Waardeloos klote bedrijf ,na ruim uur in de wacht maar opgehangen. Triest dat er zo slecht met klanten worden omgegaan. Pakket nu al ruim week kwijt en niemand die ik kan spreken.
Bol.com via PostNL. Pakket besteld 31/05 die ten laatste dag nadien geleverd zou worden via PostNL. Gelieve thuis te blijven omwille van de grootte van het pakketje. Op donderdag(volgende dag bevestiging levering tussen 13u30 en 17u30) werd de levering uitgesteld naar vrijdag.
Welja na 2 dagen geleverd is ook nog ok. Bevestiging vrijdag levering tussen 13u30 en 17u30. Opnieuw uitgesteld naar zaterdag. Op zaterdag al snel uitgesteld naar maandag tussen 11u45 en 15u45. Om 16u ah tis druk we proberen vandaag nog voor 22u te komen. Om 19u, jammer het is ons niet gelukt en we weten nog niet wanneer wel!?
Meerdere keren contact met zowel bol als PostNL maar die wimpelen je(wel vriendelijk) af.
Sorry maar dit is niet normaal. Dit wil zeggen dat ons pakketje al meerdere keren rond is gevlogen in en uit de bestelwagen…
Ik verwachtte 2 pakketjes op een woensdag avond, geen levering ivm vertraging. Donderdags hetzelfde. Vrijdags ook geen pakketjes. Zaterdag komen ze langs tussen 19.00 en 21.30 uur en je raadt het al geen pakketjes ontvangen! waar blijven mijn pakketjes? telefonisch bijna een uur in de wachtrij wordt er gewoon opgehangen aan mijn oor. Wat een tering bedrijf is dit zeg!
Waardeloos bedrijf en personeel, nog niet in staat om een simpel pakketje van a naar b te brengen. Meschien een x normalen mensen aannemen in plaats van de restjes van de maatschappij aan te nemen. Dit was mijn laaste keer dat ik iets via die schoften laat binnen komen. Alleen nog maar DHL of andere diensten die wel gewoon hun pakketje binnen 24 uur kunnen bezorgen. Bestel ik iets op een website en kan het alleen met post nl zoek ik verder of haal ik het wel in de winkel dat is dan velen malen sneller dan dat da stelletje mongolen het daar kan leveren. Waardeloos!
Voor de derde maal gaat het fout met een tijdschrift boek. Vandaag een lege envelop ontvangen zonder duur boek. Erop zit de barcode waarop je kunt zien dat het pakket 854 gram woog. Vervolgens bij mij in de bus een lege envelop. 52 minuten in de wacht bij klantenservice , belachelijk , en toen was het 17.00 en werd de lijn verbroken . Dus post.nl wel 4,85 innen voor verzenden en vervolgens niets leveren en ook geen klacht aannemen. Ja, zo wordt je wel rijk. Dus alle mensen…. stap over naar een andere verzender. En stop met post.nl
Postzegelcode online besteld en betaald. Wel het geld van de rekening maar geen codes ontvangen. Bij de klantenservice krijg je standaard een robot assistent. Tien maal moeten invullen wat de reden van bellen was. Iedere keer halverwege een error melding. Toen ik uiteindelijk een medewerker aan de lijn zou krijg kreeg ik wederom een foutmelding.
Inmiddels in het bezit van een telefoonnummer via de chat app en nu alweer een uur in de wacht. Waardeloos.
Waardeloos bedrijf heb nu 2 keer zitten wachten op het pakket ook nu zonder resultaat elke keer op laatst wijzigen ze een andere afleverdatum en heb je zitten wachten voor nop op je pakket
Nu hoop ik dat ik dit dinsdag krijg.
Voor de zoveelste keer ,een bestelling ( nr 1)bij bol.com geplaatst welke door dat geweldige postnl bezorgd zou worden ,maar nee hoor ,,45 minuten in de wacht bij de klantenservice gestaan ,wordt gewoon de verbinding verbroken .
(bestellingen 2) goed nieuws ,uw bestelling is verzonden!
Vanuit postnl : sorry we hebben het bezorgmoment niet gehaald ….
Bestelling 1 is kwijt geraakt bij de bezorgers ,en bestelling 2 is het volgende bezorg moment niet bekend …….
Wat een kut bedrijf!
Cijfer 1 kan helaas niet lager!
Krijg net bericht dat pakket afleveren niet gelukt is. we zitten thuis op de bank notabene te wachten op de bezorger!
Postnl zorg er eens voor dat de bezorgers daadwerkelijk aan de deur komen ipv dat ze naar huis gaan en wij morgen het pakket bij een afhaalpunt moeten gaan ophalen.
We gaan voortaan eerst kijken met welke dienst de winkels zaken doen, Dhl levert namelijk altijd aan de deur!
Lager dan 1 konden we niet aanklikken, anders had het een grote nul geweest. Wij sturen een pakket met relatiegeschenken naar ons account met nieuw adres. Pakket kon niet worden afgeleverd. Op internet konden we wel heen en weer geschuif zien naar afleveradres en terug naar depot. Tot aan 5 weken toen. Klantenservice gebeld, ellenlang gewacht. Eindelijk na 6 weken bericht "uw pakket is gevonden". Onze klant gebeld dat wij het binnen 1 week in ons bezit zouden krijgen (. Sneller kon niet aldus post.nl. Dag later nieuw bericht "uw pakket bevat verboden middelen, aanstekers. Het pakket is vernietigd en uw heeft geen recht op vergoeding. Hoe kan zoiets, geen persoonlijk contact, telefoonnummers waren bekend. Ongelooflijke puinhoop daarzo en zeer irritant met dagelijkse verschuivingen en onduidelijkheden. Wat een .**&****bedrijf.
