Budbee reviews

Francis
04-07-2023

Kan precies zien wanneer ze komen in de app. Letterlijk voor het raam gewacht. Zijn absoluut niet langsgeweest.

Heb ook altijd voor de zekerheid de neerzettoestemming aanstaan. Dus hoe kan ik in godsnaam de bezorging gemist hebben?!?!

Ro
27-06-2023

Kies nooit weer voor deze vervoerder. Eerste maal hebben ze mijn bestelling gesorteerd naar het noorden van Zweden. Kon bestelling annuleren via de webshop. Nieuwe bestelling geplaatst en wederom voor Budbee gekozen ivm avondlevering. Eerste bezorgmoment mislukt want er was zogezegd niemand thuis: juist speciaal voor thuisgekomen, maar goed. Toen poging 2: Tijdens het bezorgmoment uit het balkon gehangen tot ze kwamen. Bezorger stapte uit, maar belde nooit aan en is gewoon doodleuk weggelopen. Zogezegd omdat er niemand thuis was. Klantenservice heeft de bezorger toen teruggestuurd en we hebben buiten bij de gemeenschappelijke deur gewacht. Wat bleek, bezorger kent intercoms niet. Klantenservice heeft snel geholpen, wat gewaardeerd wordt, maar verder is het 10x niks.

Bente
22-06-2023

Eerst wordt de levering verkeerd gesorteerd. De volgende dag om 20.36 wordt ik 2 keer gebeld heel kort kon alleen hoi zeggen en de verbinden wordt verbroken. Dus ik ga naar buiten. Geen Budbee om 20.37 toen ik buiten stond krijg ik een melding dat ze niet hebben kunnen bezorgen. Wij zijn met 5 mensen thuis op dat moment. Geen bel niks, ook zat ik bij het keukenraam en er is niemand langs gelopen. En waarom zet ik een vinkje aan met ‘als ik niet thuis ben bezorgen bij de buren’ als dag ook niet wordt gedaan. Nu heb ik dus door hun fout mijn cadeautjes niet optijd binnen.

Joyce
15-06-2023

Drama! Besteld via Bol.com, pakketje niet ontvangen (staat wel als afgeleverd.?) En nu opnieuw besteld en nu willen ze tussen 19.00 - 22.00 uur leveren, vreemd tijdstip en dan ben ik niet meer op mijn werk.

Budbee is natuurlijk op geen enkele manieer te bereiken. Ik raad alle bedrijven af om via Budbee te verzenden, ik zal in in ieder geval niet meer bestellen bij sites die met dit bedrijf werken.

Mickel
06-06-2023

Waardeloos bedrijf! volgens tracker 1 straat bij mij vandaan, vervolgens niet gekomen.

Bol.com, neem afstand van dit bedrijf!

Anne
03-06-2023

Wat een drama! Bol.com. doe ff normaal en zorg voor een goeie vervoerder!

Jjya
01-06-2023

Pakket besteld via bol.com

Blij ik thuis, bel doet het, telefoonnummer doorgegeven aan budbee.

Noch gebeld, noch een pakket in de brievenbus. Zoiets simpels zo moeilijk maken.

Klantenservice geeft aan dat driver het elders herft bezorgd. Laks. En ik kan de geheld straat langs om te vragen naar mijn pakket. Amateuristisch

Kaitlyn
01-06-2023

Iedere keer wel weer wat. Bellen met onbekend nummer en zijn vervolgens niet meer te bereiken. Krijg je een bandje met je kunt ons bereiken via de chat. Vervolgens reageren ze via de chat en laten ze erna niets meer horen. Er is niet aangebeld en na het telefoontje meteen naar buiten gegaan. Niemand in de buurt. De bezorger is dus niet eens tot aan mijn huis geweest en is gewoon doorgegaan zonder fatsoenlijk contact op te nemen. Een tweede keer bellen is gewenst, dan begrijpen mensen dat het geen spam-nummer is! Ongelofelijk! Wat een bagger service!

23-05-2023

Kadootje voor een vriend besteld bij Bol.com. Extra betaald om op dezelfde dag te laten bezorgen door Budbee. Dit was 17 mei. Het is nu 23 mei. Nog geen pakketje binnen. Het is bijna om te lachen was het niet zo treurig.

