ASR59 ervaringen

Ton
01-12-2019

Witte boorden criminelen!

Een kleine levensverzekering waarvan ik binnen 2 jaar stopte met betalen; omdat de kosten hoger waren dan het iets opleverde. Een van de smerige producten in de Bank en verzekeringswereld. Het kwam tot een uitspraak over deze woekerpolis en een kleine vergoeding was overeen gekomen! Deze ook nooit gehad waardoor het kapitaal nog verder slonk. Een paar duizend euro verdampt tot nog 600 euro. Nu nog eens max 52 procent belasting gaan betalen en mogelijk een boete van 20% omdat je het niet opnieuw investeert in een soortgelijk product bij een bank of verzekering. Je wordt dus aan alle kanten genaaid. Door de ASR hun collega's en de belasting. Ik denk dat velen deze ervaring hebben.Ik heb al eerder de ervaring gehad met een soortgelijk product van de toenmalige VSB later Fortis en ABNAMRO. Na zeer veel jaren procederen staan hier duizenden klanten met lege handen door smerige trucs welke iedere keer verzonnen werden door de advocaten van de bank en uiteindelijk tot "geen uitkering" leiden. En de AFM kijkt maar toe , terwijl de burger in feite wordt opgelicht.Dit is de ondoorzichtige financiële wereld van de Banken en Verzekeraars. De burger kan hier nooit van winnen ; want de financiële belangen zijn groter. Kijk maar naar de "Staatsloterij"! Zal waarschijnlijk ook op niets uitdraaien. Wij zijn als burger dus overgeleverd aan financiële instellingen; welke hun eigen gewin boven dat van de burger stellen. Zie ook de Belastingdienst! Kunnen er ook wat van om duizenden(20.000!) mensen een uitkering te onthouden omdat zij op een zieke narcistische manier met wetgeving omgaan en ook denken dat ze ermee weg komen.8 jaar lang is er veel te veel belasting over spaargeld betaald. Wordt niet over gerept. En dan vinden ze het gek dat de burger niet alles meer opgeeft. Waarom zou je ; want dezelfde belasting heeft jaren net als bij de staatsloterij de burger belazerd. Wat voor wereld leven wij in godsnaam: waarbij de burger uitgezogen wordt voor de financiële belangen van de staat en de financiële instellingen. Wordt tijd dat de AFM en de politiek de burger beter gaat beschermen!

Lieke
10-11-2019

Al 5 jaar wachtende op uitkering!

Ondanks dat ze schuld erkennen, handelen ze de zaken gewoon weg niet af!
In januari te horen gekregen dat ASR me “alleen nog maar” door een keuringsarts wilt laten keuren en dat daarna alles afgehandeld zal worden.
Inmiddels is het november en is het ze nog steeds niet gelukt om die afspraak voor me te maken, ondanks vele berichten vanuit mij en mijn advocaat!
Inmiddels ga ik mijn 5de jaar in ná erkenning schuld!
Echt vreselijk schandalig!

John
22-09-2019

Al maanden bezig om een autoverzekering op te zeggen

Ik ben al geruime tijd bezig om mijn autoverzekering op te zeggen.
Via de tussenpersoon, via de mail, via een aangetekende brief, geen enkele reactie, nul komma nul.
Wat ze wel goed kunnen is aanmaningen versturen omdat ik de automatische incasso heb ingetrokken.
Heb een mail gestuurd aan de debiteurenafdeling en u raadt het al: ook hier geen reactie.
Langzaamaan begin ik het gevoel te krijgen dat dit onderdeel is van hun verdienmodel: niet reageren betekent ook geen premie hoeven terugbetalen over de periode na opzegging. De meeste mensen zullen het er misschien bij laten zitten. Nou dan heb ik nieuws voor ze: ik ga net zo lang door als nodig is.
Samenvattend: GEEN zaken doen met ASR!

19-09-2019

Botte klant-onvriendelijke club

Geen hulp telefonisch en ze sturen rare brieven die onvriendelijk en niet te begrijpen zijn.
Telkens als ik die vreselijke reclames zie wordt ik woedend. Nooit voor deze club gekozen maar ze nemen andere maatschappijen over.

Liesbeth
Liesbeth
31-08-2019

Probeer al maanden een verzekering op te zeggen!

