PostNL87 ervaringen

Bob
11-06-2019

ZEER slechte service .

11.06.2019
Melden via mail dat ze bij uw thuis zijn geweest en terug komen voor een 2° keer .
Maar in werkelijkheid zijn ze nooit de eerste keer bij u geweest , vandaar dan ook geen pakketmelding in de brievenbus met KB code .
Weet dit van iemand die in het bedrijf werkt .
dus een snertbedrijf en opletten .

Piet
05-06-2019

PostNL levert pakketten niet, dumpt alles bij PostNL afhaallocatie

Onbetrouwbaar. Levert niet, doen alsof je niet thuis bent en dumpen alles bij PostNL afhaallocatie. Ik bestel geen producten om het vervolgens ergens zelf op te moeten halen. Bij PostNL betaal je voor een dienst die niet geleverd wordt. Klachten doen ze niets mee.

Petra
Petra
02-06-2019

Kassa voor post, teleurgestelde klant

Besteld via Bol en extra betaald voor bezorging op zondag. Krijg je een mail dat we helaas niet thuis waren, wat niet klopt. Bezorger heeft geen kaartje in de bus gedaan dus heeft nog niet eens de moeite genomen om aan de deur te komen.
Nu weer extra betalen voor bezorging morgenavond omdat we op de voorgestelde tijd niet kunnen. Kassa voor PostNL op deze manier.

Yolanda
29-05-2019

Bezorging al twee keer mislukt

Ik heb bij bol.com een kadootje besteld, voor mijn dochter. Al twee avonden voor niks gewacht, ze hadden vertraging en mijn pakketje is al 2 keer terug gestuurd naar sorteercentrum. Morgen is het hemelvaart dus nu komt het vrijdag pas. Ik ga het retourneren ik wil de bestelling niet meer! Voirtaan maar weer ouderwets naar de winkel. Mijn dochter zwaar teleurgesteld. Schandalig dit!

Piet
24-05-2019

Waardeloos bedrijf

Op donderdag via internet iets besteld. via leverancier een track & trace code (pakket zou op vrijdagmiddag worden bezorgd). speciaal vrij hiervoor genomen.
ineens krijg je de melding dat het pakket pas zaterdag wordt bezorgd.als mijn werkgever zo met zijn klanten om zou gaan, liep ik al lang in de WW! kortom , waardeloos!

Nicolas
Nicolas
16-05-2019

Slechte service, onbehulpzaam klantendienst

Extra betaald om snel te leveren en tracking code te krijgen om alles op te volgen. 1e poging onsuccesvol door geen aanwezigheid van ontvanger. Briefje in de bus bevatte onjuiste informatie. Klantendienst kon niet helpen door fouten van chauffeur. Pakketje uiteindelijk 5 dagen later in een postNL punt beland, waarna ontvanger zelf de klantendienst moest contacteren om te komen te weten in welk postpunt het pakketje lag, dit hadden ze leuk vergeten vermelden op het briefje. Er zijn 4 postpunten dichter bij de woning van de ontvanger, toch is het in het postpunt geleverd 20km verder.
Belachelijk!

Maikel
15-05-2019

Te laat geleverd

Heb op zaterdag een paketje besteld bij bol.com en heb extra betaald om hem zondag nog te laten bezorgen. De track & Trace gaf aan dat het paketje tussen 12:00 en 18:00 werd bezorgd. Een paar uur later stond er tussen 16:00 en 18:00 i.v.m vertragen.
Ondertussen is het woensdag en nog steeds niet bezorgd. De track & Trace zegt nog steeds dat er vertraging is.

06-05-2019

Pakket bij voordeur neergelegd

We hadden bergschoenen gekocht bij de ANWB en betaald. Omdat ze niet op voorraad waren zouden ze nagestuurd worden op het huisadres.

Wat schetst onze verbazing, toen we thuiskwamen lag er een goed zichtbare grote gele plastic zak met het logo van de ANWB bij de voordeur. Geen briefje van de bezorger gevonden in de brievenbus.

Gelukkig lag het pakket er nog, had het er niet meer gelegen dan zou de ellende pas goed beginnen. De reactie van de ANWB is dan dat zij geleverd hebben en je bij Postnl moet zijn. Dan moet je gaan bellen met Postnl. Een fijn vooruitzicht.

Mocht het zo zijn dat wij voor ontvangst een handtekening hadden moet plaatsen, dan is er ook nog sprake geweest van valsheid in geschrifte hetgeen als een misdrijf in de wet staat aangetekend.

Beslist geen pluim voor Postnl

Pm
01-05-2019

Niet aanbellen

Niet de eerste keer dat er zonder bericht op de mat een pakketje naar afhaalpunt is gegaan. Ik heb het vermoeden dat er niet eens de moeite word genomen om aan te bellen. Er was weldegelijk iemand thuis die op de zending zat te wachten postnl! Zeer slecht👎👎

Hendrik
25-04-2019

Spoed en aangetekend naar Engeland.