Tito
22-05-2023

Bericht gehad dat maandag bezorgd zou worden. Op aap staat de volgende dag. Pakket van bol.com. Waarom bol.com met dit bedrijf in zee gaat is mij een raatsel. Als ze dit blijven doen verliezen zij een hoop klanten.

Angelique
20-05-2023

Vreselijk irritant.

Bestelling gedaan bij bol.com zou woensdag geleverd worden.

Woensdag werd vrijdag.vrijdag werd zaterdag.en zaterdag werd maandag.

Nooit weer iets met budbee!

Sander
19-05-2023

Super slecht, niet bezorgd. En mega slechte klantenservice!

Wilma
17-05-2023

Ik heb vandaag voor de eerste keer een pakketje via Budbee bezorgd gekregen. Top-ervaring! Een half uurtje voor de tijd kreeg ik een sms met een nadere tijd toegestuurd. En inderdaad binnen die tijd belden ze aan.

Een vriendelijke bezorger die het pakketje overhandigde met een vriendelijke lach en een fijne avond wensend. Daar kunnen veel bezorgers nog een voorbeeld aan nemen hoor!

16-05-2023

Dit bedrijf weet hoe het werkt! Ondanks dat wij op een bungalow park wonen wordt het pakket netjes door een correcte chauffeur (Beau) aan de deur afgeleverd, hier kunnen DHL enz nog een voorbeeld aan nemen ,even de ap downloaden gegevens invullen en het gaat vanzelf! Dus waar dat lage waarderingscijfer vandaan komt weet ik niet? Wij zijn zeer tevreden en geven een 9 aan Budbee 🤟

Afz Peter en Christien

Jim
11-05-2023

Bagger bedrijf altijd ellende als door dit bedrijf word bezorgd slechtste bezorg service ooit als je product door budbee bezorgd word mijn advies is koop ergens anders groote kans dat je pakket niet eens aankomt!;

Ralph
10-05-2023

Eerst is het pakket 'vertraagd' en is het de schuld van Bol.com, daarna is het pakket verloren en daarna is het mijn schuld (!) want 'na diverse bezorgpogingen is het pakket retour gestuurd'. Toevallig werkte ik die week de hele week thuis. Dus ie wordt voorgelogen en daarna krijg je de schuld van het gepruts van dat stelletje losers. Ondertussen krijg ik mijn geld pas terug als budbee een retour heeft aangemeld.

Ik ben echt nog nooit zó hufterig behandeld door een bedrijf. Zolang Bol.com met dit bedrijf doorgaat, koop ik niets meer bij ze.

Fleur
10-05-2023

Tot 2× toe een artikel besteld via Bol.com dat met BUDBEE werd gebracht. Het is 2× ellende geweest .

Steeds bezorgtijden veranderen op het allerlaatste moment en uiteindelijk komt je pakje niet .

Een andere bezorgdatum kiezen kost extra geld.

Nu bij de derde keer is het afwachten of je inderdaad je pakje krijgt.

Bol.com en het bedrijf achter je product doen niks en laten je aan je lot over.

Als je een product besteld en betaald hebt bij Bol dan kom je er later achter welke bezorgdienst het is.

Jonathan
06-05-2023

De mensen die mijn pakket bezorgen spreken geen of zeer gebrekkig Nederlands. Gebeld door de bezorger en meneer dacht dat hij op de juiste locatie stond. Dit bleek niet het geval. Ik kon hem niet uitleggen waar hij moest zijn omdat meneer het niet kon begrijpen. Nu de vierde poging tot afleveren echter nog zonder succes. Helaas zijn er nog bedrijven zoals de H&M die gebruik maken van deze bezorgservice

01-05-2023

5 dagen na verzending zou het geleverd worden.

Dan nog van 18.00 uur tot 22.00 uur. Wil je een betere tijdblok moet je er nog extra voor betalen.

Hun app werkt voor geen meter en slaat vaak vast.

Dit gaat klanten kosten voor bedrijven die via hun versturen.

Linda
28-04-2023

Voor de deur stoppen, uitstappen meteen weer instappen en wegrijden en dan een bericht we konden niet leveren. Vervolgens pakketje kwijt en oplossen doen ze niet.