PostNL reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente PostNL ervaringen

Janneke
05-10-2022

Eerst een track en trace dat bezorgen tussen 12:00 en 14:00 is,Dan is er vertaging en kan het tot 22:00 worden bezorgd,dan dat bezorgen niet lukte.?Ik was de hele dag thuis en dat ik morgen pakket kan afhalen bij service punt.En zo gaat het iedere keer bij post.nl.Beseffen ze niet dat mensen voor niks thuisblijven en je zo niet omgaat met klanten?Ik heb nooit gedoe met andere koeriersdiensten.Erg slecht van post .nl!Doe er eens ieta aan!

Ine
04-10-2022

Pakketjes worden met grote regelmaat niet aangebonden, ondanks dat je thuis bent. Geen bericht achtergelaten. Retour gezonden naar afzender. Medewerkers vertelt dan dat je eerder asn de bel moet trekken.

Indien je wel optijd aan de bel trekt moet jezelf het probleem oplossen.

Ze durven zelfs voir te stellen aangetekende te katen verzenden. Ook nu moet je het dus zelf hun probleem proberen te tackelen.

Nooit wordt het teruggekoppeld

Rezie
01-10-2022

Laatste tijd slechte ervaring

Gewoon thuis maar niemand gezien. Krijg je melding we hebben u gemist. Kun je bij een postnl punt ophalen. Lekker makkelijk om daar in 1x alle pakketjes achter te laten.

Ik moet ondanks verzendkosten ook mn pakket in een stad 10 km verderop ophalen

Schandalig

Jeroen
01-10-2022

Vandaag voor de derde dag op rij dat het aflevermoment is vertraagd ,zou eerst do komen toen vrijdag toen zaterdag ,nuwordt he hopelijk maandag 3 oct

Bruno
30-09-2022

Wordt tijd dat bedrijven zich keren tegen postnl. Blijft er om thuis, bericht van hun dat we er niet waren. Leugen! Zelfs niet naar afhaalpunt gebracht. Minachtend dat bedrijf, bah!

Sharon
30-09-2022

Speciaal thuisgebleven voor een pakket dat vanavond bezorgd zou worden. Een pakket van de apotheek waar medicijnen in zitten die ik echt nodig heb. Vervolgens een melding ontvangen dat de bezorger langs is geweest en dat ik niet thuis ben, terwijl ik hier letterlijk voor mijn raam zit te wachten. Er is geen bezorger geweest. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice, die ik na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk heb gesproken, om vervolgens te horen te krijgen dat ze er niets mee gaan doen. Dat ik deze medicijnen echt nodig heb en dat dit niet kan wachten, daar heeft PostNL gewoon schijt aan. Morgen weer een dag wordt er dan gezegd. Het inlevingsvermogen van een goudvis en zeer klantonvriendelijk! Schande PostNL!

Wodan

PostNL service…

Het pakket werd zaterdag geleverd op een afhaalpunt te Menen.

Maandagavond heb ik dus de niet thuis kaart in mijn brievenbus gevonden (alhoewel ik wel thuis was op het moment van levering).

Dinsdag en woensdag is het PostNL punt niet open.

Donderdag ben ik na het werk langs geweest en moest vaststellen dat er een briefje aan de deur hangt dat afhalen enkel kan tussen 09.00 en 13.00 uur.

Vrijdagmorgen kon ik er ook niet geraken en de zending wordt zaterdag geretourneerd.

Hoe moet ik als werkende mens aan mijn pakket geraken?

Een chatgesprek met PostNL los niks op: ze kunnen niks doen.

Ik onthoud dus voor in het vervolg: als iets wordt geleverd via PostNL moet ik een dag verlof nemen.

Ik zal niet lang nog een job hebben denk ik en dus geen geld om online te kopen. Probleem opgelost.

Gahrmann
28-09-2022

Al 2 keer bezorg moment gewijzigd, dan maar ff bellen hoe het zit voor dat ze aan de lijn had was de verbinding door hun zelf verbroken, toen iemand aan de lijn gehad zet me in de wacht ook weer verbinding verbroken, toen weer opnieuw gebeld ja konden ze niks zeggen hoe het nou precies zit met het pakket wat gewoon door de brievenbus kan! helemaal klaar met dit bedrijf.

