Budbee reviews

23-12-2023

Volgens mij heeft Budbee geen goed zicht op vrije boxen/de grootte van boxen.

Bij 'annulering' van de bezorging krijg je de suggestie een andere afleverlocatie te kiezen voor een 'snellere' levering. Deze andere locatie moet je eerst bevestigen voordat je ziet dat daarmee de bezorging nog eens een paar dagen vertraagd wordt.

Ay
19-12-2023

Besteld op donderdag. Moest vrijdag komen word het geannuleerd. Staat dat vrijdag zou komen en weer annuleerd. Zelfde met maandag en dinsdag. Nog steeds niet binnen.

Mies
19-12-2023

Wat een waardeloos bedrijf en waardeloze brutale medewerkers, waarvan 1 genaamd Willem. Ik zou spreken als een kind van 6. Slecht hoor.

Ik zoek nog even waar ik een klacht in kan dienen.

Rózsi
14-12-2023

Wat een flutbedrijf. Het is jammer dat ik nog een 1 moet geven, eigenlijk wil ik een 0 geven. Wacht al bijna een week op een pakket die ze met verschillende smoezen annuleren. Ik was zogenaamd niet thuis, niet goed gesorteerd, label was niet goed etc. etc. Ik geloof er helemaal niets van. Jammer dat Bol. (waar ik heel erg tevreden over bent) met zo'n lapzwansenbedrijf in zee gaat.

Car
12-12-2023

Waardeloos.

Door de Sinterklaas drukte kan het gebeuren dat een pakketje langer op zich laat wachten, geen probleem. Maar ondertussen zijn we twee weken verder en een aantal beloftes van bezorgen verder. En je raad het al. Geen pakket. Bestelling, geannuleerd.

Voor mij nooit meer dit bedrijf.

David
11-12-2023

Ronduit slecht. Retour aangemeld maar verder niks ontvangen behalve dat ik het pakket kan afleveren. Ter plaatse moet ik een pincode invullen die ik zou moeten ontvangen via de app? Dan maar de app snel installeren wat niks minder dan een reclame app is met veel aanbiedingen en kortingscodes. Maar geen pincode. Kan je dus helemaal niks mee. Meteen account weer verwijderd en de app eraf gegooit.

René
09-12-2023

Het pakket is een week geleden afgegeven aan BudBee. Bij track & trace staat alleen dat ik een bericht krijg wanneer het in Hengelo is aangekomen. Mijn adres is in een andere plaats dus dat zal wel een verzamelpunt zijn. Verder geen informatie. Alleen een pakketcode. De cadeautjes van mijn zoon die ook met Budbee verstuurd zijn, zijn ook zoek.

Dirk
08-12-2023

Bij Bol.com een Lego doos besteld met Black Friday. Na 1 week komt er dan een bezorgtijd voor in de Budbee box (Let op: ik heb select en het is niet meer mogelijk om savonds een tijd of op zondag bezorgen te kiezen sinds dat ze met deze gasten in zee zijn gegaan). Krijg ik bericht niet thuis, pakket retour.hoezoe niet thus, het moest naar de Budbee box! Tot 2x toe todat Bol er achteraan ging en blijkt dat het pakket niet in de Box past. Nu weer een nieuwe doos gestuurd, maar omdat het een vervangend item betreft kan zowel Bol als Budbee het bezorgadres niet wijzigen naar mijn thuisadres ivm privacy redenen. Waar-de-loos! Tot ziens Bol en hallo amazon! P.S.: vermijd elk bedrijf wat met deze waardeloze bezorgdienst in zee gaat!

02-12-2023

Wat een waardeloze toko is dit zeg. Wacht al een week op een pakketje, krijg geen contact met de klantenservice en zou hem vandaag na drie annuleringen ook weer geleverd krijgen tussen half drie en half vier. Nou je raadt het al. Ze zijn er nog niet. Ook nog geen idee hoe en wat. Wat een waardeloze firma en beerwulf ook trouwens door hiermee zaken te doen.

Dominique
01-12-2023

Vrijdagavond zou het pakket komen. We zien de bus op de camera aankomen rijden maar uitstappen gebeurd niet. Laat staan aanbellen. We worden gebeld maar we kregen de kans niet eens om op te nemen. Vervolgens rijd die gewoon weg en krijgen we melding dat we niet thuis waren. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt voor de maandag maar die werd op het allerlaatste moment geannulleerd. Net zoals de volgende dagen. Nu is het pakket na ze het terug hebben gevonden retour na de winkel gegaan en daarmee is het af. Waardeloze bezorging. Doe mij maar dhl of post nl.

Pascal
01-12-2023

Laat bedrijven die Budbee als vervoerder hebben links liggen!

Budbee, een groot kudbedrijf met de.hoofdletter K. NOG NOOIT hebben ze een akker afgeleverd zoals.het hoort, NOG NOOIT hebben ze een belofte ingelost.

