ASR54 ervaringen

Dogan
19-06-2019

Motorverzekering

Een klote bedrijf die eerst naar de tussenpersoon door geeft van alles is in orde, offerte ondertekend twee keer verstuurd eerste keer was het zogenaamd niet ontvangen. Daarna plotseling toch geen zaken willen doen i.v.m. een parkeervak schade die is ontstaan door de tegenpartij in 2016 nu anno 2019. Het is een rommelig bedrijf, ik had zelf al bij de offerte aanvullende opmerkingen aangegeven wat betreft 2016 parkeervak schade vanuit tegenpartij ontstaan schuld niet vanuit mij. Maar toch is ASR een super domme maatschappij die met zijn kont leest i.p.v. met hen ogen en hersenen.

Rene
10-06-2019

Zo snel mogelijk weg bij ASR

Onze hypotheek liep altijd bij Generali, gewoon al 20 jaar probleemloos. Had je een vraag werd deze gewoon netjes door Generali beantwoord. Plotseling werd Generali overgenomen door ASR, direct alles niet meer duidelijk. Alles moest veranderen. Brieven van ASR vol met fouten en feiten die helemaal niet kloppen. Contact via email is niet mogelijk, want geen enkele email wordt beantwoord. Ik wil hier zsm weg, en mijn hypotheek ergens anders onderbrengen. Liefst kosteloos, ik heb nooit getekend voor een hypotheek bij ASR.

Karin
07-06-2019

Traag in de afhandeling

Mijn moeder viel door de glazen douchewand en ik probeer de ASR te vragen of ze de schade willen vergoeden. Dat duurt nu al 3 maanden, en na veel mailverkeer, elke keer weer met een ander, heb ik nog steeds geen antwoord. Intussen kan mijn moeder die douche niet gebruiken. Zelf ben ik bij de OHRA verzekerd. Als je daar schade meldt sturen ze diezelfde week nog iemand die de schade opneemt en dan regelen ze binnen de kortste keren een afspraak met iemand die de reparatie komt doen. Binnen 2 weken geklaard. Zo kan het dus ook, maar blijkbaar niet bij de ASR.

Kees
12-05-2019

Zakelijke schade verzekering

Ik heb een groot bedrijf en ben bij diverse maatschappijen verzekerd,maar asr vliegd er helemaal uit,Komen hun afspraken niet na,alle voorgaande revieuws kloppen wat dat betrefd ook onze ervaring.Er zijn veel betere maatschappijen.

Seckman
Seckman

Begin er niet aan!

Begin er niet aan!

Wj

Zorgverzekering

Bij de Amersfoortse, destijds via de Nederlande Skivereninging een zorgverzekering afgesloten maar dat is absoluut niet aan te raden,omdat
deze maatschappij volkomen onbetrouwbaar is en eigenmachtig ondanks gemaakte afspraken, uitkeringen niet nakomt resp eigen machtig herziet.
Een klein gedeelte van mijn ervaringen:

a. Herhaaldelijk werden betalingen voor eigen risico
van mij en mijn vrouw verkeerd afgeboekt en pas
gecorrigeerd na herhaalde e-mails.Zelfs dan zo
traag verwerkt dat ASR zelfs meende ten
onterecht met de deurwaarde te moeten dreigen.
b. Een vergoeding dd 30 dec 2018 via de
aanvullende verzekering werd pas na ruim 3
maanden uitbetaald omdat de slimmerds tot 2x
een verkeerd bankrekeningnummer hebben
gebruikt. Ondanks herhaalde verzoeken, ook
van mijn assurantie agent en vriendelijke
berichten: wij gaan nu uitkeren duurde
afhandeling kennelijk zolang omdat ik naar een
betere verzekering ben overgestapt.

