DPD reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente DPD ervaringen

25-04-2024

-dpd geeft datum en tijdbestek van pakket bezorging.

-ik zorg dat ik speciaal op deze dag en tijd thuis ben.

-thuis wachtend op de bezorging ontvang ik een email met de tekst: "we hebben je gemist! de chauffeur bezorgt je bestelling zo snel mogelijk bij een pickup parcelshop bij jou in de buurt"

-bel ik de klantenservice, die vertelt mij een vaag verhaal dat de chauffeur geconstateerd heedft dat ik geen 'bedrijf' maar een particulier ben, en het pakket direct naar een pakketpunt gaat.

-uitleg is er niet.

-ik heb uiteraard particulier besteld onder mijn prive naam en geen bedrijfsnaam

Dit is al de 3e keer dat dpd gewoon niet thuis bezorgd, het zijn oplichters eerste klas!

Elvire
24-04-2024

Bericht dat ik niet thuis was. Was juist hele dag thuis! Pakket is retour afzender gestuurd. Nog nooit is iets goed gegaan met dit bedrijf: al 4 x zeer slechte ervaringen: onvindbaar pakket; onduidelijk waar t heen is gestuurd; of ze zeggen dat ik niet thuis was terwijl dat wel zo was.

Hopeloos

Froukje
24-04-2024

Geen normaal gesprek mogelijk met de bezorgerS Gooien de pakketten meermaals op de stoep voor de deur Kijk maar hoe je binnen komt, doorweekte pakketten naar binnen krijgen Ook 2x bericht gehad dat ze geweest waren en ik er niet was; beiden niet waar. DPD telefonisch bereiken is een enorm ontmoedigingsbeleid van hun kant. Dat is duur en geven niet thuis. Ik vermijd zoveel mogelijk bedrijven die bezorging via DPD hebben.

Tomas
22-04-2024

Bezorgd nooit,” niet thuis” terwijl heel de dag thuis werkt. Pakket gaat rechtstreeks naar niet aangegeven service punt. Borderline crimineel bedrijf.

Elly
22-04-2024

Er zou een pakket zijn bezorgd tussen 10 en 11 uur, maar helaas. Niets ontvangen, geen briefje in de bus. Na veel telefoontjes was beloofd tot drie keer toe dat de chauffeur het pakket alsnog zou brengen de andere dag. Hele dag alert geweest op de bezorger. Niet dus. Niemand kan mij vertellen waar het pakket is. Je moet een aantal formulieren invullen en verder afwachten! Doe ik dus nog steeds. Bel telkens opnieuw, maar gevraagd is verder te communiceren via de mail.

Het is niet eens een klein pakket en ook nog van veel waarde, maar schijnbaar maakt dat allemaal niet uit.

Joost
20-04-2024

Bezorger zegt bezorgd te hebben, maar hij is niet bij ons geweest. Vervolgens klacht ingediend en komt weer bezorger langs en geeft aan per abuis ergens anders te hebben afgegeven, maar weet niet meer waar. Wij moeten nu wachten totdat die mensen het pakketje bij ons brengen. Zwaar irritant, het is al een paar dagen later. Bij DPD gaat het vaker fout dan goed. Waardeloos bedrijf!

Rick
20-04-2024

DPD zou zijn naam moeten veranderen in verdwijndienst, alhoewel dat wellicht noch teveel eer is vanwege het woord "dienst" zoals in dienstverlening, want ook daar is totaal geen sprake van.voor de rest hetzelfde probleem zoals zoeveel mensen hier melden, zou d'r niet een gedupeerde advocaat tussen zitten die wellicht een "class action lawsuit" zou willen opstarten.ik doe mee!

Judy
19-04-2024

Geef ik een dag aan dat ik thuis ben om mijn pakket te bezorgen. Krijg ik een mail dat ze tussen 10:53 en 11:53 zullen bezorgen. Nooit geen bel gehoord. Krijg ik om 11:41 een bericht dat ze mij hebben gemist. Bel ik de klantenservice krijg ik een wijf aan de lijn die mij een vaag verhaal verteld over een of ander B2B label waardoor mijn pakket direct naar een pakketpunt gaat. Dit heb ik NOOOIT aangegeven bij JD noch DPD. Volgens hun de schuld van JD. En waar gaat mijn pakket heen naar een moeilijk bereikbare plek zonder auto! Kan ik extra kosten gaan betalen om mijn pakket te halen. Zo zwaar geirriteerd! DPD mag voor mij part stoppen. Al de zoveelste keer een slechte ervaring. Zogenaamd kon de chauffeur niet zien dat mijn adres geen pickuppoint adres is.

