UPS1.176 ervaringen

Afgeraden1.019

Martin
24-07-2021

Hoe kan dit bedrijf nog bestaan

Hele dag thuis kunnen wachten vervolgens savonds bericht dat ik niet thuis was.

Adam
23-07-2021

Dieven in ups

Gisteren kocht ik 2 tandenborstels online bij Philips com, vandaag, nadat ik van mijn werk kwam, vond ik een lege envelop zonder producten. Het is duidelijk dat de koerier van UPS de envelop heeft geleegd en mij een lege in de brievenbus heeft gegooid.
Tegen de tijd dat ik UPS belde en na de kwestie te hebben uitgelegd, lieten ze de telefoon vallen. Ik heb nog een keer geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet meer op. Schandalig gedrag.
Ik wil iedereen waarschuwen voor de dievenrederij UPS.

JCM
23-07-2021

Heel erg slechte koerier

Het lijkt er op dat UPS alleen denk aan werkende mensen, omdat ze alleen in de avond willen leveren.
Er zijn echter ook gepensioneerden!
Als je een andere tijd wil, dan moet je inloggen(= klantenbinding) Verder alleen een heel slechte virtueel assistent, wat erg frustrerend werkt. Kortom leveranciers: Zie a.u.b. af van UPS. Wij betalen graag liever wat meer!

Jeremy
21-07-2021

Zelden tot nooit volgens afspraak geleverd.

De bezorger komt zelden binnen het aangeven tijdblok. Laatste levering is helemaal bizar. Gister speciaal de hele dag thuis gewerkt om vervolgens na 19:00u bericht te krijgen dat het pakket vandaag tussen 11:45u en 15:45u geleverd zou worden. Ben ik net even een boodschap aan doen rond 10:00u, komt de chauffeur blijkbaar opdagen. Nu kan ik mijn pakket morgen zelf ophalen. Dat is twee dagen later! Een ramp als iets hard nodig hebt.

Jesse
15-07-2021

UPS; Slechter kan niet

- Afspraken niet nagekomen
- Klantenservice kan je uren aan de lijn hebben zonder iemand te spreken
- Uiteindelijk medewerker aan de lijn die plots ophangt
- Na 6 weken pakket er nog niet en niks dat UPS kan doen

Slechtste pakket service die in Nederland actief is. Ik vermijd bedrijven die UPS als bezorgdienst gebruiken.

Ruben
09-07-2021

Fauduleuze praktijken!

Geven aan dat een pakje bezorgt is op een tijdstip dat ik er niet eens was. Beweren ook dat ik er zelf voor getekend heb. 6 beveiligingscamera's hebben niemand bij de 3 mogelijke bedrijfsingangen gezien op dat tijdstip of een half uur daar omheen. De hele dag is er niet eens een UPS voertuig in de hele straat gezien!

Hanneke
09-07-2021

Nooit meer! Waardeloos.

Tot twee keer toe “niet thuis” bericht, terwijl we wel degelijk thuis waren. Service UPS proberen te bereiken, maar verder dan een computerstem kom je niet.
UPS is onbereikbaar. Doe er nooit zaken mee. Een waardeloze firma!

Maïaa
07-07-2021

Verzendkosten in cash

Ik moest gisteren een pakketje krijgen en ik was thuis. Maar er staat nergens aangegeven dat we met cash aan de deur moeten betalen. Dus die bezorger zegt da ena sorry ik heb geen cash in huis liggen. Ik ben 21 jaar alles staat op mn bankkaart. Wij vragen aan die bezorger kunnen we dat met de app betalen? Nee zegt die achterlijke man. Ik bel naar ups ik leg mijn klacht uit. Ze kunnen niks doen uiteraard. We konden dus wel via de app betalen dus als die bezorger geen nee had gezegd dan had ik mijn pakje gehad. Nu mag ik langer wachten doordat die bezorger zijn werk niet kent en goed doet. Echt een kak bedrijf. Da kan hun echt geen reet shelen, als je u klacht daar achter laat. Ookal ben je niet in fout.

