Budbee reviews

Emrah
11-10-2023

Het zijn oplichters .

De bezorgers maken letterlijk pakketjes opvan van hun klanten .

Wanneer je contact opneemt word er gezegd dat de pakket bezorgd is alleen is daar geen sprake van.

Ik koop nooit meer iets bij webwinkels waarvan ik weet dat ze Budbee gebruiken.

JT
10-10-2023

Bezorging had een week vertraging, vandaag zou bestelling in de budbee box liggen. Ik heb de budbee box bij AH geopend met de pincode, maar de budbee box is leeg! Lekker dan, budbee gaat een onderzoek instellen maar heb er weinig vertrouwen in dat ik mijn bestelling ooit nog ga ontvangen. Ik kies nooit meer voor bezorging via budbee

07-10-2023

Wacht al 10 dagen op pakket, pakketkluis heeft al weken een storing!

Roger
05-10-2023

Levert consequent pakketjes 600 meter verderop in de straat af, waar ze volgens de klantenservice niets aan kunnen doen.

Ik koop nooit meer iets bij webwinkels waarvan ik weet dat ze Budbee gebruiken.

Gerina
04-10-2023

Waardeloos bedrijf. Houdt zich niet aan eigen regels. Levert pakket bij random buren af en laat geen bericht achter waar. In de app staat dat het pakket bij mij thuis is afgeleverd, terwijl het bij buren is afgeleverd een aantal huizen verderop, terwijl ik een adres ingevoerd had waar het afgeleverd mocht worden. Iets waar dit bedrijf zelf de optie voor biedt. Die buurvrouw is tot 22.00 uur thuisgebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Een pakket wat dus niet kwam. Buiten dat kun je dit waardeloze bedrijf niet eens bellen. Ze leven nog in 1900.

GJ
02-10-2023

Slechte ervaringen met Budbee, een tijdje geleden racete een bezorger met hoge snelheid tegen de rijrichting in door onze straat. (waar geregeld kinderen spelen). Nu een pakketje voor mijzelf via bol.com. Werd bij de buren in een brievenbus gepropt waarbij beschadigingen zijn ontstaan. En gewoon een mailtje sturen dat het pakketje bij mij thuis is afgeleverd.

RabHan
02-10-2023

Waardeloos. onvriendelijk en slordig. zeker af te radennnnnnnnn

pakket ligt sinds 19-09-2023 bij hun en tot heden nog niet bezorgd.

Vanessa
28-09-2023

Waardeloos, artikel bij Bol.com besteld, 1e ervaring met Budbee en geen beste 1e indruk: bezorgafspraak werd via mail en de app continue verplaatst, Yousef had 3 dagen nodig om het adres te vinden. Zeg dan niet dat het de volgende dag bezorgd wordt.

Diana
27-09-2023

Ik had aangegeven om een pakket bij een AH afhaalpunt te bezorgen. Ik krijg bericht dat ze meerdere bezorgpogingen hebben gedaan en het pakket terug hebben gestuurd naar Bol.com. Ze doen dus maar wat, of beter gezegd, ze doen niets, alleen wat automatisch gegenereerde berichtjes om hun geld binnen te krijgen.

Xxxx
27-09-2023

Waardeloze service, bezorger was om de hoek en krijg je melding dat hij niet meer kon komen.

Heb gelezen dat dit meer regel dan uitzondering is. (En erg makkelijke reden als het laat is om te stoppen).

Omdat het een medisch product betreft heb ik contact opgenomen met klantenservice waar je gewoon beantwoord wordt met smilies. Erg ongepast!

Gevraagd omdat ik het snel nodig had of ze morgenochtend kunnen leveren maar dit kan nooit s'ochtends volgens hen.

Ik heb dit bij Bol.com gemeld en die gaven aan veel problemen te hebben met Budbee.

Ik raad dit bedrijf zeker niet aan.

Ferry
22-09-2023

Ik zou gisteravond (21-09) uiterlijk 22.00 uur een pakketje met een draadloze thermostraat geleverd krijgen. De oude heeft het begeven, en ik zit al een paar dagen zonder verwarming, gelukkig is het nog geen winter.

Via zo'n track & trace systeem kon ik zien, dat de bezorger in de buurt was met zijn route. Op een gegeven moment, omstreeks 21.04 uur kreeg ik een melding, dat de bezorging door vertraging niet door kon gaan. Oke, kan gebeuren. Dus een nieuw bezorgmoment ingepland, vandaag tussen 17.00 en 18.00 uur. Krijg ik een melding, dat de bezorging is geannuleerd, want het is verkeerd gesorteerd.