Officieel en belangrijk aangetekend met Track en Trace naar het buitenland verstuurd, maar de aangetekende post is nooit aangekomen. Zowel de ontvangende afhandelaar als Post NL geven aan dat deze belangrijke brief bij de andere partij ligt. Contact opnemen is moeilijk en kan alleen op de voor hun praktische momenten. Vooralsnog kosten gemaakt voor de inhoud en de aangetekende post, maar het resultaat is frustratie en een bemoeilijkte situatie.
Klantenservice is er toch om je te helpen? ze zijn niet te bereiken!
Door bezorger wordt aangegeven dat pakket in brievenbus ligt terwijl dit niet gebeurt is. Wij waren thuis en mijn echtgenoot was aan de voorkant gras aan het maaien dus hij moest postbezorger gezien hebben. Dit gelijk gemeld bij post nl doen ze net alsof ze niet thuis zijn. En ja dan heb je gewoon pech en moet je maar afwachten. Met andere woorden gezegd bezorgers mogen je bestelen en gaan vrij uit.
Op 22 april ging een pakketje op reis, retour naar de webwinkel. Op 24 april gaf het een laatste keer een levensteken en sindsdien niets meer vernomen. De postnl heeft het al opgegeven en noemt het vermist.
Omdat ik niet op de hoogte was van de regels heb ik het niet aangetekend verstuurd, dit betekent dat ze een middelvinger naar je opsteken en niets voor je doen, oh ja nog wel excuses, maarja daar krijg je je geld niet mee terug…de volgende keer dus maar verzekerd versturen via dhl, of nog beter, het in een winkel met contant geld kopen
Problemen met postbezorging, meerdere keren. Gemeld middels chat. Je wordt teruggebeld, zo blijkt uit de nummermelding, maar dan moet je sprinters kwaliteiten hebben want zo snel kan een mens niet bij de telefoon zijn. Drie keer over laten gaan en dat is het. Dan krijg je een mail. Makkelijker dan een gesprek natuurlijk. Valt mij zwaar tegen.
Het is dat ik niet de optie had voor een halve punt anders had ik die zeker gegeven. Wat een flutbezorgproces hebben jullie en jullie klantenservice is ver te zoeken. Op zaterdag 29 april 2023 ben ik thuis, minding my business. Ineens zie ik een melding van Postnl dat mijn pakket bezorgd is. Remember ik was gewoon thuis en oh ja, ik ben niet doof, maar heb toch echt geen bel gehoord. Toch was mijn pakket nergens te vinden, ook niet bij de buren. Via de app dit meteen aangegeven (oh ja, je krijgt daar maar 1x de kans toe). Vervolgens heb ik een gesprek gemist van Postnl en volgt daarop een mail. Met als conclusie, ik moet nog even langer wachten en anders de afzender benaderen. Are you kiddin' me? Na eerdere negatieve ervaringen met Postnl kan ik voor mezelf concluderen dat jullie een vreselijk bedrijf zijn 😒. Jullie kunnen nog wat kennis opdoen voor wat betreft klantenservice. Je klant zelf actie laten ondernemen, terwijl het jullie fout is?! The Nerve!
WAARDELOOS BEDRIJF, meerdere keren meegemaakt dat ze zeggen dat je pakket bezorgt is maar het is niet bezorgt, ook niet bij de buren. Dan ligt het ineens weer bij het sorteercentrum en komt het de volgende dag. En wat denk je? Nee, de volgende dag komt er niks en sterker nog het pakket is verdwenen. Ik adviseer bedrijven GEEN zaken te doen met Postnl, je bedrijf krijgt er een slechte naam door want klanten krijgen hun bij jou gekochte producten niet geleverd! Ik ben er helemaal klaar mee!
26-4 0:47 pakket ontvangen van verzender
26-4 08:36 Zending gesorteerd levering 12:45-15.45
26-4 14.01 Bezorger onderweg
26-4 14:03 JA HOOR 2MINUTEN LATER
Bezorgmoment bijgesteld Of was de bezorger toch niet
onderweg?
26-4 18:29 nieuwe bezorgtijd 28-4 11:45-14:15
3STLHS927780960
Volgende keer kies ik een leverancier waar ik zelf de vervoerder kan kiezen. (deze leverancier ingelicht)
Geven je doodleuk een tijd door om thuis te blijven. Sturen je doodleuk een bericht dat je niet thuis was. Je belt vervolgens het punt op waar mijn pakket zou liggen en krijgt te horen dat hij het sorteercentrum nog moet verlaten. Blijf je dus voor janlul met je brave gedrag thuis voor een fantoombezorger
Ik had in de PostNL-app mijn bezorgvoorkeur aangegeven: pakketjes zouden dan standaard naar een afhaallocatie worden gezonden. Makkelijk voor PostNL en ook voor mij. Echter toen de afhaallocatie er plots mee stopte, ging ook mijn pakketje retour afzender naar de andere kant van de wereld. Nou. nou, wat een doordachte service, echt heel slecht.