Het is weer raak.
Pakket is geklaard en aflever moment bepaald.
Helaas, de volgende dag bericht dat het pakket nog niet onvangen is.
Bedrijf stuurt zelfs een track & trace code, gekoppeld aan pakket en post.nl
Dan via app alle gegevens invoeren, dit komt dan bij klantenservice terrecht.
Je krijgt ook een telefoon nummer. 1ste keer bellen, 18 minuten in de wacht.
Een overstaanbare Antilliaanse vraagt opnieuw alle gegevens. De teach & trace code moet ik 3x herhalen.
Dan verbreekt de lijn
2 uur later nog naar eens bellen. 22 minuten in de wacht.
Deze keer een iets beter verstaanbare medelander.
Resultaat: geen idee wat is gebeurd. Ze zien allen het laatste verstuurde bericht
Pakket niet aanwezig.
Dus advies: wachten maar.
Echt een bananen republiek bedrijf.
Ze scoren op trustpilot van de 21.000 reviews gemiddeld 1 ster.
Dit zegt wel wat over dit amateurarisch bedrijf.
Dit jaar al 2x prijs omhoog gedaan. Nu willen ze 2 dagen erover doen. Terwijl brandstoffen dik naar beneden zijn gegaan. Ik verzend veel Postnl maar hoeveel post er niet aankomt is ook schandalig. Kost vermogen voor ondernemers. Of je krijgt post terug omdat adres volgens hun niet goed is, terwijl het wel goed is. Moeten ze ook postzegel terug betalen vindt ik want moet dan weer verzenden. Oplichtingspraktijken.
Gelukkig maak ik elke envelop een foto met gewicht. Soms krijg je naslag van vele euro meer. Als ik dan foto stuur met gewicht zeggen oh ja klopt uw gewicht. Weer een Oplichting van verzending. Ze proberen alle manieren extra geld te krijgen
Wat een slecht bedrijf is dit post.nl
Boeken voor school gewoon in de bus steken dat voor de helft dan in de regen hangt.
En pakket zet men voor de deur met een waarde van enkele honderden euro's. Mak ze helemaal niks uit wat een slechte service.
Sterker nog als ik wat op een site wat kopen wil en ik kan alleen uit postnl kiezen om te versturen daan koop ik daar niks zo heb ik mijn buik vol van post.nl.
Pakket niet geleverd, ook geen brief in bus. Gaat meteen naar afhaalpunt,zo ver mogelijk van mijn huis. Was gewoon thuis, geen bezorger gezien. Kan ook niet in de app bezorgvoorkeur wijzigen. Moet met IDIN, aan bank gekoppeld. Krijg steeds foutmelding terwijl t zelfde adres is. Klantenservice gebeld, nu blijkt dat je niet eens je voorkeur kan opgeven. Mijn postcode is gekoppeld aan dit belachelijk verre afhaalpunt terwijl er meerdere vlak in de buurt zijn. Wat n idiotie. Niet in zee gaan met Postnl, baggerbedrijf.
Post.nl zeer onbetrouwbare T&T en bezorger. Ben altijd hele dag thuis als T&T meldt dat geleverd gaat worden.
Bezorgtijdslot wijzigt steeds via mail en in app. Om steevast te eindigen met 'bezorging niet gelukt".
Vandaag 1 Pakket retour afzender. 2 Pakketten naar ophaalpunt.
Als gewoonlijk geen bezorger gezien.
Dit is regel, geen uitzondering.
Klantenservice en chat verwijzen naar verkopers. Ten onrechte, want het gaat steeds mis bij Post.nl.
Post.nl was al matig. Tegenwoordig ronduit zeer slecht. Gezien eindeloze reviews, kan Post.nl niet zeggen dat ze van niets weet. Dan geen oplossing regelen, getuigt van abominabele bedrijfsvoering en disrespect voor je klanten.
Helaas bieden verkopers vaak geen keuze en ben je als koper tot Post.nl veroordeeld. Anders zou ik het wel weten.
Complete verzameling debielen en leugenaars! Zoveelste keer dat ze pakketten direct naar postnl punt brengen zonder aan te bellen.
Als je de 3e wereld in dienst neemt, dan krijg je 3e wereld kwaliteit!
Wat een mongolen!
Zelfs een 1 is nog teveel.
Pakket wat ik verzonden heb, is niet geleverd bij de ontvanger.
Voordat je iemand kan spreken van post nl ben je 45 minuten verder.
Dan scheppen ze je af met de mededeling : hopelijk gaat dit nooit meer gebeuren!
Serieus.nog nooit zo'n k*tbedrijf meegemaakt.
Ik verstuur nooit niets meer via diet bedrijf.
Oplichters zijn het!
Zou gisteren mijn pakketjes krijgen dus vandaag had ik erop gerekend maar nee hoor. Bezorging niet gelukt nu komt het dus 2 dagen later en dàt is nog afwachten… echt een kutbedrijf en het wordt met de dag slechter
PostNL doet blijkbaar alles i.p.v. pakketten bezorgen, die maken ze liever kwijt. Eerst wordt in de PostNL app aangegeven dat je de volgende dag een of meerdere pakketten kunt verwachten. Op de dag zelf is/zijn het/de pakket(ten) ineens vertraagd en verdwijnen ze van de radar. Zo zijn er inmiddels al 5 pakketten in rook opgegaan. Ik vraag me af of die pakketten soms gejat worden door medewerkers van PostNL?
