UPS1.035 ervaringen

02-04-2020

Zoveelste keer

Ze geven aan bij het adres geweest te zijn, kreeg een track en tracé bedrijf gesloten. We zaten op de bank en zagen de auto de straat in rijden ze kunnen met de navigatie van tegenwoordig het juiste adres nog niet vinden. Dit is echt niet de eerste keer dat de pakketjes op het verkeerde adres worden afgeleverd. Bel je naar Ups hang je een kwartier aan de telefoon en wordt na een kwartier weggedrukt. UPS er zijn heel wat verbeterpunten

Tammy
01-04-2020

Ongelooflijk dat deze dienst nog mag bestaan

Ik zie aan 1 stuk slechte comments op dit waardeloze bedrijf en sluit me daarbij aan. Ook ik kan standaarf mijn pakket ophalen bij afhaalpunten, omdat men dan beweert dat ik niet thuis was, terwijl ik elke keer thuis zit te wachten. Ik snap niet dat de dienst überhaupt nog gebruikt word door bedrijven en online shops.

Tuba
27-03-2020

Verschrikkelijk

Klantenservice waarmee je 20 minuten aan de lijn zit om er doorheen te komen en alsnog met een virtuele assistent wordt verbonden.
Bereibaarheid zeer, zeer slecht!

Li
21-03-2020

Bezorging verschrikkelijk traag

De meest trage pakket service ooit

An
20-02-2020

Eerst online betaald en nadien nog een factuur voor zelfde zending!

Op 18.2.2019 online betaald en verzendlabel aangemaakt.
Op 4.2.2020 een openstaande factuur voor deze zending ontvangen met de vraag binnen de 30dagen te betalen.
Klantendienst stuurt je telkens naar de volgende dienst en als laatste kreeg ik uit Polen een engelstalige mail met de melding dat mijn factuur nog niet betaald was!
De 2de UPS mail bevestigde dat ik betaald had en zending was aangekomen.
De laatste mail uit Polen negeerde deze 2de mail volledig!
Ik heb wel bij mijn bankrekening geen enkele betaling teruggevonden voor UPS.
Misschien is er bij de online betaling de link naar de bank wegens een softwarefout op de website van UPS niet gelukt.
Vandaar dan deze factuur?
Vele vragen ivm met deze 3,99 euro kosten!

Geert
30-01-2020

Elke stap verkeerd

Bestelling via Dyson website, het beloop.
1. Bezorgdatum door Dyson en UPS op 28-1 vastgesteld, per mail op de hoogte.
2. Op 28-1 (ik blijf ervoor thuis) de hele dag status van bezorging (via ups.com) op 'bezorgdatum 28-1'. Het geschatte tijdstip is dan tussen 9.00 en 19.00 u met mogelijke uitloop. Na 19.00 nog geen bericht of wijziging, bezorgdatum veranderd in 30-1.
3. Op 30-1 wederom geen enkele tijdsindicatie, bezorger gemist tijdens boodschappen doen. Nieuwe bezorgdatum volgens briefje 31-1.
4. Ik probeer te bellen naar UPS klantenservice, duurt 12 minuten om door het menu heen te komen, krijg vervolgens niemand te spreken. Bezorgdag van UPS volgens klantenservice is 30-1-2019.
5. De enige ophaal locatie regio Utrecht is echt veel te ver om af te halen.

Verwacht UPS dat ik iemand inhuur of een een week vakantie opneem om een pakket in ontvangst te nemen?
UPS, schaam je, en ik bestel nooit meer iets bij een website die via UPS bezorgd.

Jaap
28-01-2020

Zeer ontevreden over levertijd en bereikbaarheid

Zeer slechte ervaring omdat
-de levertijd zeer slecht is
-het aangegeven levertijdframe lang is, 1dag dus een hele dag reserveren om op UPS levering te wachten
- de bereikbaarheid van de klantenservice slecht is 5 minuten door keuzemenu’s lopen en dan na nog eens 1 minuut totale stilte en geen medewerker aan de lijn
Ik ga niet meer bestellen bij bedrijven die alleen met UPS versturen

Erik
Erik
22-01-2020

Geen afhaalpunt in oostelijk deel Eindhoven

Dit is de 2e keer deze week dat ik een pakket van UPS hoop te ontvangen. De eerste keer kreeg ik een bericht dat ze om 20.00 uur zouden komen. Staan ze in eens vroeg in de middag aan de deur. De 2e keer krijg ik alleen een datum door en dat ze voor het einde van de dag komen. Tja een hele dag thuis blijven is voor mij niet mogelijk. Wil ik een afhaal punt uitzoeken maar hebben ze geen afhaal punt in het westelijk deel van Eindhoven. Ik hoop dat Philips snel stopt met UPS anders stop ik met Philips.