Exit
09-04-2019

Logge en starre maatschappij, zonder klantenbinding

Ik heb zowel een bankrekening als een inboedel+opstalverzekering bij ASR gehad. Men wikkelt nog steeds het meeste met papieren af i.p.v. via de mail (ook gegevens die je moet opsturen). Ik kon mijn adres van mijn bankrekening niet wijzigen zonder kopie legitimatie op te sturen, terwijl deze gegevens allang bekend zijn evenals het e-mailadres waarmee ik correspondeer. Ook kreeg ik diverse wijzigingen in het polisbedrag van mijn opstal/inboedel, wat mij jaarlijks €36,- extra kostte omdat ze volgens hun zelf een fout hadden gemaakt want mijn garage staat niet los maar zit vast aan het huis en dan moet je extra m2 inboedel betalen. Ze wilden niet voor hun eigen fout opdraaien en vonden het noodzakelijk om de premie hierdoor al binnen een half jaar na afsluiten in hun voordeel te wijzigen met een bedrag van €36,- jaarlijks. Ik ben meteen overgestapt toen ik een andere maatschappij vond met nagenoeg hetzelfde maandbedrag, alleen al uit principe. Een verschrikkelijke logge en starre maatschappij, zelfs bij Independer begrepen ze het niet, voor mij geen ASR meer.

Mandinka
17-03-2019

ASR beschuldigd mij en mijn zus valselijk van fraude

ASR beschuldigd ons sinds 2015 onrechtmatig van het leveren van valse getuigenverklaringen in verkeersongevallen. In een kortgeding procedure in 2015 die tegen het slachtoffer gehouden werd omdat hij vond dat hij werd opgelicht door ASR en Achmea hebben ze verteld dat wij steevast aanwezig zouden zijn bij ongevallen. We zijn nu al 3 jaar bezig met dezelfde vraag nl. dat ASR of welke verzekeraar dan ook ons verteld in welke schadegevallen onze getuigenverklaringen hebben geleid tot schadeuitkeringen. Die bestaan dus niet maar worden ons wel aangehangen door hun kwalijke advocaten. Omgekeerde fraude, leugens intimidaties en chantage zijn hierbij eerder regel dan uitzondering

Bart
06-03-2019

Meer dan een maand wachten op feedback

Ik zit al meer dan een maand te wachten op feedback over een claim die ik heb ingediend voor mijn reisverzekering. Hele simpele zaak lijkt me, maar gewoon nul reactie. Echt belabberd.

Mark
21-02-2019

Verzekering opzeggen

Een bak ellende bij deze tent bereikbaarheid is zeer slecht,en ze luisteren ook niet naar je.
Ik voerde een gesprek met een medewerker die op de achtergrond ook met iemand anders een gesprek voerde.
Deze medewerker kwam ook zeer grof over en dreigde gelijk met kosten voor het opzeggen van een verzekering,omdat ik al eerder verkeerde informatie gekregen had kost dit mijn nu een eennorme bak met geld.

Jolanda
07-02-2019

Verschrikkelijke maatschappij, niet af te komen.

Heb al verscheidene malen per mail, per contactformulier en per telefoon, geprobeerd een WA verzekering op te zeggen.
Helaas tot nu toe zonder resultaat. Had het onterecht afgeschreven bedrag al laten terugboeken door de bank.
Lag een dag erna al een herinnering op de deurmat.
Ga niet in zee met deze maatschappij. Polissen afsluiten: geen enkel probleem maar ervan af komen is niet mogelijk.

Michel
22-01-2019

Slechte service verzekeringen opgezegd

Hele lange wachttijden en slechte service. al mijn verzekeringen en mijn gehele pensioen spaarrekening inclusief gespaarde vermogen overgezet naar een ander.

Jannie
16-01-2019

Wachttijd bij telefoisch contact absurd

3 x gebeld, ben steeds de erst wachtende, maar krijg niemand aan de lijn, zelfs niet nadat ik alle keren bijna een uur heb gewacht. Dit is onacceptabel.