Erik
25-09-2022

Mijn pakket wordt niet afgeleverd op een event. Na het event stelt PostNL een onderzoek en geeft toe het pakketje niet afgeleverd te hebben. Zij spreken de bezorger hierop aan en zullen het pakketje naar mij retour sturen; na ontvangst beloven ze mij de verzendkosten terug te betalen. Een week later heb ik het pakketje niet ontvangen en blijkt dit alsnog bij op de eventlocatie te zijn afgeleverd. Omdat ik het pakketje niet retour heb ontvangen, willen zij vervolgens ook geen verzendkosten terug betalen. Kortom: zij komen hun afspraken niet na en ik kan fluiten naar mijn verzendkosten en pakketje. Waardeloos PostNL. Tip: DHL en DPD werken een stuk beter en zijn meer oplossingsgericht (eerder ervaring). Mocht je meekijken PostNL: 3SOPKA069501220

Jeffrey
24-09-2022

Ik heb een pakket besteld. Omdat het zwaar is en ik last van mijn rug heb momenteel heb ik gekozen voor bezorging thuis. Hierna kreeg ik een melding dat mijn pakket tussen 10-13:00 geleverd zou worden. Ik heb continue thuis geweest en ben niet op een plek geweest waar ik de bel niet kon horen. Ik heb zelfs de PostNL bezorger door de straat zien rijden. Hij heeft de pakketjes bij een winkel afgeleverd om deze snel in één keer te bezorgen zonder 3/4 keer bij een adres aan te bellen (om meer pakketjes af te leveren door de moderne slavernij van PostNL). Nu is mijn pakket afgeleverd bij een winkel (beperkte openingstijden) en waarbij ik niet kom vanwege de verstandhouding met de eigenaar. PostNL zegt bij de klachtenafhandeling: u lost het zelf op want u was waarschijnlijk zelf niet thuis. Eindstand: winkeleigenaar boos, ik boos, niet-pakketpunt boos. Iets om trots op te zijn PostNL! En geen oplossing bieden.

Yasmina
20-09-2022

Geweldige service. Dus niet. En dat is zachtjes uitgedrukt. Pakketten worden gewoon in de stromende regen een weekend lang onbeheerd achtergelaten bij de deur. Inhoud kan worden weggegooid :-(. Bezorger had dus blijkbaar geen zin om het af te geven bij een afhaalpunt. Diverse keren bericht dat bezorging niet is gelukt omdat niemand aanwezig was. We zijn gewoon aanwezig, zitten bij de toegangsdeur waar we dus ook zicht hebben op het toegangsterrein maar niemand gezien of gehoord. Klacht indienen via mail kan niet. Alleen telefonisch doorgeven. O ja, je krijgt geen terugkoppeling over jouw klacht. Goede service hoor! Zal me niet verwonderen als er binnenkort weer een toeslag komt. Niet omdat het druk is maar om personeel te screenen en te scholen. Maar daarmee verander je helaas niets aan de mentaliteit van bedrijf en personeel.

Gc
13-09-2022

Jullie hebben het gore lef om WEER mijn pakket ergens anders te bezorgen. Oplossingen bij jullie bestaan niet. Dank jullie wel, mijn dure schoolboek kan ik opnieuw kopen :)

Marc
09-09-2022

Track & Trace, bezorger onderweg.

Daarna pakket kon niet afgeleverd worden 12u32, was heel de dag thuis, had namelijk een dag verlof genomen. Niets in brievenbus nada, is gewoonweg niet gekomen!

Daar zou afgeleverd worden in een service punt, is daar niet toegekomen.

Nu Track & Trace, bezorgtijd onbekend.

Is geen klein pakje 4,6Kg, dit verlies je dus niet zomaar.

Nu naar support gebeld, bezorger zou het gewoon terug meegenomen hebben naar de depot?!?! WTF

Nooit meer, vooralleer ik nog een online bestelling plaats zal ik ALTIJD eerst vragen met wie ze versturen, en is het PostNL, bedankt ik voor de aangeboden diensten en vraag ik of het mogelijk is mits opleg het via een ander te versturen,TNT,GLS,DHL whatever.

Maar PostNL, neen nooit meer.

