Budbee reviews

Verwydrt
10-01-2023

Alles up to date over je pakket. Snelle bezorging. Klantenservice 10/10 probleem opgelost in enkele minuten dankjewel Christiaan! En een zeeeer vriendelijke chauffeur bedankt Farouk! Ook bedankt om in dit weer mijn pakket zorgvuldig te bezorgen.

Demi
07-01-2023

Nu al de 3e x dat ik bestel bij h&m en het geleverd word door budbee. Elke keer word mijn pakket maar voor de deur gelegd zonder dat er aangebeld word!

Nu is dit weer gebeurd maar was ik niet thuis, ik heb mijn pakket open voor de deur gevonden terwijl er wat uit miste!

Schandalig!

Marjon
07-01-2023

Waardeloze bezorging. Levering wordt standaard gecanceld. Pakketje komt dagen later of helemaal niet. Reden om niet meer bij Bol.com te bestellen!

Victoria
06-01-2023

Waardeloos! Eerst random een bericht dat mn pakket via deze weg wordt bezorgd. Tijdens het bestellen ervoor gekozen het huisbezorgd te krijgen. In eerste instantie nog nooit van Budbee gehoord. Om m vervolgens verplicht onder eigen keuze m via een of andere budbee box te mogen ophalen. Je vervolgens 2.90 moet betalen om m weer thuis te krijgen. Deze zou vervolgens 'bezorgd' zijn maar na contact blijkt deze nog op een laaddok te liggen.

Retourneren via hun niet heel veel beter. Weer 2.90 euro. Zit je te wachten. Ze laten 1x je telefoon over gaan, geen moment om op te nemen, zo van. eigen schuld ik heb gebeld. Kan ik weer 2.90 betalen om vervolgens weer te wachten.

Stel prutsers zijn t!

Anonim
06-01-2023

Pakket via bol besteld, bezorger heeft het pakket voor de voordeur geknikkerd en aangebeld.

Zag hem nog net de auto instappen dat ik enkele seconden later de deur opende.

Dit is mij al eerder overkomen met dit bedrijf

Ongekend slecht, ook voor bol en aangesloten webshops is dit slechte reclame.

Dnz
05-01-2023

Bezorging word constant verplaatst naar de volgende dag. Elke wijziging "UPGRADE" kost JE GELD. Goede begin van 2023 ik heb BOL Select geannuleerd en de BOL app verwijderd het is toch een goed moment om te bezuinigen en minder aankopen te verrichten. Deze ervaring heeft mij hier tot dit besluit geholpen. Bedankt buttbee.

Corné
04-01-2023

Rampzalige bezorgservice! Levering wordt telkens zonder bericht verplaatst naar een dag later. Laatste bestelling 4x verplaatst en inmiddels nog niet bezorgd. Klacht ingediend bij Bol.com. Ik ben blijkbaar niet de enige volgens klantenservice…

Verin
03-01-2023

Bezorger staat voor mijn deur geparkeerd en heeft niet aangebeld,

Nadat ik naar buiten ging heb ik oogcontact gehad met de bezorger en reedt hij weg zonder mijn pakket af te leveren.

Ik heb contact opgenomen met klantenservice en die verteld mij dat de bezorger niet terug kan komen

Ongelooflijk dit

Gwenda
03-01-2023

Waardeloos bedrijf. eerste poging van bezorgen geannuleerd, want de driver kon niet binnen de tijd bezorgen. Ik kreeg een optie om de volgende dag mijn tijd te kiezen voor t bezorgen, ik koos 17:00-18:00. Poging 2 dag van bezorgen, 1 uur voor ze moesten bezorgen krijg ik een berichtje dat bezorging is geannuleerd omdat hij niet gesorteerd is. Je krijgt moeilijk contact met ze. en als je al contact krijgt, zijn ze zeer onvriendelijk en weten ze niet wanneer hij wél bezorgd word. Ze snauwen je af en blijven zeggen dat ik geduldig moet afwachten.

Emile
03-01-2023

Uitermate slecht. Al 2x een pakketje zo voor de deur gelegd en 1x was ik gewoon thuis.

Een ander pakketje was te volgen maar de eta gaat trager dan de echte tijd waardoor het pakketje tegen 22:00 bezorgd werd ipv voor 20:00

03-01-2023

Hele dag gewacht op pakket s avonds om tien uur is het in een keer geannuleerd Wordt de volgende dag geleverd om een hele slecht tijd , wil je een normale tijd , moet je extra betalen . kan niet en dan maar afwachten dat het weer niet geannuleerd wordt . ze willen op deze manier extra verdienen bij budbee

Fleur
02-01-2023

Hele dag thuis gewacht op nieuwe telefoon, uiteindelijk bericht dat ik niet thuis was? Bel deed het gewoon, er is gewoon nooit aangebeld. Meerdere keren contact gezocht met de klantenservice, nooit reactie op gehad.

