ASR reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Lid
Pi
22-08-2021

4 maanden vóór mijn pensioen 2500 euro door mijn neus trachten te boren.

Het blijkt nu dat ik bijna (!), door 4 maanden eerder mijn lijfrente op te nemen er €2500,- mee zou verliezen en niemand die mij daarvoor heeft gewaarschuwd of op gewezen. Wederom een dieptepunt de verzekeringswereld en bankenwereld. Wat nou "klant gericht" Uitermate teleurstellend!

Carlo
Carlo
24-06-2021

Taxi niet verzekerd te krijgen

Ik ben al jaren klant bij ASR en heb daar mijn taxi verzekerd. Dit jaar besloot ik om een andere taxi te kopen en wou mijn verzekering overzetten naar de nieuwe auto. ASR weigert mijn nieuwe auto te verzekeren omdat deze niet past binnen 'het beleid' van ASR. De reden kunnen ze niet geven. Het is een gewone Renault Scenic die massaal als personenauto is verkocht. Mijn oude taxi, een Mazda 5 was geen enkel probleem. Waarom nu wel? Wat een waardeloos bedrijf. In al die jaren vele duizenden euro's aan premie betaald en nooit schade gereden. Dat zo'n bedrijf nog kan bestaan is mij echt een raadsel

Anne
11-06-2021

Incompetente organisatie

Helaas herken ik precies de ervaringen van anderen die ik hier lees. Ik wil beschikken over mijn geld van mijn levensloop verzekering. Alle benodigde stukken daarvoor gestuurd. Geen reactie van ASR. Na 5 weken bleek uit telefonisch contact dat er nog niks met mijn aanvraag was gedaan. Rare smoezen over corona en mensen die thuiswerken. Vervolgens kreeg ik wel een brief dat mijn verzekering was stopgezet en met welk bedrag. Maar dan blijkt geld overmaken heel moeilijk te zijn voor ASR. Weer gebeld. Nee, ik moest nog maar even afwachten, de desbetreffende medewerkster kon de betaling niet beïnvloeden. Na een klacht op klachtenkompas werd ik door een medewerkster gebeld die vond dat ik gelijk had en er wat aan ging doen. Tot nog toe zonder resultaat, dus nog maar even afwachten.

Will
09-06-2021

Eindeloos wachten en steeds nieuwe excuses

Voor een verbouwing heb ik een levensverzekering waar al jaren nauwelijks rendement op werd behaald, voortijdig stop gezet. Ik kreeg een mail dat het bedrag, na goedkeuring en aftrek van de verschuldigde belastingen, binnen tien werkdagen zou worden overgemaakt. Na vijf weken had ik nog niets vernomen, dus maar eens gebeld. Er was wat fout gegaan en het zou gelijk worden opgepakt. En inderdaad binnen drie dagen een mail dat de claim was goedgekeurd en dat het bedrag binnen vijf werkdagen op mijn rekening zou staan. Echter, na twee weken was het nog niet uitgekeerd. Weer gebeld en nu gehoord dat het echt goed zat en binnen vijf werkdagen zou worden uitgekeerd. Weer twee weken verder en nog niets gezien. Ik stop maar met bellen, want de toezeggingen worden toch nooit nagekomen. Je word gewoon letterlijk aan de lijn gehouden en voorgelogen. Mijn conclusie gebaseerd op mijn ervaring: ASR is een buitengewoon onprofessioneel bedrijf en ik raad iedereen af om hier ooit een verzekering af te sluiten. Inmiddels maar een persoonlijke lening afgesloten voor de verbouwing, want ik kan moeilijk tegen mijn aannemer zeggen dat hij moet wachten op de uitbetaling van mijn claim bij ASR. Want met het tempo waarin dit bedrijf claims verwerkt, loopt hij het risico failliet te gaan.

Wendy
28-04-2021

Arbeidsongeschiktheidsverzekering

Ik werd zzper dus wilde ik me goed verzekeren. Zo gezegd zo gedaan en een aanvraag gedaan. Nu is het zo dat ik 6 jaar(!) Geleden borstkanker heb gehad met chemotherapie, bestraling en operatie. Ernstig? Ja dat klopt. Maar was binnen het jaar weer aan het werk( werkte toen nog in loondienst) en sinds niet meer ziek geweest. Oncoloog heeft een brief geschreven waarin staat dat ik volledig genezen ben en de kans op terugkeer niet meer of minder is dan bij iemand die nog geen kanker heeft gehad. Ik heb nog wel hormoontherapie wat inhoudt dat ik 1 tabletje per dag moet stikken en 1x per maand oedeemtherapie( nog niet eens voor mijn arm maar alleen voor mijn litteken) . Nu werd ik afgewezen; ik moet eerst klaar zijn met mijn " behandeling" en dan nog eens tien jaar klachtenvrij( lees, dan ben ik 62), en dan kan ik een AOV bij asr afsluiten. Slaat dus echt nergens op en iedereen die kanker heeft gehad kan dus geen aov afsluiten.

