Al twee keer een pakket “foetsie” dat door Budbee bezorgd zou worden. En een keer een lege box aangetroffen: waardoor de internetwinkel ervan overtuigd was dat ik de bestelling dus wel degelijk had ontvangen. Als je vervolgens Budbee hierover belt, beloven ze “het uit te zoeken” en “zullen ze nog contact opnemen”. Niet dus. Durf nu echt niet meer te bestellen bij bedrijven die Budbee gebruiken voor verzenden. Dan kun je je geld net zo goed gelijk wegsmijten……
Pakketje besteld. Volgende dag op 20 september leveren. Bericht gekregen dat ze op 23 september leveren. En nu 24 september. Ben benieuwd
App én link werken niet! Probeer al 1 uur mijn pakje af te halen.
Woensdag zou mijn pakket thuis bezorgd worden, niets ontvangen. Donderdag navraag gedaan, pakket was niet in de route meegenomen. En woensdag 28 augustus was de laatste dag dat ze thuis bezorgen blijkbaar. En nee, ze kunnen het niet alsnog afleveren, die service hebben ze niet. Pakket kan terug naar de webshop of in een box geleverd worden, dat kost me 1 uur heen en weer rijden, want in mijn regio hebben ze geen box. Nee, dat wist ik ook al, daarom koos ik voor thuis bezorgen. Op vrijdag blijkt mijn pakket dus gewoon kwijt te zijn, als ik zelf maar weer eens vraag wat de status is. Echt ongelooflijk slecht dit.
Het duurt altijd veel langer
Levering van Bol.com kon kennelijk niet afgeleverd worden in AH box (waren vol) en wordt gewoon direct teruggestuurd. Vervolgens is het product niet meer leverbaar op bol.com en kunnen zij ook niet het pakket traceren en opnieuw sturen. Slecht dat budbee niet nogmaals wat later de AH box probeert of andere bezorgoptie geeft. Werkt gewoon helemaal niet! Bol.com zou een andere bezorgdienst moeten nemen!
Razendsnelle bezorging binnen 1 dag; pakket Notino in goede staat afgeleverd. Bezorgtarief iets voordeliger dan andere koeriers.
Handig dat je je bezorgvoorkeuren Budbee box AH kunt instellen en je de code om de locker te openen handmatig kunt intypen. De locker springt automatisch open en is hygienisch.
Modern parcelpunt/box bij AH! Werkt beter dan die van de concurrent! Zodra de bestelling bij Notino is geplaatst, ontvang je per e-mail diverse notificaties van het afleverproces.
Mijn hemel, wat een knutselaars; een keer konden ze niet bezorgen (geen idee waarom niet), tweede keer zit ik weer thuis te wachten, annuleren ze plots de bezorging, bij de klantenservice krijg ik iemand die het ook niet weet en dingen als 'zoals ik het nu zie zal het binnen een paar dagen worden bezorgd' meldt. Nee, echt waar? Zou het heus?
Heel onduidelijk hoe je retour verwerkt wordt. Retourlabel? Iets anders? Dan maar een boeking doen. Pincode ontvangen. Bij de kluis aangekomen, pincode invoeren en zou er een deurtje open moeten gaan. Helaas geen deurtje open. Telefoonnummer op het scherm bellen. Het zondag vandaag is de klantenservice gesloten. Kan je weer terug om verder te lezen hoe je de zaak af kunt handelen. Blijf lekker in Zweden met je systeem!
Budbee komt de afspraak niet na. Eerst wordt de bezorgdatum verschoven. Daarna weer een vertraging 'omdat de lockers vol zit'. Dag later ongevraagd naar een andere locatie met veel beperktere openingstijden. 5 dagen vertraging.
Budbee komt afspraken niet na, pakket had uiterlijk 07/06 geleverd moeten zijn in een pakket kluis. Ik heb mijn pakket nog steeds niet er kunnen ophalen. Iedere keer word er in een chat aangegeven dat ze het vervelend vinden. Iedere keer geven ze aan dat het de volgende dag geleverd word. Ik heb nu 5x contact met ze gehad en er is nog steeds niet duidelijk wanneer dit geleverd word. Dit is mijn eerste ervaring met budbee. Ik kan het niet anders maken dan dat het een butzooi bedrijf is. Dit bedrijf heeft zijn zaken duidelijk niet op orde. Probeer dit bedrijf te vermijden als je een pakket punt kiest. Scheelt je een hoop frustratie. Als ik dit geweten had dan had ik nooit hiervoor gekozen. Als consument heb je te weinig invloed op het proces hier. Je word aan een lijntje gehouden. Vermijd dit als je de optie hebt.
