Budbee reviews

Cok
11-08-2023

De app is vaag en onduidelijk. Pakketje niet geleverd. Bezorger geeft in mail aan dat ik niet thuis was en hij mij gebeld heeft, beiden kloppen niet. Hij zou het pakket bij de buren afgegeven hebben maar die weten van niets. Heb hier een slecht gevoel bij. Ruikt sterk naar oplichting en bedrog.

09-08-2023

Komen niet opdagen en verzinnen redenen om niet te leveren en zijn niet te bereiken. Slechtste pakketdienst die er is … schaamteloos!

Ernest
08-08-2023

Artikelen besteld bij Bol.com. Goederen werden tot twee keer toe niet afgeleverd door Budbee, terwijl ik gewoon thuis was. Na de eerste mislukking al in een chat met de chatbot bij Budbee aangegeven dat de zaken niet juist werden afgeleverd. Ik kreeg de automatische melding dat ik niet in chat hoefde te blijven, maar zou worden teruggemaild. Dat hebben ze nooit gedaan. Instructies worden niet opgevolgd: het pakket werd de tweede keer ook niet bij de buren afgegeven, ook al was ik thuis. De derde keer was ik niet thuis, maar weer werd het pakket niet bij de buren afgegeven en domweg teruggezonden naar Bol.com. Service van Budbee is volkomen waardeloos.

Herman
05-08-2023

Bij de ANWB een regenjas besteld. Na betalen , bericht dat het pakket bezorgd zou worden via budbee. Op de vrijdag tussen 16.00 & 22.00. Helaas om 22.00 nog 5 paketten te gaan. Is nl zichtbaar. Om 22.25 bericht we komen er aan. Om 22.27 bericht , bezorging is geannuleerd. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Vervolgens hoor ik niets. Zaterdag geprobeerd te chatten ( contackt opnemen ). Niet bereikbaar. Echter op de website is vermeld: contackt opnemen kan op zaterdag tot 12.00. Het is duidelijk. Onbekend en onbekwaam. Een grote chaos & absoluut niet aan te raden. Oh ja. De optie is er om het pakket op de stoep te leggen. ( om 22.00 in het donker ). Nooit bestel ik nog iets bij welke winkel dan ook , wat door budbee bezorgd wordt.

04-08-2023

Dramatisch!

App niet functioneel, schande dat AH hiermee

Samenwerkt

Tamara
31-07-2023

Bij bol.com 15 dvd’s besteld, zouden de volgende dag geleverd worden, we zijn 4 dagen verder en nog steeds niks. Ik heb expres gekozen voor een box bezorging bij de AH, met de gedachte; dan kan ik ze niet thuis missen. Maar al 4 dagen worden de tijd en datum aan het eind van de dag opgeschoven naar de volgende dag. Bol.com zei dat het kan zijn dat de kluisjes vol zijn dus dat ze ze dan niet kwijt kunnen en weer meenemen, maar ik vind dat ze dan niet aan moeten geven dat ik de volgende dag mijn pakket heb. Dit is trouwens al de 4e keer dat ik problemen heb met budbee, 2x eerder via bol.com en 2x via h&m. Hoop echt dat ze snel ophouden met deze bezorg service! Heel jammer dat je vantevoren niet kan kiezen dat ik niet via budbee bezorgd wil hebben. Niet te bereiken, geen telefoon nummer, belachelijk!

Margreet
29-07-2023

2 artikelen besteld bij Bol.com, die zouden worden bezorgd bij AH. Een week lang aan het lijntje gehouden daarna een mail dat het niet kon worden bezorgd. Bol.com heeft direct een nieuwe bestelling aangemaakt dat op het privé adres zou worden bezorgd. Tot onze verbazing een mailtje dat het bij AH is bezorgd. Helaas 1 van de 2 artikelen. Het 2e artikel is?zoek?

Ook de app is dramatisch om te installeren. Zeer slechte service van Budbee. Bedrijf kan zich beter opheffen.

Albert E
26-07-2023

Al drie dagen wacht ik op mijn stofzuiger. Geen enkele communicatie over de reden van de vertraging. Bol.Com heeft het apparaat gewoon geleverd aan deze vervoerder. Ik zie op ervaringen.nl dat Budbee structureel niet of niet tijdig levert. Ook wordt er geen andere oplossing geboden. Vraag. Is Budbee failliet aan het raken? Want zo gaat het snel bergafwaarts.

Ik zal net als alle andere klagers de bedrijven, w.o. Bol.Com dringend adviseren over te stappen op een andere vervoerder. Waardeloos, ik zal nooit meer iets kopen met Budbee als vervoerder.