Frans
06-04-2021

Woekerpolis

Mensen ga a.u.b. niet met deze maatschappij in zee. Ik heb er een levensverzekering lopen waarover ik erg veel provisie e.d. betaal (woekerpolis). Het bedrag dat ik heb staan beleggen zij, maar het is een wonder dat de waarde van mijn beleggingen nog stijgt met wat ze voor zichzelf inhouden. Vorig jaar hebben ze het zelfs gepresteerd om verlies te maken over mijn beleggingen terwijl de koersen wereldwijd ruim boven de 10% winst maakten. Als je het over witte boorden criminelen hebt.

Rob
11-03-2021

Opnemen Levensloop drama

Zit al vanaf november op de levensloop uitkering te wachten. Telkens weer heeft ASR een ander excuus om niet te hoeven uitbetalen, daarna weer eindeloos wachten om de aanvraag in behandeling te nemen. Waardeloze firma. Als je moet betalen zijn ze er snel bij, maar uitbetalen mag wachten.

Meinar
25-01-2021

6 maanden wachten op de uitkering

Ik zit 6 maanden te wachten op de uitkering. Elke keer zeggen ze dat ze het gaan uitzoeken wat er aan de hand is. Elke maand bel ik hen op, maar helaas tot nu toe ontvang ik nog steeds geen uitkering.

Ik raad jullie af om de levensverzekering via a.s.r. Te sluiten.

De
11-01-2021

ASR waardeloos bedrijf!

Jarenlang levensloop bij hen gespaard maar uitkeren wanneer je erom vraagt ho maar! zijn mijn eigen centen! :(

Huib
24-12-2020

Wat een waardeloos bedrijf

Uitbetaling van een levensverzekering blijkt voor asr erg lastig te zijn. Ik ben er nu drie maanden mee bezig en nog niets ontvangen. Ze gaan het weer oppakken is mij belooft. Ben benieuwd.

Ad
23-11-2020

Triest bedrijf

Ben ten onrechte als crimineel bestempeld door deze verzekering,

Een aanrijding door een ander veroorzaakt komt ook in jou papieren! Hallo

Een betere uitleg dan een van hun inspecteurs is onmogelijk hun hebben gelijk

En dan door die domme fout van hun ben ik nu geseind bij de BKR nog nooit in mn leven meegemaakt

En dit alles door een klein inspecteurtje de heer ANTONIO VIVAS kijk uit voor dat mannetje is een boef eerste klas

John
31-10-2020

Allrisk verzekerd bij afsluiten verzekering

Nu schade door val aan horloge Breitling doen ze er alles aan om bedrag zo laag mogelijk uit te keren er moest een nieuw uurwerk in door val ,ivm onderdelen niet meer leverbaar , maar omdat er de laatste tijd geen service beurd op horloge was uitgevoerd werd er 600,euro in gehouden op reparatie van de 2150,euro krijg ik nu 1707, euro utbetaald en ik moet echt blij zijn volgens hun expert ,terwijl ik allrisk verzekert ben ,maar ook al was er een onderhouds beurd uitgevoerd moest er toch een nieuw uurwerk in heeft toch niks met onderhoud te maken , het horloge liep perfect dacht ik later.Expers zijn echt een soort van verkopers en overvallen ons door onwetendheid klant.Ik ga al mijn verzekeringen nazien en herstructureren en waarschijnlijk weg hier .ik hoop nog dat ze het resterend bedrag bij leggen .

Wilgo
28-09-2020

Afwijzing vergoeding ruitschade

Begin juni 2020 heb ik bij mijn garagebedrijf een klein barstje in de voorruit van mijn auto laten repareren. Volgens het garagebedrijf was dit verzekerd en dat stond ook op de groene kaart vermeld. Op de groene kaart stond ook vermeld welke schadeherstelbedrijven door ASR waren geselecteerd. Het garagebedrijf waar ik de ruitschade had laten herstellen was ook door ASR geselecteerd. Echter na ruim 3 maanden, kreeg ik toch nog de rekening van de garage. ASR had de claim afgewezen. Als reden hiervoor gaf ASR aan dat het garagebedrijf volgens de polisvoorwaarden geen aangesloten herstelbedrijf was. Ik belde ASR en de medewerkster begon over Schadegarant en Glasgarant. Kortom, ik diende zelf het bedrag te betalen. Het gaat hier om een astronomisch bedrag van Euro 66,55

Zelfs dit is voor ASR een rib uit hun lijf. Ik heb meteen contact opgenomen met mijn tussenpersoon en mijn verzekering per direct bij ASR laten opzeggen.

