PostNL reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente PostNL ervaringen

Santana
24-07-2024

Pakket is verdwenen en weg is mn geld

Ik heb een retour verstuurd van een artikel, maar zonder Track en Trace ivm het zelf moeten betalen van de portokosten wat het verlies dan nog groter maakt en het bijna niet meer aantrekkelijk is om iets te retourneren.

Nu blijkt dat het pakket nooit is aangekomen wat het heel waarschijnlijk maakt dat het door een Postnl medewerker is gejat. Dit is de tweede en laatste slechte ervaring die ik heb met Postnl. Ik ga er geen gebruik meer van maken en als ik de optie heb om een verzendservice te kiezen bij een winkel of iets dergelijks wordt het geen Postnl.

Petra
23-07-2024

Ik zat op schoolboeken van de kinderen te wachten. Mail van de verzender dat het aan PostNL is afgegeven en dat PostNL mij nog een mail stuurt met bezorginformatie. Geen mail gehad en nu blijkt dat ze vandaag een bezorgpoging hebben gedaan. Niemand thuis want we zijn op vakantie. De schoolboeken worden altijd in de zomervakantie verstuurd omdat ze op tijd moeten zijn voor de start van het schooljaar. Normaal als ik de mail van PostNL krijg pas ik de bezorgdatum aan en zorg dat er op die dag iemand is om de boeken aan te nemen. Nu dus geen mail gehad en dus niemand thuis. De boeken worden nu bij een pakketpunt gebracht. Dit kan niet worden aangepast naar tweede poging thuis bezorging en mijn ouders (die wel thuis het pakket aan hadden kunnen nemen als PostNL ons had laten weten wanneer bezorgd zou worden!) zijn niet meer de jongste en kan ik niet vragen om met een zware doos met boeken op de fiets te gaan zitten. PostNL wijst mijn klacht af en geeft de schuld aan de verzender.

George
22-07-2024

Ken je die mop van die bezorger van PostNL die vandaag een pakket zou bezorgen?

17-07-2024

Alleen maar leugens en bedrog.

Je krijgt mail dat het in de brievenbus bezorgd is.

Dan bel je dat het er niet is dan is het foutieve mail.

Dan hoor je 2 weken niks meer, bel je zelf kwaad op dan is het ergens anders afgegeven terwijl het brievenbuspost is.

Of je zelf maar onderzoek wil doen in de buurt.

Stefan
13-07-2024

Waar moet je beginnen? Pakket levertijden worden continu aangepast, wordt NIET aangebeld en worden weet ik hoever afgeleverd. Laatste keer zelfs 30 km verderop terwijl er bij mij om de hoe een pakket kluis is?! Post wordt niet bezorgd! Klacht hoef je niet in te dienen wordt niets mee gedaan. Als ontvanger heb je al helemaal geen rechten schijnbaar en als je iets verstuurd (aangetekende juridische brief a € 9,80 na drie dagen nog niet bezorgd en nu is het weekend, ‘sorry we hebben het niet gehaald’ wordt nu misschien maandag?!) Wanneer gaat iemand hier iets aan doen en hoe? Als er collectief iets te regelen valt doe ik mee.

Overige pakketdiensten werken prima, alleen heb je niet altijd de keuze….helaas

12-07-2024

PostNL heeft het weer voor elkaar: een pakket van 60 bij 40 bij 30 cm raakt "zoek". Eerst duurt het 2 weken voordat ze een onderzoek instellen (en alleen maar nadat zowel ik als de ontvanger meermaals contact met ze opnamen), vervolgens duurt dit "onderzoek" weer 2 weken en komen ze vervolgens tot de conclusie dat het pakket vermist is. ja, ja, zal wel.

Manon
11-07-2024

De laatste drie pakketten worden niet eens geprobeerd om aan huis af te leveren, maar worden naar een postnl punt gestuurd waarvoor ik dan in totaal 15km moet rijden. Ik vermoed dat de bezorger daar in de buurt woont. Twee van de drie pakketten bevatten ook nog eens medische hulpmiddelen. Bedrijven die postnl gebruiken gebeld maar zij kunnen daar niets aan doen. Natuurlijk wel: postnl niet meer gebruiken, dan zijn ze snel uit Nederland weg. Schandalig dit!

09-07-2024

Ik wou dat ik hier foto’s kon delen over mijn voorval met PostNL. de bezorger heeft de post van een verzamelgebouw met meerdere bedrijven letterlijk op straat achtergelaten (in de buurt van de deur) en deze post is door heel de wijk gewaaid. Vertrouwelijke post lig nu verspreid door de straat of is kwijt. Bij een melding hiervan bij PostNL hebben ze mijn gegeven doorgegeven aan een bezorger die mij persoonlijk belde. Blijkt het ook nog een bezorger van een hele andere wijk. PostNL snapt volgens mij zelf niet hoe ze moeten werken. Waardeloos bedrijf! En breek me de bek niet open over die achterlijk irritante chatbot die nergens nuttig voor is.

Xander
29-06-2024

PostNL en pakketten bezorgen. een drama. Waarom kunnen andere bedrijven het wel - min of meer -?

Brievenbuspakket: Wordt door het sorteercentrum als geleverd/ bezorgd gescand op het moment dat ze je pakketje in de bezorg bus gooien 🤨 Daarna kan het tot 3 dagen duren voordat hij daadwerkelijk in de brievenbus ligt. Bel je de klantenservice dan draait men eromheen maar garanderen je dat het pakketje de komende dagen in de bus ligt. ja die belofte kan prima als je de methode van werken kent. maar waarom niet gewoon als bezorgd scannen als hij ook daadwerkelijk bij de ontvanger is bezorgd?

