PostNL239 ervaringen

John
07-07-2020

Vreselijk traag

Pakketje bijna week geleden afgegeven nog steeds niet op plaats bestemming die 100 km verder ligt. Wel berichtjes sturen dat ze vertraging hebben en dat het een dag later wordt.

Bertje
07-07-2020

Op de app staat al weken dat ik een pakket ontvangen zou hebben , echter nooit ontvangen.
Zit er een soort van dievengilde achter post nl
Niks bezorgen en op de app zetten van wel.
Waar blijven die producten? ik ben niet de enige
Waar is de ptt van vroeger?

Rob
06-07-2020

Alles verdwijnt !

Vrijwel niets van mijn post dat ik verwacht komt meer aan!

Olga
Olga
03-07-2020

0 star, 0 service

I have the same problem, sent 4 packages to various European countries and they have not arrived for over 1.5 months! POST NL is the WORST, they take no responsibilty about packages, cannot help you because you didn't pay extra for some insurance, etc. It looks like they just took all your post and let it burn in some warehouse and ran away with money. Now I just avoid them and I recommend everyone else to avoid them too!

Joeppie
03-07-2020

Bezorging pakket

Gister is er bij ons een pakket afgeleverd(volgens de klantenservice want mevrouw zegt dat dat in het comoutersysteem staat), we hebben niks.ontvangen en ook geen kaartje.
En vandaag weer een pakket wat niet is teruggestuurd naar het postnl punt maar bij buren in de bus schijnt te zijn gestopt.
Teveel werk om het mee terug te nemen naar het verzamelpunt?

Nawras
01-07-2020

Verschikkelijk bedrijf

Zeer slechte service, geen vriendelijke klantenservice, 4x gebeld over een belangrijke aangetekende brief die zoek was en 4 x hebben ze midden in het gesprek tijdens mijn klacht opgehangen.
Ze zijn niet voorzichtig met je gegevens.
Ik ben 2 keer naar een postnl punt gestuurd omdat ze dachten dat daar lag
Geen serieus bedrijf
Ze nemen je niet serieus
En ze houden je voor de gek

Nooit tevreden over geweest tot de dag van vandaag met dit voorval.

Theo
30-06-2020

In 2 woorden . zeer slecht

Het is en blijft een grote puinhoop bij postnl.
Hoe kunnen zij blijven bestaan?
DHL is 1000 % beter.
Ik verstuur totaal niets met postnl, maar moet wel vaak via postnl ontvangen helaas .
Dit gaar 9 op de 10 keer fout , wat een slecht bedrijf!

Mnnone
28-06-2020

Wanprestaties PostNl

Volgens bezorger pakketje afgeleverd in de brievenbus (Track en Tracé) maar is dus niet gebeurd!
Met de klantenservice contact opgenomen, waar mij wordt verteld dat ik de afzender een onderzoek hier voor moeten laten instellen.
Prima oplossing hé!
Met afzender contact opgenomen maar die heeft gewoon het pakket netjes verstuurd en krijgt dan óók via Track en Tracé door dat het pakket is afgeleverd.
Er zal vandaag of morgen wel uitkomen dat er flink gejat wordt met het zg afleveren in de brievenbus maar goed zal dus nimmer nooit mijn pakket meer krijgen.
Ga zo verder PostNl!

Klik op 'Aanmelden' om e-mails van Trustpilot te ontvangen met tips en informatie over

George
27-06-2020

Ali pakket niet ontvangen volgens post nl afgeleverd maar niet bij mij
klacht bij post nl doen niets
zelf overal naar depots gebeld pakket lag op een afgiftepunt wat opgeheven was?
waardeloze service en bezorgers
kunnen niet lezen of doen maar wat
nu ben ik weer 2 pakketten kwijt
george

Roel
Roel
16-06-2020

Wat n waardeloos bedrijf!

Zojuist op mn track en trace gekeken of mn pakketje er al bijna is. Nu komt er te staan: adres niet goed: pakketje GAAT RETOUR!

Dat moet helemaal niet. Is n heel zwaar pakket (12kg) ter waarde van 2 tientjes, dat laat je de afzender toch niet nog een keer versturen?!m En het adres van de ontvanger (ik dus) IS GOED.

Ferry
15-06-2020

53 dagen verder

Belangrijk pakket richting buitenland. Aangetekend en verzekerd verstuurd kosten €160. Veel duurder dan normaal. Vanaf dag drie in transit tot en met nu. Al 3 keer contact gehad. En telkens werd mij gezegd dat je pakket al in het land is. Familie richting vilegveld wat ook 2 uurtjes rijden was. Helaas, het was niet aangekomen. Weer tijd en geld ingestoken.
Bellen met post.nl. Krijg een mail waar ik van alles moet invullen en weer terugsturen. Weet niet hoelang dit nog gaat duren maar ons pakket had al meer dan een maand geleden moeten aankomen.
Zoals ze zelf zeggen (verstuur je pakket zorgeloos via PostNL ). Dat moet je niet geloven.