26-07-2023

Bestelling gedaan op maandagochtend. extra verzendkosten aangevinkt, zodat mijn pakketje dezelfde maandag(avond) nog geleverd zou worden. Het is een verjaardagscadeau voor mijn zoon op woensdag. In de avond kreeg ik een annulering. "Verkeerd gesorteerd". Nieuwe tijdslot ontvangen, voor dinsdagavond. Geen probleem, nog op tijd voor de woensdag. Dinsdagavond wederom een annulering. pakketje is zoek? Via de chat krijg je standaard reacties. Dus tot op heden krijg ik geen antwoorden meer. Schandalig!

Beau
16-07-2023

Bestelling heeft eerst 1,5e week in het magazijn gelegen. Daarna zou het bezorgd worden, wat niet gebeurd is. Bestelling staat op afgeleverd op mijn adres. Niet dus, terwijl ik gewoon thuis was? Gymshark, ga aub met een ander postbedrijf werken.

Loes
15-07-2023

Waardeloos bedrijf! Gister zouden ze een pakket komen brengen, ik was gewoon thuis maar had ook aangegeven dat ze het bij 2 andere buren konden afgeven. Ze zijn onderweg en 10 minuten later krijg ik een bericht dat de bezorging niet gelukt is. Niet aangebeld, niet bij de buren afgegeven. Ik werd wel gebeld op m’n telefoon maar toen ik opnam kreeg ik geen gehoor. Volgende dag poging 2. Ik was niet thuis dus heb nogmaals aangegeven dat het bij de buren afgegeven kan worden. Weer langs gekomen en pakket mee terug genomen. Niet bij de buren geweest. Ik ben zo boos! Alles 6 dagen geleden besteld en nu dus te laat binnen en lan het weer retour.

Luc
14-07-2023

Elk verhaal is hetzelfde. Product wordt niet geleverd, geen commiunicatie, geen contact mee te krijgen. Waardeloos. Als je bestelt ben je je geld gewoon kwijt. Er wordt niets geleverd. Dit is gewoon bedrog.

Lola
13-07-2023

Mijn pakket ligt mogelijk al een week in de terminal van Budbee. Daarnaast te horen gekregen dat het pakket misschien zoek is. Een andere medewerker ontkracht dit weer.

Weinig hulp van de klantenservice en daarnaast brutaal in hun communicatie naar klanten toe wanneer je kritische vragen stelt, of ze negeren je vraag. Nu zou het eindelijk na een week bezorgd worden. Is de datum van bezorging weer verplaatst… Zeer slecht geregeld bij Budbee.

12-07-2023

Product besteld bij bol.com en met extra betalen word het dezelfde dag geleverd door budbee.

Kreeg mail dat ze rond 19 uur zouden komen.

Om 19.10 stopt budbee voor de deur en ik loop er heen.

Geen pakket in de bus.

Ooh ligt nog op het depot zegt ie maar ik zorg dat het vandaag nog hier bij u is.

Ik zeg nog zeker weten dan blijf ik ervoor thuis.

Ja zeker.

Niemand meer geweest en dag later weer mail dat het tussen 16 en 22 uur zou komen.

Om 19 uur mail dat het verkeerd gesorteerd was en dat er weer een nieuw bezorgmoment zou komen.

3 dagen niets meer gehoord en toen ineens mail dat het geannuleerd was en terug naar afzender.

Wat een slecht bedrijf is budbee.

Nicole
12-07-2023

Komen niet opdagen.

Pat
11-07-2023

Bezorging om 10u savonds. Lekker aanbellen terwijl iedereen slaapt. Stelletje idioten.

11-07-2023

Gewoon slecht. Pakket zoekgeraakt en na 10 dagen zonder enige vorm van communicatie is de bestelling geannuleerd.

Reviews op Trustpilot zijn misleidend en veel rooskleuriger dan de reviews op deze website.

Als je (tegen bijbetaling) kan kiezen voor een betrouwbare vervoerder zou ik dat gewoon doen. Bespaard je een hoop onzekerheid, ook al is Budbee de gratis optie.

Gunay
10-07-2023

Mijn ligt al een week bij hun maar niet bezorgd. Heb al 3 keer aangegeven dat het voor mijn vakantie is en waarom er niet bezorgd word? Geen reactie. Slecht bedrijf kies nooit meer voor hen. Belabberd bedrijf.

Isabel
06-07-2023

App werkt niet, code niet ontvangen en geen code aan te maken omdat app functies geblokkeerd zijn omdat er niet via de niet ontvangen mail wordt doorgelinkt. App blijft melding geven ‘gebruik de app voor meer functies ‘

Sabbas
05-07-2023

Waardeloos. Zit 2,5 uur te wachten. Op het scherm zie je een auto en er wordt aangegeven dat het pakket over 1 uur en 15 minuten wordt afgeleverd. Dan eindelijk over 17 minuten en dan ineens wordt het pakket de volgende dag afgeleverd. Waardeloos