06-07-2021

Niet gericht op bedrijven

Servicedesk UPS is 1 groot afschuifsysteem, is niet mijn afdeling, doorverwijzen, doorverwijzen. Betaalmodule op UPS.com ligt plat. Je meldt dit aan servicedesk.gewoon 0 response, men wil het niet eens noteren of aannemen. Oplossing: aan zakelijke klant.betaal chauffeur contant. Vindt ie vast fijn.5 minuten per klant wachten om precies gepast geld te ontvangen. Mijn advies: Vraag je leverancier om DHL

Ray
01-07-2021

Gisteren niet, vandaag niet.

UPS stop met het afspreken van time slots.

2 keer van Jan L*l afspraken verzet, afhaal besteld. Het zou er gister zijn 12.15 tot 15.15 toen vandaag zelfde time slot. Het staat er nota bene nog steeds: vandaag tussen 12.15 en 15.15 Het is nu GVD 20.47 uur.

Jacco
30-06-2021

Niets ontvangen

Status wordt op bezorgd gezet terwijl er niets bezorgd is

Johan
29-06-2021

Gewoon een piep bedrijf

Tot drie maal toe de melding adres bestaat niet. Adres bestaat gewoon dus wel! UPS heeft medewerkers in dienst die te dom zijn en te lui zijn om de dag aan te kijken. Staan bij ons voor de deur op een afstand, en voor ik snel naar buiten heb kunnen lopen scheurt men weg. Neem niet even de moeite om even te kijken op de brievenbus waar het nummer zo groot als 20 x 20 cm opstaat, nee gewoon wegrijden. En de melding geven adres niet correct. Al met al gewoon een KUT bedrijf

An
28-06-2021

Betaald met ideal; geld weg!

Pakket moest invoerrechten voor betaald worden (100 euro)
Dit betaald maar wordt door ups niet doorgegeven aan afhaalpunt dus; nogmaals moeten betalen bij afleverpunt anders pakket weg!

Marc
23-06-2021

Import vanuit VS duurt nu al meer dan een maand.

In mij bestelde ik onderdelen voor mijn old timer bij een webshop in de VS. Verzending via UPS int. expedite service. Het pakketje was op 4 dagen in Brussel, dag 5 werd ik via SMS gevraagd invoerkosten te betalen. Dezelfde dag betaald en een bevestiging van UPS dat er betaald is en het pakje nu naar mij onderweg is.
Maar dan. de tracking status blijft dagen onveranderd: 'kept in a secure UPS storage'. Wat vandaag, meer dan een maand later nog steeds het geval is.
Ondertussen wel al verschillende keren met de UPS customer service gebeld. (Tip: in het robot menu kun je gewoon 'Medewerker Spreken' zeggen en dan sla je de frustratie van 100 keer je trackingnummer inspreken over). UPS medewerkers konden me niet zeggen wat er met mijn pakje aan de hand was. Enkel 'een case openen' en vroegen me dan om te wachten tot iemand van UPS me zou contacteren. Dit kon tot 7 dagen duren. In geen enkel geval heeft iemand van UPS me gecontacteerd, terwijl die 7 dagen toch al duidelijk voorbij waren. Vriendelijkheid is niet de sterkste kant van hun medewerkers, vooral een zekere Michael (Nederlander, licht Haags accent) is bijzonder arrogant. Op mijn vraag hoelang hij dacht dat het zou kunnen duren was zijn antwoord 'dat hij in de opleiding geleerd had daar niet mee te beginnen, want dan zou de klant alleen maar gefrustreerd worden als het langer duurt dan eerder aangegeven'! Op mijn vraag wat er dan met mijn pakketje aan de hand is kon hij niet antwoorden want 'dat was een andere afdeling die daar over ging'. En natuurlijk kon hij me niet met die andere afdeling doorverbinden. Toen ik hem vroeg dan eens te checken bij die afdeling en me iets te laten weten werd gewoon de telefoon ingehaakt.
Ik hoop dat ik mijn onderdelen (onderdelen+verzending+douane kost = +/-1000 euro) toch nog krijg. Ben de fase al voorbij waar ik een excuus van UPS wil krijgen al voorbij: zou al heel tevreden zijn met een indicatie of en wanneer mijn pakket geleverd wordt.
Dat is toch wel het minimum voor een bedrijf gespecialiseerd in internationale verzending en dat letterlijk 'De klant staat voorop' in zijn bedrijfsstrategie schrijft (https://about.ups.com/nl/nl/our-company/our-strategy.html)

