Budbee reviews

Nanette
28-01-2022

Twee keer goed gegaan maar gisteren tot 22 uur gewacht hij zou uiterlijk om 22 uur komen, op de app kon ik zien dat hij een paar straten verderop was. Ik maar wachten en ineens zag ik dat het nog 1 uur zou duren hij was ineens in Amsterdam! Ik heb gemeld dat hij het kon laten liggen voor de deur, vannochtend was er geen pakje te bekennen! Waar zal het zijn

Jorn
27-01-2022

Ik zie de bezorger langsrijden, maar niet stoppen. Even later word ik gebeld, telefoon gaat nog geen seconde over voordat er opgehangen word, duidelijk bedoeld om je geen kans te geven om de telefoon daadwerkelijk op te nemen. Als je terugbelt krijg je een geautomatiseerd bericht die je verteld dat als je contact op wil nemen met klantenservice je dat maar via de website moet doen. Op de track & trace van budbee zie ik opeens ''oeps het is ons niet gelukt je pakket te bezorgen'' verschijnen met het bericht dat de bezorger mij heeft proberen te bellen. Er is duidelijk geen enkele poging gedaan te bezorgen. Vervolgens probeer ik contact op te nemen met klantenservice die open zou zijn tot 22:10 en volgens eigen zeggen vragen binnen enkele minuten beantwoord. Het is nu 22 uur later en ik heb nog steeds geen antwoord van klantenservice.

Suzanne
25-01-2022

In de track & trace link staat dat de bezorging van mijn pakket geannuleerd is en dat nadere info volgt. Vervolgens 3 dagen later nog steeds geen informatie ontvangen over waar mijn pakketje nu is en of het nog bezorgt gaat worden.

Vincent
22-01-2022

Doen gewoon niet wat ze beloven, heel snel oprotten met dit Bud bedrijf.

Als ie snel je pakje wil met goede communicatie, nou blijf dan hier heel ver van weg. Ze reageren ook niet op chatberichten via hun app. Op een andere manier contact opnemen kan niet.

Weer zo'n bedrijf met loze beloftes, weg ermee!

Lilian
21-01-2022

Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Afspraken worden niet nagekomen, ze komen niet of zonder aankondiging 2 dagen te laat langs. In de app wordt aangegeven dat er is gebeld (uiteraard geen gemiste oproep gezien). Ik blijf met deze partij bezig om mijn bezorging opnieuw in te plannen. Waardeloos. Hopelijk stappen de webshops over op een andere bezorger, anders zou het een reden zijn om niet meer daar te bestellen.

21-01-2022

Voor de tweede keer mogen ervaren dat Budbee niet op de afgesproken afleverdatum komt leveren. Onbegrijpelijk dat een bedrijf als Coolblue zaken doet met zo'n bedrijf.

Robin
21-01-2022

Geen levering op de afgesproken datum, dagen erna ook niks meer verzorgd , worden dagen niet gereageerd op de chat, na contact met de webshop kreeg ik een bericht van budbee dat me pakket verdwenen was, onprofessioneel bedrijf!

Sandor
20-01-2022

1. Berichtje van Budbee: de bezorger is er over 5 (ofzo) minuten

2. Bezorging mislukt & geprobeerd te bellen maar geen gemist gesprek en bezorger niet aan de deur geweest (camera gecheckt)

En ik lees veel vergelijkbare meldingen

Maurice
17-01-2022

Ruim voor bezorging aangegeven dat er een adreswijziging is omdat ik niet bekend was dat KutBee zou gaan leveren. In de avonden is er niemand aanwezig namelijk. Bezorger stond voor een dichte deur uiteraard.

Je kan mailen of chatten wat je wilt. Na 3 dagen nog steeds geen reactie. Zalando krijgt ook geen gehoor.

Management, als je meeleest: Of doek het bedrijf op, of doe er wat aan.

Robin
15-01-2022

Ik sta voor het huis, met het retourpakje in mn hand. Chauffeur Oualid rijdt langs, vermindert niet eens vaart, en ik krijg gelijktijdig een melding dat hij me gemist heeft. Zooooooooo slecht, een dikke 1!

15-01-2022

Waardeloos! Bezorger laat pakket achter in de lift, terwijl beloofd was aan de voordeur af te leveren. Iedereen kan het dan meenemen.

Rick
14-01-2022

Reageren nergens op pakketje blijft “ ergens hangen” voor de zoveelste keer

Amine
10-01-2022

Je ziet dat de bezorger enkele minuten bij je vandaan is. Vervolgens heel leuk berichtje. Helaas kunnen we je pakket niet bezorgen! Op chat reageren ze ook niet! Dat coolblue hier zaken mee doet!

08-01-2022

Ondanks de slechte ervaringen

Heb ik zelf een goede ervaring met Budbee

Pakketje besteld via bol.com 2 dagen later in huis maar dat kwam omdat de order te laat was ingepakt. Duidelijke communicatie en vriendelijke bezorger van Budbee top!

Francis
05-01-2022

Wat een slecht bedrijf. Ik kreeg een bericht: goed nieuws Omar is binnen 4 minuten bij je. 2 minuten later een bericht: helaas kunnen wij de bestelling niet afleveren. Ze beloven nu om morgen te komen. Als ik de reviews lees heb ik daar geen vertrouwen in. Waardeloos bedrijf. Coolblue krijgt door Budbee een slechte naam.

Martine
04-01-2022

Precies zoals de vorige twee reviews het omschrijven is mijn ervaring met Budbee ook: nog geen één pakket op tijd gehad, mededeling dat men mijn huisdeur niet kon vinden of door drukte de bezorgingniet plaats kon vinden al ruim voordat de aangegeven bezorgtijd verstreken is, enz. Ik heb bijv. een bestelling bij bol.com met select gedaan dat mij de garantie geeft het op dezelfde dag nog te ontvangen. Daar heb ik met select recht op. Sinds bol.com kiest voor Budbee is dit nog nooit gelukt. Zeer slechte bezorgdienst.

03-01-2022

Nog nooit een bestelling op tijd ontvangen (5 van 5 bestellingen). Men belooft dezelfde of de volgende dag te leveren, maar op het laatste moment komt er altijd een melding dat het niet is gelukt om te leveren. Werkelijke levertijd is tussen 3 en 5 dagen.

Als het mogelijk is om Budbee te vermijden, vooral doen! Levering via PostNL is stukken betrouwbaarder.

Raymond
28-09-2021

Mijn ervaring is dat Budbee een ZEER slechte organisatie is met weinig oog voor klant tevredenheid! Twee dagen achter elkaar geeft men aan bij mij aan de deur geweest te zijn….maar men geeft aan dat er niemand thuis was. Wat uiteraard wel het geval was. Ik vraag me echt af of men wel echt bij mij is geweest.

Daarnaast belt men een keer, of beter gezegd, men laat de telefoon 1x overgaan zodat men kan aangeven dat er gebeld is.

Helaas is dat nummer niet terug te bellen en kom je dus niets verder.

De klantenservice is alleen via chat te bereiken en lijken standaard antwoorden te hebben. Twee dagen op rij dezelfde replies gekregen.

Als je binnen 5 minuten van de melding dat men het pakket niet kon afleveren contact opneemt per chat, geeft men aan dat de chauffeur al te ver is om nog terug te komen….Wat een standaard tekst is.

Als je keuze hebt bij je webshop zou ik Budbee (alleen de naam al…) NIET gebruiken.