Bedrijven die Budbee als vervoerder hebben zijn mij voortaan kwijt als.klant!

Inge
30-11-2023

Bezorger Budbee via Bol.com ervaring

Voor mij geen pakketjes meer via Budbee. Waardeloos systeem en klant-onvriendelijk in de zin van alleen in de middag of in de avond bezorgen; aan huis, voor de deur of bij buren. Dit is niet meer van deze tijd; waarom niet gewoon bij Appie , Jumbo o.d., dan kan ik zelf bepalen wanneer ik afhaal en niet tot 21 uur of later zit te wachten of een app moet downloaden om een code te krijgen voor een kluis, Bol.com zou deze bezorgdienst met achterlijke bezorgopties eruit moeten gooien. Ik zou ook graag op voorhand willen weten wie de bezorger is van een pakket alvorens ik bestel de volgende keer.

Marjan
30-11-2023

Het liefst had ik een 0 gegeven. Order zou tussen 19:30 en 20:30 bezorgd worden. Inderdaad was te volgen hoe lang het nog ging duren totdat er stond dat het er binnen 1 minuut was. Maar dat bleef de rest van de avond staan. Na 2200 bericht dat het door onvoorziene omstandigheden niet bezorgd kon worden en dat ik een andere keer een nieuwe datum zou krijgen. Maar wanneer, geen idee. En het duurde sowieso al dagen eer de 1e poging daar was.

Pip
29-11-2023

Pakket besteld. duurde al 5 dagen voordat deze in mijn stad was. geen tracking dus geen idee hoe lang het zou duren. deze zou aankomen om 14:00 in een box, zegt de app om 14:00 dat de box vol is en dat ik pech heb. ik ben geswitched naar een andere box. deze zou de volgende dag weer om 14:00 geleverd worden. nou raad eens, om 13:00 geen update, ik open de app, staat er dat deze toch morgen word geleverd. het is geen probleem dat het later geleverd word, maar het is telkens last minute, zonder excuus en zonder updates. Wilde ik toch switchen naar thuis bezorging (wat 2,50 bovenop wat je al betaald hebt kost) prima doe ik wel. mag dat niet meer. dus nu, zonder pakket, zonder indicatie wanneer wel, en licht overprikkeld omdat ik in de regen bij een box stond waar niet mijn pakket was. oprecht doe jezelf een lol en vermeid dit bedrijf

Marion
29-11-2023

Ze bezorgen niet op kantooradressen. Ik heb daarom na contact met de klantenservice van Bol.com een telefoonnummer van Budbee gehad. 085-8085007 na een kwartier in de wachtrij kreeg ik iemand aan de lijn; adres aangepast naar huisadres. Vervolgens stond de bezorger voor mijn oprit, liet mijn telefoon 1x overgaan en hing weer op en reed weg terwijl ik al in de deuropening stond. Bij de 3e poging waarop ze zouden bezorgen ging mijn telefoon weer 1x over, ik zat nog in mijn auto op mijn oprit, geen bezorger te zien en kreeg bericht dat ze niet konden bezorgen terwijl ik heb aangegeven dat ze het voor m'n deur mochten zetten zonder dat ik er was. Geen pakket, niks. Zit nu al 40 minuten in de wacht op "plaatsnummer 1". Waardeloos bedrijf, ik snap niet dat Bol.com nog met hen werkt!

Maikel
22-11-2023

Doe het niet. Kies niet meer bol.com/budbee. Dan maar liever DHL.

Budbee geeft steeds andere informatie, pakketjes komen met VEEL vertrafing aan, of worden gewoon na drie vertragingen van een dag of wat gecancelled. Wat een onzin. Ik ga niet meer bestellen bij bedrijven die met Budbee leveren. Sprak de bol klantendienst die al 50+ klachten registreerden.

Xxxxxx
21-11-2023

Bedrijf na slechte ervar8ngen verwijderd uit google maps. Hier niet meer te vinden voor reviews

20-11-2023

Je moet een belachelijke vragenlijst invullen voordat je überhaupt een levering te zien krijgt. Via bol.com waar het product besteld is wordt je bij track en trace naar de vragenlijst doorgestuurd. Niet invullen, geen status.

Belachelijke vragen waar ik niet aan meewerk. Wordt dit standaard bij bol.com, dan bestel ik daar nooit meer. Voorheen altijd tevreden.

Ry
19-11-2023

Flut bedrijf! Komt afspraken niet na en cancled last minute je pakketje.

Suzanne
17-11-2023

Via website locatie voor pakket ingevuld, extra opmerking en daarbij ook nog een briefje op de deur. Blijkbaar te moeilijk.

Achteraf niet zo verwonderlijk als men pas om 21:35u(!) het pakket wil bezorgen, niet eens wacht tot we via de deurbel kunnen communiceren, en deze uiteindelijk gewoon tegen de voordeur neer wordt gelegd. Waardoor het vervolgens de hele nacht in de regen buiten heeft gelegen. Wat een balle firma.