Budbee reviews

Maaike
17-11-2022

Zeggen te leveren, maar komen vervolgens nooit! Na 3x een zogenaamde ‘mislukte bezorgpoging’ pakketje teruggestuurd naar webshop, terwijl ik alle keren gewoon thuis was… wacht al 3 weken op m’n pakketje en kan nu weer opnieuw beginnen.

Adrie
15-11-2022

Altijd het zelfde. Bestelling wordt in de centrale hal op de grond neer gegooid om dat het blijkbaar te ver lopen is naar ons appartement. Eerder werden we herhaaldelijk gebeld met het verzoek of we de zware zak hondevoer zelf konden ophalen bij de entree. Nu gooien ze 'm neer met vermelding dat deze aan de voordeur is geleverd. Bijzonder ongemotiveerd personeel. Andere job zoeken?

An
06-11-2022

Nooit meer met deze vervoerder. Komt afspraken niet na!

Ab
31-10-2022

Tot twee keer toe zou een pakket van h&m geleverd worden. Er wordt aangegeven binnen welk tijdblok het pakket zou komen. En tot twee keer toe wordt pas na het tijdsblok de bezorging geannuleerd. Telkens met een waardeloze smoes. Dat h&m met dit soort waardeloze bedrijven samenwerkt.

31-10-2022

Ik heb met Select op Bol.com een pakket besteld. Zou vandaag (dezelfde dag) bezorgd worden. Daar betaal ik tenslotte voor.

Budbee stuurt doodleuk een mail dat de bestelling verkeerd gesorteerd is en niet bezorgd wordt. Contact met Budbee: het pakket kan in geen geval vandaag geleverd worden. Dat is geen oplossing, dat is afschuiven.

Als het verkeerd gesorteerd is, ligt de fout bij Budbee. Budbee moet mijns inziens alles doen om de levertijd na te leven.

Waardeloos excuus en waardeloze (geen) oplossing.

Jasper
29-10-2022

Budbee zou mijn bestelling van Arket leveren bij een winkel met een locker. Toch krijg ik in de app allemaal vragen na deze kennisgeving die irrelevant zijn “wat moeten we doen als u niet thuis bent?” “ heeft u een intercom?” “Welke verdieping woont u?”

En dan gaan die slimmeriken in de avond langs bij die winkel en kunnen ze het pakket niet kwijt. Omdat de winkel gesloten is. Joh om 22:00 s’avonds is dat niet zo vreemd hè?

Daarna in de app ingesteld om het toch thuis te laten komen. Na vele updates die op smoesjes beginnen te lijken wordt de bezorging geannuleerd omdat de bezorger achter loopt op schema. Wat is dit? “Er wordt vanzelf een nieuwe bezorgafspraak gemaakt” staat er dan bij en dat is al uren zo. Ook niet klantvriendelijk, het zou wel attent zijn als ze gelijk met een voorstel kwamen. Dit is echt de Windows ME onder de bezorgdiensten. Vermijd deze dienst, ga het liever zelf ophalen.

Mirjam
27-10-2022

Meest slechte bezorger ever.

Wacht al hele week op pakket

Elke dag bericht het wordt geleverd en vervolgens wordt het niet geleverd echt verschrikkelijk!

Erwin
26-10-2022

Ik wilde juist iets verkopen dan hadden ze al mijn gegevens nodig zodat ze mij konden betalen maar moest ik eerst een fictief bedrag dat hun mij stuurden overmaken 156€ als ik saldo gehad had was ik het kwijt geweest.

Ook werd er enorm gepushed dat ik de link die ze me stuurden moest gebruiken maar gelukkig gaf de bank steeds een foutmelding. Onbetrouwbaar

Renee
26-10-2022

Diverse annuleringen, hebben zaken niet op orde.

Marja
22-10-2022

Voor de zoveelste keer werd het pakket niet bezorgd. Ze spreken af, je blijft thuis en oeps weer een smoes waarom het pakketje niet bezorgd kan worden. Soms gebeurt dit tot drie keer toe met hetzelfde pakket! Voortaan goed opletten dus wie de bezorger is en niets bestellen als dat Budbee is.

