UPS reviews

1.1
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
Laatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Recente UPS ervaringen

Yentl
10-09-2024

Bezorgers die te beroerd zijn om je pakketjes te bezorgen. Of wellicht zelf meenemen. Je zou toch zeggen dat ze netjes en zorgvuldig om gaan als je een pakketje besteld zeker als het een duur pakket is. Maar nee bezorgers zijn te beroerd om aan te bellen of überhaupt te leveren. Ik hoop dat mijn pakketje aan komt, en hierna laat ik NOOIT meer bezorgen door UPS.

Lisa
05-09-2024

Eigenlijk is 1 al een hoog cijfer. Ben al dagen aan het wachten op een pakket en telkens ontvang ik een nieuwe aflever tijd . Wat frustrerend is is dat ze dan aan het einde van de dag melden dat het pakket is afgeleverd maar helaas niemand thuis! Om woest van te worden … blijf je daarom hele dag thuis. Echt een slecht bedrijf. Zou ze nooit meer gebruiken voor pakketten

Laura
01-08-2024

Krijg een mail met een leveringsdatum en tijd. Ik wil deze wijzigen en in de mail zit een knop daarvoor. Makkelijk, lijkt het….wanneer je op de knop drukt moet je een account aanmaken, zodra je dat doet, kun je nog niks. Heel onduidelijk allemaal, moet je ineens opnieuw registreren voor UPS My choice, probeer je dit, ben je al geregistreerd met het e-mailadres. Dan maar een ander e-mailadres invoeren, ja he hè, het werkt, althans zo lijkt het. Eenmaal in UPS my choice kom je ook weer geen steek verder. Wat een kansloze missie dit en wat een trieste site, anno 2024 mag je beter verwachten. Amateurs!

Maurits
03-07-2024

Onduidelijke website, zeggen bij een UPS access point af te leveren en vervolgens gebeurd dit niet. Er dient eerst een account aangemaakt te worden en zelfs dan is het moeizaam om instellingen aan te passen. Het hele concept met trackingnummer en infonotice nummer werkt slecht. Bizar matig bedrijf.

Peter
29-06-2024

Ze komen gewoon niet langs, hoor je uiteindelijk dat je het op een servicepunt mag ophalen. De vierde keer dat dit zo gebeurt! Blijf je daar voor thuis.

Yasmina
19-06-2024

Ik zou mij doodschamen als ik bij UPS werkzaam was.

Alles ging mis! Wij zouden vandaag een zending moeten ontvangen uit de VS. De inhoud was bedoeld voor een evenement dat morgen plaats zal vinden. Wij waren heel erg blij dat het pakket vanmorgen op het distributiecentrum in Utrecht was. Hebben ook netjes en ruim van te voren in de backoffice van UPS aangegeven dat we graag het pakket zelf komen ophalen bij het distributiecentrum in Utrecht. Hebben er ook bevestiging voor ontvangen van UPS. Een van onze medewerkers ging pakket ophalen Amersfoort-Utrecht. Na een halfuur wachten kreeg hij te horen dat de chauffeur het pakket gescand heeft en is met zijn vagen onderweg naar Amersfoort om pakket daar af te leveren. Okay, een beetje stom, want er staat duidelijk aangegeven dat het pakket door de klant opgehaald zal worden, maar goed, graag afleveren. Niets is afgeleverd en chauffeur heeft zelfs gelogen dat het bedrijf dicht was. Ongelooflijk!

Patrick
12-06-2024

UPS zijn oplichters.

Ze bellen heeft geen zin. Na 30min aan de telefoon te zitten en op nummertjes te drukken voor juiste afdeling werd gewoon de hoorn erop gegooid. Heb nu voor een envelop 3x transport moeten betalen.

1e keer tijdens bestelling.

2e voor het daar magazijn uit ging.

3e voor bezorging.

En dan denk je ahh envelop dat zou toch niet veel geld moeten zijn.

Vergeet het maar. eerst 35 dollar dan 30 euro dan 27 euro.

Roni
31-05-2024

Ze zijn zooo traaaaag. Een afgetakelde slak is nog sneller. Mén!

