5.6

Bakker.com
reviews

Communicatie

5.2
  • Uitgebreide keuze
  • Duidelijke site
  • Vlot en soepel bestellen
  • Ruime keuze
  • Geen mail ontvangen
  • Belangrijke planten
  • Neppe telefoonnummers
  • Geen advies over de juiste potgrond
  • Belachelijk
  • Bestelling op de bon
  • Beschikbaar na 31 juli
  • Overzichtelijke site
  • Correcte levering
  • Snellere levering
  • Geen melding van vertraging
  • Goede groei
  • Japanse esdoorn
  • Veel uitleg
  • Mooie site
  • Webshop
  • Overzichtelijke website
157177

De communicatie van Bakker.com wordt gemengd ervaren door klanten. Een deel van de klanten is tevreden over de communicatie en informatievoorziening, waarbij ze de duidelijkheid van de informatie waarderen (42%). Echter, er is ook een aanzienlijk aantal klanten dat ontevredenheid uit over zowel de communicatie als de informatievoorziening, met kritiek op de duidelijkheid van de informatie die zij ontvangen (44%). Daarnaast wordt de telefonische bereikbaarheid van het bedrijf als een minpunt gezien (4%), wat wijst op mogelijke verbeterpunten in de directe interactie met klanten.

Klantenservice

2.4
  • Niet goed te doen
  • Slechte klantenservice
  • Afbeeldingen komen niet overeen met echte bestelling
  • Afhandeling
  • Perfect verpakt
  • Slecht verpakt
  • Bezorgdatum niet gehaald
  • Terug kunnen bestellen
  • Tevreden
  • Deel van de bestelling niet ontvangen
  • Dode planten
  • Bruine en verdorde planten
  • Tegoed ontvangen
  • Luizen
  • Bestelling duurde meer dan 2 weken
  • Stukke planten
  • Klantenservice
  • Onoplettende klantenservice
  • Uitstekende firma om te bestellen
  • Verkeerd substraat ontvangen
  • Geen bloeiende planten
31172

De klantenservice van Bakker.com lijkt een punt van zorg te zijn, aangezien er meer klachten zijn over problemen met bestellingen dan complimenten (38%). Slechts een klein percentage van de klanten meldt positieve ervaringen met de afhandeling van bestellingsproblemen (4%). Ook de algemene klantenservice ontvangt meer negatieve dan positieve feedback, hoewel het aantal opmerkingen hierover beperkt is (13%). Dit suggereert dat er ruimte is voor verbetering in de ondersteuning en service die aan klanten wordt geboden.

Prijzen

6.1
  • Fijne keuze
  • Goede prijs
  • Hoge prijs
  • Olijfboompje geen waar voor het geld
  • Mooie aanbiedingen
  • Vergoeding
  • Kwaliteit
  • Te duur
  • Sale hebben
  • Prima prijs
  • Goede producten
  • Goeie kwaliteit
  • Kwaliteit van planten
  • Voordelige prijs
  • Goed zaad
  • Goede kwaliteit plantjes
  • Kleiner dan verwacht
  • Kwaliteit van producten
  • Goede kwaliteit planten
  • Mooi assortiment
  • Slechte kwaliteit
6449

Wat betreft de prijzen, lijkt Bakker.com een redelijk evenwicht te hebben tussen de perceptie van prijs en kwaliteit. Een klein percentage van de klanten prijst de prijs-kwaliteitverhouding (17%), terwijl een bijna gelijk aantal klanten niet tevreden is over dit aspect (13%). Dit duidt op een verdeelde mening onder klanten over de waarde die zij krijgen voor de prijzen die zij betalen.

Veel bekeken klussen, tuin & dier webshops

8.9
Agradi.nl
981 reviews
7.8
Alicesgarden.nl
324 reviews
9.5
Allesvoorbbq.nl
487 reviews
8.6