Helaas is het na enkele maanden nog steeds niet gelukt om een orv op te zeggen.
Asr zegt dat deze verpand is, echter de hypotheekverstrekker geeft aan dat dit zeker niet het geval is. Ik heb asr meerdere malen getracht te bellen, echter bij doorverbinden word ik er altijd uitgegooid. Asr blijft via mail stug vasthouden dat ik niet op kan zeggen. Nu het maandbedrag maar eens gestorneerd, ook dan blijven reacties op mail uit. Uiteraard wel een brief dat er niet betaald is. Ik denk eerlijk gezegd dat ik nog nooit zo’n slechte ervaring heb gehad met de bereikbaarheid en oplossingsgerichtheid van een commercieel bedrijf.

Dogan
19-06-2019

Motorverzekering

Een klote bedrijf die eerst naar de tussenpersoon door geeft van alles is in orde, offerte ondertekend twee keer verstuurd eerste keer was het zogenaamd niet ontvangen. Daarna plotseling toch geen zaken willen doen i.v.m. een parkeervak schade die is ontstaan door de tegenpartij in 2016 nu anno 2019. Het is een rommelig bedrijf, ik had zelf al bij de offerte aanvullende opmerkingen aangegeven wat betreft 2016 parkeervak schade vanuit tegenpartij ontstaan schuld niet vanuit mij. Maar toch is ASR een super domme maatschappij die met zijn kont leest i.p.v. met hen ogen en hersenen.

Rene
10-06-2019

Zo snel mogelijk weg bij ASR

Onze hypotheek liep altijd bij Generali, gewoon al 20 jaar probleemloos. Had je een vraag werd deze gewoon netjes door Generali beantwoord. Plotseling werd Generali overgenomen door ASR, direct alles niet meer duidelijk. Alles moest veranderen. Brieven van ASR vol met fouten en feiten die helemaal niet kloppen. Contact via email is niet mogelijk, want geen enkele email wordt beantwoord. Ik wil hier zsm weg, en mijn hypotheek ergens anders onderbrengen. Liefst kosteloos, ik heb nooit getekend voor een hypotheek bij ASR.

Karin
07-06-2019

Traag in de afhandeling

Mijn moeder viel door de glazen douchewand en ik probeer de ASR te vragen of ze de schade willen vergoeden. Dat duurt nu al 3 maanden, en na veel mailverkeer, elke keer weer met een ander, heb ik nog steeds geen antwoord. Intussen kan mijn moeder die douche niet gebruiken. Zelf ben ik bij de OHRA verzekerd. Als je daar schade meldt sturen ze diezelfde week nog iemand die de schade opneemt en dan regelen ze binnen de kortste keren een afspraak met iemand die de reparatie komt doen. Binnen 2 weken geklaard. Zo kan het dus ook, maar blijkbaar niet bij de ASR.

Kees
12-05-2019

Zakelijke schade verzekering

Ik heb een groot bedrijf en ben bij diverse maatschappijen verzekerd,maar asr vliegd er helemaal uit,Komen hun afspraken niet na,alle voorgaande revieuws kloppen wat dat betrefd ook onze ervaring.Er zijn veel betere maatschappijen.

Seckman
Seckman

Begin er niet aan!

Begin er niet aan!

Wj

Zorgverzekering

Bij de Amersfoortse, destijds via de Nederlande Skivereninging een zorgverzekering afgesloten maar dat is absoluut niet aan te raden,omdat
deze maatschappij volkomen onbetrouwbaar is en eigenmachtig ondanks gemaakte afspraken, uitkeringen niet nakomt resp eigen machtig herziet.
Een klein gedeelte van mijn ervaringen:

a. Herhaaldelijk werden betalingen voor eigen risico
van mij en mijn vrouw verkeerd afgeboekt en pas
gecorrigeerd na herhaalde e-mails.Zelfs dan zo
traag verwerkt dat ASR zelfs meende ten
onterecht met de deurwaarde te moeten dreigen.
b. Een vergoeding dd 30 dec 2018 via de
aanvullende verzekering werd pas na ruim 3
maanden uitbetaald omdat de slimmerds tot 2x
een verkeerd bankrekeningnummer hebben
gebruikt. Ondanks herhaalde verzoeken, ook
van mijn assurantie agent en vriendelijke
berichten: wij gaan nu uitkeren duurde
afhandeling kennelijk zolang omdat ik naar een
betere verzekering ben overgestapt.

