Budbee reviews

Gaatjeniksaan
12-06-2022

Zowel over de levering als het retoursysteem niet te spreken. Pakket van h&m zou vandaag (zaterdag) bezorgd worden, tijd en bezorgwijze afgesproken, smsje dat de bezorger onderweg is. Ik zit thuis te wachten, niemand langsgeweest, eind van de avond is bezorgmoment ineens verplaatst naar over 2 dagen! (maandagavond) maar dan is het dus al te laat. En dit is niet de eerste keer. H&m ga alsjeblieft terug naar postnl, GLS, DHL maakt mij niet uit, alles beter dan die klote budbee

Sharon
04-06-2022

Wat verschrikkelijk! H&M is overgestapt van een ramp (postnl) naar een nieuwe ramp budbee! Ze komen gewoon niet opdagen op de juiste tijd of er staat duidelijk bij de omschrijving geef maar af bij de buren maar hebben ze niet gedaan. Ik snap wel dat deze nietsnutten volgens hen onderbetaald worden. Ik zou ze ook niet veel betalen voor hun baggere werk!

Harm
02-06-2022

Avond bezorging via Coolbleu.

Geen bezorging. Geen bericht, app waar je niets mee kunt. Niemand bereikbaar.

Coolbleu gebeld en gevraagd waarom zij in zee gaan met Budbee. 96 % geeft een zeer negatieve ervaring aan.

Zal wel weer zo goedkoop mogelijk moeten.

Coolbleu al eerder in het verleden op de zwarte lijst van mij gezet door leverafspraken die niet nagekomen worden.

Nooit weer een avond bezorging door Budbee, leveren tussen 17:00 en 22:00. Weer een avond voor jan . zitten wachten.

Dajana
30-05-2022

Leveren nooit je pakket en melden vervolgens uur van tevoren dat het pakket zoek is geraakt.

Thomas
30-05-2022

Tot 2 keer toe iets van Bol proberen te bezorgen bij Albert Heijn. Ik dacht, beide van hetzelfde bedrijf dus wat kan er mis gaan. In het verleden altijd zo gedaan. Blijkbaar gaat het nu via Budbee via hun pakketautomaten. Op een woensdag besteld, zou volgende dag bezorg worden. Vrijdag waren ze zogenaamd nog steeds op bestelling aan het wachten, vervolgens kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Week later hetzelfde verhaal. Wel mn geld terug, maar heb in tussentijd wel iets anders moeten kopen wantwas namelijk een kado. Bedankt hoor Budbee, nooit meer. In de tussentijd als het kan zal ik nooit meer bestellen bij een bedrijf dat bezorgt via Budbee, want blijkbaar is zelfs in eigen pakketautomaat bezorgen al een te moeilijke taak, laat staan iets thuisbezorgen. Zullen vast veel spullen op marktplaats nieuw worden aangeboden nu.

Sophie
25-05-2022

Ik wilde graag een pakket retour sturen en de enige manier die werd aangeboden was via Budbee. Ik heb er alleen maar problemen mee gehad. Ze kunnen tussen 17.00 en 22.00 komen (wat een onmogelijke tijd) en als je betaalt voor een bepaald tijdstip staan ze gewoon, wanneer ze willen, voor je deur. Komt erop neer dat ik dus heb betaald voor niks, want ze stonden voor de deur terwijl ik nog op werk zat. Vervolgens een hele dag/avond thuis gezeten, wachtende tot het pakket opgehaald wordt. Persoonlijk het pakket aangegeven en vervolgens krijg ik een melding in de app dat het niet is gelukt. Wat een gezeik. Hopelijk heeft het merk waar ik de bestelling heb geplaatst begrip voor de situatie en krijg ik gewoon mijn geld terug.

25-05-2022

Bestelling zou bezorgd zijn, maar is nergens te bekennen. Chatbot reageerd ook niet.

Anjo
18-05-2022

Pakket besteld bij Coolblue.Normaliter heb ik goede ervaringen met de leveringen van Coolblue. Maar nu zou de bezorging door Budbee gedaan worden. Twee avonden thuis gewacht, niets ontvangen. Tot drie keer toe gebeld naar Coolblue en telkens krijg ik te horen dat het pakket diezelfde avond bezorgd gaat worden. Ik begrijp niet dat Coolblue zaken doet met Zo'n slecht bedrijf! Het doet de naam Coolblue ook geen goed.

Jul
16-05-2022

Pakket zou twee dagen geleden bij de buren geleverd zijn. Buren weten van niks en Budbee geeft aan dat de bezorger die het pakket afgeleverd heeft onbereikbaar is. Helaas geen oplossing o.i.d. vanuit Budbee. Ik bestel liever niet meer bij bedrijven die leveren met Budbee, heel onbetrouwbaar.

