UPS998 ervaringen

Remco
08-04-2019

Verdwenen pakketten.

In een klein jaar al 3 pakketten verdwenen via economy verzending. Wel geld teruggehad, maar dat is een hoop ‘formulierwerk’.

Hendrik
16-03-2019

Pakketje reist 6 dagen door nederland om 118km af te leggen!

Ik heb een product gekocht via marktplaats, nu heeft die verkoper het pakketje verstuurd met UPS. Over het pakket is maar liefst 6 dagen onderweg om 118 KM in Nederland af te leggen. Het slaat echt nergens op, het pakketje reist als je de index van UPS moet gloven het hele land door.

Bien
13-03-2019

Duur

UPS is ineens een stuk duurder geworden, voor het ophalen van een pakket bij een UPS kunt betaal je 6,86, bijna net zoveel als postnl vraagt voor het afleveren thuis.
Al paar keer gehad dat het pakket beschadigd werd bezorgd bij ontvanger. Voor je dan een vergoeding krijgt ben je een paar uur bezig met het invullen van allerlei vragen. Het wordt daardoor zeer moeilijk gemaakt. Geen UPS meer voor mij, helemaal niet nu het zo duur is geworden.

Marco
07-03-2019

Wat betekend' by the end of the day'?

Waar blijft mijn pakket wat gister 'by the end of the day' zou komen. En nu staat er al vanaf 07:00 uur: 'Vastgestelde aflevering. Kom later terug voor de geplande aflevering.' Wat betekend dit nu weer?

Gisteren de hele dag gewacht op een pakket van Apple, moet ik nu nog een dag gaan wachten. UPS: graag duidelijkheid!

Waardeloos bedrijf! Ik koop niet meer bij webwinkels die UPS gebruiken.

Karel
26-02-2019

Zoek je rot

Een wirwar aan info opdrachten hulp .
Regelmatig onjuist of niet duidelijk waarschijnlijk allemaal goed bedoeld maar altijd ongekend verwarrend.

Bram
15-02-2019

Waardeloze service, onbereikbaar voor hulp

Een bestelling van mij uit Duitsland zou met UPS bezorgd worden. De tijd waarop: ‘voor einde dag’. De eerste keer was niemand thuis want we werken allebei. 13:15 stonden ze er. Via de app kon ik alleen maar kiezen om het in Utrecht op te halen i.p.v. bij een servicepunt in Zoetermeer. Nergens te vinden waarom ook. Of bezorgen bij buren, maar die werken ook. De dag erop weer ‘voor einde dag’. Nu 11:15. ik had speciaal een halve dag verlof genomen, kom 12:00 thuis en weer mis. Kan ‘m ophalen in Utrecht weer. Of wachten op poging 3, dat wordt pas na het weekend. Maandag werken we allebei, dus nu een hele dag verlof nemen. Buren zijn er ook niet altijd. Dat wordt dus dinsdag alsnog naar Utrecht rijden vrees ik. Kansloos bedrijf. Waarom geen tijdslot kiezen? Waarom niet in de buurt ophalen?

Jos
12-02-2019

Nog altijd hetzelfde met de UPS-website

Vroeger verstuurde ik al mijn pakjes met Kiala. Sinds de UPS-website niet meer. Ik heb het een paar keer geprobeerd en het is me ook wel eens gelukt met ongelooflijk veel moeite, maar dit is gewoon te omslachtig. Ik verstuur terug met bpost. Ik ben weer eens gaan kijken of er al beterschap was. Helaas, nog altijd die onmogelijk website. Of: hoe jaag ik al mijn klanten weg?
Geef ons de Kiala-website terug.