Pakje niet geleverd!
Ze hadden het te druk om mijn makje te leveren dus hebben ze die gewoon rechtstreeks naar een afhaalpunt geleverd. Slechste leveringdienst die ik ken. Komen niet een leveren!
Post niet ontvangen, niet te bereiken per telefoon. Alleen maar de meer dan irritante chatbot. Echt een service van 0,0.
Iets besteld bij een webwinkel. Volgens de winkel en volgens de PostNL app zou het pakket vandaag bezorgd worden. Hier speciaal voor thuis gebleven.
In de app wordt aangegeven: "we zijn onderweg", "we zijn er bijna". Ik zit bij het raam naast de voordeur, maar geen bezorger te zien.
Dan wordt er in de app gemeld: "bezorging gelukt", op mijn adres.
Maar ik heb niets ontvangen. En mijn buren hebben ook geen postbezorger gezien.
Post NL wil niets met mijn klacht doen: "wacht nog maar een paar dagen, dan komt het pakketje misschien wel."
Dit is niet de eerste keer dat dit mij overkomt. Ik ben bang dat onze locale bezorger zijn (of haar) werk niet serieus neemt.
Ik zou alle webwinkels willen adviseren om voor bezorging in Amsterdam niet in zee te gaan met PostNL
Op 7 september kreeg ik de melding dat mijn pakket, dat gewoon in de brievenbus zou passen, was bezorgd. Enthousiast ging ik die avond mijn brievenbus openen, maar helaas… er zat helemaal niets in! Omdat het weekend was, moest ik wachten tot maandag om een melding te doen bij PostNL. In de tussentijd heb ik mijn buren gevraagd of zij misschien mijn pakketje hadden ontvangen, maar helaas zonder succes. Toen ik eindelijk contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te horen dat mijn pakket al bezorgd zou zijn (en dat zie ik ook in mijn app, maar dat is gewoon niet waar!). Na aandringen kreeg ik alleen maar vage antwoorden: misschien was er een foutieve scan gedaan of misschien had een buur het ontvangen (wat ik al had gecontroleerd en niet het geval was). En alsof dat nog niet erg genoeg is, kan ik nu ook mijn geld niet terugkrijgen van AliExpress. Zij vragen om bewijs dat ik het pakket niet heb ontvangen, maar PostNL weigert enig bewijs te leveren.
PostNL heeft nu al drie keer op rij pakketten die voor mij bestemd waren op afhaalpunten gedumpt die tot 10 km bij mijn huis vandaan liggen. Dan kan ik het net zo goed zelf bij de afzender gaan ophalen. Volkomen bizar.
Wat een discriminerende bende is het bij postnl klachten worden niks mee gedaan spreken bijna geen Nederlands bezorgers bellen niet eens meer aan maar staan ergens geparkeerd met de bus met iemand naast hun zonder postnl kleding en een enorme bende in een bus waar de pakketjes gewoon ingegooid worden en als je ze aanspreekt spreken ze ineens geen Nederlands en snappen ze ineens niks meer bel je met klantenservice mag je niet om een Nederlands iemand vragen want dan verbreken ze zonder iets te zeggen de verbinding schandalig wie wordt er nu in Nederland gediscrimineerd.
Als ik -10 sterren zou kunnen geven had ik die gegeven.
Was altijd erg tevreden, maar kwaliteit wordt steeds slechter.
Pakket dat naar mij gestuurd was bleef de status houden 'bezorgtijd nog niet bekend' en 'het is erg druk'. Gebeld met klanten'service', krijg je na lang wachten een slecht Nederlands sprekende dame aan de lijn die niets kan doen omdat ik niet de verzender ben.
Na paar dagen kreeg ik een bericht van een wildvreemde op Facebook, of ik op een pakje zat te wachten. Was haar adres over mijn adres heen geplakt. Kon ik het pakje daar gaan ophalen (30 km) en ik had al betaald voor verzendkosten )-:
Later werd ik gebeld door Postnl, omdat afzender een onderzoek had laten starten, of mijn pakje al terecht was, dat was wel netjes, ze kon alleen niet verklaren wat er fout was gegaan.
Ik hoop dat alles snel weer beter wordt bij Postnl
Geen ster waard, meest verschrikkelijke service en dit zal mijn laatste keer zijn dat ik gebuik gemaakt heb van hun. Ik raad iedereen af om samen te werken met hun.
Voor de zoveelste keer, we hebben het pakketje niet kunnen afleveren terwijl ik gewoon thuis was, weer naar een afhaalpunt moeten gaan, 3 km verderop. ben helemaal klaar met post.nl
Op de track and trace staat er dat mijn pakketje gisteren om 14:42 is bezorgd. De grap is dat er niemand thuis was om 14:42 en er ook niks is bezorg. Alle buren nagevraagd niemand die iets heeft. Nu moet ik achter mijn post aan via de afzender. Een schandalig bedrijf is dit gewoon.
Hele middag thuis gezeten om pakket in ontvangst te nemen. Blijkt de pakketbezorger het bij de buren op de stoep heeft gezet, aangebeld en weggereden is. Zonder aan te bellen bij mij of briefje oid. Pas uren later kreeg ik bericht dat mijn pakjet bezorgd was op mijn adres om.half 4. Terwijl hij al rond 13u het pakket bij de buren op de stoep had gezet.