UPS1.015 ervaringen

Maran
11-10-2019

Waardeloos bedrijf

De website is inderdaad een drama. Tijdrovend en vreselijk irritant. Heb je dat eindelijk voor elkaar gekregen, betaal je voor de zending, is er zogenaamd een storing. Geen verzendlabels ontvangen en wel betaald.
Klantenservice gebeld, dat duurt eerst 3 minuten, want je wordt door wat keuzes geloodst en daarna nog een enorm gezeur over iets, maar als je dan iemand aan de lijn krijgt, weten ze blijkbaar geen oplossing, kunnen ze niet doorverbinden, wordt je tijdens het wachten eruit gegooid, krijg je verkeerde andere telefoonnummers, enz. Ik heb 2,5 uur totaal gebeld. De oplossing: nieuwe zending aanmaken (en natuurlijk opnieuw betalen!)
Dus verzend nooit via UPS!

Marc
27-09-2019

Dramatisch bedrijf

Werkelijk op ieder vlak faalt dit bedrijf gigantisch. De bezorging is absoluut dramatisch (zie alle eerdere reviews over "einde van de dag" bezorgtijden, niet te volgen briefjes etc) en de website is werkelijk één van de meest klantonvriendelijke gedrochten die ik ooit heb gezien. Deze mensen hebben echt geen idee wat service betekent. Uiteindelijk zal ze dat (hopelijk) ook gaan opbreken. Ik bestel in ieder geval niet meer online bij een bedrijf waarvan UPS de bezorger is (Apple bijvoorbeeld). Grootste afrader die ik kan bedenken!

Anja
25-09-2019

Drama!

Wie kan mij helpen? in december 2018 heeft ups een pakket afgeleverd, onverwacht zou ik 70€ invoerrechten betalen, dat was mij te veel dus heb ik het pakket geweigerd. De chauffeur heeft vergeten het pakket retour te scannen dus het pakket was maanden kwijt bij ups, waar ik dan ook mij geld van het pakket niet terug krijgt. Naar heel veel bellen en mailen was het opgelost, maar zij blijven facturen opsturen. Dit was dan ook opgelost, ik hoefde de factuur niet te betalen. Nu krijg ik in september een brief van de advocaat! weer de klantenservice gebeld, ik hoef niet te betalen. Maar de advocaat holthuizen bleeft hardnekkig. Ik ben het zo sat met de klantenservice, ik heb in mijn vrije tijd betere dingen te doen. A.u.b wie kan mij verder helpen?

Andre
08-09-2019

DIEVEN

Heb pakketje teruggestuurd omdat ik 80 euro moest betalen terwijl het een gift was dit klopt niet zij blijven maar factures sturen zeer slecht bedrijf iedereen spreekt erover.

Bart
Bart
01-09-2019

Hopeloos met afspraken

Dagen lang wachten en maar niet komen. Is geen afspraak mee te maken,

Dirk
16-08-2019

Misleidende Track&Trace

Zeer slechte en misleidende informatievoorziening.
Volgens het UPS portal zou mijn pakket 'aan het eind van de dag' geleverd worden.
Dus als hardwerkend iemand de middag vrij gepland om thuis te zijn.
Al thuis komend was de chauffeur er al lekker om 09:00 id ochtend geweest terwijl er niemand thuis was. Nu 3 dagen (weekend) wachten totdat hij maandag ochtend opnieuw geleverd wordt tussen 08:00 en 12:00hr. Kost weer een ochtend vrij nemen.

Bedankt UPS, mijn pakket te laat en weer een paar vrije uren verloren.

Mandy
06-08-2019

WAARDELOOS!

Ongeregelde puinhoop! Elke keer zo lekker duidelijk met de leveringstijd van het pakket. Dag 1 heb ik het pakketje gemist. Toen wilde ik de afleveringsopties wijzigen, werkte de site niet mee. De geschatte leveringstijd "einde van de dag", ook weer zo duidelijk! Nu ben ik net thuis om (naar mijn mening) optijd te zijn voor het pakketje, zie ik als ik inlog (wat ook super gaat met de website die regelmatig voor geen meter werkt en ik niet eens een e-mail of telefoontje heb gekregen) dat de bezorger al om 12:30 UUR! is geweest.
Dat is het einde van de dag? WAARDELOOS! Al de zoveelste keer dat het me slecht bevalt.
Eerder heeft mijn vriend ook een hele dag gewacht tot ze mijn pakketje zouden ophalen voor een retourzending die vervolgens nooit kwam opdagen, ondanks dat er gebeld was en diegene onderweg was, de volgende dag weer een hele dag gewacht i.v.m. de aangegeven tijd. Want ze zijn OH ZO lekker duidelijk.
De app is overigens ook waardeloos, alles is onoverzichtelijk en werkt voor geen meter!