Budbee is telefonisch niet bereikbaar, enkel via een chat. Op die manier ben ik momenteel met ze in contact om toch het pakket geleverd te krijgen.

Wat een bedrijf, dat het op deze manier nog kan bestaan.

Eva
19-09-2023

K ben zeer ontevreden met de bezorging van mijn pakketje.

Ik keek al een poosje uit het raam om te kijken of ik de bezorger al zag,

Inmiddels kreeg ik op dat moment een berichtje dat de bezorger bij mij voor de deur stond maar mij niet thuis troffen.

Ik was zeer verbaasd , en ook diep teleurgesteld dat de bezorger de boel zo in de maling kan nemen

Jeannet
09-09-2023

6 artikelen besteld via bol.com! Slechts 1 onderdeel geleverd bij Budbee AH! Rest is weer geretourneerd! Nu nog afwachten of het geld ook daadwerkelijk retour komt! Als excuus werd aan gegeven dat ik niet thuis was terwijl ik alles graag in de Budbeebox bij AH afgeleverd wilde hebben omdat ik niet thuis was! Geen cadeautjes voor de verjaardagen van de kleinkinderen! Heel spijtig en nooit meer Budbee! Wat een ontzettend fout bedrijf!

Fam
22-08-2023

Betaald om pakket eerder geleverd te krijgen, maar daar is niets mee gedaan. Pakket komt nog steeds laat. Klantenservice is alleen bereikbaar via chat en daar zit ik al ruim een uur op een reactie te wachten. Ik wil mijn geld terug, maar hoe? Voortaan vraag ik eerst of mijn pakket via budbee wordt geleverd. Zoja, dan bestel ik ergens anders. Slechte pakketdienst. Dit is niet mijn eerste slechte ervaring

22-08-2023

Bezorging pakketje van BOL.com bij mijn moeder.

Mijn moeder woont in een verzorgingstehuis voor demente ouderen. Deze ouderen hebben 24/7 zorg van verplegend en verzorgend personeel. Er zijn daar dus ALTIJD mensen aanwezig. De bezorger van Budbee claimt dat er niemand thuis was.

Wilco
14-08-2023

Was mijn eerste, maar ook zeer goede ervaring. Werd netjes op tijd geleverd en in de app kon je goed volgen waar de bezorger uit hing in de regio. Chauffeur was vriendelijk!

Alle slechte reviews zijn denk ik van nep bezorgdiensten die onder de naam van Budbee werken. In ieder geval was ik zeer tevreden. Dus Bol.com/AH niks mis met deze bezorgdienst.

14-08-2023

Man man man.wat een waardeloos bedrijf. Ik bestel een keer wat online omdat ik het snel wil hebben. Vervolgens krijg ik een bericht dat Budbee het niet gaat redden op vrijdag. Maak ik een nieuwe afspraak voor de dinsdag, omdat eerder niet kon. Krijg ik vandaag 46 berichten, nog 2 uur.nog anderhalf uur, nog 1 uur, etc.ben ik speciaal naar de zaak gereden, waar het afgeleverd moet worden. 2 minuten voor tijd van Rachid, we komen er aan. 3 seconden later, we gaan het niet redden, maak een nieuwe afspraak.ik ben wel redelijk klaar met Rachid en zijn instelling! Wat een bende!

Pauline
14-08-2023

Super frustrerend - dat er niet aangebeld word en dan het pakket naar de aflever punt gebracht wordt. De app doet het bijna nooit, de bezorgers zijn mega onvriendelijk en ongeduldig en de bezorgers komen alleen maar na 16:00, wat voor mij extra vervelend is omdat ik dan nooit aanwezig ben.

Super zonden dat Bol en meerdere bedrijven hier mee samen werken.

Leila
13-08-2023

Zeer onbeleefd in sms contact. Stuurt "?" wanneer ik niet antwoordde, waardoor ik het gevoel kreeg dat er een klein kind aan de andere kant zat die niks van klantvriendelijkheid weet. Aandringend, geen leestekens gebruiken, vage screenshots van bankrekeningen sturen. Niet te vertrouwen.

Marije
12-08-2023

3 verschillende dingen bestelt bij bol.com en die ook weer moeten retourneren. Alle drie bedrijven hebben allerlei artikelen van elkaar ontvangen, terwijl ik ze om de beurt in een budbee kluis heb gedaan zodat ik zeker wist dat het goed zou gaan. Bol.com kan niks, de bedrijven kunnen niks, en moet ik dus verzendlabels gaan regelen om de items op de goede plek te krijgen. Erg slecht geregeld. Ben helemaal klaar met zowel bol.com als budbee.