Marie
12-06-2020

Prima service

Na al het geklaag over Post.Nl kan ik niet anders zeggen dan dat ik supervriendelijk, meedenkend en doelgericht ben geholpen bij de klantenservice zowel bij de particuliere al de zakelijke afdeling .
Echt geweldig .

12-06-2020

Aangetekend internationaal

Tsja, ik verstuur aangetekend/priority een pakketje naar Pakistan. Kost zowat 50 euro. Nu al 2 weken staat de T&T op "in transit". Gebeld met de Klantenservice: "we starten pas een onderzoek na 25 dagen" krijg je dan te horen. Daar moet je het dan maar mee doen. Na enig trekken en duwen wordt erkend dat het pakketje na 2 weken (!) nog steeds in Nederland is. Het is PostNL zelf die haar klanten dwingt dan maar te kiezen voor DHL, Fedex, UPS en noem maar op. Dit lijkt toch nergens op .?

Sietske
Sietske

Pakketje niet bezorgd

Waardeloos DHL zeggen dat je voor een dichte deur stond ,ik was thuis de hele dag ,en de tijd dat het bezorgd zou worden is uren later z.g.n bezorgd en stond je voor een dichte deur .mooi niet als je bij ons voor de deur was geweest konden we je niet missen e moet voor onze ramen parkeren .maar mischien kwam het je even niet goed uit of had je geen tijd meer? Maar ga dan niet zeggen dat je voor onze deur hebt gestaan 😈

B.

Onbetrouwbaar

Pakketjes duren veel te lang of raken weg, niet alle post wordt bezorgd.
Ze nemen nergens verantwoordelijkheid voor.
Veel te duur, DHL is veel beter.

Judith
Judith

Pakket niet bezorgd

Brievenbuspakket verstuurd via PostNL waarbij stond dat deze bezorgd was via track and trace alleen er niets in de brievenbus zat.

Rene
Rene
08-06-2020

Post kwijt eigen schuld

Er is postzending met track en trace zoek. Geen aangetekende zending.
Krijg ik als reactie van medewerkers dat ik hiervoor zelf gekozen heb.
Het lijkt mij de primaire taak van post.nl om post te bezorgen, ondanks manier van verzenden.
Wat een slechte service en communicatie.
Ik ga het voorleggen aan mijn rechtsbijstand.

Tine
Tine
07-06-2020

Diefstal

DIEFSTAL: Na het overhandigen van een retourpakket is tussen dat moment en aankomst bij de opslagplaats de inhoud van mijn retourzending verwisseld. Er zat een gloednieuwe gsm in, deze werd verwisseld door een kapot exemplaar van een ander merk. Omdat de retourzending gratis was kan enkel de initiële verzender van het pakket klacht indienen aangezien hij betaalt heeft voor de verzending. De leverancier is bol.com, zij hebben een speciale overeenkomst met postNL en kunnen hen bijgevolg niet aanklagen. De oplossing: ik moet betalen voor gestolen goed en er wordt geen onderzoek gevoerd naar wie hiervoor verantwoordelijk is. Schandalig, postNL komt hier weg met diefstal!

Carla
05-06-2020

Slecht service van post nl

Een pakketje naar België gestuurd met post nl en 19,99 voor betaald!
Volgens de mensen is pakketje nooit aangekomen! Ik ben met track&trace nr gaan kijken en blijkt dat pakketje retour was verzonden , maar post had geen adres van mij dus pakketje terug bij de post!
Most alles omschrijven omtrent pakketje en gelukkig is pakketje bij mij terug!
Maaaaaarrrrr nu komt het :
Postbode is nooit aan de deur geweest want mensen hebben camera hangen en hebben mijn laten zien dat die dagen niemand aan de deur is geweest 😯
Conclusie ik moest WEER 20€ betalen om pakketje op te sturen!
Lekker verdienen zo PostNL! Bedankt 🥵

Roy
03-06-2020

Weg met postnl

Klantonvriendelijk, leugenaars, bespottelijke besparingen om zakken te vullen, laconieke service, diefstal, fraude, geen hart, goedkoop dom ongeïnteresseerd personeel, monopolie bedrijfje.

Hoop dat postnl goed kapot gaat en dhl of ups overneemt. Voor een koninklijk bedrijf ben je maar een schande en kapot. Weg met post nl

Meer PostNL reviews
Welk cijfer geef jij PostNL?