Niels
22-06-2021

Zelfde klacht

Ze zijn überhaupt geen eens de straat in geweest maar wel een gefaalde aflevering want ik was zogenaamd niet thuis, dus nu naar een afhaalpunt. Slechtste pakketbezorger van alle opties die er zijn, zelfs slechter dan DHL.

Naomi
17-06-2021

Slechtste koerier OOIT

Zogenaamd 3 keer aan de deur geweest. Bel is nooit gegaan want ik ben er expres voor thuisgebleven. Vervolgens kan ik het ergens ophalen, waar de klantenservice het adres niet van weet. Uiteindelijk 3 verschillende adressen gekregen waarvan 2 niet eens een UPS locatie zijn! Hoe kan dit?!

Bezorger heeft blijkbaar de moeite genomen een briefje in de brievenbus te doen maar niet de moeite genomen om aan te bellen. Dat dit bedrijf bestaat is te belachelijk voor woorden.

Ma
03-06-2021

Betaald aan chauffeur.

Ik kreeg via UPS een pakket uit GB.
Er kwam een SMS van DPD, dat ik het geld moest overmaken, maar ik heb die link niet geopend. 15 minuten later stond de UPS chauffeur aan de deur en ik moest bij de chauffeur contant afrekenen, anders werd het pakket niet afgeleverd.
Ik liet hem de SMS zien en hij zei dat het spam was.

De chauffeur kon niet terug geven en heb ik iets meer betaald (hiervan heb ik 2 getuigen).

Een uur later kreeg ik weer een SMS van DPD, dat de factuur betaald moest worden en dit heeft zich nog een paar keer herhaald.

Nu 14 dagen later krijg ik een factuur dat rekening nog openstaat en praten ze over een toeslag van € 40 er bovenop.

Hier moet iets fouts zijn, of de chauffeur heeft het geld zelf gehouden.

Gebeld met UPS en een heel menu doorgelopen en krijg je te horen dat ze beperkt open zijn en je moet emaillen. Voor email contact moet je eerst alles invullen en registeren.

Eerste en laatste keer dat ik via UPS iets laat komen.

Chay
02-06-2021

Slechtste bedrijf ooit!

Zijn nooit aan de deur geweest, claimen van wel. Klantenservice heel nonchalant alsof het ze niks uitmaakt. Waardeloos

Hélène
Hélène
02-06-2021

Slechte service

Bezorger ad deur, ik onder douche, man thuis in belangrijke vergadering. Ik neem via Ring op en zeg dat ik akkoord geef om het pakketje naast de voordeur te leggen, we halen het binnen 2 minuten weg en houden het in de gaten.
Bezorger weigert.
Bij andere bezorgdiensten geen probleem, maar bij die van de UPS wel.
Geen klantvriendelijkheid, mijnheer had niks te maken met andere bezorgservices, ja en IK wel!
Zo vaak zulke negatieve ervaringen gehad met UPS!
Snap niet dat ze nog bestaan!
Nu moet ik naar de andere kant van de stad om m’n pakketje op te halen.
klantenservice? Amehoela!

Nesla
28-05-2021

Slecht service

Ik haat ups slechte service en klanten service ook

Meer UPS reviews
Welk cijfer geef jij UPS?