ASR Verzekeringen41 ervaringen

Amsterdam
22-10-2018

Slechte antwoord en niet te bereiken

We hebben een speciale verzekering bij ASR maar hebben we opgezegd. op website geen telefoonnummer of speciale mail adressen. eerst moet je een hele wachtlijst van vragen invullen dan weet het adres. Eindelijk een brief gestuurd, geen antwoord. Daarna via de website probeert, eindelijk een antwoord maar het duurt 10 dagen tot antwoord. je snap het wel. nog steeds geen antwoord. mijn ervaring neem geen verzekering bij deze dienst en stap over. misschien stopt de reclame ook.

Ger
16-10-2018

Snorscooter

Rij 9 jaar schadevrij toch is mijn jaarpremie elk jaar hoger omdat ze teveel schadeclaims uitbetalen van derde, IK moet daar aan meebetalen. Ze geven ook nog geen schadevrije jaren door aan een andere verzekering als je wilt overstappen.

Cibdy
10-10-2018

Trage afwikkeling

Verzekerd bij asr, maar je word eigenlijk ondergebracht bij epolis. Schade aan scooter moet je niet melden bij asr maar epolis. Epolis schuift het af naar schade 24, dus uit eindelijk zit je met 3 partijen. 1 augustus aangereden we leven nu op 10 oktober en ik moet nog steeds geld krijgen. Blijkt achteraf oh ja u bent casco verzekerd dan had u veel eerder geld gekregen. Hele laksen bedoeling allemaal. En als je belt krijg je constant te horen is in behandeling. En nu ik eindelijk geld krijg zeggen ze het is overgemaaktaar dat duurt 10 werk dagen . Wtf druk op de knop overmaken zo moeilijk kan het toch niet zijn. Nooit meer asr verzekering auto gelijk ergens anders verzekerd. Wat een drama bedrijf

Cynthia
03-10-2018

A.S.R. ziet geen mensen, maar geld

Ik wilde een zakelijke bestelauto verzekering afsluiten. Ik heb meerdere adviseurs gebeld en werd steeds afgewimpelt; men geeft geen advies voor een enkele verzekering, alleen voor hele pakketten. Men zit dus alleen in de dienstverlening als het ze genoeg oplevert. Ik ga wel naar een verzekering waar ik als mens behandeld wordt i.p.v. als geldbuidel

Geertje
04-09-2018

Verzekeren bij ASR? NOOIT!

Wat een vreselijk bedrijf is ASR. Ik heb stormschade aan mijn auto gedeclareerd bij ASR. Na maanden traineren en onderzoeken door een onderzoeksbureau, zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik fraude heb gepleegd! De verzekering is opgezegd en ik ben in een register geregistreerd, zodat ik de komende jaren geen abonnementen hypotheek erc meer kan afsluiten! Stelletje schoften zijn het. Ik laat het er niet bij zitten!

Gerben
03-09-2018

Trage schade afhandeling

Hallo, Graag even aandacht voor het volgende.

Op 14 augustus 2018 is mijn (geparkeerde) auto aan gereden door iemand die verzekerd is bij Generali (A.S.R.)

15 augustus is per mail het schade formulier/aanvullen foto's opgestuurd.

16 augustus schade laten beoordelen door schadebedrijf.

20 augustus heeft een schade expert de schade beoordeeld en is er een expertiserapport opgesteld.

27 augustus gebeld wat de status van afhandeling is. Deze is nog in behandeling.

3 september gebeld of er als iets mee bekend is: wordt je afgesnauwd dat het nog wel 10 werk dagen kan duren. ondertussen zit ik dus al meer dan een halve maand met een kapotte auto, wordt je afgesnauwd als je om een status update vraagt en kan het dus nog wel 10 werkdagen duren voor we weer verder kunnen.

Piet
27-07-2018

Nooit aan beginnen

20 jaar lang gespaard, waar asr de vruchten al ruimschoots van heeft geplukt. Nu het op uitbetaling uit komt moet je dagelijks bedelen om je eigen gespaarde centen. Medewerkers liegen tegen je aan de telefoon. Trap er niet in, een bak elende die asr.

Gerrit
09-07-2018

Inbraak auto niet betaald

Zeer slechte ervaring jarenlang verzekerd bij asr Al mijn verzekeringen lopen bij hun Inbraak in auto foto,s geleverd en procesverbaal van de politie,maar de schade wordt niet betaald gewoon schijt aan hun klanten er komen wel weer nieuwe die er intrappen doe het niet mensen

Dit zijn pure oplichters

Nico
25-06-2018

Slechte verzekering

Ik was ook verzekerd een paar jaar geleden met alle verzekeringen zat ik daar maar ik ben er achter als li alle feedback leest van ASR verzekeringen dat ik niet de enigste ben die daardoor benadeeld is om een schade niet uit te betalen ik ben toen met al mijn verzekeringen weg bij ASR gegaan mijn advies zoals zo vele sluit hier geen enkeleverzekering af want als je schade heeft geven ze niet thuis

