Budbee reviews

Simone
18-07-2022

9 juli besteld bij HM, 13 juli heeft HM pakketjes aan Budbee geleverd.

Sindsdien gebeurt er niks.

Zeer slechte info- voorziening, geen enkel idee waar mijn pakketjes nu zijn en wanneer er weer iets mee gebeurt. Laat staan wanneer ze geleverd worden.

Ik dacht ruim voor mijn vakantie besteld te hebben, maar ik vrees het niet voor die tijd binnen te hebben.

Bestelling gaat dus straks linea recta terug.

Snap niet dat HM hier zaken mee doet.

Ayse
17-07-2022

Twee weken geleden besteld bij hm, sinds tien dagen heeft Budbee mijn pakketje. Nog steeds niet bezorgd, ik bestel nooit meer via hun.

Daphne
16-07-2022

Stellen levering van mijn H&M-bestelling steeds uit. Zijn niet bereikbaar voor een oplossing. Slechter dan slecht!

Odile
16-07-2022

Na 14 dagen, ligt mijn pakketje nog steeds bij budbee. Zonder enige communicatie waarom het niet afgeleverd wordt. Zwaar onder de maat, niet geloofwaardig meer. Zou zeker geen zaken meer doen waarbij Budbee aan te pas komt.

Helen
15-07-2022

Echt waardeloze levering. Heb geen update gekregen over een pakket wat geleverd werd. Uiteindelijk een mail dat het pakket zogenaamd geleverd is, op mijn eigen adres. Helemaal niks. Hele buurt af lopen zoeken naar een pakket. Contact opgenomen met de chat. Wordt niet op gereageerd en het is nu al 20 uur later. echt bizar!

Nis
15-07-2022

Geen bezorging, geen email, geen bericht over de vertraging of de reden daarvan, waadeloze chat.

Ik had een pakket van H&M op 03 juli besteld. 08 juli heeft Budbee de artikelen ontvangen in Vianen. Sindsdien geen update meer over mijn bestelling. Er staat wel op de app dat er door drukte 1 a 2 dagen vertraging is maar dit is nu al 6 dagen. Ik vind het schadalig.

Noëlle
14-07-2022

Waardeloze non-levering. Ik zie het busje staan en geen seconde later word ik gebeld. Klinkt top, was zo makkelijk geweest voor de bezorger. In plaats van bellen met de intentie te wachten tot iemand opneemt, belt ‘Amir’ zoals de desbetreffende koerier van vanavond heet, niet langer dan een keer een rinkel om vervolgens direct op te hangen. Nog geen seconde later krijg ik ‘O nee, het is ons niet gelukt om je bestelling te bezorgen’. Hij kijkt me nog net niet aan, om simpelweg door te rijden. Maar hij kan in ieder geval aantonen dat hij geprobeerd heeft te bellen bij zijn baas. Makkelijk verdienen zo Amir. Ik zit al een week te wachten op dit pakket. In totaal heb ik twee keer ‘geleverd’ gekregen door Budbee en dit is me nu voor de tweede keer gebeurd. Ik bestel nergens meer waar ik Budbee zie staan als mogelijke bezorgdienst.

Aat
14-07-2022

Absoluut waardeloos. Bij duurdere producten zou ik zeker uitkijken of het wel aankomt

Erwin
12-07-2022

Tot nu toe twee keer in aanraking gekomen met budbee en beide negatief. Eerste keer vind ik 20 kg hondenvoer voor mijn deur wat verkeerd bezorgd is.

Tweede keer een eigen pakketje waarvoor ik expliciet vermeld had dat ze de levering persoonlijk moeten afleveren door aan te bellen en bij geen gehoor bij de buren moeten afleveren. Ook hier gewoon voor de voordeur gelegd.

Ik zie liever de betrouwbare bezorger van TNT post verschijnen.

Koen
11-07-2022

Aangegeven bij Coolblue het pakket op dinsdagavond te willen ontvangen. Niemand komt opdagen. Volgende dag, op het moment dat het pakket al minimaal 2 dagen te laat is, krijg ik een SMS van Budbee dat het druk is en dat daardoor het pakket misschien later geleverd wordt zonder enige indicatie wanneer het wel geleverd zou worden. Dagen gaan voorbij zonder dat ik iets hoor of dat er in de track en trace iets veranderd. Op maandag krijg ik weer zo'n zelfde SMS dat de bezorging 1 á 2 dagen later kan zijn. Toen maar contact opgenomen met Coolblue die de bestelling geannuleerd hebben en via een andere methode een nieuwe zending gestuurd hebben. Dit was mijn eerste ervaring met Budbee en het is een vergissing die ik ten alle kosten zal voorkomen in de toekomst. Ik iedereen sterk afraden ook maar iets via Budbee te laten leveren tenzij je wil dat je pakketje veel te laat is.

