Budbee reviews

15-04-2022

Post wordt voor de deur achtergelaten en zo vindt je het bij thuiskomst.

Niels
04-04-2022

Kut bedrijf met logistieke rommel. Stelt keer op keer de levering uit. Bij navraag blijkt dat hun lockerbox vol zit en dat ze de levering daarom maar uit blijven stellen. Tip voor Budbee: stel je klanten op de hoogte van jouw rommel en geef ze mogelijkheid voor thuislevering of levering op een andere locatie.

29-03-2022

Na het lezen van alle soortgelijke ervaringen met deze oplichters begin ik het verdienmodel van deze lieden te begrijpen. Gewoon niks afleveren maar wel het aanbod doen om met extra bijbetaling alsnog op ander tijdstip te komen bezorgen. Kennelijk zit daar hun winst!

Ik vraag me ook serieus af waar de niet afgeleverde pakjes uiteindelijk terechtkomen ….

CR
18-03-2022

Twee keer in een week Budbee bezorging; krijg een sms dat ze er zo zijn, nog voor ik bij de voordeur sta is het pakket zonder aan te bellen bij de buren gedumpt. Tweede pakket krijg ik een sms dat ze hebben proberen te bellen; helemaal niet waar. Ze bellen aan en voor ik bij de intercom ben zijn ze weg. Klantenservice zegt alleen via app; bezorger kon de deur niet vinden en reageert dan niet meer.

Ik bestel niet meer bij bedrijven die met Budbee leveren, wat een amateurs.

Marlou
07-03-2022

Ze bezorgen alleen 's avonds, terwijl ik een zakelijk adres opgeef om mijn bestelling af te leveren.

Krijg dus steeds de melding dat het niet gelukt is om het pakket af te leveren. Mogelijkheid om het adres aan te passen is er niet.

Ze raden mij aan opnieuw te bestellen bij de betreffende webshop, vind ik een erg vreemde oplossing.

Gina
02-03-2022

Netjes op tijd bezorgt, De tijd klopte precies. Je kon je pakket volgen en de bezorger was erg vriendelijk. Maar als ik zo de beoordelingen lees heb ik geluk gehad.😅

26-02-2022

Pakje zou zijn bezorgd.Er is niet aangebeld.Ben toen naar de brievenbus gegaan en ook niets. Kan niet begrijpen dat bedrijven met Budbee in zee gaan. Nu maar kijken hoe dat verder gaat.

Michelle
25-02-2022

Ze zouden in de avond komen leveren. Staat er in de app dat ze er over 1 minuut zouden zijn. Krijg ik erna een bericht dat ze het pakket niet hebben kunnen afleveren en geprobeerd hebben te bellen. Ze hebben nooit aangebeld aan de deur en telefonisch hebben zij de telefoon 1 seconde laten overgaan. Na terugbellen krijg je geen gehoor. Zeer slechte service en zeer slecht bedrijf.

Ga zo door. Zo komen jullie er wel. Prutsers.

Miranda
24-02-2022

Probeer al een hele dag contact te zoeken. Op geen enkele manier te bereiken. Chats worden niet gelezen. Ze kunnen alleen maar s'avonds bezorgen terwijl ik speciaal een kantooradres heb opgegeven zodat het pakket overdag altijd aangenomen kan worden. Kantoor is s'avonds dicht.

Dylan
16-02-2022

Al 3 avonden op rij krijg ik "bezorging mislukt".

Ik zag op de tracker dat Budbee 2 minuten verderop was met mijn H&M bestelling. Toen kreeg ik ineens bericht dat 1. ze mij geprobeerd hebben te bellen, en 2. De bezorging mislukt is en dat ik opnieuw moest inplannen.

Budbee heeft een chat voor contact, maar daar staat al dagen "nog niet gelezen" onder mijn bericht. Ze hebben dus geen klantenservice.

16-02-2022

Via Select besteld bij bol.com. Zou ‘s avonds bezorgd worden. Zag in track & trace dat bezorging binnen twee minuten zou plaatsvinden. Ben alvast bij de voordeur gaan staan en kreeg direct melding dat de bezorging niet gelukt is!?

Maria
16-02-2022

Als dagen krijg ik mijn pakket niet.ze zeggen gewoon niet thuis en we hebben u gebeld.dus niet waar

Geen antwoord op chats

Ik ga niets meer bestellen bij H&M

Ongelofelijk dat H&M Budbee als bezorgdienst heeft

Joyce
11-02-2022

Inmiddels al 3 afspraken gemaakt om mijn pakketje op te laten halen. Tot op de dag vandaag is het nog steeds niet opgehaald. Er komt elke avond te staan dat het de bezorger niet is gelukt om langs te komen en dat ze geprobeerd hebben te bellen. Geen gemiste oproep.heel slecht!