ASE
02-08-2019

Onvriendelijk Robot "klantenservice" die niet werkt.

Onmogelijke inlog mogelijkheden & eeuwig wachten op een nieuwe inlog mogelijkheid. Een starre frustrerende website. Een robot als klantenservice aan de telefoon met een miljoen keuzes die je niet wilt maken en waar je geen tijd voor hebt. En dat terwijl ik alleen maar een UPS service point wil aanwijzen om mijn aankomende pakket op te halen omdat ze gaan leveren op een werkdag. Waardeloze Non Service.

Jos
06-07-2019

Bezorger vergeet pakket, enz., enz.

UPS verzorger levert maar één van de uit twee dozen bestaande zending, terwijl je daar een hele dag voor thuis bent.
Volgende dag neemt hij niet de moeite om naar de buren te lopen terwijl dit met een groot briefje op de deur staat! Schrijft meteen z’n briefje en voor ze bij hem is rijdt hij al weg!
Via app (die je MOET) aanmaken kan je geen ander adres aangeven voor bezorging. Alléén een afhaalpunt.
Ik had de dag van bezorging Naar UPS gebeld maar die zeggen doodleuk wij kunnen pas weer wijzigen als er niemand thuis was!
Kortom zeer klantonvriendelijk, waardeloze chauffeur waardoor pakket uiteindelijk 4 dagen later zélf afgehaald moet worden!
WAARDELOOS BEDRIJF!

Niels
04-07-2019

UPS is stuk, het werkt helemaal niet.

Geprobeerd om pakketje op te laten halen in Amsterdam:
1) 08000991300 - zegt bel
2) 09002255877 - zegt bel
3) 0205040500 (Amsterdam) die geeft
4) Een "AI dame" - keuze niet aanwezig, daarna
5) Een DUITSE dame (WTF) daarna gevraagd om engels, daarna
6) Een loop van een onverstaanbaar engels achtige dames computerstem die nummers en letters brabbelt
Wat is is dit een slecht bedrijf zeg, ongehoord.

HA
24-06-2019

UPS - slechtste bezorger?

Ls iets bij mij wordt afgeleverd door UPS gaat er altijd wel iets mis, met als constante factor dat er niet eens wordt geprobeerd het pakket werkelijk af te leveren, maar direct (en lekker makkelijk) wordt doorgereden naar een afhaalpunt. Met als onaangename bijkomstigheid dat er dus ook geen briefje in de brievenbus wordt achtergelaten.

Werkelijk de slechtste bezorgdienst die denkbaar is. De service en het begrip - ofwel het gebrek daaraan - op het afhaalpunt, Hubo van Hees te Breda, maakt de weerzin tegen UPS niet kleiner.

H.A. Stein
Breda

Arie
Arie
13-06-2019

UPS een drama!

UPS: Verschrikkelijk!

Helaas ben ik niet de eerste en vast en zeker ook niet de laatste:

Ik zat te wachten op een pakket (vervanging c.q. omruiling van stofzuiger).

Helaas geen track code en dus maar wachten.

Zo ook afgelopen dinsdag, de gehele dag thuis geweest! Echter: geen deurbel, geen UPS!
Oei: wel een kaartje in de bus: “U was niet thuis!”
Hier wel code op vermeld, zodat ik het systeem kon raadplegen. Geweest om 15.01 uur, aldus het systeem. Ik zat op dat moment WK Damesvoetbal te kijken…….erg vreemd….wel thuis dus!

Om geen risico te nemen besloot ik woensdag middag vanaf 14.00 uur ruim anderhalf uur op het balkon te gaan staan: geen auto van UPS in de straat gezien. Toch: systeem geeft ineens aan: “ om 15.05 uur was u weer niet thuis!”
Verder ook geen kaartje in de bus…………absurd dus!

Maar eens gebeld met de klantenservice van UPS en na nogal wat moeite te hebben moeten doen kreeg ik een aardige dame aan de lijn en zij toonde volop begrip.
Dit kan natuurlijk niet!, Aldus deze dame. Zij zei toe de klacht door te spelen en ik wordt in elke geval binnen een uur teruggebeld, Zij gaan er alles aan doen het pakket alsnog vandaag te laten bezorgen!
Klinkt goed, maar zoals al door velen geschreven: terugbellen? Ho maar! Nog steeds geen telefoontje ontvangen!

Omdat er aangegeven staat dat bij derde mislukte poging het pakketje retour afzender gaat, in de loop van de avond in het systeem aangegeven dat ik pakket ga ophalen bij ophaalpunt.

Donderdagmorgen naar ophaalpunt in Schiedam gereden en wonder boven wonder stond daar het betreffende pakket.
Gelukkig dus: eind goed al goed!

UPS: jullie verdienen een dikke vette NUL.

