PostNL reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente PostNL ervaringen

Carla
23-02-2024

De doos was open bij levering. Het pakketje ging hij buiten laten staan bij stormweer . Geen service

Tobias
22-02-2024

Fijne bezorger, altijd op tijd en super betrouwbaar in de regio 5671. Ik bestel vooral producten die door postNL worden geleverd!

Xavier
19-02-2024

Een standaard doos is ineens 0,2 cm groter geworden tijdens het verzendproces.

Als je dan betaald zodat jouw klant zijn pakket netjes krijgt, zegt PostNL klantenservice, "neeeeee. dat moet je niet doen want nu ben je akkoord gegaan dat je pakket tijdens zn reis is gegroeid. Niet zo slim he meneer? Fijne dag verder."

Ik heb mijn opties versturen via PostNL tijdelijk op non actief gezet. Wat een aanfluiting voor klantenservice.

En Oja. Als je belt, verwacht dan ook dat je zelf 3 keer kan terug bellen, want het kan zomaar zijn dat het tijdens je gesprek wordt opgehangen of doorverbonden. Kan je weer wachten op iemand aan de lijn.

Celine
19-02-2024

Levert niet. Geeft als rotsmoes levering mislukt, terwijl ze nieteens de straat in komen. Zoveelste keer. Wat een slechte firma

Luie medewerkers.

Theo
17-02-2024

Drie keer in een paar weken krijg ik een email dat mijn product is geleverd en dat ik blij mag zijn. Twee keer een postpakket, 1 keer een grote doos aan de deur. Niemand geweest, ook niet bij de buren. Vermoedelijk verkeerde straat. Maar het ergste is dat je niet fatsoenlijk kan klagen. Alleen communicatie mogelijk met een totaal onredelijke robot die al je tijd opvreet en geen hulp biedt. Bol.com moet ophouden met Postnl te werken, de kwaliteit gaat steeds verder achteruit.

17-02-2024

In de app wordt telkens bezorgtijd aangegeven een naar voren geschoven. Gehele tijd voor het raam zitten wachten. Tot de melding kwam bij bezorgpunt afgeleverd ivm niet aanwezig zijn. Chatbox overbelast waardoor je klacht niet kan melden. Hopeloos bedrijf Post.nl

Marco
10-02-2024

4 maal levering uitgesteld. En nog steeds niet ontvangen.

Fred
06-02-2024

2 gecombineerde pakketten zouden geleverd zijn. maar je raad het al, niets ontvangen. Klantenservice benaderd, kunnen alleen iets doen als de verzender er een case van maakt. Gecombineerde pakketten, ofwel 11 verschillende leveranciers. Betreft elektronica onderdelen met een waarde van 135euro. Voor een soldeer bouw projectje voor 50 kinderen (leeftheid 7-12) die er 1 euro eigen geld in hebben gestoken. Postnl doet geen enkele moeite om pakketten te traceren. Leuk, nu moet ik die kinderen gaan vertellen dat hun geld weg is en project niet door kan gaan want de bezorger heeft pakketten kwijt gemaakt en mensen van postnl willen hier niets aan doen. Enige wat ze doen is probleem afschuiven op verzender. 11 stuks buitenland.

Anjo
03-02-2024

Zijn niet aan de deur geweest terwijl je voor het raam zit te wachten. Hebben ze het afgeleverd bij post nl.punt. kan het helaas niet gaan halen ( slecht ter been) Dit is toch SCHANDALIG!

Wat een slecht bedrijf.als het zou kunnen bestel ik nooit meer iets wat geleverd moet worden door postnl.

Mo
03-02-2024

Na twee weken is mijn pakket nog steeds niet gevonden, en de status geeft slechts 'gesorteerd' aan. PostNL weigert het probleem aan te pakken.

Ru
01-02-2024

Zowel pakketpost als briefpost hebben structureel vertraging in deze regio. Overduidelijk logistiek slecht op orde. Klantenservice doen het woord klantenservice alle geweld aan. Kunnen niets oplossen, kunnen niets bespoedigen. Kunnen slechts “een melding maken.” Wat het nut daarvan is weten de medewerkers zelf ook niet…

31-01-2024

Krijg postpakket uit het buitenland iedere keer word deze bezorgtijd opgeschort,zou vandaag bezorgd worden tussen 10:00 en 12:00 uur en ineens is het er weer uit en zeggen ze nog geen bezorging bekend dit gaat al 4 dagen zo wat een verschrikkelijk bedrijf is postnl toch

Jelena
30-01-2024

Zeer slechte service met bezorgers die liegen!

