Budbee reviews

14-02-2024

Waardeloos! Levering 2x uitgesteld met slappe smoezen. Advies stoppen met Budbee!

Noel
11-02-2024

Cijfer? Een dikke vette NULLLLL. Hoe verwijder ik de app van Budbee van mijn mobiel. Ik krijg het bij apps niet voor elkaar.

09-02-2024

Chauffeur stapt uit de bus en zet het pakketje bij de voordeur neer, belt niet aan en stapt weer in de bus. Omdat ik hem zag aankomen en de voordeur op tijd open deed kon ik hem op de slechte manier van bezorgen aanspreken. Blijkbaar is dit de nieuwe manier van klantvriendelijk bezorgen. Waardeloos!

René
09-02-2024

Driver/koerier Ali belde halverwege het tijdslot: ik heb uw adres niet (staat op het pakket) , ik kan uw adres niet vinden (Google maps misschien?), kunt u de deur opendoen? Tuurlijk, maar ik zag hem niet. Hij zei: ik heb maar 3 minuten per pakket dit lukt niet. Ik vroeg waar ben je dan? Vervolgens verbrak hij de verbinding 😳

Budbee wil dat ik €3,90 betaal voor een nieuw tijdslot, het moet niet gekker worden!

Bianca
05-02-2024

Zou vandaag afgeleverd worden rond drie uur bij ah na zes werkdagen wachten en vandaag weer gewijzigd na morgen 19.00 uur. Ben benieuwd maar geen vertrouwen nu ik alle reviews heb gelezen.

Wilma
03-02-2024

Vandaag zou mijn pakket zijn afgeleverd in een box bij ah,heb alleen geen code ontvangen!

Toen ik budbee belde ging hij 2x over en daarna een bandje met goodbye!

Toen de app geinstalleerd,ging mijn mobiel heel raar van doen,helemaal op hol,dus weer verwijderd.

Ze zijn niet te bereiken wat ik heel slecht vind!

Dit is de 1e en laatste x keer geweest voor mij.

Ik weet niet hoe ik nu aan mijn pakket moet komen.

Fred

Een waardeloze organisatie.

Op de aangegeven tijd gaat de telefoon, voordat ik kon opnemen werd er al opgehangen. Er werd niet aangebeld, zoals afgesproken. Vervolgens krijg ik bericht dat ze het pakket niet konden bezorgen. Dit heb ik nog niet meegemaakt.

Hierna krijg ik een bericht dat ze mijn pakket op 3.2.2024 tussen 14 en 22 uur zullen bezorgen. Of je dan maar even thuis wilt blijven I.p.v. de bezorger Anass hierop aan te spreken. Dit is de tweede slechte ervaring met Budbee.

03-02-2024

Wat een slecht bedrijf zeg, nog nooit zo iets mee gemaakt.

Chauffeur komt in een trainingspak stinkend naar de wiet uit een oude bestelbus gerold.

Dat noemen ze tegenwoordig dus een groene bezorging.

Menno
29-01-2024

IK heb 5 x voor niets 3 uur zitten wachten op de bezorging.

Bezorger komt aanrijden, stapt niet uit, laat mijn telefoon 1 x overgaan en rijdt dan gewoon weer weg…

Matthias
26-01-2024

Werkelijk alle keren dat ik een levering via Budbee heb in Amsterdam centrum is het misgegaan. Zelfs leveringen naar een centraal punt in het centrum lukt ze niet eens. Onbegrijpelijk dat bedrijven nog hiermee in zee gaan. Geldverspilling.

Jeffrey
19-01-2024

Bestelling wordt eerst gewoon niet geleverd en de dag erna geannuleerd.slechtste bezorgdienst die er is

Kevin
09-01-2024

Mijn pakketje word al meerdere keren geannuleerd omdat het verkeerd gesorteerd zal zijn, dus nu maar de vraag wanneer ik het wel krijg

Si
06-01-2024

Bezorger heeft mijn dure pakket gestolen heeft in de app aan gegeven het in een andere straat te hebben bezorgd ben naar die straat gegaan woont een oud echtpaar die nooit iemand hebben gezien.

05-01-2024

Al 2x de chauffeur niet kunnen treffen omdat ze teveel haast hebben. Chauffeurs nemen niet eens de tijd om te wachten tot er naar het hek gelopen kan worden. Zelfs een belletje kan er niet af. Slechte service

Anna
03-01-2024

Snap de slechte reviews niet, pakket netjes afgeleverd, nette bezorger. Fijn dat je een volgsysteem hebt waar de bezorger rijdt, met een foto van de bezorger. Belde ook netjes dat hij wat verlaat was. Kunnen de andere bezorgdiensten een voorbeeld aan nemen!

Silvia
29-12-2023

17 december pakketje besteld en tot nu toe nog niet ontvangen. 21 december een mail van bol.com, pakket afhalen, niet dus! Daarna krijg ik in totaal 5 mailtjes van Budbee, je bol.com bestelling: check je updates! Vandaag 29 dec krijg ik weer een mail van Budbee, pakket is geleverd in Budbee box? Heel fijn Budbee….maar totaal geen code ontvangen? En bedankt…dat was een leuk kerstcadeau. Nooit meer bij Budbee…

29-12-2023

Via Bol.com een bestelling geplaatst die via budbee in een budbee box bij de AH geleverd zou worden. Dagenlang wel een melding sturen dat het pakketje geleverd zou worden. Maar tot op de dag van vandaag nog niets geleverd. We zitten al ruim 11 dagen op het pakketje te wachten. Wat een waardeloos bedrijf.

Ier
26-12-2023

Pakket zou 21 dec geleverd worden. Wachten van 08.00 tot 22.00 uur. Geen bericht, niets ontvangen. Dag erna ook niets. Contact opnemen lukt niet. Na een telefoontje met bol zou pakket 23 dec bijbophaalpunt worden geleverd. Weer niet. Wordt nu (hopelijk) 27 dec. Schandalig. Was Kerstkado. Dus geen kado kunnen geven Bedankt Budbee! Nooit meer een levering door Budbee.

Schoolbord
23-12-2023

Waardeloos. Dik week geleden besteld. Op bol.com stond volgende dag geleverd. Bol gebruikt budbee als vervoerder. Levering wordt telkens geannuleerd. Verwacht dat nog lang gaat duren. Slecht dit!

23-12-2023

Volgens mij heeft Budbee geen goed zicht op vrije boxen/de grootte van boxen.

Bij 'annulering' van de bezorging krijg je de suggestie een andere afleverlocatie te kiezen voor een 'snellere' levering. Deze andere locatie moet je eerst bevestigen voordat je ziet dat daarmee de bezorging nog eens een paar dagen vertraagd wordt.