Jacqueline
16-06-2018

Klacht

Jacqueline 2 dagen geleden Geen antwoord op teveel betaalde premie Jarenlang premie betalen voor een kind wat er niet is en jarenlang 1,50 per maand voor het inhouden van de maandelijkse premie, en nu krijg ik gewoon geen antwoord, wil mijn geld terug, heb ook maar een uitkering, zijn echt dieven geloof ik. nou nu heb ik de automatiche incasso geweigerd, eens kijken of ik dan wel contact krijg, maar dat zal wel. want dan willen ze de premie hebben. en dan is het mijn beurt

Kha
09-06-2018

Dit is geen verzekering maar dieven

Ik was all risc verzekerd! Ze wilden alleen all risc geen wa+ doordat de auto duur is! Moest 600euro per maand betalen! Dacht oké als mijn dikke Mercedes maar goed is verzekerd! Na paar maanden ramt een debiel mij! Diegene heeft ook aangegeve fout te zijn en mijn baan op reed! Nu zijn we 6maanden verder en asr mijn eigenverzekering dus heeft 2keer iemand bij mij thuis gestuurd om alles op te nemen alsof je op een politie bureau bent! En dn later zeggen we hebben vermoeden dat die schade al op die auto zat? Vermoeden? Premie vinden ze leuk om elke maand op tijd te krijgen! Heb er nu een advocaat op gegooid! Ik raad mensen daar niet te verzekeren al is het gratis! Stelletje kk oplichters verdienen een dikke klodder spuug!

Piet
28-05-2018

Wat een bedrijf

Ik probeer al maanden van mijn verzekering af te komen, elke keer komt er een andere smoes over wat ze nog nodig hebben aan info. Ik heb maar 1 tip: afscheid nemen en ASR incasso's blokkeren bij je bankrekening.

B.
20-04-2018

Afkoop lijfrente

Een slechte service als deze nog nergens getroffen. Via de site afkoopformulier gemaild. Blijkt er fout adres op de site te staan. moet je zelf achter komen. Dán het goede adres alles benodigde papieren wederom. Na 10 dagen niets gehoord te hebben ' is de backoffice ermee bezig en hoor ik in de loop van volgende week iets". Wát weet mijnheer niet te vertellen. Nu 2,5 week verder

Esther
12-04-2018

Slechte klantenservice

Hallo,

De verzekering op zich bij ASR is prima, alleen contact krijgen met ASR is bijna onmogelijk. Ik wilde mijn adres wijzigen en heb langer dan een maand moeten wachten op een antwoord waarbij ze me uiteindelijk doorverwijzen naar Independer (omdat ik via hun de verzekering heb afgesloten). Dit is niet de eerste keer dat het zo lang duurt.

Soedjai
09-04-2018

Verhoging premie uit het niets

Ik heb een all risk autoverzekering lopen bij ASR. Mijn premie per maand is ongeveer 98,00 per maand. Uit het niets krijg ik een aanpassing van mijn premie naar ongeveer 133,00. (dit is een verhoging van meer dan 35%). Ik heb gebeld naar ASR en kreeg een dame aan de lijn die geen inzage kon hebben in mijn gegevens, ook niet kon doorverbinden naar iemand die dat wel kan. ik zou vandaag worden teruggebeld, ook niet gebeurd. Het lijkt op een frauduleuze onderneming, niemand kan vandaag mijn gegevens inzien of mij kan vertellen waarom er een verhoging in mijn premie heeft plaatsgevonden. vandaag niet teruggebeld = klant kwijt. ik beindig vandaag mijn contract en verzeker bij een andere verzekeraar. Soedjai Lalai.

Marco
29-03-2018

Slecht klantcontact

Krijg je een brief met het verzoek een account aan te maken op mijn ASR. Dit omdat zij iets veranderen. Voer je je polisnummer en geboortedatum in, worden deze niet herkent. Dan kun je contact opnemen. Hiervoor moet je veel gegevens invullen die gewoon bij hen bekent zijn. Druk je op verzenden, dan krijg je een mail dat zij binnen 10 werkdagen een antwoord geven of binnen 10 dagen aangeven wanneer zij gaan antwoorden. Hoe is dit mogelijk? Telefonisch is men bereikbaar tussen 8:00 uur en 17:30 uur. Is dit nu de moderne tijd? Gaan zij zo met klanten om? Ik moet er niet aan denken dat je echt een serieuze vraag hebt!

Weng Kong
Weng Kong
12-03-2018

Slechte verzekering

Doet moeilijk over uitbetalen. Weg bij deze verzekering

Petra
09-03-2018

Aan het lijntje gehouden.