Jose
22-10-2022

Zeer slecht: pakketten in de tuin, liegende bezorgers en na meerdere klachten worden verdere bestellingen steevast meermaals geannuleerd.tja, ze sorteren steeds een uur vooraf weer verkeerd heh. Lijkt inmiddels wel een pestpoging. Flutbedrijf.

Anastasia
20-10-2022

Wat een vreselijke bezorgservice. Tot 3 keer toe hebben ze mijn pakketten niet geleverd. Elke keer een ander excuus. Toen ik mijn pakket wilde terugsturen, kon ik het alleen bij een budbeebox brengen. Dus ik naar de dichtbijzijnde plek gebracht waar dit kon. En toen kon ik het niet brengen omdat alles nog geïnstalleerd moest worden. Volgende keer check ik of het met Budbee is want hier ga ik niet meer bestellen!

Kaan
19-10-2022

Zou mijn bestelling van suitsupply de volgende dag ontvangen, maar Budbee dacht hier anders over. Heb het één week later ontvangen na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice die slechts aangaf dat het product in de terminal lag.

Vervolgens nadat het bezorgd was, kreeg ik te zien dat het pakket helemaal kapot, geweekt en gescheurd was.

Slechtste bezorgdienst wat ik ooit heb meegemaakt.

10-10-2022

Waardeloze bezorging. Doen net alsof ze je bellen. Bij 1x overgaan wordt telefoon opgehangen en ben zogenaamd niet thuis. Ben je daarvoor op tijd naar huis gegaan om je pakket in ontvangst te nemen. Je hebt ook geen mogelijkheid om je pakket bij een pickup point af te laten leveren. Echt waardeloos.

Letty
08-10-2022

Een koopster wilde Budbee gebruiken. Toen ik de mail van Budbee kreeg, vond ik de toonzetting vreemd en dwingend. Een nare mailwisseling volgde waarin ik uiteindelijk werd bedreigd. Ik heb hiervan aangifte gedaan.

Ika
07-10-2022

Al drie keer een slechte ervaring, lompe bezorger Mohammed. Pakket behoorlijk gehavend voor de deur gezet.

Kreeg eerst een beuk op mijn raam, vervolgens belt hij aan en nog voor ik snel open doe, zit hij alweer in zijn auto.

Dit is nu de derde slechter ervaring met budbee, ik zeg bij deze het vertrouwen op.

Marjolein
05-10-2022

Echt waardeloos. Meest slechte bezorgdienst ooit! Je kunt geen contact met ze opnemen, alleen via de App. Duurt 1 uur voordat je überhaupt een reactie krijgt. Ik had een tijdsblok van 21 tot 22 uur. Volgens de app zou de bezorger pas rond 23 uur bij ons zijn. Na navraag zou hij iets na 21 toch bij ons zijn. Thuis zitten wachten, maar niks. Verschijnt ineens iets voor 21 uur in de app dat ze niet konden bezorgen en gebeld hebben. Serieus kreeg ik pas 10 minuten later een gemiste oproep te zien, maar er is hier helemaal niemand gestopt laat staan dat er iemand heeft aangebeld! Zit je met spoed op iets te wachten wat je dringend nodig hebt. Jullie worden mooi bedankt. Bol.com doe aub geen zaken met hun. Neem een andere avondleverancier!

Sanne
03-10-2022

Bericht dat pakket klaar ligt in de box. Locker opent niet met gekregen code. Lang verhaal kort, na meerdere contactpogingen van mijn kant zit ik nu met een pakket van iemand anders en is mijn pakket kwijt.

Overigens wel aardige medewerkers via de telefonische klantenservice en via de chat.

Nadya
02-10-2022

Tot 5 keer toe geen levering, ik heb het pakket uiteindelijk geannuleerd. Nooit meer Budbee.

Harrie
29-09-2022

Niet thuis laten bezorrgen via Budbee!

1e keer pakket kwijt geraakt. En dan vervolgens een zeer onvriendelijke klantenservice spreken.

Dat het pakket kwijt is krijg je overigens pas te horen als je al een paar uur wacht.

2e levering: Pakket zou geleverd zijn? Geen bel of telefoontje gehad. Waar vond ik het: in de binnenkomst hal, waar het hele gebouw langs komt. Gewoon neergegooid en klaar. Wat een schande. Nooit meer budbee!