Budbee reviews

Linda
27-09-2022

Niks slechts aan, hier niet in ieder geval. Bezorger Sander was op de minuut af op tijd met het leveren van mijn vloerkleed. Uitstekende service!

Esther
26-09-2022

Niet aanbellen maar wel 20 huizen verder 'bij de buren' afleveren. Mijn man was gewoon thuis.

Clara
22-09-2022

Komen heel laat.

Pepijn
22-09-2022

Het enige voordeel van Budbee is dat je de bezorger kan tracken.

Ik kreeg een melding op mijn ring deurbel en keek even mee of iemand open ging doen, want ik was zelf niet thuis en wist niet of een familielid thuis was. De bezorger probeerde eerst het pakketje de brievenbus in te persen, wat mislukte. Daarna legt de bezorger het midden voor de voordeur aan een redelijk drukke straat en rijdt weg. Aangezien er rond de €280 euro aan waarde in het pakketje zat ben ik maar snel naar huis gegaan om het zelf weg te pakken.

Direct hierna de chat ingevlogen en ene Juna beweerde dat het pakketje gewoon was afgegeven, daarna vertelde ik dat ik alles via mijn camera heb kunnen zien. Zodra ik zei dat ik het zelf heb op moeten halen kreeg ik als bericht terug ‘Dan is het opgelost, fijne avond.’

Een keer, nooit meer.

Jasper
21-09-2022

Verschrikkelijk, tot 22.15 zitten wachten omdat bezorgen er bijna was.

Staat gewoon stil voor ons huis, sta in de deur opening en rijd vervolgens gewoon weg. Melding dat bezorging mislukt is.

Rijd vervolgens onze straat uit waar hij niet uit mag omdat het 1 richting is.

Proberen te chatten maar dat hielp niet en werd zonder pardon gesloten.

Waardeloos!

2de x bezorging via Budbee en gaat 2 x mis!

Ben gewoon thuis, bezorger gewoon te lui om uit te stappen en goed naar huis nummers te kijken

Lvl
20-09-2022

Meest waardeloze bezorgservice ooit. Zeggen dat ze pakket niet konden leveren omdat ik niet thuis was, terwijl ik thuis ben en niemand gezien en geen bel gehoord. Toen zou het volgende dag bij ophaalpunt afgeleverd worden (als je dat trouwens wilt wijzigen naar thuisbezorging dan moet je daar €2,90 voor betalen!). Volgende dag geen bericht, niks, uiteindelijk zie ik op Budbee site dat het wéér een dag later bezorgt wordt. Klantenservice Budbee heb je niets aan, wezenloos meisje die alleen zelfde zinnen steeds opdreunt die haar op klantenservice geleerd zijn. Waardeloos! Snap niet dat bedrijven zich inlaten met zo'n bezorgservice.

Renata
16-09-2022

Verschrikkelijk! Nooit meer iets bestellen wat door hen zal worden bezorgd! Jammer Rituals!

Demi
05-09-2022

Meest slechtste bezorgdienst ooit!

Hopelijk gaan ze snel failliet

25-08-2022

Men blijft leveringen uitstellen. Elke dag komt er weer een dag bij. Nog steeds aan het wachten

Sabrina
15-08-2022

Men zegt het pakket geleverd te hebben maar ik heb niks ontvangen. Klantenservice heeft geen nummer en reageren nauwelijks op berichten. Nu maar afwachten of ik m’n geld ooit terug krijg

Ashley
14-08-2022

Slecht, komen afspraken niet na en zijn slecht bereikbaar!

Daphne
12-08-2022

H&M pakket is spontaan verdwenen en bezorger is niet gekomen op het tijdsblok.

Bezorgers brengen het niet naar je voordeur maar gooien het in het portiek.

Vreselijk personeel, erg onvriendelijk en zijn alles behalve voorzichtig met andermans spullen.

Vreselijk bedrijf!

Vooral de bezorgtijd sinds deze maand is erg, ik wacht steeds 2 weken minimaal op een pakket.

