10-2018

Slechte antwoord en niet te bereiken

We hebben een speciale verzekering bij ASR maar hebben we opgezegd. op website geen telefoonnummer of speciale mail adressen. eerst moet je een hele wachtlijst van vragen invullen dan weet het adres. Eindelijk een brief gestuurd, geen antwoord. Daarna via de website probeert, eindelijk een antwoord maar het duurt 10 dagen tot antwoord. je snap het wel. nog steeds geen antwoord. mijn ervaring neem geen verzekering bij deze dienst en stap over. misschien stopt de reclame ook.

Ger
16-10-2018

Snorscooter

Rij 9 jaar schadevrij toch is mijn jaarpremie elk jaar hoger omdat ze teveel schadeclaims uitbetalen van derde, IK moet daar aan meebetalen. Ze geven ook nog geen schadevrije jaren door aan een andere verzekering als je wilt overstappen.

Cibdy
10-10-2018

Trage afwikkeling

Verzekerd bij asr, maar je word eigenlijk ondergebracht bij epolis. Schade aan scooter moet je niet melden bij asr maar epolis. Epolis schuift het af naar schade 24, dus uit eindelijk zit je met 3 partijen. 1 augustus aangereden we leven nu op 10 oktober en ik moet nog steeds geld krijgen. Blijkt achteraf oh ja u bent casco verzekerd dan had u veel eerder geld gekregen. Hele laksen bedoeling allemaal. En als je belt krijg je constant te horen is in behandeling. En nu ik eindelijk geld krijg zeggen ze het is overgemaaktaar dat duurt 10 werk dagen . Wtf druk op de knop overmaken zo moeilijk kan het toch niet zijn. Nooit meer asr verzekering auto gelijk ergens anders verzekerd. Wat een drama bedrijf

Cynthia
03-10-2018

A.S.R. ziet geen mensen, maar geld

Ik wilde een zakelijke bestelauto verzekering afsluiten. Ik heb meerdere adviseurs gebeld en werd steeds afgewimpelt; men geeft geen advies voor een enkele verzekering, alleen voor hele pakketten. Men zit dus alleen in de dienstverlening als het ze genoeg oplevert. Ik ga wel naar een verzekering waar ik als mens behandeld wordt i.p.v. als geldbuidel

Geertje
04-09-2018

Verzekeren bij ASR? NOOIT!

Wat een vreselijk bedrijf is ASR. Ik heb stormschade aan mijn auto gedeclareerd bij ASR. Na maanden traineren en onderzoeken door een onderzoeksbureau, zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik fraude heb gepleegd! De verzekering is opgezegd en ik ben in een register geregistreerd, zodat ik de komende jaren geen abonnementen hypotheek erc meer kan afsluiten! Stelletje schoften zijn het. Ik laat het er niet bij zitten!

Gerben
03-09-2018

Trage schade afhandeling

Hallo, Graag even aandacht voor het volgende.

Op 14 augustus 2018 is mijn (geparkeerde) auto aan gereden door iemand die verzekerd is bij Generali (A.S.R.)

15 augustus is per mail het schade formulier/aanvullen foto's opgestuurd.

16 augustus schade laten beoordelen door schadebedrijf.

20 augustus heeft een schade expert de schade beoordeeld en is er een expertiserapport opgesteld.

27 augustus gebeld wat de status van afhandeling is. Deze is nog in behandeling.

3 september gebeld of er als iets mee bekend is: wordt je afgesnauwd dat het nog wel 10 werk dagen kan duren. ondertussen zit ik dus al meer dan een halve maand met een kapotte auto, wordt je afgesnauwd als je om een status update vraagt en kan het dus nog wel 10 werkdagen duren voor we weer verder kunnen.

Piet
27-07-2018

Nooit aan beginnen

20 jaar lang gespaard, waar asr de vruchten al ruimschoots van heeft geplukt. Nu het op uitbetaling uit komt moet je dagelijks bedelen om je eigen gespaarde centen. Medewerkers liegen tegen je aan de telefoon. Trap er niet in, een bak elende die asr.

Gerrit
09-07-2018

Inbraak auto niet betaald

Zeer slechte ervaring jarenlang verzekerd bij asr Al mijn verzekeringen lopen bij hun Inbraak in auto foto,s geleverd en procesverbaal van de politie,maar de schade wordt niet betaald gewoon schijt aan hun klanten er komen wel weer nieuwe die er intrappen doe het niet mensen

Dit zijn pure oplichters

Nico
25-06-2018

Slechte verzekering

Ik was ook verzekerd een paar jaar geleden met alle verzekeringen zat ik daar maar ik ben er achter als li alle feedback leest van ASR verzekeringen dat ik niet de enigste ben die daardoor benadeeld is om een schade niet uit te betalen ik ben toen met al mijn verzekeringen weg bij ASR gegaan mijn advies zoals zo vele sluit hier geen enkeleverzekering af want als je schade heeft geven ze niet thuis

Jacqueline
16-06-2018

Klacht

Jacqueline 2 dagen geleden Geen antwoord op teveel betaalde premie Jarenlang premie betalen voor een kind wat er niet is en jarenlang 1,50 per maand voor het inhouden van de maandelijkse premie, en nu krijg ik gewoon geen antwoord, wil mijn geld terug, heb ook maar een uitkering, zijn echt dieven geloof ik. nou nu heb ik de automatiche incasso geweigerd, eens kijken of ik dan wel contact krijg, maar dat zal wel. want dan willen ze de premie hebben. en dan is het mijn beurt

Kha
09-06-2018

Dit is geen verzekering maar dieven

Ik was all risc verzekerd! Ze wilden alleen all risc geen wa+ doordat de auto duur is! Moest 600euro per maand betalen! Dacht oké als mijn dikke Mercedes maar goed is verzekerd! Na paar maanden ramt een debiel mij! Diegene heeft ook aangegeve fout te zijn en mijn baan op reed! Nu zijn we 6maanden verder en asr mijn eigenverzekering dus heeft 2keer iemand bij mij thuis gestuurd om alles op te nemen alsof je op een politie bureau bent! En dn later zeggen we hebben vermoeden dat die schade al op die auto zat? Vermoeden? Premie vinden ze leuk om elke maand op tijd te krijgen! Heb er nu een advocaat op gegooid! Ik raad mensen daar niet te verzekeren al is het gratis! Stelletje kk oplichters verdienen een dikke klodder spuug!

Meer ASR reviews
Welk cijfer geef jij ASR Verzekeringen?