Budbee reviews

Mevrouw
14-02-2023

Nog nooit zoiets onbeschoft mee gemaakt met een bezorgbedrijf dan vanavond met Budbee.

De bezorger komt mijn pad oplopen, op de helft van het pad scant hij m’n pakket en hij gooit hem zo richting m’n deur.

Daarna draait hij zich om en loopt naar z’n auto en rijdt weg zonder ook maar aan te bellen of iets.

Het is dat mijn camera hem detecteert anders had ik niet eens geweten dat mijn pakket bezorgd was.

Zo ga je toch niet met bestellingen van mensen om?! Ronduit onbeschoft!

10-02-2023

Besteld bij Bol.com voor 23.59 uur, de volgende dag bezorgd. Budbee zou bezorgen. Deze bellen, maar zeggen nietsals je opneemt. Dan kroijg je ineens bericht dat men het pakket niet kan bezorgenen de volgende dag komt. De volgende dag krijg je eerst een sms dat de bezrogerer bijna is en dan ineens word je gebeld en wederom wordt er niets gezegd. Dan krijg je een sms dat men het pakket niet kan bezorgen. De klantenservice werkt ook niet mee. Kortom een onfatsoenlijk bedrijf die klantenservice laag in het vaandel heeft staan. Zeer onbetrouwbaar en erg slecht.

Rutger
07-02-2023

Pakket niet bezorgd! niet gebeld! niet afgeleverd bij buren! gewoon retour gestuurd naar winkel. snap niet dat bol.com met dit soort bezorgdiensten werkt. het zijn leugenaars als je met klantenservice chat. krijg ook geen informatie over mijn pakket! kortom vermijd Budbee!

Corry
01-02-2023

Je wordt door de koper van b.v. prikbord gedwongen een verificatieproces te starten en je bankgegevens op te geven. Vervolgens word je diverse keren gebeld door nummers beginnend met +22.:( of wel uit Afghanistan of een ander land ver weg.

Sebastiaan
28-01-2023

Dinsdag besteld bij Bol, voor de verandering eens gekozen voor de volgende dag bezorgen bij de AH.

Woensdag niets, donderdag nog steeds niets. Ook geen e-mail of andere notificatie. Dus bellen naar Bol, die geven aan niets te kunnen doen totdat het meer dan 2 dagen na de geplande leverdatum is. Vrijdag weer niets, weer Bol gebeld: Ze hebben gebeld met Budbee, maar die zijn het pakket kwijt! Advies is om te wachten tot maandag, want een onderzoek instellen duurt 5 werkdagen. Zaterdag onverwachts toch nog geleverd, slechts 3 dagen te laat.

Elizabeth
27-01-2023

Ze liegen alles bij elkaar mijn pakketje werd elke dag veranderd zit nu al week te wachten .dus heb geschreven dat ze het wel kunnen houden .

Angela
21-01-2023

Gewoon ons adres niet kunnen vinden.

Volgens mail joeri is er over 7

min.

Yoen 5 toen 1.

Sta serieus al bij de voordeur!

Joeri komt over anderhalf uur.

Daarna wegens drukte niet gered te leveren.

Gelul

19-01-2023

Nog geen 0 sterren waard. Pakket werd niet bezorgd terwijl we thuis waren. Klantenservice zegt na indienen klacht keihard van we zijn niet verantwoordelijk voor kwijtraken pakket. Verkoper webshop is verantwoordelijk. Wat een flauwekul Budbee verzaakt en laat andere voir hun gemaakte schade opkomen

Sousan
18-01-2023

Eerste ervaring en super slechte ervaring, ze geven tijd van te voren voor bezorgen en ik zit hele tijd te wachten. Niemand aangebeld en geklopt aan de deur. En dan krijg ik een berichtje dat niet gelukt en dat wij niet thuis waren. Tenzij wij zijn begane grond en wij hebben best een grote voordeur en ramen en alle lichten waren aan. Dus die gene heeft niet kunnen vinden en lekker makkelijk aangegeven dat wij niet thuis waren. Ik ben erg boos dat ze heeft voor zichzelf zo makkelijk gemaakt en niet ging zoeken waar ons huis is!😤😡

Anita
18-01-2023

Ik kreeg om 18.53 uur n sms uw pakket is bezorgd. De bezorger was in de straat geweest. Ik heb niets ontvangen. Videobeelden vertellen dat er niemand voor de deur heeft gestaan.

Klantenservice denkt niet mee. Op mijn vraag of de bezorger terug gestuurd kan worden om het pakket daadwerkelijk af te leveren krijg ik te horen dat ik niet respectvol ben. Bijzonder want als iets niet respectvol is is het t niet leveren van n pakket.

