PostNL reviews

Laatste 12 maanden202220212020

Recente PostNL ervaringen

Johan
26-01-2023

Wat een walgelijk bedrijf. Wel mail sturen maar afspraken niet nakomen. Eergisteren al mail gehad dat ze de 25ste zouden bezorgen. Nou dus niet. Vandaag de 26 weer mail dat het tussen 8 en 18.00 bezorgd zou worden. Nou weer niet. Bel je de klantenservice krijg je te horen dat je moet wachten tot morgen. Terwijl ze het pakketje vandaag binnen hebben gekregen. Stuur dan geen mail. Walgelijk bedrijf.

Bas
25-01-2023

Heb echt nog nooit klachten gehad over de PostNL! En al helemaal niet over onze bezorgers door de jaren heen.

Hier kan de UPS nog iets van leren! Die komen gewoon helemaal niet langs, niet aan de deur, niet door de straat, die komen gewoon HELEMAAL niet! UPS is geen bezorgservice, maar een haalservice.

Klasse PostNL 👍

Mel
25-01-2023

Belt nooit aan als ze de bezorging komen leveren, in plaats daarvan dumpen ze het pakket ergens in de centrale hal. Ook geen briefje in de bus, gewoon een email dat het pakket zogenaamd prima bezorgd is.

Bart
21-01-2023

Er zou een pakket onderweg zijn. De ene site zegt dat het onderweg is, de andere dat het vertraagd is, de andere dat het volgende week pas komt. De bezorgers doen maar wat. Postnl deugt al jaren niet dus de bezorgers komen er mee weg.

Inte
21-01-2023

Al voor de derde keer pakket met alcohol wat niet aankomt en nergens meer te vinden is

Wordt gewoon gejat

Alle andere pakketten komen gewoon aan

Zelfs een keer na drie dagen pakket open gemaakt en flessen verwisseld met iets goedkoops erin

Lekker bijverdienste voor de bezorgers

Volgens Gall&Gall gebeurd het soms wel met 30 bestellingen op een dag

Snap niet dat daar niets aan gedaan wordt

Wilbert
20-01-2023

Gisteren zou er een pakket worden bezorgd. In de loop van de melding kreeg ik via track & trace de melding dat het bezorgen niet was gelukt.

Vandaag mijn pakket afgehaald bij Primera Veldhoven.

De bezorger had daar 170 pakketten afgeleverd pmdat de ontvangers niet thuis zouden zijn of andere wazige redenen.

Waardeloze medewerker.

Gladys
18-01-2023

Track en trace; pakket wordt geleverd met datum en tijdstip.Vervolgens wordt het tijdstip doorgehaald. Na een week is het pakket zoek. Pakket is niet verzekerd verzonden en inhoud voor een waarde van €43,- weg. Geen excuus, niets. Waardeloos bedrijf. Geen zaken mee doen.

Youri
15-01-2023

"We leveren jouw pakket morgen tussen 13:00 en 15:00"

*Volgende dag*

"We leveren jouw pakket tussen 10:00 en 11:00"

"We leveren jouw pakket Dinsdag tussen x en y"

*Volgende dag*

"We leveren jouw pakket Maandag tussen x en y"

Kappen hiermee.

Vera
14-01-2023

Pakket met tracktracecode gestuurd naar huisadres, niet aangekomen, tracktracecode bestond niet op de app. gelukkig het bewijs met daarop een qrcode bewaard en kon zodoende erachter komen dat pakket bij een afhaalpunt ligt, kon de geadresseerde daarover inlichten, hoop dat ze het nog krijgt.

Was dit luiheid van een bezorger?

Dus goed uw verzendbewijs bewaren tot u zeker weet dat het is aangekomen!

Tracktracecode heeft u NIETS aan!

Stefan
14-01-2023

Ze zetten mijn pakket op bezorgd na het al een tijd vertraagd te hebben maar ik heb niks ontvangen. Contact met de klantenservice is bijna onmogelijk. Ik betaal dure verzendkosten maar heb geen kans mijn spullen te krijgen

Wim
12-01-2023

Post.nl bezorgt pakketten niet aan huis bij ons in de buurt. Ondanks meerdere klachten komt er geen verbetering. Het is een ramp om iets via post.nl naar je verstuurd te krijgen!

Ray
11-01-2023

Gistermiddag/avond zou er bezorgd worden tussen 16:30/18:30 er is notabene betaald voor verzendkosten tot bij voordeur, komt er een mail binnen dat deze ivm drukte op postkantoor ligt, dus met ID erheen de baliemedewerker gaf ook al aan dat de werkwijze onfatsoenlijk is, pleuren de container vol paketten zo de winkel in en zoek maar uit omdat de bezorger "zogenaamd geen tijd heeft" of een tot 17 uur mentaliteit, wat een klantonvriendelijk bedrijf, en de wisselende bezorgers die hier op asociale manier met harde muziek. Open zijdeuren en over fietspaden jagen. En vervolgens geen tijd. Dikke 1 voor post NL lekkere organisatie met winsten maar service ho maar.