Kerstpakket is nooit bezorg en de bezorger loog hierover tot 2 keer toe. De ontvanger was op beide dagen thuis, dit is te bewijzen. Vervolgens wordt het pakket afgeleverd op een ophaalpunt in den haag terwijl het pakket in rotterdam te overschie bij een postnl punt afgeleverd had moeten worden. Post nl is vervolgens gesloten met de feestdagen en zijn dus niet bereikbaar. Het kerstpakket werd afgeleverd bij lost en found. 7 weken later kan het kerstpakket niet worden bezorgd omdat het proces volgens post nl. te lang duurt en is het zogenaamd kwijt in hun opslagruimte. Vervolgens verwijt postnl en legt postnl schuld bij de afzender, dat het niet aangetekend verzonden is. Een klacht indienen en alsnog je pakket willen ontvangen, werkt post nl niet mee. Het kerstpakket is dus nooit bezorgd, post nl weigert om het alsnog te zenden en hieraan mee te werken.

Cadeautjes kwijt + verzendkosten en inhoudt niet vergoed

Bob
29-01-2024

PostNL is het pakket dat ik verzonden heb kwijt geraakt en weigert een onderzoek te starten. Ik heb "pech" dat mijn pakket kwijt geraakt is maar zij gaan geen onderzoek starten omdat het om een "normale" zending gaat. Met andere woorden, zij maken je pakketje zoek (misschien heeft een medewerker het wel gestolen!) en sturen je weg met "ja sorry, pech gehad". Ronduit schandalig!

Em
26-01-2024

Pas als je met andere pakketbezorgers te maken krijgt (bijv DPD) besef je hoe blij je bent met PostNL.

JB
18-01-2024

Verder op mijn vorige revieuw. Na contact op te nemen met postnl ivm de pakjes die in mijn vuilbakcontainer werden gedumpt. Er staat letterlijk op hun bewijsje dat ze achterlaten in de zwarte bak. Je contacteert hun, zij doen niks je moet dan maar contact opnemen met de verzender. Die doet dan alles wat ze kunnen (in dit geval xxlnutrition) . Maar postnl blijft zijn staart intrekken. Walgelijk bedrijf postnl. Jammer voor xxlnutrition! Top bedrijf in voedingssupplementen en meer, maar ik kan er niet meer bestellen omdat postnl de leveringen doet.

Mar
13-01-2024

Doen maar wat, ben je thuis gaan ze gewoon naar PostNL punt je pakket afleveren. Meestal na 3 dagen vertraging. Wegens drukt zegt men, maar op hun website bij vertrragingen wordt niets vermeld. 2 pakketen waarvan er een al wegen onderweg is worden dan ook nog eens op 2 versxhillende punten afgeleverd. Wat een koekebakkers.

Marie
13-01-2024

In tegenstelling tot DHL is dit een prima bezorgdienst. Misschien ligt het alleen maar aan de bezorger, maar we zijn uitermate tevreden met “onze” Post.nl

Macheal
11-01-2024

Waardeloos bedrijf pakket worden nu al 2 maanden standaard buiten de stad bezorgd terwijl er 5 afhaalpunten zijn bij mij in de wijk diep triest . Kappen met die zooi

Brugt
11-01-2024

Post.nl bezorgt geen post en de ontvanger staat met zijn rug tegen de muur

Bij ons in de straat levert post.nl vandaag drie weken geen post (brieven en brievenbuspakjes). Dit terwijl in de post.nl app de post als bezorgd wordt aangegeven. Als ontvanger word je met een kluitje het riet in gestuurd (het antwoord van de klantenservice is dat ze de klacht intern afhandelen en er geen terugkoppeling wordt gegeven) en je krijgt het verzoek contact op te nemen met de verzender (omdat deze de leveringsovereenkomst heeft). De verzender kan een onderzoek aanvragen.

De acm dient te handhaven van de rechter en tegelijkerijd schiet de wet tekort om dat mogelijk te maken….

Post.nl…. Het hedendaagse voorbeeld van het ‘succes’ van het privatiseren van wat ooit eens een betrouwbaar bedrijf was…. Het bestuur en managers van post.nl moeten zich diep schamen.

Meer PostNL reviews