Budbee reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Budbee ervaringen

14-07-2024

Heel onduidelijk hoe je retour verwerkt wordt. Retourlabel? Iets anders? Dan maar een boeking doen. Pincode ontvangen. Bij de kluis aangekomen, pincode invoeren en zou er een deurtje open moeten gaan. Helaas geen deurtje open. Telefoonnummer op het scherm bellen. Het zondag vandaag is de klantenservice gesloten. Kan je weer terug om verder te lezen hoe je de zaak af kunt handelen. Blijf lekker in Zweden met je systeem!

Alexander
04-07-2024

Budbee komt de afspraak niet na. Eerst wordt de bezorgdatum verschoven. Daarna weer een vertraging 'omdat de lockers vol zit'. Dag later ongevraagd naar een andere locatie met veel beperktere openingstijden. 5 dagen vertraging.

Gertjan
14-06-2024

Budbee komt afspraken niet na, pakket had uiterlijk 07/06 geleverd moeten zijn in een pakket kluis. Ik heb mijn pakket nog steeds niet er kunnen ophalen. Iedere keer word er in een chat aangegeven dat ze het vervelend vinden. Iedere keer geven ze aan dat het de volgende dag geleverd word. Ik heb nu 5x contact met ze gehad en er is nog steeds niet duidelijk wanneer dit geleverd word. Dit is mijn eerste ervaring met budbee. Ik kan het niet anders maken dan dat het een butzooi bedrijf is. Dit bedrijf heeft zijn zaken duidelijk niet op orde. Probeer dit bedrijf te vermijden als je een pakket punt kiest. Scheelt je een hoop frustratie. Als ik dit geweten had dan had ik nooit hiervoor gekozen. Als consument heb je te weinig invloed op het proces hier. Je word aan een lijntje gehouden. Vermijd dit als je de optie hebt.

12-06-2024

Hele dag gewacht , melding kom over 2 uur 2 uur later ophalen geannuleerd. Niet de bedoeling afspraak stond er al geruime tijd. Slechte planning.

Niet meer gebruiken krijgen ze het minder druk kunnen ze beter hun werk gaan doen!

El
11-06-2024

Hele slechte service.

Ik was gewoon thuis.

Krijg bericht dat ze er over 7 minuten zijn.

10 minuten verder: wij konden niet leveren.

Was gewoon thuis, heb een videodeurbel.

Er is niemand aan de deur geweest.

Er stond in het overzicht dat ze 2x geprobeerd hadden op mijn mobiel te bellen. Nummer klopte gewoon: geen gemiste oproepen (plus ik had mijn telefoon bij de hand en op geluid staan).

Als je ze wilt laten weten wat er is gebeurd kun je alleen aan een robot iets laten weten, dus ik kan ook nergens de situatie aan ze voorleggen.

Voor niets thuisgebleven dus!

Pim
30-05-2024

Voor als je hier aan het zoeken bent om zeker te weten dat Budbee een betrouwbare leverancier is: nee.

3 keer gedaan om een levering te krijgen, 3 keer fout gegaan.

1. Doos zijn ze "kwijtgeraakt"

2. Inhoud (foto frame) kapot geleverd

3. Doos in de gang bij voordeur van de flat gezet met meer dan 200 bewoners.

Hallo
29-05-2024

Had aangegeven dat bestelling in kluis geleverd zou worden. Maar helaas niet gebeurd. Omdat deze kluis vaak te vol is is er zonder overleg er van uitgegaan dat de bestelling wel bij mij thuis geleverd kon worden. Ik heb dat toen weer omgezet in een andere kluis. Deze bestelling zou eerst morgen, toen weer vandaag, toen toch maar morgen, oh nee, tocht maar vandaag. Uiteindelijk wordt het morgen bezorgd. Maar if dat dan ook echt gebeurd moet ik nog afwachten. De bestelling is dan al een week onderweg. Ze komen hun brloftes nooit na. Waardeloos.

Ik ga dus nu nooit meer een bestellingen meer plaatsen bij bedrijven die met dit zeer slechte bedrijf werken.

