Budbee reviews

Sofi
02-08-2022

- niet op tijd, duurt oang

- bezorgtijden veranderen elke keer zonder enige aankondiging ook bij boxlevering

- meteen retouren via de app kan niet

- klantenservice heeft alleen een chat, daar wacht je een dag tot je antwoord krijgt

- geen telefoonnummer

- ik snap niet dat h&m met zo een chaotisch bedrijf kan werken

- pakketjes worden zomaar bij iemand anders geleverd

Marga
01-08-2022

Helaas een zelfde ervaring als veel mensen op deze site wacht al 5 dagen op mijn pakketje. Zou je contact kunnen krijgen via app alleen reageren ze daar niet op. Kies echt nooit meer voor deze leverings optie

Elsje
01-08-2022

Of ik een ervaring wil schrijven over een recente bezorging. Welke bezorging? Je wordt met berichtjes op de hoogte gehouden over de levering, netjes. Alleen op de dag zelf een bericht dat het HM pakket met verkeerde terminal is meegegeven en weer terug gaat naar bezorgcentrum.inmiddels zijn we 10 dagen verder en heb ik niks meer gehoord. Op de HM site is er onder bestelling ook geen actie te zien. Tot nu dan de vraag over schrijven recensie.heb ik vooral een wedervraag: wanneer kan ik nu m'n pakket verwachten?!? M'n dochter wacht op d'r nieuwe zomerkleding, heeft ze over paar weken ook niks meer aan.

Céline
01-08-2022

Mijn pakketje van H&M ligt al sinds 22-7 bij Budbee, maar ze hebben blijkbaar nog geen tijd gehad om je te bezorgen. Het is erg druk zeggen ze dan. Terwijl bij de bestelling H&M aangaf dat de verwachte levering 25-7 zou zijn. Het is nu verdorie 1-8. Voor mij nooit meer Budbee!

Mirelle
01-08-2022

Ik zit al sinds 23 juli op mijn pakket van H&M te wachten . Het pakket is nog steeds niet geleverd. Er komt ook nog steefs geen update. Via de chat kunnen ze niks zeggen. Dit is al de 2e keer ik ga niet meer via H&M bestellen als ze met dit bedrijf samen blijven werken

Assia
30-07-2022

Sinds 18-07 ligt mijn h&m pakketje bij Budbee. Eerst gaf de Budbee app aan dat dit pakketje op 19-07 geleverd zou worden. Maar dit gebeurde niet. Vanaf 20-07 staat er dat het pakketje verzonden is? Het is ondertussen 8 dagen later en nog steeds niet ontvangen. Via chat kunnen zij ook niets vertellen, behalve excuses voor vertraging. Via DHL had ik nu allang mijn pakketje binnen.

Asmae
30-07-2022

Ik wacht nu 2 weken op mijn pakket. Klantenservices neemt niet op, niemand die je wat kan vertellen

Tatyana
30-07-2022

Verschrikkelijk bedrijf. Geen klantenservice medewerker te bereiken, pakketten worden gecancelled of kwijt of met melding "bezorgt" maar geen pakket nergens te bekennen is, of dat ik niet thuis ben terwijl niemand heeft aangebeld.gewoon ellendig. Nooit budbee gebruiken.

Anita
30-07-2022

Zoals helaas zovelen ligt mijn pakket van H&M ook al meer dan een week bij Budbee. Geen contact mogelijk,zowel bij Budbee als bij H&M. Geen reactie op mail,chat. Bij telefonisch contact met H&M nummer 86 in de wachtrij! Dus tja,wachten maar opgeven?! Wel een tip,bestel met achteraf betaling! Zal H&M toch wel wakker worden als ze constateren dat ze steeds meer winst mislopen! En dat hele Budbee gebeuren.opdoeken die handel!

Mirjam
29-07-2022

Eerste keer prima levering binnen een dag. Nu ligt het pakket van H&M er al een week en totaal geen reactie. Wel een bezorger van budbee in de straat maar niet voor mij. H&M reageert ook niet, echt schandalig! Gelukkig met achteraf betalen dus geen cent krijgen ze van mij!

Anne
29-07-2022

Zeer slecht 30 juni bij H&M besteld. Werd niet geleverd. Op advies klantenservice Budbee bestelling geannuleerd echter nog steeds niet retour bij H&M waardoor geld ook niet terug.

Als H&M met Budbee blijft werken bestel ik daar helaas niets meer. Was vaste klant.

Audrey
29-07-2022

H&M Pakket ligt nog steeds bij budbee. Je krijgt er geen contact mee. Zo bestel ik ook niet meer bij HM

Borg
29-07-2022

Pakket van HM ligt nu al 10 dagen bij Budbee. Geen teken van bezorging tot nu toe.

Schandalig!

Floor
27-07-2022

Levering ligt al dagen bij Budbee. Pakketje van H&M. Wat een drama bedrijf. Geen updates en ook geen contact mee te krijgen. Ook H&M helpt je niet verder. Belachelijke service van budbee. Bestel dus niets wat via Budbee geleverd zal worden!

Maura
27-07-2022

Sinds 19 juli ligt er een pakket van H&M voor mij bij Budbee. Geen updates, alleen idiote chatbot reacties, er gebeurt helemaal niks. H&M is ook niet te bereiken, ik was wachtende nr. 68 bij de klantenservice! Onbegrijpelijk dat H&M zaken doet met Budbee. Voortaan zoek ik bij ieder bedrijf uit of het bezorgd wordt door Budbee, zo ja, dan bestel ik niks! Bij H&M sowieso nooit meer. Allemaal vakantiespullen voor mijn kinderen besteld. Die komen dus te laat, als het überhaupt nog komt. Waardeloos. Ik kan wel janken.

Bregje
27-07-2022

Verschrikkelijk! 06-07-22 bestelling bij H&M gedaan. 10-07-22 aangekomen bij budbee. Nog steeds niks.(27-07-22)Geen updates. Contact leggen met hun is onmogelijk!

Sinds H&M met budbee is gaan werken is het waardeloos.

Lotje
27-07-2022

Vreselijk wat een waardeloos bedrijf …. nooit meer bestel ik bij H en M als ze bezorgen met dit klote bedrijf!

Nikki
26-07-2022

13 juli heb ik een bestelling gedaan bij H&M. Nog steeds geen spoort te bekennen van het pakket, Budbee app geeft aan “wij wachten op je pakket van H&M”. Wat een slecht bedrijf en slechte klantenservice, ook H&M is bijna niet te bereiken door mega lange wachttijden in de chat of aan de telefoon. Echt een aanfluiting.

Wendy
26-07-2022

14 juli bestelling gedaan bij H&M, pakket ligt al vanaf 17 juli bij Budbee geeft de app aan.

Comtact leggen is geen optie, je staat in de wachtstand en antwoorden krijg je niet.

Waardeloze bezorging, niet de 1e keer dat het misgaat via Budbee. H&M kap aub met Budbee en zorg dat mijn pakket geleverd wordt!

Thomas
26-07-2022

Wat een drama dat Budbee, elke keer weer. Snap niet dat H&M of andere partijen nog zaken met hun doen. Pakket komt gewoon niet, niet te bereiken ook. Vreselijk, doe maar gewoon post.nl