Budbee reviews

04-12-2022

Kregen een e-mail dat het pakket buiten de deur op de stoep was gezet. dat laatste klopte wel, alleen niet voor onze deur. de bezorgers kunnen simpelweg een straatnaam bord niet lezen en gokken dan maar wat: als het pakketje maar 'afgeleverd' is. dankzij een vriendelijke heer die het pakket voor zijn deur vond, het toch nog gekregen.

dit was overigens de 2de identieke ervaring!

Advies mijn Budbee als het even kan

Metehan
04-12-2022

Dit bedrijf is een grap, net als hun levertijden, een spoedpakket neemt makkelijk een week in beslag

Stephan
03-12-2022

Slechtste bezirgservice ooit. Reden; oakketten worden niet geleverd en een hele slechte klantenservice welke alleen standaard antwoorden geeft. Dit is een Premium product van Asos. Nou, dit abonnement ga ik per omgaande opzeggen.

Gentry
01-12-2022

Pakket is gewoon niet bezorgd, bezorger geeft een screenshot met ping van de straat. Mag zelf het pakket gaan zoeken bij de buren. Na 8 huizen pakket nog niet gevonden. Klantenservice geeft niet thuis.

Chr
01-12-2022

Oprecht nog nooit zo een slechte service meegemaakt. Tot tweemaal toe hebben ze het pakketje niet afgeleverd. De bezorger heeft de telefoon voor welgeteld 0,5 seconde over laten gaan alvorens hij de verbinding verbrak. Een paar seconde daarna volgende de automatische melding dat het pakket niet geleverd wordt. De bezorger (Jimmi) bedonderd de boel door zogenaamd te bellen en dit dan in het systeem te zetten. Na vrijwel meteen de klantenservice een bericht te sturen heeft ze getracht de bezorger (Jimmi) te bellen, maar die nam na een aantal keer proberen de telefoon niet op volgens haar. Ik hoop dat bedrijven zoals deze failliet gaan en grote ketens geen zaken doen met ze!

29-11-2022

Bij Bol.com een koptelefoon besteld. Ik wist dat ik de leverdag niet thuis zou zijn dus gekozen om bij AH te laten leveren. Blijkbaar staan daar kluisjes van deze bezorgdienst. Eerste bericht was levering op de aangegeven dag. Geen bericht met code ontvangen en 2 dagen stilte. Daarna kreeg ik een sms dat het pakket onderweg was naar de kluis, maar nee hoor. Aan het einde van de dag werd de status op de site veranderd naar de dag er na. Daar zijn we nu (5 dagen na bestelling) en de status is weer last minute veranderd naar morgen. Pff. Dat is dan de dank die je krijgt om ze niet voor niets naar je huis te laten rijden. Waardeloos!

Ps. Ik heb begrip voor vertraging door Black Friday (zoals zij nu aangeven), maar niet nadat er al een sms is verstuurd dat het pakket onderweg is naar de kluis! En ook geen 3x!

Bol.com, stop met dit soort flutbedrijven! Jullie zijn lang niet meer de goedkoopste, snelle levering was jullie voordeel. Maar dat valt op deze wijze ook weg.

Yvonne
27-11-2022

Tot 2x toe ineens melding dat pakketje verkeerd gesorteerd is. Klantenservice alleen maar via robotchat te bereiken. 2x dus voor niks thuisgebleven. Nu beloofd dat ze morgen bezorgen. Verjaarskado dus niet op tijd binnen. Bol.com, stop met bedrijven die Budbee gebruiken want anders ga ik voortaan ergens anders winkelen

Krista
26-11-2022

Belachelijk! En dat ligt niet aan de bezorger!

Hij kwam om 22.30 aanrijden, maar mocht het pakket wat naast hem lach niet meer uitreiken. Dan zou hij een boete krijgen. Hij wilde echt en vond het ook lullig, maar is kennelijk zo bang voor de baas dat hij het toch mee terug nam.

Als ik hem was, zou ik snel een andere baan zoeken! Ik denk dat meerdere andere organisaties dolgelukkig zouden zijn met zo’n medewerker.

Ik stel voor om niks meer door het te laten bezorgen, dan bestaan ze snel niet meer!

26-11-2022

Pakket al 3 dagen op rij last minute doorgeschoven in tijd. Je ziet ze virtueel door eigen straat rijden en dan toch melding dat niet bezorgd kon worden. Ze bellen je op en laten maar 1 keer overgaan. Dan hangen ze op. Dan is "er wel gebeld". Ik bestel gewoon niet meer bij Bol.com. Jammer voor Bol. Maar ik zoek andere shop met andere bezorgdienst. Het gaat er uiteindelijk om dat je pakket ontvangt!

25-11-2022

De anti-Coolblue.