Alfred

Ginger
Ginger
28-01-2019

Geen service

Om totaal onbekende redenen wordt mijn pakketje ergens in transit gehouden. Daarover gebeld. Oplossing: neem contact op met de verzender. Aangegeven dat ik vind dat zij dat moeten doen, zij veroorzaken toch het probleem. 'Nee mevrouw, zo werkt het systeem'.
Nu maar een mail naar de verzender in de V.S. gestuurd. Ik ken in de V.S. alleen maar bedrijven met erg goede klantenservice. Dit is vast de uitzondering.

Thomas
19-01-2019

Slecht en onbetrouwbaar

Wij hadden een spiegel om op te sturen naar een adres in Duitsland. De spiegel was in goede verpakking al door een orderbedrijf in het oosten van het land naar ons gestuurd. Bij de aanmelding hebben wij duidelijk aangegeven dat het om een spiegel gaat maar dat was blijkbaar geen probleem. Werd het uiteindelijk wel. Bij het ophalen van de spiegel vroegen wij wel of alles op orde is en dat werd bevestigd. Maar al in Eindhoven leek de spiegel kapot te zijn wat wij alleen via de tracking terug konden vinden. Desondanks doorgestuurd na Duitsland waar die uiteraard geweigerd werd.
Nu weken later staat de spiegel volledig beschadigt hier maar geen contact vanuit UPS, alleen een schamele mail uit Duitsland in het Engels. Vervolgens meerdere keren contact gezocht met UPS, maar niemand geinteresseerd, sterker nog er wordt zelfs gedreigd. Maar gelukkig de gespreken opgenomen.
UPS neemt geen enkel verantwoording, helpt niet verder en hadden zelf niet het lef op de spiegel door het eigen bedrijf bij ons terug te laten bezorgen.
Wij hebben nu besloten om een advocaat in te schakelen.
Wat een waardeloos en slecht bedrijf! Wij kunnen iedereen aanraden om geen zaken met UPS te doen.

Rosita
16-01-2019

UPS moet bekend maken welk point je kan betalen en printen

Wat heel onhandig en stierlijk vervelend is dat er word aangegeven dat je in de winkel kan betalen, maar nergens kan het. Net zoals het printen van de labels. UPS moet aangeven welke points je kan betalen en printen. Het is een heel gezoek dit is onmogelijk

Inge
07-12-2018

Ups afhaalpunten bestaan niet

Probeerde vandaag een pakje af te geven op de Westzijde in Zaandam. Punt is opgeheven. Daarna op weg naar het andere punt dat op de site staat Kleine Tocht Zaandam: ook opgeheven. De meneer van het adres gaf aan dat hij UPS al meerdere keren had gevraagd hun adres van de ups site af te halen. Gebeurt dus gewoon niet.Waardeloos. UPS laat klanten gewoon voor niets komen.

Gerda
26-11-2018

Hoeveel drempels kan je opwerpen?

"Even" een pakje verzenden met UPS. "Even" door de website spitten. Ik kap ermee! Wat een ongelofelijk klantonvriendelijke website. De webdesigner die deze ontwikkeld heeft moet wel sadistisch van aard zijn. GRRRRR.

Nel
16-11-2018

Slechte service

Sinds kort krijgen de ontvanger en ik geen mail maar als het pakketje aangekomen is op het afhaalpunt, ik bel met de klantenservice zegt die mevr. ja u moet ook de trace code gebruiken om een pakje te traceren wij sturen geen mails. Waarom moet ik dan het email adres van de ontvanger en van mij zelf invullen mevr.?
Dat wist ze niet. Beetje jammer zulke mensen bij een klantenservice. Waardeloos bedrijf!

