Eddy Bosma
08-12-2014

Na terugkomst van een zeven weekse vakantie zagen wij een voegscheur boven de schuurdeur en lekkage van het schuurdak.

De schade gemeld bij Ditzo en kregen de mededeling dat wij door Ditzo de volgende dag zouden worden teruggebeld.

Dit werd ook gedaan en tot onze verbazing werd ons verteld dat we geen recht hadden op schade vergoeding omdat onze schade kwam door achterstallig onderhoud.

Dit kon de medewerker door de telefoon beoordelen. Op onze vraag om een expert te sturen, kreeg ik als antwoord dat dit voor eigen rekening was en dat dit geen verschil voor de afweizing was. Onze schade is hersteld door een aannemer voor 2300 euro.

Wij hebben nu onze verzekeringen van woonhuis, inboedel en WA verzekring nu ondergebracht bij SNS verzekeringen voor een iets lager bedrag.

Wendy
05-03-2014

Nooit meer

Sinds twee jaar verzekerd bij ditzo........nooit meer!

Wij hebben veel pech gehad met oa stormschade en vandalisme, niets maar dan ook helemaal niets krijgen we vergoed. Op alles een eigen risico en als je een bedrijf zelf weet om iets te maken, verdubbeld het eigen risico!

Dus.......geef iets meer uit, maar neem geen verzekering bij ditzo!!!

Cor
13-02-2014

In oktober schade gemeld na 1week weer bellen zullen een schade expert sturen 2 mannen geweest kunnen geen lek vinden, water komt door plafond naar beneden moeten eerst een detectie bedrijf komen pas na 1 week . Toen een loodgieter regelen die eigenlijk geen tijd voor ons had reperatie uitgevoerd en toen 2 maanden wachten voor de vervolg schade( nieuw plafond in de keuken) moet er weer een expert komen uit eindelijk nu 13 februari nog steeds geen geld uit gekeerd moeten nog eerst de zaak van de expert beoordelen , dus Dito groot drama!

05-12-2009

Ik ben was verzekerd bij ING maar na problemen met afschrijven van geld ging ik op zoek naar een nieuwe verzekeringsmaatschappij voor mijn woonhuisverzekering.

Door die irritante reclames van Ditzo dacht ik eigenlijk meteen aan Ditzo om daar te gaan kijken naar een woonhuisverzekering. Ik wist niet of het uitmaakte maar ik heb een huis met garage en ik dacht dat de verzekering dan misschien anders is. Dat bleek bij Ditzo in iedergeval niet zo te zijn. De lage kosten bij Ditzo spraken mij erg aan en omdat je bij hun huisverzekering geen last hebt van een opzegtermijn heb ik de verzekering maar meteen afgesloten. Tenslotte kan je hem ook zo weer opzeggen!

Voordelen van Ditzo: Opzeggen wanneer je wilt is super! En de prijs was erg scherp.