Uit 4 bezorgingen van Budbee is er enkel 1 goed gegaan. Leveren niet wanneer ze zeggen dat ze leveren. Liegen door de te zeggen dat ze aangebeld terwijl dit niet het geval is. Liegen door te zeggen dat ze telefonisch gebeld hebben terwijl dit niet het geval is. Bezorgtijden (zelfs voor het afgeven in een locker) worden dag op dag op de laatste minuut verzet. Je pakketje bezorgd krijgen door Budbee lijkt wel een moderne vorm van marteling. Ze doen er alles aan om je chagrijnig mogelijk te maken. Klantenservice bestaat enkel uit een automatische robot. Lijkt wel of dit bedrijf is opgericht door Satan.

Voor mij is het duidelijk, boycotten

Nancy
25-11-2022

Melding gekregen dat mijn pakket afgeleverd zou zijn. Nou niet bij mij dus. Na enig chat verkeer ( wat dus ook lange tijd in beslag neemt voor je antwoord krijgt) zou mijn pakket dus in een andere straat geleverd zijn. Ik naar de desbetreffende mensen toe. Niks dus. Komt net een vrouw van een ander huisnummer dat het daar gisteravond voor de deur stond . Gewoon neergezet zonder aan te bellen en op een heel ander adres. Ik denk dat de bezorgers niet kunnen lezen.

24-11-2022

Een bedrijf die er niet is voor zijn klanten. Voor mij de reden om mijn bol.com account op te zeggen. Wil nooit meer bezorgt worden door budbee. Kunnen het nooit vinden. Laten de telefoon 1x over gaan want tja dan kun je aantonen dat je gebeld hebt maar de klant nam niet op. Voortaan koop ik bij webshops die aangeven met wie ze verzenden. Doeii bol.com

Sharon
24-11-2022

Man man wat slecht… maandag iets bij bol.com besteld maar omdat ik dinsdag niet thuis zou zijn de optie Budbee gekozen zodat ik zeker zou zijn van dinsdag levering…

Elke dag wordt het verzet met als gevolg dat ik het wellicht morgen (vrijdag dus pas) in de avond kan ophalen…. Dat is als het niet voor de vierde keer wordt verzet.

Slecht verhaal zeg… voor mij nooit meer Budbee

Janneke
24-11-2022

Verschikkende keren pakketjes gekregen en was perfect!

Half uur van te voren krijg je bericht dat het bezorgd gaat worden! Top!

Zouden maandagavond leveren.

Aan het begin van de avond opeens een mail dat mijn pakket niet mee was gekomen op de route die avond.

Wat schetst mijn verbazing dat het pakket dan niet de volgende dag dinsdag wordt bezorgd.

Maar pas woensdagavond tegen de klok van half tien.😱😱

Wat een amateurs.

23-11-2022

Onvoorstelbaar dat er nog webshops zijn die door hun goederen laten bezorgen(wat de bedoeling is).

Via de mobi krijg ik bericht dat bestelling geleverd is.

Was thuis, er is niet aangebeld, niet bij de buren afgeleverd, helemaal niets.

Voor mij is pakket zoek, maar Budbee blijft er bij dat het afgeleverd is door de bezorger.

Denk dat bezorger pakket wel kon gebruiken.

Het contact loopt slecht via een robot met standaard antwoorden.

Gelukkig goed opgelost door Bol.com!

Voor mij nooit meer Budbee

Jaap
23-11-2022

Pakketje besteld via Bol.com. Bezorging verloopt nu via Budbee. Pakketje zou maandag worden bezorgd bij een afhaalpunt van AH in de buurt. Het is nu woensdag en nog niet bezorgd. Verwachte bezorging morgen om 14 uur, maar dit schuift elke dag door.

Slechte overeenkomst van AH/Bol met deze leverancier! Vroeger nooit een probleem bij Bol gehad met een bestelling.

Sara
23-11-2022

Wacht bijna een week op mijn pakketje. Elke dag krijg ik een email dat ze vanavond komen en avond cancellen ze de afspraak. Mijn bestelling is nooit aangekomen en Zalando heeft vandaag het pakketje als verloren aangemeld! tijdens het bezorgproces is mijn pakketje verloren geraakt. Je kunt met niemand van Budbee contact krijgen alleen met chatbot die steeds dezelfde vragen stelt en geen oplossing geeft

21-11-2022

Heel de avond voor niets zitten wachten

Heel de avond zitten wachten, krijgen we een belletje,. Na oppakken wordt er opgehangen en direct komt er een sms dat het afleveren niet gelukt is.

Waardeloze organistie! Als we googlen zien we veel van deze gelijke meldingen. Letterlijk erg slecht dus

Antoinette
21-11-2022

Wacht al meer dan een week op een code voor mijn pakketje. Je kunt met niemand contact krijgen alleen net chatbot die steeds dezelfde vragen stelt en de antwoorden niet snapt. 🤨

Eerste en laatste keer gebruik gemaakt van Budbee. Waardeloos bedrijf.