Zal vast wel over nagedacht zijn en er zal vast ergens een logistiek (kantoor)manager loonsverhoging op gekregen hebben. en wij maar boos op de bezorgers zijn. Die mogen voor een slavenloon best de boksbal zijn van het grote PostNL.

Rick
28-06-2024

Ik heb gister een pakket opgestuurd via postnl en kreeg vanmiddag mijn pakket met benzinevlekken terug retour. Er zat een hoeslaken in en die zit zonder de benzine.

3 keer gebeld naar postnl en 2 uur met 2 collega’s lopen chatten en nog steeds niks opgelost.

Slechte service en ik krijg geen vergoeding ter waarde van €20 van het hoeslaken.

Su
22-06-2024

In één maand zijn er in totaal ZEVEN pakketten geleverd bij een afhaalpunt ipv bij mij thuis!

19-06-2024

Op Trustpilot geplaatst.

Het is weer zover: Wachten, wachten en wachten op je pakket.

Aangegeven: Pakket laten bezorgen bij een AFHAALPUNT.

17 juni om 03:45u! bericht via de PostNL app:

18 juni:

19 juni:

Vandaag: Tijdstip volgt.

Ik ben zeer benieuwd wanneer WEL het pakketje wel wordt geleverd.

Gelet op het zeer hoge percentage NEGATIEVE reviews heb ik het idee dat reviews op Trustpilot NIET door klantenservice van PostNL worden gelezen en dat klachten NIET serieus worden genomen.

PostNL betekent: PostNietLezen.

Advies voor PostNL: Stuur pas eenbbericht als de bezorger DAADWERKELIJK het pakketje op een afhaalpunt heeft bezorgd.

Niek
15-06-2024

Post nl word met de dag slechter, voor 22:00 besteld morgen in huis. maar dan niet met Post nl, zins je voor de pakketten moet betalen word het slechter en slechter de service. Soms tot wel 4 dagen wachten of plots een bericht krijgen dat het pakket bij een ophaal locatie is gedumpt. daar betaal ik dus niet voor!

Cristian
14-06-2024

Pakket al 2 dagen niet ontvangen, ik blijf zeggen dat ik het pakket zal ontvangen en er gebeurt niets!

Het is niet de eerste keer dat ik zoiets meemaak!

Ook ontving ik van hen beschadigde producten in de ontvangen verpakking!

Hij laat soms pakketjes achter voor de deur van het flatgebouw waar ik woon, zonder contact met iemand op te nemen of een bezorgmail te sturen!

Victor

PostNL.

Dat het nog bestaat is mij een raadsel.

Alle post: brief en pakket. Geen bezorging ondanks belofte.

PostNL belooft te bezorgen. vaak zelfs met specifieke tijdstippen. Dit gebeurt niet. Dit geldt voor zowel brief als pakketpost. Bij klachten word je van het kluitje in het riet gestuurd. Klantenservice spreek nagenoeg geen Nederlands. Post die per ongeluk wel aankomt is beschadigd/open geweest. Vaak duidelijk zichtbaar opengemaakt.

Een klantonvriendelijker bedrijf heb ik nog niet mee mogen maken.

Welk bedrijf durft er überhaupt nog iets met PostNL te versturen na alle klachten die er zijn?

Ad
14-06-2024

Absurd slechte service. Geven aan langs te zijn geweest maar zijn niet langsgeweest want ik ben gewoon thuis en nu moet ik het pakket zelf ophalen bij een punt terwijl ik heb betaald en recht heb op bezorging thuis. Dit gebeurt nu meerdere malen.

Wat een k*tbedrijf en k*torganisatie, ze hebben dikke schijt aan hun klanten.

12-06-2024

PostNL is een zeer slecht bedrijf geworden. Ze beloven al twee dagen tussen 12.15 en 14.45 pakket te bezorgen maar er komt niets. Dit is nu al de vierde keer dat ik achter mijn pakket aan moet. Ga nu zelf alles versturen via dhl . PostNL is zeeeeer slecht bedrijf en zeker met pakketten.

Remon
11-06-2024

Zeer slechte ervaring met post nl had via track etrace aangegeven dat mijn pakket ergens anders bij een post nl punt bezorgd moest worden netjes een bevestiging gehad dat dit zal gebeuren maar de pakketbezorger heeft geprobeerd dit te bezorgen om 2045 uur bij het post nl punt maar deze sluit om 18.00 uur wat een dombo zeg hij heeft het pakket daarom maar retour gezonden naar de afzender ongelooflijk terwijl mijn telefoonummer bekend was echt ongelooflijk dom ben echt ontzettend boos hierover

JoJo
07-06-2024

Het blijkt onmogelijk om een pakje te zorgen dat door de brievenbus past. Het is nu voor de 3e keer verzet terwijl de klantenservice mij gisteren verzekerde dat het vandaag geleverd zou worden. Morgen is te laat.

Frits
06-06-2024

Wij wonen in een appartement op 5 hoog. Ik heb al meerdere malen mij onbekende "buren"(vlgs post.nl) lastig moeten vallen omdat een pakket bij hun was afgeleverd. Reden onbekend. Ik zat binnen te wachten. Het is vervelend om anderen te moeten lastig vallen omdat de besteller de moeite niet neemt het pakket correct af te leveren en het maar ergens dumpt.

Meer PostNL reviews