Bob
29-05-2024

Het is inmiddels 29 mei en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Ik zou het 22 september ontvangen maar door voor mij onbekende oorzaak lukt het UPS niet om mijn pakket af te leveren. Ze hoeven het niet bij mij af te leveren maar bij een ophaal lokatie van UPS. Ik ben helemaal klaar met UPS. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Susan
23-04-2024

De website werkt niet. Code wordt niet herkend. Wijzigen van het leveringstijdstip? Eerst een account aanmaken, wat vervolgens niet werkt. Kutbedrijf!

De teleurgestelde
18-04-2024

Sta vanochtend voor mijn gebouw te wachten op de wagen van ups. Zie de wagen aankomen en de wagen rijd meteen door. Nog geen 2 minuten later en bericht dat afleveren niet is gelukt. Dan ben je in mijn ogen echt slecht bezig. Klantenservice gebeld om sorry te horen. U kunt het afhalen op een pakketpunt. Geweldige oplossing wanneer je mobiel bent. Ben ik niet dus moet anderen weer vragen dit voor mij te doen. UPS Ultieme Pakket Shit.

Joris
11-04-2024

"Pakketje kon niet geleverd worden" terwijl ik heel de dag speciaal thuis gebleven was om mijn pakket te ontvangen (camera materiaal dat geleverd zou worden) geen bestelwagen of koerier gezien. Nu gaat mijn pakket naar een 'ups point' en wordt mijn levering weer enkele dagen opgeschoven.

Danny
08-04-2024

Waardeloos bedrijf. Ik probeer NIETS te laten leveren door UPS maar soms leveren zij zonder ik dat weet. Meestal pakket 3 tot 5 maal uitgesteld. Michiel van Veen CEO, heeft het IQ van een krop sla.

Ik denk dat Tome Carol geen haar beter is.

Leo
08-04-2024

Dit is echt een schijtbedrijf! Alleen nog maar miserie mee gehad. Verkeerde leveringen of zelfs helemaal niet geleverd. Allemaal al voorgekomen. Eigenlijk moet de score 0 zijn.

Paul
06-04-2024

Het is nu zaterdag en afgelopen woensdag zou ik mijn pakket krijgen. Helaas nog steeds niets en ook geen adequaat trace-bericht. Ik denk ga ff bellen, want dat kan op zaterdag. Na een hele geautomatiseerde antwoordrobot krijg ik de melding dat het servicecentrum gesloten is en wordt de verbinding verbroken. Wat een slechte service! Nooit meer UPS.

We
08-03-2024

Een dikke vette 0 krijgt UPS! vandaag zou mijn pakket worden afgeleverd bij afhaalpunt.

Via UPS track and trace kreeg ik de melding dat ik het pakket bij afhaalpunt kon gaan ophalen.

Ik drie keer bij het afhaalpunt geweest.er was helemaal niks van een pakket voor mij aangekomen! wat een schijtbedrijf!

Yanming
05-03-2024

I have been waiting at home the whole day on March 5th for this parcel. At 16:25 I noticed the tracking status has been updated to “The receiver was not available for delivery. We'll make a second attempt the next business day.” So I called the customer service immediately. One hour later some one from the Netherlands called me back saying that it is not possible to deliver the parcel today and I have to accept that fact the parcel might be delivered tomorrow. I asked why the status saying the delivery has been attempted, then the people on the call told me to ask this myself to the driver. The attitude from the people calling back me was very arrogant and unprofessionally.

Silke
21-02-2024

2 pakjes op 1 week verloren!

Eerste pakje werd op een ander adres in een andere gemeente geleverd, tweede pakje gisteren geleverd maar niets in de brievenbus.

Ik krijg er grijs haar van!

Ze zijn echt waardeloos die koeriers

Susanne
09-02-2024

Waardeloos waardeloos waardeloos

Martin
07-02-2024

Waardeloze koeriersdienst. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met dit bedrijf. Spullen zijn of kapot als ze worden bezorgd of ze worden op een verkeerd adres bezorgd!

Meer UPS reviews