Sjoerd
18-04-2024

Waardeloos bedrijf, elke keer wanneer een pakketje bezorgt moet worden op mijn adres is het weer gezeik. Elke keer een bericht "Wij hebben je gemist" terwijl ik altijd thuis ben. Doek dit bedrijf gewoon op, want blijkbaar het uitvoeren van hun kerntaak is klaarblijkelijk onmogelijk.

Jules
18-04-2024

Het grote verschil tussen DPD en concurrenten UPS, DHL, Homerr en noem ze allemaal maar op, is dat deze concurrenten koeriersdiensten zijn die proberen pakketten te bezorgen. DPD maakt er juist een sport van om pakketjes te laten verdwijnen. Dat doen ze de laatste tijd helaas bijzonder efficiënt. Het lijkt hun nieuwe core business. Hoe waardevoller het pakket, hoe groter de kans dat u het nooit of te nimmer meer terug zult zien als u het aan DPD meegeeft. Afzender uit Spanje uw huisnummer vergeten in te vullen? Geen bezorgpoging, maar pakketje gaat linea recta terug naar Spanje. Zonder dat u daar iets over te horen krijgt. Ontvanger uit Frankrijk zoekt zijn pakketje? Pech gehad, hij krijgt te horen dat het teruggestuurd wordt naar Nederland, terwijl de afzender te horen krijgt dat het nog in Frankrijk is. En ga zo maar door.

17-04-2024

Het lijkt er sterk op dat DPD bezorging betrokken is bij een schimmig complot, waarbij de bezorger en het ophaalpunt samenwerken om pakketten om te leiden naar de ophaallocatie. Als regelmatige besteller heb ik herhaaldelijk meegemaakt dat ik een niet-thuisbericht krijg, terwijl ik op dat moment wel thuis was. Het lijkt erop dat de bezorger zijn volle bus rechtstreeks naar de ophaallocatie brengt, waar de beheerder een vergoeding per verwerkt pakket ontvangt, die hoogstwaarschijnlijk wordt gedeeld met de bezorger. Deze praktijken zijn duidelijk bedoeld om ons te benadelen. Wat nog verontrustender is, is dat alle bezorgbedrijven bij ons pakketten afleveren, behalve DPD. Dit patroon is niet langer toevallig, maar lijkt opzettelijk te zijn om ons, en de andere bewoners van ons appartementencomplex met circa 800 bewoners, te benadelen. Na twee jaar van deze misstanden ben ik het helemaal zat. Het is tijd om actie te ondernemen tegen deze oneerlijk

Carla
16-04-2024

Verschrikkelijk. Vandaag helaas niet voor de 1ste keer. We zitten te wachten, zien de auto in onze wijk rijden en krijgen later een mailtje. “We hebben u gemist”.

Ongelooflijk…. ben echt des duivels. We kunnen er nu weer uit, om het een dorp verder, zelf op te halen.

Heb geprobeerd te bellen, lukt niet. Je wordt gewoon “zoet” gehouden met een muziekje.

Dat dit bedrijf nog bestaat…….

Ceejee
15-04-2024

Waardeloos. Op aangekondigde dag, geen pakket. Nu al weer zonder enig bericht een week radiostilte en is de levertijd verplaatst naar tussen 15 april-14 mei.

Ja hoor.

Geen DPD meer voor mij.

Sharon
15-04-2024

DOD is onbetrouwbaar. Onfatsoenlijk en de klantenservice liegt gewoon aan de telefoon. Stuur je pakket NÓÓIT meteen deze flut firma. Ze geven geen bevestiging af, je pakketje hangt dagenlang in het luchtledige en als je belt krijg jeceen of andere ongeïnteresseerd, liegende, natuurlijk niet Nederlands sprekend figuur aan de lijn. Om te kosten dit soort bedrijven!

