PostNL reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente PostNL ervaringen

Els
19-04-2024

In Eindhoven nauwelijks meer dienstverlening om een langer pakket te versturen. Kwam uit bij Ekkersrijt, te Son, en dan in een Gammafiliaal! Personeel wist er weinig van. Wat een slechte dienstverlening.

16-04-2024

19 maart zou ik een pakket ontvangen, het is nu 16 april en nog steeds geen pakket bezorgd.

Contact met klantenservice opgenomen en krijg het advies om met de afzender te bellen zodat deze contact opneemt met Post NL.

Dan zou Post NL een onderzoek starten, van de zotte natuurlijk want het pakket ligt in het sorteercentrum van Post NL.

Heb zelfs een foto op 19 maart ontvangen in mijn Post NL app van het pakket dat het in hun sorteercentrum is ontvangen.

Belachelijke situatie dat dit bij zo’n gerenommeerd bedrijf voor kan komen,…….

Debbie
09-04-2024

Pakket laten versturen eerst 4 dagen een mail ontvangen nieuwe aflever datum. Vervolgens contact dan krijg je te horen het is verdraagt. Na 10 dagen mag alleen verzender onderzoek starten dan hebben ze het niet goed gedocumenteerd en moet je weer wachten.

Pakken bij post nl lopen zelf het magazijn uit blijkbaar en niemand die wat weet het enige wat je te horen krijgt "heb geduld". Pakket is aangetekend en verzekerd maar zelfs dan is het erg moeilijk voor post nl om kleur te bekennen. Slechte service, slechte klantenservice en afhandeling.

Emanuel
08-04-2024

Mag hopen dat ze snel failliet gaan, 3 keer bezorg moment verplaatst, 1 pakket kwijt, vele keren niet thuis me pakket bezorgd maar gelijk bij ophaal punt gebracht

Lgc
06-04-2024

Tot 4 keer toe nu krijgen we bezorgdag en bezorgtijd . drie keer dag vrij genomen. Alle andere koeriersdiensten DPD, GLS hebben netjes geleverd behalve post.nl blijft iedere keer pakket levering verzetten. Wat een aanfluiting. Zelf voor mijn bedrijf ook post.nl als koerier maar ben er klaar mee. Ik ga overstappen en bestel nergens meer wanneer ik zie dat zij post.nl gebruiken.

1 ster is zelfs te veel.

03-04-2024

Wat een een farce, voorkeurs locaties zijn bullsh*t, de helpdesk is helemaal hopeloos, arrogant en onbeschoft.

Het probleem begint al bij de chauffeur, niet eens de moeite doen om te bezorgen en het dan op een ander depot neergooien met openingstijden van 9:30 - 17:00 en alleen open op werkdagen. Daar heeft heel werkend Nederland dus helemaal Niets aan!

Ramazan
30-03-2024

Wij hadden een smartphone besteld. Volgens Postnl is dit getekend en geleverd. Wat helemaal niet zo is! Er werd een vinkje gezet waar wij moesten ondertekenen. Volgens de verkoper is de telefoon geactiveerd. Dus is er sprake van diefstal. Hoogstwaarschijnlijk is dit de koerier, want die beweerd het pakje te hebben geleverd. Dat jullie zulke oneerlijke mensen tewerk stellen. Ik ben er zeker van dat die persoon zelfs niet eens gestraft wordt. Omdat er veel zwartwerk doen en dit is een feit.

26-03-2024

Eerst een bezorgtijd op maandag. Dat halen ze niet. Dan op dinsdag een bezorgtijd van 9 tot 5, later teruggebracht naar 14:00 tot 16:00. Om vervolgens een melding te geven dat ze dat niet halen en het pakket voor 22:00 alsnog (proberen) te bezorgen.

Vervolgens lees ik dat ze om 17:35 "geprobeerd hebben het pakket te leveren", terwijl de hele dag iemand thuis is geweest om dit pakket in ontvangst te nemen. En nu zetten ze hem door naar een afhaalpunt.

Als dit nou de eerste keer zou zijn, maar het lijkt nu elke keer raak te zijn.

Maurice
26-03-2024

Pakker met waarde kwijt bij het sorteercentrum. Doen ze verder niks aan, kwijt is kwijt is geven ze aan. Neem niet het risico door iets via hun onverzekerd of niet aangetekend te verzenden.

Met deze werkwijze van PostNL hebben ze ondertussen daar een goudmijn aan pakketten liggen die niet zijn bezorgd. Wellicht dat medewerkers deze zelf meenemen naar huis maar de conclusie is dat PostNL een bedrijf is waar je niet op kan vertrouwen.

Maureen
25-03-2024

“Vaste” afspraken van het gedrag van postbezorgers worden niet nageleefd.