Emma
09-01-2023

Bijna onbereikbaar via telefoon of email.

Sta nu al bijna een kwartier in de wacht.

Gezien ze het zo verdacht moeilijk maken hun telefoonnumer uberhaupt te achterhalen zou je zeggen dat je niet zo lang in de wacht zou staan.

Dit is nou al de tweede keer in een paar maanden dat ik het halve internet moet afzoeken om met postnl in contact te komen.

Joris
06-01-2023

Kerstpakket toevallig opgehaald vandaag. Kwam voor een ander pakketje bij een ophaalpunt. Geen mail of iets gehad over het kerstpakket. Wat een drama bedrijf.

Pieter
05-01-2023

Ooit was het idee dat door privatisering een gezonde marktwerking ging ontstaan die in het belang van de klant zou zijn.

Het resultaat is dat je als klant bent overgeleverd aan een bedrijf dat opereert op basis van winstmarges in plaats van functionaliteit en service.

Ik stond nu 73 minuten in de wacht van de telefonische klantenservice voor zakelijke klanten omdat ik de afzender van een buitenlands pakket wil achterhalen na een inklaringskosten-betaal-verzoek/bevel. PostNL heeft me niet kunnen vertellen wie de afzender van het pakket is of uit welk land het komt. Ook weten ze niet wat er in het pakket zit.

Wanneer basis informatie wordt wegbezuinigd in het belang van een (perverse-) bonus voor de algemeen directeur is bewezen dat privatisering niet in het belang was van de consument.

Bonnie
04-01-2023

Brieven komen regelmatig weer terug, de afzender wordt blijkbaar als geadresseerde gezien.

Verder is het élke decembermaand zo, dat mijn brief nooit een woonadres in Hoboken (België) bereikt.

Marloes
03-01-2023

Al 6 weken bezorgd postnl mij geen pakketten meer dankzij een nieuwe postbezorger, hij bezorgd ze elders, niemand weet waar, want de track en trace nummers staan afgeleverd op mijn adres!?

Ik ben inmiddels 8 pakketjes kwijt! 8! Ik heb UREN gespendeerd om mijn beklaag te doen bij Postnl en alle afzenders om mijn geld terug te krijgen! alle afzenders hebben onderzoek gestart, wat echt dikke onzin is, er komt niets meer uit dan in mijn app staat, is bezorgd op mijn adres .joh! niet dus he?! ik heb een video deurbel, en 8 keer mis is behoorlijk kansloos. ik ben UREN tijd en frustratie kwijt, terwijk POSTNL zijn werk niet doet en daar ligt het probleem! en ja, inmiddels is de gehele buurt afgebeld, maar niemand geeft aan de pakketten te hebben. Mijn man heeft de bezorger een paar weken terug gevonden in de wijk, een buitenlandse man in een aftandse witte bus die geen nederlands spreekt! Hij heeft hem persoonlijk ons huis laten zien zelfs! ( geen een andere bezorger hiervoor heeft hier

Ingrid
03-01-2023

Rouwkaars voor mijn vaders crematie niet tijdig geleverd. De winkel heeft deze ruim optijd opgestuurd. Al dagen op ontvangen bij postnl! Gebeld naar postnl, deze weigerende met een oplossing te komen. Top, dat jullie deze trieste dag nog triester hebben gemaakt! Bagger bedrijf!

Jelle
02-01-2023

VERMIJD PostNL! Het is heel makkelijk om pakketten te stelen.

Email gekregen dat mijn pakket thuis geleverd was, terwijl ik thuis was. Niks ontvangen, buren eveneens niet.

Toen ik de tracking checkte, stond een V'tje waar mijn handtekening moest staan?

Klantendienst kan niks doen omdat ik de afzender niet ben.

Mijn 150 euro is dus gewoon VERDWENEN.

Bestel niets als het door PostNL geleverd moet worden, onbetrouwbare dienst!

Jose
02-01-2023

Afdeling bezwaarinklaring kunnen ze net zo goed per direct opheffen. Ze zitten daar een salaris te vangen en precies niks te doen!

Zogenaamd ontvangen ze je emails niet met toegevoegd bewijsmateriaal dat je dubbel belast bent door ze (tot drie keer aan toe). Gek genoeg ontvan ik dan wel een auto reply afkomstig van postnl maar ze houden vol."nee hoor, niks ontvangen, het komt na 10x bog steeds niet aan" als je daarna alles via de post toestuurt dan is het weer toevallig net niet compleet! groot fiasco deze afdeling

Meer PostNL reviews