Mijn melding werd naar de afdeling vermiste pakketten gestuurd. Binnen 48 zou ik iets horen.

We zijn 3 weken verder nog steeds niets gehoord. Behalve t bericht v bol.com dat ze geen reden zien dat mijn pakket niet geleverd is. Gelukkig weet de klantenservice v Bol wel wat service is.

Wat n slechte service.

Luuk
18-01-2023

Waardeloos. Pakket zou in pakketautomaat bezorgd zijn en er was een pincode toegestuurd. Echter bleek bij het openen van de automaat dat het vak gewoon leeg was, en dat het pakket er dus niet was. De status staat nu wel op 'afgehaald' en budbee weet niet waar het pakket is. Lekker dan. Onbegrijpelijk dat een partij als bol met budbee in zee gaat.

Jon
16-01-2023

Hele rare gasten. Spreken (schrijven) heel slecht Nederlands en worden snel heel drammerig.uit de weg blijven bij dit “bedrijf”. Of is het een oplichtersbende?

Larissa
15-01-2023

Al 14 dagen wordt het leveren van mijn pakket in een box uitgesteld. Eindeloos wachten terwijl de lever tijd 2-3 dagen zou zijn. Ik heb 0 vertrouwen in Budbee en dit is zeker niet de eerste keer. Zonde dat Gymshark samen werkt met Budbee.

Harmen
15-01-2023

Ik wacht nu al 2 weken op mijn pakketje die ineens via Budbee komt in plaats van een vervoerder die op normale tijden bezorgt. Bestelling geplaatst met bedrijfsnaam en het adres is een bekend beveiligd bedrijventerrein. Gaat al jaren goed en ik bestel veel bij bol.com maar sinds Budbee is het een regelrecht drama, want ze kunnen kennelijk NOOIT vóór 20.00 's avonds komen (laatste keer was zelfs 21.00). Ik kan niet het adres wijzigen of naar een afhaallokatie laten brengen want dat kennen ze niet. dus nu hebben ze mijn pakketje gegijzeld en heb ik geen andere keuze dan opnieuw een afhaalmoment aangeven waarbij ze gegarandeerd weer zo laat komen en het weer mislukt. Annuleren kan ook niet. Wat een frustrerend drama. Ondertussen ben ik mijn geld kwijt en heb ik geen product, en twijfel ik steeds vaker of ik het bij bol.com koop of bij een andere partij die geen Budbee gebruikt.

Rahiela
14-01-2023

Ze bezorgen ergens bij de buren, zonder een briefje bij welke buren je moet wezen. En het is jou taak dus om al je buren af te gaan. Zeer slecht! Ook bezorgtijd niet te doen. Word te laat bezorgd. Vind het erg jammer dat h&m samen werkt met dit bedrijf.

Sterretje
13-01-2023

Bizar dat via BOL nu ineens Budbee een nieuwe bezorgdienst is. Nu tot 2 x toe op bestellingen gewacht om 22:00 die gewoon als brievenbuspakketje hadden bezorgd kunnen worden. Sowieso bezorgen tot laat in de avond voor mij een no go en daarnaast een auto laten rijden voor iets dat met de postbezorger mee had gekund. Triest.

Baf
12-01-2023

Dat dit bedrijf nog bestaansrecht heeft. ze rijden al drie dagen met mijn pakket in de rondte maar hetblukt ze niet om te leveren. En dit is niet de eerste slechte ervaring met Budbee.

Reden om geen bestelling meer te plaatsen bij bedrijven waar Budbee de bezorging doet.

Wilma
11-01-2023

Krijg ik een sms dat hét pakketje er bíjna is, meteen een volgende sms dat ze het pakketje niet konden afleveren. Ik ben verdomme gewoon thuis.

Ani
11-01-2023

Gaat voornamelijk over bezorgen. Zowel postnl, dhl en jullie doen dit namelijk… een pakket buiten de deur leggen. Vind dit onacceptabel en asociaal want stel dat iemand het pakt en er iets duurs in zit? Had erna aangegeven in notitie helaas dat tijdstip niet thuis te zijn.

Han
10-01-2023

Het bedrijf liegt over alles: Een zogenaamde energievriendelijke elektrische bestel auto zou komen leveren en dan rijdt er een pruttelende stink diesel voor je deur voorbij, en krijg je even later een bericht dat ze je hebben proberen te bellen en dat ze niet hebben kunnen leveren. Ik heb letterlijk voor mijn deur naar die gast staan zwaaien met mijn telefoon in de hand waarop ik niet ben gebeld en hij rijdt me zo voorbij.