Joke
23-03-2024

Wat een kutbedrijf postnl. Is deze week al 4x gebeurd dat ik thuis blijf om een pakket in ontvangst te nemen. En dan krijg ik op een gegeven moment de status ‘wij konden uw pakket vandaag niet bezorgen’. Zonder een waarom erbij, gewoon te beroerd deze straat in te rijden. En dit 2x per pakket en dan kan ik het uiteindelijk zelf 5 kilometer (!) verder op gaan halen. Pleuris bedrijf. En dan ga je ze bellen en dat kost dan 1,80 per minuut met een maximum van 47,50 euro. Dan zit je 12 minuten in de wacht em het blijft 4 waxhtenden voor je. Maar weer opgehangen, want ik wil geen 47,50 belkosten maken! Ik ben helemaal door de rooie. Wat een kut kut kut kut bedrijf.

Renate
22-03-2024

Pakket word niet bezorgd, niemand thuis zeggen ze ,terwijl er 3 mensen thuis waren

Er is hier maa1 goede bezorger,derest komt niet of staat bij het hek te toeteren

Dit is een belangrijk medisch pakketje, geen truitje ofzo dat een paar dagen kan wachten

Sam
19-03-2024

Medewerkers stelen bij PostNL

Gepland diefstal door eigen medewerkers van PostNL en niemand die hier wat aan doet, zo is zaken doen bij PostNL! Medewerkers van PostNL hebben een MacBook t.w.v 2.058,99 gestolen en PostNL doet alsof dit het normaalste zaak van de wereld is. Heel erg triest dit! Maanden lang hebben ze ons aan lijntje gehouden met smoezen, en kwamen dan met een uitspraak dat het pakket vermist is. Ik heb nog nooit zoveel energie en tijd in een (verzekerd) pakketzending moeten insteken. Eerste smoes; het pakket heeft een verkeerde trackingcode, dan was er sneeuwval en dan weer stakingen. Dat iets fout kan gaan is menselijk, maar dat een officieel organisatie dieven probeert te schuilen is te gek voor woorden =(

Yunus
19-03-2024

Heb 6 pakketten kwijt bij postnl waarvan 4 aangetekend. Postnl wil dit niet vergoeden terwijl kk verkoop facturen heb van de producten. Heb enorm veel schade. Ik voel me eigen opgelicht door postnl jammer dit allemaal

Tjaša
16-03-2024

Mijn pakket is in NLHagi (post douane) vanaf 22.2. (track&trace).Ik heeft uw klantenservice 100 keer gebeld, niemand wil helpen. UW antwoord is: we hebben uw pakket niet. Wij zijn een onderzoek gestart in Slovenië en uw antwoord was dat u een pakket op het verkeerde adres heeft afgeleverd. Ongelooflijk! We hebben een CN 18-formulier nodig om geld terug te vorderen van de Sloveense post, u wilt ons dat formulier niet geven. Ik denk dat iemand het pakket heeft gestolen. Echt slecht bedrijf en klantenservice!

Esther
14-03-2024

Meerdere keren waren we thuis, en is er niet aangebeld. Gaat het pakket weer naar een pakket punt. Nu in de app aangegeven: leg maar in de tuin, en alsnog naar pakket punt! Zo moe word je ervan.

Esther
14-03-2024

PostNL was ooit een prachtig bedrijf. Ooit is inmiddels te ver weg.

Inmiddels is het een gedrocht van een pakketdienst geworden en ze maken het alleen maar erger en erger door de huidige directie en aandeelhouders. Want.Iedereen die wel eens met de klantenservice van PostNL heeft gebeld in de afgelopen 2 jaar weet het al! Je krijgt alleen nog maar mensen met prachtig accent van een Antilliaanse helpdeskmedewerker Dit is voor PostNL natuurlijk nóg goedkoper en brengt ze NOG MEER winst. Het service niveau is inmiddels tot een dieptepunt gedaald en we kunnen met de tekst: "U gaat nog even geduld moeten hebben" onze frustratie niet kwijt en moeten ons met een flinke maagzweer nog langer ergeren aan de teloorgang van een Koninklijk bedrijf en het wéér niet goed bezorgen van dat pakketje waar je al tevergeefs dagen op moeten blijven wachten.

08-03-2024

Pakket verkeerd geleverd, geen oplossingen bieden en uitsluitend verwijzen naar verzender.

PostNL is verantwoordelijk voor het transport , niet de verzender,

Bibi
07-03-2024

Liegen, dumpen je pakket op een ophaalpunt, komen helemaal niet langs. Laten pakketten onbeheerd achter, ook waar getekend voor moet worden. Beschadigde pakketten. Boycotten dit bedrijf. Klachten indienen heeft geen enkele zin er veranderd toch niks.

Michaela
06-03-2024

Niet eens een ster waard! Wat een slechte service en je bent gewoon machteloos.

Een pakketje uit buitenland wordt gewoon teruggestuurd omdat door hun fout de inklaringskosten niet betaald kunnen worden.5 keer gebeld gevraagd om een betaallink, een acceptgiro of wat dan ook om het te kunnen betalen. Ze hebben niets gedaan, niemand die er achteraan gaat of iets doet met je klacht. Maar naar verloop gewoon het pakket terug gestuurd.

Gaat post.nl de kosten vergoeden?Nee, zeker de mensen kunnen erna fluiten.Hier heb ik echt geen woorden voor.

Meer PostNL reviews