Floor
Floor
15-11-2018

Krijg netjes een track dat ze vandaag een pakje komen brengen.

ik kon ze mis lopen daarom een briefje op de deur geplakt met 3 opties.

maken nergens gebruik van en brengen het pakje zo genaamd bij de dichtsbijzijnde depot.

om nu het pakje op te halen kost het meer als de verzendkosten van het pakje zelf.

zal er zelf nooit geen gebruik van maken

Joel
Joel
05-11-2018

Doe iets aan je bedrijf

Ik weet hoe erg een review een bedrijf neer kan halen en schaam me er voor. dit is het eerste x dat ik het doe. Maar serieus om mee heen heb ik van iederen allen paar slechte verhalen gehoort van ups. Ik heb zelf een paar x bij jullie besteld en nooit op tijd me pakkje binnen gekregen dat is opzig nog iets waar van je denkt we zijn maar mensen kan iederen gebeuren maar de tracking klopt ook nooit komt op andere adresse aan of bij ups acces points zonder iets te laten weten. Maar dan wel een maand later aan komen je pakket word geretourt en daar ook niks voor terug krijgen. Het is me ook wel eens gebeurt dat me pakket kapot aan is gekom. Ik heb het gevoel dat het grootste pakketjes bedrijf van de wereld gemaakt is door mensen die er geen zien in hadden en niks van wisten hoe het moest. Als je grote merken zoals nike bijv als clant heb wat daar in tegen wel profesionnel is zorg er dan voor dat je in ieder geval een normal werkend system heb en dat het niet x op x laat aan kom of beschadicht of andere problemen. Ik hoop dat jullie iets met dit informtie gaan proberen te doen en dat volgende x kan zeggen dit was top 5 sterren ookal is het een kleine verbetering. Mensen gaan er toch betere revieuws van schrijvenen maakt je eigen werk ook leuker

Myriad
30-10-2018

Extra factuur na verzending en betaling

Ik liet supplementen uit de Usa door Ups sturen voor ongeveer 70 euro. Domme fout.

Ups reed eerst 3 keer naar de verkeerde straat. Serieus hoe dom kun je zijn? Zelfs na de 2e keer en een email van mij over deze fout gingen ze alsnog naar de verkeerde straat.

Uiteindelijk bij de 4e poging kwamen ze het goede adres. Aan de deur eerst 60 euro contant extra aftikken zonder dat er een specificatie wordt getoond. Ik vermoed voor inklaring, administratie en BTW ofzo.

Een week later nog een extra factuur gekregen met volstrekt wazige onderbouwing voor nog eens 13 euro extra kosten.

Ja Upc wat wordt het nou? Eerst vooraf verzendkosten betalen, dan 3 keer keer bij de verkeerde deur staan, mail niet lezen, dan je klant aan de deur 60 contant af laten tikken zonder specificaties en dan nog achteraf bedenken dat je nog 13 euro extra wilt hebben? Een gemiddelde doorgesnoven huisdealer houdt het beschaafder.

Rani
29-10-2018

Pakket is kwijt geraakt door ups.

Ze kunnen mijn pakket niet terug vinden Hierbij ook track and trace code 1Z034WY47994730932

De pakket wordt ook niet vergoed. Let op mensen niet met ups sturen

Tom
20-10-2018

Kiala was steengoed, UPS net andersom

Van een goed werkende Kiala website, gebruiksvriendelijk enz naar een rotzooi, hoe doe je dat? UPS natuurlijk!

ik verkoop onmiddellijk mijn aandelen in UPS, geen toekomst in dit model.

Blanca
19-10-2018

Slechte klantenservice

Gisteren een product gekocht via internet. Omdat ik het dringend nodig had, besloot ik de optie UPS te nemen voor de verzending - de duurste! Het pakket ligt sinds 2 uur vannacht in Duitslans (technische storing. kan gebeuren). Maar bel ik met UPS, dan kreeg ik een bandje, geen medewerker. Ik moet het tracknummer inspreken. Onmogelijk, het systeem bleek mij niet te verstaan. Nu zit ik hier zonder pakket, een flinke rekening ivm verzendkosten en niemand van UPS die en klant te woord kan staan om te zeggen wat het gaat gebeuren. Wat mij betreft, UPS nooit meer!

Meer UPS reviews
Welk cijfer geef jij UPS?