Sinds dagen zitten wij al te wachten op post ivm afkoop verzekering als je belt wordt er steeds gezegd het is al verstuurd Nou echt niet Uiteindelijk onze tussenpersoon gebeld die kan in het systeem niet zien dat onze aanvraag ook maar behandeld is Gelukkig firma Thoma gaat ons nu verder helpen Wie denkt ASR wel dat ze zijn het is ONS geld daar hebben we altijd voor betaald Vreselijk dit

Meryem
16-02-2018

Dacht goed verzekerd te zijn (allrisk) maar ASR heeft mijn hele leven verpest!

Ik had mijn 5 jaar oude audi a6 all risk verzekerd bij asr en daar betaalde ik elke maand ook erg veel voor. Omdat ik veel voor mijn auto had betaald en deze een hoge dagwaarde had, wilde ik er zeker van zijn dat hij goed verzekerd zou zijn. Aangezien asr een grote maatschappij is meende ik dat ik daar aan het goede adres was.totdat ik op een avond mijn auto had geparkeerd op een parkeerplaats bij een grote plas en tevens een hondenuitlaatplek. De straatverlichting is daar erg slecht en terwijl ik met mijn hond weer richting de auto liep hoorde ik een enorme knal. Bleek iemand met zijn auto tegen mijn auto aangeknald te zijn. Mijn auto stond 7 meter van zijn eerder geparkeerde plek vandaan en de hele zijkant was kapot. Mijn voorwiel lag er plat onder en de hele motor was tevens geraakt en naar binnen gedrukt. Tegebpartij zijn auto was volledig kapot van de voorkant en de meneer in de andere auto werd in een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Gelukkig is het met de tegenpartij verder goed afgelopen. Asr wilde een onderzoek instellen mbt de gebeurtenis. Hier hebben wij van alle kanten natuurlijk aan meegewerkt en meenden dat het wellicht standaard gang van zaken was. Nadat er 2 maanden waren verstreken en wij nog geen geld hadden ontvangen heb ik contact opgenomen met asr om te vragen wat de stand van zaken was. Daar gaven ze aan dat ik een brief zou krijgen en die kreeg ik enkele dagen later. In de brief stond dat ze van mening waren dat het ongeluk in scene gezet zou zijn en dat ze de schade niet gingen uitkeren. Wij zouden de auto daar neergezet hebben om vervolgens door de onbekende tegenpartij tegenaan te laten rijden. Het feit dat ik de tegenpartij tot het ongeluk niet kende en ik daar met mijn hond rondliep bleek niet uit te maken. Daarnaast heeft asr mij voor 10 jaar lang in een databank gezet voor oplichters die elke instantie kan raadplegen. dat betekend dat ik 10 jaar lang geen lening, hypotheek, verzekering of abonnement kan afsluiten! tevens zijn ze van mening dat ik de kosten voor het onderzoek wat zij hebben verricht moet betalen. Maar liefst 4500! daarvoor hebben ze een deurwaarder ingeschakeld die daarvoor mijn huis wil leeghalen als ik het niet betaal. Dat bovenop de 18000 die ik al voor mijn auto ben verloren aangezien totallos is verklaard en ik geen geld had om deze te laten maken. Dus denk aub niet dat je goed verzekerd bent bij asr want zodra asr moet uitkeren komen ze met allerlei smoesen! wanneer je daar niet mee akkoord gaat en dat niet accepteert dan zorgen ze wel dat jij uiteindelijk als oplichter te boek word gezet. Aub! zoek een andere maatschappij! dit zijn criminelen!

Tannes
28-01-2018

Waterschade en stormschade

5 jaar geleden kwam ik in de ochtend beneden en zagbdat mijn laminaat volledig krom was getrokken. Overal foto's van gemaakt vloer weg gehaald en kast van de muur af gehaald. Een enorme waterschade die waarschijnlijk al meer dan een jaar bezig was. Wat bleek de vorige bewoners hebben een aanbouw aangelegd en de afvoer buis in het beton laten leggen. Eer dat je dan waterschade op merk. zowel bij de buren als bij ons. De eerste expert kwam met zeer slecht weer en ging buiten onder het ons kijken en constateerde dat mijn dakgoot lek was (Ja dus) en mijn buiten kraan werkt niet (nee die is afgesloten in de winter). Na 2 weken nog niks gehoord kwam de volgende expert die zei achterstallig onderhoud met de vraag of h8j elk jaar zijn vloer weg hakt om te k8jken of alles goed Is? 9 maanden lang heeft deze ellende bestuurt en ineens kreeg ik een enquête over het expert bureau. En ja hoor de volgende dag belde asr gelijk ik alle foto's weer opgestuurd en 3 dagen later kreeg ik mijn geld.

Vorige week met die enorme storm heeft mijn schutting op 1 paal na het helemaal begeven. Contact gehad was een vriendelijke man hem daarna foto's gestuurd en met de mededeling dat dit nu niet weer 9 maanden kan gaan duren. We zijn 8 dagen verder en niks gehoord. Ik zal maandag wel weer erachteraan gaan bellen. Ik kan geen hoogte krijgen van dit bedrijf

Meer ASR reviews
Welk cijfer geef jij ASR Verzekeringen?