Melissa
12-08-2022

Ik heb 4 euro extra betaald zodat Budbee mijn bestelling in de avond zou afleveren. Budbee geeft nu aan dat de bestelling is vertraagd dus heb ik voor niks extra geld uitgegeven om in de avond te bezorgen en ik krijg dit geld ook niet terug, wat een waardeloze bedrijf. Ook geeft de track and trace niet aan wanneer mijn bestelling wordt geleverd dus ik heb mijn bestelling maar opnieuw gedaan bij een andere webshop die gewoon levert met een betrouwbare leveringsbedrijf.

Margriet
11-08-2022

Hele slechte service. Levering wordt keer op keer uitgesteld en ik heb meerdere keren een bericht ontvangen dat de bestelling was bezorgd, terwijl dat moet het geval was.

Luuk
08-08-2022

Zet pakketjes voor de deur midden in Amsterdam als niemand thuis is, gelukkig heeft een oplettende buurman het pakketje gevonden voordat het weg was.

Janneke
08-08-2022

17 juli bestelling geplaatst bij H&M en zou 22 juli geleverd worden. 20 juli kreeg ik de melding dat de levering is geannuleerd i.v.m. de drukte. 28 juli kreeg ik een mail van Budbee over hoe mijn ervaring is geweest over de levering(en)? Ik heb NIETS geleverd gekregen. Vervolgens heb ik contact gezocht via de chat, aangezien er geen telefoonnummers aanwezig zijn. 29 juli kreeg ik 'antwoord' van Jermaine met een excuus dat er nog niet gereageerd was op mijn chat. That's it! Geen reactie op mijn vraag, terwijl deze echt duidelijk onder zijn eigen mail hing. Als ik nog vragen had, het in de algemene mail kon zetten (e-mailadres verwijderd) (zo gezegd, zo gedaan) en tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen :( Wat ik in mijn speurwerk wel heb gevonden is dat H&M mede eigenaar is van Budbee, dus nee zij gaan echt niet overstappen naar een andere leverancier. Waardeloos gewoon, voor mij geen H&M meer.

Luke
04-08-2022

Bestelling via H&M zou er binnen 2 tot 3 dagen zijn, we zijn ondertussen 2,5 weken verder. Contact gehad en blijkbaar moest ik geduldig wachten omdat het erg druk is. Krijg ik een paar dagen erna te horen dat er een fout gemaakt is in het sorteercentrum (dit is totale onzin natuurlijk) en gewoon een excuus dat het zo laat is.

Ik zou zeggen blijf weg van deze bezorgdienst, want het zou nog sneller zijn om even op en neer te fietsen naar zweden dan het door deze oplichters te laten vervoeren.

En als je de drukte als postbedrijf niet aankan dan kunnen ze misschien beter voor een ander postbedrijf kiezen.

Vicky
04-08-2022

Ik wil graag een compliment geven voor de service van Budbee voor de levering van een pakket van TopDierenShop. En de zeer vriendelijke jongeman die pakket kwam bezorgen maakt je helemaal blij! De updates van bezorging is ook heel fijn, zeker daar je ook nog leveringstijd kan wijzigen.

Ingrid
03-08-2022

H&M stop met Budbee!op 24/7 zomerkleding gekocht voor vakantie 8/8. Het is er na 1,5 week nog steeds niet. Producten waren niet in winkel

Beschikbaar , annuleren lukt ook niet , en je kan je geld maar 1x uitgeven . Wordt karige garderobe mee op vakantie. Chat service Budbee reageert traag (gemiddeld dag ertussen) en zegt repeterend : geen idee wanneer het komt. Ellende

Svenja
02-08-2022

Dit bedrijf krijgt miljoenen van de overheid omdat het "klimaat vriendelijk" zou zijn. Voor mij zijn het gewoon oplichters. Ik wacht al weken voor mijn pakket van H en M en ik zie dat het velen ook zo gaat. Dit kan toch Niet? Nooit meer Budbee.