Jeroen
13-06-2019

Afleveradres wijzigen ONMOGELIJK

Ik krijg een pakket en wil dat laten afleveren op een parcelshop
Dat is dus gewoon onmogelijk om dat te regelen.
Niet via de site
Niet via de app
Niet via de "klantenservice" voor zover je van service kunt spreken .

Nu rijdt de koerier naar een gesloten deur , schrijft een briefje ,neemt pakket weer mee en daarna moet ik met de code op het briefje weer aangeven waar hij het pakket moet afleveren : de parcelshop

Hoe achterlijk kan een systeem zijn.

Collin
11-06-2019

Slecht bedrijf

Ik wilde een pakket versturen met ups. Zij zouden het komen ophalen vóór 6 uur. Niemand gekomen. Heb de volgende dag met klantenservice gebeld, adres zou verkeerd in het systeem staan. Dus zouden ze het pakket de volgende dag voor 6 uur komen op halen. Weer niemand langsgekomen. Weer gebeld. Nu zei deze mevrouw dat het een fout was en dat de bezorger het de volgende dag voor 6 uur nogmaals op zou halen. Weer niet gebeurd. Ondertussen maar zelf naar een afhaalpunt gegaan om hen het te laten doen. Verschrikkelijk slecht bedrijf!

Marco
31-05-2019

Trage computersystemen

Gisteren zag ik dat mijn pakket vandaag bezorgd zou worden.
Ik wilde gisteren de bezorg opties aanpassen.

Klacht1: De website werkt niet naar behoren. Je blijft een zandloper zien. Uiteindelijk toch in het scherm gekomen door eerst een foutief t&t nummer op te geven, daarna de link van het juiste nummer te klikken en opnieuw "aanpassen bezorg opties" te kiezen.
Nergens blijkt uit wat de concequenties zijn van het aanpassen van de opties. Andere bezorgdatum was pas 3 dagen later, na het weekend.

Gekozen voor bezorgen op afhaalpunt.
Afhaalpunten zijn meestal in de buurt van het bezorgadres. Nu zegt de site "bezorgdatum onbekend".
Ge eld met UPS en een vriendelijke man gaf aan dat de systemen 24 uur nodig hebben om de aanpassing te verwerken, en dat de bezorgdatum op zijn vroegst 3 dagen later was.
Ik vroeg of ze nog met ponskaarten werken?
Klacht2. Afhaalpunt is letterlijk 200meter verderop, waarom moet een computersysteem daar zo lang op puzzelen?

Ik heb UPS een tip meegegeven om hun computersystemen te optimaliseren zodat ze in het vervolg 5 sterren van me krijgen. Kijk naar bv POST NL, waar ze dit soort zaken wel keurig snel en foutloos op orde hebben.

De man aan de telefoon was duidelijk geïrriteerd en ik heb niet de indruk dat hij mijn tip serieus neemt danwel door zou geven.

UPS Shame on you.
Bij deze dus een onvoldoende.

John
23-05-2019

Afleveren voor einde van de dag

Via track and trace alleen zichtbaar dat pakeetje afgeleverd gaat worden voor het einde van de dag,
Daar zit je dan te wachten want voor het einde van de dag kan elk moment zijn .
Duidelijket zou zijn tussen bv 14 uur en 17 uur maar nu ben ik de hele dag kwijt

Tarissa
Tarissa
21-05-2019

Pleuris bedrijf!

Als ik het vervolg zie dat bedrijven hiermee samen werken, bestel ik mijn pakket elders! nul vertrouwen in hun

Remco
08-04-2019

Verdwenen pakketten.

In een klein jaar al 3 pakketten verdwenen via economy verzending. Wel geld teruggehad, maar dat is een hoop ‘formulierwerk’.

Hendrik
16-03-2019

Pakketje reist 6 dagen door nederland om 118km af te leggen!

Ik heb een product gekocht via marktplaats, nu heeft die verkoper het pakketje verstuurd met UPS. Over het pakket is maar liefst 6 dagen onderweg om 118 KM in Nederland af te leggen. Het slaat echt nergens op, het pakketje reist als je de index van UPS moet gloven het hele land door.

Bien
13-03-2019

Duur

UPS is ineens een stuk duurder geworden, voor het ophalen van een pakket bij een UPS kunt betaal je 6,86, bijna net zoveel als postnl vraagt voor het afleveren thuis.
Al paar keer gehad dat het pakket beschadigd werd bezorgd bij ontvanger. Voor je dan een vergoeding krijgt ben je een paar uur bezig met het invullen van allerlei vragen. Het wordt daardoor zeer moeilijk gemaakt. Geen UPS meer voor mij, helemaal niet nu het zo duur is geworden.

Meer UPS reviews
Welk cijfer geef jij UPS?