Hele dag gewacht , melding kom over 2 uur 2 uur later ophalen geannuleerd. Niet de bedoeling afspraak stond er al geruime tijd. Slechte planning.
Niet meer gebruiken krijgen ze het minder druk kunnen ze beter hun werk gaan doen!
Hele slechte service.
Ik was gewoon thuis.
Krijg bericht dat ze er over 7 minuten zijn.
10 minuten verder: wij konden niet leveren.
Was gewoon thuis, heb een videodeurbel.
Er is niemand aan de deur geweest.
Er stond in het overzicht dat ze 2x geprobeerd hadden op mijn mobiel te bellen. Nummer klopte gewoon: geen gemiste oproepen (plus ik had mijn telefoon bij de hand en op geluid staan).
Als je ze wilt laten weten wat er is gebeurd kun je alleen aan een robot iets laten weten, dus ik kan ook nergens de situatie aan ze voorleggen.
Voor niets thuisgebleven dus!
Voor als je hier aan het zoeken bent om zeker te weten dat Budbee een betrouwbare leverancier is: nee.
3 keer gedaan om een levering te krijgen, 3 keer fout gegaan.
1. Doos zijn ze "kwijtgeraakt"
2. Inhoud (foto frame) kapot geleverd
3. Doos in de gang bij voordeur van de flat gezet met meer dan 200 bewoners.
Had aangegeven dat bestelling in kluis geleverd zou worden. Maar helaas niet gebeurd. Omdat deze kluis vaak te vol is is er zonder overleg er van uitgegaan dat de bestelling wel bij mij thuis geleverd kon worden. Ik heb dat toen weer omgezet in een andere kluis. Deze bestelling zou eerst morgen, toen weer vandaag, toen toch maar morgen, oh nee, tocht maar vandaag. Uiteindelijk wordt het morgen bezorgd. Maar if dat dan ook echt gebeurd moet ik nog afwachten. De bestelling is dan al een week onderweg. Ze komen hun brloftes nooit na. Waardeloos.
Ik ga dus nu nooit meer een bestellingen meer plaatsen bij bedrijven die met dit zeer slechte bedrijf werken.
Zelden zo een slechte service mee gemaakt! 2 weken lang elke dag thuis gebleven om het pakketje te ontvangen en elke keer een andere reden waarom het niet bezorgd werd. Klantenservice is niet telefonisch bereikbaar en reageerd niet op mijn berichten. Uiteindelijk is het pakket ergens afgeleverd en niemand weet waar het is. Het ergste is de app die volledige buggy is en die zo onhandig werkt dat je niet eens je Parcelnumber kan terugvinden. Ik zou hier nooit maar dan ook nooit meer via laten bezorgen. De manier hoe hier met je om wordt gegaan is echt een geval voor de ACM
Echt waardeloos 3 dagen van 16.00 tot 23.00 op mijn pakketje staan wachten, vervolgen kreeg ik te horen dat mijn pakketje kwijt was ( door personeel gestolen dus) Bol.com was altijd mijn vaste leverancier, maar na een ervaring met budbee nooit meer bol.com
Waardeloos. Wacht al een week op pakje. Keer op keer de garantie dat het de volgende dag gelverd wordt. Echt nooit iets laten bezorgen door Budbee.
Levering keer op keer uitgesteld.
Leveringstijd wordt wordt 3x per dag verder naar achteren geschoven. Uiteindelijk ben ik 3 dagen verder voor ik mijn pakketje heb. Contact met klantservice is waardeloos, er worden continue beloftes gedaan over de levertijd welke niet nagekomen worden.
Voor nooit geen leveringen meer via BUDBEE
Never use this delivery company
I was supposed to receive my delivery on monday
1) delayed to thursday
2) delayed on wednesday because the locker where they were supposed to deliver it was full, so i had to change delivery location and wait another day.
3) when i was finally able to collect my package from the locker, the locker didn't work and wouldn't open, so i called customer service who told me i had to wait. A week, before i may have the chance to receive my parcel.
Garbage company, avoid at all costs