Budbee reviews

RV
21-12-2022

Waardeloos!

Busje staat voor de deur, bezorger stapt niet uit, maar stuurt melding helaas niet kunnen bezorgen. Geen mogelijkheid voor contact met bezorger.

Héééél irritant!

Ppp
20-12-2022

Wat een waardeloos bedrijf!

Inga
20-12-2022

Budbee verdient geen cijfer, het is een waardeloos bedrijf. Zij hebben mijn pakketje al 2 weken in hun bezit, maar er wordt niets geleverd en de tracking link geeft ook geen updates. Steeds heen en terug mailen met de onbekwame medewerkers die steeds opnieuw naar alle gegevens vragen , maar geen concrete antwoorden geven. Op mijn vraag op pakketje kwijtgeraakt is, reageren ze niet en er wordt ook geen onderzoek gedtart. Ik heb nu een klacht ingediend bij de verkoper en een terugbetaling geëist.

Heidi
19-12-2022

Jammer dat je geen nul kan ingeven.

Ik heb 3 keer iets proberen te ontvangen via Budbee.

De eerste duurde 1 maand,

De tweede is al meer dan een maand onderweg/zoek?

De derde is ook alweer meer dan een week onderweg.

Wat een super slechte service, geen telefoonnummer te vinden en de klantenservice chat robot weet het ook niet.

Wat een super slecht bedrijf, en hier gaat bol.com mee in zee.

Dramatisch!

Anke
18-12-2022

Een 1 is nog teveel. Wat een waardeloze bezorgdienst! Na 10 dgn wachten (bezorgen zou 2 á3 dgn duren) eindelijk bericht dat er bezorgd zou gaan worden: 2 avonden op een rij gewacht en toen werd de bezorging op het laatste moment afgezegd. Er wordt automatisch een nieuw moment aangemaakt en ik kan het nu niet aanpassen naar boxlevering (ik ben de komende week niet thuis). Benieuwd of ik dit pakket ooit nog ontvang, als ik lees dat pakketten gewoon voor de deur worden gedumpt of een paar straten verderop.

Inmiddels 2x wat besteld bij H&M waarbij de bezorging meer dan 2 wkn duurde.

Voor mij een reden om niet meer bij H&M te bestellen. Een advies aan H&M: stop met Budbee!

Gerhard
17-12-2022

Sinds Bol samenwerkt met Budbee is de bezorging van bestelde artikelen rampzalig. Alle bestellingen komen te laat en iedere keer is de verwachte datum dubieus. Op het laatste moment, krijg je dan de mededeling dat het pakket vertraagd is. Onbegrijpelijk dat Bol zich inlaat met een bedrijf dat zulke slechte service levert. De klantenservice van Bol functioneert prima, maar Budbee heeft een klantenservice die niet reageert.

Magdalena
15-12-2022

Nooit meer zeer slechte service zeer slechte bedrijf! Constant cancelen 5 min voor afgesproken tijd Total idioten!

Esther
15-12-2022

Wederom is het de bezorgers van Budbee gelukt om een pakket niet af te leveren. Het wordt bijna knap! Ik kreeg een bericht dat mijn pakket voor de deur was gezet. De bezorger had ook een foto gemaakt. Op de foto is een stoep te zien (zonder pakket). Nu heb ik al twee dagen contact met de afdeling vermissingszaken van Budbee. Er is een hele afdeling opgericht voor vermiste pakketten. Als je dit nodig hebt als bezorgservice moet je misschien iets anders gaan doen…

Joe
14-12-2022

Wat een tering gezeik met dit bedrijf zeg. Tot drie keer toe wordt er niet bezorgd en iedere keer blijf ik er thuis en wakker voor. En me dan wel bellen maar aanbellen lukt niet?! echt facking irritant en slecht. Doe gewoon je werk

14-12-2022

Zou bestelling 7e geleverd krijgen, en na dagen uitstel uiteindelijk 7 dagen later geleverd. Bestel nooit bij thuisxl via bol.com en dan als transportbedrijf budbee.

Wat een waardeloze combinatie, sturen je van het kastje naar de muur!