Rene
15-01-2020

Waardeloos niet klantvriendelijk bedrijf

UPS is waardeloos bedrijf. Alleen maar bezorging maandag tm vrijdag overdag. Denk eens na! Wij werken ook gewoon hoor!
Daarna dagenlang langs vaste deur komen (4 x in totaal) voordat pakket eindelijk eens naar een afgiftepunt gaat. Duurt hierdoor meer dan een week voor je pakket eindelijk hebt.
Jammer dat je vaak vast zit aan UPS met zending uit buitenland. Wanneer ik vrije keus zou hebben NOOIT UPS! Totaal niet klantvriendelijk.

Kim
Kim
06-01-2020

Verschrikkelijke service

Als je graag 40 minuten anar een robot luisterd die je elke 2 minuten vraagt of je zeker weet dat je een mens wilt spreken.

Bel vooral ups. anders verstuur je pakketje ergens anders.

Ramon
25-12-2019

Ze bellen niet eens aan

Ze bellen niet aan, brengen het pakket per direct naar een afhaal punt. Het is al 2 keer gebeurd met hetzelfde pakket. Ik kan het niet ophalen i.v.m met handicap. Harteloze bedrijf ik moet nu iemand inhuuren om het pakket voor mij op te halen bij het afhaalpunt, want mijn track en trace nummer werkt niet meer.

13-12-2019

UPS vind klanten maar vervelende zeurpieten

Probleem oplossen bij UPS duurt langer dan de oorspronkelijke levertijd

2 hele dagen na het bericht van Thomann, dat de bestelling direct compleet is verzonden krijg ik aan het einde van de dag een mail dat er een fout is in de adres gegevens, met de vermelding dat de bestelling nog enkele dagen onderweg zal zijn.
Terwijl vermeld is: “vandaag voor 18.00 uur besteld, morgen in huis”.

Na 2 pogingen bellen tot de ingesprektoon begint, lukt het (op aanraden van ervaringsdeskundigen in mijn omgeving) door een 0 in te toetsen in het supperlange belmenu om er door te komen.

Een ongeïnteresseerde medewerker met zwaar Amsterdams accent geeft aan niets te kunnen veranderen en maakt duidelijk dat wanneer de klant geen fouten maakt, alles gewoon goed zou komen.

Het is niet mogelijk om de bestelling ergens af te halen, of wat voor oplossing dan ook. De medewerker heeft geen enkele interesse in de problemen van de opdrachtgever en doet ook geen moeite voor het zoeken en vinden van oplossingen.

Conclusie:
Ik zie een waslijst aan overeenkomstige klachten en ervaringen. Ook ik kies nu niet meer voor de winkel, maar voor een andere distributeur dan UPS!
Wat een drama!

Matthijs
05-12-2019

UPS factureert nogmaals achteraf.

Een verzending betalen via internet, label printen, pakketje klaarmaken, afleveren bij de balie. het werkt allemaal heel redelijk (ook al moet je behoorlijk oefenen met de website om alles goed ingevoerd te krijgen). De bezorging is niet snel, maar acceptabel.
Maar onacceptabel is dat UPS achteraf nogmaals kosten in rekening brengt. De factuur valt op de mat zonder toelichting. Navraag bij de klantenservice leert dat de verpakking van kleding in plastic niet goed geweest zou zijn. Dit bestrijden we, maar los daarvan, dit had gemeld moeten worden bij in ontvangst nemen van het pakketje. Dit gaf geen problemen voor de ontvanger. We ontvangen diverse pakketjes in plastic van gerespecteerde bedrijven.
Onaangekondigd facturen sturen t.b.v. extra kosten is bijzonder vreemd. Tarief wordt immers vooraf al betaald en overeenkomst is daarmee compleet. Reactie helpdesk onacceptabel, want dreigt met ingebrekestelling als we niet betalen met verwijzing naar de voorwaarden. Na lezing van de 68 pagina's voorwaarden staat er gewoon niet in dat je vooraf akkoord gaat met onbekende kosten die tijdens de afhandeling kunnen ontstaan als iemand van UPS inschat dat een verpakking beter moet.
UPS diskwalificeert zichzelf.
We zullen in de toekomst altijd expliciet in advertenties op MP gaan vermelden dat we niet meer aanbieden met UPS te verzenden. Goedkoop blijkt als het aan UPS ligt duurkoop te zijn
(ref ups0029069684).

Daniël
22-11-2019

Slechtste pakketbezorger ever!