Lucas
29-05-2024

Zelden zo een slechte service mee gemaakt! 2 weken lang elke dag thuis gebleven om het pakketje te ontvangen en elke keer een andere reden waarom het niet bezorgd werd. Klantenservice is niet telefonisch bereikbaar en reageerd niet op mijn berichten. Uiteindelijk is het pakket ergens afgeleverd en niemand weet waar het is. Het ergste is de app die volledige buggy is en die zo onhandig werkt dat je niet eens je Parcelnumber kan terugvinden. Ik zou hier nooit maar dan ook nooit meer via laten bezorgen. De manier hoe hier met je om wordt gegaan is echt een geval voor de ACM

26-05-2024

Echt waardeloos 3 dagen van 16.00 tot 23.00 op mijn pakketje staan wachten, vervolgen kreeg ik te horen dat mijn pakketje kwijt was ( door personeel gestolen dus) Bol.com was altijd mijn vaste leverancier, maar na een ervaring met budbee nooit meer bol.com

Agatha
23-05-2024

Waardeloos. Wacht al een week op pakje. Keer op keer de garantie dat het de volgende dag gelverd wordt. Echt nooit iets laten bezorgen door Budbee.

01-05-2024

Levering keer op keer uitgesteld.

Leveringstijd wordt wordt 3x per dag verder naar achteren geschoven. Uiteindelijk ben ik 3 dagen verder voor ik mijn pakketje heb. Contact met klantservice is waardeloos, er worden continue beloftes gedaan over de levertijd welke niet nagekomen worden.

Voor nooit geen leveringen meer via BUDBEE

ANTOINE
17-04-2024

Never use this delivery company

I was supposed to receive my delivery on monday

1) delayed to thursday

2) delayed on wednesday because the locker where they were supposed to deliver it was full, so i had to change delivery location and wait another day.

3) when i was finally able to collect my package from the locker, the locker didn't work and wouldn't open, so i called customer service who told me i had to wait. A week, before i may have the chance to receive my parcel.

Garbage company, avoid at all costs

15-04-2024

Al meerdere keren gehad dat bezorging om onduidelijke reden geannulleerd word. Kun je weer dagen wachten tot ze weer eens in de buurt zijn.

Totaal incompetente knakworsten daar

Rene
05-04-2024

Voor bestelling van Bol.com heb ik 3 keer andere ophaaltijden op verschillende dagen gekregen. Na 3 dagen is de leveringsstatus weer teruggezet naar "hebben het pakket van bol.com ontvangen". Wat een waardeloze organisatie. Maak er nooit meer gebruik van.

04-04-2024

Slechtste bezordienst die er is. Met alle anderen geen enkel probleem. Is zo erg dat ik bij elke webwinkel heb aangegeven geen enkele verantwoordelijkheid aan te nemen indien ze gebruik maken van Budbee.

21-03-2024

Pakje is verstuurt en hun blijven aangeven dat het niet bij hun binnen is wasr het pakje weg komt gesproken die geven aan dat het bezorgt gaat worden vandaag en budbee nee is niks ontvangen nog! Erg vaag deze bezorg service

Vooral de kland is koning is hier ver te zoeken!

Pa
18-03-2024

Sms'je vlak voor de bezorging zou komen. Belt op, laat nog geen eens een seconde de telefoon overgaan en hangt vervolgens op. Daarna de melding dat het pakket niet geleverd kan worden. Geen deurbel gehoord, niet geleverd bij de buren. Vraag me af of die überhaupt langs is geweest.

15-03-2024

Leest hun eigen app niet. Aangegeven dat wij bedrijf zijn en 's avonds gesloten.

Toch komt er twee keer een bezorger.

En meld niet thuis.

Daarna naar Budbee box die niet werkt en op storing staat

Inge
14-03-2024

Voor het eerst gekozen om via Budbee thuis te laten bezorgen. Dacht zo wat een service, aankloppen, aanbellen , bij de voordeur of als je er niet bent bij een buurman of vrouw bezorgen. Welke verdieping woon je , hoe te bereiken via intercom etc!

Gister krijg ik een bericht via de Budbee app te zien waar de bezorger rijdt. Toen werd er gebeld maar miste ik de oproep. Kort daarop het bericht dat het pakketje niet bezorgd kon worden omdat er aangegeven stond ‘niet thuis’. Ik was dus gewoon thuis, heb geen bezorger gezien!

Daarna via de chat mijn ongenoegen geuit, allemaal stomme smoesjes. Bezorger had doorgeven mij wel 2 keer gebeld te hebben! Klopt geen moer van! Niet op een telefoonnummer te bereiken, heeeel frustrerend. Mijn pakketje wordt zeggen ze vandaag of morgen in een Budbee box geleverd , heb ik uiteindelijk zelf voor gekozen. Ik Eiste dat het vandaag geleverd word. Totaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

Nick
13-03-2024

Wat een kansloos bedrijf zeg!

Wacht al dagen op mijn bestelling en ze doen net alsof ze aan de deur waren. nou niet dus! En bellen zonder over te laten gaan.

Meer Budbee reviews