Jean-Paul
02-01-2023

23 dec melding pakket wordt bezorgd. 24 dec. Bestelling is geannuleerd het wordt 27 dec. 27 dec. Melding pakket wordt bezorgd. 28 dec. Pakket is gebroken en wordt geannuleerd. Nu 2 Jan. Nog niks gehoord. Probeer maar eens contact te krijgen met die club. Is onmogelijk. Je moet je doodschamen als je daar werkt en verantwoordelijk bent voor zo een slecht bedrijf.

Demi
27-12-2022

Zoveelste keer. Bezorger zou er zijn over een minuutje. Ik zag ook een bestel busje rijden dus ik blijf thuis netjes wachten. Maar er werd niet aangebeld oid. Ineens krijg ik een vrolijk berichtje dat de bezorging gelukt is. Excuse me? ik heb niets gehad. Bezorger belt niet terug naar budbee dus ze hebben een onderzoek gestart. Potverdomme al de 2e keer! budbee is shit. Ik stop oprecht met bestellen bij de webshop totdat zij stoppen met deze oplichters

Barbara
25-12-2022

Op 25 november iets besteld bij studio noos voor kerst. Je zou zeggen dat je dan ruim oprijd ben. Toen kreeg ik een berichtje dat studio noos hem had verzonden en via budbee zou ik het pakketje krijgen en toen begon de ellende. Na een week nog geen verandering ik mailen. Budbee beweerde dat ze mijn pakketje nog niet hadden dus dat ik studio noos moest contacten. Dat gedaan zegt studio noos we hebben hem retour gekregen van budbee we gaan hem opnieuw verzenden. Op 16 Dec kreeg ik opnieuw het bericht dat budbee mijn pakketje in ontvangst had genomen. Ik kreeg al stress omdat ik altijd ruim op tijd de kerstcadeau’s regel om dit soort ellende te voorkomen. Weer duurde het het mij te lang. Ik budbee weer contacten en wat blijkt nu pakketje zijn ze kwijt. Ik moest maar weer contact opzoeken met studio noos.

Leontien
24-12-2022

Krijg om 16:04 een smsje met een link dat Budbee er bijna is. Link aangeklikt, moet de app downloaden…ok, gedaan. Zie ik jn de app een foto van m’n pakket dat VOOR de deur ligt (hartje centrum amsterdam in drukke winkelstraat) Meteen als een gek op de fiets naar huis gereden, aankomst 16:32…pakket WEG. Gek hè in een drukke winkelstraat hartje centrum. Serieus, is dit hoe Budbee z’n paketten bezorgd!? Is toch logisch dat dit gestolen wordt op deze manier. Geen goed woord over voor deze bezorgdienst. 1 ster is nog te veel.

Gonnie
24-12-2022

Waardeloos bedrijf. Heb bij meerdere firma's besteld. Bol.com en H en M maar resultaat hetzelfde , geen communicatie heb geen idee waar het pakketje dit keer is. het had woensdag al hier moeten zijn.

Ik bestel niets meer totdat ik weet dat ze deze firma aan de kant zetten.

Helene
23-12-2022

Goede communicatie en vriendelijk.

Goede communicatie. Leuk om te volgen waar je pakketje is. Vandaag twee goede ervaringen met Budbee. Had van Bol een pakje bij mijn moeder laten bezorgen en een pakje van Kitchentime bij mijzelf. Beide pakketjes werden precies volgens de planning bezorgd. Mijn oude moeder was onder de indruk van de vriendelijkheid van de bezorger.

Marthijn
23-12-2022

Eerste keer en nooit meer.

2 dozen, gekocht via Bol met select, aangemeld. Opgemeten en alles. Kregen 1 pincode, 1 kluis. Paste ook maar 1 doos in. Niets ingedaan kluis dicht . Budbee meteen gebeld dat er niets in die kluis lag. Kunnen ze daar niets meer mee doen… moet je bij Bol de retour afmelden. Maar dat gaat niet want die retour zit al in het proces…. hoe dan?

Yosh
22-12-2022

Wat een verschrikking is dit. 3 dagen gewacht op een pakket en ik moet m nu afhalen bij ah met een aflevertijd van 8:00-22:00. Echt een vreselijk irritant bedrijf dit. Ik heb bol select maar dan moet ik nog steeds €4.90 betalen om een normale aflevertijd te kijgen.

Postnl en dhl zijn erg goed vergeleken met dit drama. Budbee stop en ga een andere hobby zoeken.