Ik heb een pakket besteld bij Thomann. Dat verliep allemaal vlot, maar sinds dat UPS het in handen heeft is het compleet drama! Ik ben nu al 2,5 week aan het wachten op mijn pakket! Eerste pakket van de twee is bezorgd bij een UPS afhaalcenter. Tweede pakket heb ik een nieuw tijdsvak voor aangemaakt, omdat ik op de aangegeven tijd niet thuis zou zijn. Ik vandaag de gehele dag aanwezig thuis. Niemand gekomen. Ik ben even de deur uit, terwijl mijn vriendin gewoon thuis is. Zie ik plots via track&trace dat mijn pakket is geweigerd aan de deur?!?! Niemand is langsgeweest! Wat een drama met UPS. Ik hoop nog steeds dat ik mijn pakket ontvang. heb ik nog niet verteld dat het ene pakket is opengesneden bij de opening!

Timo
20-11-2019

De grootste pannenkoeken

Ik had mijn pakket maandag moeten ontvangen het is woensdag avond laat en nogsteeds niks ontvangen. op mijn track en trace staat al 5 uur lang dat het onderweg is.

Frans
19-11-2019

Nooit meer iets wat via UPS komt!

Vandaag zou er een pakketje geleverd worden waarvoor een handtekening vereist is.
Het zou 'einde dag' geleverd worden.
Om 13.00 uur stopt er een bus van UPS voor de deur, Ik loop alvast naar de deur, en hoor de bus al weer wegrijden.
Contact proberen te krijgen met UPS. Vergeet het maar, eindeloze menu's met als conclusie dat er niemand te spreken is wegens een storing, maar dat het pakket geleverd is.
NIET DUS.
Blijkt het 2 deuren verder in een (buiten)brievenbus gedumpt, zonder dat er voor getekend is.
Dus:
Ik bestel niets meer waarbij UPS als bezorgdienst ingezet wordt.

09-11-2019

Je besteld iets voor zaterdag, ups veranderd de dag, en meldt dan dood leuk, u was weer niets thuis.
Dus veranderen van tijd, liegen en vooral niet bezorgen en een betaalde dienst niet nakomen.
Bellen lukt niet, e-mail sturen even min.
Koopt u iets, laat die smerige bruine wagens het niet bezorgen, want die kennen geen service, of zich aan de afspraak houden. schaamteloos

Linda
08-11-2019

Waardeloze pakketbezorger

Je kunt van te voren niet aangeven dat een pakket naar een UPS point verstuurd moet worden, pas wanneer er een eerste (dus mislukte) bezorging is geweest. De tijd waarop bezorgd wordt, wordt veel te ruim aangegeven: "voor het eind van de dag" is een rekbaar begrip. Het aantal UPS points is beperkt. In mijn woonplaats met 70.000 inwoners slechts 2, waarvan er 1 alleen doordeweeks open in. Bezorgers rijden je huis en het UPS point voorbij, waarna je op de site leest dat je niet thuis was, of dat het UPS point dicht was (dat was gewoon open). Wijzigingen van bezorgadres op de site duren 3(!) werkdagen, voordat ze zijn doorgevoerd. Klantenservice per mail/Twitter toont alle begrip, maar doen niets/kunnen niets oplossen.
Door deze UPS-ellende bestel ik niet meer online via Apple en Hornbach. Zo waardeloos dat je van te voren niet altijd weet of een webwinkel met UPS werkt. Dan zou je zo'n winkel op voorhand links laten liggen.

WW
30-10-2019

Incompetente chauffeurs en waardeloze klanten 'service'

Niet te bevatten dat dit bedrijf nog in business is. Ik heb al slechte dingen meegemaakt met andere koeriersdiensten en dacht dat het niet slechter kon. Nou UPS, je kunt trots zijn - zo waardeloos als jullie heb ik nog nooit gezien. Geen tijdsvakken aangeven (ze zeggen alleen dat ze voor 23.30 komen.) en dus geen rekening mee kunnen houden thuis te zijn. Dus na twee pogingen laten omleiden naar mijn werk. Blijf ik daar tot 19u zitten omdat ze nog steeds niet geweest zijn. Krijg ik onderweg naar huis de melding dat het adres fout was, met andere woorden ze konden het niet vinden. Bel je de klanten 'service' de volgende dag met de hoop het te kunnen ophelderen zodat je eindelijk je pakket krijgt. De medewerker vertelt me op belerende toon dat ik het adres beter had moeten aangeven. De volledige straatnaam, huisnummer, volledige postcode en plaatsnaam was ingevuld.je kon niet eens iets extra's vermelden in dat absurde systeem van hen. Lijkt erop dat het in de pakketbezorging tegenwoordig niet eens goed hoeft te zijn, als je maar niet de slechtste bent. Treurig.

Anoniem
15-10-2019

Super slechte service

We waren gewoon thuis maar kennelijk niet gewacht tot de deur werd open gedaan hierna pakketje gedropt om af te halen in ander ipv eigen doop waar ook een afhaalpunt is, echt waardeloos

Meer UPS reviews
Welk cijfer geef jij UPS?