Christel
Christel
16-09-2020

Slechte communicatie ASR verzekeringen

Na een aanrijding alles opgestuurd naar de tussenpersoon van ASR dat is verplicht, meteen naar het hoofdkantoor mag niet, ik heb geen reactie ontvangen op mijn ongeval maar er werd wel automatisch geld afgeboekt van mijn eigen risico, ook werd de premie van de auto verzekering afgeboekt terwijl de vrijwaring opgestuurd was. Gewoon waardeloos!

Frank
09-09-2020

Ambtelijk en traag

Al sinds 1987 heb ik een levens / pensioen verzekering lopen bij ASR

Heb besloten om deze uit te laten keren, en na een hoop onduidelijkheid waarin er telkens na 10 werkdagen pas wordt gereageerd op je blijkbaar te moeilijke vraag voor het eerste contact team, heb ik via mijnasr de uitkering van 1 van de polissen geregeld

Op de status staat dan ook: Bedrag uitgekeerd, maar helaas na 3 dagen nog niets op mn rekening.

Na wederom een telefoontje met de eeuwige klant leven afdeling, of er misschien iets mis is, bleek ook het uitkeren van het bedrag 10 werkdagen te gaan duren

Het gaat van afdeling naar afdeling

Wat een niet commerciele oubollige organisatie is dat ASR, als alles gewoon in orde is kan tegewoordig binnen een uur geld internationaal worden getransferred, maar niet bij ASR

Het wordt tijd voor een herstrukturering op het gebied van efficienty, zaken hoeven echt niet standaart 10 werkdagen te duren

Want het innen van premies en het afsluiten van nieuwe polissen en de vele vage verzekerings “producten” zoals dat zo grappig genoemt wordt kan toch ook erg snel gaan

Ik beveel ASR zeker niet aan op basis van mij jaren lange ervaring met hen,

Ambtelijk, traag en te weinig directe kennis van zaken tijdens het eerste telefoon contact met klanteam leven, waardoor altijd doorkoppeling moet plaatsvinden en je weer 10 dagen verder bent

ASR doe eens een interne survey en luister naar klant ervaringen!

Geduld
06-09-2020

Opzeggen aflopende overlijdensrisicoverzekering

Ongelooflijk, ben al vier maanden bezig om een overlijdensrisicoverzekering op te zeggen ivm scheiding, die in het begin van 2021 al afloopt, ik heb al samen met ex partner 6 keer handtekeningen gezet voor opzegging, en ja mijn verzekeringsagent belde mij op dat het weer niet gelukt was, zeker vijf a zes Werkuren mee bezig geweest mijn agent. Echt ongelooflijk en dat in deze tijd, dat je echt blij mag zijn dat je werk hebt, zet er maar een 50 plusser neer, die verantwoording heeft, dan was het was in één keer gelukt, ik kan er echt niet bij dat zulke dingen nog gebeuren, misschien hebben ze niet veel te doen, en dan lijkt het dat je het echt druk hebt dat je 7 keer de zelfde brief versuurd. Chapo veel succes in de toekomst ASR, dat zullen Jullie nodig hebben met zo één manier van werken, ik ga een kersje voor jullie opsteken.

Adnane
27-07-2020

Dramatisch

Geweigerd worden voor een AUTOverzekering omdat je bij de aanvraag niet hebt aangegeven dat je SCOOTER een lange tijd geleden is omgevallen door de wind. ?

Roy
Roy
18-07-2020

Asr levensverzekeringen

Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit. Klantenservice heeft geen idee waar ze over praten en je verzekering stopzetten is nagenoeg onmogelijk. Een woekerpolis verkopen kunnen ze als de beste maar als er geholpen moet worden ben je de pineut. Nooit aan beginnen!

Ingrid
13-07-2020

ASR Vitsality werkt perfect

Ik lees veel negatieve reacties over de ASR Vitality-app, maar ik ben er super-terveden over. In het begin wist ik niet hoe ik moest synchroniseren en kreeg ik direct support van ASR. Ze belden zelfs terug om te vragen of alles nu goed werkte. Misschien werkte het vroeger niet, nu is het fantastisch! Ik heb mijn eerste cadeaubon van 20 euro al besteed.

Tommie
03-07-2020

Waardeloze klantenservice

Telefonisch wordt beloofd een probleem op te lossen maar duurt al weken.

Wil al weken mijn verzekering opzeggen maar elke keer gaat het mis.

Nu het eindelijk mogelijk is moet ik nog een stapel formulieren invullen en uploaden.

Echt waardeloos.

Meer ASR reviews