Exit
09-04-2019

Logge en starre maatschappij, zonder klantenbinding

Ik heb zowel een bankrekening als een inboedel+opstalverzekering bij ASR gehad. Men wikkelt nog steeds het meeste met papieren af i.p.v. via de mail (ook gegevens die je moet opsturen). Ik kon mijn adres van mijn bankrekening niet wijzigen zonder kopie legitimatie op te sturen, terwijl deze gegevens allang bekend zijn evenals het e-mailadres waarmee ik correspondeer. Ook kreeg ik diverse wijzigingen in het polisbedrag van mijn opstal/inboedel, wat mij jaarlijks €36,- extra kostte omdat ze volgens hun zelf een fout hadden gemaakt want mijn garage staat niet los maar zit vast aan het huis en dan moet je extra m2 inboedel betalen. Ze wilden niet voor hun eigen fout opdraaien en vonden het noodzakelijk om de premie hierdoor al binnen een half jaar na afsluiten in hun voordeel te wijzigen met een bedrag van €36,- jaarlijks. Ik ben meteen overgestapt toen ik een andere maatschappij vond met nagenoeg hetzelfde maandbedrag, alleen al uit principe. Een verschrikkelijke logge en starre maatschappij, zelfs bij Independer begrepen ze het niet, voor mij geen ASR meer.

Mandinka
17-03-2019

ASR beschuldigd mij en mijn zus valselijk van fraude

ASR beschuldigd ons sinds 2015 onrechtmatig van het leveren van valse getuigenverklaringen in verkeersongevallen. In een kortgeding procedure in 2015 die tegen het slachtoffer gehouden werd omdat hij vond dat hij werd opgelicht door ASR en Achmea hebben ze verteld dat wij steevast aanwezig zouden zijn bij ongevallen. We zijn nu al 3 jaar bezig met dezelfde vraag nl. dat ASR of welke verzekeraar dan ook ons verteld in welke schadegevallen onze getuigenverklaringen hebben geleid tot schadeuitkeringen. Die bestaan dus niet maar worden ons wel aangehangen door hun kwalijke advocaten. Omgekeerde fraude, leugens intimidaties en chantage zijn hierbij eerder regel dan uitzondering

Bart
06-03-2019

Meer dan een maand wachten op feedback

Ik zit al meer dan een maand te wachten op feedback over een claim die ik heb ingediend voor mijn reisverzekering. Hele simpele zaak lijkt me, maar gewoon nul reactie. Echt belabberd.

Mark
21-02-2019

Verzekering opzeggen

Een bak ellende bij deze tent bereikbaarheid is zeer slecht,en ze luisteren ook niet naar je.
Ik voerde een gesprek met een medewerker die op de achtergrond ook met iemand anders een gesprek voerde.
Deze medewerker kwam ook zeer grof over en dreigde gelijk met kosten voor het opzeggen van een verzekering,omdat ik al eerder verkeerde informatie gekregen had kost dit mijn nu een eennorme bak met geld.

Jolanda
07-02-2019

Verschrikkelijke maatschappij, niet af te komen.

Heb al verscheidene malen per mail, per contactformulier en per telefoon, geprobeerd een WA verzekering op te zeggen.
Helaas tot nu toe zonder resultaat. Had het onterecht afgeschreven bedrag al laten terugboeken door de bank.
Lag een dag erna al een herinnering op de deurmat.
Ga niet in zee met deze maatschappij. Polissen afsluiten: geen enkel probleem maar ervan af komen is niet mogelijk.

Michel
22-01-2019

Slechte service verzekeringen opgezegd

Hele lange wachttijden en slechte service. al mijn verzekeringen en mijn gehele pensioen spaarrekening inclusief gespaarde vermogen overgezet naar een ander.

Jannie
16-01-2019

Wachttijd bij telefoisch contact absurd

3 x gebeld, ben steeds de erst wachtende, maar krijg niemand aan de lijn, zelfs niet nadat ik alle keren bijna een uur heb gewacht. Dit is onacceptabel.

Amsterdam
22-10-2018

Slechte antwoord en niet te bereiken

We hebben een speciale verzekering bij ASR maar hebben we opgezegd. op website geen telefoonnummer of speciale mail adressen. eerst moet je een hele wachtlijst van vragen invullen dan weet het adres. Eindelijk een brief gestuurd, geen antwoord. Daarna via de website probeert, eindelijk een antwoord maar het duurt 10 dagen tot antwoord. je snap het wel. nog steeds geen antwoord. mijn ervaring neem geen verzekering bij deze dienst en stap over. misschien stopt de reclame ook.

Ger
16-10-2018

Snorscooter

Rij 9 jaar schadevrij toch is mijn jaarpremie elk jaar hoger omdat ze teveel schadeclaims uitbetalen van derde, IK moet daar aan meebetalen. Ze geven ook nog geen schadevrije jaren door aan een andere verzekering als je wilt overstappen.

Meer ASR reviews
Welk cijfer geef jij ASR?