Budbee reviews

Muriel
25-07-2022

Sinds 17 juli ligt mijn pakket van H&M bij buddee en daar gebeurt vervolgens helemaal niets . Geen update, geen reactie op klacht en geen vooruitzicht wanneer het überhaupt bezorgd gaat worden . Ik ga nooit meer iets bestellen als dat gelinkt is aan buddee . Wat een waardeloos bedrijf!

Roos
25-07-2022

Echt verschrikkelijk slecht. Pakket wordt nu al weken niet bezorgd omdat hij verkeerd is gesorteerd. De klantenservice helpt ook niet. Het enige wat ik te horen krijg is dat ik moet blijven afwachten, want dan zal het pakket vast en zeker ooit komen…

In de toekomst ga ik alle bedrijven mijden die bezorgen met Budbee.

Hatice
25-07-2022

Ik wacht sinds 19 juli 2022 op een pakket die ik via H&M heb besteld. Budbee is ook nog eens moeilijk te bereiken. Binnenkort ga ik op vakantie. Ik vraag mij af of ik überhaupt m'n pakket bezorgd krijg.

Kim
25-07-2022

Ik wacht al sinds 17 juli op mijn pakket van de H&M.

Het pakket is al sinds 18 juli vroeg in de ochtend bij budbee aangekomen. Het ligt daar dus nu al 7 dagen en kunnen geen enkele update of richtlijn geven wanneer het wordt bezorgd.

Conny
25-07-2022

Eerdere ervaring redelijk, dit keer ligt bestelling H&M al een week bij Budbee, er gebeurt helemaal niets meer. En gezien de andere reviews ben ik niet het enige “slachtofferl”, zeer slecht bedrijf!

Suzanne
24-07-2022

Eerste 2 leveringen in de winter kwamen 11 uur in de avond toen ik allang in mijn bejaarde nest lag. Maar toen kwam het tenminste nog. Wacht nu al 2 weken op een pakje met levertijd 3 dagen. Niks update of informatie.

Astrid

Te late levering.

Pakketje heeft 5 dagen bij Budbee gelegen.

Kwam 2 dagen te laat binnen, het feest waarvoor het bedoeld was, was toen allang voorbij.

Commentaar van Budbee: sorry

Tamara
24-07-2022

Geen levering , eerst geannuleerd nu niks geen info nada. Al vanaf 10 juli , mijn zoon is inmiddels vertrokken op vakantie zonder zijn nieuwe kleren. De volgende vakantie van ons staat gepland op 17 augustus het is te hopen dat het er voor die tijd is. Schandalig!

Linda
23-07-2022

Wacht al sinds 17-7 op een pakket van H&M.

Nog steeds niet geleverd en geen idee wanneer ze tijd hebben om te leveren. Moeilijk te bereiken. En geven mij geen antwoord. Dit is de laatste keer dat ik iets via Budbee bestel. Hoop dat H&M wakker wordt en via een andere betere pakket dienst laat leveren zoals Postnl wat ze vroeger deden

Chantal
23-07-2022

Besteld 9 juli bij h&m, pakket ligt al sinds 15 juli bij budbee. contact opnemen heeft geen zin je krijgt een standaard antwoord. is al de zoveelste keer dit. wat een ellende. h&m stap lekker weer over naar postnl!

Do
23-07-2022

Wat een ellende daar. Het en M pakket ligt sinds 16 juli bij budbee. Het is niet te traceren en de klantenservice van budbee is te beroerd om er iets mee te doen. Steeds een copy paste antwoord van weer een andere medewerker. Ze hebben bij Budbee (en H en M) hun zaakjes niet in orde. Ik wil m'n betaalde spullen!

Gertrud
22-07-2022

Bestelling gedaan 15 juli bij hm 17 juli aangeboden aan budbee, nog steeds niets geleverd .2e keer al dat een grote Bestelling van de hm niet geleverd wordt door dit bedrijf,zijn ook niet bereikbaar volgens mijn wordt gestolen als een gek daar ,tevens slechte servies van de hm die er ook niks mee doet

Roos
22-07-2022

Zelfde verhaal als bijna iedereen hier, wacht al anderhalve week op een pakketje van de H&M dat binnen 2 dagen geleverd zou worden via Budbee.

Klantenservice blijft zeggen dat ze er niks aan kunnen doen en ik maar moet afwachten.

Ghezal
22-07-2022

Hetzelfde verhaal als velen hier. Mijn pakketje ligt al sinds 15 juli bij budbee…

Rachel
21-07-2022

Zelfde verhaal. Chat met H&M na 14 dagen wachten op mijn pakketje. 112 wachtende voor mij in de chat. Na 50 minuten wachten geeft H&M aan dat het die dag wordt bezorgd. Zelfde middag gecanceld. Op H&M site staat doodleuk dat ik niet thuis was. Op budbee site staat dat de bezorger mij heeft geprobeerd te bellen?! Er worden hier een paar mensen erg rijk van maar niet de bezorgers. Moderne slavernij.

Niels
20-07-2022

3 juli een bestelling geplaatst bij H&M, pakket nog steeds niet ontvangen. Vele leugens van de klantenservice later en nog geen een enkele oplossing.

Wat een aanfluiting dit bedrijf, voor mij laatste keer dat ik bij een webshop bestel die via deze partij iets verzenden.

Swapsy
20-07-2022

Op 10 juli een bestelling geplaatst bij H&M, levertijd 1-2 dgn. Ontvang de bevestiging van Budbee leverdatum 21 juli (!) en deze wordt ook nog zojuist geannuleerd :( Dit is al de 3e bestelling via Budbee die zo problematisch verloopt, H&M moet hier vlug mee stoppen want dit kost veel klanten zo ben ik bang! Ik bestel nooit meer iets in ieder geval, wat een ongeorganiseerde, onprofessionele organisatie zeg.

Sara
20-07-2022

Ik heb 10.07 besteld via H&M, het is inmiddels 20 juli en er wordt maar gezegd binnen 1-2 dagen verwacht u een pakket.

Niki
19-07-2022

Mijn pakketje van H&M ligt sinds 7 juli bij Budbee. Het is vandaag 19 juli. Nog steeds alleen een melding dat het te druk is, de levering kan 1-2 dgn langer duren….of bedoelen ze dat de levering 1-2 weken langer kan duren?🤷🏻‍♀️

17 juli iets besteld bij bol.com wat op 18 juli door post.nl netjes bezorgd werd! Mega groot verschil tussen de 2 bedrijven!

Amie
18-07-2022

Zelfde verhaal als vele anderen; op 9 juli iets besteld bij H&M, op 13 juli bericht gekregen dat het pakket aan Budbee was overgedragen en sindsdien gebeurt er niks. Heel teleurstellend.