Budbee reviews

28-04-2023

Er wordt niet geleverd op de afgesproken datum.

Budbee=flutbee

Rpd
26-04-2023

Pakket in de hal van de flat neergelegd voor idereen bereikbaar. Zag de bezorger snel weglopen terwijl ik gewoon thuis was. Raad Fonq aan een andere bezorgdienst te gebruiken.

Kim
20-04-2023

Vandaag een pakket van iemand anders ontvangen, ipv mijn verwachte pakketje. Budbee weet niet waar mijn pakket is en wil mijn adresgegevens delen met de eigenaar van het verkeerd bezorgde pakket.

Contact krijg je nauwelijks met ze en met een oplossing komen ze niet. Zo slecht dit

Raphaela
19-04-2023

Net zoals velen voor mij, heb ik ook de slechte vreselijke service ervaren! Een bezorger die beweert te hebben geleverd, terwijl dat niet is gebeurd. Budbee "klantenservice" beweert eerst dat het een foutmelding is, vervolgens moet ik op zoek bij m'n buren en vervolgens is er totaal geen contact meer te krijgen. Onbegrijpelijk dat bol.com nog steeds samenwerkt met dit slechte bedrijf!

18-04-2023

Pakket niet persoonlijk afgeleverd maar op de stoep gedumpt.

Bol.com maakt hiermee een slechte sier!

Alexander
12-04-2023

Slechter dan slecht! Budbee annuleert de levering zonder reden op te geven, geeft geen antwoord op de vraag waar mijn pakket is en blijft verder stil. Nu inmiddels bijna een week verder.

Bol-punt-com.ga niet met dit bedrijf in zee!

Jorik
04-04-2023

Heledag thuis gezeten blijkt dat ik bericht heb gekregen dat pakket al is afgeleverd terwijl dit niet het geval is, beschik over een ring deurbel en niemand is langs gekomen.

Had ik maar eerder al deze negatieve reacties gelezen dan had ik nooit besteld bij een bedrijf die samenwerkt met Budbee!

DRAMATISCH

Eva
01-04-2023

Wat slecht. De nieuwe bezorgdienst van Bol.com

Nou daar bestel ik nooit meer wat.

Tot drie keer toe niet afgeleverd. Je ziet dat het autootje om de hoek rijdt en dan gewoon wéér cancellen.

Jeanette
30-03-2023

Parfums besteld. Afspraak om persoonlijk te overhandigen, en als ze evt problemen met vinden hadden om mij te bellen (tel.nr. bekend bij hun). 5 minuten nadat ze een bericht stuurden dat ze er bijna waren en vroegen naaar mogelijke wijzigingen in bezorgen (bv bure, etc, antw. "Nee") krijg ik een bericht "hoera bezorgd!

Ik kan weer eens op jacht gaan naar mijn eigendommen, terwijl ik momenteel ziek op bed lig!

En die 'fijne' klantenservice is niet eens telefonisch bereikbaar, niet online, enkel via eoa suffe app die ik NIET van plan ben te downloaden. Dit was de eeerste maar ook meteen de laatste keer dat ik met Budbee laat bezorgen, want ze zijn idd "but"!

23-03-2023

Pakket in de voortuin gelegd bij een woning in een verkeerde straat. Mensen waren niet eens thuis. Zeer slechte bezorgservice

Quincy
22-03-2023

Vreselijk! Mijn vriend had een pakket besteld via bol.com, kreeg hij eerst een bericht dat het een dag later bezorgd zou worden en geen 3 uur later dat het bezorgd was, niks binnen gekregen natuurlijk dus meteen contact opgezocht met budbee, hebben ze het op een totaal ander adres afgeleverd? En dan ons vertellen dat het vervelend is en nog een fijne dag wensen en er geen ene moer mee doen, dus met andere woorden ga maar lekker zelf dat pakketje halen terwijl jullie hem verkeerd hebben bezorgd. Lekker bezig budbee. Misschien moet je andere bezorgers in dienst nemen die wel straatnamen kan lezen. Ik hoop dat dit snel door jullie word opgelost! Want dit kan echt niet.

21-03-2023

Waardeloos bedrijf, doos, getuige buurman, uit bus gegooid en 100meter over de straatstenen naar mijn woning gesleept, doos helemaal aan flarden en producten zwaar beschadigd, dus niet geaccepteerd, geen steekwagen of ander middel om grote dozen te verplaatsen, klote bedrijf

Pieke
20-03-2023

Op 100mtr van huis, op interactieve kaart, draait bezorger zich om. Kan helaas niet bezorgen zegt de app dan.

Wat een waardeloos bedrijf

Mike
20-03-2023

Wacht al meer dan een week op mijn Pakketje!

Word niet op de hoogte gebracht in welke vorm dan ook!

Vanmorgen wederom via de chatt contact gelegd , nu een melding gedaan : Pakketje zo snel mogelijk te versturen.

Dit is al de 3 Keer dat het zo gaat waardeloos!

Oonagh
18-03-2023

Budbee heeft mijn pakketje verloren. Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij de webwinkel en opnieuw besteld bij een andere webwinkel die met PostNL werkt.

Tess
16-03-2023

Wacht al meer dan 2 weken op mijn pakket. Ze blijven liegen en excuses verzinnen. Geen idee waarom bedrijven nog met hun samenwerken. Echt razend!

Anita
16-03-2023

Hangt een open sleutelkastje, staat een grote PAKKETbox en dan nog naar de buren gaan? De buurman heeft hem op de PAKKETbox gewezen en daar heeft de bezorger het pakje alsnog in gedaan. Dus niks met bezorgd bij de buren. Gewoon bezorgd bij mij.

Maar geef Lars een goede bril en een gehoorapparaat. Ik betaal niks! Zijn fout, niet de mijne.

08-03-2023

Iedere keer een andere smoes, eerste keer zeggen ze dat je niet thuis bent. De tweede keer is het weer verkeerd gesorteerd.

Snap niet dat bedrijven met hun willen werken. Wat een waardeloze bezorgdienst.

Anna
28-02-2023

Had nog nooit van dit bedrijf gehoord, maar een verkoper via Bol.com werkt ermee. Ze hebben nu al twee avonden (ze bezorgen alleen na 16.00u) de bezorging op het allerlaatste moment gecanceld, terwijl ik speciaal thuis gebleven ben. Ik kan het pakket niet zelf meeslepen vanaf een pick up point, dus het moet toch bezorgd worden. Als je chat met de klantenservice zeggen ze dat Bol het maar moet oplossen. Hopelijk worden de chauffeurs niet net zo slecht behandeld als de klanten dat ze onder druk staan om alles af te raffelen. Bugbee heeft een gelikte app, maar de service is echt niet goed.

Lenny
16-02-2023

Ik kreeg bericht dat budbee pakket zou bezorgen tussen 17.00 en 22.00.daar wij vroeg op bed liggen heb ik kosten 4,80 betaald en zouden ze tussen 17.00 en 18.00 bestellen.werd dus later 18.30.

Dan denk ik .ik heb betaald voor bepaalde tijd

Hij belde aan .liep weg en hoorde toen ik de voordeur opendeed goedenavond en zat al bijna in zijn auto

Vind dit echt niet kunnen

Hoop echt dat bol.bundee afstoot.