10-07-2022

Pakketjes raken zoek of je pakketje word ergens verderop in de straat in n tuin geflikkerd of ze hebben problemen dat ze niet kunnen leveren, is altijd wat met dat "bedrijf" wat ik niet snap is dat bv n bol.com of coolblue nog met dit stelletje prutsers in zee gaat, maar die zullen wel voor n scheet en 3 knikkers rijden

Anna
08-07-2022

1e pakket verdwenen (gejat)

2e pakket gebeurt ook al twee dagen niks mee volgens de track and trace.

Wil nu wel eens mijn cadeau voor verjaardag ontvangen want verjaardag is al voorbij.

Koop niet meer waar dit bedrijf bezorgt.

Klantenservice wel snel en keurig.

Lisanne
07-07-2022

Pakket is bezorgd maar niet bij mij. Ik heb de tocht van de bezorger goed in de gaten gehouden. Ineens sprong hij op bezorgd. Klantenservice was kortaf en niet behulpzaam.

Pakket blijkt net als nog andere pakketten (van andere adressen) voor de deur gedropt te zijn ergens in de buurt. De bezorger was blijkbaar zat van zijn shift.

Amargo
07-07-2022

Speciaal voor een avondlevering gekozen bij mijn bestelling. Budbee ging dit leveren. Ik kreeg netjes te horen dat ze onderweg zijn. Nog 16 min wachten. Ik zie dat ze 2 straten verderop zijn, duurt niet lang meer dacht ik. Nog een paar minuten wachten.

Krijg ik in 1 keer een SMS met de mededeling dat ze vertraagd zijn en dat ze mijn pakketje niet meer kunnen afleveren. Ze waren 2 straten verderop! Eikels

Tim
03-07-2022

Tot 3 keer toe claimt de bezorger dat hij aan de deur is geweest, maar 3 keer speciaal thuis gebleven en niemand gezien. Tot slot krijg ik een bericht van de producent dat ik mijn geld terugkrijg, omdat ik het pakket niet heb opgehaald bij een ophaalpunt. Hiervan heb ik echter nooit een bericht gekregen. Waardeloze bezorgservice.

René
02-07-2022

Geven aan bezorging kon niet plaatsvinden. Dat ze gebeld hadden wat dom is om te zeggen want ik had geen oproep gemist. Als je liegt, lieg dan goed. In app de eerste 5 dagen allemaal opties tegen betaling terwijl mijn bestelling gratis leveren was. Klantenservice is echt zonde van hun geld “gek in het systeem staat echt dat hij gebeld heeft” . Vanaf nu zodra de levering via Budbee gedaan wordt bestel ik ergens anders.

Edwin
26-06-2022

Bezorger belt aan bij de intercom, vervolgens wacht je af en komen ze niet. Pakket wordt in de hal beneden bij de lift gelegd zonder dat ze iets daarover zeggen. Je moet raden dat het daar ligt. Deze openbare hal is toegankelijk voor het hele gebouw en er zijn al meerdere meldingen van vermiste pakketten.

Tosca
20-06-2022

Er zou een pakketje van de H&M geleverd worden door ene Sharona. Deze Sharona heeft het pakketje niet bezorgd. Ik kreeg de melding dat ze mij gebeld zou hebben. Dat was ook niet het geval.

De chat van Budbee is ook waardeloos. Ik kreeg te horen van ene Niek dat ze het morgen nog een keer gingen proberen en hij wenste mij “nog een fijne dag verder”.

Wat een aanfluiting. En geen pakketje. En nog eens 3 kwartier bezig geweest om contact te zoeken met deze club.

Terry
15-06-2022

Eerst zou er op donderdag bezorgd worden. Op woensdag werd het om 22 uur 's avonds en als ik dat geen goede tijd vindt dan moet ik bijbetalen terwijl ik met zalando een gratis bezorging had afgesproken. Toen om 22 uur 's avonds de bezorger kwam liet hij het pakketje voor de deur achter. Terwijl ik had afgesproken dat het naar mijn etage gebracht zou worden.

Betty
13-06-2022

Een zeer onbeschofte bezorger.per telefoon gaf hij aan mijn mzgnatron niet naar boven te brengen hij vond hem te zwaar.ik moest nasr beneden komen.Op de mail van Budbee stast gewoon dat het 4 hoog wordt gebracht.toen ik beneden kwam stond de doos buiten voor de deur en de bezorger stond al weer bij zijn bus.

Ik ben een vrouw op leeftijd en hij liet me daar gewoon zo staan en spraak me aan de overkant van de straat beschoft aan .Ik had expres via coolblue deze magnetron besteld zodat hij thuis bezorgd zou worden.

Respectloos.nooit meer via budbee wat een waardeloze bezorging en bezorger