Amsterdam
22-10-2018

Slechte antwoord en niet te bereiken

We hebben een speciale verzekering bij ASR maar hebben we opgezegd. op website geen telefoonnummer of speciale mail adressen. eerst moet je een hele wachtlijst van vragen invullen dan weet het adres. Eindelijk een brief gestuurd, geen antwoord. Daarna via de website probeert, eindelijk een antwoord maar het duurt 10 dagen tot antwoord. je snap het wel. nog steeds geen antwoord. mijn ervaring neem geen verzekering bij deze dienst en stap over. misschien stopt de reclame ook.

Ger
16-10-2018

Snorscooter

Rij 9 jaar schadevrij toch is mijn jaarpremie elk jaar hoger omdat ze teveel schadeclaims uitbetalen van derde, IK moet daar aan meebetalen. Ze geven ook nog geen schadevrije jaren door aan een andere verzekering als je wilt overstappen.

Cibdy
10-10-2018

Trage afwikkeling

Verzekerd bij asr, maar je word eigenlijk ondergebracht bij epolis. Schade aan scooter moet je niet melden bij asr maar epolis. Epolis schuift het af naar schade 24, dus uit eindelijk zit je met 3 partijen. 1 augustus aangereden we leven nu op 10 oktober en ik moet nog steeds geld krijgen. Blijkt achteraf oh ja u bent casco verzekerd dan had u veel eerder geld gekregen. Hele laksen bedoeling allemaal. En als je belt krijg je constant te horen is in behandeling. En nu ik eindelijk geld krijg zeggen ze het is overgemaaktaar dat duurt 10 werk dagen . Wtf druk op de knop overmaken zo moeilijk kan het toch niet zijn. Nooit meer asr verzekering auto gelijk ergens anders verzekerd. Wat een drama bedrijf

Cynthia
03-10-2018

A.S.R. ziet geen mensen, maar geld

Ik wilde een zakelijke bestelauto verzekering afsluiten. Ik heb meerdere adviseurs gebeld en werd steeds afgewimpelt; men geeft geen advies voor een enkele verzekering, alleen voor hele pakketten. Men zit dus alleen in de dienstverlening als het ze genoeg oplevert. Ik ga wel naar een verzekering waar ik als mens behandeld wordt i.p.v. als geldbuidel

Geertje
04-09-2018

Verzekeren bij ASR? NOOIT!

Wat een vreselijk bedrijf is ASR. Ik heb stormschade aan mijn auto gedeclareerd bij ASR. Na maanden traineren en onderzoeken door een onderzoeksbureau, zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik fraude heb gepleegd! De verzekering is opgezegd en ik ben in een register geregistreerd, zodat ik de komende jaren geen abonnementen hypotheek erc meer kan afsluiten! Stelletje schoften zijn het. Ik laat het er niet bij zitten!

Gerben
03-09-2018

Trage schade afhandeling

Hallo, Graag even aandacht voor het volgende.

Op 14 augustus 2018 is mijn (geparkeerde) auto aan gereden door iemand die verzekerd is bij Generali (A.S.R.)

15 augustus is per mail het schade formulier/aanvullen foto's opgestuurd.

16 augustus schade laten beoordelen door schadebedrijf.

20 augustus heeft een schade expert de schade beoordeeld en is er een expertiserapport opgesteld.

27 augustus gebeld wat de status van afhandeling is. Deze is nog in behandeling.

3 september gebeld of er als iets mee bekend is: wordt je afgesnauwd dat het nog wel 10 werk dagen kan duren. ondertussen zit ik dus al meer dan een halve maand met een kapotte auto, wordt je afgesnauwd als je om een status update vraagt en kan het dus nog wel 10 werkdagen duren voor we weer verder kunnen.

Piet
27-07-2018

Nooit aan beginnen

20 jaar lang gespaard, waar asr de vruchten al ruimschoots van heeft geplukt. Nu het op uitbetaling uit komt moet je dagelijks bedelen om je eigen gespaarde centen. Medewerkers liegen tegen je aan de telefoon. Trap er niet in, een bak elende die asr.

Meer ASR reviews
Welk cijfer geef jij ASR?