Brigitte
07-09-2022

Tot 2 x toe dat ze zich niet aan de levertijden houden. Eerste x zouden ze smiddags komen dus kwam prima uit met mijn werk die dag. Zijn ze smorgens aan de deur geweest. Tweede x extra betaald voor avondlevering en zijn ze weer smorgens geweest. Betaal er potverdorie voor. Ook ontvang ik steeds een brieven voor iemand en heb al paar x doorgegeven dat ik die persoon niet ken en dat het adres enzo allemaal niet klopt. Ze blijven het steeds sturen. Wat een bedrijf is het geworden

Bram
06-09-2022

"Niet Thuis" bericht ontvangen, terwijl wij gewoon thuis waren. PostNL is gewoon niet langs geweest, ook de camera's hebben niets geregistreerd! Dus is het pakket direct naar een PostNL punt gebracht, in dit geval de Jumbo. Waar je het, helemaal aan het eind dan de volgende dag, kunt ophalen. Dat Niet Thuis berichten gedoe zijn klinklare leugens. Hou daar nou eens een keer mee op. En rij gewoon de geplande route zoals beloofd, daar is ook nog eens voor betaald.

Alex
06-09-2022

Een ster is nog teveel voor deze criminelen-beschermende organisatie. Twee jongens komen een kast ophalen. Mijn vrouw doet open. Vervolgens hoor ik haar schreeuwen dat ik moet komen. Blijkt dat een van die jongens een voor haar zeer ongepaste grap maakte, terecht wordt ze boos (we hoeven niet allemaal dezelfde humor te hebben en begrijpen). Vervolgens daagt hij mijn vrouw uit met 'sla me dan, sla me dan, kom op he?" Mijn vrouw! Hij staat intussen met zijn maat binnen in mijn huis. Ik vraag ze kalm te blijven en mijn huis uit te gaan, zodat we buiten verder kunnen praten. Ze weigeren, erger nog, zijn maat komt dreigend naar me toe, in mijn eigen huis: "wat moet je dan? Wat moet je dan?" Om mezelf, mijn vrouw en mijn eigen huis, privé eigendom, te beschermen, duw ik hem naar buiten. Dan rennen ze weg. Nu wil Postnl niet meer bij me bezorgen "omdat ik hun chauffeurs mishandel". Ongelooflijk.

Diana
03-09-2022

Pakket bezorgen melden aan de deur te zijn geweest (niet dus) en brengen mijn pakket naar servicepunt 5km verderop en een servicepunt zit om de hoek. Klacht lossen ze niet op proberen het wel maar breng het weer naar hetzelfde servicepunt… wat dom. Als PostNL service hoog in het vaandel heb staan dan is dit voor mij het diepte punt. Maar ho maar om service te verlenen. Het zou netjes zijn om het weer bij je thuis weer aan te bieden. Erg jammer

Dennis
02-09-2022

Ik heb een kleine webshop. Je betaald PostNL om jouw pakket te bezorgen naar de klant. Als ze vervolgens jouw spullen kwijtraken, dan geven ze niet thuis en kan je het uitzoeken. Als ik dat zou doen met mijn webshop dan zou ik binnen no time failliet zijn. Dus ik mag iedere keer de kosten maken en de pakketten opnieuw sturen terwijl PostNL de verantwoordelijk is voor het kwijt maken van de pakketten.

Dit komt erg vaak voor, maar het zou ze een worst zijn. Ze ontvangen hun geld toch wel en voor jou 10 anderen.

Andre
01-09-2022

Postnl .top bedrijf te triest voor woorden pakketen zoek niet opdagen op afgesproken tijden kamikaze piloten op de weg onbeschoft moet ik nog meer zeggen?

Track and trace ook ruk (staat tijd tussen 11 en 13:00uur . bijna 13:00uur ineens aangepast nu tussen 13:00 en 15:00 uur).

POSTNL monopoly positie zouden jullie niet moeten hebben met zulke slechte service!

Monique
31-08-2022

Wat een K bedrijf! NIET meer via deze "bezorger" gaan leveren Nederland want pakketjes worden NIET afgeleverd! Ze gaan rechtstreeks naar een POSTNL punt en tja die zitten zoooo vol (écht 1000 pakketten stonden er bij scooter-shop in Helmond!) Niet normaal de bezorgers zijn écht slecht. Vinden 'adressen' niet of weigeren moeite te doen om aan te bellen. Of ze rijden zelfs gewoon rechtstreeks naar een POSTNL punt (is vaker gebeurd) Nederland kom in Actie! Ban de POSTNL!

Meer PostNL reviews