Alisha
09-02-2022

Ik had een boek besteld bij bol.com die ik in de avond bezorgd zou worden door Budbee. Ik kom dus eerder thuis zodat ik me pakket kan ontvangen. Ik keek de hele tijd in de app en plotseling toen er stond dat de bezorger er over 1 min is zag ik dat mijn bestelling niet geleverd kon worden en dat ze me gebeld hebben terwijl mijn telefoon niet 1 keer is overgegaan. Dus zette ik de bezorging voor de volgende dag. De volgende dag sta ik 10 min voor de tijd buiten en geen enkele bezorgingdienst is langs geweest, ik kreeg gewoon een melding dat mijn pakket bezorgd is. echt TRIEST!

08-02-2022

Bezorging niet overdag maar in de avond, terwijl overdag juist wenselijk is. Vervolgens zogenaamd bezorgd bij de buren, maar geen melding welke. Coolblue gebeld, gingen zoeken en de volgende dag ineens melding van Budbee dat ‘t weer bezorgd ging worden. Van de twee pakketten, maar 1 bezorgd terwijl die dag wel twee als bezorgd afgemeld werden. Chat Budbee zelfs na 8 uren geen reactie. Dramatisch.

Christina
07-02-2022

Mijn bestelling was continue vertragd. Ze zouden daarna mijn bestelling ophalen voor retour. Mijn afsprak was gecanceled en ik heb nooit meer over gehoord. Echte aafrader!

Bjorn
01-02-2022

Zeer slecht bezorg bedrijf!

Chaffeur belde op dat hij voordeur niet kon vinden( makkelijk te vinden ) dus ik uitgelegd zegt ie oké kom eraan. Vervolgens krijg ik opeens de melding via de app dat ik “niet thuis was” en het pakket retour ging en opnieuw bezorgd zou worden. In de app staat ook dat ik meerdere keren gebeld zou zijn maar dit is helemaal niet zo.

Ik voor de zekerheid maar de bezorging veranderd naar een afhaalpunt om dit te voorkomen. Nu blijft de status in de app al dagen staan dat ze wachten tot het pakken aankomt in Utrecht(?). Via chat geprobeerd contact te krijgen, geen enkele reactie, mail gestuurd, geen enkele reactie. Ik ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren maar ik laat NOOIT meer iets bezorgen door hun!

Barry
01-02-2022

Zéér slecht. Louche bedrijf!

Laptop besteld bij Coolblue, die Budbee inschakelen om te bezorgen. Pakket is nooit geleverd. Volgens 'het systeem' heeft Budbee afgeleverd. En anders moet ik maar even bij mijn buren gaan navragen of zij het in ontvangst hebben genomen.

Budbee zegt dat ze "geen reden hebben om aan te nemen dat er niet geleverd is."

Daniëlle
30-01-2022

Echt dra-ma-tisch. Deze week 2x een pakket via Budbee ontvangen, althans, zou het moeten ontvangen. De 1e zie zie ik die bezorger voor mijn deur stoppen, pakt mijn pakket uit z’n bus. Ik loop vast naar de intercom (want kindjes slapen), zie ik die kerel gewoon weer instappen en wegrijden. En mijn pakket afmelden als bezorgd! Zelfde verhaal als iedereen hier: kennelijk had hij geprobeerd te bellen? Huh een pakket lever je toch af door aan te bellen, niet op mijn mobiel te bellen? Dat ding had ik overigens in mijn hand en opnemen was onmogelijk, want ik zat in die app te loeren waar hij bleef. Na contact met de chat: duurde een eeuwigheid, is het gelukt t pakket alsnog op te sporen en heb ik het bezorgd gekregen. Het volgende pakket: ik ben wederom gewoon thuis, er wordt niet aangebeld, maar wederom 1 sec op mijn tel gebeld, 1 halve seconde later wordt het pakket afgemeld als bezorgd bij de buren op nummer 30. Je raadt het al: die buren hebben niks ontvangen. Geen van mijn buren.

Gina
28-01-2022

Al meerdere keren een pakket gekregen via Budbee (ongevraagd). Mijn huisnummer is iets lastiger te vinden omdat de deur van het portiek in een hoek zit. Je zou denken dat ze je dan meteen kunnen bellen om te vragen hoe ze jouw deur kunnen bereiken. maar nee. Ze bellen niet maar laten je wel weten in de app dat zij jou gebeld hebben en je niet opnam, of ze laten je telefoon 1 keer overgaan en hangen meteen op. Terugbellen gaat niet. Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om bij de eerste keer dat mijn telefoon overging, op te nemen, er werd meteen opgehangen in mijn oor. Ik kreeg echter dan ook nog de melding; je pakket is bezorgd? In de brievenbus gekeken, ook niets. En dan 15 min later krijg ik een bericht met dat het toch niet gelukt is en ik even een nieuw moment zelf moet inplannen!