Na 8 dagen meld track & trace dat het pakket via Duitsland in Nederland is aangekomen. Niet bij mij. Geen telefoon gehad. Wel 43 euro betaald voor de service.

Rene
Rene
21-04-2019

Ze bezorgen niet, ze doen alleen alsof ze aan de deur zijn geweest

Wij hebben hier een aantal bedrijven aan huis en soms bestel je wel eens iets via internet. maar de laatste maanden worden pakketten niet meer bezorgd door post.nl, want door wegwerkzaamheden kunnen ze niet tot aan de voordeur komen.
Alle andere bezorgdiensten vinden een manier, maar post.nl is liever lui, het interesseert ze toch niet.
En dus registreren ze dat ze wel geweest zijn, maar dat er niemand thuis was. Niet één keer, maar intussen meer dan 10 keer. Vele klachten verder, maar er verandert niets, want ze zijn waarschijnlijk trots op hun eerste plek als minst klantvriendelijke, meest klachtenontvangende organisatie

Sander
20-04-2019

De enige echte!

Aan alle webshops:
Verzend alleen via PostNL want dit is n.l. de enige bezorgdienst waarvan de pakketjes altijd zoals gepland bij ons bezorgd worden.
De allerslechtste zijn de DPD en UPS.

Victoria
12-04-2019

Bezorger belt niet eens aan + 6 dagen te laat geleverd

Pakje besteld op dinsdag, postnl maakt reclame dat het "de volgende dag" dus woensdag geleverd zou zijn.
Door "vertraging" zal het pakje pas vrijdag geleverd worden.
Vrijdag annuleer ik mijn plannen om thuis te zijn voor mijn pakje, ik zie op mijn track & trace dat de bezorger mij gemist heeft .
De bezorger heeft niet eens aangebeld
Ik was heel de dag thuis!
Nu zeggen ze dat het pakje slechts dinsdag op het afhaalpunt beschikbaar zal zijn!

Mooi hoor 6 dagen te laat geleverd

Nooit meer bestellen met postnl!

Thom
03-04-2019

Alleen klagen als TNT het goed vindt.

Dag TNT, ik wil graag een klacht indienen over het feit dat een bezorging na twee keer bij een ophaalplek terecht komt en dan niet alsnog kan worden bezorgd.
Dat kan niet mijnheer.
U kunt alleen over de bezorger klagen
Dan wil ik graag een klacht indienen over het feit dat ik geen klacht kan indienen over het onderwerp waarover ik wil klagen
Dat kan niet mijnheer
En waar of bij wie kan ik daarover een klacht indienen?
Dat kan niet mijnheer

TNT: erger dan Kafka

Huibrechtje
29-03-2019

Vriendelijke bezorgers, pakketjes op tijd geleverd

Er zijn zoveel negatieve ervaringen opgeschreven. Dat ik dacht ik ga mijn jarenlange tevredenheid hier neerzetten. Want dit verdienen deze hardwerkende mensen. Er gaat overal wel eens iets fout. Het nadeel is dat ze dit vooral horen. Als het gewoon goed gaat zeggen we dat meestal niet. Bij deze complimenten!

Jacinta
27-03-2019

Post.nl is een super bezorger

Je hoort vele klachten over Post.NL.
Bij ons wordt al jaren bezorg met Post.Nl en we hebben nog nooit iets negatiefs meegemaakt.
Dus bij deze een welverdiend compliment.

Titia

Zoek een andere bezorger

Al heel veel klachten ingediend op de site van post nl zonder enige reactie.
mijn post stuk ligt vanaf december 2018 in het sorteercentrum, hierdoor krijg ik van het bedrijf mijn geld niet terug van het geretourneerde artikel

John
John

Bezorging

Post-nl. Herken ik niet in de klachten die ik hoor vandaag. Ik vind post-nl de beste bezorger die er op het moment hier aan de deur mijn bestellingen brengt. Postcode 2678 nooit problemen mee.

Jolanda
26-03-2019

Blij met bezorger van postnl

Ik heb nog nooit problemen gehad met PostNL. Ik ben ook zeer tevreden over de pakketbezorger van PostNL in mijn wijk. Altijd vriendelijk en beleefd.

Robert

Alleen maar positief

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf. Bezorgers zijn netjes en beleefd en komen vrijwel altijd binnen de afgesproken tijdsspanne. Het versturen van pakketten gaat zeer eenvoudig dmv de app en pakketten komen altijd aan. Ooit eens zelf een briefpakket aangemaakt welke niet door de brievenbus paste. Was mijn eigen fout en dit is netjes opgelost door Postnl. Als je bedenkt hoeveel post er wordt verstuurd en hoevaak het mis gaat dan doet dit bedrijf het prima. Nogmaals dit is mijn ervaring met dit bedrijf.

Meer PostNL reviews
Welk cijfer geef jij PostNL?