Als je niet kunt waarmaken wat je belooft, stop er dan mee!

14-12-2022

Hier moet bol.com snel mee stoppen met dit bedrijf. Vandaag gekocht, morgen bezorgd. Nu,niet met Budbee. Heel de dag gewacht voor een boxbezorging. Niets dus. Contact met Budbee niet mogelijk. Internet staat vol met klachten over deze bezorgdienst Een reden voor mij om niet meer bij bol.com te bestellen.

13-12-2022

Wat een flut bedrijf.Zou pakket krijgen tussen 16:00 en 22:00.Dus afwachten en ze volgen via tracking.Staat 2 straten hoger dan waar ik woon,maar gaat via een omweg de andere kant op.Je kunt ze dus gemakkelijk volgen en zie dat hij alleen maar rondjes rijd en opeens meer dan 1 uur stilstaat.Geen probleem zou je denken,maar ineens een bericht,dat ze door drukte de levering is gecanceld.En dat krijg je dan om 21:30 binnen.De hele avond thuis gebleven.

Mvg G.Eleveld

Sun
12-12-2022

Ik bestel iets via bol.com laat het op maandag bezorgen omdat ik hele dag thuis werk. word het na werktijd bezorgd als ik er niet ben en ik niet bepalen dat ik het ergens kan ophalen.

Hier heb ik toch niks aan. Gewoon postnl of dhl!

Lars
10-12-2022

Waardeloos bedrijf dit. 7 dagen na de bestelling zie ik de auto om 22:35 op zaterdagavond voor de deur staan. 5 minuten later rijdt de auto weg. krijg ik en sms dat het niet gelukt was om de bestelling te leveren. op de tracker staat dat budbee mij gebeld heb wat dus niet waar is. vervolgens kan ik en nieuwe bezorg datum kiezen tussen 8-22 of betalen voor een meer precies tijdstip.

nooit meer

Marie
10-12-2022

Waardeloos bedrijf ze zouden pakket leveren geen melding mail niks je krijgt gern contact en je kan fluiten naar je centen.slecjte naam voor bol.com dat is hun grootste klant!

Ari
10-12-2022

Lachwekkende service, nu bezorging al 3x geannuleerd vanwege “verkeerde sortering” . En 1 x omdat ik zogenaamd niet thuis was, wat wel het geval was. Ik bestel niet meer bij een winkel die Budbee als koerier heeft.

Patty
10-12-2022

Vreselijke bezorgservice .als je niet snel genoeg bij de deur bent pleuren ze het zo over je schutting de achtertuin in!?

En idd wat ik vaker lees ,een berichtje krijgen dat ze het komen leveren en dan kunnen ze het ineens niet vinden of ze zeggen gwn het is geleverd? . nou niet bij mij.heb ik al een paar keer gehad

08-12-2022

Bestelling met 2 dagen verplaatst omdat bol.com te laat was met aanlevering aan budbee. lijkt mij eerder andersom maar voordeel van de twijfel. Bestelling in de avond rond 20:00 uur met de nodige vertraging ontvangen. Wordt tegen de voordeur aangegooid en even aangebeld waarna de bezorger terugloopt naar zijn busje. Tot nooit weerziens. Duidelijk dat budbee deze bezorgers slecht betaald wat ook het niveau hiervan weerspiegeld. Helaas.Bol.com verlaagd zich tot een bedenkelijk niveau met deze leverservice. Bol.com is groot geworden vanwege de klant. Beloon deze dan ook met goede leverservice.

Brian
08-12-2022

Verwachtte bezorgdatum tussen 1-8dec. Dan op 8 dec bericht dat ze er over 2 uur zijn. Zie hem voor de deur staan om 22.35 krijg ik een sms dat bezorging geannuleerd is. Loop naar de auto, zegt de bezorger bel Budbee maar op ik heb het pakket niet. Waardeloos dit bedrijf!

Liset
05-12-2022

Vijf keer een ervaring met Budbee, 5x totaal mis. Ik snap leveranciers die met deze dienst in zee gaan niet. Ik bestel niet meer als Budbee de enige keus is als bezorgdienst.