Dorien
12-04-2024

Firma list en bedrog. Ik was op de afgesproken tijd thuis. Woon in een flat met uitzicht op de straat. Bezorger komt aanrijden en parkeert de bus, na wat gerommel met papieren rijdt hij weer weg. En ik krijg weer een niet thuis melding.

Als pakketten te zwaar zijn of teveel tijd gaan kosten bezorgen ze bij mij niet. En dan al die smoesjes. Niet thuis, fout adres of een systeem fout. Systeem fout? Ja idd,.bij het bestuur van dpd. DPD.weg ermee!

Minnie
11-04-2024

They used to be very good but recently have plummeted down to awful. They never even try to deliver to my house. They always take it straight to the pickup point. Now today, they have taken my parcel to a Viatim point, which is just someone's house. This cannot be secure or private. How dare they! I have complained multiple times to their customer service but they couldn't care less. I am now avoiding any retailer who uses DPD.

Ayhan
11-04-2024

Wat een bedrijf zeg, heb een niet thuis bericht ontvangen. Dat klopt. Volgende dag gebelt over de status van mijn bestelling, wat hoor ik, je bestelling heeft een retourbevestiging gekregen naar de afzender hahahah. Ik vraag wie die opdracht heeft gegeven. Niemand weet het. Nog nooit zo een verhaal gehoord. DPD is klaar voor mij beftreft.

Bram
11-04-2024

Pakket zou dinsdag geleverd worden, komt idd. een dpd busje voorrijden, op tijd, met een chauffeur die naar bus loopt, 10 seconden in zijn bus kijkt en dan doorloopt naar de voordeur met lege handen. Vervolgens zegt hij: "kan pakket even niet zo vinden, ik maak hem eerst wat leger en kom dan snel weer terug, verbaast zeg ik nog, maar wij moeten hem voor 4 uur zelf doorleveren(had dit beloofd aan mijn klant, als dpd dinsdag zou komen) geen zorg zegt chauffeur, ruim voor die tijd terug. Wat denk je? Natuurlijk geen Dpd-chauffeur om 16.00 uur. Om 18.00 uur gebeld met dpd, die zeiden, de chauffeurs rijden tot 20.00 uur. Dus tot 20.00 thuisgebleven, geen boodschappen, geen sporten, en om 20.00 nog geen dpd-chauffeur. Lang verhaal kort, meneer de lekker gemotiveerde chauffeur had hem ongevraagd en tegen dpd-policy in(ze moeten eerst 3 afleverpogingen doen voordat naar afhaalcentrum.) naar een afhaalcentrum gebracht, zónder dit mede te delen. Verder tegenstrijdige berichten van DPD zelf

Jay
04-04-2024

Heel erg slechte service onbeschofte pakket bezorgers en onbekwaam personeel aan de telefoon maak hier nooit gebruik van. Je wordt can kastje naar de muur gestuurd

Sanne
04-04-2024

Al driemaal kreeg ik een bericht dat het pakket bij ons bezorgd was. Dit was niet het geval en er was zelfs niemand bij ons op de oprit geweest, dit kunnen we zien door de camera's.

Dan moet ik zelf vragen waar mijn pakket is en krijg ik te horen dat het bij een service punt is afgeleverd. Dus conclusie, ik betaal om het thuis afgeleverd te krijgen, dit gebeurt niet want ik ben thuis en niemand is hier geweest. Gewoon omdat de bezorger dus te lui is en zijn werk niet goed uitvoert. Moet ik vervolgens gaan rijden, naar een pakketpunt 15 minuten rijden verderop om mijn pakket op te halen. Belachelijke service. Daarnaast al telefonisch contact gehad en weer een contactformulier ingevuld, maar geen goeie oplossingen gekregen en nog geen reactie gehad op het contact formulier!

Voor de laatste bezorging had ik zelfs toestemming geven om het bij de voordeur neer te zetten, dat was blijkbaar ook al te veel moeite! mensen echt ga je werk doen waar je voor betaald wordt.

Meer DPD reviews