Hmar
14-05-2022

Ik zou mn pakketje tussen 17.00 en 18.00 krijgen en opeens staat er dat mn pakketje over 2 uur komt echt belachelijk dit

13-05-2022

Aangegeven het bij de buren af te geven omdat ik toch niet open kon doen. Krijg ik de melding niet gelukt. Vervolgens een helpdesk die eigenlijk niet helpt. Toen in een box laten bezorgen. Staat er morgen is het daar. De volgende dag staat er dat weer. Ze doen maar wat en de lui met wie ze werken zijn onbetrouwbaar.

Marieke
09-05-2022

Jammer.slechte ervaring mee. Ze zouden het bezorgen en ik was thuis.niet eens aangebeld. Gebeld op mijn telefoon met apart nummer.nam ik op kreeg ik stem te horen heel even maar zei verder niets. Daarna zag ik dat dus bezorger was langs geweest en ik nieuw bezorgmoment moest inplannen. Slecht dus.en erg frustrerend zo. Via de chat t probleem uitgelegd.direct erna beoordeling in mijn mailbox vd chat.ja hallo! Er moet wel veel gebeuren aan acties vanuit mij.eerst maar eens leveren!

Anna
09-05-2022

Eerste ervaring met de bezorging door Budbee was helaas slecht. Bericht ontvangen dat de bestelling was ingeladen en rond 16:30 uur zou worden bezorgd. So far, so good. Rond 16:40 uur bericht ontvangen dat de bezorger geprobeerd had om te bellen (geen enkel telefoontje ontvangen) en dat er niemand thuis was om het pakket in ontvangst te nemen, hetgeen niet het geval was.

Bente
04-05-2022

De eerste keer is de bezorging afgehaakt, omdat het te laat was?

De tweede keer een bericht ontvangen dat het pakket is bezorgd (thuis) maar niks ontvangen?

De bezorger stopte aan de overkant van de straat, is uitgestapt en weer weggereden. Geen bericht gekregen en niks in de brievenbus.

Dus, waar is mijn pakketje gebleven?

Sjvi
04-05-2022

Vandaag zou er een pakketje geleverd worden bij mij. De chauffeur kwam langs gereden, stopte niet eens, belde mij 1 seconde. Kon telefoon niet eens opnemen en weg was ie weer. Ik had aangegeven dat ik thuis was en anders bij de buren afgeven. Dus niet gedaan. Nu morgen afspraak. Het zal me benieuwen als ik deze reviews allemaal lees. Zeer slecht!

03-05-2022

Het live tracking kennen volgen vind ik prachtig. Onbegrijpelijk echter is dat ik tot 22.10 de bezorger kon volgen met de mededeling dat ik over 7 minuten mijn pakket (diervoeder waar de kat op zat te wachten) ga ontvangen. Maar van het ene op andere moment: bestelling geannuleerd. Verhaal halen bij de klantenservice heeft geen bevredigend antwoord opgeleverd. Vervolgens is de bestelling 43 uur later alsnog bezorgd.

02-05-2022

Helaas geen goede ervaring. Pakketje zou tussen 17 en 22 komen en steeds een bericht dat het vertraagd was.

Uiteindelijk om 21 uur bericht (norey sms-sen) dat bezorging geannuleerd was wegens drukte.

Er zou een nieuwe sms komen met nieuwe bezorgdag en tijd.

Ik ben daarop uit gegaan.

Maar om 22.21 ineens een bericht dat de bezorger niemand thuis had getroffen!

Aangebeld bij buren op dat tijdstip en daar achter gelaten.

Slechte communicatie helaas.

Kim
02-05-2022

Inmiddels anderhalve week verder en 3 berichten van Budbee dat mijn bestelling in de verkeerde terminal is beland. Wat een kut bedrijf! Echt nooit mee laten versturen. Ik heb geen idee wanneer ik mijn pakket kan verwachten.

Luna
21-04-2022

Mijn pakket zou zo genaamd bij de buuren bezorgd zijn, bleek het pakket om nummer 30 te zijn afgeleverd en zelf woon ik op 248. Niet eens de moeite gedaan. Bleek dat diegene van nummer 30 niet thuis was. Hebben ze mijn pakket en zijn pakket voor zijn deur gelegd. Dit noem je toch geen service.

Raar bedrijf dit.

Tineke
19-04-2022

Waardeloos bedrijf zonder verantwoordingsgevoel. Pakket voor de deur gezet om 15.00 smiddags. Wij waren pas om 23.00 thuis in de veronderstelling dat pakket bij de buren lag, wat we ook hebben aangegeven.