Budbee reviews

FvdV.
16-11-2023

Zit vanaf 18:10 te wachten op mijn pakket.

Krijg ik om 19:45 bericht dat het helaas niet gelukt is om te bezorgen! Omdat ik niet thuis of bereikbaar was. Hij heeft niet eens aangebeld! Waardeloos!

Anne
13-11-2023

Hele avond voor Piet snot zitten wachten, terwijl de koerier wel in de buurt was. Vervolgens mail 'de bezorging is helaas geannuleerd '.WTF? Pismail gestuurd.

Marijke
13-11-2023

Krijg 9-11 rond 16.30 bericht dat het pakket geladen is voor levering. Om 21.03 bericht dat het is geannuleerd en dat er een nieuwe bezorg afspraak wordt gemaakt.

Geen bericht meer ontvangen. Bij navraag geven ze aan dat het pakket is vermist. Hoe kan dat, dan wordt het gewoon gejat.

09-11-2023

Bestelling gedaan bij fonQ

Zou bezorgd worden door Budbee

Op de app een melding dat hij over 38 minuten in mijn straat is

Nog geen minuut later krijg ik een melding dat het pakket bezorgd is

Nou wat een superman moet je dan zijn

En wat dacht je. Er is nooit iets bezorgd

Ja ik was thuis

Mijn deurbel doet het

En nee niet bezorgd bij de buren, wat ik ook al in de app had aangegeven dat niet te doen

De hele buurt afgeweest en nergens een pakketje te vinden

Wat een vreselijk bedrijf om zo met spullen van een ander om te gaan

Mike
09-11-2023

App geeft aan pakket bezorgd 22.10 was gewoon thuis ( en ja de bel werkt gewoon). Blijkt dat het pakket bij de buren buiten voor de deur is gedrop deze heeft de gehele nacht en ochtend in de regen gelegen totdat de buren het paket hebben gevonden wat een bagger sevice toch wel fijn dat de bezorger even de moeite neemt op aan te bellen.

Orno
08-11-2023

Ben hier echt helemaal klaar mee. Geen enkel vorm van een duidelijke tracking en bezorgmoment. Duurt enorm lang dat iets aankomt. Ik zal ook webshops vanaf nu vermijden die hier iets mee te maken heeft.

Karen
08-11-2023

Opnieuw is mijn pakketje niet op bezorgd, tot nu toe is het Budbee nog niet één keer gelukt om zelfs maar op de afgesproken dag te bezorgen en ik hwb geen idee wanneer ze wel komen. Ik heb meer dan ééns meegemaakt dat het pakje pas drie dagen later kwam. Waardeloos.

Sophie
02-11-2023

Budbee heeft 2 pakketjes door elkaar heen gehaald en daardoor kwam ik thuis met een verkeerd pakketje. Nadat ik dit heb aangegeven zeiden ze dat ze mijn pakketje met absolute zekerheid zouden vinden.

Omdat ik zelf na een week contact heb opgenomen kreeg ik te horen dat mijn pakketje spoorloos is. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug en Budbee reageert niet meer via de klantenservice…

Belachelijk slechte en onbetrouwbare service.

Roelof
02-11-2023

Tot drie keer met lange tussenpozen de toe bezorging uitgesteld

Om er uiteindelijk achter te komen dat het pakket zoek is.

Nee voor ons niet weer

30-10-2023

Hele avond aan het lijntje gehouden via de chat. Pakje niet geleverd.

Eurydice
30-10-2023

Waardeloos. Oortjes besteld, ik krijg in plaats daarvan 24 Nintendo Switch geleverd. Staat een andere naam en ander adres op. Mijn oortjes zijn geleverd staat in de berichten

Niet dus. Niet meer boven water gekomen. Leverancier heeft nieuwe opgestuurd. Op ecdag van bezorging bericht dat ze het niet redden. Over 3 dagen weer. Ik ben thuis en weer bericht dat ze niet kunnen bezorgen. De leverancier gebeld dat de bestelling geannuleerd kan worden en ik de oortjes wel ergens koop waar ze niet met deze bezorger werken.

Rianne
30-10-2023

Waardeloze bezorgbedrijf. Komen zonder overleg om 22.30 uur leveren op een bedrijventerrein en willen bestelling voor ingang zetten hoofdgebouw! Hun klantenservice is onbereikbaar en geven geen antwoord op chat of ingestuurd contactformulier.

Voor ons de 1e keer dat wij van Budbee gebruik maakte, maar zeer zeker ook de laatste keer. Kies een andere bezorgen, om veel ellende en kosten te voorkomen.

30-10-2023

Budbee is slang voor flutbedrijf.

Doet niet wat ze beloven, gewoon een pakket bezorgen. Aankondigen dat ze komen en dan gewoon annuleren en dat meerdere keren. Dan mag je ook nog valse excuses aanhoren als je reclameert.

27-10-2023

7 pogingen heeft het geduurd om het pakket te bezorgen.

8 dagen.

Erg jammer allemaal en zo te lezen is het tructureel. Ben helemaal klaar met zowel Bol als ook met deze waardeloze berorgdienst.

Sergio
26-10-2023

2 keer met deze bedrijv te maken was thuis niet telefonisch contact niet thuis gebeld terwijl ik thuis was ziet op de app bezorgd bij buren zonder nummer contact onmogelijk pas op oplichters

Barry
26-10-2023

Het pakketje is niet op de afgesproken datum aangeleverd. Gisteren op 25-10-23 (6 dagen later) is mijn pakketje pas aangeleverd

Renate
23-10-2023

Netjes op tijd afgeleverd

Sjoerd
22-10-2023

2 accessoires besteld voor mn auto via Bol.com en aangegeven dat ik het bij een bol.com afhaalpunt wil afhalen. Daarna een mail gekregen dat het in een kluis bezorgd wordt en dat ik het de volgende dag daar af kan halen. Prima. Eerst staat er rond 17:30 uur, daarna 18:50, daarna 2 dagen later rond 17:30 en daarna weer morgen rond 17:30. En dat terwijl Bol.com zegt dat het gewoon de volgende dag afgehaald kan worden. Wat een schijtbedrijf

Janny
18-10-2023

Gezien de negatieve reacties hield ik mijn hart vast of de bestelling goed afgeleverd zou worden.

Nou, niks problemen, keurig op de hoogte gehouden w.b. de bezorgtijd en ook keurig op tijd afgeleverd.

Alleen het late tijdstip (21.45u) vind ik een minpuntje

Vn
17-10-2023

Waardeloos bedrijf!

Het is vandaag alweer de zoveelste keer dat een bezorger mijn huis voorbij scheurt zonder aan te bellen en claimt dat ik niet thuis ben.

Contact gezocht met klantenservice, maar die willen niets voor me doen. Zeggen dat ze de bezorger niet kunnen bereiken, maar dat is knap als je pas een paar seconden geleden mijn bericht gelezen hebt. Nu maar hopen dat mijn pakket ooit nog afgeleverd wordt.